۲۷ آبان ۱۴۰۲

نصب برنامه روی تلویزیون شیائومی (اندرویدی)

وش اتصال به اینترنت در تلویزیون شیائومی

آیا شما هم برای نصب برنامه روی تلویزیون اندرویدی خود دچار محدودیت شده‌اید؟ فرض کنید تلویزیون شیائومی خریداری کرده‌اید یا قصد خرید آن را دارید اما این روزها با وجود فیلترینگ نصب برنامه از طریق Google Play برایتان سخت شده است، افرالند با آموزش نصب برنامه روی تلویزیون شیائومی و نحوه رفع فیلتر به کمک شما آمده تا بتوانید این محدودیت‌ها را دور بزنید و به گوگل پلی دسترسی پیدا کنید.

داشتن یک تلویزیون اندرویدی که امکان نصب برنامه در آن برایتان فراهم باشد، قطعاً جذابیت‌ها خاص خود را دارد. به این صورت می‌توانید برنامه‌هایی همچون؛ فیلیمو، نماوا و یوتیوب را در دسترس داشته باشید. با این کار کلی محتوا جدید را سرچ خواهید کرد و سرگرمی‌های متعددی پیدا می‌کنید.

به دلیل محدودیت‌های موجود در ایران، عملاً بیشتر قابلیت‌های اسمارت دستگاه فیلتر هستند. از دو راه می‌توانید شروع به رفع فیلترینگ کنید و برنامه نصب نمایید. یکی از آن‌ها برایتان خرج برمی‌دارد و دیگری رایگان است که به نظر می‌رسد راه‌کار دوم بهتر باشد.

راه‌کار اول: خرید اشتراک ماهانه مودم میکروتیگ به قابلیت فیلترشکن سرخود می‌باشد. این مود‌م‌ها بسته به اشتراک 2 یا 3 ماهه، قیمتی حدود 300 تومان دارند که ظاهراً به صرفه است.

روش دوم: رفع فیلتر که رایگان است، به اشتراک گذاری فیلتر شکن گوشی روی تلویزیون و رفع این محدودیت‌ها می‌باشد. ما در این مقاله روش دوم را که رایگان است به شما آموزش خواهیم داد. شما می‌توانید بعد از رفع فیلترینگ، به دو روش نصب برنامه را روی تلویزیون شیائومی انجام دهید. روش اول نصب از طریق گوگل پلی و روش دوم نصب از طریق فلش می‌باشد.

نکته: روش رفع فیلتر گوگل پلی به صورت رایگان که در این ویدئو آموزشی به آن پرداخته می‌شود برای تمام تلویزیون‌های اندرویدی جواب‌گو خواهد بود.

ویدئو قدم به قدم نصب برنامه روی تلویزیون شیائومی

در این ویدئو آموزشی، تمام آنچه برای نصب برنامه روی تلویزیون شیائومی نیاز دارید به صورت کامل شرح داده شده است. همچنین روش‌های رفع محدودیت برای دسترسی به امکان نصب برنامه و Google Play کاملاً ساده و به‌روز بازگو شده است تا هر کاربری بتواند این مراحل را بدون نیاز به نصاب انجام دهد. اگر تلویزیون سونی دارید، می‌توانید نصب برنامه روی تلویزیون سونی را از همین وبلاگ مشاهده نمایید، همچنین نصب فیلتر شکن روی تلویزیون سونی را برای رفع محدودیت گوگل پلی نظاره‌گر باشید تا امکان نصب را در اختیار داشته باشید.

  • 00:00 مقدمه
  • 00:35 تنظیمات اتصال موبایل
  • 01:34 تنظیمات اتصال تلویزیون
  • 02:19 اشتراک گذاری اینترنت بدون فیلتر
  • 03:57 نصب برنامه
  • 05:20 بخش پایانی

در صورتی که وقت کافی برای مشاهده فیلم ندارید، نگران نباشید. در ادامه قصد داریم تمام آنچه برای نصب برنامه نیاز دارید را به صورت کامل و مرحله به مرحله برای شما کاربر گرامی شرح دهیم، زیرا میزان رضایت و رسیدن به جواب دقیق شما در اولویت کار ما قرار دارد. در صورتی در هر کدام از مراحل سوألی داشتید لطفاً برای ما بنویسید تا پاسخ‌گو باشیم.

نصب برنامه روی تلویزیون شیائومی و رفع محدودیت

در این پروسه، چندین مرحله را باید رد کنید تا به قسمت استفاده از برنامه‌ها برسید. راستش را بخواهید نمی‌توان همان اول کار روی تلویزیون اندروید شیائومی برنامه نصب کرد، زیرا پیش‌نیازهایی دارد که مانع از این کار می‌شوند و البته یک سری محدودیت که لازم است رفع شوند. قبل از هر چیز باید به اینترنت وصل شوید و بعد سایر مراحل را از سر بگذرانید تا به غول آخر برسید. در ادامه سعی کرده‌ایم تمام آنچه نیاز است را برایتان بازگو نماییم تا سریع‌ترین راه برای این کار را پیدا کنید.

1. اتصال به اینترنت در تلویزیون شیائومی

اتصال به اینترنت (Internet) اولین و اساسی‌ترین مرحله در نصب برنامه و استفاده از امکانات هوشمند می‌باشد که حتی در ارزان‌ترین تلویزیون‌های شیا‌ئومی هم باید قبل از هر چیز انجام شود. ابتدا نیاز داریم تا گوشی و تلویزیون را به یک وای فای (WiFi) مشترک وصل کنیم. اول اینترنت روی گوشی را روشن کنید، IP آن را پیدا کنید و یادداشت نمایید.

روش اتصال به اینترنت در تلویزیون شیائومی

بجز این مورد، نیاز به فیلترشکن داریم تا بتوانیم بخش‌هایی که دچار محدودیت هستند را رفع نماییم. در این ویدئو ما از فیلتر شکن V2rayNG استفاده کرده‌ایم که بهترین جواب‌دهی را تا به حال داشته است. در نحوه نصب VPN روی تلویزیون شیائومی، به بخش تنظیمات برنامه مورد نظر که ذکر شد وارد شوید. در قسمت Settings گزینه Allow Connections From the LAN را فعال می‌کنیم. حالا یک بار دیگر اتصال را غیرفعال و دوباره فعال می‌نماییم تا شروع به کار کند.

نحوه نصب VPN روی تلویزیون شیائومی

برای این کار در آموزش نصب برنامه روی تلویزیون شیائومی و رفع فیلتر، نیاز داریم تا زمان و تاریخ نمایشگر را به روز رسانی نماییم. وارد بخش تنظیمات، سیستم، تاریخ و زمان شوید. حالا آن را دقیق و به تاریخ میلادی وارد نمایید تا تلویزیون شما به روز شود. وقتی تمام این مراحل را به عقب برگردید و به بخش تنظیمات اینترنت مراجعه کنید، می‌بینید که محدودیت رفع شده است.

تنظیم تاریخ و زمان در تلویزیون

2. نحوه اشتراک گذاری اینترنت گوشی با تلویزیون

حال که تنظیمات را برای اتصال به اینترنت روی گوشی و تلویزیون فعال کردیم، نیاز داریم آن را بین دو دستگاه به اشتراک بگذاریم. راستش را بخواهید به هیچ وجه کار سختی نیست و با یک توضیح کوتاه از پس آن بر خواهید آمد. روی تنظیمات تلویزیون به بخش شبکه و اینترنت وارد شوید. روی WiFi که به آن متصل شده‌اید کلیک کنید و به قسمت تنظیمات پروکسی وارد شوید.

به روز رسانی تلویزیون شیائومی

در این قسمت روی حالت دستی بروید و در بخش میزبان پروکسی، IP که قبلاً یادداشت کرده بودیم را وارد می‌نماییم. مرحله بعد درگاه پروکسی را به شما نشان خواهد داد که باید پورت مورد نظر را وارد کنیم. پورتی که لازم داریم در برنامه V2rayNG قرار دارد؛ به بخش تنظیمات برنامه، قسمت HTTP Proxy Port وارد شوید. عددی که مشاهده می‌کنید را باید دقیق در درگاه پروکسی وارد نمایید.

تنظیم پروکسی تلویزیون شیائومی

مرحله بعد هر چیزی که سر راهتان قرار داشت حذف کنید، بجز Localhost. حالا ذخیره را بزنید تا تنظیمات مربوطه اعمال شود. در این زمان وقتی به قسمت اینترنت برمی‌گردید، متوجه خواهید شد که اتصال برقرار شده است.

نصب vpn در تلویزیون شیائومی

روش‌های نصب اپلیکیشن روی تلویزیون شیائومی

دو روش برای نصب برنامه روی تلویزیون شیائومی وجود دارد، اولی نصب از طریق گوگل پلی و دیگری نصب به کمک فلش می‌باشد. در صورتی که مسیر را درست طی کنید و آموزش دیده باشید، به راحتی می‌توانید هر کدام از این روش‌ها را انتخاب کنید و برنامه مورد نظر را نصب کنید. در ادامه هر دو روش را برای شما به صورت جز به جزء برایتان شرح خواهیم داد.

1.3. نصب برنامه از طریق Google Play

اگر در نصب برنامه روی تلویزیون شیائومی تا به این مرحله درست پیش رفته باشید، باید در این مرحله به راحتی به Google Play دسترسی داشته باشید. از اتصال به اینترنت و نصب فیلتر شکن خود مطمئن شوید، زیرا ورود به گوگل پلی نیازمند داشتن VPN است. حالا به بخش برنامه‌ها ورود نمایید و گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

چطور Google Play را به روز رسانی کنیم؟

همان‌طور که مشاهده می‌کنید برنامه Google Play به راحتی در این حالت قابل دسترسی است. حالا می‌توانید گزینه به‌روز رسانی که در گوشه سمت راست صفحه جا خوش کرده است را کلیک کنید تا فرایند مورد نظر شروع به کارکند. به این صورت شما یک تلویزیون هوشمند شیائومی با نسخه به روز خواهید داشت. در بررسی تخصصی تلویزیون شیائومی می‌توانید تمام آنچه امکانات اسمارت برای این نمایشگرها در نظر گرفته شده است را مطالعه کنید. در صورتی که به گوگل پلی دسترسی پیدا کردید، باید گفت بیشتر راه را طی کرده‌اید. در این حالت می‌توانید برنامه‌هایی که مایلید را از Google Play پیدا کرده و نصب نمایید.

نصب File Maneger روی تلویزیون شیائومی

2.3. نحوه برنامه از طریق فلش روی تلویزیون شیائومی

برای نصب برنامه از طریق فلش، باید فایل منیجر را از بخش Google Play پیدا کرده و نصب نمایید. در مرحله بعد به سراغ فلش بروید و آن را به تلویزیون وصل کنید؛ البته از قبل برنامه‌ را روی فلش دانلود کنید. حالا به بخش File Manager وارد شده و گزینه USB را انتخاب نمایید. به طور مثال برنامه فیلیمو را در این ویدئو آموزشی از قبل دانلود کرده‌ایم که با کلیک روی گزینه مورد نظر، پروسه نصب شروع به کار می‌کند. اگر سر راه‌تان به مشکلی برخوردید، احتمالاً از شما می‌خواد دسترسی‌ها را فعال کنید. یک مرحله به عقب برگردید و گزینه‌های لازم را فعال کنید و نصب را با خیال راحت انجام دهید.

نحوه نصب اپلیکیشن روی تلویزیون شیائومی

چطور فیلیمو را روی تلویزیون شیائومی نصب کنیم؟

برای نصب فیلمیو باید وارد سایت Filimo شوید و در قسمت برنامه‌ها، نسخه مورد نظری که لازم دارید را پیدا کنید. شما برای تلویزیون شیائومی باید نسخه دانلود برای اندروید را انتخاب کنید. حالا گزینه دانلود مستقیم را بزنید و منتظر بمانید تا روی فلش شما جا خوش کند. به این صورت برنامه مورد نظر را می‌توانید روی هر نمایشگری که مایلید نصب کنید، در کل باید شما قبل از هر چیز برنامه‌ای که می‌خواهید به این صورت دانلود کنید.

نصب برنامه فیلیمو روی تلویزیون شیائومی

جمع بندی

مقاله آموزش نصب برنامه در تلویزیون شیائومی با فیلترینگ Google Play می‌تواند یک دریچه به سوی قابلیت نصب هر برنامه‌ای را روی نمایشگر اندرویدی برایتان باز کند. در صورتی که از این مقاله راضی هستید و به جواب سوألات خود رسیده‌اید، آن را به کسانی که تلویزیون شیائومی خریداری کرده‌اند پیشنهاد کنید و هر نکته‌ای به نظرتان می‌رسد را برای ما کامنت نمایید. در فروشگاه افرالند می‌توانید تمام مدل‌های به روز این برند را مشاهده کنید و بهترین را با توجه به نیاز خود و بودجه مورد نظر انتخاب نمایید.

پاسخ به پرسش‌های متداول

01چگونه بر روی تلویزیون شیائومی برنامه نصب کنیم؟

تلویزیون‌های شیائومی قابلیت نصب برنامه را از طریق Google Play دارند، که روش‌های نصب برنامه را در مقاله آموزش نصب برنامه روی تلویزیون شیائومی با فیلترینگ گوگل پلی به شما آموزش داده‌ایم.

02علت نصب شدن برنامه در تلویزیون شیائومی چیست؟

تلویزیون‌های شیائومی این روزها دچار فیلترینگ هستند که برای این کار نیاز به فیلتر شکن یا اینترنت آزاد دارید. در مقاله آموزشی مربوط در افرالند به روش‌های رفع فیلترینگ و دسترسی به گوگل پلی برای نصب برنامه در این نمایشگرهای پرداخته شده است.

03چگونه از طریق فلش رو تلویزیون اندرویدی شیائومی برنامه نصب کنیم؟

برای اتصال برنامه روی تلویزیون اندروید نیاز به نصب برنامه File Manager داریم که باید از قسمت Google Play دانلود شود. برای این کار باید محدودیت‌های این بخش رفع شود و فیلترینگ را دور بزنید. آموزش نحوه نصب برنامه روی تلویزیون شیائومی کامل این موضوع را برای شما شرح داده است که چگونه vpn را به تلویزیون متصل نمایید.

04مشکل نصب فیلیمو در تلویزیون شیائومی به چه صورت حل خواهد شد؟

در این حالت باید برنامه فیلیمو را از قبل روی فلش دانلود کنید، حالا با نصب فلش و از طریق برنامه File Manager می‌توانید آن را نصب و به اجرا در آورید. البته از قبل باید گوگل پلی را رفع فیلتر کرده و بستر لازم برای نصب را فراهم نمایید.

05رفع فیلتر گوگل پلی در تلویزیون شیائومی به چه صورت امکان پذیر است؟

تلویزیون شیائومی می‌تواند از طریق اتصال به اینترنت آزاد یا نصب فیلتر شکن این محدودیت را رفع کند. آموزش مرحله به مرحله آن در یک ویدئو به صورت کامل شرح داده شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علیرضا کیانی در تاریخ ۱۵ آذر ۱۴۰۲

    سلام وعرض خسته نباشید خدمت شما بنده یه تلویزیون p1E دارم وقتی قسمت نام میزبان پروکسی میرم هیچگونه صفحه کیبردی برای درج ip نمیاد لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون از زحماتتون

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

      سلام اگه نمیاره می تونید خودتون یه کیبود وصل کنید به تلویزیون و ازش استفاده کنید.

      پاسخ