۱۲ شهریور ۱۴۰۱

ارزانترین تلویزیون های شیائومی

ارزانترین تلویزیون های شیائومی

زمانی که به دنبال ارزان ترین تلویزیون های شیائومی می گردید باید به این موضوع کاملاً واقف باشید که برند شیائومی خود به خود جزء تلویزیون های اقتصادی هستند و عملاً تمام مدل های آن از مدل های هم رده خود در سایر برندهای ارزانتر تمام می شود. در تلویزیون های ارزان قیمت شیائومی چیزی که به وضوح پدیدار می باشد کاربرد عالی در کنار قیمت مناسب آن ها می باشد و تلویزیون شیائومی در سال های اخیر جزء پرفروش ترین تلویزیون های ارزان قیمت بازار با کیفیت عالی بوده اند.

ظهور پیک روشنایی در چند سال گذشته در تلویزیون های شیائومی جرقه ای در بازار تلویزیون روشن کرده است که آتش و نور این جرقه کوچک به سرعت در حال پیشروی در این بازار شام است که جایگزین برندهای مشهور و گران قیمت شود و دل خوش است به اینکه روزی به رقابت با آن ها بپردازد و از این غول های صنعت تلویزیون پیشی بگیرد.

اگر در دل برند شیائومی وارد شوید متوجه خواهید شد که تلویزیون هایی با کیفیت مناسب با نرخ قیمت عالی هستند که امکانات مناسبی را داشته و جزء تلویزیون های میان رده محسوب می شوند. قبل از ورود تلویزیون ها شاهد گوشی های با کیفیت این برند بوده ایم که به سرعت در بازار گوشی شروع به پیشرفت کردند و در حال حاضر جزء بهترین ها می باشند، درهمین راستا زمانی که تلویزیون های شیائومی پا به عرصه گذاشتن عملاً ذهنیت افراد در مورد این برند کمی روشن تر بود و افراد در مقابل یک برند جدید شروع به گارد گرفتن نکردند.

طراحی تلویزیون های شیائومی بسیار ساده و شیک می باشد که شما را برای داشتن یک تلویزیون با این شمایل ترغیب می کند. در این برند شاهد تلویزیون های 4K معمولی و تلویزیون های کیولد هستیم که در این مقاله می توانیم به ارزان ترین های آن در این برند اشاره کنیم تا بتوانید یک تلویزیون عالی با نرخ مناسب در منزل خود داشته باشید.

مزایا و معایب ارزانترین تلویزیون های شیائومی

هر تلویزیونی از هر برندی دارای مزایا و معایبی می باشد که ممکن است عامل ترغیب شما برای خرید این محصول باشد یا اینکه شما را از داشتن آن پشیمان کند. بس چه بهتر که قبل از اطلاع از قابلیت های اساسی به مزایا و معایبی که به صورت روشن و واضح به انتخاب شما در تلویزیون کمک می کند اشاره ای داشته باشیم.

  • قیمت مناسب در تمامی مدل ها نسب به سایر برندها
  • تنوع کم درنوع پنل نسبت به تلویزیون هایی همچون ال جی
  • پشتیبانی از کیفیت تصویر فورکی در تمام مدل ها
  • سرعت تاخیری کم و نامناسب در تلویزیون های شیائومی
  • میزان صدای معمول و کاربردی
  • زاویه دید عالی و گسترده
  • سرعت رفرش کم در بیشتر مدل های این برند

تلویزیون های ارزان قیمت شیائومی می توانند یک کاربرد عالی برای کسانی که به دنبال یک تلویزیون اقتصادی هستند باشد و یک تلویزیون معمولی و مناسب برای این افراد می باشد که گاهی از قابلیت های مهمی نیز استفاده می کند. البته باید گفت امکانات هوشمند در تمام مدل های تلویزیون های این برند به صورت واضح به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید:
بهترین تلویزیون های شیائومی

فاکتور های مهمی که انتخاب را ساده می کند

اگر به امکانات تلویزیون اشاره کنیم متوجه می شویم یک سری از قابلیت ها برای همه بیشتر از هر چیزی در تلویزیون اهمیت دارد و شاید یکی از عوامل مهم در انتخاب محسوب شود که حضور پررنگ تری خواهند داشت که در ادامه به تشریح این ویژگی های مهم می پردازیم که اصل و اساس کار می باشد.

مدلنوع تلویزیون
تلویزیون شیائومی MAXLED-2022
تلویزیون شیائومی A22022-LED
تلویزیون شیائومی Q22022-QLED
تلویزیون شیائومی Q12021-QLED
تلویزیون شیائومی Q1E2021-QLED
تلویزیون شیائومی P12021-LED
تلویزیون شیائومی P1E2021-LED
تلویزیون شیائومی F22022-LED
تلویزیون شیائومی S652023
تلویزیون شیائومی S752023
تلویزیون های شیائومی

تلویزیون شیائومی Q2:
در سال 2022 شاهد رونمایی از سری جدید نمایشگرهای شیائومی بودیم، پرطرفدارترین سری این برند همان QLEDها هستند که در سال 2021 مشخصات گیمینگ حرفه‌ای داشت اما در سال 2022، تلویزیون شیائومی Q2 با رفرش ریت 60 هرتز عرضه شده و فاقد مشخصات گیمینگ می‌باشد اما همچنان حرفه‌ای با قیمت اقتصادی به شمار می‌رود و ارزش خرید بالایی دارد.

در مدل های مختلف تلویزیون های شیائومی امکانات و قابلیت های متفاوتی وجود دارد که این تلویزیون ها را از همدیگر سوا می کند و باعث می شود شما کارایی هرکدام را به صورت جدا بدانید هر چند که در یک سری از قابلیت ها همچون پردازنده و سیستم عامل با هم مشترک هستند.

طراحی جذاب تلویزیون های ارزان قیمت شیائومی

طراحی یکی از پخش های مهم در تلویزیون به شمار می آید. اینکه تلویزیون شما طرحی قدیمی داشته باشد یا اینکه با طراحی های روز دنیا در رقابت باشد بسیار مهم است. طرحی قدیمی که داشته باشد شما را دل زده می کند و کاری می کند حس جدید بودن تکنولوژی را نخواهید داشت. شیائومی یکی از بهترین کارهایی که کرده است طراحی ساده و شیک برای این چند محصول خود می باشد که از دور نگاه بیننده را به خود خیره می کند.

طراحی ارزانترین تلویزیون های شیائومی

در این مدل ها از یک صفحه تخت ساخته شده اند که چه در نوع LED و چه در نوع OLED از فریم باریک استفاده شده، که تلویزیون ها را در رده های بدون فریم در یک سری از مدل ها قرار داده است و عملاً در آن ها فریمی دیده نمی شود. بدنه باریک و نازک آن ها کاری می کند که می توانید به راحتی به دیوار نصب کنید و از فاصله زیاد آن با دیوار خبری نیست که یکی از ویژگی های عالی آن به حساب می آید.

پایه به کار رفته در تمام مدل ها از متریال با کیفیت می باشد که تلویزیون را به راحتی حتی درابعاد بزرگ بر روی خود قرار می دهد. شکل پایه در مدل های مختلف فرق می کند و در یک سری به صورت دوشاخه ای و در چند مدل آن به صورت پایه های مستطیلی شکل خاصی در وسط کار می باشند تعبیه شده است که بسیار شیک و زیبا کار شده اند.

بیشتر بخوانید:
بررسی تخصصی تلویزیون شیائومی

تصویری نزدیک به واقعیت

یکی از بخش های مهم و اساسی تلویزیون همیشه کیفیت تصویر آن بوده است که عیار تلویزیون را می سنجد و به قولی نشان می دهد این تلویزیون چند مرده حلاج است. به همین دلیل در این قسمت کمی در مورد وضوح تصویر در ارزانترین تلویزیون های شیائومی صحبت می کنیم. کیفیت تصویر دراین مدل تلویزیون ها از نوع 4k می باشد که در حال حاضر بهترین نوع خود در صنعت تلویزیون به حساب می آید.

کیفیت تصویر تلویزیون های اقتصادی شیائومی

تمام مدل های این برند این کیفیت تصویر را تجربه می کنند. البته بهتر است بگوییم درصفحه نمایش های متفاوت. چون در این برند شاهد دو نوع کیفیت صفحه نمایش هستیم. یکی LED و دیگری تلویزیون های با صفحه نمایش QLED. هر کدام از این موارد به نحوی تصویر عالی را برای ما به ارمغان می آورند. همچنین پشتیبانی از فرمت های HDR در نسخه های متفاوت کمک می کند تنالیته رنگی بالایی را در اختیار بگیرد.

پشتیبانی از HDR10 , HLG  در این سری از تلویزیون ها کنتراست بالا را به وجود می آورند که شما مرز بین شدیدترین و کم رنگ ترین رنگ ها را تشخیص می دهید. همچنین در تلویزیون های سری کیولد این برند شاهد وجود درخشندگی بسیار بالایی در تصاویر خواهیم بود که تصاویر را جذاب تر از حالت عادی به دلیل فیلتر کوانتوم دات در صفحه نمایش خود خواهد داشت و تصویری که در انتها دریافت می کنید تصویری به شدت روشن و واضح خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
مقایسه تلویزیون شیائومی

سیستم عامل تلویزیون های اقتصادی شیائومی

عامل هوشمندی در تلویزیون ها وجود یک سیستم عامل هوشمند و عالی می باشد که در هر تلویزیونی در برندهای مختلف این سیستم عامل متفاوت می باشد و هر برندی از سیستم عامل واحدی استفاده می کنند. در تلویزیون های اقتصادی شیائومی سیستم عاملی را که شاهد هستیم از نوع پلت فرم محبوب اندروید می باشد که کارایی با آن مثل آب خوردن است، چون شبیه به سیستم عامل های موجود در گوشی های اندروید بوده و تقریباً خیلی از افراد با آن آشنایی دارند.

با اتصال به وای فای WiFi و اطمینان از اتصال به اینترنت در مرحله بعد می توانید به قسمت سیستم عامل دستگاه دسترسی داشته و به راحتی با استفاده از دستیارهای صوتی که در اختیار دارید به جستجوی هر آنچه دل تنگتان می خواهد بپردازید که این یعنی سرگرمی بیست و چهارساعته که هیچ وقت دیگر نگران پرکردن اوقات فراغت خود و اعضای خانواده نخواهید بود چون همیشه بازی یا برنامه ای برای رده های سنی مختلف در به شما پیشنهاد می کند.

در این تلویزیون ها در بیشتر موارد از حافظه داخلی استفاده شده است که میزان آن در سری های مختلف کمی متفاوت است و از 16 گیگ تا 32 گیگ را در آن ها شاهد هستیم که معمولاً جا برای 2 یا 3 گیگ رم را نیز ساپورت می کند. وجود حافظه داخلی کمک می کند یک فضای جدا برای نصب برنامه های بجز برنامه های خود تلویزیون در اختیار داشته باشید که توصیه ما به شما افرالندی های عزیزعدم استفاده زیاد از این حافظه ها بوده تا سرعت تلویزیون شما کم نشود.

هوشمندانه پردازش می کند

از دیگر اعضای مهم تلویزیون های ارزان قیمت شیائومی پردازشگر آن می باشد که در پردازش حرفه ای داده های دریافتی نقش موثری دارد و تمام تلاش خود را بر این موضوع گذاشته که تصویر و صدای درست و بدون مشکل را قابل پخش نماید. پردازشگری که معمولاً در این تلویزیون ها استفاده می شود از نوع Cortex A57 بوده که پردازنده مرکزی به شمار آمده و ار نوع 4 هسته ای 64 بیتی می باشد.

پردازشگر تلویزیون های شیائومی

مدل های تلویزیون های ارزان قیمت شیائومی

در کنار این پردازنده مرکزی یک پردازنده گرافیکی نیز وجود دارد که به نام Mail آن را می شناسیم و از قرار گیری این دو در کنار هم چیزی که دریافت می کنید یک تصویر با رزولوشن بالا و صدای واضح خواهد بود. سرعت رفرش در تصاویر این سری از تلویزیون ها در دو نوع 60 هرتز و 120 هرتز می باشند که بیشتر مدل ها شاهد 60 هرتز هستند اما به نسبت برای تماشای فیلم خوب هستند مگر اینکه برای استفاده از آن به عنوان گیمینگ مشکل پیدا کنید که از مدل های 120 هرتز باید انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:
مزایا و معایب تلویزیون شیائومی

تلویزیون های شیائومی خیلی تنوع بالایی ندارد و مدل های که در سال های 2022 و 2021 معرفی شدن تعدادشان خیلی زیاد نیست به همین دلیل انتخاب کردن در بین تلویزیون های اقتصادی شیائومی کار خیلی سختی نیست و به راحتی می تواند به مدلی که مد نظر داریم به توجه به امکانات آن دسترسی داشته باشیم بدون آنکه احساس سردرگمی داشته باشیم و در بین این مدل ها غرق شویم و یا پولتان را هدر دهید.

ارزانترین تلویزیون های شیائومی 4k

تلویزیون های ارزان قیمت شیائومی را که نام می بریم را باید اینگونه شرح داد که این تلویزیون ها در کل در تمام مدل ها جزء ارزانترین تلویزیون ها به حساب می آیند زیرا نسبت به سایر برندهای دیگر دارای قیمت بسیار مناسب تری هستند. این مدل تلویزیون ها در سال ها 2022 و 2021 به نام سری P, P1E, F2, A2 شناخته می شوند ارزانترین تلویزیون های شیائومی می باشند که از نوع LED  بوده و از کیفیت تصویر  4Kاستفاده می کنند.

تلویزیون 4k شیائومی

سرعت رفرش در تمام مدل های این سری ها 60 هرتز بوده که خیلی مناسب برای بازی حرفه ای نیست چون در هیچ کدام از آنها شما پورت HDMI 2.1 برای نسب کنسول های حرفه ای وجود ندارد.به همین دلیل این تلویزیون را برای تماشای فیلم بیشتر استفاده می کنند که از پورت های متنوع و جذابی در آن ها استفاده شده است که قابلیت های عالی همچون امکان اتصال از طریق بلوتوث برای نسب ساندبار یا گوشی به تلویزیون را فراهم می نمایند.

توان صوتی که در این سری از تلویزیون های شیائومی استفاده شده است معمولاً در حد نرمال و 20 وات می باشد که در تمام سایزهای ساخته شده در همین حد می باشد. اگر قصد داشتین تلویزیون را برای فضای بزرگ در نظر بگیرید یا اینکه نیاز به صدای بالاتری داشتین بهتر گزینه استفاده از ساندبار می باشد. تنوع سایزبندی در این مدل ها بسیار بالاتر از تلویزیون های سری Q می باشد و در هر سایزی حتی 43 اینچ امکان انتخاب دارید.

تصاویر درخشان و شفات در کیولد 2021

سری بعدی از برند شیائومی Q است که به سری کیولد معروف می باشد. مقاله ای که در حال مطالعه آن هستید ارزانترین تلویزیون های شیائومی است و کاملاً درست می باشد. شاید با خود بگویید کیولد که جزء تلویزیون های لوکس بازار به حساب می آید. اما اگر به معرفی تلویزیون کیولد در آن می پردازیم به این دلیل بوده که کیولد های شیائومی نسبت به سایر کیولد های برندهای دیگر بسیار ارزانتر هستند.

خرید تلویزیون کیولد شیائومی بسیار ارزانتر از تلویزیون های دیگربرندها تمام می شود و برای کسانی که دوست دار کیولد هستند می توان سری کیو ال جی را به عنوان یک ارزان قیمت معرفی نمود ولی در کل یک تلویزیون ارزان قیمت نیستند. تلویزیون های QLED در ساختار آن ها در کنار 4K از یک ذرات کوانتوم در ترکیب آن ها استفاده شده است که همچون فیلتری تصاویر را سنجش کرده و به تصاویری درخشان را با نور پس زمینه عالی به نمایش می گذارند.

تلویزیون های کیولد شیائومی

این سری از تلویزیون ها شیائومی دارای سرعت پردازش بسیار مناسبی هستند و از سرعت پردازش 120 هرتز در ترکیب آن ها استفاده شده است که حرکت تصاویر در فیلم های اکشن بسیار عالی می باشد و هیچ صحنه ای را از دست نخواهید داد. وقتی حرف از 120 هرتز زده می شود یعنی تلویزیونی که در اختیار دارید یک تلویزیون مناسب برای گیمینگ می باشد که از پورت HDMI 2.1 پشتیبانی می کند.

تلویزیون MAX شیائومی

تلویزیون MAX از بهترین های 2022 برند شیائومی بوده که از طراحی با حالت بدون فریم بهره می برد که فقط در سایز 86 اینچ ساخته شده است و نمی توان گفت یک تلویزیون ارزان قیمت است اما شاید لازم باشد به عنوان یک تلویزیون ارزانتر از بقیه برند ها در این سایز از آن یاد کرد که از کیفیت تصویر 4K با رزولوشن عالی بهره می برد و تصویرعالی با توان صوتی 30 وات را عرضه می کند.

بجزء تلویزیون های کیولد شیائومی از این مدل مکس نیز می توان به عنوان تلویزیون گیمینگ نام برد که رفرش ریت ان 120 هرتزی بوده و سرعت تاخیر ورودی در آن ها بسیار عالی می باشد. حافظه داخلی این مدل 32 گیگ بوده که از 3 گیگ رم اضافه نیز پشتیبانی می کند و اجازه نسب برنامه های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

جمع بندی

برای افرادی که تصمیم به تهیه ارزانترین تلویزیون های شیائومی را دارند وجود یک تلویزیون با امکانات نرمال و نه خیلی حرفه ای در اولیت قرار دارد. هر چند نمی توان گفت تلویزیون های ارزان قیمت شیائومی حرفه ای نیستند اما شاید نسبت به برندهای همچون الجی و سونی خیلی پیشرفته نمی باشند. در تلویزیون های اقتصادی شیائومی تمام مدل ها ارزان قیمت هستند بجز سری Q1 که نمی توان آن را یک تلویزیون ارزان قیمت خواند.

تلویزیون های شیائومی دارای حافظه داخلی هستند و همچنین از سیستم عامل هوشمند اندروید پشتیبانی می کنند. در این راستا وجود پورت های متنوع HDMI, USB در کارکرد بهتر تلویزیون کمک بسیاری انجام می دهند که اتصالات غیر مستقیم در آن ها نیز این کارکرد را حرفه ای تر می کنند. شاید خالی از لطف نباشد چند دقیقه ای را با کارشناسان ما در افرالند هم صحبت شوید تا در انتخاب بهتر این برند شما را یاری نمایند.

پاسخ به پرسش‌های متداول

01تلویزیون های شیائومی ارزان قیمت مناسب گیمینگ هستند؟

تلویزیون های سری q و مدل max با سرعت رفرش مناسب برای گیمینگ استفاده می شوند.

02تمام مدل های تلویویزیون شیائومی حافظه داخلی دارند؟

بله تمام مدل ها دارای این قابلیت هستند اما میزان آن در مدل های مختلف متفاوت است.

03کیولدها ارزان محسوب می شوند؟

کیولد ها به خودی خود ارزان قیمت محسوب نمی شوند ولی کیولد های شیائومی نسبت به سایر برند ها از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ارزانترین تلویزیون های شیائومی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *