۲۳ مرداد ۱۴۰۱

ارزانترین تلویزیون های ال جی

ارزانترین تلویزیون های ال جی

در ارزانترین تلویزیون های ال جی همیشه نباید به بدترین حالت ممکن فکر کرد، بلکه بسیاری از این تلویزیون های ارزان قیمت ال جی دارای امکانات بسیار عالی و با کیفیت تصویر بی نظیر هستند و اگر شما از تلویزیون های اقتصادی ال جی اقدام به خرید می کنید دلیل بر بی کیفیتی این محصول نمی باشد و برند ال جی خود یکی از نامی ترین برندها در تولید تلویزیون می باشند.

با تلویزیون با کیفیت تصویر رویایی قطعاً دید رویایی نسبت به تصاویر خواهید داشت و تصویری که از یک تلویزیون با کیفیت می گیرید قابل مقایسه با یک تلویزیون معمولی نخواهد بود. در تلویزیون فقط نمایش فیلم مهم نیست هر تلویزیونی نمایش می دهد اما چطور به نمایش گذاشته شود مهم است و کیفیت تصویر یکی از ارکان اصلی در تهیه یک تلویزیون به حساب می آید.

وقتی به دنبال ارزانترین تلویزیون ها هستید این برمی گردد به انتخاب شما که در کدام مدل ها به دنبال ارزانترین هستید شاید شما یک اولد ارزان بخواهید که اولد خود جز تلویزیون های لوکس محسوب می شود و یا اینکه تلویزیونی 55 اینچ ارزان قیمت مد نظرتان باشد که این مورد هم بر می گردد به اینکه چه نوع 55 اینچی برای شما مناسب باشد.

در این مقاله از سایت افرالند ما می خواهیم به بررسی ارزانترین تلویزیون ال جی بپردازیم که با توجه به نامی بودن برند ال جی قطعاً در هر قیمتی شما تلویزیون تهیه کنید با یک تکنولوژی فوق‌العاده طرف هستید. ال جی سال هاست در صنعت تلویزیون پیشرو بوده و جزء اولین شرکت های است که تلویزیون با کیفیت تصویر 4k را وارد بازار کرده است.

 بس برای همچین برندی باید گفت کار نشد ندارد و تمام سعی خود را بر بهترین بودن می کند حتی اگر از ارزانترین های آن انتخاب کنید. در تهیه تلویزیون هر کسی معیارهایی برای انتخاب دارد، حال یکی به کیفیت تصویر اهمیت می دهد و یا به دنبال امکانات هوشمند در آن می گردد اما از تمام این موارد گذشته قطعاً قیمت نمی تواند در این شرایط اقتصادی از اهمیت کمی برخوردار باشد و در بسیاری از افراد اولین چیزی که به آن اهمیت می دهند قیمت تلویزیون می باشد.

نکات مهم در تلویزیون های اقتصادی ال جی

هر تلویزیونی دارای قابلیت های می باشد که آن را از سایر مدل ها مجزا می کند و اما اینکه بخواهید از تلویزیون های ارزان قیمت ال جی چیزی انتخاب کنید جای بحث دارد.همه ما می‌دانیم هر چیزی که هزینه کمی دارد دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست، ممکن است در امکانات یا سایز بندی با هم متفاوت باشند بس می توان تلویزیونی تهیه کرد که کیفیت تصویر عالی داشته باشد ولی امکانات هوشمند زیادی نداشته باشد و سایز کوچکی داشته باشد و این بستگی به شما دارد کدام را انتخاب کنید.

  • کیفیت تصویر مناسب
  • پردازنده قوی
  • سیستم عامل webOS
  • قیمت پایین و به صرفه
  • امکانات در حد نرمال
  • اتصالات اولیه نیاز هر تلویزیونی
  • قابلیت گیمینگ در بعضی از مدل ها

ال جی به همه چیز به طور کلی فکر کرده است و برای تمام سلیقه ها سعی کرده که تلویزیون پیشنهادی داشته باشد و برای افرادی با بودجه کم هم گزینه های قرار داده که بتوانند یک تلویزیون اقتصادی اما کاربردی را از این برند تهیه کنند و به خاطر هزینه مجبور به تهیه تلویزیون بی کیفیت نشوند.

قابلیت های تلویزیون های ارزان قیمت ال جی

تلویزیون های ال جی دارای تنوع بسیار بالایی هستند و تنوعی که در کمتر برندی شاهد آن هستیم در این قسمت شاید بهتر باشد با امکانات کلی که در بیشتر تلویزیون های ال جی وجود دارد آشنا شویم تا اگر تا به حال از این برند استفاده نکرده اید امکانات کلی تلویزیون ال جی را بشناسید.

کیفیت تصویر ارزانترین تلویزیون های ال جی

همیشه برای معرفی تلویزیون کیفیت تصویر را در اولویت قرار می دهیم و اجازه می دهیم برای کسانی که تلویزیونی برای تماشای فیلم مد نظرشان است را بهتر انتخاب کنند و در واقع کار اصلی یک تلویزیون نمایش دادن است و بس باید کیفیت تصویر تلویزیون در درجه اول قرار گرفته و تصویری به مراتب خوب و در مراحل بالاتر عالی را به نمایش بگذارد.

کیفیت تصویر در تلویزیون های ارزان قیمت ال جی هم FULL HD دارد هم می توانید با کمی کاوش از مدل های 4K هم ارزان قیمت پیدا کنید و این حتماً برای شما که به دنبال ارزانترین تلویزیون های ال جی هستید مناسب خواهد بود. کیفیت تصویر در 4K در حقیقت 4 برابر بیشتر از مدل های Full HD می باشد که وضوح تصویری که به ما می دهد قاعدتاً باید بیشتر باشد و چیزی که مشاهده می کنید تصویری واقعی تر از قبل خواهد بود.

در کیفیت تصویر تلویزیون های ال جی معمولاً از محدوده دینامیکی HDR استفاده می شود که کنتراست تصویر را بالا برده و تصویری که ارائه می دهد در صحنه های تاریک و روشن بسیار واضح تر می باشد و شما حتی مرز بین سایه ها را در صحنه های تاریک مشاهده خواهید کرد و چیزی که در خروجی می بینید تصویری با دامنه رنگی فوق‌العاده با کنتراست بی نهایت می باشد.

بیشتر بخوانید:
راهنمای خرید تلویزیون ال جی

سیستم عامل webOS حرفه ای

سیستم عامل در هر تلویزیونی که باشد تلویزیون امکانات که با خود به همراه می آورد بسیار سرگرم‌کننده می باشد و به واسطه این سیستم عامل هیچ‌گاه احساس بی حوصله گی نمی کنید چون همیشه برنامه یا بازی جذاب و جدیدی در چنته خواهید داشت. در این راستا در تلویزیون های اقتصادی ال جی با اتصال به اینترنت و داشتن یک وای فای WiFi در اطراف خود می توان به کل این موارد دسترسی داشته باشید.

بازی با تلویزیون های ارزان قیمت ال جی

سیستم عامل webOS به صورت یک نوار افقی در پایین صفحه نمایش ایجاد می شود وتمام صفحه را اشغال نخواهد کرد و شما همزمان می توانید برنامه ای که مد نظر دارید را ببینید و در پایین به سرچ برنامه مورد نظر خود بپردازید. امکان اتصال به اینترنت سرچ در گوگل را برای شما امکان‌پذیر می کند و می توانید به جستجوی هر آنچه که می خواهید بپردازید.

در ادامه بخوانید:
بررسی تلویزیون ال جی UQ8000

ریموت کنترل هوشمند جادو می کند

در یک سری از تلویزیون های ارزان قیمت ال جی ریموت کنترلی که مشاهده می کنید هوشمند بوده و با فشار دادن یک دکمه می توانید به صورت صوتی با تلویزیون خود در ارتباط باشید و از راه دور با تشخیص صدای شما امکان مدیریت تلویزیون را برای شما فراهم می کند که خاموش و روشن کردن تلویزیون یکی از این قابلیت های بی نظیر تلویزیون می باشد.

تلویزیون های ارزان قیمت ال جی

این امکان صوتی برای مواقعی که می خواهید از دستیارهای صوتی همچون Google Acsisstant استفاده کنید کارایی عالی دارد و کار را برای ارتباط با تلویزیون برای شما راحت می کند. ریموت هوشمند ال جی دارای یک حالت اسکرول هستند که وقتی در حال سرچ هستید می توانید صفحه نمایش تلویزیون را همچون مانیتور دیده و دسترسی راحت تری به امکانات تلویزیون داشته باشید.

اتصال به تلویزیون های ارزان قیمت ال جی

در تلویزیون های قدیمی کاری که باید می کردیم این بود که بجز هزینه ای که برای تلویزیون باید پرداخت می کردیم می بایست هزینه جدایی هم برای گیرنده می دادیم تا بتوان از شبکه های داخلی استفاده کرد. اما در تلویزیون های اقتصادی ال جی این مسئله به گونه مناسبی حل شده است و در خود تلویزیون این گیرنده ها قرار داده شده است و نیازی به هزینه جدا برای این موارد نخواهید داشت.

بجز گیرنده وجود پورت های HDMI, USB, RF تقریباً در همه مدل ها وجود دارد اما در تعداد این پورت ها معمولاً کمی تفاوت احساس می شود اما پایه واساس همه یکی می باشد. شما برای اتصال مستقیم به این پورت ها نیاز دارید اما برای اتصال غیر مستقیم نیز ال جی فکر بکر داشته و از قابلیت بلوتوث Blutooth در این مدل ها استفاده کرده است و می توانید محتوای گوشی خود را مستقیم به صفحه نمایش منتقل کنید.

مدل های ارزانترین تلویزیون های ال جی

همان طور که اشاره شد تلویزیون های ال جی دارای تنوع بالایی هستند اما اگر بخواهید فقط به مورد خاصی مثل ارزانترین تلویزیون های ال جی بپردازیم باید به دنبال گزینه های خاصی باشیم که کمی از لحاظ امکانات با تلویزیون های رده بالا تفاوت دارند و چیزی که دریافت می کنید تلویزیون با قابلیت معمولی و کیفیت تصویر به نسبت مناسب می باشد که نیاز اولیه شما را رفع خواهد کرد و در گاهی مواقع شاید بیشتر از آن.

تلویزیون های Full HD ال جی

تلویزیون های Full HD ال جی ساده‌ترین تلویزیون های ال جی به حساب می آیند که کیفیت تصویر معمولی داشته که نسبت به 4K کمی پایین‌تر می باشد که معمولاً این تلویزیون های در سایز های کوچک ساخته شده اند و برای مکان های تجاری یا هتل و مغازه و یا اینکه برای اتاق خواب بیشتر خریداری می شوند که این مدل ها در واقع ارزانترین تلویزیون های ال جی به حساب می آیند.

مدل تلویزیونسال ساختسایزها
تلویزیون LQ570202232
تلویزیون LQ630202232

تلویزیون های فول اچ دی ال جی که در سال 2021 و 2022 وارد بازار شده اند 4 مدل بوده که صدای معمولی در حد 10 وات دارند. این تلویزیون ها سایزبندی که دارند 32 و 43 اینچ هستند که همه از یک قاب مشکی در حاشیه خود استفاده کرده اند. همچنین قابلیت اتصال به دیوار داشته و برای مکان کوچکی که استفاده می کنید نصب به دیوار از بهترین کارایی ها در طراحی این مدل می باشد.

UHD تلویزیون های اقتصادی ال جی

تلویزیون های ارزان قیمت ال جی و در عین حال با کیفیت. این تلویزیون ها دارای کیفیت تصویر 4K هستند و کیفیتی عالی در حال حاضر در تمام برند ها به حساب می آید که در سال های اخیر توانسته است در بین مردم طرفداران بسیار زیادی با خود به همراه بیاورد. این کیفیت تصویر در واقع با پردازنده ای که دارد می تواند تصاویر بی کیفیت را ارتقاء داده و تصویری که به نمایش در می آورد تصویر با رزولوشن 2160* 3840 می باشد.

مدلسال ساختسایزبندی
تلویزیون UR8000202375،86,55,65
تلویزیون UR9000202375،86,55,65
تلویزیون UQ8000202255,65,75
تلویزیون UQ8100202243,50,55,65,70,75

در تلویزیون های اقتصادی ال جی مانند تلویزیون ال جی UQ9000 توان صدایی که تجربه می کنید 20 وات می باشد که تمام تلویزیون های میان رده از این توان صوتی بهره می برند. همچنین با قابلیت AL Sound صدای که دریافت می کنید یک صدای همه‌جانبه وفراگیر خواهد بوده که تمام فضای اطراف را در برمی گیرد حتی اگر روبروی تلویزیون ننشسته باشید.

در تلویزیون ال جی UQ8100 که جزء جدیدترین های بازار می باشند پشتیبانی از قابلیت HDR10 PRO وجود دارد که دامنه رنگی که به وجود می آورد دامنه رنگی گسترده با رنگ های بسیار نزدیک به واقعیت خواهد بود که سرعت رفرش در این تلویزیون ها در 2022 برابر با 50 هرتز بود که ال جی در مدل های 2023 خود این سرعت را تا 60 هرتز بالا برده است.

ارزان‌ترین تلویزیون های ال جی 2022 و 2023

به صورتی که در این تلویزیون های قابلیت گیمینگ فعال بوده و شما شاهد پورت HDMI 2.1 خواهید بود. در این حالت اگر به دنبال یک تلویزیون گیمینگ معمولی هستید این مدل ها می تواند انتخاب بسیار خوبی باشند. در این مدل های UHD شما می توانید از سایزهای کوچک تا بزرگترین سایز که 75 اینچ می باشد انتخاب کنید و برای افرادی که به دنبال یک تلویزیون سایز بزرگ اما اقتصادی هستند بهترین گزینه می باشد.

جادوی تصویر با تلویزیون ال جی QNED

در سال های اخیر ال جی تکنولوژی جدید که در تلویزیون های خود به کار برده است تکنولوژی کیوند می باشد که ترکیبی از نانوسل و تکنولوژی کوانتوم دات در صفحات Mini LED می باشد که قطعاً تصویری که مشاهده می کنید تصویری فوق‌العاده با حالت زنده و پویا با نمایش جزئیات بیشتر می باشد.

این تلویزیون ها در دو نوع 4K و 8K ساخته شده اند که اگر بخواهیم به ارزانترین تلویزیون های ال جی از نوع کیوند بپردازیم بهتر است به گزینه های 4K این محصول فکر کنیم که قیمت مناسب تری نسبت به 8K دارند. این تلویزیون ها دارای سرعت رفرش 120 هرتز بوده که قابلیت گیمینگ عالی دارند و شما با تهیه یکی از این مدل ها می توانید یک تلویزیون کیوند اما با قیمت مناسب داشته باشید.

کیفیت تصویر در تلویزیون های اقتصادی ال جی

طراحی تلویزیون های QNED ال جی بسیار خاص و شیک می باشد که مهم نیست شما کدام مدل و سایز را انتخاب می کنید چون عملاً در هیچ کدام از این مدل ها فریمی مشاهده نمی کنید و جزء تلویزیون های بدون فریم با زاویه دید گسترده هستند. این تلویزیون ها جزء تلویزیون های لوکس به حساب می آیند که قیمت بالایی دارند اما نسبت به اولد ها ازقیمت پایین تری برخوردار هستند و اگر امکان تهیه اولد ندارید این مدل جایگزین خوبی می تواند باشد.

نانوسل فناوری تصاویر زنده

تلویزیون های نانوسل ال جی که مختص این برند می باشند با استفاده از امکاناتی که در خود دارند جزء پرفروش ترین تلویزیون های ال جی به حساب می آیند که در سال های اخیر بیشترین فروش این شرکت شامل این موارد بوده است. نانوسل ها همگی کیفیت تصویری که ارائه می دهند از نوع 4K بوده که می توانند یک تصویر به دامنه رنگی بالا با حالت تصاویر فوق‌العاده را به نمایش بگذارند.

تلویزیون های اقتصادی ال جی نانوسل

وجود ذرات نانو در صفحه نمایش تصاویر را با حالت زنده تری خلق می کند به نحوی که بیننده خود را جزئی از صحنه های فیلم حس می کند. اگر به دنبال تلویزیون های اقتصادی ال جی از نوع نانوسل هستید می توانید به مدل های که در جدول درج شده است فکر کنید از بین نانوسل ها از همه ارزانتر هستند و کیفیت عالی به امکانات بی نظیر را شامل می شوند.

این تلویزیون های سایز معمولی که دارند 55 اینچ بوده که بیشترین فروش بر روی این سایز می باشد که سایزی نرمال برای هر فضایی محسوب می شود و می توانید به 55 در تمام مدل های نانو با خیال راحت فکر کنید. توان صوتی تمامی تلویزیون های اقتصادی ال جی در نوع ال جی 20 وات بوده که نرمال ترین حالت صدا در تلویزیون می باشد.

مدلسال
تلویزیون ال جی NANO752021-2022
تلویزیون ال جی NANO792021-2022
تلویزیون ال جی NAN0802021-2022
تلویزیون ال جی NANO862021-2022
تلویزیون ال جی UR73002023
تلویزیون ال جی UR80002023
تلویزیون ال جی UR90002023
تلویزیون ال جی UR91002023
تلویزیون ال جی NAN0772021-2022

در تلویزیون های نانوسل شما می توانید قابلیت حذف نویز صدا تجربه کنید و صدایی که دریافت می کنید یک صدای رسا با حالت همه‌جانبه باشد. همچنین وجود پردازنده از نوع آلفا امکان ارتقاء تصاویر و صدا را به تلویزیون می دهد و شما هیچ وقت با یک فیلم قدیمی مشکل نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید:
همه چیز در مورد تلویزیون های نانوسل ال جی

جادوی تصاویر فوق‌العاده با OLED

لوکس ترین تلویزیون های ال جی سری تلویزیون های اولد می باشد که این تلویزیون ها در واقع گران‌قیمت ترین تلویزیون ال جی به حساب می آیند اما اگر طرفدار تلویزیون های اولد هستید بهتر است به گزینه های A, B, C می توانید به عنوان ارزانترین تلویزیون های ال جی در نوع اولد فکر کنید که مدل C جزء بهترین و پرفروش ترین این مدل ها می باشد که در بین اولد ها طرفداران بسیاری دارد.

مدلسال
تلویزیون OLED C22022
تلویزیون OLED B22022
تلویزیون OLED A22022

اولدهایی مانند تلویزیون ال جی C2 بهترین مدل ها برای گیمرهای حرفه ای می باشد که تمام قابلیت های گیمینگ از جمله رفرش ریت بالا 120 هرتز و پورت HDMI 2.1 را دارند و از تمام حالت های گیمینگ در انواع کنسول ها پشتیبانی می کند و بازی که تجربه می کنید یک بازی پرهیجان با حالت تاخیر ورودی بی نظیر می باشد.

تلویزیون های اقتصادی ال جی

تلویزیون های اولد دارای کیفیت تصویر 4K هستند که تصاویر با صفحه نمایش اولد تصاویری به شدت زنده و فعال هستند که با نبود فریم در طراحی تمام تمرکز مخاطب بر روی صفحه نمایش معطوف می شود و از فیلمی که در حال پخش لذت خواهید برد.

جمع بندی

در بین ارزانترین تلویزیون های ال جی به موارد بسیار زیادی اشاره کردیم که در انواع کیفیت تصویر وسایز ساخته شده اند و اینکه کدام مدل مناسب شما می باشد بستگی به بودجه شما دارد که در بین تلویزیون های اقتصادی ال جی کدام مورد توجه شما را جلب کرده باشد. اگر به تلویزیون لوکس فکر می کنید اولدها گزینه مناسبی هستند و اما اگر طرفدار اولد هستید اما به صرفه نیست کیوند می تواند جایگزین مناسبی باشد.

در بین تلویزیون های ارزان قیمت ال جی که سایز بزرگ داشته باشد اما کیفیت خوب و قیمت مناسبی داشته باشد مدل های نانو و UHD می تواند نیاز شما را رفع کند و اگر هم فقط کیفیت تصویر مهم است و یک سایز نرمال مثل 55 اینچ می خواهید قطعاً مدل های نانو می تواند بهترین گزینه برای شما در خرید از افرالند باشد.

پاسخ به پرسش‌های متداول

01تلویزیون های ارزان قیمت ال جی قابلیت گیمینگ دارند؟

در مدل های ارزان اولد و کیوند می توانید برای گیمینگ استفاده نمایید.

02آیا تلویزیون ارزان باشد بی کیفیت است؟

هر تلویزیونی به صرف ارزان بودن بی کیفیت نیست مهم این است شما از کدام سری ارزان ترین را انتخاب کنید. مثلا نانو به خودی خود عالی است حالا هر مدلی از این سری باشد.

03تلویزیون های اولد جزء ارزانترین ها محسوب نمی شوند؟

تلویزیون اولد در واقع جزء لوکس ترین تلویزیون ها هستند اما اگر به دنبال خرید اولد هستید می توانید از سری های پایین این مدل استفاده کنید که قیمت مناسب تری دارند.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ارزانترین تلویزیون های ال جی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *