بهترین کولر گازی های بازار ایران تنوع گسترده‌ای از مدل‌های خارجی و داخلی را شامل می‌شوند که در بین آن‌ها افراد سودجو هم در کمین‌اند تا مدل‌های فیک و درجه چندم را به شما قالب کنند، اما چاره چیست؟ اول از همه اگر نمی‌دانید در خرید کولر گازی به چه نکاتی باید توجه کرد، حتماً مقاله راهنمای خرید کولر گازی را بخوانید و در مرحله بعد سراغ انتخاب بهترین مارک کولر گازی در این مقاله بیایید.

تنوع محصول باعث می‌شود دست‌تان در انتخاب باز باشد، اما هرزگاهی سردرگمی را به همراه دارد و سبب می‌شود ندانید کدامیک راست کارتان است و چه بسا ممکن است پول و وقت‌تان را هدر دهید. برای همین بهترین کار این است که در یک فروشگاه معتبر دنبال محصولات با کیفیت و اصلی باشید و بعد از تعیین بودجه از بین برندهای مختلف انتخاب کنید.

پرفروش‌ترین کولر گازی در بازار ایران شامل برندهای مختلفی هستند که هر کدام به نوبه خود جایگاهی بین طرفدارانشان باز کرده‌اند، حال یکی صرفاً به دلیل قیمت مناسبش می‌تواند باشد و دیگری به دلیل مصرف کم. بعضی مواقع هم یک سری برند‌ها نان اسم و رسمی که به هم زده‌اند را می‌خورند که کمی جای تأمل دارد و رقابت را برای برندهای نوپا کمی سخت کرده‌اند، اما بد نیست کمی هم میدان را به کولر‌گازی‌هایی از مارک‌های دیگر بدهیم تا خودی نشان دهند.

در پاسخ به پرسش کولر گازی چه برندی بخریم؟ باید تمام برندها که در بازار وجود دارند را با هم مقایسه کنیم، نمونه‌های برتر را بین‌ آن‌ها پیدا کرده و اگر کسی قبلاً از آن تهیه نموده است نظرش را بپرسیم و بدانیم کولر گازی محبوب در ایران کدام است؟! در فروشگاه افرالند ما مجموعه‌ای از این محصولات شگرف را دور هم جمع کرده‌ایم و در پایین می‌خواهیم مزایا و معایب برترین مدل‌های کولر گازی را معرفی کنیم و بین آن‌ها بهترین را انتخاب نماییم.

پرفروش‌ترین کولر گازی در بازار ایران

یک سری از مارک های کولر گازی هستند که در تجربه چندین ساله ما ثابت شده است بین مردم طرفدار بیشتری دارند و بیشترین فروش کولر گازی در بازار ایران را به خود اختصاص داده‌اند که شامل موارد زیر هستند:

  1. کولر گازی ال جی LG
  2. کولر گازی جنرال General
  3. کولر گازی گری Gree
  4. کولر گازی کریر Carrier
  5. کولر گازی یونیوا Uneva
  6. کولر گازی ایوولی Evvoli
  7. کولر گازی میدیا Media

این‌ها برندهای معتبر کولر گازی در ایران هستند که سعی کردیم برحسب محبوبیت آن را اولویت بندی کنیم، البته باز هم نمی‌توان با قطعیت نظر داد و بعد از توضیحات کامل در مورد هر کدام از آن‌ها بهتر است به یک نتیجه گیری کلی‌تری برسیم که شما آن را انتخاب کرده باشید.

به صورت خیلی خلاقه اگر بخواهیم بهترین مدل کولرگازی موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم می‌توانیم به چند مدل زیر اشاره کنیم:

  • کولرگازی ال جی آی کنترل AMP
  • کولرگازی ال جی آی کنترل BMP
  • کولرگازی گری پلار
  • کولرگازی گری اکسنت
  • کولرگازی کریر

کولر گازی‌های برند ال جی

کولر گازی ال جی از با سابقه‌ترین برندهای موجود در بازار ایران است که در نوع خود بهترین است و قطعات و موتور محصولاتش را در کشور کره تولید می‌کند و معمولاً مونتاژها را به سایر کشورها انتقال می‌دهد تا هزینه کمتری برایش داشته باشد. این شرکت سعی کرده کولرگازی‌هایی در ظرفیت‌های مختلف برای متراژهای متفاوت داشته باشد تا هر فضایی طبق نیازی که دارد بتواند قدرت خنک کنندگی لازم را کسب کند.

مدلظرفیتموتور
کولر گازی ال جی Dual Inverter12000
18000
24000
T1
کولر گازی ال جی Art Cool26000T3
کولر گازی ال جی I Control AMP13000
19000
26000
T1/T3
کولر گازی ال جی I Control BMP19000
26000
T1/T3

بهترین کولر گازی ال جی می‌تواند بهترین کولر گازی بازار ایران هم باشد و این به شما و هزینه‌ای که صرف می‌کنید بستگی دارد که انتخابتان باشد یا نه. ال جی مدل‌های اسپیلت دیواری و همچنین ایستاده دارد که معمولاً کولرگازی‌های دیواری آن بیشترین فروش را دارند که مدل‌های آن را معرفی خواهیم کرد.

کولر گازی ال جی Dual Inverter

کولر گازی ال جی دوال اینورتر همانطور که از نامش پیداست، خبر از مصرف کمش دارد، زیرا همه ما می‌دانیم وقتی حرف از اینورتر به میدان می‌آید، یعنی آن محصول مصرف برق کمتری دارد که اینجا مصرف را تا 70٪ کاهش داده است. این مدل مجهز به موتور روتاری T1 است که راستش را بخواهید یکی از بهترین کولرگازی برای مناطق معتدل – شمال ایران به شمار می‌رود و به راحتی این فضا و شرایط آب و هوایی را جواب‌گو می‌باشد.

کولر گازی ال جی Dual Inverter

این مدل گازی R410a دارد و قدرت پرتاب باد چهار جهته از 5 تا 15 متر را در چنته دارد و در ظرفیت‌های متفاوت از 12000 تا 24000 بین‌شان دیده می‌شود. کولر گازی Dual Inverter دارای قابلیت Auto Cleaning می‌باشد، همچنین مجهز به فیلتر تصفیه بوده که هر گونه آلودگی را از فضا حذف می‌کند و باعث می‌شود تا از آلرژی در افراد جلوگیری شود، اتصال به وای فای و عیب یابی هوشمند نیز از شاهکارهای این محصول می‌باشد.

کولر گازی ال جی Art Cool آرت کول

شیک‌ترین و لوکس‌ترین کولر گازی بازار ایران که نگاه‌ها را به خود خیره می‌کند و با رنگ مشکی‌اش دلتان را می‌برد. این مدل بدنه پلاستیکی محکم دارند و روی بدنه مات آن لوگوی ال جی به صورت نقره‌ای رنگ و برجسته نصب شده است. ظرفیت این مدل در حال حاضر در بازار 19000 و 26000 می‌باشد که برای متراژ‌ی حدوداً 70 متر به خوبی جواب‌گو خواهد بود، البته بستگی به شرایط آب و هوایی هم دارد.

کولر گازی ال جی Art Cool آرت کول

کولر گازی ال جی آرت کول مجهز به کمپرسور دوال اینورتر می‌باشد که فوق کم مصرف خوانده می‌شوند و از کم مصرف‌ترین کولر گازی های بازار ایران شناخته می‌شوند. همچنین نوع موتور آن روتاری T3 می‌باشد که در هوای بسیار گرم و حاره‌ای به راحتی پاسخ‌گو خواهد بود. این مدل مجهز به سیستم وای فای (Wi-Fi) است و قابلیت عیب یابی هوشمند دارد و از طریق گوشی می‌توانید مشکل را به راحتی پیدا کنید. دستگاه قابلیت پرتاب باد چهار جهته و خنک کنندگی سریع Fast Cooling دارد و از میزان صدای بسیار پایین برخوردار می‌باشد.

کولر گازی ال جی I Control آی کنترل

کولر گازی ال جی آی کنترل مثل بقیه مدل‌هایش چهار فصله است و به دلیل قابلیت سرمایش گرمایشی که دارد می‌تواند در تمام فصول سال به کار گرفته شود و از قدرت خوبی در این زمینه برخوردار می‌باشد. ظرفیت‌های تولید شده در این مدل، 12000، 24000، 26000 هستند که از متراژ 20 متر تا 70-80 متر را به راحتی ساپورت می‌کنند و با موتورهایی روتاری از نوع T1 و T3 می‌توانند خنکی فوق‌العاده‌ای را به ارمغان آورند.

کولر گازی ال جی I Control آی کنترل

این مدل همه فن حریف ال جی که یکی از بهترین کولر گازی های سال ۱۴۰۲ ایران محسوب می‌شود، مجهز به قابلیت توربو می‌باشد و از عملکرد Fast Cooling پیروی می‌کند و زمانی که از گرمای شدید بیرون می‌آیید به شدت کارساز خواهد بود و در کوتاه‌ترین زمان فضای شما را خنک می‌سازد. کنترل از راه دور دستگاه کارایی راحتی دارد و به شما اجازه می‌دهد دما و تایمر را از فاصله دور فعال کنید.

کولر گازی جنرال از بهترین کولر گازی بازار ایران

از جذابیت‌ترین کولرهای موجود در بازار که نام و نشان خوبی دارد، برند جنرال است که در کیفیت زبان‌زد همگان می‌باشد و باید گفت دلایل محبوبیت کولر گازی جنرال موارد بسیار زیادی هستند که تنوع سایزبندی، کم مصرف بودن و وجود اینورتر در یک سری مدل‌ها و قدرت پرتاب باد عالی از صفات بارز آ‌ن‌هاست. سه مدل از پرفروش‌ترین کولر گازی در سال 2023 از برند جنرال را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد که قطعاً از آن‌ها خوشتان خواهد آمد و اسم‌شان زیاد به گوشتان خورده است.

کولر گازی جنرال گلد General Gold

کولر گازی جنرال گلد در بازار ایران بسیار سرشناس است و از محبوبیت خوبی برخوردار است و تمامی آن را از کیفیتی که ارائه می‌کند بدست آورده است و وجود بورد اینورتر که در ترکیب‌اش بکار رفته است تا از مصرف برق بی رویه آن جلوگیری شود. چون کولر معمولاً تایم طولانی روشن است، پس مصرف آن بسیار مهم می‌باشد و لازم است روی این موضوع در زمان خرید تأکید شود.

کولر گازی جنرال گلد General Gold

این مدل مجهز به موتور روتاری با کلاس آب و هوایی T1 است که برای مناطق معتدل بسیار کاربردی می‌باشد و قدرت پرتاب باد آن در حدی است که محیط مناسب با ظرفیت لازمه را به خوبی جواب می‌دهد. ظرفیت‌های این کولر گازی 12، 18، 24، 30 هزار می‌باشند که به عنوان یک اسپیلت دیواری تنوع خوبی دارند. دستگاه قابلیت سرمایشی گرمایشی دارد و می‌توانید در تمام فصول از قابلیت‌های شگفت‌انگیزش استفاده کنید.

کولر گازی جنرال شکار اینورتر

کولر گازی اینورتردار یک نعمت است و می‌توانید به صورت شبانه روزی آن را روشن کرده و نگرانی بابت هیچ چیزی نداشته باشید. کولر گازی جنرال شکار اینورتر از پرچمداران این برند است که فروش فوق العاده‌ای را به خود اختصاص داده است و می تواند کیفیت و عمر طولانی را تضمین کند، این نظر کاربرانی است که سال‌هاست از آن استفاده کرده‌اند. موتور روتاری از نوع کلاس آب و هوایی T1 به شما اجازه می‌دهد تا با مصرف کم در شرایط معتدل بهترین عملکرد را از کولر جنرال داشته باشید.

کولر گازی جنرال شکار اینورتر

ظرفیت‌های؛ 12000, 18000, 24000, 30000 از این مدل در بازار وجود دارد و از متراژهای 20 متری همچون اتاق خواب یا مغازه را تا یک فضای 70 متری یا شاید هم کمی بیشتر به خوبی ساپورت می‌کنند در واقع می‌توان گفت یکی از بهترین کولر گازی های 30000 بازار می‌تواند همین مدل باشد. قدرت پرتاب باد عالی، آن هم به صورت چهار جهته کاری کرده تا هر جایی از اتاق نشسته‌اید، خنکی را به یک میزان دریافت کنید و از قابلیت سرمایشی و گرمایشی آن به مقدار مساوی بهره مند شوید. دستگاه قابلیت‌های جذاب دیگری هم دارد که قرار دادن بر روی حالت خواب از مزایای آن می‌باشد تا روی یک دمای ثابت و تایم مورد نظر باقی بماند.

کولر گازی جنرال شکار طرح لبخند

مطمئنن اگر در دنیای کولرها وارد شده باشید، اسم مدل لبخندی بسیار به گوش‌تان خورده است و این نام نیک را از کیفیت خوبی که تا به حال داشته به ارث برده است. کولر گازی جنرال شکار طرح لبخند را از همان ظاهر خندانش هم می‌توان شناخت و به راحتی اصل و فیک آن مشخص است. کولری مونتاژ چین با موتور روتاری که مصرف بسیار کمی دارد. راستی شما می‌دانید؛ تفاوت کمپروسور روتاری، اسکرول و پیستونی در کولرگازی در چیست؟ این مدل در کلاس آب و هوای T1 استفاده می‌شود، مناطقی همچون تهران و شمال ایران.

کولر گازی جنرال شکار طرح لبخند

این مدل مجهز به قابلیت سرمایش و گرمایش، دارای رادیاتور مسی می‌باشد که در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی مصون است و لازم نیست بابت این موضوع نگرانی به خود راه دهید. در کولر گازی General Shkar دو نوع گاز R410 و R22 استفاده شده است که قطعاً مزایای R410 بسیار بیشتر است ولی تنها ظرفیت 12000 این مدل R22 می‌باشد، آن‌هم به دلیل اینکه قیمت به صرفه‌تری داشته باشد.

کولر گازی از برند گری GREE

قصد دارید کولر خریداری کنید، اما خیلی بودجه ندارید و کیفیت هم برایتان بسیار مهم است؟ کولر گازی گری همان برندی است که به دنبالش هستید و می‌تواند شما را به آرزویتان برساند، زیرا هم قطعات خوب و محکمی دارد و هم قدرت پرتاب باد عالی و خنک کنندگی مناسبی دارد که به راحتی نیاز شما را برآورده خواهد کرد و این شرکت آن‌ها را در انواع اینورتردار و بدون اینورتر تولید کرده است.

کولر گازی اسفورماتیک

از پرفروش‌ترین کولر گازی در بازار ایران در برند گری می‌توان، کولر گازی گری S4 Matic اسفورماتیک را معرفی کرد که صدای بسیار کم 45 تا 55 دسی بل دارد و می‌تواند در آب و هوایی با کلاس T1 خنک کنندگی مناسبی را به شما عرضه کند، البته باید گفت که قابلیت گرمایشی هم این مدل را همراهی می‌کند که در فصول سرد سال به کارتان می‌آید. وجود نمایشگر دیجیتال کاری کرده تا به راحتی دما و تایمر را تنظیم کنید و مطلع شوید در حال حاضر در چه شرایطی هستید.

کولر گازی اسفورماتیک

این مدل در ظرفیت‌های؛ 12000، 18000، 24000، 30000 تولید شده است که مدل 24 هزار آن در حالت T3 می‌باشد و یکی از بهترین کولرگازی برای مناطق گرمسیر می‌تواند باشد. کولر گازی گری با موتور روتاری مصرف کمی را در چنته دارد و رده مصرف انرژی آن A می‌باشد، همچنین دارای قدرت پرتاب باد 5 تا 15 متر است که در یک فضای بزرگ می‌تواند بسیار کارآمد بودن خود را به رخ بکشد.

کولر گازی گری پلار

کولر گازی گری Pular در دو سری اینورتر و بدون اینورتر ساخته شده است که قطعاً در قیمت عرضه شده با هم متفاوت هستند، این مدل سوپرسایلنت که صدای بسیار کمی دارد برای زمان استراحت یک گزینه عالی و بی نظیر است و می‌توان با خیال آسوده زیر باد خنک آن لم داد. پرتاب باد چهارجهته در آن به صورتی است که مهم نیست کجا نشسته باشید، زیرا در هر شرایطی خنکی را به یک میزان دریافت خواهید کرد و از آن بهره می‌برید.

کولر گازی گری پلار

اتصال به WiFi از مزایای خاص آن است که کاری می‌کند تا عیب یابی هوشمند داشته باشید یا آن را به گوشی متصل کنید و از قبل از رسیدن به خانه کولر را روشن کنید تا با فضای خنک روبرو شوید. این مدل روتاری است و برای مناطق گرمسیری می‌تواند گزینه خوبی باشد که هم مصرف کم داشته و هم قدرت خنک کنندگیش مناسب باشد.

کولر گازی کریر Carreir

یکی از خوش استایل‌ترین‌ها و در عین حال پرفروش‌ترین کولر گازی در بازار ایران در حال حاضر همین کولر گازی کریر است که در نوع خود بی نظیر بوده و در دو نوع اینورتردار و بدون اینورتر روانه بازار شده است تا بسته به بودجه‌ای که دارید یکی از آن‌ها را به خانه ببرید. در واقع مدل اینورتردار آن، یکی از بهترین کولرگازی کم مصرف (اینورتر) به شمار می‌رود. اگر به برچسب انرژی A+++ آن توجه کنید، قطعاً متوجه این وضعیت شده و از مصرف کمش باخبر خواهید شد.

کولر گازی کریر Carreir

این کولر سرد و گرم دارای فیلتر بهداشتی است که به تصفیه هوا و ایجاد فضایی سالم برای تنفس شما بسیار کمک می‌کنند، مخصوصاً برای افرادی که آلرژی دارند می‌تواند بسیار کارآمد باشد. به صورتی که گرد و غبار را جذب کرده وهوای تمیز را جایگزین می‌کند. کولر گازی کریر Carrier در ظرفیت‌‌های 18 تا 36 هزار به صورت اسپیلت دیواری ساخته شده است که فضاهای مختلفی را پوشش می‌دهد.

خرید کولر گازی ارزان قیمت

یک سری از برندها هستند که به کولر گازی ارزان – قیمت مناسب شناخته می‌شوند و به نسبت بقیه کمی منصفانه‌تر هستند. این برندها ساخت چین می‌باشند و از کیفیت معمول و مناسبی برخوردارند و در بسیاری از مواقع عمر طولانی از خود نشان داده‌اند که به نظر بسیار عالی می‌باشد.

کولر گازی یونیوا Uneva

کولر گازی یونیوا ساخت چین با کیفیت عالی که در ظرفیت؛ 12000، 18000، 24000، 3000 تولید شده است و می‌تواند متراژهای مختلفی را ساپورت کند. این برند با اسپیلت‌هایی که عرضه کرده است توانسته جایگاه خوبی برای خود تثبیت کند و بین افراد طرفداران زیادی را جذب نماید که دلیل عمده آن همین قیمت اقتصادی آن‌ها می‌تواند باشد.

کولر گازی یونیوا Uneva
کولر گازی یونیوا از ارزان‌ترین کولرهای بازار ایران

وجود فیلتر آنتی باکتریال از شاهکارهای این مدل است که در خیلی از برندهای گران قیمت هم شاهدش نیستیم ولی اینجا وجود دارد و از وجود باکتری و آلودگی در فضا جلوگیری می‌کند. قدرت پرتاب باد در کنار موتور کم مصرف روتاری و کلاس T3 از قابلیت‌های این مدل خوش تراش می‌باشد که بسیار گزینه عالی برای خرید می‌تواند باشد. این مدل یکی از ارزان‌ترین کولر گازی در بازار ایران به شمار می‌رود.

کولر گازی میدیا Midea

این کولر گازی با فناوری دیجیتال اینورتر اجازه تنظیم دما را در سه سطح؛ متوسط، کم و زیاد فراهم می‌کند و شما می‌توانید در طول شبانه روز آن را تغییر دهید و با قدرت پرتاب باد سه جهته که دارد، باد را تا 10 متر هم پرتاب می‌کند که برای هر فضایی عالی به نظر می‌رسد و از قابلیت خنک کنندگی سریع برخوردار است که زمان روشن کردن کولر گازی میدیا سریع فضا را خنک می‌نماید.

کولر گازی میدیا Midea

دو مدل اینورتر و بدون اینورتر این کولر کاری کرده‌اند تا شما بسته به شرایط یکی را برگزینید و همچنین مجهز به قابلیت اتصال به وای فای می‌باشد که در عیب یابی هوشمند به شدت به کارتان می‌آید. ظرفیت‌ها این مدل نیز شامل؛ ؛ 12000, 18000, 24000, 30000 BTUهستند.

کولر گازی ایوولی evvoli

اسپیلتی ارزان قیمت با صدای کم 38 دسی‌ بلی که می‌تواند در آب و هوای معتدل به کارتان بیاید و سرما و خنکی دلچسبی را روانه خانه شما نماید. کولر گازی ایوولی را در ظرفیت 12 تا 30 هزار طراحی کرده‌اند که بعد از اتصال به دیوار هوایی یک دست را به کل فضا می‌دهد و با پرتاب باد چهار جهته به راحتی این کار را ممکن می‌سازد.

کولر گازی ایوولی evvoli

کولر سرد و گرم با قابلیت کارکرد در تمام فصول سال که هم کار کولر را برایتان انجام می‌دهد و هم می تواند یک بخاری با گرمای نرمال را در یک روز برفی تولید کند. گاز این کولر R410 است که مصرف کم و قدرت خنک کنندگی مناسبی را در چنته دارد و آسیبی به محیط زیست نخواهد زد.

جمع بندی

بهترین کولر گازی بازار ایران را برندهای مختلفی شامل می‌شوند که ال جی، جنرال و گری، سرآمدترین آن‌ها هستند و بین آن‌ها مدل های خوش فروش و کار درستی وجود دارند. پرفروش‌ترین کولر گازی در بازار ایران نیز این سه برند هستند، اما از لحاظ قیمت خیلی اقتصادی، یونیوا و میدیا و هایسنس هم می‌توانند موارد خوبی به عنوان گزینه خرید باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان افرالند در تماس باشید و بهترین مدل را متناسب با نیاز‌های‌تان انتخاب کنید.