۰۱ مرداد ۱۴۰۲
بهترین کولر گازی ال جی

انتخاب بهترین کولر گازی ال جی قرار است بین چند مدل پرطرفدار انجام شود که اصلاً سخت نیست، زیرا با برندی محبوب و خوش آوازه طرف هستیم که از هر لحاظ سرآمد می‌باشد و تمام مدل‌هایی که در بازار دارد، همگی عالی و با کیفیت هستند. با این اوصاف نباید خرید کولر گازی ال جی خیلی مسئله ساز باشد و در این مقاله افرالند، برای افرادی که سر رشته‌ای از کولر گازی ندارند یا مدل‌های موجود را نمی‌شناسند، قصد داریم پرفروش‌ترین کولر گازی ال جی را معرفی کنیم.

بهترین کولر گازی ال جی و پرفروش‌ترین آن‌ها، امکاناتی اکازیون و حرفه‌ای دارند که آن‌ها را از سایر برند‌ها سوا خواهد کرد، چیزی مثل دوال اینورتر که در کولرهای این برند شاهدش هستیم.

ال جی یک برند کره‌ای با کیفیت در ارائه انواع محصولات برقی از جمله یخچال، سیستم صوتی، تلویزیون و غیره می‌باشد که زبان‌زد همگان است و در زمینه کولر نیز همین اسم و رسم نیک را با خود یدک می‌کشد، دلایل محبوبیت کولر گازی ال جی بسیار زیاد است که سعی می‌کنیم در ادامه به معرفی کوتاهی از آن‌ها بپردازیم و توضیحات کاملش را به مقاله مربوطه انتقال دهیم، اما اینجا سه کولر پرفروش ال جی را معرفی خواهیم کرد که امروزه در بازار بهترین مدل کولر گازی ال جی به شمار می‌روند.

تاریخچه کولر گازی ال جی

اگر از اصل و نصب شرکت ال جی بپرسید بر می‌گردد به خیلی سال‌های قبل، اما در زمینه خلق کولر گازی و طراحی دستگاه‌های خنک کننده، برای اولین بار در سال 1968 اولین محصول خود را روانه بازار کرد و تا به امروز همچنان کار خود را به صورت موفقیت آمیز پیش می‌برد و هر ساله به امکانات و قابلیت‌هایی که می تواند بر عملکرد بهتر و راندمان عالی آن تأثیر بگذارد، اضافه کرده است. فناوری‌هایی حرفه‌ای همچون عیب یابی هوشمندانه یا مصرف بسیار کمتر انرژی نسبت به قبل. به صورتی که امروزه به یکی از بهترین کولر گازی بازار ایران تبدیل شده است.

بهترین مدل کولر گازی اسپیلت ال جی

دلایل محبوبیت کولر گازی ال جی

به نظر شما یک کولر گازی خوب چه قابلیت‌هایی باید داشته باشد تا بابت آن هزینه کنیم؟ آیا کولر گازی ال جی می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد؟ سوألات زیادی ممکن است زمان انتخاب کولر گازی ذهن شما را درگیر کند که بد نیست پاسخ‌هایی برای آن پیدا کنیم. در ادامه مواردی از آن‌ها را برای شما عنوان خواهیم کرد:

  • قدرت خنک کنندگی بالا
  • کمپرسور قوی با توجه به آب و هوا
  • گاز مصرفی R410 با مصرف کم
  • وجود قابلیت اینورتر و دوال اینورتر
  • قدرت پرتاب باد تا فاصله زیاد
  • جهت پرتاب باد به 4 طرف
  • مجهز به فیلتر بهداشتی قابل تعویض
  • سیستم عیب یابی هوشمند و اتصال به WiFi

راهنمای خرید کولر گازی، انواع کولر با موتورهای متفاوت و عملکردهای خاص برای آب وهوای مختلف را معرفی می‌کند و می‌توان به این نتیجه رسید کدام کولر مناسب نیازتان می‌باشد. بهترین کولر گازی ال جی دقیقاً مجموعه‌ای از این امکانات را در خود دارد و قطعاتی محکم و با کیفیت ساخت کره را در خود به همراه دارد که در کنار این قابلیت‌ها محصول مثال زدنی را تولید می‌کنند که چیزی کم و کسر نخواهد داشت.

بهترین کولر گازی ال جی کدامند؟

ال جی با اینکه در سایر محصولاتش تنوعی مثال زدنی دارد، اما در زمینه کولر گازی کمی خساست به خرج داده و آن را محدود به چند مدل کرده است، البته نکته جالب و مهم ماجرا اینجاست که تمام تمرکزش را روی همین چند محصول گذاشته است تا کولر گازی با کیفیت و معرکه از هر جهت تولید کند، مثلاً بهترین کولر گازی برای مناطق معتدل – شمال ایران از بین همین‌ها پیدا می‌شوند که سال‌ها برایتان کار خواهند کرد.

کولر گازی آرت کول Art Cool

ال جی به عنوان یک سازنده خلاق از طراحی نوآورانه‌ای رونمایی کرده است که تا به حال هیچ برندی در کولر گازی‌هایش از آن استفاده نکرده است. همه ما کولرها را با رنگ سفیدشان دیده‌ایم، اما در کولر گازی ال جی Art Cool رنگ مشکی مات به کار رفته است که آن را لوکس‌تر کرده است و باعث شده تا حال و هوایی جذاب‌تر با دکوراسیون فضای شما بدهد. جدای از طراحی شیک پنل کولر، کیفیت بدنه و جنس آن نیز چیزی نیست که به راحتی بتوان از آن گذشت و باید گفت بسیار عالی کار شده است.

کولر گازی آرت کول Art Cool

یکی از معایب کولر گازی ال جی در این مدل محدودیت ظرفیت آن است که فقط 26000 دارد و برای متراژ تا 60 یا 70متر جواب‌گو خواهد بود، اما وجود موتور روتاری از نوع T3 آن باعث شده است تا برای هوای گرم و حاره‌ای به شدت کارساز باشد و کیفیت عالی را در کنار مصرف کم تجربه نماید. این مدل مجهز به قابلیت اینورتر از نوع دوال اینورتر می‌باشد که مصرف کم را تا درصد بسیار بیشتری پایین خواهد آورد و در کنار قابلیت سرمایشی و گرمایشی که دارد، بتواند همچون یک کولر فوق حرفه‌ای برایتان عمل کند.

کولر گازی ال جی Dual Inverter دوال اینورتر

از پرطرفدارترین کولر گازی ال جی می‌توان به دوال اینورتر اشاره کرد که در نوع خود کم نظیر می‌باشد و با مصرف کمی که در چنته دارد، شما را انگشت به دهان خواهد گذاشت. این مدل عالی از ال جی که موتور روتاری دارد و برای کلاس آب وهوایی T1 مناسب می‌باشد را در مناطق معتدل یا شرجی به کار می‌برند و در ظرفیت‌های؛ 12000، 18000، 24000 در حال حاضر موجود هستند که برای متراژهای 20 متر تا 60 متر به راحتی می‌توان بین آن‌ها یکی را برگزید.

کولر گازی ال جی Dual Inverter دوال اینورتر

کولر گازی ال جی Dual Inverter قابلیت FastCool دارد و به صورت سریع می‌تواند فضای شما را خنک کند و موضوع جذابی که اینجا خودنمایی می‌کند، امکان اتصال به WiFi می‌باشد که قابلیت اجازه می‌دهد از راه دور کنترل کولر را در دست بگیرید، مثلاً قبل از اینکه وارد خانه شوید، آن را روشن کنید تا با هوای خنک روبرو شوید،همچنین از دیگر مزایای این ویژگی، عیب یابی هوشمند دستگاه می‌باشد.

کولر مدل دوال اینورتر ال جی که از بهترین کولر گازی ال جی به شمار می‌رود، قابلیت سرمایشی گرمایشی دارد که در تمام فصول سال قابلیت استفاده دارد، همچنین گاز مصرفی این مدل R410 می‌باشد که مصرف کم و قدرت خنک کنندگی بالایی دارد. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به وجود فیلتر بهداشتی قابل تعویض که به تصفیه هوا هم کمک می‌کند، اشاره کرد و همچنین حالت Sleep در زمان استراحت که کمترین نویز و صدا را به همراه خواهد داشت.

کولر گازی ال جی I Control آی کنترل AMP و BMP

یکی دیگر از پرفروش‌ترین کولر گازی ال جی که طرفداران بسیاری را دارد، کولر گازی ال جی I Control می‌باشد که از دیگر مدل‌های دوال اینورتر این شرکت به شمار می‌رود و مصرف انرژی را تا 70٪ کاهش می‌دهند. احتمالا همگی می‌دانیم که اینورتر چیست و چه کاربردی در کولر گازی دارد ، اما برای اطلاع بیشتر سری به وبلاگ ما بزنید. این مدل در سایزهای؛ 18000, 24000, 26000 ساخته شده است که فضای تا 70 متر را پاسخ‌گو می‌باشد.

کولر گازی ال جی I Control آی کنترل

این مدل نیز موتور روتاری با کلاس T1 دارد که یکی از بهترین گزینه‌ها برای مناطقی مثل تهران یا شمال کشور می‌باشد، تهران به این دلیل که بجز دمای هوا، مجهز به فیلتر بهداشتی است و آلودگی محیط را جذب می‌کند و هوای تمیزی را به فضای شما عرضه می‌نماید. این کولر قوی و کاربلد، به کمک برنامه Smart ThinQ به شما اجازه می‌دهد به گوشی اسمارت خود متصل شوید و از راه دور آن را کنترل نمایید.

جمع بندی

در این مقاله با بهترین کولر گازی ال جی آشنا شدیم و می‌دانیم بیشترین امکاناتی که می‌توان از یک کولر خوب و حرفه‌ای انتظار داشت را، در مدل‌های ال جی پیدا خواهیم کرد. پرفروش‌ترین‌ کولر گازی ال جی، دوال اینورتر، آی کنترل و آرت کول هستند که نبض بازار را در دست گرفته‌اند، اما نکته‌ای که کمی تو ذوق می‌زند، ظرفیت کم این کولرهاست که از 26000 به بالا ندارند و برای محیط بزرگ کمی به مشکل برخواهیم خورد. فروشگاه افرالند تمام مدل‌های این برند را در تمامی سایزها موجود دارد و در صورت تمایل، کارشناسان ما می‌توانند برای شما بهترین مشاوره‌ها را داشته باشند.

پاسخ به پرسش‌های متداول

01کولر گازی ال جی ظرفیت بالاتر از 26000 دارد؟

کولرهای ال جی در مدل‌های اسپیلت ظرفیت فقط تا 26000 دارند و ظرفیت‌های بالاتر را در مدل‌های ایستاده قرار داده‌اند که قیمت بالاتری دارند.

02معایب کولر گازی ال جی چیست؟

چون تمام مدل‌های این برند مجهز به اینورتر می‌باشد و وجود این قابلیت روی قیمت محصول تأثیر دارد، به همین دلیل قیمت کولر گازی ال جی کمی بالا می‌باشد.

03 کولر گازی ال جی امکان عیب یابی هوشمند دارد؟

مدل‌های این برند چون امکان اتصال به وای فای دارند، به همین دلیل می‌توانند به راحتی عیب یابی هوشمند انجام دهند.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین کولر گازی ال جی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *