تلویزیون سامسونگ خریداری کرده‌اید، اما راه و رسم شروع به کار با آن را بلد نیستید؟ اینکه تلویزیون از کدام برند باشد، قطعاً فرق خواهد کرد که با چه روشی دستگاه را آماده به کار کنید؛ پس اگر از برند کره‌ای سامسونگ تلویزیون تهیه‌ کرده‌اید، ما در این ویدئو کوتاه اما مفید فروشگاه افرالند به صورت مختصر راه اندازی اولیه تلویزیون سامسونگ را آموزش خواهیم داد.

نکته:

این آموزش شروع به کار تلویزیون سامسونگ برای تمام سایزها می‌باشد؛ اما در صورتی که تازه کار هستید، بهتر است برای نمایشگرهای تا سایز 55 اینچ خودتان دست به کار شوید، در غیر این صورت به دلیل حساس و نازک بودن آن‌ها از یک نصاب حرفه‌ای کمک بگیرید.

ریموت کنترل سولار سامسونگ

قبل از هر چیز با ریموت کنترل سولار و هوشمند سامسونگ شروع می‌کنیم که بسیار سَبک و خوش دست طراحی شده‌اند. این نوع ریموت که خورشیدی هم نامیده می‌شوند، بدون نیاز به باتری کار می‌کنند؛ به این صورت که یا از طریق پنل پشتی به کمک نور شارژ می‌شوند یا اینکه از USB. ریموت Solar چون باتری سرخود است، یک زائده پلاستیکی پایین کار دارد تا به صورت خودکار کار نکند و بعد از خرید باید حتماً آن را خارج کنید تا امکان استفاده از ریموت فراهم شود.

راه اندازی اولیه تلویزیون سامسونگ

شروع به کار تلویزیون سامسونگ

کار با تلویزیون‌های سامسونگ به هیچ وجه سخت نیست و هر کاربری با مشاهده مراحل پایین به راحتی می‌تواند نمایشگر خود را راه اندازی کند؛ ما سعی کردیم با نمایش فیلم و توضیح کامل تمام، مسیر را برایتان هموار سازیم تا سریع‌تر تلویزیون خود را به کار بیاندازید.

1- تلویزیون را به برق متصل کنید، حالا ریموت اسمارت سامسونگ را وارد کار کنید و دکمه پاور را بزنید تا نمایشگر روشن شود. روی صفحه نمایش اولین چیزی که ظاهر می‌شود، پیام خوش آمد گویی است و باید آن را رد کنید.

راه اندازی اولیه تلویزیون سامسونگ

2- دو گزینه پیش رویتان قرار می‌گیرد و از شما می‌خواهد انتخاب کنید که آیا مایلید راه اندازی را از طریق گوشی انجام دهید یا قصد دارید از به کمک ریموت کنترلی که در دستانتان قرار دارد کار را ادامه دهید؛ بهترین کار برای اولین بار انتخاب ریموت کنترل است که راحت‌ترین روش می‌باشد.

راه اندازی تلویزیون سامسونگ با ریموت

3- مرحله بعد در راه اندازی اولیه تلویزیون سامسونگ، انتخاب منطقه یا کشور مورد نظر شما می‌باشد که در ایران باید گزینه آسیا \ اروپا را انتخاب کنید تا چیدمان اطلاعات نمایشگر شما بر طبق آن چیده شود.

شروع به کار تلویزیون سامسونگ

4- در مرحله بعدی که روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود، از کاربر سوأل می‌کند که مایلید دستگاه‌هایی دیگری را به تلویزیون متصل کنید تا از راه دور امکان کنترل آن‌ها را داشته باشید؟ با توجه به اینکه دسترسی به این قابلیت فراهم است؛ اما به عنوان یک کارشناس به شما توصیه می‌کنیم فعلا برای مرحله اولیه راه اندازی تلویزیون هیچ دستگاهی را نصب نکنید و این کار را به بعد موکول نمایید تا مشکلی در مراحل بعد پیش نیاید.

راه اندازی اولیه تلویزیون سامسونگ و نصب دستگاه‌ها

در گوشه بالای سمت چپ تصویر گزینه بعدی قابل رؤیت است، آن را بزنید؛ از شما سوأل می‌کند که مطمئن هستید که نمی‌خواهید هیچ دستگاهی را متصل کنید؟ شما از طریق فلش سمت چپ روی ریموت گزینه بله را بزنید و از این مرحله رد شوید تا به سایر بخش‌ها برسید.

5- گزینه دیگری که مشاهده می‌کنید؛ انتخاب WiFi مورد نظر شما است. در این بخش بهترین انتخاب نکردن هیچ کدام از گزینه‌ها است و باید مثل مرحله قبل از آن رد شوید، پس گزینه رد شدن را بزنید. یک بار دیگر از شما می‌خواهد اطمینان دهید که نمی‌خواهید تنظیمات شبکه را انجام دهید و باید با زدن گزینه رد شدن از آن بگذرید.

روش راه اندازی اولیه تلویزیون سامسونگ

6- شما باید در مرحله اولین راه اندازی تلویزیون سامسونگ هیچ دستگاهی را وصل نکنید، پس در این بخش هم که انتخاب منبع تلویزیون را می‌خواهد نباید هیچ گزینه‌ای را برگزینید تا در آموزش نصب تلویزیون سامسونگ این مراحل به صورت دقیق‌تر انجام شود که ویدئو آن همچین جا موجود است؛ سیگنال یافت نکردن را بزنید و رد شوید.

اتصال به ماهواره در تلویزیون سامسونگ

7- خب غول مرحله آخر را هم رد کردیم و حالا با گذر از تمام این مراحل، نمایشگر شروع به کار می‌کند و منو آن قابل مشاهده خواهد بود. شما می‌توانید به راحتی در این قسمت از تلویزیون سامسونگ خود استفاده کنید و از خرید خود لذت ببرید، در صورتی که سوألی دارید برای ما کامنت نمایید تا کارشناسان افرالند پاسخ‌گوی آن به صورت تخصصی باشند.

راه اندازی اولیه تلویزیون سامسونگ و صفر تا صد سامسونگ