تلویزیون جدید خریداری کرده‌اید، اما با زبان تنظیمات آن مشکل دارید؟ هر تلویزیونی که برای اولین بار تهیه می‌کنید به صورت پیش‌فرض روی یک زبان خاص قرار دارد و گاهی نیاز دارید تا آن را با زبان مورد نظر خود جایگزین کنید.

در ویدئو آموزشی که در افرالند برای شما تهیه کرده‌ایم، این‌ بار آموزش تغییر زبان در تلویزیون سامسونگ را برایتان ضبط کردیم تا اگر طرفدار نمایشگرهای این برند کره‌ای هستید، از لحاظ نوع زبان و کار با آن مشکلی نداشته باشید.

مراحل تغییر زبان تلویزیون سامسونگ

در این ویدئو کوتاه که تنها یک دقیقه از وقت شما را می‌گیرد، سعی کردیم تمام مراحل آن را به صورت کامل و البته صریح شرح دهیم تا کم و کاستی نباشد. پس با ما همراه باشید تا به راحتی زبان تلویزیون سامسونگ خود را به هر چیزی که می‌خواهید تغییر دهید و بر طبق سلیقه خود آن‌ها را تنظیم نمایید.

1- ریموت کنترل سولار تلویزیون سامسونگ را بردارید؛ این ریموت که از نور تغذیه می‌کند جزء سَبک‌ترین مدل‌های موجود در بازار می‌باشد که کارکرد بسیار راحتی دارد. روی ریموت دکمه Home را مشاهده می‌کنید که باید در شروع کار این دکمه را بزنید تا منو باز شده و وارد مرحله بعد شود.

نحوه تغییر زبان تلویزیون سامسونگ

2- در گوشه سمت چپ تصویر چند گزینه نمایان می‌شود که باید به بخش Setting آن وارد شوید تا بتوانید تنظیمات لازم را اجرا کنید و به چیزی که می‌خواهید برسید.

تغییر زبان تلویزیون سامسونگ چطور ممکن است

3- یک نوار افقی پایین صفحه ظاهر می‌شود که مجموعه‌ای از منو‌ها و قابلیت‌های مختلف را در دسترس شما قرار خواهد داد. تمام این منوها را رد می‌کنید تا به بخش All Setting برسیم.

تنظیمات تلویزیون سامسونگ

4- حالا یک صفحه روبروی شما باز می‌شود که در قسمت چپ کار 6 گزینه داریم و هر کدام کارایی و قابلیت‌های خود را دارند. به گزینه 5 یعنی General & Privacy بروید و روی آن کلیلک کنید.

تغییر زبان تلویزیون سامسونگ

5- صفحه جدیدی از قابلیت‌های بخش General & Privacy پیش روی شما قرار می‌گیرد، وارد بخش System Manager شوید تا مسیر لازم برای تغییر زبان تلویزیون سامسونگ را راحت طی کنید.

روش‌ تغییر زبان تلویزیون سامسونگ

6- در مرحله بعد پنج گزینه را مشاهده می‌کنیم که امکان تغییر زمان، زبان، ساخت اکانت سامسونگ، تغییر PIN و Usage Mode را برای کاربر فراهم می‌کند؛ ما با گزینه تغییر زبان کار داریم.

زبان تلویزیون سامسونگ را تغییر دهیم

7- یک لیست از زبان‌های مختلف جهانی روبروی شما باز می‌شود که تنها کار این است بین آن‌ها کاوش کنید تا زبان مورد نظر را یافت نمایید و دست به انتخاب بزنید.

انتخاب زبان در تلویزیون سامسونگ

نکته: اگر زبان مورد نظر شما بین زبان‌های پیشنهادی نبود، باید از طریق منو مخفی آن را به لیست اضافه کنید. در آموزش‌های بعدی به نحوه اضافه کردن زبان مورد نظر به تلویزیون سامسونگ می‌پردازیم پس لطفا با ما همراه باشید.