اگر تازه تلویزیون کره‌ای خریداری کرده‌اید و تا به حال به اینترنت متصل نشده‌اید؛ قطعاً هیچ برنامه‌ای روی نمایشگر شما نصب نیست. در واقع پیش‌نیاز وب گردی با تلویزیون سامسونگ داشتن اینترنت و اطمینان از اتصال آن است. وب گردی و سرچ در بین صفحات متنوع یک کار لذت بخش است که افراد در طول روز به آن احتیاج پیدا خواهند کرد؛ چه بسا این گشت و گذار روی یک صفحه نمایش بزرگ همچون تلویزیون باشد جذاب‌تر خواهد بود. در این آموزش از مجموعه آموزش‌های کار با تلویزیون‌های سامسونگ در افرالند روش وب گردی راحت را شرح خواهیم داد.

نکته:

در آموزش‌های گذشته نحوه اتصال به اینترنت در تلویزیون را وبلاگ افرالند بازگو کرده‌ایم، پس قبل از هر چیزی به اینترنت متصل شوید.

چطور در تلویزیون سامسونگ وب کردی کنیم؟

زمانی که اینترنت تلویزیون را متصل می‌کنید، عملاً بیشتر مسیر را طی کرده‌اید؛ زیرا با متصل شدن به آن خود به خود برنامه‌های اصلی مورد نیاز شما روی صفحه ظاهر می‌شوند و بستر لازم برای وب گردی فراهم می‌شود.

روی صفحه نمایش سامسونگ سه برنامه اصلی؛ Internet، Bixby و Netflex اولین مواردی هستند که در مرحله اول روی صفحه ظاهر می‌شوند. مابقی برنامه‌ها به مرور خود به خود نصب می‌شوند یا اینکه خودتان می‌توانید آن‌ها را نصب کنید.

وب گردی با تلویزیون سامسونگ

نکته: در صورتی که بعد از اتصال به اینترنت این سه برنامه روی صفحه ظاهر نشد، باید حدود 20 دقیقه تا نیم ساعت صبر کنید تا نصب شوند؛ این مسئله بستگی به سرعت اینترنت شما خواهد داشت.

نحوه وب گردی در تلویزیون سامسونگ

مرورگر Internet که به صورت پیش فرض روی تلویزیون سامسونگ شما ظاهر شده است، از کاربردی‌ترین برنامه‌های مورد نیاز کاربر در سرچ بین صفحات می‌باشد. با کلیک روی این بخش نشان‌گر موس فعال می‌شود و می‌توانید در قسمت سرچ هر چیزی را که مایلید بنویسید تا برایتان پیدا کند.

وب گردی با تلویزیون سامسونگ

یک سری سایت‌ها و صفحات به عنوان گزینه‌های پیشنهادی روی تلویزیون قرار دارند که Google یکی از همین موارد است؛ روی آن بزنید و سایت مورد نظر یا محتوایی که مایلید را سرچ نمایید و به این روش راحت وب گردی خود را شروع کنید.

سرچ در گوگل با تلویزیون سامسونگ