۱۹ بهمن ۱۴۰۱

بهترین تلویزیون تا 25 میلیون (20 تا 25)

بهترین تلویزیون تا 25 میلیون

به نظر شما بهترین تلویزیون تا 25 میلیون در بازار کدامند؟ آیا می‌توان بدون آنکه کلاه گشادی سرمان برود تلویزیونی مناسب با این بازه قیمتی پیدا کنیم؟ احتمالاً زمان خرید، سوألات بسیاری ذهن شما را درگیر خواهد کرد و برعکس اینکه خیلی از افراد تصور می‌کنند خرید تلویزیون کار راحتی است، باید بگوییم کاری سخت و زمان‌بر می‌باشد و باید دقت بسیاری بر روی آن داشته باشیم تا چیزی را پیدا کنیم که راست کارمان باشد.

اگر پول مبارکی در جیبتان گذاشته‌اید که بهترین تلویزیون تا 25 میلیون را تهیه کنید، بهترین کار تحقیق و تفحص در مورد نمایشگری است که می‌خواهید خریداری کنید، تا گول چرب زبانی‌های فروشندگان را نخورید و انتخابی خردمندانه داشته باشید.

نمایشگر‌ها در برند‌های مختلف، مدل‌های متفاوت با قابلیت‌های سوا از هم دارند که کمی این موضوع انتخاب را برایمان سخت تر کرده است، اما کسی که به دنبال راهنمای خرید تلویزیون تا 25 میلیون است احتمالاً تصمیم گرفته بودجه را در اولویت انتخاب خود قرار دهد و بعد به موارد دیگر فکر کند. در این بازه قیمتی می‌توانیم سایز را نیز تعیین کنیم و تا 55 اینچ روی آن حساب کنیم، سایزی که پرفروش‌ترین اندازه بین تلویزیون‌ها می‌باشد و خیلی از افراد به دنبال آن هستند.

بجز این موارد گزینه‌های بسیاری هستند که در انتخاب تلویزیون اهمیت دارند، که شامل؛ کیفیت تصویر، قابلیت گیمینگ، اتصالات و گیرنده‌ها، سایز، توان صوتی، قابلیت‌های ارتقاء داده بی کیفیت، قابلیت‌های هوشمند و دسترسی‌ها،…تمام این موارد به صورت مجزا می‌توانند ذهن شما را در انتخاب درگیر کنند و این شمایید که تعیین می‌کنید کدام مورد برایتان در اولویت قرار گیرد. حال با یک فکر بازتر به این جواب می‌رسیم که تلویزیون 25 میلیون چی بخریم؟

بهترین تلویزیون تا 25 میلیون

شاید تصور کنید با این قیمت دلار که هر روز در نوسان است، نتوانید تلویزیونی از برند معتبر تا این بازه قیمتی پیدا کنید، اما مدل‌های برتر تلویزیون تا 25 میلیون در برند‌های اصلی نیز وجود دارند و با خیال راحت می‌توانید از آن‌ها خرید کنید، بدون آنکه مجبور به انتخاب برند‌ی دره پیت شوید. از جمله برند؛ ال جی، سونی، سامسونگ و برند تازه ظهور شیائومی، که خیلی وقت نیست وارد بازار شده‌، ولی اسم و رسم خوبی به هم زده‌ است. حال کمربند‌ها را محکم ببندید تا با یک سفر کوتاه شما را با مدل‌های پرفروش در این راسته آشنا کنیم، پس افرالند را همراهی کنید.

تلویزیون‌های 25 میلیونی ال جی 55 اینچ

ال جی متنوع‌ترین برند در بین تلویزیون‌ها می‌باشد و در این سبد پُر پَرو پیمان چیزی درخور شما حتماً پیدا خواهد شد، فقط کافیست سری به آن‌ها بزنید و مدل راست کارتان را انتخاب نمایید. در خرید تلویزیون ال جی شاهد سری، LED معمولی، تلویزیون نانوسل، کیوند و اولدها هستیم که بهترین تلویزیون تا 25 میلیون در بین آن‌ها سری Nano و LED هستند.

تلویزیون ال جی NANO75NanoCell 50-55 Inch
تلویزیون ال جی NANO80NanoCell 50 Inch
تلویزیون ال جی NANO84NanoCell 50 Inch
تلویزیون ال جی UQ8000LED 50-55 Inch
تلویزیون ال جی UQ8100LED 55 Inch
تلویزیون ال جی UQ9000LED 50 Inch
تلویزیون 2022 ال جی

در بخش بعدی سعی کرده ایم به معرفی آن‌ها بپردازیم و مدل‌های 20-25 میلیون را معرفی کنیم، سر‌ی‌هایی که مناسب برای نمایشگر خانگی هستند و از کیفیت عالی برخوردار می‌باشند.

تلویزیون ال جی سری Nano

این نمایشگر‌ها که به نانوسل (Nano Cell) معروف هستند و از سال 2019 وارد چرخه تولید ال جی شده‌اند که با پیشوند SM شروع به کار کردن دو در سال 2022 تغییر نام داده و به نانوسل شناخته شدند. در واقع چیزی در کیفیت تصویر خود استفاده می‌کنند که تا به حال هیچ برندی دست به تولید آن نزده است. ذرات نانوسل که در ارائه رنگ‌های غنی و زنده به کار می‌روند سبکی پویا و فعال را به تصویر می‌دهند که قبل از آن حس نکرده بودید و امروزه به یکی از پرفروش‌ترین سری‌ها، مخصوصاً در ال جی تبدیل شده است.

تلویزیون ال جی سری Nano

از جمله‌ مدل‌های برتر تا 25 میلیون نانوسل که پرفروش هم هستند، می‌توان , NANO86, NANO84, NANO80 و NANO75 را در سال 2022 نام برد و در این حین تا سایز 55 اینچ بر روی آن‌ها حساب کرد. ظاهر این نمایشگرها ساده و شیک با فریم مشکی رنگ کار شده است که خیلی پهن نبوده و زاویه دید درخوری را ایجاد می‌کنند، اما از لحاظ پایه متفاوت هستند و در نانو 75 و نانو 80 به صورت چنگکی در دو طرف و تلویزیون ال جی NANO84 به صورت پایه هلالی در وسط می‌باشند. ریموت کنترل جادویی با وزن سبک و خوش دست نیز از جذابیت‌های این بخش هستند که خبر از هوشمند بودن تلویزیون و دسترسی‌های متعدد دارد و به صورت صوتی این کار را به راحتی انجام می‌دهد.

پنل بهترین تلویزیون تا 25 میلیون از نانوسل ال جی، IPS می‌باشد که سایز 50 اینچ آن‌ها از نوع VA است و هر کدام از آن‌ها در کنار عمق رنگ 10 بیتی و نور پس زمینه Edge LED تصویری با کنتراست عالی و رنگ‌های عمیق را تداعی می‌کنند. کیفیت تصویر 4K در کنار رفرش ریت 60 هرتزی خبر از نمایشگرهای خانگی می‌دهند که در نمایش فیلم و سریال عالی هستند، اما مناسب برای گیمینگ حرفه ای نیستند، اما تلویزیون ال جی NANO86 کمی متفاوت عمل کرده و از رفرش ریت 120 هرتز بهره می‌برد که به عنوان یک گیمینگ اقتصادی از آن نام برده می شود. توان صوتی این مدل‌ها 20 واتی است و در کنار حالت دالبی Dolby Atmos صدای فراگیر را به مجموعه اضافه می‌کند.

مدل‌های برتر تا 25 میلیون ال جی

از ارزانترین تلویزیون‌ های ال جی، سری 4k می‌توان LEDهای معمولی را نام برد که در سال 2022 مدل های متفاوتی از آن‌ها وارد بازار شده‌اند، اما اگر به بازه قیمتی 20-25 میلیون فکر کنیم می‌توانیم سراغ مدل‌های UQ8000, UQ8100, UQ7500 برویم که از کیفیت عالی و رفرش ریت 60 هرتز برخوردار هستند و برای تماشای فیلم در نظر گرفته شده‌اند. پردازنده این نسل از تلویزیون‌ ال جی آلفا 5 نسل 5 (Alpha 5 Gen 5) می‌باشد که قدرت ارتقاء داده بی کیفیت اعم از صدا و تصویر را دارد و آن‌ها را سطح مطلوب و قابل قبول می‌رساند.

مدل‌های برتر تا 25 میلیون ال جی

توان صوتی در تمام این مدل‌ها 20 وات است که از دو بلندگو استفاده کرده‌اند و برای یک نمایشگر میان رده به شدت کافیست. بهترین تلویزیون تا 25 میلیون ال جی در این راسته، از قابلیت‌های هوشمند به واسطه سیستم عامل webOS ورژن 22 بهره‌مند شده است و اجازه دسترسی به دستیار‌های صوتی Google Asisstant, Alexa را فراهم می‌کند که از طریق ریموت هوشمند به راحتی ممکن می‌باشد. طراحی این نمایشگر‌ها ساده با بدنه نازک و فریم باریک می‌باشد که در پایه با هم متفاوت هستند. در واقع باید گفت تنها تفاوت مدل 8100 و 8000 فقط در طراحی پایه آن‌ها می‌باشد که اولی هلالی و دومی به صورت دو شاخه‌ای می‌باشد.

بهترین تلویزیون تا 25 میلیون سونی 2022

اگر به دنبال ارزانترین تلویزیون‌های 55 اینچ در برند سونی بگردیم که قیمتی 20 تا 25 میلیون داشته باشد و از امکانات هوشمند و کیفیت تصویر عالی برخوردار باشد، می‌توان از تلویزیون سونی X75K نام برد. این مدل طراحی شیک و با فریم باریک دارد که پنل را به راحتی بر روی پایه‌های دوشاخه‌ای خود نگه می‌دارد و به عنوان یک میان رده ظاهری چشم‌نواز دارد. کیفیت تصویر این مدل‌ فورکی 4K بوده که از نور پس زمینه Direct LED برای نور دهی به صفحه استفاده می‌کند و از کنتراست مناسبی به واسط نسخه‌های HDR10, HLG بهره می‌برد.

بهترین تلویزیون تا 25 میلیون سونی 2022

توان صوتی این مدل 20 وات بوده و از فناوری Dolby Audio برای ارتقاء صدای خود استفاده می‌کند، هر چند که تمام این قابلیت‌های ارتقاء، چه در تصویر و چه در صدا از طریق پردازنده X1 انجام می‌شود که در نوع خود کم نظیر هستند. سیستم عامل تلویزیون سونی Android می‌باشد و اجازه اتصال به اینترنت و دسترسی‌های متعدد برای سرچ محتوای لازمه را ممکن می‌سازد، که در این حین وجود حافظه داخلی 16 گیگ کمک عالی برای نصب برنامه‌های بیشتر در آن می‌باشد.

راهنمای خرید تلویزیون تا 25 میلیون سامسونگ

Samsung تنوع خوبی در محصولاتش دارد، هر چند که هنوز به پای ال جی نمی‌رسد، اما در همین تعداد مدل‌های متفاوت با تکنولوژی‌های جذابی را مشاهده خواهیم کرد. در این بین تلویزیون های کریستالی، کیولد، نئو کیولد و جدیداً کیودی اولدها را شاهد هستیم و هر چه این پلکان تکنولوژی بالاتر می رود، قیمت‌ها هم صعود خواهد کرد.

تلویزیون سامسونگ BU8000LED 50-55 Inch
تلویزیون سامسونگ BU8500LED 50-55 Inch
تلویزیون سامسونگ Q60BQLED 50-55 Inch
تلویزیون سامسونگ CU7000LED 55 Inch
تلویزیون های سامسونگ 20 تا 25 میلیون

تنوع زیادی در بین تلویزیون های سامسونگ دیده می‌شود اما گزینه‌هایی که قیمت‌شان تا 25 میلیون تومان باشد خیلی زیاد نیست و در جدول بالا معرفی شدند. با این حال برای مشاهده جدیدترین تلویزیون های این برند می‌هوانید وارد لینک همین بخش شوید.

تلویزیون‌های کریستالی سامسونگ

تلویزیون‌های کریستالی همان LED های معمولی هستند که سامسونگ نام فانتزی کریستالی را بر روی آن‌ها گذاشته و در ترکیبشان از پردازنده کریستالی Crystal Processor استفاده نموده است. این پردازنده‌ها می‌توانند تصویر بی کیفیت را تا حد 4K ارتقاء دهند و چیزی که به نمایش می‌گذارند، از کیفیت عالی با جزئیات و وضوح بالا برخوردار باشد. پنل آن‌ها از نوع VA با زاویه دید گسترده است و از عمق رنگ 10 بیتی در کنار بک لایت Edge LED استفاده می‌کنند که به صورت هوشمند با نور محیط تنظیم خواهند شد.

تلویزیون‌های کریستالی سامسونگ

مدل‌های برتر تا 25 میلیون کریستالی، تلویزیون BU8000 و BU8500 در سایز 50 و 55 اینچ هستند و هر دو از رفرش ریت 60 هرتز برخوردار می‌باشند که برای نمایش خانگی تعبیه شده‌اند. توان صوتی آن‌ها همانند سایر میان رده ها 20 واتی بوده و از Clear Audio و Q-Symphony برای ارتقاء صدا بهره می‌برد. سیستم عامل این تلویزیون‌های 2022 از نوع تایزن Tizen با ورژن 7 هستند که دسترسی‌های به روزتری را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و در هر دو مدل از ریموت سولار هوشمند استفاده شده است. تفاوت این دو مدل تنها در شکل پایه بوده و در تلویزیون سامسونگ BU8500 از نوع پایه وسط مستطیلی و در BU8000 از نوع دو شاخه‌ای می‌باشد.

بهترین تلویزیون تا 25 میلیون از سری کیولد‌ها

تلویزیون سامسونگ Q60B سایز 50 اینچ در سال 2022 ساخته شده است که جزو پرفروش‌ترین‌های این برند می‌باشد و منجمله کیولد‌های این شرکت از سری 6 محسوب می‌شود و در فناوری آن‌ها از ذرات کوانتوم برای به نمایش در آوردن رنگ‌هایی با حجم 100% و غنی استفاده می‌شود. پردازنده این نمایشگر خانگی از نوع Quantum Processor Lite می‌باشد که قدرت معرکه‌ای در پردازش داده ‌های دریافتی دارد. همچنین از رفرش مناسبی برای حرکت یکنواخت تصاویر بدون پرش برخوردار می‌باشد. کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 2160×3840 تصاویری کاملاً طبیعی و زنده‌ای را ایجاد می‌کنند که از وجودش با پنل VA و کنتراست عالی لذت خواهید برد.

خلوص رنگ در uq8000 مدل 2022

ظاهر تلویزیون مدرن و امروزی طراحی شده است که پایه‌های محکم و فلزی در کنار فریم بسیار کم آن بیشتر به چشم می‌خورد. ریموت کنترل هوشمند آن نیز سولار بوده و از نور به جای باتری تغذیه می‌کند که بسیار به صرفه‌تر خواهد بود. اگر به بحث گیرنده و اتصالات رجوع کنیم، خبر از گیرنده‌های داخلی متنوع می‌شنویم که شما را از خرید جداگانه‌ آن‌ها مبرا می‌کنند، همچنین اتصال به وای فای WiFi و بلوتوث Blutooth از راه‌های اتصال غیر مستقیم و پورت HDMI و USB از راه‌های مستقیم این مدل به شمار می‌آیند.

تلویزیون 55 اینچ Q1E شیائومی

از جدیدترین برندهایی که وارد بازار لوازم دیجیتال شده و خیلی خوب خودش را نشان داده است همین برند شیائومی ‌می‌باشد. نمایشگرهای این برند در مدل‌های 4K معمولی و QLED ساخته شده‌اند. تلویزیون شیائومی Q1E به عنوان یک کیولد اقتصادی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای افرادی باشید که به این سبک از نمایشگر‌ها علاقه‌مند هستند و می‌خواید یک تصویر لوکس را تجربه کنند.

تلویزیون 55 اینچ Q1E شیائومی

این مدل بهترین تلویزیون تا 25 میلیون شیائومی محسوب می‌شود که از ظاهر شیکی برخوردار است و از کیفیت تصویر 4K در کنار توان صوتی 30 واتی بهره برده است. زاویه دید این مدل به واسطه پنل VA گسترده بوده و 178 درجه برآورد شده است که در کنار این فریم باریک بیشتر به چشم خواهد آمد. این برند از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند که کارکرد بسیار راحتی دارد، همچنین در کنار دسترسی‌های متعدد، اجازه نصب برنامه‌های دیگر را می‌دهد که دلیلش هم حافظه داخلی 32 گیگی آن است.

جمع بندی

در جمع بندی که قرار است در این مبحث داشته باشیم، باید بگوییم تمام مدل‌هایی که از بهترین تلویزیون تا 25 میلیون معرفی کردیم همه مناسب نمایش خانگی هستند و هیچ کدام قابلیت گیمینگ حرفه‌ای را ندارند. پس اگر قرار باشید به همچین قابلیتی دسترسی داشته باشید یا یک گیمر هستید باید کمی بیشتر هزینه کنید. در حال حاضر می‌دانیم که تلویزیون تا 25 میلیون چی بخریم و کدام گزینه‌ها به کارمان می‌آیند که کیفیت مناسب داشته باشند، اگر هم مدل‌های ارزان‌ قیمت‌تر مد نظر دارید سری به مقاله بهترین تلویزیون تا 20 میلیون بزنید. این مدل‌هایی که معرفی کردیم همه در حول و حوش 50 تا 55 اینچ هستند که عملاً سایزهای پرفروش محسوب می‌شوند و برای بیشتر متراژها کاربرد دارند

پاسخ به پرسش‌های متداول

01بهترین تلویزیون تا 25 میلیون کدام مدل است؟

شما می‌توانید برای خرید تلویزیون 25 میلیونی از برند ال جی مدل NANO84، از شرکت سامسونگ مدل BU8500، از برند سونی مدل X75K و از مارک شیائومی کیولد Q1E را خریداری کنید. اکر هم مایل به خرید تلویزیونی با قابلیت گیمینگ هستید مدل NANO86 گزینه بسیاری مناسبی خواهد بود.

02بهترین تلویزیون گیمنگ تا 25 میلیون کدام مدل است؟

در این بازه قیمتی کمی پیدا کردن تلویزیونی با قابلیت گیمینگ حرفه‌ای سخت است و باید برای آن هزینه بیشتری پرداخت. در واقع این مدل‌ها از رفرش ریت کمی برای این کار برخوردار هستند و فاقد پورت HDMI 2.1 برای اتصال به کنسول می‌باشند.

03تلویزیون 20 تا 25 میلیون چه سایز‌هایی را شامل می شوند؟

شما می‌توانید تلویزیون ۲۰ تا ۲۵ میلیونی را در سایزهای 50 اینچ و 55 اینچ خریداری کنید که جزو سایز‌های پرفروش در بین تمام برند‌ها محسوب می شوند.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین تلویزیون تا 25 میلیون (20 تا 25)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *