۳۰ آذر ۱۴۰۱

بهترین تلویزیون تا 20 میلیون (15 تا 20)

بهترین تلویزیون ها سقف 20 میلیون

قصد داریم به معرفی بهترین تلویزیون تا 20 میلیون بپردازیم، تا با کیفیت‌ترین آن ها را سوا کنیم و اقدام به تهیه نماییم. در کنار این مسئله وجود قابلیت‌های مهمی را باید گوش زد کنیم که کمک می‌کنند انتخاب خردمندانه‌تری را رقم بزنیم. یکی از آن ها قضیه راهنمای خرید تلویزیون تا 20 میلیون می‌باشد که کمک می‌کند بهترین را راحت تر پیدا کنید، حتی اگر سر رشته ای در خرید تلویزیون نداشته باشید.

انگشت گذاشتن بر روی قابلیت‌های بهترین تلویزیون تا سقف 20 میلیون از بهترین شاهکارهایی است که باعث می‌شود، زمان تهیه آن از محصولات دره پیت فرار کنید و چیزی در چنته داشته باشید که لیاقت نگاه زیبای شما را دارا باشد.

تنوع تلویزیون را وقتی در بازار قدم می‌زنید، تازه متوجه خواهید شد و این زمان است که سردرگمی های شما شروع می‌شود و فکرتان را در گیر می‌نماید. شاید معرکه ترین کاری که می توانید در حق خود و پول های نازنینتان بکنید، همین انتخاب صحیح از روی آگاهی است. برای بودجه ای که در نظر گرفته اید، قبل از هر چیز به سراغ جدیدترین تلویزیون 20 میلیونی بروید. زیرا وقتی محصولی جدید باشد، احتمالاً شرکت سازنده به روزترین قابلیت های لازم و ملزم را بر روی آن پیاد سازی کرده است.

سونی برند با ابهتی است که همواره در صدر جدول فروش تلویزیون قرار گرفته؛ یک تلویزیون سونی بالاترین سطح کیفیت تصویر و امکانات را دارد و به همین دلیل نیازمند بودجه بالاتری به نسبت رقبای خود می باشد.

در این تنوع که گفته شد، می توانید بر مدل های 50  و 55 اینچ سامسونگ و ال جی تمرکز کنید تا چیز درخور و شایسته‌ای مناسب با بودجه خود انتخاب نمایید. تلویزیون 15 تا 20 میلیون برای افراد زیادی کاربرد دارد و در این آشفته بازار قیمت ها کمی پیدا کردن محصولی با کیفیت سخت به نظر می‌رسد. اما در این دو برند خوش نام، امکان داشتن تلویزیونی با کیفیت و قیمت مناسب خیلی دور از ذهن نیست. همه ما سالیان دراز است که با نمایشگرهای این برندها آشنایی داریم و کم و بیش خبر کارایی مناسب و کیفیت خاص آن ها به گوشمان خورده است.

برای پیدا کردن تلویزیونی که مد نظر داریم، عوامل بسیاری دخیل هستند و برای هر کسی گزینه‌ای در اولویت قرار دارد. البته شایان ذکر است، کیفیت تصویر همیشه اولین گزینه بر روی میز بوده که همه به آن توجه می‌کنند و بعد طراحی و یا امکانات هوشمند و سایر قابلیت ها. در سال های اخیر مورد دیگری که برای افراد دارای اهمیت شده، قابلیت گیمینگ بوده و گیمرها بیشتر به دنبال این موضوع می‌گردند و برایشان جالب است. اما باید دید در تلویزیون در بازه قیمت 15 تا 20 میلیون با این قابلیت وجود دارد و یا فقط شگردهای تبلیغاتی دلالان می باشد؟

بیشتر بخوانید:
بهترین تلویزیون تا 15 میلیون

راهنمای خرید تلویزیون تا 20 میلیون

در این قسمت مقاله قصد داریم شما را با یک سری از محصولاتی که شامل بهترین تلویزیون تا 20 میلیون تومان هستند، آشنا کنیم و کاری کنیم کارستان تا انتخاب شیک و هوشمندانه ای را رقم بزنید. با این عملکرد، شما ویژگی‌های کاربردی و نقاط ضعف آن ها را خواهید شناخت و اگر حس کردید این ضعفا خیلی زیاد نیست، به راحتی چشم پوشی نمایید.

تلویزیون هوشمند تا 20 میلیون

مدل های تلویزیونی که برای شما انتخاب نموده ایم از دو غول کره ای ال جی و سامسونگ می‌باشند و تا سایز 55 اینچ هم در سبد محصولاتشان پیدا خواهد شد. سایزی که طرفداران بسیاری را داشته و پرفروش ترین اندازه بین نمایشگرها هستند.

تلویزیون ال جی 50NANO752021-2022
تلویزیون ال جی 43NANO792021-2022
تلویزیون سامسونگ 50BU85002022
تلویزیون ال جی 43UQ80002022
تلویزیون شیائومی 32P12021
تلویزیون شیائومی 50P12021
تلویزیون های اقتصادی تا 20 میلیون

مدل های پیش رو در جدول بالا ارزان قیمت ترین و خوش فروش ترین تلویزیون های سال هستند که البته مدل های 2023 را نیز نباید از قلم بیندازیم. در سال جدید تلویزیون ال جی UR8000 و CU8500 را می توان با بهترین قیمت خریداری کرد به شرط اینکه حساب بانکیتان خالی نشود؛ همچنین ارزان‌ترین کیولد سامسونگ نیز تلویزیون ال جی Q60C می باشد که در لیست پرفروش ترین ها جای گرفته است.

تلویزیون ها را باید بر اساس موارد زیادی تحت بررسی قرار داد، مثلاً: سایزی که می توانید تهیه کنید، برند خریداری شده و یا امکانات و کیفیت کار. بعد از مطالعه تمام این مراحل است که می توان ادعا کرد، انتخاب تلویزیون شما هوشمندانه صورت گرفته است.

تلویزیون 15 تا 20 میلیون چی بخریم؟

برند نام‌آور ال جی همیشه یکی از قطب های لوازم خانگی به شمار رفته است و تولید تلویزیون مثل آب خوردن برایش راحت می باشد. این شرکت هیچ وقت ساده از کنار محصولاتش نگذشته و کیفیت و امکانات برایش در اولویت قرار گرفته است. از این محصولات در سایزهای 50 و 55 اینچ می توانید مدل های خوب و مناسبی را در این بازه قیمتی پیدا کنید و سال ها زیر سایه اش از تهیه تلویزیون جدید بی نصیب باشید. البته شاید با این قیمت های سرسام آور کمی انتخاب مدل رده بالا در این حیطه ناممکن به نظر برسد، اما تصمیم گرفته ایم یک سری تلویزیون خوب برایتان پیدا کنیم.

تلویزیون های جدید ال جی سری Nano

در نانوسل ها بهترین تلویزیون تا 20 میلیون را به راحتی می توان پیدا کرد، اما سایز 50 اینچ. البته باید سایز معقول و مناسبی می باشد و خیلی با 55 توفیری ندارد، که محاسبات شما را به هم بریزد. تلویزیون نانوسل ال جی با استفاده از ذرات نانویی که در محصولات خود استفاده کرده‌اند، تصاویر زنده و پویا را به صفحه نمایش شما هدیه می‌کنند و اثر مستقیمی بر کیفیت تصویر نمایشگر شما دارد. تلویزیونی 4K با رزولوشن 2160*3840 پیکسل که درجه وضوح عالی به نظر می‌رسد.

این سری از تلویزیون های نانو توان صوتی در حد 20 وات داشته و از قابلیت های صوتی همچون Dolby Atmos برای کمک به ارتقاء صدا کمک می‌گیرند و تولیدات 2021  و 2022 به صورت متوالی در سری ساخت های جدید هستند.

تلویزیون گیمینگ نانو 86

در بین این مدل ها فقط تلویزیون Nano86 قابلیت گیمینگ داشته و از سرعت عالی برای بازی هیجانی برخوردار می‌باشد، همچنین وجود پورت HDMI 2.1 از دیگر امکانات آن برای نصب به کنسول های بازی است. پردازنده به کار رفته در تمام مدل ها α7 Gen4 که در سطح پیشرفته ای قرار دارند.

مقاله مرتبط:
بررسی تلویزیون ال جی UQ9000

تلویزیون 2022 ال جی UQ8000

از مدل های 2022 شرکت کره ای ال جی می توان به تلویزیون UQ8000 پرداخت که یکی از میان رده های این برند می باشد و امکانات تصویری در حد 4K داشته و می تواند شما را به دیدن تصاویر خاص و زنده تشویق کند. این تلویزیون ها یک رده از Full HD بالاتر بوده و قوی تر عمل می کنند. سیستم عامل تلویزیون به روز بوده و دسترسی های لازمه را به همراه دارد. همچنین می توان به وجود پردازنده قوی و با کیفیت که قدرت تحلیل داده ها را دارد، اشاره کرد.

  • پردازنده α5 Gen 5
  • سیستم عامل webOS
  • توان صوتی 20 وات
  • دستیارهای Google Assistant و Alexa
  • بک لایت Direct LED

نوع پنل به کار رفته در این مدل سایزهای مختلف با هم متفاوت است، مثلاً سایز 50 اینچ دارای پنل VA بوده و همین ویژگی برای سایز 55 از نوع IPS می‌باشد، که احتمالاً در زاویه دید کمی با هم متفاوت هستند. تلویزیون UQ8000 فاقد قابلیت گیمینگ بوده و به عنوان یک تلویزیون خانگی برای تماشای فیلم و سریال مناسب دیده می‌شوند.

بهترین تلویزیون تا 20 میلیون سامسونگ

سامسونگ برای ارائه نمایشگر با کیفیت سعی کرده پا به پای ال جی بتازد، اما انگار هنوز یک قدم از آن عقب است. ولی نمی توان به این دلیل انگ بی‌کیفیتی به آن زد و باید گفت یکی از برندهای خوب سراسر دنیا می‌باشد که هر کسی در زندگی یک بار نام آن به گوشش خورده است. برای جدیدترین تلویزیون 20 میلیونی سامسونگ می‌توان به 4 مدل 50  و 55 اینچ اشاره کرد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

بهترین تلویزیون تا سقف 20 میلیون

تلویزیون BU8500 از جدیدترین تلویزیون 20 میلیونی

از تازه ترین و بهترین تلویزیون تا 20 میلیون می توان به مدل BU8500 از برند سامسونگ اشاره کرد، این تلویزیون 4K با کیفیت تصویر عالی و پردازنده کریستالی آمده تا نوید دهنده تصویری شفاف و بی غل وغش باشد. پنل به کار رفته در آن از نوع VA بوده که زاویه دید گسترده را تداعی می‌کند و رنگ های تصویر از هر جهت ثابت می‌مانند. استفاده از این نوع پردازنده اجازه داده تا قابلیت ارتقاء تصویر و صدا به بهترین نحو ممکن به اجرا در آید و چیزی که در آخر دریافت می‌کنید، کاملاً ناب باشد. سایز 50 اینچ این نمایشگر جزء تلویزیون های 15 تا 20 میلیونی به شمار می رود.

تلویزیون BU8500 از جدیدترین تلویزیون ها 20 میلیونی

رفرش ریت به کار رفته برابر با 60 هرتز بوده که مناسب با حرکت چشم انسان می‌باشد و برای نمایش خانگی یکی از بهترین گزینه ها می‌باشد. اما در مسئله گیمینگ متاسفانه کاربرد مناسبی نخواهد داشت. پایه تلویزیون مشکی رنگ به شکل مستطیل در وسط کار شده و با فریم باریک مشکی هارمونی زیبایی را به ارمغان آورده‌اند. این تلویزیون از سری 8 سال 2022 بوده که از پورت های متنوعی در سبد خود دارد. مثلاً: 2 عدد USB برای اتصال فلش و رم، یا 3 عدد HDMI برای اتصال از طریق کابل.

جمع‌بندی

در این بازار شله قلم کار گشتن به دنبال بهترین تلویزیون تا 20 میلیون خیلی کار راحتی نیست و اگر بخواهید تا این قیمت هزینه کنید، شاید مجبور به انتخاب بین برندهای درجه چندم باشید، که قطعاً لذت بخش نخواهد بود. اما ال جی و سامسونگ تا حدودی این مسئله را حل کرده و با معرفی یک سری مدل های میان رده با کیفیت 4K و هوشمند، کاری کرده اند بتوانید به جدیدترین تلویزیون 20 میلیونی دسترسی داشته باشید. تلویزیون‌های معرفی شده اقتصادی در فروشگاه افرالند جزء با کیفیت ترین مدل های بازار بوده و می توانند سال ها شما را از وجود خود راضی نگه دارند.

پاسخ به پرسش‌های متداول

01 بهترین تلویزیون تا 20 میلیون کدام مدل است؟

شما می‌‌توانید برای خرید تلویزیون تا 20 میلیون از مارک ال جی مدل UQ8000، از برند سامسونگ مدل BU8000 را خریداری کنید. فراموش نکنید که سایزبندی این محصولات در این بازه قیمتی 50 اینچ و 55 اینچ است.

02بهترین تلویزیون گیمنگ تا 20 میلیون کدام مدل است؟

در حال حاضر هیچ تلویزیون گیمینگ حرفه‌ای با رفرش ریت 120 هرتز و پشتیبانی از پورت HDMI 2.1 در بازه قیمتی 20 میلیون تومان موجود نیست. گزینه‌های شما دو مورد بیشتر نیستند:‌ یا باید کمی بیشتر هزینه کنید، یا به تلویزیون با رفرش ریت 60 هرتز قناعت کنید.

03تلویزیون 15 تا 20 میلیون چه سایز‌هایی را شامل می شوند؟

شما می‌توانید تلویزیون در سایز 50 و 55 اینچ را با بودجه ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان خریداری کنید. البته سایزهای کوچک‌تر هم موجود هستند اما خیلی خریدشان را پیشنهاد نمی‌کنیم.

04پرفروش‌ترین برند تلویزیون تا 20 میلیون تومان کدام است؟

دو مدل تلویزیون LG UQ8000 و تلویزیون Samsung BU8000 پرفروش ترین مدل های سال 2022 هستند که طرفداران خیلی زیادی در بازار ایران دارند و کیفیت بسیار مطلوبی به نسبت قیمت‌شان ارائه می‌دهند.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین تلویزیون تا 20 میلیون (15 تا 20)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *