۱۱ مرداد ۱۴۰۱

بهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال جام جهانی

بهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال

با خرید بهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال، بدون این که به استادیوم بروید هیجان حضور در مسابقات را تجربه کنید. اگر نتوانسته‌اید برای جام جهانی به قطر بروید نگران نباشید، قرار است چندین مدل از بهترین نمایشگرها را در این مقاله معرفی کنم تا از بازی‌ها جا نمانید و با حس حضور در استادیوم و نزدیک به زمین فوتبال، بازی را دنبال کنید یعنی در واقع قرار است به جای خرید بلیط چند صد دلاری، یک تلویزیون بخرید!

 بدون شک صدا و تصویر مهم‌ترین مواردی هستند که در خرید نمایشگر باید بررسی شوند اما ویژگی‌های دیگری هم وجود دارند که اگر در محصولی باشند، امتیاز آن را بیشتر می‌کنند و بهتر است آن‌ها را انتخاب کنیم. در این مقاله هر نکته‌ای که به شما کمک می‌کند تا با خرید یک نمایشگر از تماشا فوتبال لذت ببرید، آورده‌ام و در آخر چندین مدل مختلف از تلویزیون های 2021 و 2022 معرفی کرده‌ام تا انتخاب خودتان را بر حسب بودجه، تعیین کنید.

صحنه های زیبا در تماشای فوتبال

نکته: تمامی محصولاتی که در این مقاله معرفی می‌شوند از بهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال هستند و هدف من از نوشتن این مقاله، این است که شما بتوانید با بودجه‌ای که دارید بهترین مدل را بخرید و برای تماشای فوتبال مشکلی نداشته باشید.

یکی از پرفروش‌ترین محصولات بازار ایران که در فروشگاه افرالند نیز موجود می‌باشد تلویزیون شیائومی Q1E می‌باشد. خرید این محصول قیمت مناسب و حرفه‌ای را به دوستانی که قصد خرید نمایشگری حرفه‌ای و بصرفه دارند پیشنهاد می‌کنیم.

7 گام برای معرفی بهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال

به خاطر این که اطلاعات این مقاله دسته بندی بهتری داشته باشند و مطالعه کردن راحت‌تر، در 7 گام مختلف نکات مهم را آورده‌ام با این هدف که شما بتوانید در نهایت بهترین تلویزیون برای تماشای فوتبال جام جهانی را بخرید و مسابقات تیم محبوبتان را دنبال کنید.

  • بزرگ بودن نمایشگر
  • کیفیت تصویر و وضوح
  • نوع نمایشگر
  • رفرش ریت
  • زاویه دید
  • قدرت صدا و توان خروجی
  • قابلیت های خاص و هوشمند
  • معرفی بهترین تلویزیون های 2022 برای تماشای فوتبال

این نکات گرچه ساده به نظر می رسند اما تاثیر بسیار زیادی در خرید موفق یا ناموفق تلویزیون دارند، پس آن ها را به یاد داشته باشید.

بزرگ بودن نمایشگر و لذت از فوتبال

برای تماشاگران فوتبال، اندازه نمایشگر مسئله‌ای بسیار مهم و حیاتی است و هیچ شکی نیست که هر چه نمایشگر بزرگتر باشد، لذت بیشتری را تجربه می‌کنید. اگر در این مورد اندازه نمایشگر شک دارید، خودتان را مقابل یک نمایشگر کوچک و یک نمایشگر بزرگ تصور کنید؛ بنظرتان ستارگان تیم محبوبتان در نمایشگر کوچک بهتر دیده می‌شوند یا در نمایشگر بزرگتر؟

سایز نمایشگر
تلویزیون 50 اینچ
تلویزیون 55 اینچ
تلویزیون 58 اینچ
تلویزیون 65 اینچ
تلویزیون 75 اینچ
تلویزیون 77 اینچ
تلویزیون 83 اینچ
تلویزیون 85 اینچ
تلویزیون 86 اینچ
تلویزیون 88 اینچ

در بین سایزهای جدول بالا پرفروش ترین سایز ها به ترتیب 55 / 65 /75 اینچ هستند.

چه سایز تلویزیونی برای خانه ما مناسب است؟

احتمال این که سوال تیتر، سوال شما هم باشد خیلی زیاد است؛ این سوال بیشتر بستگی به فاصله نمایشگر و بیننده دارد تا متراژ خانه. برای تماشای فوتبال معمولا بیننده در فاصله نزدیک به نمایشگر می‌شیند اما به طور کلی فاصله بیننده باید 3 برابر ارتفاع نمایشگر باشد و نه بیشتر. به عنوان مثال اگر نمایشگر 65 اینچ را می‌خرید، چون ارتفاع این نمایشگر حدودا 80 سانتی‌متر است بهترین فاصله از آن برای بیننده فوتبال، 2 متر و نیم است.

نکته: اگر در زمان تماشای فوتبال خیلی از نمایشگر فاصله بگیرید، جزئیات دقیق بازی را از دست می‌دهید و لذت واقعی را تجربه نمی‌کنید به همین دلیل است که تاکید به روی سایز نمایشگر در خرید بهترین تلویزیون ها برای تماشا فوتبال وجود دارد.

بیشتر بخوانید:
بهترین تلویزیون برای تماشای فیلم و سریال

بهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال چقدر وضوح دارند؟

علاوه بر اندازه نمایشگر و تاثیری که روی حس حضور در استادیوم دارد، وضوح یا همان رزولوشن تلویزیون ها، اهمیت زیادی دارد. رزولوشن بر اساس تعداد پیکسل‌ها تعیین می‌شود و همان کیفیتی است که برای فیلم‌ها و ویدئوها به کار می‌بریم، مثلا وقتی صحبت از کیفیت 1080 است یعنی وضوح آن فول اچ دی می‌باشد.

کیفیت تصویر تلویزیون برای تماشای فوتبال

جهت خرید بهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال بدون شک باید به دنبال وضوح بیشتر از 1080 باشیم زیرا قرار است جزئیات صورت بازیکنان تیم محبوبمان و بازیکنان تیم مقابل را ببینیم. بگذارید راحت‌تر بگویم، وضوح هر چه بیشتر باشد تصویر واقعی‌تر به نظر می‌رسد و تصویر واضح هم می‌تواند باعث شود تصور کردن خودمان در ورزشگاه و روی صندلی تماشاچیان نزدیک‌تر باشد به همین دلیل انتخاب شما باید یکی از رزولوشن‌های زیر باشد.

 تلویزیون فورکی یا تلویزیون 4K

بیشترین انتخاب شما برای داشتن بهترین تلویزیون برای تماشای فوتبال، نمایشگرهایی با رزولوشن فورکی است این نمایشگرها جزئیات را 4 برابر بیشتر از وضوح اچ دی نشان می‌دهند پس جزئیات زیادی را می‌توانید ببینید.

 تلویزیون 8K، بهترین تلویزیون برای تماشای فوتبال

اگر آنقدر فوتبال دیدن را دوست دارید که بودجه برایتان مهم نیست و می‌توانید هزینه زیادی برای خرید بهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال پرداخت کنید، هیچ انتخابی بهتر از نمایشگر 8K نیست، این محصولات پرچمدار هستند و معمولا انتخاب‌های محدودی دارند اما همه‌ی آن‌ها بی نظیر هستند.

بهترین نمایشگر برای تماشای فوتبال

اگر بخواهیم در مورد اصلی‌ترین عوامل در تنوع بین تلویزیون ها حرف بزنیم، نمایشگر یکی از عامل‌های مهم است. بیشتر برندها به این عامل مهم توجه داشته‌اند و چندین نمایشگر مختلف تولید کرده‌اند که هر یک از آن‌ها اقتصادی، میان رده، بالا رده و حتی پرچمدار هستند و تقریبا هر برند سعی داشته، نمایشگر اختصاصی داشته باشد.

  • تلویزیون ال ای دی LED
  • تلویزیون کریستال ال ای دی
  • تلویزیون نانوسل
  • تلویزیون کیوند QNED
  • تلویزیون کیولد QLED
  • تلویزیون نئو کیولد Neo QLED
  • تلویزیون اولد OLED

اهمیت نوع نمایشگر در بهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال به این دلیل است که نمایشگر می‌تواند دقت رنگ‌ها، روشنایی و کنتراست را تعیین کند و این 3 مورد به شدت در لذت بردن از فوتبال دیدن تاثیر دارند؛ مثلا رنگ‌های طبیعی حس بهتری را به شما منتقل می‌کنند زیرا حس می‌کنید تصویر مصنوعی نیست.

تلویزیون LED

این نوع نمایشگر توسط هر یک از برندهای مطرح جهانی تولید شده و معمولا محصولات اقتصادی و میان رده با آن ساخته شده‌اند. اگر قصد دارید با هزینه مناسبی بهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال را بخرید، محصولی که نمایشگر ال ای دی دارد گزینه مناسبی است به ویژه اگر از محصولات سونی خریداری شود.

تلویزیون کریستال ال ای دی

اگر قصد دارید بهترین تلویزیون برای تماشای فوتبال از برند سامسونگ باشد، می‌توانید از محصولاتی با این نمایشگر استفاده کنید زیرا از نظر نمایش رنگ‌های طبیعی، از نمایشگرها ال ای دی عملکرد بهتری دارند.

تلویزیون ال جی نانوسل، بهترین تلویزیون ها برای تماشای ورزش

برند ال جی از نمایشگر نانو ال ای دی که فناوری نانوسل باعث تنوع رنگ‌های آن شده، محصولات زیادی تولید کرده که هم سایزهای مختلفی دارند و هم کیفیت نمایشی 4K و 8K دارند. این محصولات تنوع زیادی دارند و هم به عنوان بهترین تلویزیون ها 2021 برای تماشا فوتبال و هم بهترین تلویزیون های 2022 برای تماشا فوتبال می‌توانند انتخاب شوند.

تلویزیون QNED ال جی

نمایشگرهای کیوند تولید 2022 – 2021 ال جی هستند و از نظر کیفیت تصویری نسبت به میان رده‌ها و بالا رده‌های قبلی ال جی، بهتر هستند.

چون در نمایشگر کیوند 2 فناوری کوانتوم دات و نانو کالر همکاری دارند می‌توانید در هنگام تماشا کردن فوتبال رنگ‌های طبیعی‌تری ببینید. این نوع نمایشگرها هم برای کسانی که بودجه متوسط دارند و هم برای آن‌هایی که بودجه بیشتری دارند، مدل‌هایی دارد.

تلویزیون های کیولد

یکی از بهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال، تلویزیون سامسونگ کیولد است که بالارده و پرچمدار به حساب می‌آید. این محصولات کیفیت فوق العاده‌ای برای کنتراست و روشنایی دارند و هم محصولات 2021 و هم محصولات 2022 را در برمی‌گیرند.

تلویزیون NEO QLED سامسونگ

امکان ندارد وقتی حرف بهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال در میان است، نئو کیولدها معرفی نشوند. نئو کیولدها محصولاتی پیشرفته‌تر از کیولدها هستند و پرچمدارهای سامسونگ به شمار می‌روند زیرا تمامی امکانات و ویژگی‌های آن‌ها جزو برترین‌ها به شمار می‌رود. بزرگترین سایزهای نمایشگر و همچنین رزولوشن 8K برای این نمایشگرها سامسونگ به خدمت گرفته شده‌اند.

تلویزیون های اولد

بخشی از محصولات بالا رده و پرچمداری که به عنوان بهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال معرفی می‌شوند، اولدها هستند.

تلویزیون اولد بهترین تلویزیون برای تماشای فوتبال

تلویزیون های اولد نمایشگرهایی فوق‌العاده با دقیق‌ترین رنگ‌ها، بهترین نوع روشنایی و بهترین و طبیعی‌ترین میزان کنتراست است زیرا در این محصول هر پیکسل به صورت مستقل خود را مدیریت می‌کند. بهترین تولیدکنندگان نمایشگرهای اولد، برند سونی و ال جی هستند و محصولاتی با قیمت‌های متفاوت و اندازه‌های مختلف دارند.

رفرش ریت در تلویزیون

شاید تا به حال فکر کرده باشید رفرش ریت و موشن ریت فقط معیارهایی هستند که در گیم تاثیر دارند و تعیین می‌کنند یک محصول گیمینگ هست یا نه؛ اما رفرش ریت حتی می‌تواند تعیین کند بهترین تلویزیون برای تماشای فوتبال کدام است؟ برای این که اهمیت رفرش ریت را بهتر درک کنید، به 2 سوال در ادامه پاسخ داده می‌شود و بعد از آن در جدول انواع رفرش ریت آورده شده است.

رفرش ریت چیست؟

بروزرسانی تصویر در هر لحظه به معنی رفرش ریت است؛ یعنی این که نمایشگر در لحظه چند بار و با چه فاصله بروزرسانی تصاویر را انجام می‌دهد و بروزرسانی بر حسب میلی ثانیه است و واحد آن با هرتز می‌باشد. به عنوان مثال اگر بگوییم نمایشگری رفرش ریت 100 هرتز دارد یعنی 100 عکس را در هر میلی ثانیه نمایش می‌دهد پس هر چه رفرش ریت یک نمایشگر بیشتر شود مثلا 120 یا 144 هرتز، تصویر زودتر نوسازی می‌شود.

چرا رفرش ریت در خرید بهترین تلویزیون برای تماشای فوتبال مهم است؟

چون در فوتبال بازیکن حرکت زیادی دارد اگر رفرش پایین باشد بروزرسانی کند است و حرکات کند دیده می‌شود.

رفرش ریت پایین حتی باعث محو شدن و تاری تصویر در هنگام حرکت ستاره تیم محبوبتان می‌شود اما در صورت بالا بودن این اتفاق نمی‌افتد به همین دلیل بهتر است حتما برای انتخاب بهترین تلویزیون ها برای تماشا فوتبال، به آن اهمیت بدهید.

رفرش ریت نمایشگرآیا برای تماشا فوتبال مناسب است؟
رفرش ریت 50 هرتزبه اندازه کافی مناسب نیست.
رفرش ریت 60 هرتزتصویر ممکن است با کندی همراه باشد.
رفرش ریت 100 هرتزتا حدودی مناسب است و می‌توان به عنوان میان رده آن را خرید.
رفرش ریت 120 هرتزبهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال
رفرش ریت 144 هرتزپرچمدار گران قیمت و گزینه ای عالی برای مسابقات

نکته: تا سال 2022 تنها یک محصول با رفرش ریت 144 هرتز تولید شده که تلویزیون QN900B سامسونگ است.

مقاله مرتبط:
ارزانترین تلویزیون های گیمینگ

زاویه دید

اگر تصمیم دارید برای تماشا مسابقات جام جهانی 2022 با دوستانتان و اهل خانه جمع شوید باید حتما نمایشگری بخرید که زاویه دید گسترده داشته باشد. زاویه دید گسترده نمایشگر یعنی اگر از هر زاویه‌ای به نمایشگر نگاه کردید، تصویر با رنگ یکسانی دیده شود و روشنایی آن کم نشود.

زاویه دید در بهترین تلویزیون ها برای تماشای ورزش

اگر محصولی را با زاویه دید گسترده بخرید نیازی نیست حتما همه بیننده‌ها مقابل نمایشگر و روی کاناپه 3 نفره نشسته باشند، می‌توانند روی صندلی دیگری هم بنشینند. پس باید در خرید بهترین تلویزیون برای تماشای فوتبال محصولی با ویژگی‌های زیر بخرید تا زاویه دید 178 درجه داشته باشید.

صدا و تماشای فوتبال

مگر می‌شود فوتبال باشد و صدا مهم نباشد؟ صدا در انتخاب بهترین تلویزیون برای تماشای فوتبال آن قدر اهمیت دارد که جزو موارد مهم به شمار می‌رود زیرا اگر بخواهید از با هیجان هواداران داخل ورزشگاه همراه شوید حتما باید خروجی صداها فراگیر و چند بعدی باشد. محصولاتی که تا به حال تولید شده‌اند از نظر توان صوتی با شرایط زیر ساخته شده‌اند.

  • توان صوتی 20 وات
  • توان صوتی 30 وات
  • توان صوتی 40 وات
  • توان صوتی 50 وات
  • توان صوتی 60 وات
  • توان صوتی 70 وات
  • توان صوتی 80 وات
  • توان صوتی 85 وات
  • توان صوتی 90 وات

هر چند بیشتر تلویزیون های میان رده بازار توان صوتی 20 وات دارند اما مدل های گران‌تر صدای 40 وات یا 60 وات هم دارند.

نکات مهم

نکته 1: اگر بخواهید محصولات اقتصادی و میان رده بخرید 90 درصد انتخاب‌های شما محصولاتی با توان صوتی 20 وات هستند اما این مسئله را می‌توانید با اضافه کردن ساندبارهای حرفه‌ای یا سینما خانگی مناسب، کاملا برطرف کنید.

سیستم صوتی در تلویزیون های مناسب تماشای مسابقات ورزشی

نکته 2: اگر بالا رده ها و پرچمدارها را انتخاب کنید، بیشتر این محصولات توان صوتی 30 و بالاتر را دارند و کاملا برای تماشای فوتبال مناسبند.

نکته 3: به غیر از توان صوتی برای خرید بهترین تلویزیون ها برای فوتبال، این که چند کانال باشد و حتما فناوری‌هایی مثل Dolby Atmos که صدا را چند بعدی می‌کند، داشته باشد؛ مهم است.

امکانات بهترین تلویزیون ها برای تماشای مسابقات

اگر به دنبال خرید بهترین تلویزیون برای تماشا جام جهانی 2022 هستید، علاوه به عوامل اصلی و مهم موارد دیگری هم وجود دارند که من به آن‌ها قابلیت‌های خاص می‌گویم، قابلیت‌هایی که در بهترین محصولات به کار رفته‌اند.

  • قابلیت Sport Alert
  • دسترسی به اینترنت
  • اتصال تلویزیون به گوشی
  • قابلیت Multi View

اگر مقاله‌های مختلف با همین موضوع را مطالعه کرده باشید متوجه می‌شوید که آن‌ها بیشتر روی موارد بالا تاکید دارند و حرف و نکته‌ی تازه‌ای نگفته‌اند؛ اما من در این بخش قرار است قابلیت‌های خاصی که مهم اند را به شما معرفی کنم تا اگر شماهم به دنبال یک تلویزیون همه چی تمام هستید؛ به آن‌ها توجه کنید.

 قابلیت آلارم اسپورت برای تماشای فوتبال

این قابلیت نوآوری و هدیه شرکت ال جی برای دوستداران فوتبال است تا بتوانند در مورد تیم‌های مورد علاقه‌اشان بروز باشند و از مسابقات آن‌ها و همچنین نتیجه بازی‌ها با خبر بشوند.

قابلیت های محبوب تلویزیون های مناسب تماشای فوتبال

با خرید بهترین تلویزیون مناسب برای تماشا فوتبال از برند ال جی هر وقت که مسابقه تیم محبوبتان شروع شود شما پیغام شروع بازی را روی نمایشگر می‌بینید و حتی اگر نتوانید خود بازی را ببینید، نتایج بازی مثل تعداد گل‌ها، اخطار و زمان اضافه را در پیغامی که گزارش داده شده، می‌بینید. در واقع قابلیت آلارم اسپورت مثل یک گزارشگر بی صدا برای شما علاقمندان به فوتبال است تا چیزی را از دست ندهید.

دسترسی به اینترنت در بهترین تلویزیون های مناسب فوتبال

کم‌تر کسی است که اخبار ورزشی را از روزنامه‌ها دنبال کند زیرا اینترنت شما را سریع‌تر به اخباری که می‌خواهید می‌رساند. یکی از قابلیت‌های خاصی که می‌تواند در انتخاب بهترین تلویزیون ها برای تماشا فوتبال تاثیر داشته باشند، هوشمند بودن آن‌هاست زیرا شما از طریق این ویژگی می‌توانید به راحتی اخبار ورزشی را دنبال کنید و روز و ساعت دقیق برگذاری مسابقات را بدانید.

 وصل شدن تلویزیون به گوشی

شاید تا به حال فقط از وصل شدن گوشی به تلویزیون شنیده باشید اما وصل شدن نمایشگر بزرگتر به گوشی هم وجود دارد. بیشتر محصولات 2023 و 2022 برندهایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم هوشمند هستند و اتصال تلویزیون به گوشی را پشتیبانی می‌کنند. احتمالا برایتان سوال پیش آمده که اهمیت این قابلیت در بهترین تلویزیون ها برای تماشا فوتبال چیست؟ جواب شما به زمانی مربوط می‌شود که مسابقات فوتبال دیر وقت پخش می‌شوند و خانواده خواب هستند. از آن جایی که وقتی افراد خوابند، نور و صدا آن‌ها را اذیت می‌کند، شما با وصل کردن تلویزیون به گوشی می‌توانید بازی را از نمایشگر گوشی دنبال کنید و برای کسی مزاحمت نداشته باشید.

 پشتیبانی از هدفون بی سیم

راه حل دیگری هم برای زمانی که فوتبال دیر وقت پخش می‌شود، وجود دارد و آن هم وصل کردن هدفون بی سیم به تلویزیون است تا صدا، کسی را بیدار نکند. از آن جایی که ممکن است تی وی در سالن نشیمن باشد و بقیه در اتاق‌ها خوابیده باشند، پس تصویر و روشنایی آن کسی را بیدار نمی‌کند. اما صدا امکان بیدار کردن دارد به همین دلیل شما اگر در انتخاب بهترین تلویزیون برای تماشای فوتبال محصولی را بخرید که از اتصال هدفون بی سیم پشتیبانی می‌کند؛ برای کسی مزاحمت ایجاد نمی‌کنید و هم تصویر بزرگ دارید و هم صدا.

در امتداد این مطلب می توانید سری به مقاله تلویزیون فورکی در وبلاگ افرالند بزنید.

معرفی بهترین تلویزیون های 2022 و 2023 برای تماشای فوتبال

زمانی که با کارشناسان فروش افرالند برای نوشتن این مقاله مشورت می‌کردم، متوجه شدم بسیاری از خریداران دوست دارند برای تماشا جام جهانی 2022 قطر، محصولات 2022 را داشته باشند و از نظر آن‌ها بهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال، محصولات جدید و به روز هستند. مانند محصولات سال 2023، نمایشگرهای 2022 هم رنج قیمت و ویژگی‌های مختلفی دارند که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

1؛ تلویزیون های اقتصادی

2؛ تلویزیون های میان رده

3؛ تلویزیون های بالا رده

4؛ تلویزیون های پرچم دار

5؛ تلویزیون 8K

 تلویزیون های اقتصادی

برای خریداری که هم دوست دارد بهترین تلویزیون برای تماشای فوتبال را بخرد و هم بودجه محدودتری دارد، این محصولات وجود دارند که نمایشگرهای آن‌ها در جدول آمده، رفرش ریت 50 الی 60 هرتز دارند و توان صوتی آن‌ها 20 وات است.

نام محصولبرند سازندهنوع نمایشگر
تلویزیون UR8000ال جیLED
تلویزیون CU8000سامسونگCrystal LED
تلویزیون X85LسونیLED
تلویزیون UQ7500ال جیLED
تلویزیون UQ8000ال جیLED
تلویزیون BU8000سامسونگCrystal LED
تلویزیون BU8500سامسونگCrystal LED
تلویزیون X75KسونیLED
تلویزیون A2شیائومیLED
تلویزیون F2شیائومیLED
تلویزیون های 2022 و 2023 مناسب تماشای فوتبال

 بهترین تلویزیون های 2022 و 2023 میان رده مناسب فوتبال

با کمی بودجه بیشتر نسبت به محصولات اقتصادی می‌توانید نمایشگرهایی با کیفیت‌تر بخرید که حتی برخی از آن‌ها رفرش ریت 120 هرتز هم دارند. در این رابطه می توانیم خرید تلویزیون سونی را به شما پیشنهاد بدهیم که انتخابی ایده آل است البته اگر جیبتان یاری می دهد.

نام محصولبرند سازندهنوع نمایشگر
تلویزیون Q70CسامسونگQLED
تلویزیون QNED90ال جیQNED
تلویزیون X85LسونیLED
تلویزیون BU9000سامسونگCrystal LED
تلویزیون Q60BسامسونگQLED
تلویزیون X80KسونیLED
تلویزیون Q2شیائومیQLED
تلویزیون MAXشیائومیLED
تلویزیون Q70BکیولدQLED
تلویزیون X85KسونیLED
تلویزیون X90KسونیLED

این محصولات به عنوان بهترین تلویزیون های مناسب فوتبال به شمار می‌روند و هوشمند هستند و توان صوتی آن‌ها معمولا 20 وات و 40 وات است.

 بهترین تلویزیون بالا رده 2022 و 2023 برای تماشای فوتبال

بالا رده‌های 2022 محصولات چشمگیری هستند و با کمی افزایش بودجه و پس انداز می‌توانید آن‌ها را بخرید تا بهترین تلویزیون برای تماشای جام جهانی 2022 را داشته باشید.

نام محصولبرند سازندهنوع نمایشگر
تلویزیون C3ال جیOLED
تلویزیون QN85CسامسونگNeoQLED
تلویزیون A80LسونیOLED
تلویزیون B2ال جیOLED
تلویزیون C2ال جیOLED
تلویزیون Q80BسامسونگQLED
تلویزیون X95KسونیLED
تلویزیون A80KسونیOLED

این محصولات هم از نظر تصویری بهترین نمایشگرها را دارند و هم رفرش ریت 100 الی 120 هرتز آن‌ها حداقل کندی را در حین تماشا کردن بازی دارد؛ از نظر سایز و همچنین توان صوتی هم کاملا ایده آل هستند.

 تلویزیون های 2022 و 2023 پرچمدار

وقتی صحبت از خرید لاکچری ترین و بهترین تلویزیون مناسب برای تماشای فوتبال می‌شود، نمی‌توان از محصولات پرچمدار غافل شد.

نام محصولبرند سازندهنوع نمایشگر
تلویزیون G3ال جیOLED
تلویزیون QN90CسامسونگNeoQLED
تلویزیون A90LسونیOLED
تلویزیون G2ال جیOLED
تلویزیون QN85BسامسونگNeoQLED
تلویزیون QN90BسامسونگNeoQLED
تلویزیون A90KسونیOLED

پرچمدارها با وجود قیمت بالایی که دارند اما کیفیت بی نظیر سیستم صوتی و نمایشگر آن‌ها شما را شگفت زده می‌کند و حس هیجان حضور در استادیوم را به شما منتقل می‌کند.

 بهترین تلویزیون های 8K برای تماشای فوتبال

اگر در خرید بهترین تلویزیون برای تماشای فوتبال ملاک شما وضوح بسیار زیاد تصویر باشد به طوری که حتی بتوانید چمن های زمین زیر پای بازیکنان را ببینید، محصولات زیر انتخاب خوبی هستد و حتی برخی از آن‌ها رفرش ریت 120 هرتز را پشتیبانی می‌کنند.

نام محصولبرند سازندهنوع نمایشگر
تلویزیون QN900CسامسونگNeoQLED
تلویزیون Z2ال جیOLED
تلویزیون QN700BسامسونگNeoQLED
تلویزیون QN800BسامسونگNeoQLED
تلویزیون QN900BسامسونگNeoQLED
Z9KسونیLED

این محصولات از نظر سیستم صوتی هم بسیار متفاوت هستند و شور و هیجان بیشتری به وجود می‌آورند.

جمع بندی

در این مقاله بهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال هر نکته‌ای که بتواند باعث رضایت بیشتر شما بعد از خرید شود، آمده است. اگر شما بر اساس بودجه‌ای که دارید بتوانید بزرگترین سایز را بخرید، به بالا بودن توان صوتی هم توجه کنید یا حتما سیستم صوتی مثل ساندبار بخرید و اگر سعی کنید رفرش ریت 100 تا 144 هرتز را ملاکی برای خرید قرار بدهید حتما می‌توانید هیجان حضور در صندلی‌های ورزشگاه را حس کنید و بابت این که نتوانستید حضورا به ورزشگاه بروید، حسرت نمی‌خورید. ویژگی‌های هر یک از محصولات دقیق و کامل در فروشگاه افرالند آورده شده و در کنار آن برای راهنمایی بیشتر کارشناسان فروش در خدمت شما هستند.

پاسخ به پرسش‌های متداول

01بهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال کدامند؟

بهترین تلویزیون هابرای تماشای مسابقات از برندهای ال جی، سامسونگ و سونی هستند. برای دیدن لیست بهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال می توانید مقاله افرالند را بخوانید.

02برای تماشای فوتبال تلویزیون فورکی بخریم یا ایت کی؟

در حال حاضر بهترین انتخاب، خرید تلویزیون فورکی برای تماشای مسابقات ورزشی است چون هم تنوع بالایی دارد و هم از نظر قیمت به نسبت تلویزیون های 8K مقرون بصرفه تر است.

03بهترین تلویزیون برای تماشای ورزش رفرش ریت چند دارد؟

برای تجربه بهترین مسابقات ورزشی بهتر است از تلویزیون با رفرش ریت 120 هرتز استفاده کنید اما می توانید از تلویزیون های 100 هرتز و بعد از آن 60 هرتز هم برای تماشای فوتبال و مسابقه ورزشی استفاده کنید، اما آن کیفیت ایده آل مانند 120 هرتز را تجربه نخواهید کرد.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال جام جهانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *