۰۵ مرداد ۱۴۰۱

بهترین تلویزیون های اندرویدی در سال جدید

بهترین تلویزیون های اندروید

بهترین تلویزیون های اندروید در حال حاضر جزء پرفروش ترین تلویزیون های بازار هستند. دلیل جذابیت این تلویزیون ها کاملاً مشخص است، کارایی راحت این سیستم عامل از بهترین ویژگی های آن تا به امروز بوده است و به همین دلیل همیشه طرفداران وفادار بسیاری را برای خود به ارمغان داشته است.

اگر به مجموعه برندهای مختلف که تلویزیون اندروید ارائه می‌دهند، نگاه کنید همه آن ها از محبوب ترین های صنعت تلویزیون به شمار می آیند. این سیستم عامل بیشتر در تلویزیون های ژاپنی به کار رفته است و به دلیل شباهت بسیار زیاد آن به سیستم عامل گوشی های اندروید افراد آشنایی بسیاری با کارکرد آن دارند و در زمان کار با این سیستم عامل دچار سردرگمی نخواهند شد.

اگر تصمیم به خرید تلویزیون اندرورید دارید باید با بهترین تلویزیون های اندروید آشنایی داشته باشید تا انتخاب شما راحت تر انجام شود در بین برندهای مختلف با این سیستم عامل گیج نشوید و مستقیم سراغ گزینه انتخابی خود بروید بدون آنکه سر شما کلاه برود. کلمه اندروید را برای سیستم عامل به کار می برند.

اما شاید بسیاری از افراد با این کلمه بیگانگی داشته و معنی سیستم عامل را به درستی درک نکرده باشند و فقط اسمی از آن را شنیده باشند. در این شرایط درست ترین کار شناخت کامل خود سیستم عامل بوده بعد شناخت نوع آن که تعدادشان کم هم نیست. با ما همراه شوید تا با این سیستم عامل جذاب در تلویزیون فیلیپس، سونی و … بیشتر آشنا شویم.

سیستم عامل اندروید در تلویزیون چیست؟

کلمه سیستم عامل از کلمه Operating System تشکیل شده است که اصطلاحاً به عنوان OS از آن نام برده می شود. سیستم عامل در واقع نرم افزاری است که ارتباط بین سخت افزارها و سایر نرم افزارها را برقرار می کند، در واقع این نرم‌افزار ورودی و خروجی ها را کنترل و مدیریت می کند.

سیستم عامل مجموعه نرم افرازهای می باشد که اطلاعاتی که از سخت افزاری مثل کیبورد و موس یا هر وسیله ورودی دیگری که به آن می رسد را دریافت کرده و به نرم افزارهای مربوط می رساند. سیستم عامل فقط مخصوص کامپیوتر نیست و در تلویزیون و گوشی هم استفاده می شود. در هر تلویزیونی سیستم عاملی که استفاده می شود از نوع خاصی می باشد و انواعی از این نرم‌افزار وجود دارد مثل سیستم عامل webOS در تلویزیون ال جی یا تایزن در تلویزیون سامسونگ.

مزایا و معایب تلویزیون سونی X90K

در تلویزیون های ژاپنی مثل سونی سیستم عامل اندوروید استفاده شده است که نسبت به سایر مدل ها با گوگل ارتباط بهتری برقرار می کند، زیرا به نحوی خود بومی گوگل به حساب می آید. در تلویزیون اندروید سیستم عامل نقش به سزایی در دسترسی به دستیارهای صوتی همچون Google, Alexa را فراهم می کند و امکان سرچ صوتی را در اختیار شما قرار می دهد.

سیستم عامل تلویزیون اندروید

در بهترین تلویزیون های اندوروید همان طور که گفته شد از سیستم عامل اندوروید استفاده شده است. درعصر جدید افراد بیشتر به دنبال راه های برای سرگرمی هستند تا از دغدغه های روزمره برای چند ساعتی خلاص شوند و در اصل سیستم عامل یک سرگرمی برای نسل جدید محسوب می شود تا به کارهای بجز تماشای برنامه های خود تلویزیون بپردازند.

مثل نصب بازی یا پیدا کردن فیلم مورد علاقه خود از شبکه های اجتماعی یا از طریق سایت های تماشای فیلم همچون نماوا. تمام این کارها با اتصال به اینترنت امکان‌پذیر می باشد که در تلویزیون اندروید این قابلیت وجود دارد و شما می توانید از طریق اتصال به وای فای WiFi به این منابع دسترسی پیدا کنید.

در تلویزیون اندوروید کافیست با فعال کردن سیستم عامل از طریق ریموت کنترل دکمه هوم را فشار داده و به آن دسترسی راحت داشته باشید. این حالت تمام صفحه به سیستم عامل اختصاص پیدا می کند و یک صفحه بزرگ را در پیشرو خواهید داشت. حال به راحتی به سرچ محتوای مورد نظر خود پرداخته و بر روی صفحه نمایش بزرگ به مشاهده آن بپردازید.

بیشتر بخوانید:
گوگل تی وی – Google TV چیست؟

مزایای تلویزیون سیستم عامل اندروید

هر سیستم عاملی یا هر نرم افزاری به نحوی معایب و یا مزایی ممکن است داشته باشد که با دانستن این موارد کاربر راحت تر می تواند به انتخاب تلویزیون خود بپردازند.

  • نمایش سیستم عامل به صورت بزرگ بر روی کل صفحه نمایش برای دسترسی راحت. مثلاً در بقیه مدل ها همچون مدل تایزن این سیستم عامل به صورت افقی در پایین صفحه نمایش پدیدار می شود.
  • پشتیبانی از تمام برنامه ها و اپلیکیشن های پیشرفته. در این سیستم عامل اندروید هر برنامه ای حتی برنامه های که در گوشی قرار دارند را به اجرا در می آورد.
  • بر روی دستگاه های همچون ایکس باکس و انواع کنسول بازی مثل PS5 به راحتی قابل نصب شدن است.
  • ازتمام امکانات گوگل می توان برای تلویزیون استفاده کرد، زیرا اندروید یه جورایی خود گوگل است مثل تمام برنامه های صوتی و تصویری

در ادامه لازم است با یک سری از معایب تلویزیون اندروید نیز آشنا شویم البته باید گفت این معایب اصلاً زیاد نیست و به دلیل کیفیت عالی و مزایاب بسیار آن این معایب خیلی به چشم نمی آیند.

معایب تلویزیون اندروید

در تلویزیون های اندروید معمولاً شاهد یک حافظه داخلی می باشیم که در زمان استفاده زیاد از برنامه ها و یا استفاده زیاد از بازی ها این حافظه رو به پر شدن می رود و شما شاهد کند شدن سرعت تلویزیون اندروید خود می باشید که این برای کاربا یک تلویزیون هوشمند جالب نیست و به مرور زمان شما را از کار با تلویزیون خسته می کند.

بهترین تلویزیون های اندروید 2022 و 2021

هر برند تلویزیونی که در بازار وجود دارند معمولاً انواعی از محصول اعم از سایز متفاوت یا کیفیت تصویر متفاوت را دارا می باشند و در بین این موارد ارزانترین یا بهترین و یا … هر چیز دیگری را می توان از بین آن ها پیدا کرد. در تلویزیون های اندروید نیز همین موارد صدق کرده و می توان از بین این تلویزیون های دسته بندی خاصی انجام داد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین تلویزیون های اندرویدی بپردازیم و در زمان جستجو برای بهترین آن ها امکان اتنخاب سریع با یک آگاهی کامل را داشته باشید.

بهترین تلویزیون سونی اندروید

تلویزیون سونی سال 2023 – 2022 نسبت به تولیدات سال گذشته خود کمی تفاوت داشته و از کیفیت و کارایی مطلوب تری برخوردار هستند اما شاید این تفاوت خیلی چشم گیر نبوده و خریدار خیلی آن را حس نکند. تلویزیون سونی سری K همگی از حافظه داخلی 16 گیگ بهره می برند و زمانی که از حافظه داخلی صحبت به میدان می آید یعنی شما می توانید بازی و برنامه های بجز خود برنامه های تلویزیون را برروی آن نصب کنید.

مدلپردازندهرفرش ریت
تلویزیون سونی Z9K XR120Hz
تلویزیون سونی A95KXR120Hz
تلویزیون سونی A90KXR 120Hz
تلویزیون سونی A80K XR 120Hz
تلویزیون سونی X95K XR120Hz
تلویزیون سونی X90KXR120Hz
تلویزیون سونی X85KX1120Hz
تلویزیون سونی X80KX160Hz

لیست تلویزیون های سونی 2022

تلویزیون سونی X85K:
در بین مدل‌های مختلف این شرکت، تلویزیون سونی X85K ارزان‌ترین نمایشگر گیمینگ با سیستم عامل اندروید است که برای کاربری‌های مختلف مناسب است و در کنار بازی عالی رابط کاربری بسیار جذاب و ساده‌ای هم دارد.

مدلپردازندهرفرش ریت
تلویزیون سونی A95LXR120Hz
تلویزیون سونی A90LXR 120Hz
تلویزیون سونی A80L XR 120Hz
تلویزیون سونی X95L XR120Hz
تلویزیون سونی X90LXR120Hz
تلویزیون سونی X85LX1120Hz
تلویزیون سونی X80LX160Hz

لیست تلویزیون های سونی 2023

تلویزیون سونی X90L:
اگر در سال 2023 دنبال یک ال ای دی حرفه‌ای هستید، تلویزیون سونی X90L گزینه‌ای عالی با امکانات پیشرفته و قابلیت‌های متنوع اندرویدی است که برای کاربری خانگی و گیمینگ بسیار عالی است.

البته ممکن است از نصب بازی زیاد سرعت تلویزیون شما کند شود اما برای مواقعی که نیاز دارید تعدادی برنامه را همیشه در دسترس داشته باشید و یا حجم زیادی ندارند این مورد بسیار کارآمد می باشد و دست شما را برای خیلی از موارد بازتر می کند. پردازنده تلویزیون های سونی از نوع X1 می‌باشد که این پردازنده ها قدرت پردازش داده های بسیاری را در خود دارند و امکان ارتقاء تصاویر و صدای بی کیفیت را فراهم می کنند.

تلویزیون سونی با سیستم عامل اندروید

در تلویزیون اندروید سونی کیفیت تصویر 4K بوده و با قابلیت های تصویر فوق‌العاده همچون TRILUMINOS PRO محدوده رنگی بسیار بزرگی را به وجود می آورند که در این حالت هر تصویری با رنگ های واقعی خود به نمایش گذاشته می شوند و شما یک تصویر فوق‌العاده و نزدیک به واقعیت را تجربه خواهید کرد.

تلویزیون سونی X75K

تلویزیون سونی X75K از سری 7 تلویزیون های اندروید بوده که امکان اتصال به وای فای را فراهم کرده است و در همین راستا دسترسی به دستیارهای صوتی فراهم شده است.

  • کیفیت تصویر 4K
  • سری 7 سونی 2022
  • سرعت رفرش 50 هرتز
  • توان صوتی 20 وات
  • قابلیت اتصال به گوشی از طریق بلوتوث
  • امکان اتصال به وای فای
  • دارای منوفارسی راحت
  • سایزبندی 43,50,55,65
  • فناوری تصویر 4K X-Reality PRO

پشتیبانی از نسخه های HDR10 و HLG از بهترین کارهای تلویزیون سونی می باشد که کنتراست تصویر را بالا برده و تصویری با نقاط واضح تر را به نمایش می گذارد، این یعنی تصویر با محدوده رنگی فوق‌العاده با نشان دادن تمام نقاط تیره و روشن به صورت واضح.

تلویزیون X80K سونی

از بهترین تلویزیون های اندروید می توان به تلویزیون سونی X80K اشاره کرد که همچون بقیه مدل های از حافظه داخلی 16 گیگ برخوردار می باشد که این حافظه برای ضبط برنامه ها بسیار کارآمد می باشد که در واقع در اکثر تلویزیون ها با سیستم عامل اندروید شما شاهد این حافظه داخلی هستید.

  • رزولوشن تصویر 2160×3840
  • توان صوتی تلویزیون اندروید 20 وات
  • سرعت رفرش 60 هرتز
  • مجهز به سنسور روشنایی صفحه نسبت به محیط
  • دسترسی به دستیارهای صوتی Alexa و Google Assistant
  • گیرنده داخلی DVB_T/T2
  • پورت HDMI:3_USB:2
  • سایزبندی 43,50,55,65,75

ریموت کنترل هوشمند از امکانات هوشمند این تلویزیون می باشد که از این طریق می توان به صورت صوتی به تلویزیون اندروید خود دستور داده و از راه دور به مدیریت آن بپردازید. مثلاً صدا را کم و زیاد کرده و یا اصلاً شبکه ها را تعویض نمایید.

تلویزیون سونی X85K سال 2022

 تلویزیون سونی X85K یک رده بالاتر از مدل قبلی X80K بوده اما از همان سری 8 سال 2022. در این مدل خیلی تفاوت ظاهری با مدل قبلی خود ندارد بلکه کاملاً شبیه آن می باشد و با همان فریم باریک مشکی رنگ با پایه های جذاب دوشاخه ای. از تفاوت های اصلی این دو مدل در سرعت رفرش آن های می باشد که در مدل X85K سونی سرعت رفرش 120 هرتز بوده و برای بازی بسیار عالی می باشد.

  • دارای پورت HDMI 2.1
  • رفرش ریت 120 هرتز
  • توان صوتی 20 وات
  • مجهز به گیرنده داخلی DVB_T/T2
  • پورت HDMI:4_USB:2
  • سایزبندی 43,50,55,65,75,85
  • زاویه دید گسترده
  • تشخیص نور محیط

از مهمترین تفاوت این دو مدل می توان به وجود پورت HDMI 2.1 در مدل X85K اشاره کرد چون این پورت به شما یادآوری می کند که این تلویزیون مناسب گیمینگ می باشد و می توانید از کنسول های پیشرفته همچون PS5 و ایکس باکس ها بر روی آن استفاده کنید. در حالی که در مدل X80K این مورد وجود ندارد و اصلا پورت ALLM, VRR نیز در خود ندارد.

سونی X90K اندروید 2022

از آخرین تلویزیون اندروید سونی از تولیدات 2022 این شرکت مدل X90K این برند می باشد که تمام امکاناتی که یک تلویزیون هوشمند می تواند داشته باشد را در خود دارد و دیگر دغدغه ای برای گشتن بهترین تلویزیون اندروید نخواهید داشت. کیفیت تصویر این مدل Ultra 4k می باشد که تصویر به مراتب 4 برابر بیشتر از تلویزیون های Full HD را به وجود می آورند.

  • سرعت رفرش 120 هرتز
  • توان صوتی 20 وات
  • پورت HDMI:4_USB:2
  • قابلیت گیمینگ ALLM,VRR
  • دارای پورت HDMI 2.1
  • سایزبندی 55,65,75,85
  • فناوری صدا دالبی اتموس
  • به روز رسانی صفحه Motion Clarity

این تلویزیون اندروید سونی X90K از سری 9 این برند می باشد که با قابلیت صوتی Dolby Atmos صدایی فراگیر و همه‌جانبه را در اختیار شما قرار می دهد و در این حالت صدا در کل فضا به یک نسبت پخش خواهد شد.

تلویزیون های اولد سونی 2022

در بین بهترین تلویزیون های اندروید در برند سونی بعد از LED می رسیم به معرفی تلویزیون های OLED سونی که از لحاظ کیفیت تصویر بسیار بالاتر از یک LED معمولی می باشند و به جای نور پس زمینه نور را از پیسکل های خود منتشر می کنند و هر پیکسل به صورت جداگانه اقدام به این کار می کند.

این تلویزیون های OLEDهمان کیفیت تصویر 4K را دارند اما با دامنه رنگی مشکی با عمق بالاتری را نشان می دهند و شما یک تصویر به مراتب زنده و فعال تری را مشاهده می کنید. در این تلویزیون های نیز حافظه داخلی 16 همچنان موجود است و امکان نصب برنامه را به دلخواه برای شما ایجاد می کند.

مقاله مرتبط:
بهترین تلویزیون سونی

تلویزیون های اولد سونی همگی قابلیت گیمینگ را داشته و امکان اتصال به انواع کنسول را فراهم می کنند.

سونی در سال 2022 برنده بهترین جایزه در تولید فناوری به خاطر دوربین های براویا شد. به این صورت که در تلویزیون های اولد با استفاده از دوربین براویا Bravia Cam امکان چت تصویری را فراهم می کند و این دوربین موقعیت شما را نسبت به تلویزیون سنجیده و به همان نصبت صدا و نور را برای استفاده بهینه از تلویزیون فراهم می کند.

از بهترین تلویزیون های اندروید 2021 سونی

تلویزیون با سیستم عامل اندروید

در سال 2021 سونی دست به ساخت تلویزیون های سری j زد و دراین تلویزیون ها با استفاده از پردازده Processor X1 توانسته تصاویر و صداهای عالی را به نمایش بگذارد به نحوی که شما در این تلویزیون اندروید هیچ گونه نویزی در صدا و هیچ تصویر بی کیفیتی را مشاهده نمی کنید زیرا با ارتقاء تصاویر بی کیفیت اقدام به تولید تصویر در حد 4K می نماید.

تلویزیون های سونی محصول کشور ژاپن بوده و در حال حاضر در مالزی مونتاژ می شوند و از کیفیت صوتی و تصویری بسیار عالی در ساخت آن ها استفاده شده است. قطعات و پایه های محکم و قوی از دیگر نکات مثبت این تلویزیون ها به حساب می آیند.

تلویزیون های خوش طرح و شیک فیلیپس

وقتی صحبت از تلویزیون فیلیپس به میدان می آید در کنار آن اسم برند فیلیپس که از محصولات بسیار متنوعی برخوردار است نیز در ذهن ما تداعی می شود و خودبه خود به این برند به دلیل نام نیکی که دارد اعتماد می کنیم، زیرا همیشه بیشترین کارایی را از وسایل این برند کرده ایم و اسمی از خراب شدن محصولات آن کمتر شنیده ایم.

مدلسال
تلویزیون فیلیپس 95062022
تلویزیون فیلیپس 76072022
تلویزیون فیلیپس 8562022
تلویزیون فیلیپس 85562022
تلویزیون فیلیپس 7062021
تلویزیون فیلیپس 79062021
تلویزیون فیلیپس 94352020
تلویزیون فیلیپس 8072022
تلویزیون فیلیپس 9072022
تلویزیون فیلیپس 9372022
تلویزیون فیلیپس 85072022
تلویزیون فیلیپس 74062021
تلویزیون فیلیپس 80072022
تلویزیون فیلیپس 85172022
تلویزیون فیلیپس 88872022

طراح ظاهری تلویزیون اندروید این برند بسیار ساده کار شده ویک فریم نقره ای شفاف با پایه نقره ای رنگ چشم شما را به خود خیره می کند هر چند در هر مدلی شکل پایه ها متفاوت کار شده است. در تلویزیون اندروید فیلیپس نیز سیستم عامل اندوروید کار شده که همانند تلویزیون سونی می توان با آن به راحتی کار کرد.

تلویزیون فیلیپس Android

 با اینکه در این تلویزیون های از این سیستم عامل اندرویدی استفاده شده است اما این تلویزیون از قیمت بالایی نسبت به هم رده های خود برخوردار است در حالی که نوآوری های کمی در برنامه ها و قابلیت های آن استفاده شده است و در این قسمت از بقیه کمی عقب مانده است.

تلویزیون های اندروید 2022 فیلیپس

تلویزیون های ساخته شده در سال 2022 توسط برند فیلیپس دارای تنوع بالایی هستند اما برای اینکه بهترین های این برند را بشناسیم به معرفی چند مدل از آن ها پرداخته که از امکاناتی متفاوت تشکیل شده اند و هر کدام یه نوع خدماتی را به کاربرانشان ارائه می دهند.

این تلویزیون های دارای پورت HDMI 2.1 هستند و همچنین دارای کیفیت تصویر 4K بوده که امکان ارتقاء رزولوشن را ایجاد کرده و تصویری با کیفیت فوق‌العاده را ایجاد می کنند. در پایین به بهترین مدل های سال های قبل از 2022 نیز می پردازیم.

در تلویزیون مدل PUS 7906 فیلیپس 8 گیگ حافظه داخلی وجود دارد که می تواند امکان ضبط برنامه ها و نصب بازی های اضافی بجز بازی های خود تلویزیون را فراهم می کند.

تلویزیون اندروید شیائومی

تلویزیون های شیائومی جزء تلویزیون های ژاپنی هستنند که از سیستم عامل اندروید پیروی می کنند و کارایی با آن ها بسیار راحت خواهد بود. این تلویزیون های در مدل های بسیاری به بازار معرفی شده اند و از قیمت مناسب تری نسبت به سایر تلویزیون های برخوردار می باشند.

مدلنوع تلویزیون
تلویزیون شیائومی MAXLED
تلویزیون شیائومی A2LED
تلویزیون شیائومی Q2QLED
تلویزیون شیائومی Q1QLED
تلویزیون شیائومی Q1EQLED
تلویزیون شیائومی P1LED
تلویزیون شیائومی P1ELED
تلویزیون شیائومی F2LED
تلویزیون شیائومی 5A
تلویزیون شیائومی S75
تلویزیون شیائومی S65 

از بهترین تلویزیون های اندروید 2022 شیائومی F2 ,A2هستند که با خرید این محصولات احتیاجی به صرف هزینه بسیار نخواهید داشت. اگر دنبال نمایشگری حرفه‌ای هستید، تلویزیون شیائومی MAX با رفرش ریت 120 هرتز و پشتیبانی از HDMI 2.1 گزینه‌ای عالی برای شماست.

بیشتر بخوانید:
بهترین تلویزیون شیائومی

بعد از معرفی مدل های 2022 نوبت به معرفی مدل 2021 تلویزیون شیائومی اندرویدی می باشد که این تلویزیون های با حافظه داخلی مناسبی که دارند توانسته اند یک قابلیت عالی برای تلویزیون با خود به همراه داشته باشند در حالی که در خیلی از برندها این امکان وجود ندارد و شما امکان نصب بازی های اضافه را نخواهید داشت.

مدل های Q1 و Q1E امکان اتصال از طریق پورت HDMI 2.1 را دارا می باشند اما در سری P این امکان وجود ندارد و برای بازی های حرفه ای خیلی گزینه خوبی نمی باشند.

بهترین تلویزیون های اندروید شارپ

تلویزیون های شارپ در سطح جهانی از اسم و رسم بالایی برخوردار هستند و در بین خریداران طرفداران بسیاری دارد. این تلویزیون کمی نسبت به بعضی برندها مثل سامسونگ از قیمت بالاتری برخوردار است که در این شرایط بستگی به انتخاب شما دارد که یک تلویزیون با کارایی جدید بخرید یا اینکه به نام برند توجه کرده و از برندی مثل شارپ که از اسم و رسم بالای برخوردار است تهیه کنید.

تلویزیون های اندروید شارپ

تلویزیون اندرویدی شارپ

در بین تلویزیون های شارپ که همه از سیستم عامل اندروید استفاده کرده اند به معرفی بهترین های این برند در سال 2020 و 2021 می پردازیم.

مدلسال تولید
تلویزیون شارپ DL62021
تلویزیون شارپ CK32020
تلویزیون شارپ CK12020
تلویزیون شارپ BK12020

تلویزیون شارپ از یک برند ژاپنی می‌باشد که از امکانات صوتی عالی و بی نظیری پشتیبانی می کند و همچنین کارایی راحتی برای استفاده از امکانات هوشمند تلویزیون دارا می باشد و می توان از امکانات اسمارت تلویزیون اندروید فیلیپس لذت برد.

تلویزیون اندروید پاناسونیک

تلویزیون های پاناسونیک از برند ژاپنی هستند که با تلویزیون های سونی و شارپ همه ساخت یک کشور محسوب می شوند اما قیمت آن ها به نسبت این برندها پایین‌تر می باشد که البته این قیمت برای این کیفیت کاملاً معقول به نظر می رسد، زیرا کیفیت آن ها به نسبت برندی همچون سونی پایین‌تر می باشد که البته به نسبت خود کیفیت تصویر کاملاً واضح و شفاف را ارائه می دهد و با سیستم عامل اندرویدی خود امکان دسترسی به اینترنت و صفحات گوگل را فراهم می آورد.

مدلسال
تلویزیون پاناسونیک LZ20002022
تلویزیون پاناسونیک JX8502021
تلویزیون پاناسونیک JX6602021
تلویزیون پاناسونیک LX8002022
تلویزیون پاناسونیک LX7002022

جمع‌بندی

وقتی با بهترین تلویزیون های اندروید آشنا شویم می توانید راحت به خرید تلویزیون خود اقدام کنید، چون در این مرحله دیگر همه ما می‌دانیم هر تلویزیون چه ویژگی هایی دارد و ما برای داشتن یک تلویزیون اندروید خوب با قیمت مناسب همخوان با بودجه مورد نظرمان باید سراغ کدام تلویزیون برویم.

از لحاظ امکانات و کیفیت تصویر عالی برند سونی از بین این موارد قطعاً بهترین انتخاب است اما اگر بخواهید به هزینه کمتر از این فکر کنید بهتر است به گزینه های شیائومی و شارپ هم فکر کرده تا بین این موارد با کیفیتی نزدیک به آن با همان سیستم عامل اندروید دسترسی داشته باشید. در نهایت می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان فروشگاه افرالند می توانید قیمت جدیدترین تلویزیون های اندروید را دریافت نمایید.

پاسخ به پرسش‌های متداول

01کدام تلویزیون های بازار سیستم عامل اندروید دارند؟

تلویزیون های مختلفی از سیستم عامل اندروید در مجموعه خود استفاده کرده اند که شامل برندهای سونی، هایسنس، شیائومی، پاناسونیک و فیلیپس می باشند.

02آیا تلویزیون هایی که سیستم عامل اندروید دارند هوشمند هستند؟

برای اینکه یک تلویزیون بتواند از سیستم عامل استفاده کند باید به اینترنت متصل شود و قابلیت اتصال به اینترنت یعنی تلویزیون اسمارت است. پس بله؛ تلویزیون های دارای سیستم عامل اندروید هوشمند هستند.

03بهترین تلویزیون اندروید کدام مدل است؟

می توانیم بگوییم پیشرفته ترین تلویزیون اندروید مدل های سونی سری اولد هستند که گران قیمت ترین تلویزیون های اندرویدی هستند و بعد از آن سری ال ای دی سونی هستند. برندهای دیگری چون شیائومی و هایسنس نیز مدل های حرفه ای خوبی دارند.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین تلویزیون های اندرویدی در سال جدید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *