۰۱ اسفند ۱۴۰۱

بهترین تلویزیون تا 40 میلیون (30-40)

بهترین تلویزیون تا 40 میلیون

در مبحث امروز قرار است، بهترین تلویزیون تا 40 میلیون را در سال 2022 معرفی کنیم که همگی جزو بهترین برند‌های جهان از لحاظ ساختار نمایشگر و کیفیت عالی هستند. این بازه قیمتی که در نظر گرفته‌اید، قطعاً کم نبوده و می‌توان تلویزیونی باب دلتان پیدا کنید که از هر جهت کارآمد باشد و نیاز شما را بر آورده نماید. البته باید گفت هر فردی از مدلی که تهیه می‌کند توقعاتی دارد و باید دید با این فکر، تلویزیون 30-40 میلیون چه چیزی دستش را می‌گیرد؟

برای خرید بهترین تلویزیون تا 40 میلیون دستتان کاملاً باز است تا نمایشگری به سبک دلخواهتان تهیه کنید، که کوله باری پر از ویژگی‌های رنگارنگ داشته باشد و از ظاهری همسو با فضای شما برخوردار باشد که طراحی نوآورانه‌ای را به دکوراسیون شما ببخشد.

در گذشته انتخاب تلویزیون خیلی سخت نبود و این به دلیل تنوع ناچیز و امکانات کم آن‌ها بود، اما امروزه تنوع بالایی که در محصولات هر برند مشاهده می‌کنید شما را سردرگم خواهد کرد و تا حدی که نمید‌انید چه مدلی انتخاب کنید. در واقع باید گفت عوامل بسیاری هستند که در انتخاب درست ما دخیل هستند و مهمترین آن‌ها بودجه می‌باشد. اگر ما سقف قیمتی را برای خود در نظر بگیریم بهتر متوجه خواهیم شد، تا چه حد می‌توانیم پا را از گلیم خود فراتر بگذاریم.

بازه قیمتی که مورد بحث ما است، قطعاً در این بازار شلوغ پلوغ ارز میزان کمی نیست و اگر از خود سوأل می‌کنید که تلویزیون تا 40 میلیون چی بخرم؟ باید گفت جای امیدواری است و می‌توان از برندهای متفاوت و معتبر دست به انتخاب زد. برندهای خوشنامی همچون؛ ال جی، سامسونگ و سونی که همگی تا حدودی با آن‌ها آشنایی دارید و آوازه آن‌ها را شنیده‌اید. در واقع با این هزینه اصلاً نیازی نیست به سراغ برندهای درجه چندم و فیک بروید و این خود یک پوَن مثبت به حساب می‌آید.

بجز بودجه موارد دیگری هستند که جزو گزینه‌های مهم انتخابی ما به شمار می‌روند، که شامل؛ سایز بسته به متراژ منزل، تکنولوژی صفحه، امکانات هوشمند و دسترسی‌ها، قابلیت گیمینگ برای گیمرها می‌باشند که هر کدام به نوبه خود در سطحی از درجه اهمیت برای هر فردی قرار دارند. مثلاً یک مرد مسن فقط به این فکر می‌کند، نمایشگری با کیفیت خوب داشته باشد که روزانه فقط به آن به تماشای سریال و اخبار بپردازند و گیمینگ بودن یا هوشمند بودن تلویزیون خیلی برایش اهمیت ندارد. پس با ما همراه باشید با راهنمای خرید تلویزیون تا 40 میلیون در افرالند.

بهترین تلویزیون 30-40 میلیون سامسونگ

در تلویزیون سامسونگ شاهد مدل‌های متنوع و صفحه نمایش‌های معرکه‌ای از این برند هستیم، اما در این بین نیاز داریم تلویزیون‌های 40 میلیونی برند کره‌ای سامسونگ را پیدا کرده و به معرفی آن‌ها بپردازیم. همان‌طور که اشاره شده تنوع زیاد محصول در این سبد، کار را برای ما خیلی کمی سخت می‌کند و در مقاله امروز فقط سعی کرده‌ایم پرفروش ترین‌های SAMSUNG را در این بازه قیمتی معرفی نماییم.

تلویزیون‌های 2022 کریستالی

منجمله محصولات معرکه سامسونگ از سری‌های کریستالی مدل BU8000 و BU8500 هستند که از پرفروش‌های سامسونگ به شمار می آیند و از کیفیت تصویر 4K با وضوح 2160×3840 پیکسل برخوردار می‌باشد و از پنل VA با کنتراست مناسب و نور پس زمینه Edge برخوردار هستند و به عنوان یک LED معمولی که نام کریستالی را با خود یدک می‌کشند کارشان حرف ندارد. دلیل انتخاب این نام برمی‌گردد به پردازنده‌ کریستالی Crystal Processor به کار رفته در ترکیب آن‌ها که قدرت پردازش مناسبی در چنته دارد و هر محتوای بی کیفیتی را ارتقاء می‌دهد تا به سطح بهتری برای پخش برسد.

بهترین تلویزیون 30-40 میلیون سامسونگ

توان صوتی تلویزیون سری 8 سامسونگ 20 وات که برای یک میان رده بسیار عالی عمل می‌کند و اگر به صدای بالاتری برای سالن‌های بزرگ نیاز پیدا کردید، می‌توانید از طریق قابلیت اتصال به بلوتوث Blutooth به ساندباری که تهیه کرده‌اید متصل شوید.

تلویزیون سامسونگ BU80002022
تلویزیون سامسونگ BU85002022

این دو مدل از لحاظ طراحی بسیار به هم شباهت دارند و بدنه باریک با طراحی AirSlim شامل حالشان شده است که ظاهری شیک و چشم نواز را ایجاد می‌کنند، اما در طراحی پایه با هم متفاوت هستند و بسته به انتخاب خود می‌توانید BU8000 با پایه چنگکی دو طرفه انتخاب کنید یا اگر میز کوچکی دارید BU8500 را با پایه مستطیلی در وسط برگزینید. امکانات هوشمند و استفاده از سیستم عامل تایزن Tizen با دسترسی‌های متعدد از جذابیت‌های این مدل‌ها می‌باشد که سرگرمی‌های متعددی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

بیشتر بخوانید:
بهترین تلویزیون تا 50 میلیون

تلویزیون‌های 40 میلیونی کیولد سامسونگ

کیولدها از جذاب‌ترین نمایشگرهای برند سامسونگ هستند که از ذرات نانو در ترکیب خود بهره برده‌اند و قادر هستند همچون یک فیلتر، رنگ‌های شگفت‌انگیزی را به صفحه نمایش بکشانند تا شما را با حجم 100٪ از رنگ‌ها آشنا کنند. سامسونگ به عنوان اولین برندی که اقدام به ساخت QLED ها کرده، واقعاً گل کاشته و هر آنچه در توانش بوده به طبق اخلاص گذاشته است. این محصولات در سه سری 6، 7، 8 ساخته شده‌اند که همگی از طراحی بسیار شیکی برخوردار هستند و هر چه سری‌ آن‌ها بالاتر می‌رود فریم باریک‌تری شامل حالشان می‌شود و بهترین تلویزیون تا 40 میلیون در این مدل‌ها را می‌توان تا سایز 55 اینچ و در سری 6 تا 65 اینچ نیز انتخاب کرد.

تلویزیون‌های 40 میلیونی کیولد سامسونگ

 تلویزیون‌های Q60, Q70 و Q80 هر سه جزو پرفروش ترین های بازار هستند که در یک سری امکانات ریز با هم متفاوت هستند که یکی از آن‌ها شکل پایه است که در 7 و 8 به صورت مستطیل وسط و در 6 به صورت دو شاخه‌ای کار شده است. ریموت کنترل در تمامی مدل‌ها از نوع سولار بوده که از نور به جای باتری تغذیه می‌کنند و قابلیت هوشمند بودن را با خود به همراه دارند. سیستم عامل تایزن Tizen در تمامی مدل‌ها از یک سطح برای دسترسی امکانات بهره برده که در سال 2022 از نسخه 6.5 آن استفاده می‌کند و قابلیت اتصال راحت گوشی Multi View و تصویر در تصویر PiP از بهترین خدمات آن‌ها است.

توان صوتی در مدل‌های کیو 70 و کیو 60 برابر با 20 وات است که از قابلیت‌های همچون کیو سمفونی Q-Symphony برای حالت فراگیر بودن صدا کمک می‌گیرند، اما میزان صدا در سری 8 که کیو 80 است به 60 وات می‌رسد که قطعاً نیازی به ساندبار در آن‌ها حس نمی‌شود. پردازنده در نمایشگرهای کیولد از نوع کوانتمی Quantum Processor می‌باشد و می‌توانند هر محتوا و داده ای که از کیفیت مناسبی برخوردار نیست ارتقاء دهند.

تلویزیون سامسونگ Q60B2022
تلویزیون سامسونگ Q70B2022
تلویزیون سامسونگ Q80B2022

رسیدیم به خانواده کیولدهای سامسونگ در سال 2022 که در سه سری 6، 7 و 8 روانه بازار شده اند و قیمت گذاری نیز در آن ها بر اساس سری تعین شده؛ پس اگر یک کیولد گیمینگ می خواهید می توانیم تلویزیون سامسونگ Q80B را به شما معرفی کنیم اما اگر قصد شما خرید ارزان‌ترین کیولد است تلویزیون سامسونگ Q60B می تواند انتخابی ایده آل باشد.

 سرعت پردازش در این مدل‌ها کمی متفاوت می‌باشد و همین باعث شده، گیمینگ یا گیمینگ نبودن نمایشگر مشخص شود، بهترین تلویزیون‌های گیمینگ مشخصات خاص خود را دارند که مدل‌های Q70C و Q80C از این قاعده مستثنی نیستند و مهمترین عامل یعنی رفرش ریت 120 هرتز را در اختیار دارند و می‌توانند صحنه‌های سریعی با تأخیر ورودی مناسب و زمان پاسخگویی متعادل به نمایش بگذارند تا از بازی لذت ببرید، همچنین از پورت HDMI 2,1 برای اتصال به کنسول‌های نسل نهم برخوردار هستند. تلویزیون Q60C رفرش ریت 60 هرتز داشته و مناسب برای تماشای فیلم و سریال در نظر گرفته شده است.

راهنمای خرید تلویزیون تا 40 میلیون ال جی

در راهنمای خرید تلویزیون ال جی با سری‌های متفاوت آن‌ها آشنایی پیدا کردیم که هر کدام چه قابلیت‌هایی دارند و چه امکاناتی را می توانند به عنوان یک نمایشگر به صفحه نمایش‌های متفاوت در دسترس افراد قرار دهند. مدل‌های متنوع نانوسل، LED معمولی، کیوند و اولدها را در سبد پر غله ال جی شاهد هستیم که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

تلویزیون ال جی UQ8000

تلویزیون ال جی UQ8000 از سری 8 ال ای دی های این برند در سال 2022 است که کیفیت تصویر 4K داشته و می‌تواند تصاویری کاملاً طبیعی را به نمایش در آورد که شما را جذب خود می‌نماید. پنل آن‌ها از نوع IPS می‌باشد که زاویه دید فوق‌العاده ای را به نمایش می‌گذارد و از بک لایت Direct LED به منظور نوردهی استفاده می‌نماید که الحق و الانصاف کارش را خوب بلد است. توان صوتی در این مدل 20 وات بوده که از حجم مناسبی به عنوان یک میان رده برخوردار می‌باشد.

سرعت پردازشگر Alpha 5 Gen 5 در این مدل برابر با 60 هرتز بوده که تلویزیون را به عنوان نمایشگر خانگی قرار داده است که از قدرت پردازش عالی برای ارتقاء کیفیت صدا و تصویر نامطلوب تا سطح بالا در اختیار دارد. طراحی این مدل تلویزیون به صورت Cinema Screen 3 Sided بوده و از فریم باریک با بدنه نازک برخوردار می‌باشد که پایه‌های خاکستری دو شاخه‌ای از جذابیت‌های این بخش هستند و ریموت کنترل جادویی نیز این مجموعه را کامل می‌کند. تلویزیون یو کیو 8000 را تا سایز 65 اینچ می‌توان در بازه قیمتی 30 تا 40 میلیون انتخاب کرد که بجز این موارد که گفته شد، قابلیت‌های هوشمند معرکه‌ای را به واسطه سیستم عامل هوشمند webOS به ارمغان می‌آورد.

تلویزیون اولد ال جی تا 40 میلیون

ال جی در ساخت اولد شاهکار کرده و تمام توان خود را برای آن‌ها به کار برده است، تلویزیون اولد CS و C2 دو مورد از این مجموعه هستند که 70٪ بازار را قبضه کرده‌اند و به عنوان تلویزیون‌های گیمینگ و اسپورت لوکس به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تلویزیون ال جی C22022
تلویزیون ال جی CS2022
در رابطه با اولدهای ال جی داستان فرق می کند؛ این تلویزیون ها هیچ نقطه ضعفی ندارند و زیبایی تصویر در آن ها به آخرین حد خود رسیده است. در سال 2022 ال جی تیرش به هدف خورد و پرفروش ترین اولد سال را روانه بازار کرد که تلویزیون C2 بود و می توان گفت ارتقا یافته C1 می باشد. این تلویزیون بهترین مدل گیمینگ نیز می باشد که در دو سایز 42 و 48 اینچ مختص گیمرها ساخته شده است.

اگر در بهترین تلویزیون تا 40 میلیون به دنبال اولد هستید، باید گفت در تلویزیون ال جی C2 می‌توانید تا سایز 42 را انتخاب کنید و در CS تا سایز 55 اینچ که به نظر منصفانه می‌آید و جزو سایزهای پرفروش در دنیا به شمار می‌رود که ما ایرانی ها نیز طرفدار آن هستیم.

تلویزیون اولد ال جی تا 40 میلیون

این دو مدل کیفیت تصویر 4K دارند و از کنتراست عالی در مشکی مطلق برخوردار هستند و در روشنایی مدل سی تو به واسطه پنل Evo از روشنایی بالاتری بهره می‌برد که باعث شده در قیمت هم با هم اختلاف داشته باشند. برای اطلاع دقیق از تفاوت این دو می‌توانید به مقاله مقایسه تلویزیون ال جی C2 و CS مراجعه نمایید.

تلویزیون نانوسل تا 40 میلیون چی بخرم؟

نانوسل‌ها از پرفروش‌ترین نمایشگرهای ال جی هستند که اختصاری این برند بوده و از کیفیت عالی هم در ساخت و هم در تصویر بهره‌مند هستند، که مدل‌های NANO75, 80, 81, 78, 84, 86 از تلویزیون‌های هستند که تا 40 میلیون می‌توان از بین آن‌ها انتخاب کرد و از سایزهای پرفروش در بین آن‌ها مناسب با متراژ منزل برگزید، سایزهای 55 اینچ و در بعضی مدل‌ها 65 اینچ. پردازشگر این مدل‌ها از نوع آلفا بوده که قدرت عالی در ارتقاء محتوای دریافتی دارد، به این صورت که در صدا نویزهای اضافی را حذف می‌کند و در تصویر تا حد فورکی آن‌ها را بالا می‌برد.

تلویزیون نانوسل تا 40 میلیون چی بخرم؟

این مدل‌ها که معرفی شد، اکثراً برای تماشای سریال و استفاده روزمره مناسب هستند که از قیمت منصفانه‌ای برخوردار می‌باشند، اما مدل NANO86 کمی گران‌تر تمام می‌شود و از رفرش ریت 120 هرتز بهره می‌برد که مناسب گیمینگ می‌باشد و به عنوان یک تلویزیون مناسب برای بازی از اقتصادی تلقی می‌شود.

تلویزیون ال جی NANO802022
تلویزیون ال جی NANO842022
تلویزیون ال جی NANO862021

تمام گزینه‌ها از سیستم عامل هوشمند وب او اس webOS در ساختار خود استفاده می‌کنند که دسترسی به دستیارهای صوتی همچون Google Asisstant , Alexa را در اختیار دارند که با اتصال به اینترنت و WiFi امکان سرچ و وب گردی را فراهم می‌آورند.

بهترین تلویزیون تا 40 میلیون سونی

تلویزیون سری X سونی که LEDهای معمولی سونی به شمار می‌آیند از کیفیت تصویر فورکی برخوردار هستند و وضوح تصویر عالی را نسبت به نمایشگرهای برندهای دیگر در این رده دارند و از پردازشگر حرفه‌ای همچون Processor X1 برای پردازش داده‌های خود استفاده می‌کنند که بسیار هم حرفه‌ای عمل می‌نمایند. در میان بهترین ها، تلویزیون سونی اندرویدی نام برده شده است که از کاربری راحتی برخوردار هستند و تمام مدل‌های آن از حافظه داخلی استفاده می‌کنند.

بهترین تلویزیون تا 40 میلیون سونی

تلویزیون‌های مدل X75, X80, X85 از جمله مواردی هستند که تا سقف 40 میلیون می‌توان از بین آن‌ها انتخاب کرد و با سایز پرفروش 55 اینچ آن‌ها خانه خود را مزین کرد، هر چند که در مدل X75 می‌توان به سایز 65 اینچ هم فکر کرد. ظاهر این نمایشگرها بسیار لوکس کار شده و از فریم باریک با زاویه دید بالا برخوردار هستند که تمرکز بیننده را به دنبال خواهند داشت. پایه‌ها در تمامی مدل‌ها به صورت دو شاخه‌ای جانبی کار شده که امکان تنظیم ارتفاع را در سه سطح متفاوت بسته به سلیقه شما دارند.

تلویزیون سونی X75K2022
تلویزیون سونی X80K2022
تلویزیون سونی X85K2022

یکی از مدل های پرفروش و پرطرفدار سونی در سال 2022، تلویزیون سونی x85k است که به نوعی یک گیمینگ اقتصادی می باشد و به نسبت اولدهای این سال، قیمت مقرون به صرفه تری دارد. این تلویزیون با رفرش ریت 120 هرتز و پردازنده XR در اختیار طرفداران گیم و سریال قرار گرفته است.

تلویزیون ایکس 75 و ایکس 80 هر دو 60 هرتز هستند و از پورت HDMI 2.1 بی بهره می‌باشند، اما اگر گیمر هستید نگران نباشید، زیرا فقط با کمی اختلاف قیمت می‌توانید ایکس 85 را برگزینید که رفرش ریت 120 هرتز دارد و قابلیت‌های گیمینگ حرفه‌ای را برایتان رو می‌کند تا از بازی با صحنه‌های سریع لذت ببرید.

جمع بندی

بهترین تلویزیون تا 40 میلیون را از سه برند سونی، ال جی و سامسونگ در این مقاله از افرالند معرفی کردیم و متوجه شدیم تعدادی از آن‌ها گیمینگ بوده و یک سری فاقد این قابلیت هستند، اما همگی از کیفیت تصویر 4K برخوردار هستند و از توان صوتی معقول و مناسب در این راستا استفاده کرده‌اند. در راهنمای خرید تلویزیون تا 40 میلیون سعی کردیم هر آنچه برای یک انتخاب هوشمندانه لازم است در بین مدل‌های پرفروش سال به شما معرفی کنیم تا با توجه به بودجه در نظر گرفته شده، چیزی را پیدا کنید که باب دلتان است و از خریدش پشیمان نشوید.

اگر برای خرید تلویزیون قیمتی پایین‌تر در نظر گرفته‌اید نگران نباشید، می توانید به مقاله بهترین تلویزیون تا 30 میلیون ما رجوع کنید تا مدل مناسب خود را همرده با بودجه تان برگزینید.

پاسخ به پرسش‌های متداول

01پرفروش‌ترین تلویزیون ها تا 40 میلیون را از کدام برندها می‌توان تهیه کرد؟

ال جی، سونی و سامسونگ در حال حاضر به عنوان پرفروش‌ترین برندها بازار را قبضه کرده‌اند و می‌توان با این بازه قیمتی 30 تا 40 میلیون با خیال راحت گزینه‌های عالی را انتخاب کرد که در بالا به معرفی آن‌ها پرداخته ایم.

02 تا 40 میلیون می‌تواند اولد گیمینگ خرید؟

بله می‌توان خرید و خبر خوب این است از دو مدل حرفه‌ای که بیشتر فروش را به خود اختصاص داده‌اند، که CS و C2 ال جی هستند، می‌توان انتخاب کرد که در نوع خود بینظیرند.

03تلویزیون 30 تا 40 میلیون چه سایزی می‌توان خرید؟

این بازه قیمتی دست شما را کمی بازتر گذاشته است و می‌توانید تا 55 اینچ و در بعضی مدل‌ها تا 65 اینچ هم بسته به متراژ فضای خود انتخاب کنید.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین تلویزیون تا 40 میلیون (30-40)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *