۱۶ آذر ۱۴۰۱

بهترین تلویزیون تا 15 میلیون (10 تا 15)

بهترین تلویزیون تا سقف 15 میلیون

اگر به دنبال بهترین تلویزیون تا 15 میلیون هستید، که کیفیت عالی داشته و از قیمت مناسب برخوردار باشد، احتمالاً جایی خوبی آمده اید و در واقع یک تلویزیون ارزان قیمت می خواهید که سایز بزرگی هم نداشته باشد. پرفروش ترین تلویزیون ها تا سقف 15 میلیون می توانند شامل برندهای مختلفی باشد، ولی احتمال امکان انتخاب از برندهای خیلی رده بالا را نداریم. برندهایی همچون سونی و فیلیپس که به خودی خود گران‌قیمت و لوکس به شمار می آیند. تلویزیون 10 تا 15 میلیون در واقع تلویزیون های با سایز متوسط تا کوچک را شامل خواهند شد؛ اما لابه لای تلویزیون سامسونگ یا ال جی و شیائومی بدون شک می توانید محصول مورد نظر را بیابید.

وقتی به دنبال بهترین تلویزیون تا 15 میلیون هستید، تصمیم ندارید سر کیسه را خیلی شل کنید و چراغ خاموش در این آشفته بازار به دنبال تلویزیونی برای نمایش خانگی با شرایط منصفانه‌، و کیفیت تصویر عالی می گردید.

خرید تلویزیون همیشه کار سخت و خسته کننده ای بوده، آن هم برای کسانی که تا به حال تجربه ای در این مورد نداشته اند و اگر هم قبلاً اقدام به انجام این کار نموده اند، بنا را بر نظر فروشنده قرار داده اند. در واقع تلویزیون ارزان قیمت تهیه کردن اصلاً کار ساده ای نیست و در صورتی که اطلاعات کافی نداشته و گیر یک فروشنده ناکس بیافتید، کلاهتان پس معرکه است. به همین دلیل احتمالاً وقتی تصمیم گرفته اید به مطالعه این مقاله بپردازید، تغییر رویه داده و تصمیم گرفته اید با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایید که باید گفت بهترین کار ممکنی است که می توانید در حق خود و پول های نازنینتان انجام دهید.

جدیدترین تلویزیون تا 15 میلیون که در بازار وجود دارند و از برندهای خارجی هستند، تعدادشان خیلی بالا نیست و به راحتی می توان از بین آن ها دست به انتخاب زد. شاید اگر چند سال پیش این حرف را می زدیم قضیه فرق می کرد، اما در شرایط فعلی و وضعیت ارز نمی توان خیلی دلخوش بود که دستمان در تهیه تلویزیون خیلی باز باشد، به همین دلیل خیلی دچار سردرگمی نخواهید شد و خیلی زود می توانید به مراد دلتان برسید و انتخاب خوبی را رقم بزنید. حتی اگر اطلاعات زیادی در مورد تلویزیون در دست نداشته باشید.

فکر نکنید چون این مطالب را عنوان کردیم قرار است صاحب یک تلویزیون زاغارت شوید. خیر، اصلاً این طور نیست و شما می توانید یک تلویزیون ال جی عالی با این قیمت ها خریداری کنید؛ اما شاید مجبور به تهیه این مدل ها در سایزهای کوچکی مثل؛ 43 و 50 اینچ شوید که خیلی هم بد به نظر نمی رسد و برای فضایی که شما در نظر دارید ممکن است مناسب باشد که دیگر نور علی نور است و مشکلی نخواهید داشت.

پرفروش ترین تلویزیون تا سقف 15 میلیون

شاید با قیمت های امروزه و شرایطی که حاکم است خیلی دستتان برای خرید تلویزیون باز نباشد و با این قیمت امکان خرید از هر برندی را نداشته باشید. برندهای همچون سونی و فیلیپس. اما نگرانی اصلاً به خود راه ندهید زیرا ما برای شما از برندهای خوب دیگری مدل انتخاب کرده ایم که خیلی پایین‌تر از این برندها که ذکر شد، نمی باشند.

بهترین تلویزیون تا 15 میلیون می‌تواند از برندهای ال جی و سامسونگ باشد که سال هاست با آن ها آشنایی داریم و تا حد بالایی از کیفیت این محصولات مطلع می باشیم. تلویزیون های ال جی و سامسونگ از بهترین ها در این زمینه می باشند.

مدل تلویزیونسال ساخت
تلویزیون سامسونگ 43AU70002021
تلویزیون شیائومی 32P12021

بهترین تلویزیون تا 15 میلیون ال جی

بیایید تا با هم با جدیدترین تلویزیون ها تا 15 میلیون آشنا شده و از امکاناتی که می توانند به ما به عنوان کاربر یا مشتری ارائه کنند، آشنا شویم. فقط در این صورت است که می توانیم به خرید تلویزیونی که قرار است آنجام دهیم، لقب انتخاب هوشمندانه بدهیم.

پرفروشترین تلویزیون ها تا 15 میلیون

در واقع هر خریدی که بدون اطلاعات کافی انجام شود، مخصوصاً در مورد لوازم الکترونیکی و دیجیتالی به نحوی ریختن پول در زباله دان است. پس قرار نیست هر جایی که فروشنده از محصولش تعریف کرد، شما فوراً سر کیسه را شل کنید. پس لطفاً با ما در افرالند همراه باشید تا با تلویزیون های 10 تا 15 میلیون برند ال جی و سامسونگ آشنا شویم.

بیشتر بخوانیم:
بهترین تلویزیون تا 30 میلیون (25-30)

تلویزیون 10 تا 15 میلیونی نانوسل

شما در این رنج قیمت می توانید یکی از بهترین تلویزیون های بازار و در واقع پرفروش ترین تلویزیون ال جی یعنی نانوسل را در خانه خود داشته باشید. یکی از این تلویزیون ها مدل ال جی NANO79 بوده که در نوع خود بی نظیر می باشد و کیفیت تصویر مناسبی را ارائه می‌کند که شما را از این لحاظ راضی نگه می دارد و همچنین دارای طراحی بدنه شیک با فریم مشکی رنگ باریک بوده که به شدت چشم نوازی می کند.

  • کیفیت تصویر 4K با ذرات نانوسل
  • مجهز به ریموت کنترل هوشمند
  • دسترسی به دستیارهای صوتی
  • توان صوتی 20 وات
  • 2 پورت USB  و 3 پورت HDMI
  • سیستم عامل webOS
  • پردازنده Alpha 5 Gen 5

این مدل تلویزیون هوشمند ال جی در سایز 43 اینچ می تواند در این رنج قیمت 10 تا 15 میلیون یک گزینه عالی برای انتخاب شما باشد که دسترسی های متعددی را در کنار تصویر عالی به شما عرضه نماید. پنل استفاده شده در این مدل از نوع IPS بوده که زاویه دید عالی را در اختیار بیننده قرار می دهد و همچنین می تواند با رفرش ریت 50 هرتزی که در اختیار دارد تا حدی پردازش مناسب را در تصاویر به رخ بیننده بکشد.

تلویزیون سری UP ال جی

اگر به دنبال یک تلویزیون کاملاً قیمت عالی و کیفیت تصویر مناسب می گردید، تلویزیون های سری 7 ال جی از مدل های UP که در سال 2021 ساخته شده اند می توانند گزینه بسیار خوبی برای تلویزیون های 10 تا 15 میلیونی باشند. تلویزیون مدل UP7750  و UP7550 را در سایز 43 اینچ می توان تهیه کرده و از آن به عنوان یک تلویزیون با کیفیت تصویر فورکی برای منزل خود استفاده کنید. این سایزها را معمولاً برای اتاق خواب و یا مغازه ها و دفتر کار هم به کار می برند که کارایی عالی را از خود باقی می گذارد.

بهترین تلویزیون تا 15 میلیون ال جی

پایه ها در این تلویزیون های از نوع 2 شاخه ای بوده که به شدت مقاوم عمل می کنند و در کنار فریم شیک و نازک این تلویزیون ها، طراحی را از هر لحاظ خاص می نمایند. قابلیت های هوشمند و سیستم عامل حرفه ای webOS در این تلویزیون های سری UP ال جی دسترسی های فراوان، همراه با سرچ محتوای مورد علاقه را در اختیار شما قرار می دهد. این یعنی بودن یک تلویزیون میان رده با کلی امکانات هیجان انگیز در کنار صدای 20 واتی و مناسب.

بیشتر بخوانید:
بهترین تلویزیون تا 20 میلیون (15_ 20)

تلویزیون شیک ال جی مدل UQ8000

از جذاب ترین تلویزیون های ال جی در سال 2022 مدل UQ8000 بوده که یک تلویزیون میان رده از سری 8 این شرکت می باشد. رزولوشن در این تلویزیون های به صورت عالی عمل کرده و تا حد بالایی سعی کرده یک تصویر در حد طبیعی را به نمایش بگذارد. این تلویزیون ها نیز دسترسی به دستیارهای صوتی زیادی را امکان پذیر می کند و کاری می کند در یک لحظه هزاران فیلم و سریال را مشاهده کنید. دسترسی به سایت نماوا یکی از این جذابیت ها می باشد.

  • توان صوتی 20 وات
  • سرعت رفرش 60 هرتز
  • پردازنده α5 Gen 5
  • USB:2 و HDMI:3
  • قابلیت ارتقاء تصاویر
  • امکان حذف نویز صدا

زاویه دید در این تلویزیون UQ8000 به صورت Ultra Viewing Angle می باشد که به زاویه دید گسترده در تلویزیون های ال جی معروف می باشد. در این تلویزیون ها قابلیت حذف نویز در صدا و تصویر از ویژگی های این تلویزیون می باشد که باعث می شود چیزی که دریافت می کنید، به شدت واضح باشد.

ریموت کنترل هوشمند در تلویزیون ال جی 15 میلیونی

امکان اتصال به وای فای و همچنین اتصال به بلوتوث در این تلویزیون ها به امکانات این مدل تا حد زیادی اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید:
بهترین تلویزیون تا 25 میلیون (20 تا 25)

تلویزیون 10 تا 15 میلیون سامسونگ

قرار نیست سقوط آزاد کرده و مستقیم سراغ برندهای به درد نخور موجود در بازار برویم. هر چند که بین آن ها نیز امکان انتخاب داریم. تلویزیونی که امکان انتخاب در این برندها را دارید، بستگی به سایزی دارد که مد نظر شماست و احتمالاً قرار است از سایزهای 43 و 50 اینچ باشد که خیلی هم بد به نظر نمی رسد. زیرا بیشتر سایزهای پرفروش را تحت پوشش قرار داده و توانسته تا حد زیادی نیاز افراد را برآورده سازد. زیرا در این بین سایز پرفروش 50 اینچ را مشاهده می کنید که خود خبر خوبی به نظر می رسد و متناسب با بیشتر فضاها و نشیمن های می باشد که قرار است استفاده شود.

بهترین تلویزیون تا 15 میلیون از سری BU

تلویزیونی از دیار سامسونگ از تولیدات جدید و داغ سال 2022 که بهترین کارایی را تا حد توان از خود ارائه می دهد. این تلویزیون BU8000 از سری 8 در سایز 43 اینچ می تواند، بهترین تلویزیون تا 15 میلیون از این برند خوشنام باشد. به صورتی که می تواند کاری کند شما با یک تلویزیون میان رده رو به بالا طرف باشید. همچنین وجود توان صوتی 20 واتی در کنار قابلیت کیوسمفونی کاری کرده صدا را به صورت همه‌جانبه در حد یک کنسرت عالی تجربه کنید و در صدا در کنار تصویر عالی عوطه ور شوید.

  • پردازنده Crystal 4K
  • سرعت رفرش ریت 60 هرتز
  • فناوری صوتی Dolby Digital Plus
  • ریموت کنترل سولار حرفه ای
  • دارای منو فارسی
  • قابلیت اشتراک گذاری صفحه
  • دارای USB:2, HDMI:3

تلویزیون BU8000 از پرفروش های سامسونگ در بازار می باشد و چه چیزی بهتر از اینکه یک تلویزیون با این امکانات در این بازه قیمتی داشته باشید. در این حالت می توانید یک تلویزیون حرفه ای را در پیش روی خود مشاهده کنید که از طراحی شیکی نیز برخوردار می باشد. وجود ضخامت کم در کنار فریم باریک و مشکی این تلویزیون را کاملاً شیک نموده و وجود پایه های دو شاخه ای این پروسه را کامل کرده اند و کاری کرده دکور شما را تا حد بالایی شیک جلوه دهد.

جمع بندی

بهترین تلویزیون تا 15 میلیون را از برندهایی ایرانی و یا کیفیت پایین درجه چندم هم می توانید تهیه کنید، اما به قول معروف هر گردی گردو نیست و نمی توان ریسک کرده و هر چیزی را تهیه نمود. پرفروش ترین تلویزیون ها تا سقف 15 میلیون شاید در برندهای اصلی خیلی زیاد نباشد، اما همین تعداد کم خیال ما را راحت خواهد کرد که حداقل اگر سایز تلویزیون خیلی بزرگ نیست باز هم جنس خوب تهیه کرده ایم. می توانید برای نمایش خانگی و استفاده روزمره تلویزیون ارزان قیمت را تهیه نمایید، زیرا این تلویزیون ها قابلیت گیمنیگ حرفه ای ندارند و راست این کار نیستند. فروشگاه afralland طیف گسترده ای از تلویزیون های اقتصادی از برندهای مختلف را گردآوری کرده است تا کاربران با حداقل بودجه نیز بتوانند صاحب یک تلویزیون مدرن شوند.

پاسخ به پرسش‌های متداول

01بهترین تلویزیون تا 15 میلیون؟

به دلیل افزایش نرخ ارز و گران شدن محصولات تلویزیون ۱۵ میلیونی در سایزهای زیر 55 اینچ هستند و شما باید بین سایز 43 یا 50 اینچ انتخاب کنید، یا اینکه مدل های فول اچ دی را خریداری نمایید.

02بزرگترین سایز تلویزیون 10 تا 15 میلیونی کدام است؟

در برند ال جی و سامسونگ که تحت بررسی قرار دادیم، تلویزیون 50 اینچ آخرین سایزی است که می توان تهیه کرد و بزرگتر از آن نیازمند هزینه بیشتری می باشد.

03تلویزیون تا 15 میلیون ارزش خرید دارند؟

بله این تلویزیون ها با وجود رده پایینی که دارند از تصویر مناسب در کنار امکانات هوشمند برخوردار هستند. در قبال این همه قابلیت های کاربردی این قیمت ناچیز کاملاً منصفانه می باشد.

04بهترین تلویزیون های تا 15 میلیون قابلیت بازی دارند؟

خیر. این تلویزیون ها را نمی توان حرفه ای در بازی دانست، زیرا هیچ کدام سرعت رفرش لازمه را ندارند و همچنین از پورت HDMI 2.1 برخوردار نیستند.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین تلویزیون تا 15 میلیون (10 تا 15)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *