۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

بهترین تلویزیون تا 60 میلیون (50-60)

بهترین تلویزیون تا 60 میلیون

در خرید بهترین تلویزیون تا 60 میلیون کمی دستتان بازتر خواهد بود و با این میزان از بودجه می‌توانید حق انتخاب‌های بهتری داشته باشید. انواع مدل و کیفیت تصویر با تنوع خارق العاده در سطح جهان وجود دارد و این شما هستید که بعد از یک تحقیق و تفحص جانانه، باید به یک نتیجه گیری کلی برسید که می‌خواهید چه نوع نمایشگری را به خانه ببرید. راهنمای خرید تلویزیون تا 60 میلیون می‌تواند چراغ چشمک زن خوبی باشد تا مسیر را به شما نشان دهد.

برای خرید تلویزیون تا 60 میلیون انتخاب‌های زیادی وجود دارد و تقریباً تمامی فناوری‌های صفحه نمایش از جمله OLED، Neo QLED، QNEDو … را در بر می‌گیرد و می‌توانید از سطح بالاترین نمایشگرهای بازار در سال 2023 خرید کنید و جدیدترین فناوری‌های نمایشی را به خانه خود ببرید.

تلویزیون ال جی یکی از همین برندهایی است که سال‌هاست در این بازار خودنمایی می‌کند و از هر شرکتی، تنوع بیشتری را به خود اختصاص داده است و بین آ‌ن‌ها می‌توانید بهترین تلویزیون تا سقف 60 میلیون را به راحتی پیدا کنید. این موضوع را اول کاری گفتیم تا دلتان قرص باشد، می‌خواهیم برندهای خوش نام را برای این بازه قیمت 50 تا 60 میلیون معرفی کنیم که سونی و سامسونگ از پیران بازار هم شاملشان می‌شود.

🛒 اگر قصد خرید تلویزیون ال جی را دارید و به دنبال قیمت روز یا مشاهده جدیدترین محصولات معرفی شده هستید، نگاهی به این صفحه بیندازید.

بیایید قبل از هر چیز با هم روراست باشیم و از خود بپرسیم در بین تلویزیون‌های 60 میلیونی به دنبال چی هستیم؟ زیرا نیاز هر کس با هم متفاوت است، یکی نمایشگری برای استفاده روزانه می‌خواهد که اوقات بیکاری را به تماشای فیلم و سریال سپری کند، دیگری گیمری حرفه‌ایست و در به در دنبال مدلی است که PS5 را به آن متصل نماید، شاید هم یک تلویزیون هوشمند مد نظرتان باشد تا همچون یک دستیار از راه دور کنترل همه چیز را در دست بگیرد.

راهنمای خرید تلویزیون تا 60 میلیون

در ادامه راه قصد داریم تلویزیون‌های 50 تا 60 میلیون را که کیفیت خوبی دارند، معرفی کنیم تا کمی از سردرگمی در بیایید و مستقیم به سراغ مدلی بروید که راست کارتان است و نیازهایتان را یکجا دور هم جمع کرده است. البته با تفکیک آن‌ها بر اساس شرایط این کار راحت‌تر میسر می‌شود.

بهترین تلویزیون تا 60 میلیون بر اساس سایز

خب خرید تلویزیون برای هر متراژی قلق خاص خود را دارد و باید خیلی صبورانه بگردید و چیزی پیدا کنید که درخور فضای شما باشد، مثلاً تلویزیونی که برای یک مغازه کوچک تهیه می‌کنید با موردی که برای نشیمن لوکس‌تان بر می‌گزینید باید متفاوت باشد، زیرا هر جای شرایط خاص خود را می‌طلبد. غیر از نمای ظاهری و طراحی که باریک بودن یا نبودنش روی اتصال به دیوار تأثیر می‌گذارد، باید روی سایز تلویزیون هم تمرکز کرد تا چیزی باشد که به کارتان بیاید.

بهترین تلویزیون تا 60 میلیون بر اساس سایز

تلویزیون‌های 60 میلیونی معمولاً سایزهای بزرگ را هم شامل می‌شود و شما دستتان باز خواهد بود تا از هر سایزی تا 75 اینچ در بعضی مدل‌ها دست به انتخاب بزنید، البته فکر نمی‌کنیم که سایزی بزرگ‌تر آن را بتوان با این بودجه انتخاب کرد، ولی به نظر تا اینجا هم خوب پیش رفته است و 75 برای یک فضای 100 متری کاملاً جواب‌گو خواهد بود.

مدلسایز قابل خرید
تلویزیون ال جی C2OLED-55 Inch
تلویزیون ال جی UQ8000LED-55 Inch
تلویزیون ال جی UQ9000LED- 75 Inch
تلویزیون سامسونگ QN85BNeo QLED-65 Inch
تلویزیون سامسونگ S95BQD-OLED 55 Inch
تلویزیون سامسونگ QN90BNeo QLED-55 Inch
تلویزیون سامسونگ BU8000LED-75 Inch
تلویزیون سونی X90KLED-55 Inch
تلویزیون سونی X85KLED-65 Inch
تلویزیون تا 60 میلیون در سال 2022

در حال حاضر نمایشگرها جزو خریدهای گران‌قیمت به حساب می‌آیند و با بودجه 60 میلیونی می‌توانید بهترین تلویزیون‌های بازار را خریداری کنید. تلویزیون ال جی C2 بهترین نمایشگر مخصوص بازی LG است که دارای پنل OLED Evo با روشنایی عالی و طراحی بسیار باریک است. اگر دنبال نمایشگری متفاوت هستید، تلویزیون سامسونگ QN90B می‌تواند گزینه‌ای مناسب با روشنایی بسیار بالا باشد. اگر هم بیشتر به محصولات ژاپنی علاقه‌مند هستید، تلویزیون سونی X90K می‌تواند گزینه‌ای حرفه‌ای و با کلاس برای شما باشد.

مدلسایز قابل خرید
تلویزیون ال جی C3OLED 55 Inch
تلویزیون ال جی UR8000LED 55-65-75 Inch
تلویزیون ال جی UR9000LED 55-65-75 Inch
تلویزیون سامسونگ QN85CNeo QLED 55-65 Inch
تلویزیون سامسونگ QN90CNeo QLED 55 Inch
تلویزیون سامسونگ CU8000LED 55-65-75 Inch
تلویزیون سونی X90LLED 55 Inch
تلویزیون سونی X85LLED 55-65 Inch
تلویزیون تا 60 میلیون در سال 2023

تلویزیون ال جی C3:
در حال حاضر بهترین نمایشگر گیمینگ در سال 2023 ، تلویزیون ال جی C3 است که خریدی عالی برای گیمرهای حرفه‌ای و کاربری لاکچری می‌باشد. اگر محدودیت بودجه ندارید می‌توانید با خرید این تلویزیون اولد بهترین بازی را تجربه کنید.

در صورتی که قصد دارید از برند سونی انتخاب کنید، خرید تلویزیون سونی X90L می‌تواند گزینه‌ای مناسب و حرفه‌ای برای بازی با کنسول‌های نسل نهمی باشد.

بهترین کار این است برای سایز نمایشگر به بودجه دقت نکنید و تمرکزتان را بگذارید روی متراژی که قرار است آن‌ را استفاده کنید، چون یک تلویزیون 55 اینچ را نمی‌توان برای فضای بزرگتر از 60 متر خیلی جالب دانست و از فاصله دور دید خوبی برقرار نمی‌کند، مگر اینکه نزدیک به تلویزیون مبلمان خود را بچینید.

کیفیت تصویر ناب 4K

سال‌های اخیر دیگر بازار Full HDها مثل قبل گرم نمانده و در حال حاضر وضوح تصویر فورکی است که پیشتازانه به جلو می‌رود و چهار قبضه آن را در دست گرفته است، این میزان حدود 8 میلیون پیسکل را به میدان می‌آورد که مقدار کمی نیست و تصویر را تا حد طبیعی بودن پیش می‌برد. در بهترین تلویزیون تا سقف 60 میلیون نمایشگرهای خوبی را می‌توان با کیفیت تصویر 4K تهیه کرد که جدای از این میزان وضوحیت، نوردهی خوبی دارند و از پنل‌های با کیفیتی ساخته شده اند که می‌توان روی آن‌ها حساب بلند مدت باز کرد.

🛒 اگر در مورد فناوری‌های جدید تصویری مشتاق هستید، برای خرید تلویزیون سامسونگ و مشاهده جدیدترین محصولات معرفی شده در افرالند با قیمت روز اینجا کلیک کنید.

بهترین تلویزیون تا سقف 60 میلیون

در برند ال جی تلویزیون اولد C2 و LEDهای معمولی با این کیفیت تصویر داریم و در سامسونگ‌ها شاهد نمایشگرهای کیولد، نئوکیولد و ال ای دی های کریستالی هستیم که قیمتی 50 تا 60 میلیون دارند. همچنین در سونی هم با اینکه برند گران قیمت و لوکسی است، می‌توانید یک LED به خانه ببرید و از تصویر ناب و واضحش لذت ببرید. پردازنده در تمام آن‌ها متفاوت است و هر کدام به دلیل نوع صفحه نمایشی که دارند از مغز متفکر خاصی در پشت پرده استفاده کرده‌اند، اما باید گفت کارکردشان کاملاً مشابه بوده وهمه سعی در ارتقاء کیفیت‌های پایین تصویر به سطح فورکی را دارند و در کارشان حرفه‌ای هستند. به این صورت که شروع به بازسازی قسمت‌ها از دست رفته کرده و نویزها را حذف می‌نمایند.

تلویزیون تا 60 میلیون از چه برندی بخرم؟

برندهای بسیاری در سطح جهان هستند و همگی کارایی خوبی دارند و می‌توانند گزینه‌ انتخابی ما باشد و تا 60 میلیون موارد زیادی را بینشان پیدا کرد، اما راستش را بخواهید با این اوضاع اقتصادی و نوسان ارز، نمی‌شود ریسک کرد و دست روی هر برندی گذاشت، زیرا اگر چیزی نباشد که می‌خواستید، باید قید پول زیادی که صرف کرده‌اید را بزنید و دوباره روز از نو، یکی دیگر بخرید.

تلویزیون تا 60 میلیون از چه برندی بخرم؟

هر تلویزیونی که بخریم باید ته دلمان قرص باشد، انتخاب درستی داشته‌ایم و از برند خوب و خوشنامی خرید کرد‌ه‌ایم که قبلاً جوابش را پس داده است. برندهای سونی، سامسونگ و ال جی از جمله آن‌ها هستند که سال‌های متمادی است که با آن آشنایی داریم و اگر هم خودمان تا به حال از آن استفاده نکرده‌ایم، قطعاً آوازه نام نیکشان را شنیده‌ایم که از چه کیفیتی برخوردار هستند و می توانند سال‌ها دوست وهمراهمان باقی بمانند، بدون آن‌ که نیاز به مدل جایگزین داشته باشند.

سری تلویزیون‌های 60 میلیونی

تلویزیون‌ها را بر اساس سری طبقه بندی کرده‌اند تا انتخاب را برای خریدار راحت‌تر کنند و از طریق آن‌ها بداند با چه نوع تلویونی از کدام رده روبرو هستند و همین امر کمک می‌کند تا پایین رده و بالارده را از هم تفکیک کنید. معمولاً سری‌ها را بر اساس شماره گذاری، 6 و 7 و 8 و 9 ‌می‌شناسیم که همان‌طور که مشخص است از رده پایین به بالا شروع می‌شود.

به طور مثال، زمانی حرف از پسوند 9 می‌شود، یعنی با بالارده‌ی آن دسته طرف هستیم، مثل؛ QN90B که از سری 9 نئوکیولدهای سامسونگ به شمار می‌رود. البته مدل دیگری هم برای سری وجود دارد که بر حسب حروف لاتین شماره گذاری شده‌اند، مثل اولدهای ال جی. با قیمت کمتر هم در بهترین تلویزیون تا 50 میلیون می‌توانید از سری‌های دیگر انتخاب‌ها متنوع‌تری هم داشته باشید.

انواع صفحه نمایش با قابلیت‌های متفاوت

در راهنمای خرید تلویزیون تا 60 میلیون، تنوع خوبی را از صفحه نمایش‌ها شاهد هستیم و تقریباً می‌توان گفت از هر نوع که بخواهید می‌توانید تا این قیمت انتخاب کنید، حتی یک اولد بالارده ال جی مثل؛ C2. صفحه نمایش‌های OLED نور پس زمینه ندارند و از پیکسل‌های که در چنته دارند، نور خود را تأمین می‌کنند و کارشان در کنتراست مشکی مطلق حرف ندارد، همچنین از پنل Evo که روشنایی بهتری به نسبت مدل‌های قدیمی دارد برای نوردهی استفاده می‌کنند. این مدل رفرش ریت 120 داشته و از زمان پاسخ‌گویی بسیار کمی برای بازی حرفه‌ای برخوردار است.

سری تلویزیون‌های 60 میلیونی

تلویزیون‌های UQ800055 و UQ900075 نیز LEDهایی هستند که برای نمایش خانگی مناسب هستند و هم رده آن‌ها، تلویزیون‌ BU8000 سامسونگ است که تا سایز 75 اینچش می‌توان روی آن‌ها حساب کرد. اگر به برند سونی هم دقت کنید، تلویزیون‌های 55X90K, 65X85K را با این قیمت در اختیار دارد که LED هستند ولی با ظاهری متفاوت و قیمتی بالاتر از دو برند دیگر که معرفی کردیم.

🛒 در صورت تمایل برای خرید تلویزیون سونی و مشاهده جدیدترین محصولات معرفی شده در افرالند وارد این صفحه شوید.

صفحه نمایش QLED در سامسونگ، فناوری کوانتوم دات را به LEDهایش اضافه کرده است تا حجم 100٪ از رنگ‌ها را به نمایش بگذارد و تصویری با عمق رنگ بی نظیر را به نمایش می‌گذارد که بین آن‌ها، تلویزیون Q83B و Q80B در سایز 65 اینچ تا این قیمت می‌توان نام برد. تلویزیون نئوکیولد QN90B نیز، در سایز 55 اینچ از دیگر گزینه‌های پیشنهادی است که با نوری که از Mini-LEDهایش دریافت می‌کند، روشنایی و وضوح را تا حد زیادی بالا می‌برد و کیولد را به سطح حرفه‌ای تری می‌رساند.

بهترین تلویزیون تا 60 میلیون هوشمند

تلویزیون‌ها امروزه همگی هوشمند هستند، زیرا در ترکیبشان از سیستم عامل‌ها استفاده شده است و کارشان در ارائه خدمات هوشمندانه بسیار عالی می‌باشد، البته باید گفت این موضوع برمی‌گردد به اینکه سیستم عامل چقدر حرفه‌ای باشد و برای چه مدلی استفاده شود. زیرا در تلویزیون‌های بالا رده معمولاً امکانات هم بالاتر می‌رود و این خود در قیمت تلویزیون مؤثر خواهد بود.

سیستم عامل در تلویزیون سامسونگ Tizen می‌باشد و هر ساله ورژن جدیدی از آن رونمایی می‌شود، همچنین در ال جی webOS کاربلند را داریم که به همین روال کارش را ادامه می‌دهد. در برند سونی نیز Android را مشاهده می‌کنید که رابط کاربری سریعی دارد و از همه مدل‌ها کاراییش راحت تر است، چون شبیه به سیستم عامل موجود در گوشی‌ها می‌باشد.

همگی دارای ریموت کنترل‌های هوشمند هستند که می‌توانند کنترل تلویزیون را از راه دور به صورت صوتی در دست بگیرند، در برند ال جی از نوع جادویی بوده که وجود اسکرول وسط کار، کاری می‌کند راحت‌تر به سرچ بپردازید، همچنین در سامسونگ از ریموت سولار استفاده شده است که هم سَبک و خوش دست است و هم اینکه بدون نیاز به باتری و با نور شارژ می‌گیرد که همگی در بهینه بودن نمایشگر مؤثر هستند. سایر قابلیت‌های اتصال به WiFi، گوشی و امکانات دیگر در هر کدام به نوبه خود وجود دارد که آن‌ها را از هم متمایز خواهد کرد.

جمع بندی

اگر به بازار داغ بین نمایشگرها سر بزنید و از قبل ذهنیتی بابت آن‌ها نداشته باشید، قطعاً سردرگم خواهید شد، اما الان که راهنمای خرید تلویزیون تا 60 میلیون را مطالعه کردیم، دیگر می‌دانیم که برای محصولی که می‌خواهیم باید به سراغ کدام مدل‌ها برویم. بهترین تلویزیون تا 60 میلیون می‌تواند همه امکانات لازمه را داشته باشد، زیرا قیمت کمی نیست و از رده بالاها می‌توان بین آن‌ها دست به انتخاب زد. مشاوران افرالند می‌توانند بهترین پیشنهاد را برای شما داشته باشند.

پاسخ به پرسش‌های متداول

01 بالاترین مدلی که تا 60 میلیون می‌توان خرید کدام است؟

با این قیمت مدل‌های زیادی را می‌توان خریداری کرد، اما از بین مدل‌هایی که معرفی کردیم، OLEDC2 ال جی می‌تواند از همه بالاتر باشد که کارش در بازی حرفه‌ای با سرعت بالا و زمان پاسخ‌گویی مناسب حرف ندارد.

02 بهترین تلویزیون تا سقف 60 میلیون چه سایزی دارد؟

اگر یک برند خوب مد نظرتان است تا 75 اینچ به راحتی می‌توانید بین آن‌ها انتخاب کنید، اما اگر نوع صفحه نمایش را هم در نظر بگیرید باید تا سایز 55 یا 65 اینچ انتخاب نمایید.

03تلویزیون تا 60 میلیون از چه برندی بخریم؟

این مقدار هزینه اصلاً کم نیست و بهترین کار این است که به سراغ برندهای مشهور و با اصالت بروید و ریسک نکنید که ال جی، سونی و سامسونگ منجمله آن‌ها هستند.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین تلویزیون تا 60 میلیون (50-60)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *