۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

بهترین تلویزیون تا 50 میلیون (40-50)

بهترین تلویزیون تا 50 میلیون

به نظر شما بهترین تلویزیون تا 50 میلیون چه مدلی را می‌توان خرید؟ اصلاً با این قیمت می‌شود روی سایز بزرگ حساب باز کرد یا اینکه می‌توان یک اولد شگرف خرید؟ راستش را بخواهید وقتی بودجه را تعیین کرده باشید و محدودیتی قائل شوید، باید روی این موضوع متمرکز شوید که هر آنچه انتخاب می‌کنید با پولی که کنار گذاشته‌اید همخوانی داشته باشد. البته در این تنوع چشم‌گیر بازار دست خالی برنخواهید گشت و می‌توانید با راهنمای خرید تلویزیون تا 50 میلیون به این مهم دست پیدا کنید، به شرطی که اطلاعات کافی و وافی در این زمینه داشته باشید.

از منظر هر کسی بهترین تلویزیون تا 50 میلیون می‌تواند فرق داشته باشد و به اصلاح عامیانه هر خریداری محصولی راست کارش است که نیازش را رفع کند و خیر و مصلحتش در آن باشد، اما اینکه بدانید کدام مورد را باید انتخاب کنید که پولتان را در جوب نیانداخته باشید مهم است.

تنوع در بازار روز به روز بیشتر می‌شود و ‌می‌توان گفت با هر سلیقه‌‌ و ایده‌آل‌هایی که داشته باشید، قادر خواهید بود مدلی باب دلتان انتخاب کنید، اما همیشه بحث بودجه کمی دست آدم را می‌بندد و باید کمی محتاطانه‌تر انتخاب کنیم و البته با توجه با نوسانی شدیدی که وجود دارد، این امر سخت‌تر از قبل می‌باشد. این‌ها را نگفتیم که نا امید شوید، فقط خواستیم با ذهنیت بازتری به موضوع نگاه نمایید، وگرنه تلویزیون‌های 50 میلیونی خفنی از برندهای نامی و خوش آوازه وجود دارند که شما را از خواسته‌هایتان بی‌نیاز خواهند کرد.

همان‌طور که اشاره شد، برای هر کسی توفیر دارد که تلویزیونش چه قابلیتی داشته باشد تا بهترین تلویزیون تا سقف 50 میلیون دستش را بگیرد. از مهمترین عواملی که قطعاً همه به آن اهمیت می‌دهند، کیفیت تصویر خوبش خواهد بود و بعد از آن سایز، برند نامی ، سری و نوع صفحه نمایش است که تعیین کننده هستند. البته از حق نگذریم امروزه هوشمند بودن و ارائه امکانات اسمارت هم به دغدغه‌های افراد اضافه شده است، هر چند تقریباً مدلی در بازار نیست که Smart نباشد، اما در تنوع قابلیت‌ها در تمایز قرار دارند. در سایت افرالند این تنوع بهتر به نمایش گذاشته شده است.

راهنمای خرید تلویزیون تا 50 میلیون براساس سایز

سایز یکی از مهمترین مواردی است که خریدار آن را در زمان انتخاب تلویزیون در نظر می‌گیرد و با توجه به متراژی که دارد، اقدام به انتخاب آن می‌نماید، زیرا هر فضایی مستلزم یک نمایشگر استاندارد است تا هم از نزدیک بودن بیش از حدش، چشم اذیت نشود و هم از دور بودن و کوچک بودن، نسبت به فضا خسته نشوید. اندازه درست برای چشم بسیار مهم است و لازم و ملزم بوده مدلی انتخاب کنید که در خور محیطی باشد که استفاده می‌کنید.

راهنمای خرید تلویزیون تا 50 میلیون براساس سایز

سایز پرفروش برای اکثر نشیمن‌ها 55 و 65 اینچ است که بیشتر افراد به دنبال آن هستند و جا دارد اینجا شما را خوشحال کنیم که بین برندهای پُرآوازه می‌توانید بهترین تلویزیون تا 50 میلیون را در بین این سایزها پیدا کنید. در سونی از سری LEDهای فورکی به راحتی می‌توانید تلویزیون 55 و 65 اینچ انتخاب نمایید، همچنین در ال جی از همه رده‌های کیوند، اولد، نانو و فورکی‌های معمولی دست به انتخاب این دو سایز بزنید، البته فقط در مدل‌های محدود و نمی‌توان گفت از همه اولد‌ها، فقط CS این امکان را در سایز 55 اینچش دارد.

تلویزیون‌های کیولد و کریستالی سامسونگ نیز خبر از تهیه تلویزیون‌های 50 میلیونی در همین دو سایز و سایزهای کوچک‌تر را دارند که بسیار به کارتان خواهند آمد. شیائومی هم Q1 را در سایز 55 اینچ و P1E را در سایز 65 در این حیطه قیمتی دارد.

برای خرید تلویزیون سامسونگ در سری‌های مختلف کریستالی، کیولد، اولد و نئو کیولد نگاهی به این صفحه بیندازید.

بهترین تلویزیون تا 50 میلیون با کیفیت تصویر مطلوب

این روزها برندها در رقابت شگرفی برای تسخیر بازار با هم هستند و هر ساله سعی دارند از فناوری‌های نوینی رونمایی کنند تا از این قطار تکنولوژی جا نمانند، به همین دلیل هم در راهنمای خرید تلویزیون تا 50 میلیون که انجام شده است، شما در تنوع بالایی غوطه‌ور خواهید شد تا به دلخواه خود چیزی را انتخاب کنید که از آن لذت ببرید. با این قیمت می‌تواند تلویزیون‌های فورکی را به راحتی انتخاب کرد، اما دیگر توقع 8K نباید داشت.

بهترین تلویزیون تا 50 میلیون

کیفیت تصویر 4K را در تلویزیون‌های کیولد سامسونگ مشاهده می‌کنیم که در هر سه مدل؛ Q70, Q80, Q60 می‌توانید با این قیمت انتخاب کنید، البته در سایزهای متفاوت، چون Q80 مدل بالاتری از این دو است و سایز 55 اینچش را می‌توانید خریداری کنید. فناوری کوانتوم دات در آن‌ها کاری کرده تا جدای از وضوح تصویر 8 میلیون پیکسلی بتوانید روشنایی و رنگ دهی با حجم 100% را در اختیار داشته باشید و از تصویری ناب لذت ببرید.

در همین برند شما مدل‌ کریستالی BU8000 و BU8500 را هم می‌توانید برگزینید که قیمت عالی به نسبت بقیه سامسونگ‌‌ها دارند و فقط در شکل پایه با هم فرق دارند و رفرش ریت هر دو 60 هرتز بوده که در کنار تصویر فورکی، مناسب برای نمایش خانگی هستند، در این بازه قیمتی تلویزیون 40 تا 50 میلیون در این برند اگر تلویزیون گیمینگ بخواهید باید از Q70 شروع کنید.

تلویزیون‌ 4K سونی؛ X75, X80, X85, X90 همگی در این بازه قیمتی هستند و طراحی عالی شیکی دارند که شکل پایه همگی به صورت دو شاخه ‌ای بوده و قابلیت تنظیم به سه حالت متفاوت را دارند. همگی مناسب برای تماشای فیلم و سریال هستند که در آن‌ها از پردازنده X1 استفاده شده است ولی مدل‌های؛ X85, X90 مناسب برای بازی حرفه‌ای با رفرش ریت 120 هرتز می‌باشند.

تلویزیون ال جی UR8000LED
تلویزیون ال جی UR9000LED
تلویزیون سامسونگ Q80CQLED
تلویزیون سامسونگ Q70CQLED
تلویزیون سامسونگ Q60CQLED
تلویزیون سامسونگ QN85CNEOQLED
تلویزیون سامسونگ CU8000LED
تلویزیون سونی X90LLED
تلویزیون سونی X85LLED
تلویزیون سونی X80LLED
تلویزیون سونی X75LLED
تلویزیون شیائومی Q2QLED
تلویزیون‌های 2023 تا 50 میلیون

تلویزیون سونی X90L:
این محصول سونی تولید سال 2023 تنوع سایز زیادی دارد و برای گیمینگ و استفاده روزمره بسیار عالی است. اگر دنبال نمایشگری LED هستید، خرید تلویزیون سونی X90L را به شما پیشنهاد می‌دهیم چرا که ارزش خرید بسیار عالی دارد.

تلویزیون ال جی CSOLED
تلویزیون ال جی QNED80QNED
تلویزیون ال جی QNED7SQNED
تلویزیون ال جی NANO84NANOCELL
تلویزیون ال جی NANO90NANOCELL
تلویزیون ال جی UQ8000LED
تلویزیون ال جی UQ9000LED
تلویزیون سامسونگ Q80BQLED
تلویزیون سامسونگ Q70BQLED
تلویزیون سامسونگ Q60BQLED
تلویزیون سامسونگ QN85BNEO QLED
تلویزیون سامسونگ BU8000LED
تلویزیون سونی X90KLED
تلویزیون سونی X85KLED
تلویزیون سونی X80KLED
تلویزیون سونی X75KLED
تلویزیون شیائومی Q1EQLED
تلویزیون‌های 2022 تا 50 میلیون

در صورتی که مایل به خرید تلویزیون ال جی از نوع اولد هستید یا کلاً در تمام برندها OLED با این قیمت می‌خواهید، تلویزیون گیمینگ ال جی CS یک انتخاب عالی با این قیمت می‌باشد که در طراحی و کیفیت و کارایی معرکه عمل می‌کند. تلویزیون کیولد ارزان قیمت هم بخواهید که حتی قیمتش با 50 میلیون هم نرسد، روی 55 اینچ Q1E شیائومی حساب کنید.

تلویزیون تا 50 میلیون از چه برندی بخریم؟

هر برندی در بازار ممکن است نمایشگری با این قیمت داشته باشد، ولی با این اوضاع قاراشمیش اعتماد کردن به هر شرکتی به نظر کار درستی نمی‌‌آید، زیرا در این اوضاع اقتصادی جور کردن دوباره پول برای خرید تلویزیون قطعاً کار راحتی نخواهد بود. پس بهترین کار رفتن به سراغ برندهای خوش نام است تا دلتان قرص شود که حداقل نام نیکی پشت سال‌ها تجربه‌ آن‌ها نهفته است. برندهای سونی، ال جی، سامسونگ سهم بزرگی از بازار را سال‌هاست به خود اختصاص داده‌اند و امروزه شیائومی هم به لیست آن‌ها اضافه شده و توانسته در مدت کمی که ظهور کرده است جایگاه خوبی بین خریداران برای خود کسب کند.

تلویزیون تا 50 میلیون از چه برندی بخریم؟

در راهنمای خرید تلویزیون تا 50 میلیون باید گفت از برند کره‌ای ال جی، OLEDCS و نانوسل‌ها و کیوندها همچنین LED معمولی هم می‌توانید انتخاب کنید که کیفیت ساخت خوبی دارند و اکثریت مونتاژ اندونزی هستند که از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کنند و سیستم عامل webOS را در چنته دارند که با ریموت کنترل جادویی خود، دسترسی صوتی و سرچ بین صفحات وب را ایجاد می‌کنند.

برند سامسونگ هم کره‌ای است که بیشتر محصولاتش را در مصر مونتاژ می‌نماید و در تمام مدل‌هایش از ریموت کنترل خورشیدی (Solar) استفاده کرده است که بدون نیاز به باتری، فقط با نور خورشید کار می‌کنند و سیستم عامل Tizen را در اختیار دارند که می‌تواند دسترسی به دستیارهای صوتی؛ گوگل، الکسا و بیکسبی را ممکن سازد. سونی یک برند ژاپنی با اصالت است و قیمت آن از تمام برندها بیشتر می‌باشد به همین دلیل هم فقط با قیمت 50 میلیون می‌توانید از LEDهای آن انتخاب کنید که همگی در مالزی مونتاژ می‌شوند. شیائومی هم که مدل‌های این قیمتی دارد در خود چین ساخته می‌شوند و سیستم عاملشان شبیه به سونی از نوع Android می‌باشد. در صورتی که قصد خرید تلویزیون سونی دارید می‌توانید اینجا کلیک کنید و نمایشگری با سیستم عامل اندروید خریداری نمایید.

سری تلویزیون‌های 50 میلیونی

راستش را بخواهید باید قبل تهیه تلویزیون به این فکر کنید که از چه رده‌ای می‌خواهید آن را تهیه کنید، به دنبال یک بالارده قَدر هستید یا یک میان رده برای نمایش خانگی و استفاده روزانه کارتان را راه می‌اندازد. گاهی می‌خواهید یک یک تلویزیون گیمینگ 50 میلیونی بخرید و برایتان مهم نیست در چه رده‌ای قرار دارد.

هر کدام از این مواردی که معرفی کردیم در یک سری خاص برند خود جایگذاری شده‌اند و همین باعث شده تا جایگاهشان معلوم شود و بدانید با چه چیزی طرف هستید. در واقع مثلاً وقتی حرف از سری 7 می‌شود همه برندهایی که معرفی کردیم در یک رده قرار می‌گیرند و پایین رده هستند، سری 8 و 9 معمولاً میان رده و در بعضی موارد بالا رده می‌باشند، البته نوع تلویزیون هم در این امر مؤثر می‌باشد و با این قیمت 40 تا 50 میلیون، روی سری‌های 7 ‌و 8 می‌توان حساب باز کرد.

تفکیک بر اساس نوع صفحه نمایش

تمام تلویزیون‌هایی که می‌توان تا قیمت 50 میلیون خرید فورکی هستند، اما نوع صفحه نمایش در همه آن‌ها متمایز می‌باشد و حتی نمی‌توان گفت LED معمولی ال جی و سامسونگ به هم شبیه هستند، زیرا پردازنده متفاوتی دارند وهمین موضوع در کیفیت تصویرش بی تأثیر نخواهد بود. همچنین با این نرخ صفحه نمایش QLED می‌توانید تهیه کنید که تصویرش رنگ‌دهی بهتری از LED معمولی دارد که روشنایی قابل قبول‌تری ارائه می‌کند.

تفکیک بر اساس نوع صفحه نمایش

تلویزیون NanoCell ال جی را داریم که زنده و پویا بودن را تداعی می‌کنند و تکمیل کننده تکنولوژی آن‌ها، QNEDها هستند با ترکیب نانو و ذرات کوانتوم گل کاشته اند و حجم رنگی بیشتری را به فعال بودنشان اضافه کرده‌اند. تلویزیون OLEDCS هم که تکلیفش معلوم است و یک بالارده خوش نام است که با وجود پیسکل‌هایش به جای نور پس زمینه می‌تواند کنتراست مشکی مطلق را به ارمغان آورد و کارش در این زمینه بی نظیر است. نمایشگر 50 میلیونی در سونی هم LEDهای همه فن حریفش است که هیچ برندی به پای آن در بحث کیفیت نمی‌رسد، اما قیمتی بالاتر هم منتظرش خواهد بود.

در صورت تمایل می‌توانید مقاله بهترین تلویزیون تا 60 میلیون تومان را نیز مطالعه کنید و نمایشگرهای حرفه‌ای‌تر و گران‌تر را بررسی کنید.

جمع بندی

بهترین تلویزیون تا 50 میلیون را الان راحت‌تر می توانید انتخاب کنید، زیرا با انواع کیفیت تصویر و نوع صفحه نمایش از برندهای مشهور آشنا شدیم و باید قبل از هر چیز بدانید چه چیزی مد نظرمان است و بعد از مطالعه این مقاله له نتیجه رسیده باشیم تا سقف 50 میلیون تلویزیون چی بخریم؟ ارزانترین مدلی که در این بازه قیمت 40 تا 50 میلیون می‌توان خرید 55 اینچ Q1 شیائومی است و گران‌ترینشان اولد CS از برند ال جی در سایز 55 اینچ می‌باشد.

پاسخ به پرسش‌های متداول

01 می‌توان تلویزیون تا 50 میلیون اولد خرید؟

بین این برندهایی که معرفی کردیم، تلویزیون ال جی oledcs یکی از بهترین گیمینگ‌های 2022 است که سایز 55 اینچ آن را می‌توانید با این قیمت خریداری کنید.

02بزرگ‌ترین سایز تلویزیون که می‌توان تا 50 میلیون خرید کدام است؟

اگر از رده های بالا بخواهید انتخاب کنید 55 و 65 اینچ را می‌توانید تهیه کنید و در صورتی سایز بزرگتر بخواهید از پایین رده‌ها هم می‌توانید مدل پیدا کنید.

03تلویزیون تا سقف 50 میلیون مناسب برای بازی وجود دارد؟

بله به راحتی می‌توانید از بین برندهای خوش آوازه ای مثل؛ ال جی، سونی و سامسونگ تلویزیون‌های مناسب برای بازی با رفرش ریت 120 هرتز پیدا کنید که در مقاله فوق به آن‌ها اشاره شده است.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین تلویزیون تا 50 میلیون (40-50)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *