۲۴ بهمن ۱۴۰۱

بهترین تلویزیون تا 30 میلیون (25-30)

بهترین تلویزیون تا 30 میلیون

بهترین تلویزیون تا 30 میلیون چی بخریم؟ در این مقاله قصد داریم شما را با معرکه‌ترین تلویزیون که می‌توان با این بازه قیمتی تهیه کرد، آشنا کنیم تا زمان خرید با دل قرص دست به انتخاب بزنید و بدون اینکه دچار دغدغه‌‌ای شوید، مدلی باب میلتان تهیه نمایید که تمام آپشن‌های لازم و ملزم راست کار شما را در خود داشته باشید.

بهترین تلویزیون تا 30 میلیون تومان دست‌تان را برای خرید بهترین نمایشگرهای مناسب فیلم و سریال باز می گذارد. دقت داشته باشید برای خرید بهترین نمایشگر لازم نیست جیب‌تان را خالی کنید تنها با داشتن اطلاعات هوشمندانه و اولویت بندی نیازهای‌تان می‌توانید تلویزیون جدید با کیفیتی خریداری کنید که قیمت چندان نجومی هم ندارد.

موارد متعددی دست شما را در انتخاب تلویزیون باز می‌گذارند که هر کدام برای افراد می‌تواند یک اولویت به شمار رود و این بستگی به خود کاربر دارد چه مدلی انتخاب کند که کارش را راه بیاندازد. مثلاً شخصی کیفیت تصویر برایش مهم است و دیگری گیمر بوده و در کنار تصویر مطلوب، نیازمند قابلیت گیمینگ حرفه‌ای تلویزیون است و این تماماً به استفاده کاربری بر می گردد.

در این بین آتش رقابت بین برند‌ها سر به فلک کشیده است و هر برندی سعی کرده در هر بازه قیمتی حرفی برای گفتن داشته و مدلی برای ارائه در چنته داشته باشد. در راهنمای خرید تلویزیون تا 30 میلیون اگر دقت کنید، می‌توانید از برند‌های نامی در سراسر جهان مدلی در اختیار داشته باشید، منجمله شرکت‌ها مهم در این زمینه که همگی سال‌هاست با آن‌ها آشنایی داریم؛ ال جی، سونی، سامسونگ هستند.

در ادامه سعی بر این داشته‌ایم مدل‌ها برتر تا 30 میلیون را معرفی کنیم و شما را با ویژگی‌های مهم و اساسی برای یک نمایشگر آشنا نماییم. این موارد برجسته شامل؛ کیفیت تصویر، توان صوتی، نوع پردازنده، سیستم عامل و قابلیت‌های هوشمند، طراحی و نوع کاربری می‌باشند. با ما تا انتهای این مقاله در افرالند همراه باشید، مطمئناً دست خالی برنخواهید گشت.

بهترین تلویزیون ال جی 25-30 میلیون

ال جی یکی از شرکت‌های کره‌ای اسم و رسم دار در سراسر جهان است که متنوع‌ترین نوع نمایشگر‌ها را در تنور همیشه گرمش دارد و همیشه در سال‌ جدید سعی کرده تکنولوژی‌های نوآورانه‌ای را در محصولاتش به کار ببرد تا کاربرانش از به روز بودن تلویزیون‌ خود لذت ببرند و هیچ‌گاه آن‌ها را نا امید نکرده است. شاید یکی از دلایل محبوبیت این برند همین موضوع اهمیت دادن به نیاز کاربرانش باشد. بهترین تلویزیون ال جی تا 30 میلیون منوط به چند مدل است که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

تلویزیون‌ های نانوسل ال جی

فناوری نانوسل که اختصاری برند ال جی است از ذرات نانو در ترکیب خود برای ارائه کیفیت تصویر بهتری از فورکی 4K استفاده می‌کند و بجز شفافیت تصویر کاری می‌کند حس زنده و پویا بودن را در آن حس کنید و با تجربه سبک نوینی از نمایشگر‌ها با پنل IPS روبرو شوید که شما را به وجد خواهد آورد. تلویزیون در بازه قیمتی 25-30 میلیون در بین Nano Cellها که جزو پرفروش‌ترین‌ها هستند، می‌توان NANO84, NANO80, NANO86 را نام برد.

تلویزیون‌ های نانوسل ال جی

این مدل‌ها همگی از سری 8 این برند می‌باشند که بسیار مناسب برای نمایش خانگی هستند و در این امر هیچ قصوری به خود راه نداده‌اند. رفرش ریت مدل نانو 80 و 84 ساخته شده سال 2022 برابر با 60 هرتز است، اما در مدل نانو 86 که در سال 2021 تولید شد، این قضیه کمی متفاوت بوده و 120 هرتز را پشتیبانی می‌کند که خبر از گیمینگ بودن نمایشگر با نرخ ورودی مناسب دارد. در طراحی هر سه مدل بسیار خوش بَرو رو ساخته شده اند که از فریم باریکی بهره برده اند، ولی در شکل پایه‌ها با هم متفاوت هستند و نانو 84 و 86 از نوع پایه وسط و نانو 80 از نوع دوشاخه‌ای جانبی می‌باشد.

مدلفناوری نمایشگر
تلویزیون ال جی 50NANO80NanoCell
تلویزیون ال جی 55NANO80NanoCell
تلویزیون ال جی 50NANO84NanoCell
تلویزیون ال جی 55NANO84NanoCell
تلویزیون ال جی 55NANO86NanoCell
تلویزیون های نانوسل ال جی

تلویزیون ال جی NANO84:

اگر بخواهیم یکی از بهترین نانوسل های سال 2022 را به شما معرفی کنیم بدون شک دست می گذاریم روی تلویزیون ال جی 55NANO86 که هم در نمایش تصویر و هم در بخش بازی کارش حرف ندارد. این تلویزیون را می توانید با رفرش ریت 120 هرتز برای اجرای بازی های مورد علاقه تان استفاده کنید و یا در صفحه نمایش گسترده آن به وب گردی بپردازید.

تمام این مدل‌ها سیستم عامل webOS وجود دارد که دسترسی‌های جذاب و سریعی را برای سرچ هر محتوایی که در نظر دارید در اختیارتان قرار می‌دهد و وجود ریموت کنترل جادویی از بخش‌های مهم در هوشمند بودن تلویزیون می‌باشد. این تلویزیون‌های 25 تا 30 میلیونی از پردازنده‌های نسل آلفا که جدید و بسیار قوی هستند استفاده کرده اند و قابلیت ارتقاء داده های ضعیف و بی کیفیت را دارند.

بیشتر بخوانید:
بهترین تلویزیون تا 40 میلیون

تلویزیون ال جی QNED

کیوند‌های ال جی از دیگر تکنولوژی‌های جدید این برند هستند که در ادامه روند ساخت نانوسل‌ها تولید شده‌اند و یک مزیت به کیفیت تصویر آن‌ها اضافه شده است و آن هم استفاده همزمان ذرات کوانتوم در کنار Nano می‌باشد. به این صورت بجز سر زندگی اضافه شده به تصویر، شاهد هجوم حجم صد در صدی از رنگ‌ها به صفحه نمایش 4k خواهیم بود. تلویزیون ال جی 55QNED80 سال 2022 در سایز 55 اینچ قیمتی حدود 30 میلیون دارد که به عنوان یک میان رده پیشرفته کارش حرف ندارد.

تلویزیون تا 30 میلیون

کیوند 80 اولین سری از این محصولات است که توان صوتی 20 واتی مناسب برای یک نمایشگر را در خود داشته و از حالت‌های Ai Sound و Clear Voice Pro در ارتقاء بهتر صدا استفاده می‌نماید. پردازنده آلفا 7 ورژن 5 (Alpha 7 Gen 5) از شاهکارهای این مدل است که قدرت فوق‌العاده‌ای در تجزیه و تحلیل محتوا و ارتقاء سطح بهتری از آن‌ها را دارد، سرعت پردازشگر آن 120 هرتز است که مناسب برای حرکت تصاویر در فریم‌های سریع و بازسازی صحنه‌های از دست رفته است. در واقع این مدل راست کار گیمر‌هایی است که یک کیوند قیمت مناسب می‌خواند.

تلویزیون LED ال جی تا 30 میلیون

اگر از بهترین تلویزیون تا 30 میلیون در برند ال جی بخواهیم حرف بزنیم، لازم است بعد این نانو و کیوند، به معرفی LEDهای معمولی بپردازیم که می‌توان تا سایز 65 اینچ هم به آن‌ها فکر کرد و از بینشان مناسب‌‌ترین را برگزید که در مقاله ارزانترین تلویزیون‌های 65 اینچ هم به آن اشاره شده است. تلویزیون ال جی 55UQ8000 از سری 8 سال 2022 این شرکت می‌باشد که برای استفاده معمولی و تماشای فیلم و سریال بسیار مناسب است.

رفرش ریت این مدل‌ها با پردازنده آلفا 5 نسل 5 (Alpha 5 Gen 5) برابر با 60 هرتز بوده و نمایشگر را مناسب برای تماشای فیلم و سریال قرار داده است که از کیفیت تصویر فورکی با رزولوشن 2160×3840 برخوردار می‌باشد. همچنین از ریموت جادویی برای کنترل تلویزیون از راه دور بهره برده است که امکان سرچ به صورت صوتی را از طریق میکروفون امکان پذیر می‌کند، البته باید گفت تمام این موارد را مدیون سیستم عامل هوشمند webOS خود می‌باشد که دسترسی‌های دیگر و همچنین پشتیبانی از زبان فارسی را نیز ممکن می‌سازد.

راهنمای خرید تلویزیون تا 30 میلیون سامسونگ

سامسونگ از پیرهای بازار به شمار می‌رود که سالیان طولانی است در صنعت تولید نمایشگر به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند و باید اعتراف کرد در کارش هم بسیار موفق بوده است. تنوع این برند شاید به پای سبد محصولات ال جی نرسد، اما دست کمی هم از آن ندارد و تقریباً کسی را دست خالی بر نمی‌گرداند. نمایشگر‌های این برند شامل؛ ال ای دی‌های کریستالی، کیولد و نئو کیولد هستند که در سال 2022 اولین اولدهای خود را با نام تلویزیون QD-OLED تولید کردند، اما با قیمتی نه چندان اقتصادی.

تلویزیون کریستالی سامسونگ تا 30 میلیون

سامسونگ در تلویزیون‌های LED معمولی خود از نام کریستالی استفاده می‌کند و پردازنده کریستالی (Crystal Processor) را در ترکیب آن‌ها به برده است که قدرت قابل توجهی در ارتقاء سطح کیفیت تصویر تا حد 4K را دارند و این یعنی حرفه‌ای بودن نمایشگر. از جمله بهترین تلویزیون تا 30 میلیون، تلویزیون‌های BU8000 و BU8500 هستند که در سال 2022 ساخته شده‌اند و هر دو دارای رفرش ریت 60 هرتز هستند و برای یک نمایشگر خانگی به شدت معقول و کاربردی می‌باشد.

مدل تلویزیونسال ساخت
تلویزیون سامسونگ 50BU80002022
تلویزیون سامسونگ 55BU80002022
تلویزیون سامسونگ 50BU85002022
تلویزیون سامسونگ 55BU85002022
تلویزیون سامسونگ 50Q60B2022
تلویزیون سامسونگ 55Q60B2022
تلویزیون های سامسونگ تا 30 میلیون

این دو در تمام امکانات کاملاً مشابه به هم عمل می‌کنند و تنها تفاوت ‌آن‌ها در شکل پایه است که در 8000 به صورت چنگکی و در 8500 به صورت پایه مستطیل وسط می‌‌‌‌باشد و هر دو از فریم باریک با زاویه دید عالی بهره برده اند که امکان اتصال به دیوار را فراهم می‌کنند.

تلویزیون 30 میلیونی هوشمند سامسونگ

توان صوتی در هر دو مدل 20 وات برآورد شده است و استفاده از قابلیت کیوسمفونی Q-Symphony و تقویت صدای دیالوگ با Active Voice Amplifier کمک به سزایی به بهتر شدن کیفیت صدا خواهند کرد. گیرنده‌های دیجیتالی از امکانات عالی این نمایشگر‌های هوشمند هستند که شبکه‌های متعددی را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهد. سیستم عامل تایزن نسخه 7.0 جدا از دسترسی‌های متعدد کمک کرده ریموت هوشمندی را در چنته داشته باشد که کاربری را راحت‌تر خواهد کرد. ریموت این تلویزیون‌ها از نوع سولار می‌باشد.

مدل‌ های برتر تا 30 میلیون کیولد سامسونگ

تلویزیون سامسونگ در دسته کیولدها سری‌های مختلفی دارد که در بهترین تلویزیون 25-30 میلیون می‌توان به Q60B از سری 6 و Q70B از سری 7 که هر دو در سال 2022 تولید شده‌اند نام برد. پردازنده کوانتومی (Quantum Processor 4K) در کنار کیفیت تصویر فورکی کمک بسیاری به داشتن یک صحنه عالی با جزئیات واضح و رنگ‌های جذاب می‌نماید و اجازه می‌دهد تصویری مرغوب و مطلوب در اختیار داشته باشید. رفرش ریت کیو 60 برابر با 60 هرتز است که نمایشگر را برای استفاده خانگی مناسب دیده است، اما رفرش ریت کیو 70 برابر 120 هرتزمی‌باشد و سوای نمایشگر خانگی بودنش مناسب برای بازی هم است.

مدل‌ های برتر تا 30 میلیون سامسونگ

پنل هر دو مدل VA است و زاویه دید گسترده ای را ایجاد خواد کرد که برای یک کاربر بسیار لازم و ضروری است و در کنار این مورد از عمق رنگ 10 بیتی با نور پس زمینه Edge استفاده می‌کند و مناسب با نور محیط تغییر خواهد کرد. دسترسی به دستیار‌های صوتی Bixby, Google Assistant, Alexa از جذابیت‌های بخش سیستم عامل تایزن آن‌ها می‌باشد که با اتصال به اینترنت تماماً فعال خواهند شد. پایه تلویزیون Q60B دو عددی به صورت جانبی و Q70B به صورت مستطیل مسطح در وسط می باشد و در هر دو از ریموت کنترل سولار استفاده شده که از نور به جای باتری تغذیه می‌کند.

از برند سونی تلویزیون تا 30 میلیون چی بخرم؟

برند ژاپنی سونی همیشه به عنوان برند لوکس به شمار می‌رود که خیلی از مواقع تصور می‌کنیم خرید از این شرکت متحمل هزینه بالا می‌باشد که باید گفت در بعضی مواقع درست می باشد، اما نه همیشه. در راهنمای خرید تلویزیون سونی تا حدودی با قابلیت‌ نمایشگر‌های این برند آشنا شده‌ایم و مستحضر هستیم سیستم عامل تمام مدل‌ها از نوع اندروید Andriod می‌باشد که به کاربری راحت شهرت دارند. سونی مدل‌های LED و OLED و QD-OLED را تا به حال ساخته است که در بازه قیمتی تلویزیون‌های 30 میلیونی می‌توان دو مدل ال ای دی 4K پرفروش X75K و X80K را نام برد که بک لایت Direct LED دارند. حافظه داخلی در این مدل‌های هوشمند سونی 16 گیگ است که برای نصب برنامه بسیار کاربردی هستند.

از برند سونی تلویزیون تا 30 میلیون چی بخرم؟

هر دو مدل داری فریم باریک و بدنه نازک می‌باشند که زاویه دید عالی دارند و از پایه‌های دوشاخه ای بهره‌مند هستند. توان صوتی در هر دو 20 وات است که امکان استفاده از قابلیت‌ دالبی اتموس Dolby Atmos را برای بالا بردن کیفیت صدا دارند. پردازنده در این مدل‌ها از نوع X1 Processor است و جزو برترین پردازنده‌ها در سطح نمایشگر‌ها محسوب می‌شوند.

مدلسال ساخت
تلویزیون سونی 43X75K2022
تلویزیون سونی 50X75K2022
تلویزیون سونی 55X75K2022
تلویزیون سونی 50X80K2022
تلویزیون های سونی 2022

دو تلویزیون سونی در سال 2022 که می‌توانند ادعای اقتصادی بودن داشته باشند تلویزیون سونی X75K و مدل X80K می باشند که هر دو با پردازنده X1 و کیفیت تصویر فراتر از انتظار ما رونمایی شده اند. در مجموع اگر نیاز به تلویزین گیمینگ ندارید هر کدام از این مدل ها می توانند پاسخگوی انتظارات شما باشند.

پردازشگر‌ها اجازه دارند سطح بهتری از صدا و تصویر را به نمایش بگذارند تا کاربر از چیزی که مشاهده می کند لذت ببرد. رفرش ریت آن‌ها 60 هرتز بوده که امکان طراحی صحنه‌های یکنواختی را ایجاد خواهد کرد.

جمع بندی

با هزینه‌ای که می‌خواهید برای بهترین تلویزیون تا 30 میلیون انجام دهید، قادر خواهید بود از سه برند نامی که به آن‌ها اشاره شده انتخاب نمایید و یک مدل شیک و اقتصادی با کیفیت مناسب را برگزینید و برای همیشه خیال خود را راحت کنید. تمام مدل‌های برتر 30 میلیونی معرفی شده، همگی هوشمند هستند و از کیفیت تصویر 4K بهره برده اند، چیزی که بیشتر افراد در حال حاضر به دنبال آن می‌باشند. اگر تصمیم به تهیه مدلی ارزان‌تر گرفته‌اید، بد نیست سری به بهترین تلویزیون‌ تا 25 میلیون بزنید.

پاسخ به پرسش‌های متداول

01بهترین تلویزیون تا 30 میلیون کدام است؟

انتخاب‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با 30 میلیون تومان خریداری کنید اما اگر بخواهیم چند مدل را پیشنهاد دهیم: تلویزیون ال جی NANO84، تلویزیون سامسونگ BU8000 و تلویزیون سونی X80K گزینه‌های پرفروش‌ بازار هستند.

02پرفروش‌ترین تلویزیون تا 30 میلیون از چه برند‌هایی می توان خرید؟

در این حین می‌توان بجز برند‌های ایرانی به برند‌های جهانی همچون سونی، ال جی و سامسونگ هم فکر کرد و از بین آن ها مدلی با کیفیت عالی را برگزید.

03بهترین تلویزیون گیمینگ تا 30 میلیون کدام مدل است؟

شاید کمی انتخاب تا این بازه قیمتی با قابلیت گیمینگ سخت باشد، اما مدل‌هایی که ارائه شد یکسری دارای رفرش ریت 120 هرتز با پورت HDMI 2.1 برای بازی حرفه ای هستند و قطعاً بین این مدل‌ها دست خالی برنخواهید گشت.

نظرات کاربران

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد امین در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۲

    چرا اطلاعات غلط میدید؟ کجا پنل va زاویه دید گسترده ایجاد میکنه؟ یکی از معایب va زاویه دید کم هست.

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

      سلام و درود وقت‌تون بخیر
      پنل‌های VA به صورت کلی زاویه دید محدود‌تری به نسبت پنل‌های IPS دارن اما برندها از قابلیت Wide Viewing Angle برای جبران این ضعف در تلویزیون‌هایی با پنل VA استفاده می‌کنن که باعث میشه زاویه دید بیشتر بشه و به زاویه دید گسترده معروفه.
      ممنون از دقت و توجه‌تون این موضوع در متن به درستی شرح داده نشده، به زودی محتوا رو ویرایش خواهیم کرد.

      پاسخ