۱۲ دی ۱۴۰۲

آموزش بازکردن اینستاگرام و یوتیوب در تلویزیون

کاور ویدیو تلویزیون بدون فیلتر

از صفحه گوشی خسته شده‌اید و قصد دارید اینستاگرام و یوتیوب را روی صفحه تلویزیون باز کنید، اما فیلتر هستند؟ دغدغه خیلی از افراد که تلویزیون Smart دارند نحوه استفاده بدون محدودیت از اینستاگرام و یوتیو در تلویزیون است. در این مقاله آموزش بازکردن اینستاگرام و یوتیوب در انواع تلویزیون اسمارت با روشی سریع، آسان و رایگان را به شما آموزش می‌دهیم. با مشاهده این مقاله که در قالب متن و ویدئو تهیه شده است، در انتها می‌توانید هر برنامه فیلتر شده‌ای از جمله Goolge Play را با کمک Proxy نصب کنید و از محتویات آن‌ها بهره ببرید.

به دلیل محدودیت‌های اعمال شده در ایران عملاً امکان استفاده از خیلی از سایت‌های خارجی و همچنین برنامه‌هایی همچون YouTube ، Twitter و … امکان پذیر نیست. استفاده از پروکسی روشی بسیار راحت برای دسترسی به تمام سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی است که روی تلویزیون از قبل نصب شده‌اند یا اینکه قصد نصب آن‌ها را دارید. قابلیت به کارگیری پروکسی به شما امکان را می‌دهد تا بدون صرف هیچ هزینه‌ای تمام این محدودیت را دور بزنید و از برنامه‌ها نهایت استفاده را داشته باشید.

برای نصب پروکسی روی هیچ کدام از تلویزیون‌ها محدودیت خاصی وجود ندارد و با خیال راحت می‌توانید آن را روی تمام برندها از جمله ال جی، سامسونگ، سونی و همه مدل‌های اندرویدی نصب کنید. در مبحث امروز نحوه نصب Proxy روی تمام این تلویزیون‌ها را برای شما به ساده‌ترین روش ممکن بازگو خواهیم کرد؛ البته پیش نیاز این کار دسترسی به WiFi و مطمئن شدن از اتصال به اینترنت می‌باشد.

ویدئو دسترسی به اینستاگرام و یوتیوب بدون فیلتر در تلویزیون

برای همیشه از گشتن به دنبال فیلترشکن روی تلویزیون خلاص شوید. در این ویدئو که همکاران ما در بخش تدوین به کمک یک کارشناس تهیه کرده‌اند، روش اتصال به پروکسی روی سه تلویزیون از برندهای؛ سامسونگ، ال جی و سونی را به صورت خلاصه و روان شرح داده‌اند. شما می‌توانید با تنها مشاهده 5 دقیقه در سریع‌ترین زمان فیلترینگ را دور بزنید و به تمام برنامه‌های محدود شده روی نمایشگرهای هوشمند خود دسترسی داشته باشید.

  • 00:00 مقدمه
  • 00:49 اتصال یوتیوب (ال جی)
  • 02:44 اتصال اینستاگرام (سامسونگ)
  • 03:47 اتصال گوگل پلی (سونی)

دسترسی به اینستاگرام و یوتیوب بدون فیلتر در تلویزیون کار سختی نیست، شما در انتهای این ویدئو به راحتی از پس این موضوع بر‌خواهید آمد. در صورتی که وقتی برای مشاهده فیلم ندارید، ادامه این مقاله راست کار شماست و می‌توانید تمام آنچه برای اتصال به Proxy نیاز دارید را در کمترین زمان یاد بگیرید و به شبکه و سایت‌های مختلف فیلتر شده دسترسی داشته باشید.

نحوه اتصال به اینترنت در تلویزیون اسمارت

اگر تلویزیون شما هوشمند است، می‌توانید به کلی قابلیت و ویژگی های جذاب دسترسی داشته باشید؛ فقط کافیست به اینترنت متصل شوید. در این بخش قصد داریم روش اتصال به Internet را برای شما شرح دهیم، در صورتی که می‌خواهید به این امکانات شگرف دسترسی پیدا کنید با ما همراه باشید.

نحوه اتصال به اینترنت در تلویزیون اسمارت

وارد بخش Home شوید و به قسمت Setting بروید. در تنظیمات که کمی بالا پایین کنید، یک گزینه به نام شبکه و اینترنت توجه شما را به خود جلب می‌کند، وارد آن شوید. روی گزینه WiFi بزنید و آن را روشن نمایید تا هر شبکه اینترنتی که در اطراف نمایشگر هستند را برایتان پیدا کند. وای فای مورد نظرتان را انتخاب کرده و رمز آن را وارد کنید تا به اینترنت متصل شوید؛ البته به احتمال زیاد با یک ارور طرف خواهید شد که قابل حل شدن است.

اتصال به اینترنت در تلویزیون

برای رفع این خطا یک مرحله به عقب برگردید و به بخش تاریخ و زمان وارد شوید. در این قسمت اگر تیک تنظیمات خودکار فعال بود، آن را بردارید و به صورت دستی و با تاریخ میلادی آن را تنظیم نمایید. حالا به قسمت اتصال به WiFi برگردید و یک بار دیگر امتحان کنید، متوجه خواهید شد که محدودیت رفع شده است و امکان اتصال به اینترنت امکان پذیر می‌باشد.

چطور تلویزیون را به اینترنت متصل کنیم

روش‌های اتصال به پروکسی در انواع تلویزیون‌ها

شاید با خود فکر کنید هر نمایشگری از برندهای متفاوت، قلق خاص خود را دارد و باید از مسیرهای متفاوتی به پروکسی متصل شد. در واقع تا جایی این فکر درست است، اما یک سری موارد بین ‌آن‌ها متفاوت است که جا دارد هر کدام را به صورت جداگانه شرح دهیم تا سردرگم نشوید. در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.

1.   اتصال به پروکسی در تلویزیون ال جی

در بازکردن اینستاگرام و یوتیوب در تلویزیون ال جی مسیری راحت پیش روی شماست. قبل از هر چیز از اتصال به اینترنت تلویزیون خود اطمینان حاصل کنید، زیرا اگر قدم اول درست نباشد، عملاً اتصال به پروکسی هم امکان پذیر نیست. درست متوجه شدید، برای دور زدن فیلترینگ و دسترسی به این برنامه‌ها، نیاز به Proxy یا فیلتر شکن داریم که پروکسی راحت‌ترین مسیر است.

نحوه اتصال به پروکسی در تلویزیون ال جی برای استفاده از یوتیوب و اینستاگرام

مرحله بعد باز کردن مرورگر روی صفحه نمایش می‌باشد، حالا باید عبارت؛ yuyuproxy را وارد کرده و سرچ نمایید. اولین سایتی که نمایش داده می‌شود، همین سایت است و روی آن کلیک کنید. در این سایت یک سری از برنامه و سایت‌هایی که فیلتر هستند به ترتیب جای داده شده‌اند که می‌توانید وارد آن‌ها شوید و از امکاناتشان استفاده نمایید.

سایت مخصوص پروکسی برای باز کردن اینستاگرام و یوتیوب

سایت‌های فیلتر شده شامل موارد زیر هستند؛

  • FaceBook
  • Twitter
  • YouTube
  • Instagram
  • TikTok
  • DuchDuchGo
  • Wikipedia
  • Twitch
  • Tmgur
  • Reddit

در صورتی که اپلیکیشن مورد نظر شما در این لیست نبود در کادر مورد نظر نام آن را نوشته و گزینه Go را بزنید تا برایتان جستجو کند. در این ویدئو آموزشی، به طور مثال وارد گزینه YouTube شده‌ایم.

رفع فیلتر تلویزیون برای باز کردن یوتیوب و اینستاگرام

حالا وارد سایت یوتیوب شوید و هر چه محتوایی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید و از فیلم‌های متفاوتش لذت ببرید. در مورد سایر برنامه‌ها نیز به همین صورت می‌توانید عمل کنید و از کاربری راحت و بدون فیلترشکن آن‌ها بهره ببرید.

سایت پروکسی برای بازکردن سایت‌های فیلتر شده و دسترسی نامحدود به اینستاگرام و یوتیوب

2.   چطور در تلویزیون سامسونگ به یوتیوب وصل شویم

کاربری تلویزیون سامسونگ با ال جی خیلی تفاوت چندانی ندارد و عملاً بیشتر مراحل آن‌ها شبیه به هم هستند. در این نمایشگرهای کره‌ای تا مرحله اتصال به اینترنت کاملاً مشابه عمل می‌کنند و دغدغه خاصی از این بابت نخواهید داشت. بعد از طی این مرحله به بخش Apps وارید شوید و مرورگر تلویزیون‌‌تان را پیدا کنید تا باقی مراحل را از سر گیریم.

نحوه اتصال به اینستاگرام در تلویزیون سامسونگ

مثل نمایشگرهای ال جی، در بخش سرچ همان سایت YUYUProxy را وارد کنید تا برایتان پیدا کند. اولین سایت را کلیک کنید و به بخش برنامه‌های مورد نظر بروید. ما در ویدئو خود این بار اینستاگرام را باز می‌کنیم تا به نحوه اتصال همه برنامه‌ها واقف گردید. روی این گزینه بزنید، اکانت Instagram را وارد کنید تا بتوانید به تمام آنچه که روی نسخه گوشی دارید، دسترسی پیدا کنید.

نحوه اتصال به اینستاگرام در تلویزیون سامسونگ

3.   بازکردن اینستاگرام در تلویزیون سونی

در نمایشگرهای سونی که اندوریدی هستند بسیاری از موارد فیلترند، مثل همین Google Play؛ پس ما باید روشی را به کار بگیریم که در تمام تلویزیون‌های Android کارساز باشد. در آموزش نصب فیلتر شکن روی تلویزیون سونی و همچنین آموزش نصب برنامه روی تلویزیون سونی به نحوه اتصال اینترنت، دور زدن محدودیت‌ها و دسترسی به گوگل پلی پرداخته‌ایم. در این قسمت می‌خواهیم بدون نصب فیلتر و با اتصال به پروکسی این کار را انجام دهیم که سریع‌تر و رایگان است.

آموزش بازکردن اینستاگرام در تلویزیون سونی

همانند روشی که شرح داده شد، به اینترنت متصل و از این بابت مطمئن شوید. در قسمت مرور‌گر سایت پروکسی مورد نظر را وارد کنید و بعد از وارد شدن به سایت، گزینه Goolge را بزنید تا وارد این سایت شود. حالا در گوشه سمت چپ در بالا به تمام برنامه‌های گوگل دسترسی پیدا کنید و هر آنچه می‌خواهید انجام دهید. مثلاً یوتیوب یا Goolge Play.

نحوه نصب اینستاگرام، یوتیوب و برنامه‌های مرتبط بر روی تلویزیون‌های هوشمند

شما با وارد شدن به گوگل پلی تلویزیون اندرویدی خود، تمام فیلم و برنامه‌های متنوع را در دسترس خواهید داشت. در صورتی که برنامه‌ای مد نظرتان بود به قسمت نصب برنامه در همین سایت وارد شوید و هر برنامه‌ای که مد نظرتان است را انتخاب کرده و نصب نمایید. حالا شما یک تلویزیون همه کاره و هوشمند از هر لحاظ دارید که هیچ گونه محدودیتی ندارد.

دسترسی نامحدود به اینستاگرام، یوتیوب و سایر برنامه‌های محبوب در تلویزیون‌های اسمارت

جمع بندی

در آموزش بازکردن اینستاگرام و یوتیوب یا هر برنامه فیلتر شده دیگر در تلویزیون‌های هوشمند سعی کردیم بدون نصب فیلتر شکن و صرف هزینه راه‌ها سریع دور زدن محدویت‌ها را به شما یاد دهیم؛ استفاده از مسیر Proxy و وارد شدن از این سایت به برنامه‌ها بهترین روش برای این کار است. اگر شما راه‌کار بهتری برای رفع فیلتر و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی دارید لطفاً برای کامنت نمایید تا سایر همراهان ما در افرالند از مزایای آن بهره ببرند، در صورتی که افرادی را می‌شناسید که همین مشکل را با نمایشگرهای هوشمند خود دارند این مقاله را برای آن‌ها بفرستید.

پاسخ به پرسش‌های متداول

01چگونه یوتیوب را در تلویزیون تماشا کنیم؟

برای دسترسی به یوتیوب یا هر برنامه فیلتر شده دیگر در تلویزیون‌ها، باید وارد مرورگر شوید آن را سرچ نمایید، البته باید حتما رفع فیلتر شود که روش دسترسی و نصب آن‌ها را در مقاله‌های مختلف در افرالند شرح داده‌ایم.

02نحوه نصب پروکسی روی تلویزیون به چه صورت است؟

در تلویزیون‌ها باید سایت yuyuproxy را در قسمت مرورگر سرچ کرد که روش کار آن به صورت بسیار ساده در مقاله آموزش بازکردن اینستاگرام در تلویزیون توضیح داده شده است.

03چرا YouTube در تلویزیون باز نمیشه؟

یوتیوب یکی از سایت‌های پرطرفدار در سطح جهان است که متأسفانه در ایران فیلتر می‌باشد. برای دسترسی به این شبکه محبوب، باید آن را رفع فیلتر نمایید حالا یا از طریق نصب فیلتر شکن روی تلویزیون یا اتصال به پروکسی.

04نصب پروکسی روی تلویزیون برای چه افرادی کاربردی است؟

نصب پروکسی خاص افرادی است که به امید استفاده از  تمام امکانات تلویزیون، اقدام به خرید نمایشگرهای هوشمند کرده اند و باید برای رفع فیلتر بیشتر این شبکه‌ها از پروکسی یا فیلتر شکن استفاده نمایند.

05آیا هر پروکسی روی تمام تلویزیون‌ها جواب می‌دهد؟

نوع تلویزیون روی پروکسی تأثیری ندارد، اما باید از پروکسی قوی برای باز کردن تمام سایت‌ها استفاده نمایید.

06چطور اینستاگرام را روی تلویزیون فعال کنیم؟

مهم نیست تلویزیون شما از چه برندی باشد،فقط کافیست یک تلویزیون هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت داشته باشید. در این شرایط هم می‌توانید یک فیلترشکن روی تلویزیون نصب کنید و خود برنامه اینستاگرام را روی تلویزیون فعال کنید یا اینکه از طریق پروکسی به این شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشید، که در آموزش بازکردن اینستاگرام در تلویزیون در مقالات افرالند به آن پرداخته شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارمیتا در تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۳

    نمی یاد

    پاسخ