۲۶ آذر ۱۴۰۲

نحوه نصب برنامه Rubibox روی تلویزیون

برنامه روبی باکس

بلبل جان رو فیلتر کردن و دنبال برنامه جایگزین می‌گردید؟ در حال حاضر تلویزیون اسمارت دارید و می‌خواهید به صورت آنلاین فیلم دانلود کنید و به تماشای فیلم و سریال‌های روز دنیا بپردازید؟ اپلیکیشن Rubibox یک بستر مناسب و بدون فیلتر برای این کار است که می‌توانید روی تلویزیون، گوشی یا ویندوز نصب نمایید. در مقاله‌‌ای که برای شما در افرالند تهیه کرده‌ایم، نحوه نصب برنامه Rubibox روی تلویزیون و سایر دستگاه‌ها آموزش داده شده است. در انتها می‌توانید به محتوایی که مد نظر دارید از طریق این برنامه به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید.

برنامه Rubibox یک جایگزین عالی برای اپلیکیشن بلبل جان است که می‌توان گفت از جهات زیادی از آن هم بهتر و کاربردی‌تر عمل می‌کند. روبی باکس این قابلیت را دارد که بدون نیاز به فیلترشکن، بدون سانسور، بدون اشتراک، با زیرنویس و کاملاً رایگان فیلم‌های روز جهان را در اختیارتان قرار دهد. همچنین شما با برنامه روبی باکس این امکان را دارید که فیلم را به صورت آنلاین تماشا کنید یا اینکه دانلود نمایید.

فیلم‌هایی که در این برنامه سرچ می‌کنید، در کیفیت‌های متفاوتی امکان تماشا دارند و این شمایید که انتخاب می‌کنید از کدام نسخه استفاده نمایید. موضوع جذاب ماجرا اینجاست که بجز تلویزیون روی لپ تاپ و گوشی هم قابلیت نصب دارند. در Google Play ورژن برنامه مورد نظر وجود ندارد و شما می‌توانید نسخه‌های متنوع Rubibox را از کانال تلگرامی افرالند دانلود کنید و روی وسیله مورد نظر خود نصب نمایید. مثلاً دانلود برنامه Rubibiox برای اندروید را انتخاب نمایید. برنامه روبی باکس را بعد از دانلود، باید به کمک فلش روی تلویزیون انتقال داد و از طریق فایل منیجر اقدام به نصب روی نمایشگر نمود.

ویدئو کامل نصب اپلیکیشن روبی باکس روی تلویزیون

در ویدئو آموزشی که در پایین قرار داده‌ایم، می‌توانید روش نصب برنامه Rubibox روی تلویزیون اندروید و همچنین گوشی و دیگر موارد را یاد بگیرید. با این شرایط دیگر برای دانلود فیلم نیازی به فیلترشکن ندارید و کاملاً رایگان هر محتوایی را با کیفیت‌های متفاوت می‌توانید مشاهده نمایید. اگر تلویزیون اسمارت دارید، این کار برایتان مثل آب خوردن است. در صورتی که مشکل هوشمند بودن تلویزیون را دارید، بهتر است از اندروید باکس استفاده کنید.

  • 00:00 مقدمه
  • 00:48 آموزش
  • 03:45 بخش پایانی

اگر وقت ندارید یا اینکه حوصله دیدن فیلم آموزشی ندارید، در ادامه تمام مراحل نصب روبی باکس را به صورت جزء به جزء شرح داده‌ایم. در این مسیر هر آنچه برای نصب هم نیاز دارید، برای شما توضیح داده‌اید و روش‌ها دسترسی به آن‌ها را بازگو کرده‌ایم. در صورتی که سوألی ذهن شما را در گیر کرده است و به دنبال جواب برای آن هستید، لطفاً برای ما کامنت نمایید تا پاسخ‌گو باشیم.

مزایای نصب برنامه Rubibox

همان‌طور که گفته شد روبی باکس یک جایگزین قَدر برای بلبل جان است و از زمانی که این برنامه فیلتر شد، همه به دنبال موردی مشابه آن می‌گردند. نکته جذاب ماجرا اینجاست که اپلیکیشن Rubibox قابلیت‌های بسیار بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد که دیگر هیچ‌گاه سراغ بلبل جان نمی‌روید.

  • امکان جستجو هزاران فیلم و سریال
  • عدم نیاز به خرید اشتراک و کاملاً رایگان
  • امکان مشاهده فیلم به صورت آنلاین با پلیرهای متفاوت
  • امکان دانلود فیلم و سریال
  • عدم نیاز به نصب فیلتر شکن
  • قابلیت مشاهده فیلم با زیرنویس و بدون سانسور
  • رابط کاربری و استفاده بسیار آسان
  • تماشای فیلم با کیفیت‌های متفاوت

در نصب برنامه Rubibox روی تلویزیون می‌توانید تمام فیلم‌های روز را مشاهده کنید و لیستی از فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود تهیه کنید و در یک مکان گرد هم آورید تا بار دیگر به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. همچنین امکان زوم کردن فیلم، چرخش و سرعت حرکت را تعیین نمایید. جستجو براساس ژانر، سکانس و سال انتشار و حتی بازیگر نیز در این برنامه امکان پذیر است.

روش‌ نصب Rubibox بهترین جایگزین بلبل جان

برای دانلود فیلم و سریال قبلاً از بلبل جان استفاده می‌شد، اما مدتی است که این برنامه فیلتر شده است و دسترسی به آن با محدودیت مواجه می‌باشد. جایگزین‌های متعددی از جمله اپلیکیشن؛ Rubibox، Moviejavan و Fixdrama برای آن در نظر گرفته شده‌اند که بهترین آن‌ها همان روبی باکس است. زیرا هم اینکه فیلتر نیست و نیاز به خرید اشتراک ماهانه ندارد، هم اینکه بدون سانسور، بازیرنویس و کاملاً رایگان می‌توان فیلم دانلود کرد یا به صورت آنلاین تماشا نمود. روش‌ نصب روبی باکس روی انواع دستگاه‌ها و تلویزیون اسمارت را در ادامه شرح خواهیم داد، لطفاً تا انتها با ما باشید.

نصب برنامه Rubibox روی تلویزیون

1- نحوه دانلود برنامه Rubibox

برنامه Rubibox را نمی‌توان از Google Play دانلود کرد، زیرا در نتایج جستجو نمی‌توان آن را پیدا کرد. زمانی که به سرچ این اپلیکیشن می‌پردازیم، نسخه‌های دیگری از روبی باکس را به شما نمایش می‌دهد که هیچ‌کدام گزینه مورد نظر ما نیست.

نصب برنامه Rubibox روی تلویزیون

برای این کار وارد کانال تلگرام T.me/afraland شوید و تمام نسخه‌های موبایلی یا مناسب ویندوز با تلویزیون اندرویدی را مشاهده نمایید. تنها این مدل از روبی باکس است که بدون فیلتر و بدون سانسور و با تمام مشخصاتی که مد نظر داریم به کارتان می‌آید.

نسخه جدید برنامه Rubibox

2- انتقال برنامه روبی باکس روی فلش

زمانی که اپلیکیش Rubibox را از تلگرام یا هر روش دیگری دانلود کردید، باید آن را روی گوشی، ویندوز یا تلویزیون انتقال دهید تا نصب شود. برای نسخه گوشی و ویندوز که دغدغه‌ای ندارید و می‌توانید مستقیم از همان کانال تلگرام اقدام به نصب نمود.، اما برای نصب روبی باکس روی تلویزیون اول آن را روی فلش قرار می‌دهیم تا امکان نصب داشته باشیم. زمانی که برنامه را دانلود نمودید به کمک سیستم کامپیوتری برنامه روی فلش انتقال دهید تا برای نصب روی تلویزیون آماده باشد.

نصب برنامه از طریق فلش روی تلویزیون

3- نصب فایل منیجر روی تلویزیون اندروید

این مراحل را که طی کردید، باید بستر لازم برای نصب برنامه روبی باکس روی تلویزیون فراهم نمایید. برای این کار نیاز به برنامه File Manager داریم. در بخش تنظیمات تلویزیون وارد بخش Google Play شوید که احتمالاً با محدودیت فیلترینگ مواجه هستید. در نصب برنامه روی تلویزیون سونی و همچنین آموزش نصب فیلترشکن روی تلویزیون سونی روش‌های رفع محدودیت به صورت کامل توضیح داده شده است.

 نصب فایل منیجر روی تلویزیون اندروید

حالا در گوگل پلی، فایل منیجر را سرچ نمایید و نصب کنید. فلش را به پورت USB تلویزیون وصل کنید و وارد File Manager شوید. حالا در بخش USB که به نمایش گذاشته می‌شود، برنامه Rubibox-v1.7.apk را انتخاب نمایید.

روش نصب برنامه Rubibox روی تلویزیون

زمانی که روی این اپلیکیشن کلیک می‌کنید، برنامه شروع به نصب شدن می‌نماید. این برنامه حتی نیاز به ثبت نام ندارد و بدون هیچ اشتراکی مستقیم می‌توانید فیلمی که می‌خواهید را سرچ نمایید.

آموزش نصب وربی باکس روی تلویزیون اندروید

جمع بندی

نصب برنامه Rubibox روی تلویزیون این امکان را به شما می‌دهد تا بدون نیاز به فیلترشکن هر نوع فیلم و سریالی را دانلود یا آنلاین تماشا کنید. بعد از دیدن این آموزش دیگر نیاز به برنامه بلبل جان نخواهید داشت و حتی لازم نیست دربه در دنبال فیلترشکن خوب بگرید. بدون اینکه ثبت نام کنید یا هزینه‌ای متحمل شوید، فیلم ببینید و در سرگرمی‌ها غرق شوید. اگر از این آموزش راضی بودید و کسانی را می‌شناسید که عاشق فیلم دیدن هستند، این مقاله را به آن‌ها معرفی نمایید. سایت افرالند همیشه سعی کرده است تا راحت‌ترین روش‌ها را برای دسترسی به امکانات تلویزیون و نصب برنامه‌ها به شما آموزش دهد. امیدواریم تا به حال رضایت شما را فراهم کرده باشیم.

پاسخ به پرسش‌های متداول

01برنامه Rubibox را از کجا دانلود کنیم؟

بهترین و سریع‌ترین کار مراجعه به کانال تلگرامی افرالند و دانلود مستقیم نسخه اصلی آن می‌باشد، زیرا نسخه‌های قدیمی تمام قابلیت‌هایی که مد نظر داریم را در اختیار ندارند.

02برنامه Rubibox فقط روی تلویزیون نصب می‌شود؟

خیر. می‌توانید این برنامه را به راحتی روی ویندوز و همچنین انواع گوشی هوشمند نصب نمایید.

03نسخه‌های برنامه Rubibox روی تلویزیون با هم متفاوت است؟

خیر – برای تمام وسیله ها از یک نسخه استفاده می‌شود و روی همه جواب خواهد داد.

نظرات کاربران

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • غلامعلي اميني در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

    برنامه روبی باکس نسخه وب دارد یا خیر

    پاسخ
    • در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام بله داره

      پاسخ
  • الهام در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

    سلام ما هرچی دنبال فایل منیجر میگردیم پیداش نمی کنیم

    پاسخ
    • در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام در بخش ابزارها هست یا سرچ بزنید پیدا می کنید. می تونید فایل منجر پلاس رو هم نصب کنید. فرقی نداره.

      پاسخ
  • حسین در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

    سلام وقت بخیر ممنون میشم هرچی سریع تر جوابم را بدهید
    من برنامه هارو از داخل کانال تلگرام دانلود کردم و داخل فلش ریختم اما وقتی فلش رو به تلویزیون وصل میکنم فایل های نصبی رو اصلا بالا نمیاره و نمیخونه
    عکس و فیلم و آهنگ میاره ولی اون یه فایل رو برای نصب نمیاره چیکار کنم

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

      سلام دوست عزیز برنامه های تلویزیون های اندرویدی فقط از طریق فایل منیجر قابل نصب و نمایش هستن.

      پاسخ
  • مهدی شورگشتی در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

    سلام من هر چی میگردم نرم افزار روبی باکس را پیدا نمی کنم اگه امکانش هست برام بفرستید. ممنون

    پاسخ
  • Mj در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

    سلام خسته نباشید تلوزیون من ال جی هستش برای پخش انلاین روبی باکس وقتی پخش انلاینو میزنم میزنه قابلیته پخش ندارد لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • در تاریخ ۲ اسفند ۱۴۰۲

      سلام هیچ مشکلی نداره ما چک کردیم راحت پخش می شه.

      پاسخ
      • رضامیر در تاریخ ۴ فروردین ۱۴۰۳

        برا منم پخش نمشه

        پاسخ
      • من در تاریخ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳

        سلام روی الجی ول او اس منم جواب نمیده ورژن ۳.۴ وب او اس هست. سابت رو نمایش میده ولی نمیشه کار کرد هر گزینه انتخاب میکنی واردش نمیشه.

        پاسخ
        • در تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۳

          لینک سایت عوض شده به زودی لینک جدیدشو می زاریم.

          پاسخ
    • مهدی شورگشتی در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲

      سلام لطفاً نرم افزار روبی باکس را توی کانال تلگرام بذارید.مممنون

      پاسخ
      • در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

        سلام گذاشتم توی کانال الان باز چک می کنم.

        پاسخ
        • سهراب در تاریخ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳

          سلام چرا روبی باک روی تلویزیون های جدید الجی نصب نمیشود گناه ما چیه

          پاسخ
          • در تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۳

            سلام ما روی تلویزیون های جدید ال جی نصب زدیم اگه الان نصب نمی شه فک کنم مشکل از روبی باکس باشه که لینکش عوض شده لینک جدیدشو به زودی می زاریم.

  • محمدرحیمی در تاریخ ۵ بهمن ۱۴۰۲

    برای تلوزیون الجی هم نصب میشه.

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

      سلام و درود
      باید با مرورگر ال جی وارد وب سایت روبی باکس بشید یعنی به این لینک https://rubibox.xyz/ ثبت نام می‌کنید و بعد وارد صفحه ویدیو های روبی باکس خواهید شد.

      پاسخ
      • شایان در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۳

        عالی
        سپاس

        پاسخ
  • زهراعابدی در تاریخ ۳۰ دی ۱۴۰۲

    سلامتشکر

    پاسخ
    • در تاریخ ۳ بهمن ۱۴۰۲

      سلام و درود
      خوشحالیم براتون مفید بوده.

      پاسخ
  • مهدی در تاریخ ۱۹ دی ۱۴۰۲

    سلام خسته نباشین .تلوزیونم شیائومی چطور میتونم رو تلوزیونم نصب کنم راهنمایی مکنید.مرسی

    پاسخ
  • فرهاد در تاریخ ۱۲ دی ۱۴۰۲

    سلام لطفا یک برنامه هم برای تلویزیونهای ال جی معرفی نمایید و نیز نحوه نصب پروکسی یا DNS بر روی تلویزیون ال جی رو نیز بفرمایید.

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

      سلام و درود
      می‌توانید با مرورگر ال جی وارد سایت روبی‌باکس شوید به ادرس https://rubibox.xyz/ ثبت نام کنید وارد صفحه ویدیو‌ها می‌شید.

      پاسخ
  • محمد شهسواری در تاریخ ۲۹ آذر ۱۴۰۲

    سلام ایا روبی باکس روی تلویزیونهای ال جی قابل نصب هست

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

      سلام و درود
      قابلیت نصب ندارد فقط می‌توانید با استفاده از مرورگر ال جی وارد سایت روبی باکس شوید به ادرس https://rubibox.xyz/ ثبت نام کنید و فیلم تماشا کنید.

      پاسخ