۱۳ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید تلویزیون فیلیپس

راهنمای خرید تلویزیون فیلیپس

وقتی حرف از راهنمای خرید تلویزیون فیلیپس می شود یعنی شما به دنبال یک تلویزیون با کیفیت هستید که ظاهری شیک و در عین حال مقاوم داشته باشد. نکات مهم در تلویزیون های فیلیپس که جزء برندهای قدیمی و به نام بازار تجارت الکترونیک می باشد که در تولید محصولات متنوعی در حال کار می باشد و اولین محصول این شرکت هلندی ساخت لامپ های روشنایی بود که به مرور زمان این فعالیت ها گسترده‌تر شد و محصولات دیگری همچون تلویزیون و رادیو به دایره محصولات این شرکت اضافه شد.

در حال حاضر در سایت افرالند تلویزیون های فیلیپس وجود دارند که کیفیت بی نظیری را با خود به همراه داشته و شما را به خرید تلویزیون فیلیپس ترغیب می کند. برای انتخاب بین تلویزیون از هر برندی شاید بهتر باشد با قابلیت های تلویزیون فیلیپس آشنا شده و بعد از آن دست به انتخاب بزنیم تا هزینه ای که بابت تلویزیون خود پرداخت می کنید و در این شرایط اقتصادی اصلاً کم نیست به راحتی هدر نرود.

فیلیپس از قدیم جزء برندهای خوش نام محسوب می شد و خیلی از افراد این برند را با سیستم صوتی عالی که داشت می شناسند که عرضه این محصولات در کشور ایران هم انجام می شود و از قدیم تمام ایرانی ها با این برند آشنایی دارند و شاید یک سری از آقایان با ریش تراش های با کیفیت این برند را می شناسند.

بهترین تلویزیون های فیلیپس از کیفیت تصویر 4k برخوردار هستند و می توانند تصویر به رزولوشن عالی و شفاف و همچنین کنتراست بالا را به نمایش بگذارند. در ساختار تلویزیون فیلیپس لازم نیست به هیچ وجه نگران اندازه نمایشگر باشید زیرا در تمام مدل ها هر اندازه ای که مد نظر مشتریان باشد ساخته شده است و شما می توانید بسته به متراژ محیط خود اقدام به خرید تلویزیون فیلیپس نمایید.

آمبی لایت در نقد و بررسی تلویزیون فیلیپس

تلویزیون های فیلیپس به دلیل کیفیت بالا و خوش نام بودن از قیمت نسبتاً بالایی برخوردار هستند که گاهی این نظریه به وجود می آید که این تلویزیون ها نوآوری کمتری نسبت به سایر برندهایی همچون سونی داشته و این قیمت بالا بیشتر از نام نیکی که به یادگار گذاشته است می آید. بس لازم می باشد تا با قابلیت های آن بیشتر آشنا شویم تا انتخابی درست در تلویویزیون خود داشته باشید.

فیلیپس در حال حاضر در کشورهای چین و هلند ساخته می شوند و هر کدام کیفیت های مخصوص به خود را دارند و به همین دلیل قیمت محصولات آن ها در کشورهای مختلف متفاوت می باشد و طبیعتاً محصول چینی ارزانتر از فیلیپسی می باشد که در خود کشور هلند ساخته می شوند و این در انتخاب شما در انتخاب محصول تاثیر خواهد گذاشت.

در تلویزیون فیلیپس قابلیت وجود دارد به نام Ambilight که فقط مختص تلویزیون های فیلیپس بوده و هنوز درهیچ برندی از این قابلیت که به صورت مستقیم به نور محیط بستگی دارد استفاده نشده است. در ادامه با نحوه انتخاب یک تلویزیون Philips آشنا می شویم که این تلویزیون چه ویژگی های دارد وبهترین مدل های این برند کدام محصولات می باشند.

آمبی لایت Ambilight در نکات مهم در تلویزیون های فیلیپس چیست؟

همان طور که گفته شد آمبی لایت در تلویزیون فیلیپس نور محیط می باشد و در واقع سیستم روشنایی می باشد که روشنایی تصویر را بر اساس محتوا تنظیم می کند و به حالت یک سنسور عمل می کند. این حالت به وسیله لامپ های LED که در پشت کار قرار دارند بر روی دیوار منعکس می شوند.

این شرایط را قابلیت های تلویزیون فیلیپس زمانی مشاهده خواهید کرد که در حال تماشای فیلمی هیجان انگیز هستید و پشت تلویزیون را نیز تاریک کنید و نور های پشت تلویزیون بسیار صحنه را جذاب کرده و تصویری بی نظیر را به وجود می آورند. اگر می خواهید بهتر این صحنه زیبا را ببینید بهتر است تلویزیون فیلیپس خود را به دیوار وصل کنید.

به این صورت شما جزئیات بیشتری از تصویر را در اختیار خواهید داشت و کنتراست تصویر بالا می رود. در واقع آمبیلایت کمک می کند تا رنگ های بیشتری با کیفیت بالاتری را در هنگام تماشای تلویزیون در اختیار داشته باشید.

7 نکته مهم در راهنمای خرید تلویزیون فیلیپس

در تهیه هر تلویزیونی یک سری نکات حائز اهمیت هستند که شما را برای داشتن آن ترغیب می کند و یا ممکن است از خرید تلویزیون مورد نظر منصرف نماید. مثل:

  1. نکات مهم در تلویزیون فیلیپس و کیفیت تصویر آن
  2. سیستم عامل تلویزیون
  3. پردازنده به کار رفته
  4. قابلیت های صوتی
  5. قابلیت هوشمند بودن و دسترسی های تلویزیون
  6. پورت های ارتباطی
  7. قابلیت گیمینگ و سرعت رفرش تصاویر

در حال حاضر در صنعت تلویزیون کیفیت تصویر های متنوعی ساخته شده اند که کیفیت تصویر 4k از بهترین و پرفروش ترین های آن می باشد. پنل تلویزیون ها هم به همان نسبت متنوع بوده از نوع LED, OLED, QLED و… می باشند که تلویزیون های فیلیپس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در بین آن ها نیز یک سری از این تلویزیون های موجود می باشد که هزینه های متفاوتی را با هم دارند.

قابلیت های تلویزیون فیلیپس در سیستم عامل آن چیست؟

سیستم عامل تلویزیون فیلیپس از بهترین نوع و حرفه ای ترین سیستم عامل ها و از نوع اندروید Android می باشد. همه ما حتی اگر یک تلویزیون اندروید تا به حال نداشته ایم اما حداقل گوشی اندروید داشته و یا از نزدیک دیده ایم. کارایی با این سیستم عامل ها بسیار راحت می باشد.

نقد و بررسی تلویزیون فیلیپس با اندروید

سیستم عامل اندروید یکی از موارد مهم در راهنمای خرید تلویزیون فیلیپس می باشد، زیرا یکی از اعضای مهم تلویزیون در واقع همین سیستم عامل تلویزیون می باشد و زمانی که یک به دنبال یک تلویزیون هوشمند می گردید حتماً باید به سیستم عامل آن توجه کنید و تلویزیونی هوشمند محسوب می شود که در درجه اول سیستم عامل داشته باشد.

سیستم عامل اندورید به صورت یک منو کل صفحه را به خود اختصاص می دهد و این یک قابلیت عالی برای دسترسی راحت می باشد. در این قسمت شما می‌توانید برنامه های تلویزیون را پیدا کرده و نصب کنید و اگر به دنبال برنامه های بجز برنامه های خود تلویزیون هستید با دریافت مزایا و معایب تلویزیون فیلیپس می‌توانید به انتخاب برنامه های جدید از طریق دستیارهای صوتی دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:
راهنمای خرید تلویزیون 55 اینچ

تصاویری واقعی در تلویزیون های فیلیپس

مهمترین نکته ای که هر مشتری تلویزیون اول کار به آن اشاره می کند کیفیت تصویر تلویزیون مورد نظر است، که آیا نیازهای او را در دیدن فیلم با کیفیت متفاوت رفع می کند یا خیر. کیفیت تصویر در قابلیت های گیمینگ نیز به وضوح احساس می شود و یکی از دلایل برای راهنمای خرید تلویزیون فیلیپس همین کیفیت تصویر آن می باشد.

مزایا و معایب تلویزیون فیلیپس در کیفیت تصویر

در تلویزیون های جدید از حالت HDR پشتیبانی می شود که در افزایش کنتراست تصاویر بسیار مؤثر می باشد و همین قابلیت طبیعتاً در سری جدید تلویزیون های فیلیپس هم موجود بوده و توانسته است به کیفیت بهتر تصاویر کمک موثری داشته باشد. نسل جدید تلویزیون های فیلیپس دارای کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 2160×3840 می باشند که در تلویزیون های LED و OLED  خود از آن استفاده کرده است.

فیلیپس به بهترین نحو پردازش می کند

پردازشگر امروزه عضو اصلی و حیاتی یک تلویزیون است و تلویزیونی که پردازشگر ندارد عملاً یک جای کارش می لنگد. قابلیت های تلویزیون فیلیپس نیز با پردازنده های P5 خود از بقیه عقب نیافتاده اند و کارپردازش داده های خود را به صورت دقیق پیگیری می کنند. این سری از پردازنده ها امکان ارتقاء تصاویر و صداهای بی کیفیت را داشته و چیزی که برای شما به عنوان کاربر پخش می کند تصویر با صدای واضح می باشد.

موتور پردازشگر های فیلیپس دارای Detail Meter  و Detail Enhancer  هستند که از این طریق وضوح تصویر را در نمایشگر بالا برده و تصاویری با کیفیت و جزئیات بیشتر را ایجاد می کند. بس می‌دانیم که تلویزیون فیلیپس از قافله عقب نمانده و همانند تلویزیون های هم رده خود قدرت پردازش مناسبی دارد.

مزایا و معایب تلویزیون های فیلیپس

بیایید تا با هم بیشتر با تلویزیون فیلیپس آشنا شده و از مزایا و معایب تلویزیون فیلیپس آشنا شویم و با دانش کافی در مورد آن دست به انتخاب زده و بدانیم که آیا این تلویزیون مناسب کار ما می باشد یا نه؟

  • قیمت بالا
  • طراحی شیک و ساده
  • کاملاً مقاوم با عمر طولانی
  • فناوری کمتر نسبت به برندهای دیگر
  • تنوع بالا در سایزبندی متفاوت برای هر متراژی

اینکه شما به قیمت اهمیت می دهید یا به مقاومت و تکنولوژی جدید این بستگی به شما دارد. شاید به دنبال تلویزیونی باشید که هیچ توقعی بجز تصویر خوب از آن ندارید و می خواهید سال های سال از این تلویزیون استفاده کنید. در این شرایط خرید تلویزیون فیلیپس یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

انواع تلویزیون های فیلیپس

در این مقاله قصد داریم به معرفی قابلیت های تلویزیون فیلیپس که در چند سال اخیر وارد بازار شده اند پرداخته و از کیفیت و کارایی عالی برخوردار هستند را به شما عزیزان همراه افرالند معرفی کنیم تا در خرید خود انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید.

مدل تلویزیونسال تولید
تلویزیون فیلیپس PUS85562022
تلویزیون فیلیپس OLED8562022
تلویزیون فیلیپس PLM95062022
تلویزیون فیلیپس OLED8072022
تلویزیون فیلیپس OLED9072022
تلویزیون فیلیپس PUS76072022
تلویزیون فیلیپس OLED9372022
تلویزیون فیلیپس PUS85072022
تلویزیون فیلیپس PUS85172022
تلویزیون فیلیپس PUS88072022
تلویزیون فیلیپس PUS88872022
تلویزیون های فیلیپس 2022

این تلویزیون ها جزء بهترین تلویزیون های فیلیپس در سال های اخیر بوده و بیشتر امکانات و کارایی های موجود را با خود به همراه دارند. در این قسمت نکات مهم در تلویزیون فیلیپس را مشاهده کرده و در این 6 مدل شما هم می توانید تلویزیون LED انتخاب کنید و هم از مدل های OLED دیدن نمایید که در هر کدام به نوبه خود کارایی را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهند.

تلویزیون خوش استایل فیلیپس PLM9506

وقتی به تلویزیون نسبت خوش استایل داده می شود قطعاً بی دلیل نیست و هر کسی که به این تلویزیون خیره می شود کاملاً شیفته ظاهر جذاب وشیک آن می شود. تلویزیون فیلیپس همیشه برای ظاهر زیبایی که دارند زبانزد بوده است و در بیشتر مدل های خود از فریم و پایه نقره ای استفاده می کند که همانند یک نگین می درخشند.

طراحی ظاهری شیک در تلویزیون فیلیپس

فریم در این تلویزیون فیلیپس PLM9506 تعریف نشده است و شما عملاً هیچ فریمی دور نمایشگر آن نمی بینید. فقط در قیمت پایین یک فریم باریک وجود دارد که لوگو به صورت برجسته بر روی آن حک شده است. در قسمت پایه ها دو حالت شاخه ای نقره ای استفاده شده است که بسیار محکم می باشد. این تلویزیون از محصولات سال 2022 شرکت فیلیپس است.

  • سرعت رفرش 120 هرتز
  • پردازشگر P5 AI Perfect
  • تکنولوژی صفحه Mini LED
  • کیفیت تصویر Ultra HD 4K
  • پورت های HDMI:4_USB:3
  • توان صوتی تلویزیون 50 وات
  • امکان دسترسی به دستیارهای صوتی
  • دارای فناوری صوتی Dolby Atmos

اگر قصد خرید تلویزیون فیلیپس در این مدل را دارید و به دنبال راهنمای خرید تلویزیون فیلیپس هستید باید گفت که این مدل در سایزهای بالا ساخته شده است و فقط در حال حاضر سایز 65 و 75 اینچ دارد و برای تهیه سایز های کوچک‌تر از این باید به مدل های دیگر فیلیپس فکر کنید. البته تصور یک تلویزیون سایز بزرگ با یک نمایشگر بدون فریم قطعاً هر بیننده ای را وسوسه می کند.

قابلیت های تلویزیون فیلیپس PUS8556 سال 2022

تلویزیون فیلیپس PUS8556 برعکس مدل بالا سایزبندی بسیار متنوعی دارد و از سایز 43 می توانید برای انتخاب اقدام کنید تا سایز های بسیار بالا مثل 75 اینچ و این یک برتری بوده که دست مشتری را برای انتخاب باز می گذارد و می تواند مناسب با بودجه خود تلویزیون تهیه کند.

از نکات مهم در تلویزیون فیلیپس pus8556 باید به فریم آن توجه کرد که از یک فریم بسیار باریک و مشکی رنگ ساخته شده است که پایه ای که آن را نگه می دارد به صورت پایه وسط و به شکل یک خط صاف مشکی رنگ می باشد. یکی از خاصیت های که این پایه ها دارند قرار گیری بر روی هر سایز از میزها می باشد و نیاز به تهیه میز بزرگ نخواهید داشت هرچند که قابلیت اتصال به دیوار هم در تمام مدل ها موجود است.

  • نوع پنل LED
  • ساخت لهستان
  • قابلیت گیمینگ
  • توان صوتی 20 وات
  • سرعت پردازشگر 120 هرتز
  • سایز بندی متنوع 43,50,58,65,70,75
  • دارای پورت های HDMI:4_USB:2
  • دارای ریموت کنترل با قابلیت تایپ
  • دارای فناوری آمیبلایت سه طرفه

از بهترین قابلیت های تلویزیون فیلیپس ریموت کنترل جذاب این مدل می باشد که علاوه بر قسمت اصلی که شامل دکمه های برای دسترسی با تلویزیو است یک قسمت پشتی دارد که دارای صفحه کلید QWERTY می باشد و برای مواقعی که در گوگل به سرچ می پردازید می توانید به صورت سریع در این قسمت به تایپ کردن پرداخته و کار را سریع تر پیش ببرید.

در ادامه بخوانید:
بهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال جام جهانی

نکات مهم در تلویزیون فیلیپس شگفت انگیز OLED 856

شگفت انگیز به تمام معنا! یک صفحه نمایش بزرگ با سایز 55 و 65 اینچ بدون فریم و یک زاویه دید گسترده عالی. این یعنی یک تلویزیون OLED. تلویزیون اولد فیلیپس مثل تمام اولد ها از نور پس زمینه بهره ای نبرده است و فقط از پیسکل های خود نور را می تاباند. در این تلویزیون شما صحنه های بسیار تاریک با تاریکی های عمیق را تجربه می کنید.

این تلویزیون فیلیپس دارای پورت HDMI 2.1 بوده و امکان بازی و اتصال کنسول های بازی را از طریق این کابل فراهم می کند و تلویزیونی با قابلیت بازی حرفه در اختیار خواهید داشت، زیرا سرعت رفرشی که در این مدل استفاده شده 120 هرتز می باشد و تمام این موارد در کنار هم یک بازی حرفه ای را برای شما به وجود می آورد.

  • سری 8 سال 2022
  • دارای 3 کانال صوتی
  • توان صوی 50 وات
  • آمبی لایت چهار جهته
  • قابلیت گیمینگ حرفه ای
  • دارای ریموت کنترل هوشمند
  • دارای فناوری Clear Dialogue
  • مجهز به پورت های HDMI:4_USB:3
  • قابلیت Dolby Atmos ,Dolby Vision

این تلویزیون به واسطه سیستم عامل اندوریدی که دارد امکان اتصال به دستیارهای صوتی آلکسا وگوگل را داشته و می توانید به برنامه ها و فیلم های بسیاری دسترسی داشته باشید. با توجه به حافظه داخلی 16 گیگابایتی که دارد امکان نصب بازی و برنامه های بجز برنامه های خود تلویزیون را در دسترس خواهید داشت.

ساده اما شیک، تلویزیون فیلیپس PUS 7906

در راهنمای خرید تلویزیون فیلیپس PUS7906 که از محصولات 2021 این شرکت می باشد که در ظاهر کمی با مدل های دیگر که تا به حال معرفی کردیم متفاوت می باشد. این مدل دارای فریم مشکی رنگ بوده با پایه های دوشاخه ای مشکی. فریم که گفته شد انقد بزرگ نیست که شما را خسته کند و کاملاً ظریف کار شده است.

کیفیت تصویر در این تلویزیون فیلیپس 4K بوده که تصاویر با کیفیت بسیار مناسبی را برای تماشاچی به وجود می آورد که با پشتیبانی از محدوده HDR  با نمونه های HDR10,HLG, Dolby Vision تصاویری با کنتراست رنگی بسیار بالا را به وجود می آورد و طیف رنگی گسترده ای در تصویر به وجود می آورد تا تصاویر نزدیک به واقعیت پخش شود.

  • سرعت رفرش 60 هرتز
  • توان صوتی 20 وات
  • دارای تکنولوژی اسمارت
  • پورت های HDMI:4_USB:3
  • سایزبندی 43,50,55,65,70,75
  • تکنولوژی Auto Volume Leveller

در این تلویزیون شما امکان اتصال از طریق بلوتوث Blutooth  را خواهید داشت که از این طریق می توانید گوشی یا لپ تاپ خود را به تلویزیون وصل کنید و از محتوای خود در سایز بزرگ تلویزیون با کیفیت تصویر عالی لذت ببرید و یا اینکه یک ساندبار تهیه کرده و از طریق اتصال با بلوتوث یک صدای بلند را تجربه کنید.

راهنمای خرید تلویزیون فیلیپس OLED 706

در نکات مهم در تلویزیون های فیلیپس اولد همانند تمام اولدها فریم باریک و در حد بسیار کم بوده که باعث می شود تمام تمرکز بیننده بر روی صفحه نمایش معطوف شود و اطراف تلویزیون حواس شما را پرت نکند. در این مدل قابلیت آمبی لایت فعال بوده و به واسطه سرعت رفرش بالایی که دارد شما امکان یک بازی حرفه ای را در دسترس دارید، که این آمبیلایت در پشت تصویر بازی را بسیار مهیج تر به نمایش می گذارد و باعث می شود شما از بازی کردن لذت ببرید.

  • سرعت رفرش 120 هرتز
  • توان صوتی 50 وات
  • سال ساخت 2021
  • آمبی لایت سه طرفه
  • قابلیت گیمینگ حرفه ای
  • سایزبندی 55,65
  • دارای پورت HDMI2
  • دارای پورت های HDMI:4_USB:3

تلویزیون اولد 706  فیلیپس جزء بهترین تلویزیون های فیلیپس محسوب می شود که توانسته است بین دوست داران اولد برای خود طرفدارانی پیدا کند، زیرا هیچ چیزی را از تلویزیون های هم رده خود کم ندارد اما ممکن است قیمت آن کمی بالا باشد.

پایه تلویزیون که بلندگو است!

در تلویزیون فیلیپس PUS9435  پایه آن به صورت یک مکعب مستطیل می باشد که این پایه در وسط قرار گرفته است و زمانی که به آن از نزدیک نگاه می کنید متوجه می شوید که این پایه کارایی بلند گو داشته و بلندگوهای این تلویزیون در این قسمت تعبیه شده اند که علاوه به ظاهر شیکی که به وجود می آورد در کیفیت صدای عالی تلویزیون کاملاً مؤثر هستند.

  • سال ساخت 2020
  • سیستم عامل اندروید نسخه 9
  • توان صوتی 20 وات
  • سرعت رفرش 60 هرتز
  • پورت های HDMI:4_USB:2
  • دارای 5 کانال صوتی
  • مجهز به گیرنده های دیجیتال داخلی

پشتیبانی از نسخه HDR10+  از بهترین ویژگی های تصویری این محصول است که توانسته تصاویر را با کنتراست رنگی بالا را به وجود آورد و صحنه های بسیار روشن و بسیار تاریک را با وضوح بالاتری به نمایش می گذارد، در این حالت حتی سایه ها به وضوح دیده می شوند.

جمع‌بندی: راهنمای خرید تلویزیون فیلیپس

تلویزیون عضو اصلی هر خانه ای است و در زمان ورود به هر منزلی اولین چیزی که توجه شما را ممکن است جلب کند تلویزیون آن می باشد. در راهنمای خرید تلویزیون فیلیپس در هر مدل و اندازه ای که باشد خوشبختانه همیشه ظاهر چشم گیری داشته است و توجه همه را به خود جلب می کند. به دلیل قابلیت های تلویزیون فیلیپس معمولاً از قیمت بالایی برخوردار هستند.

حال با دانش در مورد نکات مهم در تلویزیون فیلیپس که به دست آورده ایم ، خیلی از مواقع افراد ترجیح می دهند از برندهای دیگری که همین امکانات را دارند تلویزیون خود را تهیه کنند که البته باید گفت فیلیپس به دلیل کیفیتی که دارد همیشه طرفداران خاص خود را داشته است و به دلیل نام نیکی که دارد نگرانی بابت این موضوع ندارد. برای تهیه تلویزیون فیلیپس با کارشناسان ما در افرالند در ارتباط باشید.

پاسخ به پرسش‌های متداول

01تلویزیون فیلیپس به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

تلویزیون فیلیپس برای آن دسته از کاربرانی که یک نمایشگر با کلاس، شیک و با طراحی جذاب می خواهند پیشنهاد می شود. همچنین کیفیت ساخت و تصاویر فیلیپس بسیار جذاب و دلربا است که میتواند مزیت رقابتی این مدل ها به شمار آید.

02تلویزیون های فیلیپس قابلیت اتصال به گوشی را دارند؟

تمام مدل های تلویزیون فیلیپس قادر به اتصال از طریق بلوتوث بوده و از این طریق به راحتی به تلویزیون وصل خواهند شد.

03تلویزیون فیلیپس بهتر است یا ال جی؟

این بستگی به شما دارد که به دنبال اسم و رسم بوده کیفیت برایتان مهم باشد یا اینکه به دنبال نوآوری و تکنولوژی جدید باشید.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “راهنمای خرید تلویزیون فیلیپس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *