۲۲ آبان ۱۴۰۱

ارزانترین تلویزیون های 65 اینچ

ارزانترین تلویزیون های 65 اینچ

زمانی که به بررسی ارزانترین تلویزیون های 65 اینچ می پردازیم، در واقع به دنبال تلویزیونی مناسب برای متراژی بزرگ می گردیم که نیازهای که منتظرش هستیم را برآورده کرده و از نظر قیمتی هم به صرفه و اقتصادی باشد. به نحوی که هر تلویزیون ارزان قیمت 65 اینچ که در بازار دیدیم را به خانه نیاوریم و قبل از هر چیز انتظاری که از آن تلویزیون داریم را تحت بررسی قرار دهیم، زیرا تجربه نشان داده ، هر کسی در زمان خرید تلویزیون معیارهایی برای انتخاب داشته که در تمام افراد یکسان نیست.

تهیه ارزانترین تلویزیون های 65 اینچ در این بازار شله قلم کار، قطعاً شما را سردرگم خواهد کرد. حال خدا نکند گیر یک فروشنده ناکس بیافتید که دیگر کلاهتان پس معرکه است و باید فاتحه پول های نازنینتان را بخوانید. تلویزیون ارزان قیمت را باید قبل از هر چیز کاملاً شناخت.

خرید تلویزیون همان و درگیر شدن با هزاران مسئله همان. هر کسی قبل از تهیه یک تلویزیون 65 اینچ باید بداند که از این تلویزیون چه انتظاراتی دارد و چه قابلیت هایی می تواند، شما را خوشحال کند. خرید تلویزیون 65 اینچ ارزان برای افراد مختلف نوید دهنده مسائل بسیاری می باشد، مثلاً شاید یک نفر فقط تلویزیون برای نمایش خانگی معمولی، ولی در این ابعاد را لازم داشته باشد، در حالی نفر بعدی نیاز به تلویزیون 65 اینچ ارزان برای بازی داشته باشد. پس این نیاز افراد است که تعیین می کند، کدام تلویزیون مناسب شما می باشد.

بهترین تلویزیون های 65 اینچ در بازار در هر برندی متفاوت می باشد ولی در برندهای اصلی همچون ال جی و سونی یا سامسونگ در حد حرفه ای کار می کنند. تلویزیون در این سایز را تقریباً همه برندها دارند و در هر برندی که شما طرفدارش باشید، می توانید این سایز را پیدا کنید. تلویزیون با این سایز نیازمند یک فضای بزرگ است، به صورتی زمانی مقابل آن نشسته اید باید حداقل 8 متر با صفحه نمایش فاصله داشته باشید. زمانی که شما اقدام به تهیه همچین تلویزیونی می کنید، قطعاً باید همچین فضایی را نیز در اختیار داشته باشید.

زیرا نزدیک نشستن بیش از حد به صفحه نمایش، کیفیت تصویر را پایین آورده و وضوحی که منتظرش هستید را نخواهید دید. در تهیه تلویزیونی با این ابعاد باید موارد بسیاری را از نظر بگذرانید تا یک خرید هوشمندانه را برای خود رقم بزنید. قبل از هر چیز، قیمت تلویزیون 65 اینچ است که به شما نخ می دهد که به سراغ چه برند و چه امکاناتی بروید. زیرا قیمت در زمان تهیه هر وسیله ای حرف اول را می زند و در این بازار پرنوسان، نیاز داریم مدلی انتخاب کنیم که با بودجه ما هم خوانی لازم را داشته باشد.

سامسونگ همچنان پرچمدار فروش تلویزیون در جهان

امکانات تلویزیون ارزان قیمت 65 اینچ

هر تلویزیونی دارای یک سری امکانات و ویژگی ها می باشد که می تواند تعیین کننده در سطح تلویزیون و رده ای که در آن قرار دارد، باشد. ارزانترین تلویزیون های 65 اینچ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و می توانند یک سری ویژگی داشته باشند که شما را برای تهیه آن ترغیب کند. پس با ما همراه باشید تا این قابلیت ها را زیر ذره بین قرار داده و یک انتخاب شیرین را برای خود رقم بزنیم، به نحوی که مزه آن برای همیشه زیر دندانتان باقی بماند و با خرید خود یک سرمایه گذاری را قلم داد کنید.

کیفیت تصویر در برندهای مختلف

هر تلویزیونی که به سراغ آن می رویم، اولین چیزی که برایمان اهمیت خواهد داشت، وجود یک کیفیت تصویر نرمال و شاید هم عالی در آن است. به صورتی که وقتی یک تلویزیون تهیه می کنیم، در واقع منتظر یک تصویر مناسب در آن هستیم تا بعداً به سایر قابلیت های آن برسیم. در حقیقت اولویت ما همان تصویر ناب است، مثل زمانی که یک سیستم صوتی می خرید و اولیتتان صدای آن می باشد. در هر برندی یک سری کیفیت تصویر وجود دارد که باید گفت در حال حاضر کیفیت تصویر 4K در تمام آن ها از فروش بالاتری برخوردار می باشد و خواهان بیشتری دارد.

تلویزیون سامسونگ q70b

برندهای مختلف دارای کیفیت های مختلفی هستند و هر کدام از تنوع خاصی برخوردار می باشند، اما در یک سری از آن ها تنوع بیشتر بوده و در سبد محصولات خود تنوع بیشتری دارند؛ مثل برند ال جی که هم Full HD  دارد و از اولد و نانوسل و کیوند. در واقع یک سبد برای هر سبک سلیقه ای. این تنها یک نمونه از این کیفیت تصاویر به شمار می رود و هر چه این میزان از کیفیت بالاتر می رود، باید منتظر یک قیمت بالاتری در آن ها باشیم و به قول معروف هر چقدر پول بدهی، همان قدر آش می خوری.

سیستم عامل در ارزانترین تلویزیون های 65 اینچ

تمام تلویزیون های نسل جدید دارای یک سیستم عامل هستند و باید گفت به واسطه همین سیستم عامل دارای قابلیت های هوشمند بسیاری می باشند. به نحوی که وجود دستیارهای صوتی در آن ها تا حد زیادی امکانات عالی را در اختیار کابرانش قرار می دهد و می توانند فیلم و برنامه های زیادی را در اختیار داشته باشند. سیستم عامل در یک سری برندها اختصاصی بوده و در یک سری برندها بسیار شبیه به هم هستند. در برند ال جی از نوع webOS و در برند سامسونگ از نوع Tizen می باشد، در حالی که در سونی و شیائومی و فیلیپس از نوع اندروید می باشند. حتی در هایسنس نیز سیستم عاملی به نام Vidaa وجود دارد که کار تلویزیون را راه می اندازد.

کیفیت صدای مناسب در کنار تصویر ناب

قطعاً در کنار یک تصویر مناسب و حرفه ای، منتظر یک صدای مناسب در شان تصویر ارائه شده هستیم. توان صوتی در تلویزیون های ارزان قیمت 65 اینچ معمولاً حدود 20 وات می باشد و در بعضی مدل های رده بالا تا 40 و شاید هم 60 وات می رسد که آن را در تلویزیون های نئوکیولد و یا اولد سونی ممکن است تا این حد شاهد باشیم. در واقع در اکثریت همان 20 وات می باشد که تا حد مناسبی جوابگوی نیاز افراد می باشد. اما در فضاهای خیلی بزرگ که نیاز به صدای بالاتر حس شود، باید از ساندبارها کمک گرفته شود که در اکثر مدل های این کار از طریق اتصال به بلوتوث امکان پذیر می باشد.

3 تلویزیون ال جی که به زودی وارد ایران میشوند

وجود قابلیت هایی همچون حذف نویز صدا در هنگام ارتقاء و همچنین وجود حالت دالبی برای ایجاد صدای سه بعدی و یک نواخت به صورت فراگیر در کل فضا کاری می کنند، این میزان از صدا خیلی به چشم نیاید و در واقع یک صدای عالی را در اختیار داشته باشید که این میزان صدا در اکثر برندها به وضوح دیده می شود.

وجود پردازنده در تلویزیون ارزان قیمت 65 اینچ

در تلویزیون های 65 اینچ ارزان قسمت پردازنده وجود دارد و این مورد محدود به هیچ برندی نیست و تمام آن ها این تراشه را در درون خود دارند. حال ممکن است این پردازنده در هر برندی متفاوت عمل کرده و از یک قدرت پردازش مخصوصی برخوردار باشد که این می تواند نشان دهنده میزان حرفه ای بودن تلویزیون باشد. کار پردازنده، پردازش داده هاییست که کیفیت پایینی دارند و لازم است ارتقاء پیدا کنند. در این شرایط با قابلیت ارتقاء که دارند، تصاویر و صداها را تا حدی که امکان داشته باشند ارتقاء داده و در بهترین کیفیت به نگاه مخاطب هدیه می کنند.

وضوح بالای تصویر تلویزیون qn90

در کنار این موارد، سرعت پردازشگر است که حرف اول را می زند و نشان می دهد این مدل به درد گیمینگ حرفه ای و یا تماشای فیلم اکشن می خورد یا خیر. در تلویزیون هایی که سرعت رفرش بالا باشد، معمولاً سرعت حرکت تصاویر بالا بوده و در کنار آن ها تصاویر به سرعت بازسازی می شوند و هیچ صحنه ای از تصویر از دست نخواهد رفت. برای تهیه یک تلویزیون ارزان قیمت 65 اینچ که قابلیت گیمینگ داشته باشد، سرعت رفرش 120 هرتزی نیاز داریم که در یک سری از مدل ها شاهد آن می باشیم.

ارزانترین تلویزیون های 65 اینچ در بازار

در تمام برندها در سری های متفاوت شاهد وجود تلویزیون 65 اینچ هستیم، اما اینکه کدام تلویزیون مناسب شماست را باید خودتان تعیین کنید. در واقع تلویزیون های 65 در رده های متفاوتی عرضه شده است و ممکن است افراد با نیت های متفاوتی اقدام به خرید تلویزیون 65 اینچ ارزان کنند. مثلاً شخصی به دنبال یک تلویزیون ارزان برای گیمینگ می گردد و دیگری به دنبال تلویزیون با این ابعاد برای تماشای فیلم وسریال می باشد، شاید هم به دنبال یک اولد 65 اینچ ارزان قیمت. این کاملاً به دیدگاه شما و بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید دارد.

ارزانترین تلویزیون 65 اینچ ال جی

برند ال جی متنوع ترین برند در ارائه تلویزیون با صفحه نمایش های متفاوت می باشد. به این صورت که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد را در سبد آن ها پیدا خواهید کرد، تلویزیون های Full HD در سایزهای کوچک هستند و عموماً 65 اینچ ندارند اما می تواند از سری های UHD به بالا به دنبال این سایز بزرگ بگردید. مثلاً در سری UHD که در واقع ارزانترین تلویزیون ال جی به حساب می آیند می توانید شاهد تلویزیون با این سایز با قیمت مناسب باشید. اما بالاتر که می رویم این میزان از قیمت هم طبیعتاً بالا می رود و به همان نسبت کیفیت تصویر و قابلیت های تلویزیون نیز بالاتر می رود.

نمایش رنگ در تلویزیون qned80
نمایش رنگ در qned 80

از ارزانترین های 65 اینچ ال جی سری های 8 از Qned و Nano Cell را می توان نام برد که الحق و الانصاف تصویر زنده و غنی را از رنگ ها به خود یادگار گذاشته اند و توانسته اند تا حد زیادی بازار را در مشت خود بگیرند، مدل های نانوسل که در واقع غوغا به پا کرده اند و بیشترین فروش ال جی را به خود اختصاص داده اند و وجود تصویر طبیعی و زنده از شاهکارهای آن ها می باشد که به نسبت اولد و کیوندها قیمت مناسب تری دارند. از اولدهای ارزان قیمت ال جی می تواند به مدل A اشاره کرده که در سال های 2021 و 2022 به بازار عرضه شده اند و از کیفیت تصویر 4K برخوردار می باشند. برای یک رفرش مناسب و حرفه ای هم سری 8 کیوندها می توانند کار شما را تا حد بالایی راه بیاندازند.

مدلسال تولید
تلویزیون ال جی UQ80002022
تلویزیون ال جی NANO802022
تلویزیون ال جی NANO842022
تلویزیون ال جی QNED802022
تلویزیون ال جی UR80002023
تلویزیون ال جی UR90002023

خرید تلویزیون 65 اینچ ارزان سامسونگ

تلویزیون سامسونگ این برند کره ای نیز دارای مدل های متفاوت در سری ها مختلفی می باشد که در مدل های کریستالی، کیولد و نئوکیولد محصولات خود را وارد بازار تکنولوژی دیجیتالی کرده اند. این تلویزیون ها در سه نوع کیفیت تصویر ساخته شده اند که همه از وضوع تصویر 4K برخوردار هستند ولی با قابلیت های تصویری متفاوت. تلویزیون های کریستالی سامسونگ در واقع ارزانترین تلویزیون های 65 اینچ را در برند سامسونگ دارند و می توانند یک تصویر با کیفیت عالی را برای نمایش خانگی در اختیار شما قرار دهند.

وضوح تصور s95b سامسونگ

رده بالاتر از آن می رسیم به مدل های کیولد که سری 6 و 7 آن از قیمت مناسبی برخوردار بوده و با استفاده از ذرات کوانتومی که در خود دارد می تواند کاری کند تصویر حجم 100% از رنگ ها را برای ارائه تصویری نزدیک به واقعیت در اختیار بگیرد. تلویزیون های بالاتر از آن ها نئوکیولد هستند که عملاً ارزان قیمت محسوب نمی شود، ولی اگر قرار باشد از این سری یک 65 اینچ ارزان پیدا کنید، پیشنهاد ما به شما مدل های QN85 می باشد که از سرعت رفرش مناسبی برای گیمینگ نیز برخوردار می باشند که ازتوان صوتی بالاتری هم برخوردار می باشند.

مدلسال تولید
تلویزیون سامسونگ BU80002022
تلویزیون سامسونگ Q60B2022
تلویزیون سامسونگ Q70B2022
تلویزیون سامسونگ CU70002023
تلویزیون سامسونگ CU80002023
تلویزیون سامسونگ Q60C2023
تلویزیون سامسونگ Q70C2023

در بین نمایشگرهای جدول بالا می‌توانید هر مدل را بسته به بودجه مد نظر انتخاب کنید. اگر دنبال نمایشگری قیمت مناسب برای تماشای فیلم و سریال و استفاده روزمره هستید؛ تلویزیون سامسونگ BU8000 می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.

ارزان‌ترین تلویزیون سونی 65 اینچ

برند سونی یک برند لوکس به شمار می رود و در واقع از قیمت بالایی به نسبت برندهای دیگر برخوردار می باشد. اما اگر طرفدار پروپا قرص برند سونی هستید، تلویزیون هایی دارد از سری X و اولدها، که سری X را می توان به نسبت مناسب تر از اولدها در نظر داشت که از کیفیت تصویر 4K برخوردار می باشند و می توانند تصویری بسیار واضح و شیک را در اختیار شما قرار دهند. سیستم عامل اندروید به تلویزیون سونی تعلق گرفته که کارایی با آن ها به شدت راحت می باشد و دسترسی های زیادی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

وضوح تصویر در x85k سونی

سری اولدها که لاکچری به شمار می آیند که اصلاً ارزان نیستند، اما اگر ارزانترین تلویزیون های 65 اینچ این سری را می خواهید باید به سراغ مدل A75 , A80 بروید که از همه پایین تر هستند. وجود پایه های شیک و سه حالته این مدل ها را به شدت جذاب کرده است و همچنین قابلیت های هوشمندی مثل دوربین براویا کم و ریموت هوشمند از شگفتی های این محصولات در این برند می باشد که بیش از بیش آن ها را لوکس کرده است.

مدلسال تولید
تلویزیون سونی X75K2022
تلویزیون سونی X80K2022
تلویزیون سونی X85K2022
تلویزیون سونی X75L2023
تلویزیون سونی X80L2023
تلویزیون سونی X85L2023

در جدول بالا ارزان‌ترین نمایشگرهای ژاپنی معرفی شدند اگر دنبال نمایشگری حرفه‌ای هستید، تلویزیون سونی X85K نمایشگری کمی گران‌تر اما با امکانات حرفه‌ای گیمینگ می‌باشد.

تلویزیون های شیائومی چین

اگر به دنبال یک برند به شدت قیمت مناسب تر از این برندهایی که نام بردیم هستید، برند شیائومی می تواند یک گزینه عالی باشد. به نحوی که در سال های اخیر در بازار اسم و رسم عالی را برای خود جمع کرده و توانسته جایگاه ویژه ای بین افراد برای خود پیدا کند. تنوع در این برند خیلی بالا نیست، اما با همین تعداد کم توانسته بهترین امکانات را در اختیار خریدارانش قرار دهد. این برند دو مدل تلویزیون 4K معمولی و کیولد را ساخته که مدل های فورکی آن به شدت قیمت مناسبی دارند و می توانند کارایی عالی داشته باشند که به مدل های P,Q ,A2 ,F2 شهرت دارند.

هایسنس تلویزیونی با قیمت عالی

بعد از این تلویزیون ها، برند هایسنس است که مناسب ترین تلویزیون ارزان قیمت 65 اینچ را به خود اختصاص داده است و در واقع برای افرادی مناسب است که هزینه زیادی برای تلویزیون خود در نظر نگرفته اند. تلویزیون های هایسنس دارای سیستم عامل Vidaa هستند که کارایی راحتی داشته و بسیار شبیه به اندروید عمل می کنند. در این تلویزیون ها نیز فوریکی و اولد داشته که به نظر می رسد تلویزیون های اولد این برند از بقیه برندها ارزانتر تمام می شود و اگر همچنان دلتان یک تلویزیون اولد می خواهد می توانید اولد اقتصادی را از این برند تهیه کنید.

جمع بندی

در مطالعه کلی که بر روی ارزانترین تلویزیون های 65 اینچ در افرالند انجام دادیم، متوجه شدیم که با برندها و کیفیت تصویرهای متفاوتی طرف هستیم که انتخاب را برایمان کمی سخت می کنند. اگر قیمت برایتان در اولویت قرار دارند که باید از برندهای مثل هایسنس و شیائومی تلویزیون انتخاب کنید، اما اگر طرف حسابتان یک اولد ارزان یا یک تلویزیون گیمینگ ارزان است که باید چرخی بین برندهای کمی بهتر بزنید و از آن ها تلویزیون ارزان قیمت 65 اینچ باب دلتان پیدا کنید.

پاسخ به پرسش‌های متداول

01ارزانترین تلویزیون های 65 اینچ شامل کدام برند می باشد؟

در هر برندی از سری های متفاوتی ساخته شده اند که هر سری ارزانترین خودش را می تواند شامل شود، اما اگر به دنبال یک برند خیلی ارزان هستید، هایسنس از تمام برندهایی که گفته شد ارزانتر می باشد.

02تلویزیون های ارزان قیمت 65 اینچ قابلیت بازی دارند؟

بله تقریباً تمام مدل ها امکان بازی را دارند؛ اما نمی توان گفت 100% امکان یک گیمینگ حرفه ای را دارا می باشند. زیرا تلویزیون های گیمینگ نیاز به رفرش ریت بالا و پورت HDMI 2.1 دارند که در تمام مدل های این مورد ر ا شاهد نیستیم.

03امکان اتصال به ساندبار در تمام تلویزیون های 65 اینچ وجود دارد؟

تلویزیون های ارزان قیمت 65 اینچ معمولاً دارای توان صوتی کمی هستند و فقط در چند مدل این میزان کمی بالاتر می باشد. به همین دلیل نیاز به ساندبار در فضای بزرگ پیدا می کنید که در 90 درصد تلویزیون ها از طریق بلوتوث این امکان به وجود می آید.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ارزانترین تلویزیون های 65 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *