تلویزیون، این روز ها برای بیشتر افراد جزء جدایی ناپذیر زندگیشان شده و ساعات زیادی مشغول دیدن تلویزیون هستند. این کالای برقی، قیمت بالایی نیز دارد و به همین دلیل اکثر افراد با دقت بیشتری اقدام به خرید تلویزیون می کنند. متاسفانه تلویزیون نیز مثل هر کالای دیگری، نوع اصلی و تقلبی دارد؛ اما با کمی دقت و جستجو در اینترنت، می توانید کالای اصلی و تقلبی را از هم تشخیص دهید.

 توجه به نوع بسته بندی، مراجعه به سایت اصلی برند تلویزیون، توجه به سریال نامبر تلویزیون و هم چنین ریموت کنترل آن، از جمله راه های تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی است. اما قبل از همه این موارد، بهتر است از فروشگاه های معتبری مثل افرالند خرید کنید تا مطمئن شوید هزینه ای که پرداخت می کنید، برای کالای اصلی بوده.

خرید تلویزیون از دبی فروشگاه بزرگ

خرید تلویزیون از دبی برای تجار مقرون به صرفه است اما برای کسانی که فقط یک یا حداکثر چند عدد تلویزیون می خواهند تهیه کنند، دردسر و هزینه زیادی دارد و توصیه نمی شود. اگر می خواهید تلویزیون خود را از دبی بخرید، باید به فروشگاه ها مراجعه کنید و پس از خرید، هزینه حمل و نقل و ارسال به ایران و هزینه های گمرک و ترخیص کالا را پرداخت کنید؛ این کار علاوه بر هزینه، زمان بر است.

نکته دیگر این که، درست است که تلویزیون های موجود در دبی، دارای کارت گارانتی هستند، اما این گارانتی در ایران، قابل استفاده نیست و در این حالت، انگار شما تلویزیون بدون گارانتی تهیه کرده اید.

برخی از مردم لوازم خانگی را در دبی خریداری و در آنجا به قاچاقچی تحویل می‌دهند و سپس قاچاقچی آن کالا را در تهران به آنها تحویل می‌دهد، مسلماً این کار صحیح نیست و ممکن است کالای خریداری شده شما با کالای تقلبی جایگزین شود.

توصیه ما به شما این است که به جای سفر به دبی و خرید و انتقال تلویزیون به ایران، به فروشگاه های معتبر داخلی که به آنها اطمینان دارید، مراجعه کنید. ما در افرالند با همکاری با تاجران دبی تلویزیون های اورجینال سامسونگ، سونی و ال جی را از دبی به ایران وارد می کنیم و با قیمت بصرفه و تضمین اصالت کالا آن ها را تقدیم به شما می کنیم.

اگر به دنبال خرید تلویزیون سامسونگ از دبی هستید یا تمایل به خرید تلویزیون سونی، ال جی از دبی دارید می توانید با تماس با کارشناسان ما در افرالند از بهترین و جدیدترین تلویزیون های سال 2021 اطلاع کسب کنید و با قیمتی پایین تر از جاهای دیگر خرید تلویزیون را انجام دهید.

درباره قیمت تلویزیون در دبی

شهری که در واقعیت یک بیابان خشک و خالی بوده است، این روزها با مدیریت صحیح و خرج کردن میلیون ها دلار در دسته شهر های پیشرفته دنیا قرار گرفته است. این شهر، علاوه بر امکانات رفاهی زیادی که در اختیار شهروندان خود و توریست ها قرار می‌دهد، مکان بسیار جالبی برای خرید کردن هم به شمار می‌رود، منظور از خرید کردن، فقط لباس نیست. خرید کردن در این شهر حتی برای خرید لوازم و وسایل برقی هم بسیار مطلوب خواهد بود.

شاید بدانید که قیمت وسایل برقی در دبی بسیار مقرون به صرفه است و خریدن آنها هزینه سنگینی به شما تحمیل نمی‌کند. اما به این نکته توجه کنید که خود تلویزیون گران نیست، اما وقتی هزینه حمل و نقل و گمرک و غیره را پرداخت کنید، متوجه خواهید شد که قیمت تمام شده بسیار افزایش می یابد.

همان‌طور که پیش‌تر هم عنوان شد، خرید وسایل برقی در دبی، هزینه زیادی را به شما تحمیل نخواهد کرد. اما حتما دوست دارید، علت این موضوع را بدانید. دلیل مقرون به صرفه بودن قیمت تلویزیون در دبی، این است که این شهر در گروه مناطق آزاد تجاری قرار می‌گیرد و اجناس برقی مشمول مالیات واقع نمی‌ شوند. در نتیجه، با قیمت پایین‌تری نسبت به نقاط دیگر می‌توان اقدام به خرید این وسایل در دبی کرد. 


در جدول زیر می‌توانید پرفروش ترین تلویزیون سامسونگ موجود در بازار ایران و فروشگاه افرالند را مشاهده کنید که با قیمت بسیار مناسب عرضه می‌شوند.

مدل سامسونگنوع نمایشگر
تلویزیون سامسونگ BU8000LED
تلویزیون سامسونگ BU8500LED
تلویزیون سامسونگ Q60BQLED
تلویزیون سامسونگ Q70BQLED
تلویزیون سامسونگ Q80BQLED
تلویزیون سامسونگ QN85BNeo QLED
تلویزیون سامسونگ QN90BNeo QLED
مدل سامسونگنوع نمایشگر
تلویزیون سامسونگ CU7000LED
تلویزیون سامسونگ CU8000LED
تلویزیون سامسونگ Q70CQLED
تلویزیون سامسونگ Q80CQLED
تلویزیون سامسونگ QN85CNeo QLED
تلویزیون سامسونگ QN90CNeo QLED
تلویزیون سامسونگ S90CQD-OLED
تلویزیون سامسونگ S95CQD-OLED
تلویزیون‌های سامسونگ 2023

خرید تلویزیون از دبی بررسی قیمت

از جمله وسایل برقی که با قیمتی بسیار به صرفه در این شهر خریداری می‌ شوند باید به ماشین لباس‌شویی، یخچال، ماشین ظرف‌شویی و مایکروویو اشاره کرد. این کالا ها معمولا در دسته اجناس گران‌ و قیمتی طبقه‌بندی می‌ شوند که باید برای منزل تهیه کرد. اما با ورود به دبی و سر زدن به فروشگاه‌ های مختلف آن، دیگر نیازی به نگران بودن درباره قیمت وسایل خانگی در دبی نیست.‌

واردات از دبی به ایران

دبی، پر جمعیت ترین شهر در امارات متحده عربی است و پایتخت امارت دبی است. این شهر که در قرن 18 به عنوان یک دهکده ماهیگیری کوچک تأسیس شد، در اوایل قرن 21 به سرعت تبدیل به یک کلان شهر جهانی با تمرکز بر گردشگری و مهمان نوازی شد. دبی یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان است و با دومین هتل پنج ستاره جهان، و بلندترین ساختمان جهان، برج خلیفه. 

دبی که در شرق شبه جزیره عربستان و در ساحل خلیج فارس واقع شده است، مرکز تجاری غرب آسیا است. همچنین یک قطب اصلی حمل و نقل جهانی برای مسافران و محموله ها می باشد. درآمد‌ های نفتی به تسریع توسعه شهر، که قبلاً یک قطب بزرگ تجاری بود، کمک بسیاری کرد. اقتصاد دبی از اوایل قرن بیستم که مرکز تجارت منطقه ای و بین المللی است، بر درآمد های حاصل از تجارت، گردشگری، هوانوردی، املاک و خدمات مالی، وابسته است. تولید نفت در سال 2018 کمتر از 1 درصد از تولید ناخالص داخلی امارات را تشکیل می داد. طبق داده های دولت، جمعیت دبی تا 8 سپتامبر 2020 حدود 3.400.800 نفر تخمین زده شده است.

مجاورت جغرافیایی دبی با ایران، آن را به یک مکان تجاری مهم تبدیل کرد. شهر دبی بندر مهمی برای تجار خارجی بود.در آن زمان، دبی شامل شهر دبی و روستای جمیرا در مجاورت آن، مجموعه ای از حدود 45 کلبه عرشه (برگ نخل) بود و تا دهه 1930 دبی به دلیل صادرات مروارید شهرت داشت. با فروپاشی صنعت مروارید، دبی دچار رکود اقتصادی شدیدی شد و بسیاری از ساکنان در فقر زندگی کردند یا به سایر نقاط خلیج فارس مهاجرت کردند. در روزهای اولیه از زمان تأسیس، دبی دائما با ابوظبی در تضاد بود. در سال 1947، اختلاف مرزی بین دوبی و ابوظبی در بخش شمالی مرز متقابل آنها به جنگ تبدیل شد. اما با این وجود، این شهر امروزه هنوز در حال پیشرفت و برقراری ارتباط با کل دنیا است.


در جدول زیر پرفروش ترین تلویزیون سونی موجود در بازار ایران را مشاهده می‌کنید که در سال‌های 2022 و 2023 تولید شده اند، برای مشاهده قیمت و خرید هر مدل می‌توانید به بخش فروشگاه مراجعه کنید.

مدل سونینوع نمایشگر
تلویزیون سونی X75KLED
تلویزیون سونی X80KLED
تلویزیون سونی X85KLED
تلویزیون سونی X90KLED
تلویزیون سونی X95KLED
تلویزیون سونی A80KOLED
مدل سونینوع نمایشگر
تلویزیون سونی X80LLED
تلویزیون سونی X85LLED
تلویزیون سونی X90LLED
تلویزیون سونی X95LMiniLED
تلویزیون سونی A80LOLED
تلویزیون سونی A95LQD-OLED
مدل‌های 2023 سونی

خرید تلویزیون از دبی مقایسه محصولات

در دبی، نمایندگی های معتبر و شعب برند های معروف حوزه لوازم خانگی، مثل سامسونگ و ال جی و سونی، دایر شده اند و این یکی از دلایلی است که افراد تمایل دارند، از دبی تلویزیون بخرند.

با توجه به اینکه در ایران، نماینده های رسمی این برند ها را نداریم، تجار مجبور می شوند برای خرید تلویزیون به دبی رفته و سپس محصولات را به ایران منتقل کنند. در واقع شرکت‌ های ایرانی می‌ توانند محصولات موردنظر خود را خریداری کرده و دبی را به عنوان مقصد دریافت کننده کالا معرفی کنند و پس از ورود محموله وارداتی به دبی برای ارسال آن به ایران اقدام کنند.

مواردی که می توانید برای خرید تلویزیون از دبی استفاده کنید:

  • خرید تلویزیون ال جی از دبی
  • خرید تلویزیون سامسونگ از دبی
  • خرید تلویزیون سونی از دبی
  • خرید تلویزیون شیائومی از دبی
  • خرید تلویزیون هایسنس از دبی

البته باید بدانید که برای صادرات از دبی به ایران ملزم به طی کردن تشریفات واردات از دبی و پرداخت حقوق گمرکی می باشد. همچنین برای واردات کالا از دبی، فرد باید ابتدا درصدی از ارزش کل کالا را به عنوان حقوق گمرکی به دولت امارات بپردازد.

اغلب تجارت‌ های بزرگ بین کشور های چین، کره جنوبی، کشور های عربی و حاشیه خلیج فارس در این منطقه تجاری انجام می‌ شوند؛ تجار ایرانی نیز با توجه به مزایای واردات و ترخیص کالا از دبی، معمولاً این منطقه بازرگانی را به عنوان مرکز مبادلات و معاملات تجاری خود انتخاب می‌ کنند و اغلب کالا های وارداتی و خارجی را از بازار های تجاری دبی خریداری کرده و به کشور وارد می‌ کنند.

سیاست‌ گذاری‌ های تجاری انجام شده در دبی، تعرفه‌ های گمرکی بسیار پایین، حمل و نقل سریع کالا های وارداتی و خرید انواع کالا های اروپایی با کیفیت از بازار های دبی از جمله دلایل تجار کشور برای انتخاب دبی جهت واردات کالا است.

 اما واردات از دبی از تمامی گمرک های کشور انجام شده و قوانین واردات و ترخیص کالا در تمامی مراحل ترخیص کالا از دبی طبق قوانین بین‌المللی و قوانین داخلی هر دو کشور اجرا می‌ شود. هزینه‌ های واردات و ترخیص کالا از دبی مثل سایر تجارت‌ های بین‌المللی بر اساس تعرفه‌ های گمرکی، حقوق و عوارض گمرکی، هزینه ‌های خرید کالا، مالیات، حمل و نقل کالا از کشور مبدا تا کشور مقصد و سایر هزینه ‌های مربوط به بیمه، انبارداری و بارگیری کالا ها تعیین می‌ شود. البته فراموش نکنید که با توجه به نوع کالای وارداتی، قوانین و آیین‌نامه ‌های جدید، شرایط اقتصادی کشور و … ممکن است این هزینه‌ها با تعرفه‌ های مختلفی محاسبه شود.

خرید تلویزیون از دبی انتخاب تلویزیون

در جدول زیر پرفروش ترین تلویزیون ال جی موجود در فروشگاه را می‌توانید بررسی کنید که در این جدول‌ها مدل محصولات 2022 و هم محصولات 2023 معرفی شده‌اند.

مدل ال جینوع نمایشگر
تلویزیون ال جی UQ8000LED
تلویزیون ال جی UQ9000LED
تلویزیون ال جی NANO80NanoCell
تلویزیون ال جی NANO84NanoCell
تلویزیون ال جی QNED80MiniLED
تلویزیون ال جی QNED90MiniLED
تلویزیون ال جی CSOLED
تلویزیون ال جی C2OLED Evo
تلویزیون ال جی G2OLED Evo
مدل ال جینوع نمایشگر
تلویزیون ال جی CS3OLED
تلویزیون ال جی C3OLED Evo
تلویزیون ال جی G3OLED Evo
تلویزیون ال جی UR8000LED
تلویزیون ال جی UR9000LED
تلویزیون‌های 2023 ال جی

سفر به دبی برای خرید تلویزیون

اگر باز هم تمایل دارید تا هر طور شده از دبی تلویزیون خریداری کنید، بد نیست بدانید که در دبی تعداد زیادی مغازه های لوازم خانگی وجود دارد.

این مغازه ها اکثر صاحبان آنها عرب های حوضه خلیج فارس هستند، البته چندین مغازه ایرانی نیز وجود دارد و در فروشگاه های بزرگ نیز مکانی برای فروش لوازم خانگی وجود دارد.

البته بهترین مکان برای خرید لوازم خانگی مغازه هایی هستند که عمده فروش لوازم خانگی هستند.

اکثر این مغازه ها برعکس فروشگاه های دیگر، مغازه های کوچکی هستند که در نزدیکی بازار مرشد و بانک ملی واقع شده اند.

این مغازه ها با اینکه عمده فروش هستند، ولی تک فروشی نیز  دارند. البته در این حالت، با اندکی تفاوت قیمت باید تلویزیون را بخرید ولی با این حال نسبت به بسیاری از فروشگاه های بزرگ و معروف، می توانید ارزانتر خرید کنید. اگر سری به این مغازه های کوچک زدید و به سراغ نمایندگی های سامسونگ و ال جی و سونی نرفتید، باز هم محض احتیاط، اصل و تقلبی بودن تلویزیون را بررسی کنید.

خرید کالا از دبی و تحویل آن در ایران با توجه به قوانین سختگیرانه جدید نیاز به دقت بالایی دارد. محدودیت های اعمال شده برای تردد لنج های چوبی سبب شده است تا خرید و واردات کمی با مشکل مواجه شود اما شرکت های معتبری هستند که با اطلاع از آخرین بخشنامه گمرک دبی توانسته اند، اخذ مجوز برای لنج داران را به صورت روتین و قانونی دنبال کنند. همینطور موضوع رزرو جا نیز از اقدامات مهم این شرکت ها به حساب می آید.

خرید از دبی و تحویل کالا در ایران، توسط شرکت های بزرگ به طور روتین و دقیق در شهرداری دبی و بر اساس گذاشتن وثیقه نقدی در گمرک صورت می گیرد.

اگر می خواهید یک سفر به دبی داشته باشید و از آن جا تلویزیون هم بخرید چه خوب، ولی اگر به دلیل خرید تلویزیون از دبی می خواهید سفر کنید؛ این گزینه به دلیل دشواری هایی که دارد منطقی نیست؛ از فروشگاه افرالند تلویزیون خودتان را خریدارید نمایید و کالای وارداتی از دبی را دریافت کنید.

خرید تلویزیون از دبی بررسی امکانات

سخن آخر

برای بسیاری از افراد، خرید از دبی اهمیت زیادی دارد، زیرا کشور امارات به ایران نزدیک بوده و به آسانی می توان به محصولات اصل و اورجینال و مرغوب جهانی دسترسی داشته و خرید خود را در کمترین زمان در ایران تحویل گرفت.

از سویی دیگر در مقایسه با کیفیت بالایی که این محصولات دارند، قیمت های آن ها پایین بوده و نسبت به کالا های مشابه در ایران، از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند. از همین رو خرید از دبی مقرون به صرفه خواهد بود.

متاسفانه، وجود تحریم ها علیه ایران باعث شده است که برخی از محصولات مانند تلویزیون، به ایران وارد نشوند و ممنوعیت واردات داشته باشند. این خود دلیلی برای افزایش فعالیت سودجویان شده است تا با ارائه محصولات تقلبی به قیمت و به عنوان برند اصلی در بازار های داخلی، کالا هایی بی کیفیت را با چندین برابر قیمت واقعی آن ارائه و به فروش برسانند.

این دلایل باعث می شوند خرید تلویزیون از دبی امری سخت باشد، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم، برای خرید تلویزیون اورجینال حتماً از وبسایت معتبر و دارای سابقه درخشان کمک بگیرید. برای بررسی رضایت مشتریان افرالند به صفحه وبلاگ ما مراجعه نمایید.