ماشین ظرفشویی های ال جی از پیشرفته‌ترین ماشین ظرفشویی های بازار هستند. بهترین ظرفشویی های ال جی با ویژگی های فوق‌العاده جالب، قدرت عالی و Wi-Fi داخلی؛ تمیز کردن را ساده می کنند. اگر به دنبال یکی از این دستگاه ها هستید اما مطمئن نیستید که کدام یک را انتخاب کنید؛ بررسی بهترین ماشین های ظرفشویی ال جی موجود در بازار 2021 به شما کمک می کند.

تاریخچه LG

در سال 1958؛ ال جی در کره تاسیس شد. از آن زمان؛ این برند محصولات ابتکاری را طراحی کرده و به فروش می رساند و خانه را به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل کرده است. آنها کار خود را با رادیو، یخچال و تلویزیون شروع کردند و حالا دومین برند بزرگ تولید لوازم خانگی در سراسر جهان هستند.

عملکرد بهترین ماشین ظرفشویی های ال جی

آیا ماشین ظرفشویی ال جی با کیفیت است؟

ماشین ظرفشویی ال جی بسیار با کیفیت است. آنها شستشوی قدرتمند را ایجاد می کنند و باعث درخشش ظروف می شوند. با داشتن طیف وسیعی از ویژگی های عالی؛ می توانید وسیله ای متناسب با نیازهای ظروف خود را پیدا کنید. این دستگاه ها همچنین دارای موتورهایی با گارانتی 10 ساله هستند و این به شما اطمینان می دهند که از دوام بالایی برخوردار هستند.

انواع ماشین ظرفشویی ال جی

ال جی انواع مختلفی از ماشین های ظرفشویی را به بازار عرضه کرده است تا بتوانید دستگاهی را پیدا کنید که برای شما مناسب است.

مدلظرفیت
ماشین ظرفشویی ال جی 51214 نفره
ماشین ظرفشویی ال جی 32514 نفره
ماشین ظرفشویی ال جی 42514 نفره
ماشین ظرفشویی های ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی 325 محصولی پرفروش و پرطرفدار از این برند کره ای است که با 10 برنامه کاربردی و برچسب مصرف انرژی A+++ تولید شده است. این ظرفشویی ال جی در هر چرخه تنها 9 لیتر آب مصرف می‌کند و با موتور قدرتمند اینورتر دایرکت درایو، سالیان سال خیال شما را از بابت خرید ظرفشویی راحت می سازد.

ماشین‌های ظرفشویی نیمه مجتمع دارای پنل کنترل در قسمت جلو هستند. این دسته از ماشین های ظرفشویی مناسب فضای داخلی شما هستند اما هنوز می‌توانید مدت زمان باقی مانده در هر چرخه را مشاهده کنید. ال جی تولید این دست از ماشین های ظرفشویی را متوقف کرده است اما در هر صورت مزایا و معایب آن را به شما خواهیم گفت.

ماشین ظرفشویی ال جی مبله

پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی‌های ال جی مدل های مبله هستند یعنی مستقل و بیشتر مواقع به صورت ست با ماشین لباسشویی خریداری می شوند.

ماشین ظرفشویی ال جی توکار

اگر میخواهید ظرفشویی کاملاً با کابینت های تان ست شود می توانید از ظرفشویی توکار ال جی استفاده کنید. این مدل ها در داخل کابینت قرار می گیرند و دیزاینی واقعاً زیبا دارند.

بهترین ماشین ظرفشویی های ال جی مدل توکار

ماشین ظرفشویی ال جی رومیزی

اندازه کوچک‌تر ظرفشویی رومیزی باعث شده تا بتوان آن را روی کابینت یا میز قرار داد. اگر می خواهید یک ظرفشویی کوچک خریداری کنید به دنبال یک ظرفشویی ال جی رومیزی بگردید.

چگونه بهترین ماشین ظرفشویی ال جی را انتخاب کنیم؟

هنگام خرید ماشین ظرفشویی ال جی دقیقا چه نکاتی را باید در نظر داشته باشیم تا مطمئن شویم بهترین ماشین ظرفشویی را انتخاب کرده ایم؟ معیارهای اصلی شامل سطح سر و صدا؛ عملکرد؛ ظرفیت خشک کن و چند جزئیات مهم دیگر است.

سطح سر و صدا

صدای ماشین ظرفشویی بر حسب دسیبل اندازه گیری می شود. ماشین های ظرفشویی ال جی بسیار ساکت هستند اما اگر دستگاهی می خواهید که تقریبا ساکت باشد به دنبال چیزی بین 39 تا 44 دسیبل باشید. هر چه این رقم بیشتر باشد سطح سر و صدا بیشتر خواهد بود.

برای کمک به کاهش سر و صدا، ال جی از موتور دایرکت اینورتر استفاده می کند که به ای برس های پر سر و صدایی که کار تمیز کردن ظرف ها را به عهده دارند از مگنت های بدون اصطکاک استفاده می کند. این باعث کاهش صدا می شود.

ظرفیت خشک کن

ماشین های ظرفشویی ال جی در مدل های اصلی خود از خشک کن گرمایشی و خشک کن چگالشی استفاده می کنند. بنابراین هر مدل را که انتخاب کنید؛ خشک کن را بدست خواهید آورد. با این حال برهی از مدل های از خشک کن دینامیکی استفاده می کنند که با برنامه بخارشوی TrueSteam ترکیب می شود و یک شستشوی نهایی گرم را انجام می دهد تا رطوبت سریعتر تبخیر شود. بعضی از آنها همچنین دارای دربی هستند که در پایان چرخه به طور خودکار باز می شوند تا جریان هوا برای خشک شدن ظرف ها فراهم شود.

بیشتر بخوانید:
روش های تشخیص ماشین ظرفشویی اصلی از تقلبی(بدل)

عملکرد بهترین ماشین ظرفشویی های ال جی

همه ماشین های ظرفشویی ال جی قدرتمند و کارآمد هستند. با این حال؛ برخی از آنها دارای ویژگی های اضافی برای اطمینان از تمیز بودن ظرف ها هستند که شامل TrueSteam ، QuadWash و Dual Zone می شود. اما این ویژگی ها به چه معنا هستند؟

TrueSteam

ماشین ظرفشویی برای نرم کردن مواد غذایی چسبیده به ظروف از بخار استفاده می کند و دیگری نیازی به شستشوی قبلی ظرف ها نیست.

QuadWash

کواد واش شامل 4 بازوی اسپری با جت های اسپری است که در چند جهت حرکت می کنند و در طول چرخه شستشو به عقب و جلو حرکت می کنند. این بازوها هر قسمت ماشین ظرفشویی را پوشش می دهند و به شما اطمینان می دهد که بشقاب ها، قاشق ها و لیوان ها در معرض فشار آب قرار خواهند گرفت.

بهترین ماشین ظرفشویی های ال جی quad wash

Dual Zone

شما می توانید ماشین ظرفشویی را طوری برنامه ریزی کنید که بسته به نوع ظرف موجود در هر قفسه؛ از قدرت پاشش مختلف برای قفسه های بالا و پایین استفاده کنید. به عنوان مثال اگر تابه و ظروف شیشه ای به شدت کثیف را دارید می توانید قدرت پاشش آب متفاوتی برای هر یک از آنها استفاده کنید.

ظرفیت ماشین ظرفشویی

ظرفیت ماشین ظرفشویی و تعداد تنظیمات مکان را در نظر بگیرید. اگر فضای اضافی می خواهید ماشین ظرفشویی که دارای قفسه سوم است را انتخاب کنید. همچنین می توانید مدل هایی با قابلیت EasyRack را پیدا کنید؛ به این معنا که می توانید قفسه ها را متناسب با ارتفاع ظرف های خود تنظیم کنید.

ویژگی های اضافی

علی رغم همه ویژگی های جالبی که تا کنون ذکر کردیم؛ ماشین های ظرفشویی ال جی دارای مجموعه ای جالب از ویژگی های دیگر از جمله چراغ های LED ، قفل کودک؛ گیره فنجان؛ قفسه های لیوان و بسیاری موراد دیگر هستند.

سازگار با محیط زیست

ماشین های ظرفشویی ال جی حالت اکو نداند اما همچنان سازگار با محیط زیست هیتند. اگر مدل ها در هر چرخه حدود 2.8 گالن آب مصرف می کنند و هزینه آن در سال فقط 31 دلار است.

گارانتی

گارانتی کلیه ماشین ماشین های ظرفشویی 1 ساله می باشد و در کنار آن شما می توانید از گارانتی 5 ساله برای صفحه کنترل و قفسه و گارانتی 10 ساله برای موتور دایرکت اینورتر و طول عمر آستر درب و مخزن استیل ضد زنگ استفاده کنید.

بهترین ماشین های ظرفشویی ال جی

بعد از بررسی های انجام شده و جمع آوری نظرات کاربران؛ لیستی از 3 تا از بهترین ماشین های ظرفشویی ال جی را تهیه دیده ایم که می توانید در هنگام خرید مورد بررسی قرار دهید.

ماشین ظرفشویی ال جی 512 ظرفیت 14 نفره

در بازار ایران ماشین ظرفشویی ال جی 512 ظرفیت 14 نفره را می توان با نام های DFB512 ، DFB512FP (نقره ای) و DFB512FW (سفید) هم پیدا کرد. این ماشین ظرفشویی ایستاده ال جی کاملا کارآمد است و باعث می شود که تجربه ظرف شستن بسیار راحتی داشته باشید. این دستگاه از برنامه های مختلف و منحصر به فردی برای از بین بردن لکه های غذا استفاده می کند.

ویژگی QuadWash با استفاده از بازوهای اسپری و جت های فشار بالا حداکثر پوشش را برای تمیز کردن ظرف ها فراهم می آورد. جریان آب از طریق چهار بازوی چرخان به هر گوشه ماشین ظرفشویی ال جی می رود. موتور دایرکت اینورتر سر و صدای زیادی ایجاد نمی کند و عملکرد مطلوبی را ارائه می دهد و حتی به طور قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

بهترین ماشین ظرفشویی های ال جی 512

قفسه های قابل تنظیم به شما اجازه می دهند که بنا به ارتفاع ظرف های خود آنها را در سه سطح مختلف تنظیم کنید. با انتخاب چرخه توربو می توانید ظرف های خیلی کثیف خود را در کمتر از یک ساعت تمیز کنید. علاوه بر این تمیز کردن ظروف ظریف و همچنین قابلمه های سنگین با ویژگی Dual Zone Wash این ماشین ظرفشویی آسان می شود.

دمای مخزن تا 80 درجه سانتیگراد افزایش پیدا می کند که در نهایت منجر به استریل شدن ظرف های شما می شود. SmartThinQ به شما امکان می دهد تا ظرفشویی خود را از طریق گوشی هوشمند کنترل کنید. شما می توانید همیشه ماشین ظرفشویی خود را تمیز نگه دارید چون ویژگی Machine Clean Reminder به شما یادآوری می کند که چرخه خود تمیز کنندگی را اجرا کنید.

  • ظرفیت 14 نفر
  • دارای 9 برنامه شستشوی متنوع + 8 آپشن
  • مصرف آب 9 لیتر در هر چرخه
  • دارای موتور دایرکت اینورتر
  • برچسب انرژی A++
  • سطح سر و صدا 46 دسیبل

مقاله مرتبط:
لیست قیمت روز ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی ال جی 425 ظرفیت 14 نفره

ماشین ظرفشویی ال جی 425 ظرفیت 14 نفره که با نام DFB425FP (نقره ای) و DFB425FW (سفید) هم به کاربران معرفی می شود دارای برنامه بخارشوی TrueSteam است. با استفاده از بخار لکه های سخت ظرف ها نرم می شود و دیگر نیازی به مصرف آب زیاد نیست. این برنامه علاوه بر اینکه باعث درخشش ظرف های شما می شود و در مصرف آب تا 30 درصد صرفه جویی می کند.

ماشین ظرفشویی QuadWash ال جی به لطف بازوهای اسپری و جت های فشار قوی که دارد حداکثر پوشش را برای تمیز کردن ظرف های شما فراهم می آورد. بازوهای چرخان در چند جهت جریان آب را پرتاب می کند تا به هر گوشه ماشین ظرفشویی شما دسترسی پیدا کند. قفسه ها را می توانید در سه سطح تنظیم کنید و ظرف های خود را به راحتی در ماشین ظرفشویی جا دهید.

 این دستگاه هم به موتور اینورتر مجهز شده است؛ از قطعات متحرک کمتری استفاده می‌کند و عملکرد بالا را با سطح سر و صدای کم ارائه می‌دهد.

بهترین ماشین ظرفشویی های ال جی 425

چرخه توربو برای تمیز کردن ظرف های به شدت کثیف در حداکثر 1 ساعت برای شما در نظر گرفته شده است. Dual Zone Wash به شما اجازه می دهد تا از فشار آب متفاوتی برای ظرف های ظریف و سنگین خود استفاده کنید. از طریق برنامه SmartThinQ علاوه بر اینکه می توانید ماشین ظرفشویی خود را از طریق گوشی و تبلت کنترل کنید؛ می توانید برنامه های جدید را دانلود و استفاده کنید.

  • ظرفیت 14 نفر
  • دارای 10 برنامه شستشوی متنوع + 7 آپشن
  • مصرف آب 9.6 لیتر در هر چرخه
  • دارای موتور دایرکت اینورتر
  • برچسب انرژی A++
  • سطح سر و صدا 44 دسیبل

ماشین ظرفشویی ال جی 325 ظرفیت 14 نفره

ماشین ظرفشویی ال جی 325 ظرفیت 14 نفره که با نام های DFB325HM و DFB325HS هم به فروش می رسد یکی از دستگاه های با طراحی زیبا است که از صفحه نمایش میکرو ال ای دی استفاده می کند و به شما اجازه می دهد تا از طریق این صفحه نمایش تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهید. طراحی بیرونی دستگاه مینیمالیستی است و به خوبی با هر نوع فضای آشپزخانه ای مچ می شود.

این دستگاه دارای کنترل های لمسی در بالای درب ماشین ظرفشویی است و برای خانواده هایی که دارای فرزند خردسال هستند گزینه ای ایده آل می باشد. بعد از اتمام چرخه شستشو درب به صورت خودکار باز می شود تا هوای گرم خارج و هوای تازه روی ظرف ها جریان پیدا کند تا عملیات خشک شدن ظرف ها با موفقیت انجام شود. قفسه ها قابل تنظیم هستند؛ موتور از نوع دایرکت اینورتر می باشد؛ سطح سر و صدا کم، مصرف انرژی پایین، طول عمر دستگاه بالا می باشد.

بهترین ماشین ظرفشویی های ال جی 325

سیستم شستشوی با قابلیت QuadWash، فناوری شستشوی TrueSteam، سیستم تشخیص هوشمند، حالت تمیز کردن خودکار ظرفشویی برخی دیگر از امکاناتی است که می توانید در استفاده کنید.

  • ظرفیت 14 نفر
  • دارای 10 برنامه شستشوی متنوع + 8 آپشن
  • مصرف آب 9.6 لیتر در هر چرخه
  • دارای موتور دایرکت اینورتر
  • برچسب انرژی A+++
  • سطح سر و صدا 41 دسیبل

جمع بندی

در مقاله امروز ما در مورد بهترین ظرفشویی های ال جی صحبت کردیم و قابلیت هایی که در هنگام خرید ماشین ظرفشویی باید بدان توجه داشته باشید را به صورت مختصر توضیح دادیم. تمامی مدل های بالا و ده ها مدل متنوع دیگر را می توانید در فروشگاه لوازم خانگی افرالند به راحتی پیدا کنید. چنانچه برای خرید به مشاوره یا راهنمایی نیاز دارید کافیست با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا تجربه خرید راحت و لذت بخشی را داشته باشید.