در این مقاله قصد داریم تا به بررسی تخصصی تلویزیون ال جی بپردازیم. تلویزیون های ال جی اولین بار در کشور کره ساخته شد و تاریخچه این برند بر می گردد به سال ها قبل. سال 1958 اول فردی به نام کواین هوی شرکت گلداستار را تاسیس کرد و به ساخت لوازم الکترونیکی دست زد و در خود کره در این صنعت اول بود و رقبا به تبع از این شرکت محصولات خود را تولید می کردند.

بعد از سال ها با ترکیب شدن با شرکت لاکی که در 11 سال قبل تر از او تاسیس شده بود و کار آن تولید کننده لوازم پلاستیکی بود شرکت جدیدی را تاسیس کرده به نام Lucky Goldstar که به اختصار در حال حاضر LG نام گذاری شده است. بالاخره این صنعت از کشور چشم بادامی ها پا را فراتر گذاشته و به کشورهای سراسر این کره خاکی رفته و در حال حاضر جزء محبوب ترین شرکت ها در ساخت لوازم برقی و خانگی می‌باشند.

تلویزیون ال جی تمام امکاناتی که از یک تلویزیون انتظار دارید را در چنته دارد. وقتی حرف از تنوع زده می شود دقیقاً می توان حرف برند ال جی را به میدان آورد. زیرا این برند در تلویزیون های خود هر تکنولوژی جدیدی را که فکر کنید استفاده کرده است و در تلویزیون های رده بالای آن کلاً هیچ نقصی دیده نمی شود.

اگر بخواهید یک تلویزیون ال جی تهیه کنید نیاز دارید تا به قابلیت های تلویزیون ال جی دست پیدا کنید و اطلاعاتی در مورد امکانات آن داشته باشید تا راحت تر بتوانید با سایر رقبا در سایر برندها آن را مقایسه کنید و بین تمام آن ها بهترین انتخاب را داشته باشید تا از صرف هزینه ای که در قبال آن انجام می دهید ضرر نکرده و بهترین استفاده را ببرید.

مدلنوع پنل
تلویزیون ال جی A2OLED
تلویزیون ال جی B2OLED
تلویزیون ال جی C2OLED Evo
تلویزیون ال جی G2OLED Evo
تلویزیون ال جی Z2OLED
تلویزیون ال جی ART90OLED Evo
تلویزیون ال جی LX1
تلویزیون ال جی QNED99Mini-LED
تلویزیون ال جی QNED95Mini-LED
تلویزیون ال جی QNED90Mini-LED
تلویزیون ال جی QNED87Mini -LED
تلویزیون ال جی QNED81Mini-LED
تلویزیون ال جی QNED82Mini-LED
تلویزیون ال جی QNED7SMini- LED
تلویزیون ال جی NANO99NanoCell
تلویزیون ال جی NANO95NanoCell
تلویزیون ال جی NANO90NanoCell
تلویزیون ال جی NANO88NanoCell
تلویزیون ال جی NANO86NanoCell
تلویزیون ال جی NANO82NanoCell
تلویزیون ال جی NANO80NanoCell
تلویزیون ال جی UQ9000LED
تلویزیون ال جی UQ8000LED
تلویزیون ال جی UQ7000LED
لیست تلویزیون های ال جی 2022

لیستی از تلویزیون های 2022 ال جی که در بالا مشاهده می کنید شامل مدل های این شرکت در قیمت و سری های مختلف می باشند به همین دلیل است که کاربران برای خرید، دچار سردرگمی نمی‌شوند. ارزان‌ترین مدل این خانواده را می توان تلویزیون ال جی UQ7000 نام برد که نمایشگری ایده آل برای تماشای فیلم و سریال و یا وب گردی است.

مدل تلویزیوننوع صفحه نمایش
تلویزیون ال جی A3OLED
تلویزیون ال جی B3OLED
تلویزیون ال جی C3OLED
تلویزیون ال جی CS3OLED
تلویزیون ال جی G3OLED
تلویزیون ال جی Z3OLED
مانیتور ال جی GQ900
تلویزیون ال جی UR7300LED
تلویزیون ال جی UR7800LED
تلویزیون ال جی UR8000LED
تلویزیون ال جی UR8100LED
تلویزیون ال جی UR9000LED
تلویزیون ال جی UR9100LED
لیست تلویزیون های ال جی 2023

در جدول بالا می توانید پرفروش ترین مدل های ال جی از سال 2023 در فروشگاه افرالند را مشاهده کنید و یا برای خرید هر کدام از این تلویزیون ها با کارشناسان ما د رواحد فروش تماس بگیرید.

در خرید تلویزیون ال جی چه فاکتورهایی مهم است؟

وقتی به بازار می روید و یا در بین وبسایت های مختلفی مثل افرالند به دنبال تهیه یک وسیله می گردید احتمالاً شما امکانات زیادی را در هر مدلی ببینید و شما را در هنگام خرید سردرگم می کند. در مورد تلویزیون هم دقیقاً به همین صورت می باشد و زمانی که برای یک تلویزیون مناسب با بودجه و امکانات ضروری که لازم می‌دانیم اقدام می کنید دقیقاً به همین مسائل برمی خورید. در انتخاب یک تلویزیون موارد بسیاری مهم است، از جمله؛

  • پردازنده حرفه ای
  • کیفیت تصویر تلویزیون
  • کیفیت صدای رسا و واضح
  • سیستم عامل با دسترسی بسیار
  • امکانات هوشمند و پورت ها
  • قابلیت های اتصال و گیمینگ

حال در هر شرایطی فرق می کند که شما در انتخاب خود به کدام مورد اهمیت بیشتری داده و برای تهیه تلویزیون برای شما در اولیت باشد. در بررسی تخصصی تلویزیون ال جی شما به اطلاعات بسیاری از کاربردها و امکانات آن پی خواهید برد.

بررسی تخصصی تلویزیون ال جی و امکانات آن

قابلیت های تلویزیون ال جی که ما را برای داشتن این محصول کره ای مشتاق می کند بسیار زیاد هستند که هرکدام از این موارد به صورت دقیق و کارشده در تلویزیون قرار داده شده اند و برای هر کدام از این موارد وقت بسیاری گذاشته شده است و یکی یکی برای آن ها مدت های زیادی وقت گذاشته شده و بررسی تخصصی بر روی آن ها انجام شده است.

کیفیت تصویر درخشان در تلویزیون ال جی

از مهمترین ویژگی های تلویزیون ال جی که بسیار مهم است حتماً که کیفیت تصویر آن می باشد. کیفیت تصویر در تلویزیون های نسل جدید ال جی همگی یا 4K بوده و یا پا را فراتر گذاشته و 8K می باشند. وقتی صحبت از کیفیت تصویر بالا می شود شما با تلویزیون ال جی رده بالا طرف هستید که رزولوشن فوق العاده ای دارند.

رزولوشن در تلویزیون های Nano Cell, LED, OLED, QNED  برابر با 2160× 3840 می باشد و همچنین در تلویزیون های 8K این مقدار بیشتر شده و تا 7680× 4320 می رسد. وقتی حرف از رزولوشن بالا می زنیم یعنی نقطه به نقطه تصویر به صورت واضح پیداست. وقتی رازبقاء با این تلویزیون ها تماشا می کنید حتی تاربه تار موی پرنده را به وضوح می بینید و این یعنی اوج لذت از تماشای یک صحنه که حس می کنید خود در آن مکان قرار دارید و یا این پرنده در کنار شماست.

بررسی تخصصی تلویزیون ال جی

در تلویزیون ال جی معمولاً از HDR10,HLG,Dolby Vision استفاده شده است که با وجود تمام این خوبان در کنار هم کنتراست به شدت بالایی خواهید داشت وتصویری که در حال پخش می باشد رنگ های نزدیک به واقعیت را ارائه می دهد چون با استفاده از این محدوده دینامیکی طیف رنگی بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد.

استفاده از تکنولوژی نانوسل در قابلیت های تلویزیون ال جی یکی از بهترین اتفاقاتی بوده که در صنعت ساخت تلویزیون توسط شرکت ال جی اتفاق افتاده است. وجود ذرات نانوسل در صفحه نمایشگر تصویر زیبا و با کیفیت 4K را با حالت زنده تری پخش می کند و وجود این اتفاق در تلویزیون یک شگفتی به حساب می آید که همین کار باعث شده تلویزیون های نانوسل در سال های اخیر پرفروش ترین تلویویزیون های ال جی باشند.

بیشتر بخوانید:
بررسی تخصصی تلویزیون کیوند ال جی QNED80

فوتبال را با صدای رسا و بلند ببینید

در بررسی تخصصی تلویزیون ال جی به صداهای تلویزویون هم باید اشاره کرد، زیرا تا وقتی صدای خوبی را نداشته باشید تصویر عالی به تنهایی جوابگو نخواهد بود و شما را به مرور از نشستن در جلو تلویزیون خسته می کند. تلویزیون های میان رده ال جی معمولاً دو بلند گو دارند که از صدای معمولی و مطلوب 20 وات بهره‌مند هستند.

اما در تلویزیون های بالارده تر مثل OLED ها شما صدای بالاتر و تا 60 وات را در مدل های QNED تجربه خواهید کرد. اما تمام این صدا خود به تنهایی کافی نیست و وجود قابلیت های همچون Clear Voice این صدا را با کیفیت می کند و نویز و صدا های اضافی را حذف کرده و صدای کاراکتر اصلی را واضح تر به گوش شما می رساند.

بررسی تخصصی تلویزیون ال جی

از صدای همه‌جانبه بهره ببرید با امکان Dolby Atmos در کیفیت صدای تلویزیون های ال جی که همراه با قابلیت عالیه Surround صدایی فراگیر را پخش می کنند به صورتی که در کل فضا صدای به صورت یکنواخت پخش می شود و فرقی نمی کند در جلو تلویزیون نشسته باشید یا در کنار آن.

قدرت پردازشگر حرف اول را می زند

وقتی تلویزیون شما پردازشگر خوبی نداشته باشد پس اصلاً این امکانات صوتی و تصویری که باید را هیچ وقت نخواهد داشت. مثلاً فکر کنید یک فیلم قدیمی از تولد بچگی های خود را می خواهید بعد از سال ها تماشا کنید اما این فیلم آنقدر قدیمی شده که نه کیفیت تصویر خوبی دارد نه صدای واضح. پس پشیمان شده و ترجیح می دهید با دیدن آلبوم به یادآوری خاطرات خود بپردازید، تازه اگر عکس ها هم کیفیت داشته باشند!

اما وقتی به قابلیت های تلویزیون ال جی دقت می کنید و یک تلویزیون ال جی تهیه می کنید هیچ نگرانی بابت این مشکل ندارید و بدوبدو فیلم را آورده و تماشا می کنید، اما چطور؟ کار،کار پردازشگر تلویزیون ال جی می باشد که یا چهار هسته ای هستند یا اینکه در مدل های رده بالا از نوع آلفا در نسل های مختلف هستند که جزء قوی ترین پردازشگرها محسوب می شوند.

کار این پردازشگرها در تلویزیون ال جی ارتقاء کیفیت صدا و تصویر می باشد. یعنی تصویری که دریافت می کند را تجزیه وتحلیل می کند و تصویر با کیفیت بالا نزدیک به کیفیت تصویر تلویزیون ارائه می کند و صدایی که در فیلم تولد شما است را سنجش کرده و نویزهای اضافی را حذف کرده و صدای رسا و واضح را پخش می کند.

یک تلویزیون هوشمند چه امکاناتی دارد؟

هوش مصنوعی ThinQ یکی از مهمترین ابزارهای لازم برای بررسی تخصصی تلویزیون ال جی به حساب می آید. وقتی تلویزیونی هوشمند باشد یعنی شما خیلی از کارهایی که از یک کامپیوتر انتظار دارید را می توانید از تلویزیون ال جی داشته باشید. استفاده از ریموت کنترل جادویی از بهترین قابلیت های تلویزیون ال جی است که با حرکت به صورت اسکرول کردن به صورت ماوسی کار کرده و از استفاده از دکمه های خسته کننده خلاص می شوید.

تلویزیون هوشمند ال جی

دراین ریموت با فشار دادن دکمه میکروفون می توانید می توانید به صورت صوتی تلویزیون خود را از راه دور مدیریت کنید. مثلاً به از تلویزیون بخواهید تا شبکه را برای شما عوض کند یا صدا را کم و زیاد کند. بدون هیچ درنگی این کار را انجام می دهد. از دیگر مزایای هوشمند بودن تلویزیون ال جی قابلیت هشدار ورزشی می باشد که وقتی مجبوریم یک برنامه را تماشا کنید اما در شبکه دیگر بازی مورد علاقه شما در حال پخش شدن است می توانید با فعال کردن هشدار ورزشی از نتایج مسابقات در همین شبکه باخبر شوید.

نمی توان هوشمند بود مگر اینکه سیستم عاملی وجود داشته باشد

بله دقیقاً همین است، هیچ تلویزیونی را نمی توان اسمارت Smart خواند مگر اینکه سیستم عامل داشته باشد. ال جی در سال 2013 برای تلویزیون های خود سیستم عامل webOS را خریداری کرد. این سیستم عامل جزء بهترین سیستم عامل ها به حساب می آید که امکاناتی از نوع بهترین را نیز برای تلویزیون به ارمغان آورده است.

سیستم عامل webOS را وقتی از طریق دکمه هوم فعال می کنید به صورت یک نوار افقی در پایین صفحه به نمایش در می آید. حالا تنها کاری که باید کرد وای فای WiFi را روشن کرده و به اینترنت متصل شوید. در این حالت به جستجوی هر آنچه که می خواهید بپردازید و به صورت صوتی با کمک دستیارهای صوتی Google Assistant  و Alexa به دیدن هزاران برنامه و فیلم دسترسی داشته باشید. به نماوا بروید و فیلم یاغی را ببینید.

درقابلیت های تلویزیون ال جی حالتی قرار داده شده است به نام Home Dashbord که از این طریق می توانید برنامه های را که سرچ کرده و نصب کرده اید در این قسمت جمع کنید و یک صفحه شخصی داشته باشید و هر بار برای دیدن آن ها مجبور به سرچ دوباره نیستید. با داشتن اینترنت و ریموت جادویی ماوسی به یک کاربر اینترنت تبدیل شده و به وب گردی های طولانی بدون هیچ محدودیتی بپردازید.

بررسی تخصصی تلویزیون ال جی از لحاظ امکانات

تلویزیون های ال جی همان طور که می دانید جزء تلویزیون های برتر دنیا هستند که تمام پورت ها را تقریباً در تمام مدل ها دارند، مخصوصاً در تلویزیون های رده بالا همچون OLED ها پورت HDMI 2.1 نیز قرار داده شده است. وقتی حرف ازپورت HDMI 2.1 به میدان می آید یعنی این تلویزیون قابلیت گیمینگ دارد.

قابلیت گیمینگ یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب تلویزیون برای یک گیمر به حساب می آید. فهمیدن اینکه این تلویزیون ال جی همچنین قابلیتی دارد یا نه کار سختی نیست و فقط از طریق نگاه کردن به پورت های پشت تلویزیون می توانید به جواب این سؤال خود برسید. در کنار این پورت لازمه یک بازی عالی وجود سرعت رفرش بالا در تصاویر می باشد تا در زمان بازی شما هیچ صحنه ای را از دست ندهید.

بررسی تخصصی تلویزیون ال جی

در قابلیت های تلویزیون ال جی رفرش ریت در انواع 60 هرتز تا 120 هرتز وجود دارد که مدل های 120 هرتز برای بازی بسیار مناسب هستند و در مدل های رده بالا ال جی این امکان قرار داده شده است.  از دیگر امکانات تلویزیون ال جی وجود قابلیت اتصال غیر مستقیم از طریق بلوتوث می باشد. در این حالت از طریق بلوتوث Blutooth گوشی یا لپ تاپ را می توانید به تلویزیون ال جی خود وصل کنید.

حالا محتوای که در گوشی دارید را به صفحه تلویزیون انتقال دهید و با کیفیت تصویر بالا به تماشای آن بپردازید. این قابلیت بلوتوث فقط به این موارد محدود نمی شود و شما می توانید به ساندبار یا هر وسیله ای که این قابلیت را دارند نیز وصل شده و صدای تلویزیون را ارتقاء دهید و از صدای بالاتر در سالن بزرگ تر استفاده نمایید.

گیرنده داخلی که قبلاً مجبور به تهیه جداگانه آن بودید در زمان تهیه تلویزیون الجی دیگر نیازی به این کار نیست و با خرید تلویزیون ال جی با یک تیر دو نشان می زنید، چون بیشتر تلویزیون های ال جی مجهز به انواع گیرنده های داخلی هستند.

انواع تلویزیون های ال جی

در بررسی تخصصی تلویزیون ال جی اول از هر چیزبه فاکتورهای مؤثر در انتخاب تلویزیون پرداختیم، که تلویزیون ال جی چه قابلیت های دارد. در ادامه به معرفی تلویزیون های ال جی 2021 و 2022 پرداخته و با امکانات آن ها آشنا می شویم تا در زمان انتخاب بتوانیم بهترین تلویزیون ال جی را انتخاب کنیم.

تلویزیون OLED ال جی

تلویزیون ال جی در سری OLED در دو نوع کیفیت تصویر ساخته شده اند. مدل های A, B, C,C,G در کیفیت تصویر 4K و مدل های Z در کیفیت تصویر 8K ساخته شده اند. این تلویزیون ها در دو سال متوالی با پسوند های 1و 2 شناخته می شوند. به صورتی که مدل های A1,B1,C1,G1 مخصوص سال 2021 و مدل های A2,B2,C2,G2 تولید سال 2022 هستند. این قانون در مورد مدل های Z نیز وجود دارد.

از قابلیت های تلویزیون ال جی OLED می توان به سرعت رفرش بالا در مدل های B, C, G, G, Z اشاره کرد که 120 هرتز هستند با قابلیت گیمینگ. اما مدل A از این قاعده مستثنی می باشد و سرعت رفرش 60 هرتزی دارد که گزینه مناسبی برای بازی حرفه ای نیست. توان صوتی در این مدل ها از 20 وات شروع شده و تا 60 وات هم در مدل های Z وG  قرار داده شده است که تمام این مدل ها از فناوری Dolby Atmos پیروی می کنند.

نمایشگر بزرگ و جذاب تلویزیون ال جی

استفاده از پنل SELF-LIT OLED در این تلویزیون های ال جی باعث شده که تلویزیون از نور پس زمینه نداشته باشد و نوری که ساطع می کند از پیکسل های موجود در تلویزیون باشد و به همین دلیل عمق رنگ مشکی که در تصاویر تلویزیون های اولد مشاهده می کنید بسیار عمیق‌تر از تلویزیون led است. سری 8k رزولوشن فوق‌العاده ای دارند که از 4k به مراتب بالاتر می باشد و البته از لحاظ قیمت نیز طبیعتاً با هزینه بالاتری فروخته می شوند.

در ادامه بخوانید:
ارزانترین تلویزیون های ال جی

مزایا و معایب تلویزیون ال جی نانوسل

نانوسل فقط مختص شرکت ال جی است و تا به حال هیچ برندی از این تکنولوژی در کیفیت تصاویر خود استفاده نکرده است. استفاده از ذرات نوسل در کیفیت تصویر 4k تصویری زنده را در جلو چشمان شما قرار می دهد و تلویزیون از حالت فورکی معمولی خارج می شود. در دو سال اخیر که NanoCell وارد بازار شده است جز پرفروش ترین محصولات ال جی بوده و هر کسی که به دنبال تهیه تلویزیون است اولین مدلی که در مورد آن سؤال می کند سری نانو ال جی می باشد.

در بررسی تخصصی تلویزیون ال جی سری نانو باید گفت مدل های Nano95 , Nano99 کیفیت تصویر 8k استفاده شده است که سرعت رفرش 120 هرتز دارد، در حالی که در نانو 75,77,79,80,84,86,90 این کیفیت تصویر در 4k خلاصه شده است. این اختلاف در واقع از لحاظ رزولوشن عالی است اما باید گفت به لحاظ اینکه هنوز برنامه ها و فیلم های زیادی با کیفیت 8k در دسترس نیستند و ساخته نشده اند.

تلویزیون ال جی نانوسل

پس برای کسی که قصد صرف هزینه بالا در قبال تلویزیون ندارد خیلی گزینه مناسبی نیست و کیفیت تصویر 4k به راحتی مشکل را رفع می کند. تلویزیون های نانو در تمام مدل ها در سال 2021 و 2022 ساخته شده اند که در سری 8 این مدل می توانید سرعت رفرش 100 هرتز را ببینید که پورت hdmi 2.1 را به همراه داشته و می توانید به تهیه آن به عنوان یک تلویزیون 4k با قابلیت گیمینگ فکر کنید.

QNED جذاب تر از نانوسل

در تلویزیون های ال جی بعد از تولید تلویزیون های نسل نانوسل ال جی به فکر ساخت یک تکنولوژی جدید در نسل تلویزیون های خود افتاد. به همین مناسبت با ادغام نانوسل و ذرات کوانتوم با صفحه نمایش Mini LED توانست به تکنولوژی جدیدی دست پیدا کرده و تلویزیون کیوند را طراحی کند و در دو سال متوالی در سری 8 و 9 این مدل ها را وارد بازار کند.

مدل QNED 80 تلویزیون ال جی دارای کیفیت تصویر 4K می باشد، اما مابقی مدل های کیوند کیفیت تصویری که ارائه می دهند 8K می باشد که در تمام این موارد پشیبانی از HDR در اولین بوده و با استفاده از نسخه های HDR10,HDR10 pro تصاویری با کنتراست دقیق و واضح را برای شما به نمایش در می آورند به صورتی که از تماشای صحنه ها با رنگ واقعی لذت خواهید برد.

تلویزیون کیوند ال جی

در بررسی تخصصی تلویزیون ال جی کیوند جا دارد از کیفیت صدای مطلوب آن صحبت به میدان آید. کیفیت صدا در این تلویزیون ها از 20 وات شروع می شود و تا 60 وات در مدل Qned99 هم به چشم می خورد. در کنار این توان صدایی مناسب قابلیت حذف نویز صدا های اضافی و ارتقاء صدا نیز وجود دارد و صدایی خروجی که خواهید شنید صدایی به شدت رسا و واضح خواهد بود.

نقد و بررسی تلویزیون LG ال ای دی

تلویزیون های با کیفیت تصویر 4K و توان صوتی مطلوب 20 وات. این تلویزیون ها در دو سری P , Q که به ترتیب ساخت سال های 2021,2022 هستند جزء تلویزیون های معمولی با امکانات مناسب برای کسانی می باشد که با دنبال تهیه تلویزیونی با کیفیت خوب و قیمت مناسب می گردند.

سری UQ هیچ کدام سرعت رفرش بالای 60 هرتز ندارد و طبیعتاً مناسب برای بازی های حرفه ای نمی باشند. این تلویزیون ها مجهز به گیرنده داخلی بوده و پورت های متعددUSB, HDMI, LAN, RF, RF را با خود به همراه دارند.

پشتیبانی از سیستم عامل وب اواس در تمام مدل های به وضوح به چشم می خورد و به راحتی امکان دسترسی به دستیارهای صوتی در این موارد به وضوح به چشم می خورد.

کیفیت تصویر Full HD در تلویزیون ال جی

به دنبال معرفی تمام این تلویزیون های متنوع می رسیم به ساده‌ترین تلویزیون ال جی که معمولاً در سایز های کوچک ساخته شده اند و برای کسانی که به دنبال تلویزیون برای اتاق خواب یا هتل و مغازه می گردند یک گزینه بسیار عالی می باشد. این تلویزیون های کیفیت تصویری که دارند Full HD می باشد که به مراتب از 4K وضوح کمتری دارد.

از قابلیت های تلویزیون ال جی فول اچ دی توان صوتی 10 وات است که برای یک تلویزیون کوچک 32 و 43 اینچی بسیار عالی است. در این حالت شما حتی احتیاج به ساندبار اضافی برای تقویت صدا تلویزیون نخواهید داشت. تلویزیون های Full HD در سری P, Q تولید 2021 و 2022 ساخته شده اند که از پورت های HDMI, USB پشتیبانی می کنند و شما از طریق پورت USB می توانید به صورت مستقیم فلاش یا رم خود را به تلویزیون وصل کنید.

سیستم عامل وب او اس تلویزیون ال جی

شاید فکر کنید حالا که این تلویزیون های کیفیت تصویر پایین تری داشته و سایز کوچک هستند حتماً امکان اتصال به اینترنت را ندارند. در حالی که این موضوح صحت نداشته و تلویزیون ال جی فول اچ دی هم قابلیت اتصال به وای فای WiFi  هم اتصال به بلوتوث Blutooth را دارند.

جمع بندی

در بررسی تخصصی تلویزیون ال جی به این مسئله پی بردیم که این تلویزیون ها جدیدترین تکنولوژی که در هرتلویزیونی وجود دارند را در خود قرار داده اند. قابلیت های تلویزیون ال جی بسیار زیاد می باشند چه در حوزه صدا و چه در حوزه تصویر و از تمام امکانات صوتی و تصویری پشتیبانی می کنند.

قابلیت دسترسی به دستیارهای صوتی و اتصال به اینترنت و وب گردی از شگفتی های تلویزیون های این برند خوش نام می باشد که همه شما را ساعت ها در مقابل خود میخکوب می کند. اگر تلویزیون مناسب گیمینگ می خواهید بهتر است از تلویزیون های بالارده این برند انتخاب کنید اگر این مسئله خیلی مهم نیست و کیفیت تصویر فقط مهم می باشد بهتر است از مدل های کمی پایین‌تر انتخاب کنید که مجبور به پرداخت هزینه بیشتر نشوید.

برای اینکه بهتر با این مدل ها آشنا شوید و از قیمت روز آن مطلع شوید ارتباط با کارشناسان افرالند خالی از لطف نخواهد بود و چند دقیقه هم کلام شدن با آن ها شما را از سردرگمی در انتخاب نجات خواهد داد، کافیست چند دقیقه وقت بگذارید.

[AS_FAQ]