۲۲ شهریور ۱۴۰۱

بهترین تلویزیون نانوسل ال جی 2023 و 2022

بهترین تلویزیون نانوسل ال جی

در مقاله امروز فروشگاه افرالند ما قصد داریم در خصوص بهترین تلویزیون نانوسل ال جی 2023 – 2022 صحبت کنیم. اگر بخواهید به پرفروشترین تلویزیون نانو ال جی برسید، لازم است اطلاعات کلی از مشخصات آن در دسترس داشته باشید تا جدیدترین تلویزیون ال جی را در منزل خود داشته باشید.

به نظر شما بهترین تلویزیون نانوسل ال جی چند مرده حلاج هستند و تا چه اندازه تابوشکنی کرده و می تواند تلویزیون های قدیمی را از رده خارج کند؟

برای اکثر ما، تلویزیون فرصتی را فراهم می‌آورد تا بعد از یک روز کاری شلوع از اخبار دنیا مطلع شویم و همچنین یک راه برای ارتباط با دنیایی فراتر از دنیای ما را فراهم می آورد. جلوی تلویزیون مکانی برای جمع شدن افراد خانواده و یا دوستانی است که فیلم ها و نمایش های مورد علاقه خود را با آنها تماشا می‌کنیم؛ با استفاده از تلویزیون می‌توانیم به صورت چند نفره بازی های ورزشی را تماشا کنیم و الی آخر.

نمایش رنگ در نانو 84 2022

در حال حاضر تنوع نمایشگرهای ال جی بیشتر شده است اما با این حال هنوز هم تلویزیون نانوسل در سایزها و سری های متفاوتی ساخته می‌شوند که با یک شناخت ویژگی های آن ها متوجه خواهیم شد که این تلویزیون ها کدام مورد آن مناسب برای ما و بر طبق نیاز ما می باشند. هر سری از تلویزیون های نانو قابلیت های کمی متفاوت دارند که البته باید گفت خیلی از موارد هم بسیار به هم شبیه هستند و ممکن است فقط در حد یک پایه با هم متفاوت باشند.

در حالی که تلویزیون‌های IPS هنوز گزینه عالی برای خرید هستند؛ اما یک فناوری جدید وجود دارد که زاویه دید گسترده‌تر؛ رنگ های غنی تر، وضوح و شفافیت بهتر را به ارمغان می آورد و آن چیزی جز تلویزیون های نانوسل ال جی نیست.

تلویزیون NanoCell چیست؟

فناوری نانوسل به برند ال جی تعلق دارد. این فناوری از ذرات برای جذب طول موج نورهای ناخواسته و افزایش خلوص رنگ های قرمز و سبز نمایش داده شده در صفحه نمایش استفاده می کند. این تلویزیون‌ها معمولا رنگ های دقیق تر و ظریف تری را ایجاد می‌کنند و حتی زاویه دید گسترده ای را در اختیار شما قرار می‌دهند.

مدلسال
تلویزیون ال جی NANO752022
تلویزیون ال جی NANO772022
تلویزیون ال جی NANO792022
تلویزیون ال جی NAN0802023
تلویزیون ال جی NANO842022
تلویزیون ال جی NANO862021
تلویزیون های سری نانو ال جی

تلویزیون‌های نانوسل با هدف ایجاد طیف رنگی گسترده‌تر و درخشان تر تولید شده اند که با تمام زیبایی تصویرشان، قیمت پایینتری به نسبت کیوندها و اولدهای ال جی دارند به همین دلیل در همان ابتدای ورود، توانستند طرفداران زیادی برای خود دست و پا کنند؛ در حال حاضر محبوب‌ترین مدل تلویزیون ال جی NANO84 است که وضوح تصویر فورکی دارد و برای کاربری خانگی گزینه‌ای عالی است.

مدلکیفیت تصویر
تلویزیون NANO998K
تلویزیون NANO904K
تلویزیون NANO854K

ال جی در یک حرکت خلاقانه پای 8K را به حریم نانوسل ها باز کرد و با این کار اگر شما بخواهید یک نانوسل لاکچری داشته باشید دستتان برای خرید باز است. همانطور که در لیست بالا مشاهده می کنید تلویزیون نانو 99 جزو مدل های با کیفیت تصویر 8K می باشد.

مدلکیفیت تصویر
تلویزیون ال جی QNED998K
تلویزیون ال جی QNED958K
تلویزیون ال جی QNED904K
تلویزیون های کیوند ال جی

کیوندها انقلاب جدیدی در دنیای تصویر و بازی بودند که در اولین ورودشان به دنیای تلویزیون با استقبال خوب کاربران مواجه شدند؛ این محصولات زاویه دید عالی و وضوح فوق‌العاده ای دارند بنابراین اگر در هر نقطه ای بنشینید (چه جلو چه وسط و چه آن طرف اتاق) می‌توانید بدون تحریف رنگ و تصویر، صحنه های فیلم یا بازی را مشاهده کنید. در حال حاضر پرفروش ترین مدل کیوند، تلویزیون ال جی qned90 است که با رفرش ریت 120 هرتز و کیفیت تصویر فورکی یک گیمینگ تمام عیار به حساب می‌آید.

ویژگی بهترین تلویزیون نانو ال جی چیست؟

تلویزیون های LG SUPER UHD با فناوری صفحه نمایش Nano Cell رنگ های خارق العاده و زاویه دید گسترده ای را ارائه می دهند و از محتوای HDR پشتیبانی می کنند و با HDR10 و HLG سازگاری دارند. این فناوری نوآورانه تصاویر را بهینه می کند و یک تجربه مشاهده واقعی تر را ارائه می دهند. تلویزیون های نانوسل همچنین از کیفیت صدای قدرتمندتر Dolby Atmos برخوردار هستند که تجربه عالی صدای 360 درجه را برای شما فراهم می آورد.

تصویر زیبای دیزاین و ظاهر تلویزیون 55 اینچ ال جی نانو 86

به این ترتیب؛ شما تصاویر و صدای فوق‌العاده را در اختیار دارید. همچنین می توانید یک تلویزیون LG SUPER UHD با هوش مصنوعی (ThinQ AI) را انتخاب کنید. دستیار صوتی گوگل در این دستگاه ها تعبیه شده است و می توانید دستگاه های هوشمند را فقط با استفاده از صدای خود کنترل کنید.

بهترین تلویزیون نانوسل ال جی که می توانید خریداری کنید

در ادامه ما به معرفی بهترین تلویزیون های نانوسل 4K و 8K ال جی که در سال 2021 و 2022 می توانید خریداری کنید؛ خواهیم پرداخت:

شرکت ال جی متفاوت با فعالیت سال های گذشته خود سری جدید تلویزیون های نانوسل را معرفی کرده است. این مدل تلویزیون جدید ال جی با نام QNED یا Mini LED در نمایشگاه CES سال 2021 معرفی شده است. ال جی برای نوآوری و ابتکار در فعالیت امسال خود فناوری نانوسل و QLED را در یک تلویزیون بکار برده است.

تلویزیون MiniLED ال جی QNED

این نوع جدید نمایشگرها از پنل کوانتوم دات و ذرات نانوسل برای نمایش تصاویر بهره می برند، که در نهایت به افزایش کیفیت رنگ و تصاویر در تلویزیون منجر می شود.در ادامه این لیست به معرفی بهترین تلویزیون های این سری از مدل های ال جی که در گروه نانوسل های نوظهور قرار دارند، می پردازیم.

تلویزیون Mini LED ال جی QNED99

تلویزیون شماره 1 ما در لیست بهترین تلویزیون های نانوسل ال جی 2022 نمایشگر MiniLED با کیفیت تصویر 8K است. این مدل بالارده ترین نانوسل ال جی است، که در سال جدید میلادی به بازار معرفی شده است. با عرضه تلویزیون در فروشگاه ها شاهد کیفیت تصویر فوق العاده زیبای نانو کوانتوم، سیستم صوتی قدرتمند و پردازنده آلفا 9 نسل 4 خواهیم بود.

  • سایزهای موجود: 86 و 75 اینچ
  • کیفیت تصویر: 8K
  • پردازنده: آلفا 9 نسل 4
  • رفرش ریت: 120 هرتز
  • HDMI: دارد
  • سیستم صوتی: 60 وات

تلویزیون های سری کیوند امکاناتی با خود به همراه دارند که شما را شیفته مرام و معرفت خود می کنند و کاری می کنند یکی از تلویزیون های جذاب برای تماشای فیلم و گیمینگ را در اختیار داشته باشید. این نیز از نشانه های یک تلویزیون حرفه ای در پیش روی شما می باشد.

مقاله پیشنهادی:
بهترین تلویزیون ال جی

تلویزیون Mini LED ال جی QNED95 سری 9

تلویزیون مینی LED سری 9 QNED95 یکی دیگر از نمایشگرهای 8K نانوسل ال جی در سال 2021 است. ال جی امسال با تمرکز بر نوآوری فناوری QNED این محصول را در 3 مدل به دیده عموم در آورده است. رزولوشن تصویر در نمایشگر 8K برابر با 7,680×4,320 پیکسل است، میزان پیکسلی به وضوح به معنای واقعی کلمه در آن مشاهده می شود.

  • سایزهای موجود: 86 و 75 اینچ
  • کیفیت تصویر: 8K
  • پردازنده: آلفا 9 نسل 4
  • رفرش ریت: 120 هرتز
  • HDMI: دارد

این مدل نیز مانند بالارده خود یعنی QNED99 از پردازنده آلفا 9 نسل 4 و سیستم صوتی AI بهره مند است. تلویزیون های کیوند ال جی تمام امکانات مناسب برای یک بازی حرفه ای و قوی را در خود به همراه دارند و نوید یک بازی جذاب را به شما خواهند داد.

تلویزیون Mini LED ال جی سری 9 فورکی QNED90

تلویزیون MiniLED سری 9 QNED90 نمایشگری با کیفیت تصویر 4K است، که می توان گفت در میان تلویزیون های نانوسل فورکی کیفیت تصویر عالی دارد. این مدل از پردازنده آلفا 7 نسل 4 در دل خود بهره مند است، همچنین دارای صدای AI یا همان هوش مصنوعی است، که قادر است ژانر محتوای صوتی را شناسایی کند و بر اساس آن به افزایش کیفیت صدا در تلویزیون بپردازد.

  • سایزهای موجود: 86 و 75 اینچ
  • کیفیت تصویر: 4K
  • پردازنده: آلفا 7 نسل 4
  • رفرش ریت: 120 هرتز
  • HDMI: دارد
  • سیستم صوتی: 40 وات

این مدل از تلویزیون کیوند ال جی در سایزهای بزرگ ساخته شده است و عملاً سایز کوچک را در این مدل نخواهید دید و به همین دلیل نمی توان گفت یک تلویزیون اقتصادی است و بیشتر در رده تلویزیون های لوکس قرار می گیرند که قشر خاصی اقدام به خرید آن می کنند.

تلویزیون نانوسل ال جی NANO99

بالارده ترین تلویزیون نانوسل ال جی که از فناوری MiniLED بهره مند نیست، تلویزیون نانوسل ال جی NANO99 سری 2021 می باشد. این مدل همچون انتظار می رفت کیفیت تصویر 8K دارد و رزولوشن تصاویر پخش شده بر روی صحفه آن 7680×4320 پیکسل می باشد. پردازنده آلفا 9 نسل 4 که نسل جدید این پردازنده در سال 2021 است، قادر است، علاوه بر تصویر بر روی صدای تلویزیون نیز تاثیر بگذارد و محتوایی با کیفیت عالی را به کابران هدیه دهد.

بهترین تلویزیون نانوسل ال جی 2023 و 2022

سرعت رفرش در این مدل برابر با 120 هرتز می باشد که از پورت HDMI 2.1 پشتیبانی کرده و کمک می کند یک بازی هیجان انگیز با تاخیر ورودی مناسب را تجربه کنبد. همچنین اگر این بازی را در کیفیت تصویر 8K تجربه کنید، دیگر نور علی نور است.

تلویزیون نانوسل ال جی NANO90

تلویزیون نانوسل ال جی NANO90 دارای کیفیت تصویر فورکی و البته پردازنده نسل 4 آلفا 7 می باشد. این محصول جدید ال جی در سال 2021 و 2022 دیزاینی نو را به خود دیده است و پایه های جانبی مستقر در طرفین خود دارد. انتظار می رود این مدل از سیستم صوتی قدرتمند با پشتیبانی از هوش مصنوعی بهره مند باشد و بتواند با آنالیز محتوایی کیفیت آن ها را اتقاء دهد.

  • سایزهای موجود: 55, 65,75 ,86 اینچ
  • کیفیت تصویر: 4K
  • پردازنده: آلفا 7 نسل 4
  • رفرش ریت: 120 هرتز
  • HDMI: دارد
  • سیستم صوتی:40 وات

توان صوتی معمولاٌ در تلویزیون های معمولی در حد 20 وات می باشد، اما در این مدل از نانوها توان صوتی به 40 وات رسیده است و این یعنی صدای بالاتر که در کنار صدا قابلیت هایی همچون حذف نویز خودنمایی کرده و باعث می شود صدایی که تجربه می کنید کاملاً واضح و بدون نویز باشد.

تلویزیون نانوسل ال جی NANO85

تلویزیون نانوسل ال جی NANO85 یکی دیگر از نانوسل های ال جی در سال جدید میلادی است، که در مدل های سری 8 این شرکت قرار می گیرد. نانو 85 دارای کیفیت تصویر فورکی، پردازنده آلفا 7 نسل 4 و همچنین سیستم صوتی 40 وات می باشد. سیستم عالم بکار رفته در تلویزیون همچون همه مدل های ال جی WebOS است، که به کاربر این امکان را می دهد، از محتوای Premium و حتی رایگان ال جی استفاده کند.

  • سایزهای موجود: 55, 65,75 اینچ
  • کیفیت تصویر: 4K
  • پردازنده: آلفا 7 نسل 4
  • رفرش ریت: 120 هرتز
  • HDMI: دارد
  • سیستم صوتی:40 وات

امکتن دسترسی به دستیارهای صوتی و همچنین سرچ در صفحات وب از بهترین قابلیت های سیستم عامل این مدل از تلویزیون نانوسل 85 می باشد و همچنین وجود گیرنده های داخلی در این مدل به شدت خودنمایی کرده و شما را برای تلویزیون پر از برنامه های متعدد آماده می کند.

تلویزیون ال جی NANO80

یکی دیگر از تلویزیون های سری 8 نانوسل ال جی در امسال مدل NANO80 است. که دارای کیفیت تصویر فورکی با رزولوشن 3840×2160 پیکسل می باشد. در صورتی که به پردازنده تلویزیون اهمیت می دهید، باید بگوییم که این نمایشگر ال جی از پردازنده Alpha 7 gen 4 بهره مند است و به وسیله آن قادر است علاوه بر تصویر، صدا را نیز پردازش کند و کیفیتی عالی از محتوا را در تلویزیون به اجرا در آورد.

بیشتر بخوانید:
بررسی تلویزیون ال جی NANO80

  • سایزهای موجود: 50,55,65 اینچ
  • کیفیت تصویر: 4K
  • پردازنده: آلفا 7 نسل 4
  • رفرش ریت: 60 هرتز
  • HDMI: دارد
  • سیستم صوتی:20 وات

تنوع سایزبندی در این مدل خیلی زیاد نیست و ما نرمال ترین حالت را در سایزبندی دارد و می توان گفت پرفروش ترین حالت ها در سایزبندی را به خود اختصاص داده است. این مدل مناسب برای گیمینگ حرفه ای نمی باشد و در واقع یک تلویزیون برای تماشای فیلم و استفاده خانگی است.

تلویزیون نانوسل ال جی NANO75

آخرین تلویزیون نانوسلی که در لیست بهترین تلویزیون نانوسل ال جی 2022 جای گرفته است مدل سری 7 این نمایشگرها است. تلویزیون نانوسل ال جی NANO75 سری 2021 دارای کیفیت تصویر 4K است، که برای ارتقاء کیفیت محتوا از پردازنده آلفا 7 بهره مند است. فناوری تصویر Billion Reach Color با افزایش دامنه رنگ های نمایش داده شده قادر است، کیفیت تصاویر نانوسل نانو 75 را افزایش دهد.

تلویزیون نانوسل و 4K ال جی مدل Nano79

ال جی تلویزیون Nano79 را در سال 2020 روانه بازار کرد. این دستگاه از رزوشلون 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می کند و شما می توانید تصاویر با کیفیت بالا و وضوح عالی مشاهده کنید. صدای تولید شده تلویزیون نانوسل ال جی توسط بلندگوهای 20 واتی ایجاد می شود. شما می توانید در این دستگاه 4 پورت ورودی HDMI 2.0 و 2 پورت دیگر برای اتصال حافظه جانبی و دستگاه های USB را در اختیار داشته باشید.

تلویزیون نانوسل فورکی ال جی مدل NANO79 به لطف استفاده از فناوری نانوسل رنگ ها را کاملا فیلتر می کند و فقط ذرات رنگی واقعی را استفاده می کند. به لطف استفاده از پردازنده 4 هسته ای Quad Core Processor 4K تصاویر با سرعت بالا پردازش و به نمایش گذاشته می شوند.

اگر از محتواهای قدیمی و بی کیفیت استفاده می کنید هیچ جای نگرانی نیست، این تلویزیون نانوسل با قابلیت ارتقاء تصاویر به شما کمک می کند که محتواهای خود را با کیفیت بالاتر (نزدیک به 4K) مشاهده کنید. ویژگی HDR به بهبود کیفیت تصاویر کمک می کند؛ شما حتی می توانید از HDR10, HDR 10 Pro, HLG استفاده کنید و تصاویر را با رنگ های طبیعی و جزئیات خوب مشاهده کنید.

از قابلیت های دیگر این دستگاه می توان به لوکال دایمینگ (Local Dimming) اشاره کرد که قابلیت رنگ و کنتراست تصاویر را بهبود می بخشد؛ Ultra Luminance قابلیت دید را بهبود می بخشد؛ sport alert به شما اجازه می دهد تا تمام رویدادها و اتفاق های مسابقات ورزشی را از دست ندهید؛ تاخیر ورودی کم به شما اجازه مشاهده مسابقات پرسرعت را می دهد؛ HDMI 2.1 به شما اجازه انتقال سریع داده ها را می دهد؛ فناوری HGiG به شما اجازه می دهد تا از گرافیک بالای تصاویر استفاده کنید و الی آخر.

تلویزیون نانوسل و 4K ال جی مدل Nano80

یکی دیگر از تلویزیون های نانوسل که ال جی در سال 2020 به بازار عرضه کرد تلویزیون نانو 80 (Nano80) بود که از کیفیت تصویر فورکی (4K) پشتیبانی می کند. رنگ های خالصی که این دستگاه ارائه می دهد؛ هر کاربری را برای خرید وسوسه می کند.

پنل IPS نانوسل تلویزیون Nano80 چهار برابر تلویزیون های Full HD پیکسل دارد و این به معنای داشتن تصاویر با کیفیت تر می باشد؛ رنگ ها دقیق و کنتراست عالی به شما در تجربه مشاهده بهتر کمک خواهند کرد. با فناوری Local Dimming می توانید نوردهی سطح حرفه ای را دریافت کنید، فناوری True Colour Accuracy به شما اجازه دریافت دقت رنگ بهتر و زاویه دید گسترده را می دهد.

فناوری Advanced Colour Enhancer به صورت حرفه ای رنگ ها را بهبود می دهد؛ شما می توانید تجربه مشاهده سینمایی را دریافت کنید، با فناوری TruMotion 120 تاخیر اجرای فیلم ها و نمایش ها را به حداقل برسانید؛ با قابلیت های HDR, HDR10, HDR10 Pro دقت و وضوح رنگ ها و کنتراست را بهبود ببخشید.

تلویزیون نانوسل و 4K ال جی مدل Nano80

حتی با استفاده از سیستم عامل WebOS می توانید فیلم ها را از سرویس های آنلاین مشاهده کنید، اپلیکیشن ها را دانلود کنید و در اینترنت به گشت و گذار بپردازید.؛ گوشی خود را به تلویزیون وصل کنید، صفحه نمایش لپ تاپ خود را با تلویزیون به اشتراک بگذارید و حتی از یک طراحی باریک و زیبا لذت ببرید.

تلویزیون نانوسل و 4K ال جی مدل Nano85

تلویزیون نانوسل 2020 نانو 85 از صفحه نمایش 4K پشتیبانی می کند و رنگ های خالص را با کمک فناوری نانوسل در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از فناوری Nano Color این دستگاه رنگ های طبیعی و زنده را در اختیار شما قرار می دهد و از همه مهمتر زاویه دید گسترده ای را در اختیار دارید؛ شما می توانید در هر گوه ای از اتاق که می نشینید تصاویر خود را بدون اعوعاج و تحریف مشاهده کنید.

در این دستگاه هم می توانید فناوری های Advanced Colour Enhancer ، True Colors، Nano Black را استفاده کنید. پردازنده نسل سوم 4K α۷ وظیفه پردازش تصاویر را به عهده دارد. فناوری FILMMAKER Mode به پردازنده کمک نی کند که کیفیت تصویر را بسته به حالت های متفاوت تنظیم کند و بهترین روشنایی و وضوح را دریافت کنید.

فناوری هایی که به ارائه کیفیت صدای عالی کمک می کنند شامل Dolby atmos، Dolby Surround و ULTRA Surround می شود؛ کیفیت فراگیر تلویزیون به شما کمک می کند تا حس کنید که در صحنه حضور دارید.

تلویزیون نانوسل و 4K ال جی مدل Nano86

تلویزیون ال جی نانو 86 یکی دیگر از جدیدترین محصولات ال جی است که در سال 2020 می توانید از آن استفاده کنید. استند این تلویزیون بر خلاف دستگاه هایی که در دو طرف صفحه نمایش قرار گرفته، درست در مرکز تلویزیون ولقع شده است ، کیفیت ساخت تلویزیون و زیبایی آن عالی است.

این دستگاه LG از پردازنده نسل سوم α7 استفاده می کند و تصاویر با کیفیت 4K را در اختیار شما قرار می دهد. رفرش ریت 120 هرتزی برای علاقمندان به تماشای فیلم و بازی عالی است. حاشیه های نازک تلویزیون باعث شده است که شما تصاویر را با کیفیت بهتری مشاهده کند.

بیشتر بخوانید:
بهترین تلویزیون گیمینگ سال 2023 – 2022

تلویزیون 4K ال جی مدل Nano86 از پنل IPS به همراه فناوری نانوسل استفاده می کند. در کنار این فناوری شما می توانید از تکنولوژی های دیگری که باعث بهبود کیفیت تصویر و صدا می شوند استفاده کنید که از این میان می توان به Nano Color، Nano Accuracy، Nano Bezel ؛ HDR؛ HDR Pro و Dolby Vision IQ اشاره کرد.

تلویزیون نانوسل و 4K ال جی مدل Nano86

صدای تلویزیون از طریق دو اسپکر 20 واتی (هر کدام 10 وات) 2 کاناله تامین می شود و قابلیت های Down Firing و Ultra Surround برای استفاده از صدایی همه‌جانبه استفاده شده است. شما می توانید از سیستم عامل WebOS نسخه 5 استفاده کنید؛ برنامه ها را در دستگاه خود نصب کنید؛ استریم های ویدیویی را مشاهده کنید؛ در اینترنت گشت و گذار کنید؛ گوشی خود را به تلویزیون وصل کنید و غیره.

 تلویزیون نانوسل و 4K ال جی مدل Nano90

یکی دیگر از تلویزیون های نانوسل 2020 ال جی Nano90 می باشد که طراحی آن می تواند به راحتی توجه شما را به خود جلب کند. به لطف استفاده از فناوری نانوسل کیفیت تصاویر متحول شده اند. شما می توانید رنگ های خالص و دقیق را مشاهده کنید؛ کنتراست و وضوح هم بهبود پیدا کرده است.

فناوری 4K Cinema HDR در کنار Dolby Vision IQ، HDR10 Pro و HLG Pro و استفاده از پنل IPS با نور پس زمینه Direct LED به شما اجازه می دهد تا روشن ترین و تیره ترین رنگ ها را به صورت همزمان با بهترین کیفیت دریافت کنید. این دستگاه هم فناوری های یاد شده در بالا را شامل می شود و از پردازنده α7 استفاده می کند.

تلویزیون نانوسل و 4K ال جی مدل Nano90

قابلیت 4K Upscaler به شما اجازه ارتقاء و بهبود کیفیت تصاویر با رزولوشن پایین را می دهد و شما می توانید فیلم های خود را با کیفیتی نزدیک به 4K مشاهده کنید. به لطف استفاده از فناوری Wide Viewing Angle شما می توانید زاویه دید گسترده را دریافت کنید و به خاطر قابلیت Filmmaker Mode می توانید تصاویر را با کیفیتی که فیلم سازان و کارگردانان ارائه می دهند مشاهده کنید.

تلویزیون نانو 90 ال جی به خاطر استفاده از فناوری های AI Picture و Image Enhancing با استفاده از هوش مصنوعی کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد. حتی با استفاده از هوش مصنوعی که در AI Brightness Control بکار رفته است می تواند نور پس زمینه را به صورت هوشمندانه تنظیم کند. این دستگاه هم از کیفیت صدای 20 واتی برخوردار است.

تلویزیون نانوسل و 4K ال جی مدل Nano91

تلویزیون نانوسل Nano91 را می توان نسخه بهبود یافته از Nano90 دانست. این محصول 2020 از طراحی زیبا و مدرنی برخوردار است؛ حاشه های باریک می‌تواند به راحتی نیاز شما را برآورده کند. بدنه بسیار باریک و ظریف تلویزیون مدرن در کنار محافظ صفحه تلویزیون نصب شده از نقاط قوت دستگاه محسوب می شود. رنگ مشکی مات و نزدیک به نوک مدادی با هر سلیقه ای سازگاری دارد و بیشترین سازگاری را با دکوراسیون داخلی شما به همراه دارد.

این دستگاه از نور پس زمینه LED Direct Full Array استفاده می‌کند که باعث افزایش کنتراست و روشنایی می شود. با خرید تلویزیون 4K ال جی شما می‌توانید از بیش از 8 میلیون پیکسل استفاده کنید و تصاویر با کیفیت تری را در اختیار داشته باشید. قابلیت Local Dimming به افزایش رزولوشن و کنتراست کمک می کند؛ قابلیت HDR عمق تصاویر را افزایش می دهد و باعث متمایز کردن آیتم های موجود در تصویر می شود.

در کنار این ها فناوری های HDR10 Pro و HLG Pro ؛ Pure Colors و ده ها تکنولوژی دیگر قرار گرفته است که با همکاری هم تصاویر خارق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهند.

تلویزیون نانوسل و 8K ال جی مدل Nano95

اگر رزولوشن 4K نیازهای شما را برآورده نمی کند می توانید تلویزیون نانوسل و 8K ال جی مدل Nano95 را برای خرید مد نظر قرار دهید. به لطف زاویه گسترده آن می توانید در هر جایی از اتاق که نشسته اید تصاویر بدون تحریف را مشاهده کنید. این دستگاه از پردازنده نسل سوم ALPHA9 و قابلیت های پیشرفته استفاده می کند تا تصاویر طبیعی و واضحی را در اختیار شما قرار دهد.

با استفاده از قابلیت 8K UpScaler شما می توانید کیفیت تصاویری که تا نزدیک روزولوشن 8K بهبود پیدا کرده اند را دریافت کنید. سیستم عامل WebOS حالا ارتقاء پیدا کرده است و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. کیفیت صدا بهبود پیدا کرده و حالا شما در سیستم صوتی 20 واتی خود یک ساب ووفر 20 واتی را در اختیار دارید و می توانید از یک سیستم 2.2 کاناله استفاده کنید.

تلویزیون نانوسل و 8K ال جی مدل Nano95

با خرید تلویزیون 8K شما می توانید کیفیت 4 برابر بیشتر از تلویزیون های 4K و 16 برابر بیشتر از تلویزیون های Full HD دریافت کنید. همراه با پردازنده ALPHA9 از الگوریتم های هوش مصنوعی استفاده شده است و شما می توانید تصاویری بدون نویز را دریافت کنید. در این دستگاه شما می توانید از 4 پورت HDMI، 3 پورت USB؛ پورت ورودی اترنت؛ ورودی آنتن، خروجی هدفون؛ خروجی صدای دیجیتال استفاده کنید.

تلویزیون نانوسل و 8K ال جی مدل Nano97

تلویزیون Nano97 را می توان دستگاه قدرتمندتر از تلویزیون Nano95 دانست. نانو 97 که یک تلویزیون هوشمند 2020 ال جی است از فناوری نانوسل؛ سیستم عامل WebOS؛ فرامین صوتی از طریق دستیار گوگل و الکسا؛ فناوری های True Color Accuracy, Advanced Color enhancer و غیره پشتیبانی می کند.

حاشیه های باریک اطراف صفحه نمایش به شما کمک می کند تا روی سوژه های خود بهتر تمرکز کنید. این دستگاه از ظاهری ظریف و نازک برخوردار است؛ پایه های آن به شکل دو پایه شاخه ای طراحی شده است و دو طرف صفحه نمایش را نگه داشته اند. شما می توانید این تلویزیون را روی میز یا به دیوار نصب کنید. از پورت های ورودی آن می توان به 4 پورت HDMI و 3 پورت USB اشاره کرد.

تلویزیون نانوسل و 8K ال جی مدل Nano97

کیفیت تصویر 8K در کنار فناوری هایی همچون Ultra Luminance؛ Al 8K Upscaler, Advanced Color enhancer و Teue color Accuracy و غیره کیفیت تصویر فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهند. این دستگاه از سیستم صوتی 2.2 کاناله با توان خروجی 40 وات برخوردار است که 20 وات از این خروجی به ساب ووفر دستگاه تعلق دارد.

تلویزیون نانوسل و 8K ال جی مدل Nano99

اما آخرین تلویزیون نانوسل 2020 که امروز خدمت شما معرفی می کنیم؛ تلویزیون 8K ال جی Nano99 است که در رده بالاتری از سایر تلویزیون های معرفی شده در این لیست قرار می گیرد. تلوزیون نانوسل ال جی Nano99 از رزولوشن 4320×7680 پیکسل برخوردار است و شما می توانید به لطف سیستم عامل هوشمندی که دارد از قابلیت هایی همچون اتصال به اینترنت؛ اتصال به گوشی، نصب برنامه ها، جستجو در اینترنت و غیره استفاده کنید؛ شما حتی می توانید فرامین صوتی را برای کنترل دستگاه خود بکار گیرید.

طراحی تلویزیون متفاوت و بسیار زیبا است؛ این دستگاه باریک است، پنل پشت آن به صورت مسطح طراحی شده است تا نصب روی دیوار را برای شما یاده تر کند. بدنه مشکی جذاب آن با سایر لوازم خانه شما همخوانی دارد, پایه هلالی آن می تواند به خوبی وزن دستگاه را تحمل کند و از همه مهمتر قابلیت جدا شدن را دارد.

شما می توانید از 4 پورت HDMI، 3 پورت USB؛ خروجی صدا و غیره استفاده کنید. تلویزیون نانو 90 دارای 4 بلندگوی 10 واتی است پس در نهایت شما توان خروجی 40 واتی را در اختیار خواهید داشت؛ در کنار این فناوری هایی مانند Dolby Atmos وجود دارند که به بهبود کیفیت صدا کمک می کنند.

جمع بندی: بهترین تلویزیون نانو ال جی

اگر به مطالعه مقاله بهترین تلویزیون نانوسل ال جی در وبسایت افرالند پرداخته اید، در حال حاضر با مدل های مختلف از سری های متفاوت این نوع تلویزیون ها در سال های 2023 و 2022 آشنا شده اید. در این حالت می‌دانیم کدام مدل ها جزء پرفروش ترین تلویزیون نانوسل ال جی در این سال ها می باشد و همچنین جدیدترین تلویزیون نانوسل ال جی کدام مورد می باشد.

منبع: lg.com

پاسخ به پرسش‌های متداول

01تلویزیون های نانوسل 2022 4K هستند، یا 8K؟

ال جی تلویزیون های نانوسل 2022 خود را در چند مدل مختلف تولید کرده است، که در این بین مدل های NANO99 و NANO95 رزولوشن 8K دارند و مدل های پایین تر همگی کیفیت تصویر 4K دارند.

02تلویزیون نانوسل بهتر است یا اولد؟

در واقع به دلیل پنل متفاوت و فناوری های تصویر این دو مدل نمی توان گفت کدام یک بهتر است، اما به صورت نسبی بسته به نیاز و انتظاری که از تلویزیون خود دارید، مثلا به دنبال روشنایی صفحه بیشتر هستید، یا کنتراست بیشتر می توان نتیجه گرفت که کدام مدل می تواند برای شما بهتر باشد.

03تلویزیون نانوسل برای بازی خوبه؟

در بین مدل های مختلف تلویزیون نانوسل، نمایشگرهایی که دارای رفرش ریت 100 هرتز و 120 هرتز هستند، همچنین از پورت HDMI 2.1 پشتیبانی می کنند، برای گیمینگ گزینه ای عالی هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پارساخان در تاریخ ۷ دی ۱۴۰۱

    سایت افرالند وغیره دراین راه کمک بسیاری کرد به خاطر اطلاعات مفیدش
    سپاس

    پاسخ
    • در تاریخ ۷ دی ۱۴۰۱

      خواهش می کنم خرسندیم که اطلاعات ما بهتون کمک کرده
      تشکر بابت در میان گذاشتن تجربه تون با کاربران

      پاسخ
  • پارساخان در تاریخ ۷ دی ۱۴۰۱

    ال جی نانو ۸۰ گرفتم 65nano80 2022 گرفتم عالیست با توجه به قیمت وتصاویرشکسانیکه بدنبال ۶۵ اینچ هستند این تلویزیون عالیست ساخت اندونزی
    پشیمان نخواهید شد پشت بدنه تلویزیون فلزی هستش

    پاسخ
    • در تاریخ ۷ دی ۱۴۰۱

      تشکر جناب پارساخان که تجربه خریدتون با دیگر کاربران به اشتراک گذاشتید و از این که تجربه خرید خوبی داشتید بسیار خرسندیم.

      پاسخ
    • علی در تاریخ ۵ تیر ۱۴۰۲

      یه سوالی که داشتم نانو 80 برای محیط بزرگ ابعاد 36 متر مربعی و فضای محیط و نورگیر روشن خوب هست؟

      پاسخ
      • در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

        سلام و درود
        تلویزیون ال جی NANO80 در سایز 55 اینچ برای ابعاد 36 متری خوب هست اما برای محیط نورگیر و خیلی روشن به خوبی پاسخ‌گو نیست بهتر است کیوند 80 را خریداری کرد.

        پاسخ