تلویزیون ال جی NANO80
ریموت کنترل نانو 80 2021
کیفیت تصویر تلویزیون نانو 80 2021
پشت تلویزیون نانو 80 2021
کارتون تلویزیون ال جی نانو 80 2021
لیبل تلویزیون نانو 80 2021
تلویزیون NANO80
تلویزیون ال جی NANO80 نانو 80

تلویزیون ال جی NANO80 نانو 80

LG NanoCell NANO80

تومان۳۲.۸۰۰.۰۰۰تومان۴۹.۳۰۰.۰۰۰

پاک کردن
ویژگی های محصول
  • مدل
    NANO80
  • برند
    ال جی
  • سال تولید
    2022
  • کیفیت تصویر
    4K
  • نوع نمایشگر
    NanoCell
  • کشور مونتاژ
    مصر/ اندونزی
  • رفرش ریت
    60 هرتز
  • سیستم عامل
    webOS 22
  • توان صوتی
    20 وات
  • منو فارسی
    دارد
  • سایز ها
    50 55 65 75 اینچ
  • کاربری
    خانگی، تماشای فیلم
  • نوع پنل
    IPS
  • پردارنده
    Quad Core Processor 4K
  • بک لایت
    Direct LED
  • زاویه دیدگسترده
    دارد
  • نسخه‌های HDR
    HDR10+, HLG
  • Local Dimming
    دارد
  • جنس بدنه
    فلری
  • حداکثر ضخامت
    6.8 cm
شناسه محصول : NANO80
3.95/5.0
برند : ال جی
تومان۳۲.۸۰۰.۰۰۰تومان۴۹.۳۰۰.۰۰۰
پاک کردن
مشاهده شرایط گارانتی ( طلایی - نقره ای )

معرفی کوتاه

تلویزیون ال جی NANO80  در دسته نمایشگر‌های میان‌رده سری 8 سال 2022 قرار گرفته است که از رفرش ریت 60 هرتز و فناوری پیشرفته NanoCell برای نمایش محتوا در وضوح 4K استفاده می‌کند و صحنه‌هایی واقع‌گرایانه را با رنگ‌هایی زنده به تصویر می‌کشد. تلویزیون هوشمند ال جی NANO80  بر پایه سیستم عامل webOS توسعه یافته که ارائه دهنده بهترین خدمات و متنوع‌ترین برنامه‌ها می‌باشد.

یکی از مدل‌های نانوسل سال 2022، تلویزیون ال جی NANO80 است که میان رده‌ای بسیار مناسب و اقتصادی به عنوان یک نمایشگر خانگی می‌باشد. تلویزیون NANO80 نانوسل سری 8 با کیفیت تصویر فورکی (4K) اولین بار در سال 2020 ساخته شد و هر سال نسخه جدید و به روز آن وارد بازار می‌شود و جزو مدل‌های پرفروش در این برند می‌باشد که ساخت کره بوده و در کشور‌های مصر و اندونزی مونتاژ می‌شود و از زبان فارسی پشتیبانی ‌می‌نماید. این محصول امروزه بعد از نسخه‌های 2020 و 2021، اقدام به تولید ورژن 2022 نموده است که به روزتر از گزینه‌های قبلی و قوی تر وارد بازار شده است. این نمایشگر جزو دسته قیمت مناسب تلویزیون ال جی برای تماشای فیلم و سریال و استفاده روزمره می‌باشد، اگر بودجه متوسط دارید و تمایل به خرید نمایشگری قیمت مناسب دارید، در ادامه همراه ما باشید.

هزینه ای که بابت تلویزیون نانوسل ال جی NANO80 پیاده می شوید، یه جورایی پس انداز تلقی می شود که سال ها از خرید دوباره تلویزیون برحذر خواهید بود و زیر سایه ال جی پولی که پرداخت می کنید به جوب نمی اندازید.

تلویزیون ال جی در سری‌های نانوسل از طراحی شیک و ساده‌ای بهره‌مند شده‌اند و ظاهر چشم نوازی به واسطه فریم باریک و مشکی رنگ ایجاد کرده‌اندو از پایه چنگکی در دو طرف پنل استفاده کرده که مقاومت بالا روی شاخش است. کنترل و مدیریت تمامی برنامه های این تلویزیون توسط ریموت کنترل جادویی ال جی انجام می شود که به گفته این شرکت رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و از طراحی ارگونومیکی بهره می برد. در این بین سایزبندی را داریم که شامل 50 55 65 75 اینچ هستند که جزو سایزهای پرفروش می‌باشند.

تلویزیون ال جی NANO80 نانو 80

ال جی از سال 2020 تلویزیون نانوسل خود را با مدل NANO عرضه می کند، که هر سری شامل اعدادی از جمله 80، 86 یا 90 و … می باشد. در کنار این و پیرو همین موضوع هر ساله نام مدل نانوسل ها با پسوند سال ترکیب می شود. مدل های موجود در حال حاضر این گونه نام گذاری می شوند: تلویزیون ال جی NANO80 2020 – NANO80 2021 – NANO80  2022، در این صفحه مدل های موجود قرار داده شده اند و سعی را بر آن داشته ایم تا مدل هر سال را به خوبی معرفی و بررسی نماییم.

LG TV NANO80 از ذرات نانو برای نمایش رنگ ها استفاده می کند و اصلی ترین مزیت این فناوری، نمایش رنگ هایی درخشان و بدون نویز می باشد. پنل نمایشگر از نوع IPS بوده و زاویه دید عالی را به وجود می‌آورد این فناوری بر روی صفحه نمایش 4K گسترده ساخته است تا بیننده بتواند از هر زاویه تصویری با جزئیات کامل را مشاهده کند، همچنین از عمق رنگ 10 بیتی با نور پس زمینه Edge LED برای ارتقاء سطح روشنایی و رنگ در کنار آن بهره می‌برد. در کنار تصویر میزان صدایی که برای این مدل میان رده به کار برده شده در حد متوسط است و از فناوری AI Sound Pro برای صدای فراگیر و همه جانبه کمک گرفته است.

پردازنده تصویری تلویزیون ال جی 55NANO80 ، چهار هسته ای فورکی می باشد (Quad Core Processor 4K) که در واقع یکی از قدرتمندترین پردازشگرهای تصویر است؛ به کمک آن میلیون ها جزئیات در صفحه نمایش برای هر فیلم گسترده خواهد شد. در صفحه نمایش فورکی تلویزیون رفرش ریت تصویر 60 هرتز است که حرکتی روان و صاف را برای فیلم و صحنه های اکشن رقم می زند.

این محصول بین دو مدل NANO84 و NANO75 قرار دارد، این دو مدل از ذرات نانو برای نمایش رنگ ها استفاده می کند و اصلی ترین مزیت این فناوری، نمایش رنگ هایی درخشان و بدون نویز می باشد. فناوری نانوسل از ذرات بسیار ریزی تشکیل شده که در صفحه نمایش رنگ های خسته کننده و بی کاربرد را فیلتر می کنند تا رنگ هایی مانند آبی، قرمز و سبز با شادابی بیشتری به نمایش دربیایند و در نتیجه شما از تماشای تصویری روشن‌تر و با رنگ هایی زنده‌تر لذت می برید. نانو 75 و 84 هم قیمت این مدل بوده و خیلی با هم تفاوتی ندارند اما در نانو 84 پایه‌ به صورت هلالی در وسط قرار گرفته است.

مزایای تلویزیون ال جی نانو 80

  • قیمت ارزان به نسبت مدل های دیگر
  • ایجاد تعادل بین کنتراست و روشنایی
  • پردازش هوشمند با پردازنده آلفا 5
  • ارائه زاویه دید گسترده در زوایای مختلف
  • آپدیت سیستم عامل به نسخه WebOS 22

تلویزیون ال جی نانو 80 از اتصال به اینترنت یا وای فای (WiFi) پشتیبانی می کند و با سیستم عامل WebOS مجهز شده است می توانیم بگوییم یک تلویزیون هوشمند است. با این مشخصات می توانید به تمام شبکه های اجتماعی دسترسی داشته باشید، برنامه های مورد نیازتان را از فروشگاه های آنلاین دانلود کنید و با خرید اشتراک در شبکه هایی مانند Netflix به تماشای جدیدترین فیلم و سریال های روز بنشینید. پشتیبانی از Airplay2، رابط کاربری UX و دستیارهای صوتی گوگل و Alexa اجاره می دهند راحتی بیشتری در کنترل تلویزیون داشته باشید.

مقایسه تلویزیون NANO80 با رقبا

تلویزیون BU8000 سامسونگ به مدل ال جی نانو 80 از لحاظ ظاهری و امکانات شباهت دارد، اما سامسونگ در حد 5٪ ارزان‌تر است. در برند سونی نیز تلویزیون X80K همرده این مدل بوده و از روشنایی بالاتری برخوردار است و از لحاظی قیمتی باید گفت سونی 20٪ گران‌تر تمام می‌شود. جدولی که در پایین مشاهده می‌فرمایید، مقایسه سه مدل میان رده از تلویزیون‌های فورکی برند سونی، سامسونگ و ال جی در سال 2022 می باشند که در سرعت رفرش با هم برادر هستند و مناسب برای گیمینگ حرفه‌ای نیستند، در واقع این مدل‌ها را برای نمایش فیلم و سریال مناسب دیده‌اند.

ویژگی / مدل NANO80 BU8000 X80K
برند ال جی سامسونگ سونی
سال تولید 2022 2022 2022
سایز (اینچ) 50، 55، 65، 75 43، 50، 55، 60، 65، 70، 75، 85  43، 50، 55، 65، 75 
سیستم عامل WebOS TIZEN Android
پردازنده Quad core Processor Crystal Processor Processor X1
نوع پنل IPS VA IPS
رفرش ریت 60Hz 60Hz 60Hz
زمان پاسخگویی 5.6ms 6.9ms 15.4ms
روشنایی (نیت) 315   376 
امتیاز محصول 6.6 7.1 7.4

در صورتی که از این مدل خیلی خوشتان آمده، اما با پایه‌های آن مشکل دارید، می‌توانید تلویزیون ال جی NANO84 را خریداری کنید که از پایه هلالی شکل استفاده کرده است تا بتوانید آن را روی میزهای کوچک‌تر هم قرار دهید. نانو 80 ارزان‌ترین مدل پرفروش این رده است و اگر می‌خواهید هزینه کمتری پرداخت کنید، تلویزیون ال جی UR9000 می‌تواند به عنوان یک LED معمولی با کیفیت تصویر فورکی پیشنهاد خوبی باشد.

این مدل دارای پورت های کاربردی و لازم USB و HDMI است که برای اتصالات مستقیم به کار برده ‌می‌شود، همچنین از گیرنده‌های دیجیتالی سرخود در مجموعه خود استفاده کرده است. قیمت تلویزیون ال جی NANO80 به عنوان یک مدل پرفروش بسیار مناسب و اقتصادی می‌باشد و اگر قصد تهیه این محصول را داشتید با کارشناسان ما در افرالند تماس حاصل فرمایید و با گارانتی طلایی یا بدون آن درب منزل تحویل بگیرید.

عکس تلویزیون ال جی NANO80

عکس تلویزیون ال جی Nano80 شامل تصاویر طبیعی محصول می باشند که بعد از بررسی آن گرفته شده اند. اصلی ترین بخش نمایشگر، صفحه نمایش آن است که با حداقل فریم و همچنین زاویه دید عالی همراه است. طراحی پایه ها با کلاس و شیک است که به شکل چنگکی دو شاخه ای هستند. بقیه جزئیات ظاهری محصول را برای خودتان می گذاریم، پس با دقت به بخش های مختلف تلویزیون نگاه کنید.

تصویر زمینه زیبا در تلویزیون ال جی nano80
رنگ های زنده و روشن با تلویزیون نانو 80 ال جی
کیفیت تصویر تلویزیون nano80 2021
ریموت کنترل تلویزیون nano80
تصویر nano80 2021
ریموت کنترل نانو 80 2021
لوازم جانبی تلویزیون نانو 80 2021
ضخامت تلویزیون nano80 2021
کارتون تلویزیون نانو 80 2021
پشت تلویزیون nano80 2021

از آن جایی که هنوز زمان زیادی از معرفی تلویزیون ال جی NANO80 2022 نگذشته است بررسی کامل محصول انجام نشده تا عکس های طبیعی آن را در این آرشیو قرار دهیم، به همین دلیل تصاویر موجود متعلق به تلویزیون ال جی 2021 می باشند.

تلویزیونی که یک اثر هنری است!

طراحی تلویزیون ال جی NANO80 از زیبایی های طبیعت الهام گرفته شده است. بدنه بدون فریم، پایه های دوشاخه ای و صفحه نمایش تخت این تلویزیون محصولی زیبا همانند یک اثر هنری پدید آورده‌اند که کاملاً با هر نوع دکوراسیونی در اتاق شما سازگار خواهد بود و می توان گفت جلوه ای زیبا به منزل شما اضافه خواهد کرد. با جداکردن پایه های کوچک، می توانید تطبیق زیبای تلویزیون با دیوار اتاقتان را مشاهده کنید؛ همچنین قاب پشت تلویزیون که قسمتی از آن به پورت ها و درگاه های ارتباطی اختصاص یافته است به راحتی در دسترس شما قرار گرفته.

طراحی

هر تلویزیونی که قصد خرید آن را داریم دارای تعدادی ورودی و خروجی است و این راه های ارتباطی آن با سایر دستگاه های جانبی را فراهم می سازد. تلویزیون ال جی NANO80 دارای چهار پورت HDMI، دو ورودی USB و تعدادی درگاه ارتباطی دیگر است که اجازه می دهد محتوای دستگاه های چند رسانه ای را به صفحه نمایش انتقال داده و پخش کنید؛ همچنین این تلویزیون دارای گیرنده های داخلی و جهانی (ستلایت) است که کانال های مورد علاقه شما را پخش می کند تا دیگر نیازی به خرید جداگانه گیرنده نداشته باشید.

پورت های تلویزیون نانو 80

تلویزیون ال جی نانو 80 مدل 2022 از تشخیص نور اتاق بهره می برد که می تواند با تعیین کم و زیاد بودن روشنایی اتاق، نور صفحه تلویزیون را به خوبی تنظیم کند. این ویژگی باعث می شود تا در روشنایی روز و تاریکی شب بهترین تصاویر را مشاهده نمایید.

وضوح نهایی تلویزیون ال جی نانو 80

تلویزیون های ال جی نانوسل رنگ های بیشتری در زاویه دید گسترده تری به نمایش می گذارند و این بدون شک تفاوت عمده شان با دیگر تلویزیون های جدید می باشد. رنگ های واقعی و بدون نویز که درخشندگی فوق‌العاده ای دارند، تصویر را همان گونه که باید، نشان می دهند و ال جی اکنون این را با کیفیت تصویر فورکی ادغام کرده است تا بیش از 1 میلیارد رنگ غنی را در 8 میلیون پیکسل در اختیار داشته باشید. از اصلی ترین مزیت هایی که نانوسل برای تلویزیون LG NANO80 به ارمغان آورده است رنگ های واقعی یا Pure Colors، دقت نانو و IPS است که به ترتیب رنگ هایی پر جنب و جوش و واقعی، شفافیت بالای صفحه نمایش و زاویه دید گسترده  را برای تصویر فراهم می سازند.

ذرات کوچک نانو که در تلویزیون نانو 80 ال جی از تداخل موج رنگ ها جلوگیری می کنند، اجازه می دهند رنگ ها بدون هیچ گونه تداخلی بر روی صفحه نمایش نشان داده شوند و همین باعث می شود رنگ های قرمز درخشان تر و رنگ های آبی غنی تر باشند. با این اوصاف باید بگوییم که تلویزیون های نانوسل اولین هدفشان خلق تصویری بی نقص است و با قیمت مناسبی که دارند هرگز شما را از خریدتان پشیمان نخواهند کرد.

تلویزیون نانوسل رنگ های واقعی ایجاد می کند!

ال جی با تولید تلویزیون های نانوسل در اواخر 2019 و اوایل سال 2020 از استانداردهای جهانی پیشی گرفته است و اکنون با ارتقای این فناوری در تلویزیون های 2021 خودش توانسته رنگ هایی واقعی تولید کند که تا به حال در هیچ تلویزیونی مشاهده نشده است. فناوری Pure Colors با استفاده از ذرات 1 نانومتری رنگ های مات را فیلتر می کند و با افزایش خلوص رنگ های اصلی در صفحه نمایش تصویری خیره کننده ارائه می دهد. در واقع می توانیم بگوییم این تکنولوژی صفحه، رنگ های خسته کننده را به صورت زنده و شاداب نمایش می دهد و از این طریق کیفیت محتوا را افزایش خواهد داد.

فناوری Pure Colors

اکنون ال جی آمده این فناوری را با کیفیت تصویر 4K ترکیب کرده و یک شاهکار جدید پدید آورده است که تجربه مشاهدات شما را به سطح جدیدی می رساند. پس می توانید از سطح پیشرفته کاهش نویز در صفحه نمایش لذت ببرید و هر آنچه تاکنون در فیلم ها و مستندات طبیعت نتوانسته اید ببینید را با این تلویزیون کشف کنید.

آپدیت پردازنده به آلفا 5

افرالند در نقد و بررسی های خودش سعی دارد راهکار و ایده های جدید برای خریدی مطمئن تر را در اختیار شما قرار بدهد. تلویزیون نانوسل ال جی مدل NANO80 از تلویزیون های خوش قیمت و با کیفیت این برند معتبر است که این بار در لیست بهترین های افرالند قرار گفته است.

ال جی در سال 2022 پردازنده 4 هسته ای محصول را به آلفا 5 نسل 5 ارتقاء داده است که به موجب آن کیفیت تصاویر ارتقاء پیدا می کنند. همانطور که از نام این تراشه مشخص است، برای تجزیه و تحلیل و بهینه‌سازی محتوای تصویری به کار می رود یعنی در ابتدا کیفیت محتوای منبع اصلی را تشخیص می دهد و با کاهش نویز موجود، وضوح محتوا را افزایش خواهد داد. این پردازنده به ویژه در افزایش کنتراست و رنگ هایی پرجنب و جوش دست بالایی دارد و به شما اطمینان می دهد هر آنچه تولید و نشان داده می شود به کیفیت فورکی نزدیک است.

پردازنده 4 هسته ای تصویر

در این مدل یک سنسور نور Illuminance Green sensor، روشنایی محیط اطراف را اندازه گیری می کند و سپس با توجه به این، روشنایی بهینه را برای صفحه نمایش فراهم می سازد. این سنسور اغلب وضوح، رنگ و کنتراست را برای افزایش کیفیت تصویر و کاهش مصرف انرژی بهینه می سازد و این بیشتر از هر چیزی در تلویزیون های امروزی اهمیت دارد.

نانوسل نانو 80، زیبا از هر زاویه

صفحه نمایش تلویزیون نانو 80 نانوسل ال جی از هر زاویه ای سرشار از رنگ هاست و زیبایی خودش را حفظ می کند. این تلویزیون دارای پنل IPS است پس بدیهی است که بتواند از زوایای مختلف رنگ های واقعی را تضمین کند. با داشتن این تلویزیون دیگر نیازی نیست همیشه روبروی صفحه نمایش بنشینید بلکه با زاویه دید فوق‌العاده گسترده ای که دارد تصویری واقعی و زیبا را به نمایش در می آورد.

تلویزیون ال جی NANO80 از فرمت HDR و HRD10PRO پشتیبانی می کند که زیبایی صحنه های مورد علاقه شما را به طور خودکار افزایش می دهد و طیفی گسترده از فرمت ها را برای تنظیم صحنه به صحنه تصویر ایجاد می کند.

چشم اندازی از FILMMAKER MODE

علاقه مندان به فیلم و سینما به خوبی ارزش تصویری واقعی در حین تماشای فیلم را درک می کنند. گاهی برای اینکه منظور تولید کننده اصلی فیلم را دریابیم لازم است بدون هیچ گونه افکت صوتی و تصویری محتوا را پلی کنیم و این دقیقا کاری است که تلویزیون ال جی نانو 80 در حالت FILMMAKER MODE انجام می دهد؛ در واقع می توان گفت این ویژگی به صنعت فیلمسازی احترام می گذارد و فیلم را دقیقا با تنظیماتی که از منبع اصلی روی آن اعمال شده به شما نشان می دهد تا صحنه های فیلم از همیشه واقعی تر باشند.

FILMMAKER MODE™

عملگرد گیمینگ نمایشگر

تلویزیون های نانوسل ال جی یک امتیاز جداگانه برای گیمرها دارند و آن هم سازگاری با ALLM یا حالت تاخیر بسیار کم خودکار است. با پشتیبانی از این قابلیت، تلویزیون و کنسول بازی شما اختلاف سرعت کمتری با همدیگر خواهند داشت و تلویزیون به طور خودکار افت کیفیت و سرعت را کاهش می دهد تا صحنه هایی شفاف و روان در بازی را تجربه کنید.

با این اتفاقات در بخش بازی تلویزیون گیمینگ نانو 80، نیاز داریم تا نرخ رفرش مناسبی را برای تصاویر در اختیار داشته باشیم. تلویزیون نامبرده ال جی با نرخ رفرش 60 هرتز تولید شده است تا بهترین گرافیک را در سریعترین صحنه های اکشن نشان دهد. میدانید که محدوده دینامیکی بالا یا HDR تنها مختص فیلم نیست؛ در بازی و تلویزیون های گیمینگ نیز به این فرمت پیشرفته نیاز داریم پس ال جی با گسترده ساختن HGIG برای افزایش کیفیت تصویری محتوا، بالاترین میزان روشنایی و جزئیات را برای هر صحنه در بازی شما رقم می زند.

صدایی جادویی در تلویزیون نانوسل

مساحت اتاق، مقدار فاصله شما با تلویزیون و محتوایی که پخش می کنید همگی در قدرت و برد صدا تاثیر دارند. با چشم پوشی از تمام این ها، تلویزیون نانو 80 ال جی سری 8 سیستم صوتی متناسب و ایده‌آلی دارد؛ 20 وات قدرت خروجی صدا در یک سیستم 2.0 کاناله صدایی فراگیر و همه‌جانبه را در اختیار شما قرار می دهند تا در هماهنگی با تصویر فورکی 4K تجربه ای فوق‌العاده از تماشای تلویزیون را برایتان رقم بزند.

Bluetooth Surround Ready

از برجسته‌ترین قابلیت های صوتی در تلویزیون ال جی 55nano80 فناوری شفاف سازی صدا و AI Sound Pro می باشند که باعث تولید صدایی فراگیر و شگفت انگیز در بلندگوها خواهند شد. تلویزیون نانو 80 نانوسل ال جی نه تنها تصویری خارق العاده به واسطه ذرات نانو نشان می دهد؛ همچنین صدایی مناسب با این محتوای تصویری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

بلوتوث آماده به کار است!

برای اینکه صدایی فراگیر در تلویزیون خودتان بشنوید و اصوات بتوانند در محدوده گسترده تری جولان بدهند بلوتوث به شما کمک می کند. این فناوری اجازه می دهد به‌ صورت بی سیم بلندگوهای بلوتوثی را به تلویزیون وصل کنید و صدای پخش شده از اسپیکرها را چند برابر سازید. در این روال شما نه به سیم نیاز دارید و نه هیچ تجهیزات دیگری؛ تنها این قابلیت را در تلویزیون و بلندگوهای خارجی فعال سازید و صدای موزیک مورد علاقه تان را در تمام اتاق های منزل بشنوید.

گزینه های بیشتر با WebOS جدیدتر

تلویزیون ال جی مدل Nano80 یک تلویزیون هوشمند است و این خبر خوبی برای طرفداران تکنولوژی می باشد. بدون شک در دنیای امروزی نمی توانیم همزمان با پیشرفت تکنولوژی گام برنداریم پس بهتر است خودمان را عادت بدهیم تا از دستگاه های هوشمند به بهترین نحو استفاده کنیم. این مدل با فناوری وای فای مجهز شده است و از سیستم عامل اختصاصی خودش یعنی وب او اس پشتیبانی می کند.

سازگاری با دستیارهای صوتی گول و الکسا و محیط کاربری زیبا این تلویزیون را به یکی از دوست داشتنی‌ترین مدل‌های نانوسل تبدیل کرده است. از این پس با دستورهای صوتی فیلم مورد علاقه تان را جستجو کنید و یا بدون تایپ کردن مرورگر باز کنید. هوش مصنوعی ThinQ AI در تلویزیون LG Nano80 اجازه می دهد تمام دستگاه های هوشمند منزل را کنترل کنید.

تلویزیون هوشمند نانو 80

ال جی در سال 2022 از سیستم عامل جدید خود رونمایی کرده است. سیستم عامل webOS از نسخه 6.0 به نسخه 22 تغییر پیدا کرده است و دلیل این تغییر نام گذاری ممکن است بر این اساس باشد که ال جی قصد دارد نسخه سیستم عامل را با سال میلادی تطبیق دهد. یکی دیگر از قابلیت های جدید استفاده از چندین اکانت برای تلویزیون است که منجر می شود شخصی سازی بهتر اعمال شود. در نسخه جدید وب او اس webOSعملکرد شخصی سازی محتوا برای تک تک افراد خانواده انجام می شود و به این ترتیب به هر یک از افراد محتواهای دلخواه شان پیشنهاد داده می شود.

خانه ای جدید در تلویزیون ال جی

به خانه جدیدتان در تلویزیون نانو 80 خوش آمدید. به تازگی در تلویزیون های نانوسل صفحه اصلی دست‌خوش تغییراتی شده که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. صفحه اصلی این تلویزیون با دسته بندی منوها و برنامه ها، امکان دسترسی به محتوای دلخواهتان را می دهد و می توانید از طریق ریموت جدید، تمامی توابع و برنامه ها را به صورت یکجا در اختیار داشته باشید.

Sports Alert یا هشدار ورزشی

با خرید تلویزیون nano80 ال جی دیگر هیچ کدام از مسابقه های ورزشی مورد علاقه تان را از دست نخواهید داد! قابلیت هشدار ورزشی در این تلویزیون قبل از شروع بازی به شما اطلاع می دهد، حتی اگر مشغول تماشای برنامه دیگری باشید. این ویژگی را ال جی مختص دوستداران ورزش و مسابقات هیجان انگیز فوتبال طراحی کرده است.

جمع بندی

در خرید تلویزیون یکی از عواملی که مد نظر قرار می دهیم قیمت آن است. تلویزیون ال جی نانو 80 با قیمت مناسب و امکانات روز تولید شده است که مورد پسند افرادیست که به دنبال یک مدل اقتصادی و میان رده هستند. این تلویزیون دارای ذرات نانو برای افزایش کیفیت رنگ و تصویر در صفحه نمایش است؛ همچنین با پشتیبانی از قابلیت های گیمینگ، گزینه ای مناسب برای گیمرهای واقعی به شمار می آید. این مدل یک تلویزیون هوشمند سال 2022 است پس انتظار داریم تمام قابلیت های اسمارت که کار را برای کاربر راحت می سازند را دارا باشد. سیستم عامل وب او اس، هوش مصنوعی ThinQ AI و سازگاری با دستیارهای صوتی از مهمترین امکانات هوشمند این تلویزیون هستند.

خرید تلویزیون ال جی NANO80

مدل NANO80 برای کاربرانی که خواهان تلویزیونی خوش قیمت با امکانات جدید هستند گزینه ای ایده آل به حساب می آید. با توجه به اینکه قیمت تلویزیون ال جی Nano80 در حدود متوسط قرار دارد باید انتظار کیفیتی در همین حد نیز از آن داشته باشیم، در مقایسه با تلویزیون های پیشرفته مانند اولدهای ال جی و همچنین کیولدهای بالارده نمی توان گفت که این مدل خیلی عالی است اما در مقایسه با تلویزیون های ال ای دی گزینه ای پیشرفته به حساب می آید و کیفیت تصویر بهتری ارائه می دهد. در سایت افرالند می‌توانید این مدل را در صورت دلخواه همراه با گارانتی تهیه فرمایید.

مشاهده nano80 در سایت ال جی: lg.com/nano80

ویدیو رضایت مشتری تلویزیون ال جی Nano80 شامل بازخورد خریداران قبلی محصول است که می تواند به شما در انتخاب بهتر تلویزیون کمک کند. اگر هنوز نمی دانید که تلویزیون ال جی نانو 80 برای شما مناسب است یا خیر پیشنهاد می کنیم ویدیو بازخورد خریداران قبلی را مشاهده نمایید. با دیدن ویدیو تجربه خریداران قبلی تلویزیون ال جی مدل Nano80 متوجه می شویم که این مدل از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و با توجه به قیمتی که دارد گزینه ای مناسب برای بیشتر منازل به حساب می آید. اگر نمی خواهید با تلویزیون گیم حرفه ای انجام دهید این مدل می تواند یک تلویزیون با امکانات پیشرفته و همپنین ارزش خرید بالا باشد.

آقای مرتضایی از تهران
آقای محمدنژاد از سبزوار
آقای صادقی از تهران
آقای حسنی از رشت
آقای چکاد
آقای کرمی از قزوین
آقای شاه‌پروری از تهران
مشخصات کلی
مدل NANO80
برند ال جی
سری 8
سال تولید 2022
کشور سازنده کره
کشور مونتاژ اندونزی
منوی فارسی ✔️
کاربری تماشای فوتبالتماشای فیلم و سریالخانگی
مشخصات صفحه نمایش
سایز 32"50"55"65"75"
نوع صفحه نمایش NanoCell
قطر صفحه‌نمایش (cm) 55 اینچ 138 سانتی متر
نوع پنل IPS
بک لایت ✔️
نوردهی صفحه دیود LED
نوع بک لایت

بک لایت همان نور‌پس‌زمینه تولید شده توسط لامپ‌های LED برای ایجاد روشنایی روی صفحه نمایش است.

Edge LED
تاریکی موضعی (Local dimming) ✔️
تعداد مناطق نوردهی

تعداد مناطق نوردهی (Dimming Zones) به بخش‌هایی از صفحه نمایش گفته می‌شود که به صورت مستقل کم نور می‌شوند.

-
عمق رنگ

عمق رنگ تلویزیون با تعداد بیت هایی که برای هر رنگ قرمز، سبز و آبی استفاده می شود تعیین می شود. به عنوان مثال، تلویزیون 8 بیتی می تواند 256 سطح مختلف از هر رنگ را نمایش دهد، در حالی که تلویزیون 10 بیتی می تواند 1024 سطح مختلف از هر رنگ را نمایش دهد.

10 بیت
بدون سو سو زدن
حداکثر روشنایی در محتوای SDR 220 نیت
حداکثر روشنایی در محتوای HDR 264 نیت
حداکثر روشنایی در نمایش بازی HDR (نیت) 262 نیت
کاهش دقت رنگ‌ها در زاویه دید افقی 31 درجه
تغییر رنگ‌ها در زاویه دید افقی 42 درجه
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی 34 درجه
افزایش سیاهی در زاویه دید افقی 70 درجه
تغییر گاما در زاویه دید افقی 39 درجه
تصویر
کیفیت تصویر 4K
رزولوشن

Resolution به تعداد پیکسل‌هایی که به صورت عمودی و افقی در تلویزیون قرار دارند نسبت داده می‌شود.

3840x2160px
ارتقاء رزولوشن (Resolution Upscale)

قابلیت Resolution Upscale محتوایی که کیفیت پایین‌تر از 4K دارند را ارتقاء می‌دهد تا با کیفیت‌تر نمایش داده شوند.

✔️
رفرش ریت

رفرش ریت یا نرخ بروز رسانی صفحه تعیین می‌کند که تصویر در هر ثانیه چند بار رفرش می‌شود. هر چه رفرش ریت بیشتر باشد، حرکت تصاویر سریع، روان‌تر خواهد بود و تاری تصویر کمتر می‌شود.

60 هرتز
رفرش ریت‌های ساپورت شده 60Hz
پردازنده تصویر Alpha 5 Gen 5
سیستم کاهنده نویز

سیستم Noise Reduction با کاهش نویزهای اضافی تصاویر را صاف‌تر و با کیفیت‌تر نشان می‌دهد.

✔️
فناوری HDR

فناوری High Dynamic Range باعث می‌شود تلویزیون طیف وسیع‌تری از کنتراست و رنگ را نمایش دهد؛‌ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند.

✔️
نسخه های HDR HDR10HDR10 PROHLG
طیف رنگی گسترده

تلویزیون با کمک Wide Color Gamut وسعت رنگ گسترده‌تری را نمایش می‌دهد که منجر به نمایش رنگ‌‌های روشن‌تر، تیره‌تر و غنی‌تر می‌شود؛ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر نمایش داده می‌شوند.

✔️
پنل ضد انعکاس نور

فناوری Anti Reflection انعکاس نور مستقیم (مانند نور لامپ یا خورشید) را به حداقل می‌رساند و موجب نمایش تصاویر واضح‌تر و دقیق‌تر می‌شود.

نسبت کنتراست ثابت

کنتراست ایستا (Static Contrast) نسبت روشن‌ترین و تیره‌ترین رنگ‌هایی است که تلویزیون می‌تواند نمایش دهد.

1021: 1
نسبت کنتراست داینامیک

کنتراست پویا (Dynamic Contrast) در تلویزیون فناوریی است که کنتراست تصویر را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می‌کند؛ این فناوری باعث می‌شود کنتراست تصاویر وابسته به محتوای در حال پخش تغییر کند.

-
حالت های تصویر CinemaDark RoomEcoFilmMakerGameSportsStandardVivid
قابلیت‌های تصویر ال جی تکنولوژی 4K Upscaler برای افزایش رزولوشن تصاویر،‌ از بین بردن نویزها و نمایش تصاویر غیر فورکی در حد 4Kتکنولوژی AI Brightness Control برای تشخیص نور محیط و تنظیم نور صفحه نمایش به کمک هوش مصنوعیتکنولوژی ALLM یا (Auto Low Latency Mode) برای ارائه تاخیر خودکار در بازیتکنولوژی Cinema HDR برای سینمایی تر کردن محتوای در حال پخشتکنولوژی Face Enhancing برای واضح‌تر نشان دادن چهره‌ها در نمایشگردارای 8.3 میلیون پیکسل برای ارائه کیفیت عالی تصویر در صفحه نمایشدارای Filmmaker Mode برای نمایش محتوا با کیفیت اصلیدارای تائیدیه 100% Color Fidelity از Intertek برای نمایش رنگ‌ها با دقت و کیفیت بالاتردارای تائیدیه 100% Color Volume از Intertek بری نمایش 100 درصد حجم رنگی DCI-P3دارای زاویه دید گسترده (Wide Viewing Angle)دارای سنسور تشخیص نور محیط (Illuminance Green sensor) برای تنظیم نور صفحه نمایش متناسب با اتاقدارای فناوری Billion Reac Color برای نمایش طیف رنگی گسترده (بیش از 1 میلیارد رنگ غنی)قابلیت 2K HFR برای نمایش ویدیوهای 2K با فریم ریت بالاقابلیت 4K HFR برای نمایش ویدیوهای 4K با فریم ریت بالاقابلیت Game Optimizer برای تنظیم قابلیت‌های گیمینگ حرفه‌ای در حین بازیقابلیت HGiG برای نمایش جزئیات بیشتر در در بخش‌های روشن و تاریک بازی‌های HDRقابلیت Perfect Black / Contrast برای نمایش رنگ مشکی خالص و افزایش دامنه کنتراستالگوریتم Luminance Optimizer for Local Dimming؛ کنترل نور پس زمینه (بک‌لایت) و بهبود کنتراست تصاویر
گیمینگ
سازگاری کامل با کنسول بازی نسل هشتم
پشتیبانی از HDMI 2.1

پورت HDMI 2.1 برای انتقال تصویر 4K‌ با رفرش ریت 120 هرتز یا تصویر 8K با رفرش ریت 60 هرتز مناسب است.

رفرش ریت متغیر

VRR مخفف Variable Refresh Rate و به معنای رفرش ریت متغییر است و به زبان ساده؛ به تلویزیون اجازه می دهد تا میزان رفرش ریت خود را در زمان واقعی با فریم ریت خروجی کنسول بازی یا سیستم کامپیوتری تنظیم کند.

پشتیبانی از VRR در رزولوشن های
کاهش تاخیر ورودی خودکار

ALLM یا Auto Low Latency Mode به تلویزیون اجازه می‌دهد تا به صورت اتومات، همزمان با اتصال به کنسول بازی به حالت Game Mode تغییر کند و در نتیجه تاخیر ورودی تلویزیون به حداقل می‌رسد تا بازی روان‌تر و سریع‌تر اجرا شود.

✔️
پشتیبانی از HGIG

HGIG‌ یا HDR Gaming Interest Group با هدف نمایش دقیق تصاویر با کیفیت HDR در بازی‌ها است تا بدون توجه به شرکت سازنده تلویزیون، تصاویر و رنگ‌های HDR در بازی‌ها نمایش داده‌ شوند.

✔️
حالت بازی

Game Mode با کاهش تاخیر ورودی در بازی، سرعت عمل و تجربه گیمینگ بهتری را رقم می‌زند.

✔️
زمان پاسخگویی

ریسپانس تایم (Response Time)، در تلویزیون سرعت تغییر یک پیکسل از یک رنگ به رنگ دیگر است و بر حسبت میلی‌ثانیه (ms) اندازه‌گیری می‌شود. زمان پاسخگویی برای بازی‌های ویدیویی و صحنه‌های اکشن که تحرک و سرعت جابه‌جایی زیاد است، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. Response Time تلویزیون‌ها بین 1 تا 10 میلی‌ثانیه است که در نمایشگرهای گیمینگ معمولاً 1 تا 2 میلی‌ثانیه است.

5.6ms
پشتیبانی از FreeSync Premium Pro

FreeSync Premium Pro یک فناوری است که به تلویزیون اجازه می‌دهد تا نرخ رفرش ریت صفحه را با نرخ رفرش ریت کارت گرافیک Freesync در کنسول بازی سازگار کند. این به جلوگیری از تاری و پارگی تصویر می‌انجامد و تجربه بازی را بهبود می‌بخشد. نسخه Pro به نسبت نسخه قبلی از قابلیت VRR هم پشتیبانی می‌کند.

پشتیبانی از Nvidia G-Sync

Nvidai G-Sync یک فناوری است که به تلویزیون اجازه می‌دهد تا نرخ رفرش ریت صفحه را با نرخ رفرش ریت کارت گرافیک Nvidia در کنسول بازی سازگار کند. این به جلوگیری از تاری و پارگی تصویر می‌انجامد و تجربه بازی را بهبود می‌بخشد.

سرویس بازی ابری

Cloud Gaming Service در تلویزیون به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به کنسول یا کامپیوتر، بازی‌های ویدیویی را در تلویزیون اجرا کنید. این سرویس از طریق مراکز داده واقع در سراسر جهان کار می‌کنند و از طریق اینترنت بازی را به تلویزیون شما منتقل می‌کنند. برای اجرای این قابلیت باید به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید و همچنین اشتراک ماهانه برای سرویس بازی ابری مورد نظر تهیه کنید.

✔️
پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت 1080p@60Hz1440p@60Hz4K@60Hz720p@60Hz
تاخیر ورودی

Input Lag در تلویزیون به مدت زمانی گفته می‌شود که طول می‌کشد تا دستورها از کنترلر یا صفحه کلید به تلویزیون ارسال شوند و تصویر روی صفحه نمایش تلویزیون ظاهر شود. هر چه این تاخیر کمتر باشد، واکنش تلویزیون سریع‌تر خواهد بود و گیمر می‌تواند سریع‌تر به اتفاقات بازی واکنش نشان دهد.

1080p @ 60Hz 10.3 میلی‌ثانیه1440p @ 60Hz 9.8 میلی‌ثانیه4k @ 60Hz 9.8 میلی‌ثانیه
امکانات گیمینگ ال جی تکنولوژی Auto Low Latency Mode یا ALLM برای کاهش تاخیر ورودی خودکار یا Input Lag پایین و تجربه بازی بهترتکنولوژی Variable Refresh Rate یا VRR برای ارائه رفرش ریت متغیر و تجربه روان بازی‌هادارای منوی هوشمند مخصوص بازی (Game) برای دسترسی سریع به بازی های سرویس های ابری، کنسول بازی و برنامه های مربوط به آنها (شاید برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)فناوری AMD FreeSync Premium مناسب اتصال به کنسول و کامپیوترهایی که از پردازنده AMD و تکنولوژی FreeSync برخوردار هستند + ارائه رفرش ریت متغیرفناوری TruMotion 240 برای نمایش صاف و روان صحنه‌هاقابلیت 2K HFR برای پخش محتوای 2K با فریم ریت بالاقابلیت 4K HFR برای پخش محتوای 4K با فریم ریت بالاقابلیت Game Dashboard برای دسترسی و تنظیم سریع برخی از ویژگی‌های گیمینگ تلویزیون در حین بازی کردنقابلیت Game Optimizer (Game Optimiser) برای تنظیم ویژگی‌های گیمینگ تلویزیون در حین بازی کردن
امکانات هوشمند
سیستم عامل webOS
ورژن سیستم عامل 22
هوش مصنوعی Ai ThinQ

Ai ThinQ در تلویزیون‌های ال جی یک نوع هوش‌مصنوعی است که کارهایی مانند: جستجوی صوتی، پیشنهاد محتوا براساس سلیقه، مدیریت سایر لوازم خانگی ال جی با تلویزیون را ممکن می‌سازد.

✔️
دستیارهای صوتی AlexaGoogle Assistant
جستجوی صوتی ✔️
مرورگر وب

Web Browser یک مرورگر سرخود برای امکان جستجو در فضای وب است.

✔️
اتصال به گوشی ✔️
تصویر در تصویر

PIP یا Picture In Picture قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد یک محتوا را در کنار محتوای اصلی در پنجره‌ای کوچک‌تر نمایش دهید.

✔️
پشتیبانی از AirPlay2

AirPlay 2 نسخه پیشرفته‌تر Airplay1 است که توسط شرکت Apple توسعه یافته تا بتوان دستگاه‌های این شرکت را به تلویزیون و سایر نمایشگرها وصل کرد.

✔️
نمایش همزمان دو محتوا

Multi View قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد همزمان دو محتوا را روی نمایشگر تلویزیون پخش کنید.

✔️
قابلیت‌های هوشمند ال جی Home Dashboard برای مدیریت راحت برنامه‌هاLG Store فروشگاه نصب برنامه ال جیMagic Remote Controlپشتیبانی از AirPlay 2 و HomeKit محصولات شرکت اپل (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)پشتیبانی از اسپیکر هوشمند Google Home؛ جهت مدیریت و کنترل تلویزیون (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)پشتیبانی از برنامه LG ThinQ؛ مدیریت و کنترل تلویزیون از طریق موبایل هوشمندپشتیبانی از تلویزیون اینترنتی و تعاملی HbbTV (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا (Amazon Alexa) (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)پشتیبانی از سرویس LG Channels؛ تماشای برخی شبکه‌های اینترنتی (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی این سرویس در دسترس نباشد)پشتیبانی از سرویس Windows 365؛ جهت اتصال به کامپیوترهای ابری مایکروسافت (این قابلیت ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی و برنامه ها در دسترس نباشد)پشتیبانی از سرویس ویدئویی +Apple TV؛ دسترسی به شبکه‌های اینترنتی پخش آنلاین (این سرویس ممکن است برای برخی مناطق در دسترس نباشد)پشتیبانی از قابلیت IP control؛ جهت کنترل تلویزیون از طریق برنامه‌های شخص ثالثتله تکست (Teletext)دارای برنامه +Disney (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)دارای برنامه Kayo Sports (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)دارای برنامه YouTube TV (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)دارای پخش کننده موسیقی (Music Player)دارای جدول پخش برنامه‌ها (EPG) تا 8 روزدارای داشبورد هوشمند Home Hub (Home Dashboard)؛‌ مدیریت دستگاه‌ها، لوازم خانگی و خانه هوشمنددارای ریموت کنترل جادویی و هوشمند ال جی با پشتیبانی از NFC (ریموت کنترل ممکن است با توجه به مناطق جغرافیایی مختلف، متفاوت باشد)دارای قابلیت بلوتوث کم مصرف؛ اتصال به دستگاه های دیگر (Bluetooth Low Energy On)دارای مدیا پلیر (Media Player) داخلی برای پخش محتوادارای مرورگر اینترنت (Web Browser) برای وب گردی
سیستم صوتی
توان خروجی صدا 20 وات
سیستم صوتی 2.0 کاناله
نوع بلندگو Down Firing Speakers
Dolby (صدا)

فناوری Dolby در نسخه‌های مختلف صوتی مانند Dolby Atmos، Dolby Audio و DTS:X بسته به مدل و برند برای ایجاد صدای فراگیر مجازی چندجانبه استفاده می‌شود.

Dolby Digital
تکنولوژی صوتی Dolby Digital
ووفر

Woofer یک بلندگوی بزرگ است که برای تولید صداهای بم و عمیق (مانند انفجار، صدای موتور و...) استفاده می‌شود. در تلویزیون‌های معمولی صدای بم توسط بلندگوهای اصلی تولید می‌شود که ضعیف است نمایشگرهای گران‌تر با افزودن یک ووفر به تلویزیون صدای بم را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهند.

ساب ووفر
حالت های صدا CinemaMusicSportStandard
فناوری صوتی AI Sound ProClear VoiceClear Voice ProLG Sound SyncSound Share
قابلیت‌های صدا ال جی تکنولوژی AI Sound Pro؛ تنظیم خودکار صدا بر اساس نوع محتوا و شرایط محیط به کمک هوش مصنوعی (ارائه صدای 9.1.2 کاناله مجازی)تکنولوژی LG Sound Sync؛ جهت اتصال وایرلس یا کابلی تلویزیون به ساندبار - سیستم صوتی ال جی و کنترل صدای آنهاخروجی صوتی همزمان از بلندگوهافناوری WOW Orchestra؛ جهت پخش صدای همزمان تلویزیون با ساندبارهای سازگار ال جی و تفکیک کانال‌های صدا هنگام اتصال کابلی (HDMI)قابلیت Sound Share؛ جهت پخش آهنگ از موبایل یا دستگاه‌های دیگر روی تلویزیون - پخش صدای تلویزیون روی موبایل به صورت وایرلس از طریق بلوتوثقابلیت TV Sound Mode Share (TV Sound Mode)؛ جهت اعمال تنظیمات صدای تلویزیون روی دستگاه های صوتی سازگار ال جی متصل به پورت HDMI (ARC)
درگاه‌های ارتباطی
پورت HDMI ✔️
تعداد پورت HDMI 4 عدد
نسخه‌ های HDMI HDMI2.0
کانال برگشتی صدای HDMI ARC
قابلیت HDMI-CEC ✔️
پورت USB ✔️
تعداد پورت USB 2 عدد
نسخه USB USB 2.0
پورت اپتیکال ✔️
خروجی ساب ووفر
پورت هدفون
پورت ویدیو component
پورت ویدیو composite
اسلات CI -
ورودی RS-232C ✔️
بلوتوث (Bluetooth) ✔️
نسخه بلوتوث 5.0
پورت شبکه (LAN) ✔️
وای فای (Wi-Fi) ✔️
نسخه Wi-Fi وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پشتیبانی از IR Blaster
گیرنده‌ آنتن (Digital)ماهواره (Satellite)
نوع گیرنده گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
طراحی
زبان طراحی Cinema Screen 3 Sided
رنگ بدنه مشکی
رنگ فریم مشکی
رنگ پایه مشکی
نوع پایه جانبی دوشاخه ای
حالت های تنظیم پایه 1 حالت
نصب روی دیوار ✔️
اندازه VESA 300x300
وزن
وزن با پایه 55 اینچ: 36.965 اینچ:24.975 اینچ: 36.9
وزن بدون پایه 55 اینچ: 35.965 اینچ: 24.575 اینچ: 35.9
وزن بسته بندی 55 اینچ: 45.765 اینچ: 30.975 اینچ: 45.7
ابعاد
ابعاد با پایه (WxHxD) 55 اینچ: 1675×1029×359 میلی متر65 اینچ: 1452×909×295 میلی متر75 اینچ: 1675×1029×359 میلی متر
ابعاد بدون پایه (WxHxD) 55 اینچ: 445×964×1675 میلی متر65 اینچ: 1452×839×443 میلی متر75 اینچ: 1675×964×445 میلی متر
ابعاد بسته بندی (WxHxD) 55 اینچ: 1820×1115×200 میلی متر65 اینچ: 1600×172×970 میلی متر75 اینچ: 1820×1115×200 میلی متر
لوازم جانبی
پایه رومیزی ✔️
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه ✔️
ریموت کنترل ✔️
باتری ریموت ✔️
دفترچه راهنما ✔️
راهنمای نصب ✔️
کابل برق ✔️
منبع تغذیه
برچسب مصرف انرژی -
منبع تغذیه AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (Eco) ✔️
خاموش شدن خودکار (Auto Power Off) ✔️
حداکثر توان مصرف (وات) 83
توان مصرف در حالت عادی (وات) 168
حداقل توان مصرف در حالت استندبای (وات) 0.5
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5

  1. Mohammad saleh در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

    بنظر بنده اگه این تلویزیونو میخرید مونتاژ اندونزی انتخاب کنید هم طراحیش بهتره هم پشتش فلزیه

    پاسخ
  2. ali reza در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲

    سلام جناب این تلویزیون از منو فارسی پشتبانی می کند؟!
    و میتونم سایت فیلیمو و نماوا رو باز کنم؟!

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

      سلام دوست عزیز، تلویزیون های 2021 برند الجی با اپدیت جدید از منوی فارسی پشتیبانی می کنند و بعد از بروزرسانی جدید می توانید از این فقابلیت بهره ببرید. بله باکمک برنامه شخص ثالث در فروشگاه ال جی می توانید به فیلیمو و نماوا دسترسی داشته باشید.

      پاسخ
  3. هستی احمدی در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۲

    سلام وقتتون بخیر ببخشید من یه تلویزیون اقتصادی قیمت مناسب که مونتاژ لهستان و دالبی ویژن داشته باشه میشه راهنمایبم کنید

    پاسخ
    • در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۲

      سلام جناب قیمت مناسبترین تلویزیون از برند سامسونگ UP8100 بوده که از حالت دالبی ویژن پشتیبانی نمی کند. برای داشتن حالت دالبی ویژن باید هزینه ی بیشتری را در نظر بگیرید و مدل های بالاتری را انتخاب نمایید که با مونتاژ لهستان وارد بازار ایران نمی شود و باید مونتاژ کشور دیگری را انتخاب کنید.

      پاسخ
  4. samin ranjbar در تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۲

    وقت بخیر
    ببخشید من بودجه م ۲۰ تومنه می تونم یک تلویزیون میان رده خوب ۵۵ اینج رو سفارش بدم؟! اگه راهنماییم کنید ممنون میشم

    پاسخ
    • در تاریخ ۶ خرداد ۱۴۰۲

      سلام دوست عزیز با اون رنج قیمت شما می توانید تلویزیون شیاومی p1 و تلویزیون سامسونگ au7000 رو در سایز 55 اینج سفارش بدین

      پاسخ
  5. محمدی در تاریخ ۳ خرداد ۱۴۰۲

    سلام.
    میخاستم بدونم از نظر کیفیت تصویر این تلویزیون بهتره یا نانو 85 ؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۲

      با سلام.
      قطعا مدل نانو 85 مدل بالارده تر و جدیدتری هست پس کیفیت تصویر بالاتری نیز دارد

      پاسخ
  6. رضا شاهکار در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام جناب، تلویزیون نانوسل قابلیتش چیه و به چه معناست؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۲

      سلام جناب وقتتون بخیر NanoCell نامی است که شرکت تولید کننده برای ان در نظر گرفته است. در واقع تمامی تلویزیون ها از فناوری LED برخور دار می باشند و تکنولوژی اصلی ان ها LED است . شرکت ال جی برای افرایش رنگ های جذابتر و تنوع بیشتر از یک فیلتر بر روی صفحه نمایش بعضی از تلویزیون ها استفاده کرده است که به تلویزیون NanoCell شناخته شده است.

      پاسخ
  7. ali.karam nia در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام در تلویزیون nano80 بعضی اوقات که نمایشگر رو میوت میکنم بعد از 5 دقیقه به صورت خودکار خارج میشه، اگه تنظیمات خاصی داره لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

      درود بر شما دوست عزیز، این مسئله رو باید از نزیک بررسی کرد چون دلیل های زیادی را می تونه داشته باشه، امکان دارد تی وی شما در حالت فروشگاه تنظیم شده باشد. برای بررسی این موضوع می توانید از طریق ریموت کنترل دستگاه وارد قسمت تنظیمات شوید و سپس برروی قسمت General کلیک نمایید و گزینه ی Devices را بزنید و سپس بر روی TV Management باز کلیک نمایید و گزینه ی Home/Store Mode را انتخاب کنید و ان را بر روی گزینه ی Home تنظیم نمایید. اما اگر تنظیمات روی Home بود یعنی مشکل از این قسمت نیست و باید به دنبال دلیل دیگری باشید . اگر براتون مقدور باشه می توانید یکبار تلویزیون را به حالت کارخانه برگردانید و مجددا این موضوع را بررسی کنید.

      پاسخ
  8. shadi bijar در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

    درود برشما،با مبلغ 25 میلیون میتونم تلویزیون ۵۵ اینچ میان رده رو به بالا رو سفارش بدم؟؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سلام وقتتون بخیر جناب، با بودجه حدود 25 میلیون تومان تلویزیون ال جی NANO84 2022 و تلویزیون سامسونگ BU8500 را به شما پیشنهاد می دهیم. اما اگر بودجه بیشتری را در اختیار داشته باشید می توانید تلویزیون های بهتری را انتخاب کنید

      پاسخ
  9. robab rohani در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام وقتتون بخیر؛ من این تلویزیون رو حدودا یه ماهی میشه خریدم تلویزیون nano80 مگه تو سال 2021 تولید نشده؟؟ پس چرا مال من پشت تلویزیون روی برچسپش نوشته مارس 2022 ایا بنظرتون این تلویزیون اصله مشکلی نداره؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سلام درود برشما، تاریخ پشت تلویزیون نشان دهنده سال تولید اون محصول هستش اما تلویزیون برای اولین بار در سال 2021 عرضه شده است. بهخاطر همین به آن NANO80 2021 می گویند. در سال 2022 ال جی مدل NANO84 را جایگزین این تلویزیون نموده . البته تلویزیون NANO80 2022 را نیز تولید کرد اما این تلویزیون برای منطقه ما نیست. درکل تلویزیون شما محصول 2021 بوده اما چون خط تولید آن ادامه داشته ، در سال 2022 نیز مجدد عرضه شده است.

      پاسخ
  10. mohsen در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام درود برشما، ببخشید برای بودجه 25 میلیون تومن چه تلویزیونی رو باید بخرم میشه راهنماییم کنید؟
    بیشتربرای کاربری تماشای فیلم،که از لحاظ کیفیت تصویر خوب باشه می خوام

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سلام وقتتون بخیر، با بودجه 25 میلیون تومان ما تلویزیون سامسونگ Q60A را به شما پیشنهاد می دهیم. این تلویزیون با توجه به پنل VA عمق رنگ مشکی و کنتراست تصویر مناسبی رادر اختیار کاربران قرار می دهد و برای کاربری تماشای فیلم و سریال گزینه خوبی می باشد.

      پاسخ
  11. هما در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام وقتتون بخیر ببخشید چگونه می تونم اصالت تشخیص تلویزیون الجی رو تشخیص بدم؟

    بنظرتون این ممکنه که میگناز طریق حالت L مانند قسمت پورت های پشتی در تلویزیون ال جی می توان فهمید؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سلام جناب، برای تشخیص اصالت هر چیزی می تونید به سایت تولید کننده آن محصول مراجعه نمایید و مشخصات و اطلاعات محصول را با آن مقایسه کنید. مثلا جعبه تلویزیون های ال جی به یک شکل خاص بوده و اگر تغییر کند کاملا مشخصه. همچنین طراحی و ظاهر تلویزیون نیز بسیار مهم است که کاملا شبیه عکسی ه در سایت اصلی قرار داده شده باشد و کاملامطابق داشته باشد. همچنین مدل کامل این محصول و سریال نامبر درج شده روی جعبه، پشت تلویزیون و داخل تنظیمات تلویزیون نیز حتما باید یکی باشند. شما می توانید با توجه به مدل کامل تلویزیون و کشور مونتاژ آن وارد سایت اصلی ال جی شده و در سایت ثبت نام کنید، با وارد کردن اطلاعاتی مانند سریال نامبر و مدل تلویزیون آن را رجیستر نیز نمایید. به این ترتیب اگر همه موارد گفته شده درست بود، محصول شما اصل می باشد و جای نگرانی نخواهد داشت.

      پاسخ
  12. فرشید رسولی در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام خسته نباشید …
    درسته که میگن تلویزیون الجی nano80 پنل ضعیفی دارد و امار خرابی پنل در این مدل نسبت به مدلای دیگه بیشتر است…؟!
    همچنینحقیقت داره که این تلویزیون گرم میکنه و قسمت پایین پنل به شدت گرم میشه..؟!
    ببخشید به طور میانگین میزان رضایت تلویزیون نانو80 چند است…؟؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سلام جناب روزتون خوش ، این تلویزیون میزان خرابی بسیار اندکی داره و تا حدود زیادی رضایت مشتری رو به خود جلب نموده است.این نمایشگر برای استفاده روزمرگی و معمولی فوق العاده بوده و از کیفیت تصویرخوبی برخوردار می باشد. از نظر گرم شدن تلویزیون هم بله تمامی تلویزیون های پایین رده و میان رده گرم می شوند چون پردازش های سنگینی را انجام می دهند امااین مسئله اصلا جای نگرانی نیست و براتون مشکل درست نخواهد کرد. گرمای تولید شده توسط این نمایشگر ها کاملا کنترل شده هستند. از بابت کیفیت هم کاملا خیالتون راحت و اکثر افرادی که برای استفاده روزانه ان را تهیه کرده اند مشکل خاصی براشون پیش نیومده و درصد خرابیشون بسیار کم می باشد.

      پاسخ
  13. محسن در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۲

    سلام‌
    در صورتی که قصد گیم نداری و صرفا برای فیلم و تصویر استفاده داریم ارزش خرید نانو۸۰ بیشتر یا نانو ۹۰ اگر مدل دیگری هم برای استفاده خانگی معمولی پیشنهاد دارید ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۲

      سلام و درود
      ببنید این دو مدل خیلی اختلاف قیمت دارن به نظرم اگر تلویزیون برای گیم نمی خواید بهترین گزینه نانو 80 یا نانو 84 لازم نیست بیشتر هزینه کنید.

      پاسخ
  14. فرزاد در تاریخ ۷ فروردین ۱۴۰۲

    تلویزیون در بحث هوشمند کمی کند عمل میکند ولی در حالت عادی کاملا عالی است

    پاسخ
    • در تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۲

      منظورتونو متوجه نشدم؟ کندی در حالت هوشمندی!

      پاسخ
  15. Omid در تاریخ ۲ فروردین ۱۴۰۲

    سلام نانو ۸۰ محشره واقعا
    چگونه میشه منو را فارسی کنم؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۲

      سلام اموزش فارسی سازیشو توی سایت گذاشتم. توی گوگل سرچ بزنید فارسی کردن تلویزیون ال جی افرالند ویدیو کاملشو براتون میاره.

      پاسخ
  16. Omid در تاریخ ۲ فروردین ۱۴۰۲

    سلام منو دستگاه من فارسی نیست ایا همانند سامسونگ با فشردن دکمه اینفو ،منو،موت وپاور میشه منو فارسی بشه.
    نوروزتان مبارک باد

    پاسخ
    • در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۲

      سلام وقت بخیر.
      سال نو شما هم مبارک
      خیر روشش فرق می کنه توی گوگل سرچ بزنید فارسی سازی تلویزیون ال جی افرالند ویدیو کاملشو براتون میاره اموزش دادیم.

      پاسخ
  17. محمد آزادی در تاریخ ۴ اسفند ۱۴۰۱

    سلام چرا لبه زیری ال جی نانو 80 سال 2022 خیلی داغ میشه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • در تاریخ ۷ اسفند ۱۴۰۱

      سلام و خسته نباشید لبه ی زیر محل خروج گرماست. مشکلی نداره.

      پاسخ
  18. علی در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

    میخواستم بپرسم مدل ۲۰۲۰ ایا فلش ۶۴ رو پشتیبانی‌میکنه؟ یا خیر.

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

      سلام بله پشتیبانی می کنه.

      پاسخ
  19. توحید در تاریخ ۲۰ آذر ۱۴۰۱

    ما خریدیم تلوزیون خوبیه ولی نمیدونم چرا پایین لبه صفحه نمایشش کمی داغ میکنه وقتی کنتراست و‌نور صفحه نمایشش زیادتر بشه داغیش هم زیاد میشه. آیا این یک مشکل هست؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۱ آذر ۱۴۰۱

      سلام هیچ مشکلی نداره.

      پاسخ
    • در تاریخ ۸ دی ۱۴۰۱

      سلام کمی داغ شدن در تلویزیون های جدید به خاطر قدت پردازنده چیز طبیعیه. نگران نباشید.

      پاسخ
  20. احسان در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۱

    سلام
    نانو ۸۰ مدل ۲۰۲۲ موجود شده؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۱

      سلام و درود
      خیر در حال حاضر فقط مدل های 2021 و 2020 موجوده به زودی 2022 نیز موجود می شه

      پاسخ
  21. Saman.s در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۱

    سلام این مدل توی سال 2022 چه تفاوتی داره با مدل 2021 ؟؟؟؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۶ آبان ۱۴۰۱

      سلام خسته نباشید تفاوت خاصی با هم ندارن. بهبودهایی در پردازنده داشته و نسخه سیستم عاملشم آپدیت شده.

      پاسخ
    • در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

      سلام
      از نظر سیستم عامل پیشرفت داشته به نسخه الفا رسیده.

      پاسخ
  22. پوریا در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱

    من خریدم واقعا حرف ندارن خداروشکر من میخواستم au9000سامسونگ بخرم ولی وقتی کیفیت تصویر nano80رو دیدم نظرم عوض شد و خریدمش

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۶ آبان ۱۴۰۱

      نانو 80 عالیه انتخاب خوبی داشتید مبارکتتون باشه.

      پاسخ
    • در تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۱

      مبارکتون باشه. بله این مدل پرفروش ترین تلویزیون ال جی در سال قبل بود و مشتریان زیادی رضایتشونو از این مدل اعلام کردن.

      پاسخ

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

پاسخ به پرسش‌های متداول

01تلویزیون ال جی NANO80 2022 چه تفاوتی با NANO80 2021 دارد؟

علاوه بر بروزرسانی WebOS 5.0 به 6.0 شاهد دیزاین ریموت کنترل و پایه ها هستیم. فریم تلویزیون ال جی NANO80 2022 نیز باریک تر شده و در کل کیفیت ساخت مدل 2022 بالاتر رفته است.

02تلویزیون ال جی NANO80 چه تفاوتی با UP8150 دارد؟

نانو 80 از فناروی NanoCell استفاده می کند که می تواند تصاویر را با روشنایی بیشتری نمایش دهد. تلویزیون NANO80 از طراحی و کیفیت تصویر بهتری به نسبت UP8150 بهره برده است. در ضمن پایه مدل UP8150 هلالی و در وسط است اما مدل دیگر پایه های جانبی دارد.

03NANO80 چه تفاوتی با سری 8 های دیگر دارد؟

تلویزیون NANO80 با مدل های X80K و BU8000 رقابت می کند. به نسبت این دو مدل می توان گفت اگر کیفیت تصویر روشن تر می خواهید نانوسل بهتر است. اگر به دنبال طراحی باریک تر هستید سراغ BU8000 بروید؛ در نهایت اگر طرفدار سونی هستید می توانید X80K را انتخاب کنید اما این مدل به نسبت ارزش خرید پایین تری (با توجه به قیمت بیشتر) دارد.

04 در بازه قیمتی 20 میلیون تومان چه تلویزیون 55 اینچی بخرم؟

تلویزیون ال جی 55NANO80 در مقابل NANO86 و همچنین BU9000 قرار می گیرد که هر کدام نقاط قوت خود را دارند. BU9000 بسیار باریک و با ریموت خورشیدی؛ نانو 86 پایه وسط و با رفرش ریت 120 هرتز است.

تلویزیون ال جی NANO80
پاک کردن