۱۳ مهر ۱۴۰۲

بهترین تلویزیون ال جی

بهترین تلویزیون های ال جی

در میانه معرفی بهترین تلویزیون ال جی 2024-2023 شما را با چهره‌ای دیگر از این برند کره‌ای آشنا می‌سازیم؛ این تلویزیون‌ها شامل چند فناوری جدید هستند که هر کدام به نحوی به ارتقاء کیفیت محصولات کمک کرده اند و ماجرا با ورود این محصولات جدید، هیجانی دیگر به خود می‌گیرد. بهترین تلویزیون های ال جی 2024 شامل اولد‌های روشن‌تر به کمک فناوری جدید ال جی هستند که توان رقابت با نمایشگرهای بالارده سامسونگ را دارند. امسال رقابت تنگاتنگی بین دو رقیب کره‌ای وجود دارد و باید دید کدام یک بر دیگری چیره خواهد شد.

ستاره مجلس 2023، برند ال جی، هر سال بیش از پیش قد می‌کشد و رد پایش را در دنیای لوازم خانگی به جا می‌گذارد. بهترین تلویزیون ال جی 2022 – 2023 زیر سایه تکنولوژی زیبایی و هیجان را به خانه‌های ما باز میگرداند تا آینده‌ای روشن‌تر برای این برند رقم بزند.

ویدیو راهنمای خرید تلویزیون ال جی


ال جی برای ارتقاء سطح روشنایی تلویزیون، پنل Evo را در سال 2021 معرفی کرد ولی برخی از مدل های اولد از این پنل بهره نبردند، اما سال 2023 داستان کمی فرق دارد. امسال با سری A اولدهای این برند خداحافظی می‌کنیم و مدل B3 نماینده اولد اقتصادی این شرکت است. تلویزیون‌های بالارده ال جی روشنایی بسیار عالی دارند که در ادامه بیشتر در موردشان صحبت خواهیم کرد. خلاصه که در ادامه به بررسی بهترین تلویزیون‌های ال جی 2022 – 2023 می‌پردازیم و نگاهی به فعالیت‌های یکساله این شرکت و نوآوری های جدید آن می‌اندازیم. پس اگر به دنبال خرید تلویزیون ال جی هستید همراه افرالند باشید.

این مقاله در تاریخ 2 اردیبهشت 1403 با افزودن لیست بهترین تلویزیون‌های مارک ال جی آپدیت شد.

بهترین تلویزیون ال جی 2024

بهترین تلویزیون های ال جی در سال 2024 همچنان جزو برترین نمایشگرهای جهان هستند. تلویزیون‌های OLED و QNED این برند به خوبی در دل بازار جا خوش کرده‌اند. نانوسل‌ها هم کم کم از خط تولید خارج شده و جای خود را به کیوند‌های اقتصادی داده‌اند.

در صورتی که تمایل دارید می‌توانید به صفحه خرید تلویزیون 2024 مراجعه کنید و پرطرفدارترین مدل‌های امسال را بیشتر بررسی کنید.

در جدول زیر می‌توانید بهترین تلویزیون‌های ال جی 2024 را مشاهده کنید:

مدلنوع نمایشگررفرش ریت (هرتز)
تلویزیون ال جی G4OLED120 (144)
تلویزیون ال جی C4OLED120 (144)
تلویزیون ال جی QNED90TQNED120
تلویزیون ال جی QNED85TQNED120
تلویزیون ال جی QNED80TQNED60
تلویزیون ال جی UT8000LED60

پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به صفحه خرید سریع‌ترین تلویزیون اولد جهان در سال 2024 بیندازید. lg c4 جدیدترین نمایشگر این شرکت با سرعت عمل گیمینگ بسیار عالی و رفرش ریت 120 (144) هرتز است.

لیست بهترین تلویزیون ال جی 2023

بهترین تلویزیون ال جی در سال 2023، تلویزیون ال جی G3 با طراحی فوق‌العاده باریک و روشنایی خیره کننده است که برچسب قیمتی لاکچری دارد. در لیست زیر چند مدل دیگر از ال جی را معرفی کرده‌ایم:

  1. تلویزیون ال جی G3
  2. تلویزیون ال جی C3
  3. تلویزیون ال جی CS3
  4. تلویزیون ال جی QNED99
  5. تلویزیون ال جی QNED95
  6. تلویزیون ال جی QNED87
  7. تلویزیون ال جی QNED85
  8. تلویزیون ال جی NANO77
  9. تلویزیون ال جی UR9000
  10. تلویزیون ال جی UR8000
تلویزیون ال جی G3

باید اشاره کنیم که روشنایی و پنل، تنها بهبود در این تلویزیون‌ها نیستند؛ بلکه می‌توان به نسخه بالاتر پردازنده، سیستم عامل ورژن جدید (8.0)، قابلیت‌های گیمینگ به روز و طراحی متفاوت اشاره کرد که در ادمه به بررسی جزئیات هر کدام خواهیم پرداخت.

در میانه رونمایی از شاهکارهایش، ال جی پرده از بهترین تلویزیون QNED و نانوسل خودش نیز برداشت که به گفته خودش می‌توانید انتظار بهترین عملکرد و کنتراست را از مدل‌های کیوند داشته باشید؛ همچنین برچسب گذاری تلویزیون‌های نانوسل نیز در این سال همزمان با معرفی آن‌ها انجام شد که می‌توان گفت پس از LEDها، اقتصادی‌ترین مدل‌ها خواهند بود و با کاربری گیمینگ و تماشای فیلم و سریال، به خانه‌های شما راه پیدا می‌کنند. اگر دنبال پیشرفته‌ترین نمایشگر سال هستید، خرید تلویزیون ال جی C3 را پیشنهاد می‌کنیم که برنده جایزه بهترین تلویزیون برای بازی درسال 2023 شده است.

مدلنوع پنل
تلویزیون ال جی C3OLED Evo
تلویزیون ال جی CS3OLED Evo
تلویزیون ال جی G3OLED Evo
تلویزیون ال جی Z3OLED Evo
تلویزیون ال جی UR7300LED
تلویزیون ال جی UR8000LED
تلویزیون ال جی UR8100LED
تلویزیون ال جی UR9000LED
تلویزیون ال جی UR9100LED
تلویزیون ال جی UR7800LED
لیست تلویزیون‌های ال جی 2023

بیشتر بخوانید:
بهترین تلویزیون 2024

لیست پرفروش‌ترین تلویزیون ال جی 2022

  1. تلویزیون ال جی C2
  2. تلویزیون ال جی CS
  3. تلویزیون ال جی QNED85
  4. تلویزیون ال جی QNED80
  5. تلویزیون ال جی NANO80
  6. تلویزیون ال جی UQ8000

ال جی در سال 2022 مدل‌های جدیدی در بین تلویزیون‌ها معرفی نکرده است (تقریباً) ولی چند نوآوری در صفحه نمایش‌های جدید بکار برده و البته که مهم‌ترین بخش فعالیت‌هایش به بروز رسانی‌های ایجاد شده بر می گردد. پنل تلویزیون های اولد ارتقاء یافته، پردازنده آلفا یک نسل بالاتر رفته، سیستم عامل بروزتر شده و همه اینها باعث رشد کیفیت تلویزیون‌ها می‌شود.

مدلنوع پنل
تلویزیون ال جی C2OLED Evo
تلویزیون ال جی G2OLED Evo
تلویزیون ال جی QNED80Mini-LED
تلویزیون ال جی QNED90Mini-LED
تلویزیون ال جی NANO90NanoCell
تلویزیون ال جی NANO88NanoCell
تلویزیون ال جی NANO86NanoCell
تلویزیون ال جی NANO84NanoCell
تلویزیون ال جی NANO80NanoCell
تلویزیون ال جی UQ9000LED
تلویزیون ال جی UQ8000LED
لیست تلویزیون‌های ال جی 2022

پرفروش‌ترین تلویزیون ال جی در سال 2022، تلویزیون ال جی C2 و در میان نانوسل‌ها، مدل Nano84 است که ارتقا یافته مدل سال قبل می‌باشند که می توان گفت اولد c2 مدل بالارده گیمینگ است و توانسته جایگاه والایی در میان اولدها برای خودش رقم بزند. در ادامه به بررسی هر کدام از تغییرات و قابلیت‌های این تلویزیون‌ها می‌پردازیم.

انواع صفحه نمایش در تلویزیون ال جی

طبق عادت هر ساله، ال جی در یحث نمایشگر سنگ تمام گذاشته و متناسب با تمام سلایق و بودجه ها، تلویزیون هایش را تولید و روانه بازار کرد. در سال 2023، از تلویزیون هایی با صفحه نمایش OLED، QNED، NANOCELL و LED پرده پرداری کرد که مدل های اولد و کیوند، قیمت بالاتری به نسبت بقیه دارند و پنل خای LED خوش قیمت ترین ها در این بازار پررقابت به شمار می‌آیند. در اینجا به بررسی هر کدام از این فناوری‌ها خواهیم پرداخت.

بررسی تلویزیون اولد ال جی و پنل evo

مدت هاست که ادعا می شود فناوری OLED به اوج فناوری خود رسیده است و در نتیجه عرضه نسخه های بهبود یافته تلویزیون اولد با سرعت کندی مواجه است؛ اما به نظر می رسد که ال جی با پنل جدید LG OLED Evo این ادعا را پس می زند.

تلویزیون اولد ال جی

ال جی اولین بار از پنل Evo در تلویزیون اولد G1 استفاده کرد که در سال 2021 توانست بازخورد خوبی از آن بگیرد. از آن جایی که اولدها همیشه با روشنایی کمتر به نسبت تلویزیون های ال ای دی همراه بوده اند، الجی برای جبران این کمبود از پنل Evo در دو تلویزیون 2022 و 2023 استفاده کرده است. تلویزیون ال جی C3 و G3 امسال پنل Evo دارند که نسبت به مدل‌های معمولی می‌توانند روشنایی بالاتری را ارائه دهند.

تلویزیون ال جی G3 و G2 با پنل Evo از عناصر درخشان تری در ساختار پنل خود استفاده می کنند که منجر به ایجاد تصاویر روشن‌تر و واقعی‌‎تر می‌شود. ال جی همچنین جزئیات و وضوح بیشتر را در پنل MLA تلویزیون گالری خودش که مدل G3 می باشد، نوید می‌دهد. این شرکت در مورد این فناوری بیان می کند که: LG OLED Evo دومین تکامل از OLED را نشان می‌دهد (اولین مورد به 4K/HDR در سال 2015 اشاره دارد). همه اینها بسیار هیجان انگیز هستند اما خبر خوب این است که تاکنون فقط OLED های G و در این سال اخیر نیز مدل C به عنوان مدل‌های OLED Evo تایید شده اند و این شانس وجود دارد که مدل های اعلام نشده به پنل LG OLED Evo مجهز شده باشند، فقط در حال حاضر می‌دانیم که B2 جزو آنها نیست.

در مورد اینکه سایر تولیدکنندگان تلویزیون می توانند از پنل جدید Evo برای تلویزیون‌های خود استفاده کنند (ال جی در حال حاضر تمام پنل‌های OLED استفاده شده در این صنعت را تهیه می‌کند)، ال جی در حال حاضر چیزی بیان نکرده است.

جدیدترین تلویزیون کیوند ال جی

درست در پله پایین‌تر OLEDهای ال جی؛ تلویزیون‌های LG QNED 4K و تلویزیون‌های LG QNED 8K قرار گرفته اند که طیف کاملی از کیوندهای جدید را تشکیل می‌دهند و بک لایت Mini LED را با فناوری Quantum Dot و NanoCell ترکیب می‌کند و این ترکیب جادویی، 64 برابر روشن‌تر از یک تلویزیون LED معمولی خواهد بود.

در حالی که هنوز خط تولید کامل؛ مشخص نشده است؛ ما می‌دانیم که 10 مدل QNED وجود خواهد داشت و در بالاترین قسمت، بهترین تلویزیون ال جی 83 اینچی 8K با عنوان QNED99 قرار دارد که تقریبا 30000 چراغ Mini LED و 2500 منطقه با نور مستقل را خواهد داشت.

قیمت تلویزیون کیوند ال جی

این تلویزیون کیوند 8K از پردازنده جدید آلفا 9 نسل 4 استفاده می‌کند این در حالی است که ال جی در سال 2023 این پردازنده را به آلفا 9 نسل 6 ارتقا داده. علاوه بر این ما شاهد رونمایی از QNED90 خواهیم بود که از VRR برای بازی و احتمالا کیفیت 4K پشتیبانی خواهد کرد.

تلویزیون‌های پرطرفدار نانوسل ال جی

ال جی به تولید مدل های استاندارد نانوسل (یعنی بدون Mini LED) در سال 2023 ادامه می‌دهد و به نظر می رسد؛ این مدل ها بسیار باریک‌تر از مدل‌های قبلی هستند. این دامنه همچنین دارای بسیاری از قابلیت ها مانند Dolby Vision IQ, VRR, eARC و Stadia است؛ هر چند که تصور می‌کنیم بسیاری از این موارد برای مدل‌های پریمیوم اختصاص یافته است. یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های نانوسل در سال 2022، مدل NANO84 می‌باشد که یک تلویزیون با قابلیت‌های معمولی (غیر گیمینگ) و قیمت مقرون به صرفه است.

ال جی در سال 2023، راه نانوسل‌های خودش را ادامه داده و در حال حاضر تنها اطلاع داریم که مدل نانو 77 را ارتقا داده؛ پس به عبارتی یکی از بهترین تلویزیون نانوسل 2023 ال جی، NANO77 با قابلیت‌های به روز شده و بهبود یافته می‌باشد.

تلویزیون های پرفروش ال ای دی ال جی

یکی دیگر از گروه تلویزیون‌های پرطرفدار ال جی همیشه مدل‌های LED بوده اند که با قیمت اقتصادی و کاربری خانگی روانه بازار می‌شوند. این تلویزیون‌ها معمولا با رفرش ریت 60 هرتز، و کیفیت تصویر 4K تولید می‌شوند که نمی‌توانند به عنوان گیمینگ یا بلارده مورد استفاده قرار گیرند اما برای کاربرانی که قصدشان از خرید تلویزیون، سرگرمی، تماشای فیلم و سریال و گشت و گذار در دنیای اینترنت است می توانند گزینه ایده آلی باشند.

این تلویزیون‌ها با پیشوند UQ در سال 2022 رونمایی شدند و پرفروش ترین آن ها UQ8000 رقم خورد. باید ببینیم ال جی در سال 2023، چه برچسبی را برای LED هایش انتخاب می‌کند. در ادامه به معرفی انواع سری‌ها و مدل‌های مختلف تلویزیون‌های LED / LCD می‌پردازیم.

بهترین تلویزیون گیمینگ ال جی

منصفانه است بگوییم که تلویزیون های OLED ال جی در حال حاضر بهترین تلویزیون های گیمینگ موجود هستند و این شرکت به دنبال ادامه کار خود در سال 2022 است. اتصالات HDMI 2.1 با ALLM (حالت تاخیر پایین خودکار)؛ پشتیبانی از VRR (رفرش ریت متغییر) و پشتیبانی از HGiG همچنان ادامه دارد. البته؛ منوی جدید Game Optimizer اضافه شده است تا گیمرها بتوانند به سرعت قابلیت های خاص بازی مانند فری سینک (FreeSync) را فعال و غیر فعال کنند. در این منو می توانید از بین ژانرهای مخصوص بازی انتخاب داشته باشید و حتی میزان تولید نور آبی را تنظیم کنید.

قابلیت گیمینگ در ال جی و سامسونگ

اگر بخواهیم تلویزیون‌های اولد ال جی را مبنای گیمینگ بودن قرار بدهیم باید بگوییم که در سال 2022، تلویزیون C2 رکوردار بوده و با توجه به اینکه در حال حاضر اولدهای 2023 ال جی به طور کامل معرفی نشده اند نمی توانیم نظر قطعی در رابطه با گیمینگ بودن C3 داشته باشیم.

در تکمیل این بخش بخوانید:
بهترین تلویزیون گیمینگ

این شرکت در حال صحبت در مورد ویژگی انتخاب ژانر است که تنظیمات بهتری را برای نوع خاصی از بازی‌های شما تولید می‌کند؛ اما مطمئنا همه ما حداقل تاخیر ورودی؛ واضح ترین تصاویر و دقیق ترین رنگ ها را می خواهیم و این باید بدون در نظر گرفتن ژانر باشد. زمان مشخص خواهد کرد که این ویژگی جدید واقعا ارزشش را دارد یا خیر؟

قابلیت‌ها و امکانات جدید تلویزیون LG

ال جی در سال جدید ارتقای تلویزیون هایش را در بخش های مختلفی مانند پردازنده، سیستم عامل اخصاصی WebOS و ریموت کنترل جادویی خلاصه کرد که بهبود هر کدام از این بخش‌ها، باعث شده این تلویزیون ها در سطحی بالاتر از جدول قرار گیرند.

پردازنده آلفا نسل جدید

مدل های بالارده ال جی از پردازنده آلفا بهره می‌برند که دارای دو نسخه 7 و 9 است. امسال نسل 5 به 6 ارتقاء پیدا کرده و هوش مصنوعی در پردازنده بروزتر شده است. تلویزیون های بالارده ال جی می‌توانند با تشخیص ژانر محتوایی، پردازش آن را واقعی‌تر کنند. همچنین علاوه بر تصویر، صدا نیز در این پردازنده بررسی و آنالیز می‌شود که ارتقاء صدا و تصویر همزمان با هم می‌تواند به کیفیت بالاتر محتوای ویدیویی بیانجامد.

این تراشه قدرتمند آلفا، در سال 2018 پا به دنیای تلویزیون‌های ال جی گذاشت که با رنگ‌های فوق‌العاده غنی، تصویری زنده و شفاف از محتوای صفحه‌نمایش را از هر زاویه نشان می‌دهد.

ورژن جدید سیستم عامل WebOS

از آن جایی که هنوز مدل های تلویزیون 2023 ال جی وارد بازار نشده‌اند نمی‌توان دقیق گفت که سیستم عامل چه تغییراتی داشته ولی با توجه به اینکه هر ساله تغییراتی ایجاد می‌شود، می توانیم بگوییم که لگ‌های سیستم کاهش پیدا می‌کند، رابط کاربری به کمک داشبورد کاربری ساده‌تر خواهد شد و انتظار می‌رود سرعت سیستم عامل در نسخه 8 هم افزایش پیدا کند.

ریموت کنترل جادویی جدید ال جی

بعد از چند سال خدمت کردن؛ ریموت کنترل مجیک اصلی ال جی جای خود را به مدل جدید می‌دهد. در نگاه اول، ریموت کنترل مجیک جدید ال جی در مقایسه با مدل قدیمی کمی شیک تر به نظر می رسد اما می‌توان گفت که این وسیله از طراحی ارگونومی و عملکرد اشاره‌گر و دکمه‌های بیشتر برخوردار است.

ریموت کنترل 2022 ال جی

دکمه‌های جدید شامل دکمه‌های اختصاصی برای دستیار صوتی گوگل و الکسا و همچنین موارد بیشتری برای دسترسی مستقیم به سرویس های استریمینگ است.

تلویزیون ال جی چه سایزی بخریم؟

خرید تلویزیون بر اساس سایز، نیازمند اطلاعات کافی در مورد مکان مورد نظر و متراژ آن است؛ به همین اولین موردی که به آن توجه می کنیم اندازه صفحه نمایش است و معمولا تلویزیون‌های ال جی در سایز 43، 50، 55، 65، 75 و 85 اینچ تولید می‌شوند که این برای تلویزیون اولد صدق نمی‌کند و اولدها به جای 75 اینچ، سایز 77 اینچ دارند. در مجموع، تلویزیون های 55 اینچ و 65 اینچ ال جی، به دلیل سایز و ابعاد مناسب‌تر به نسبت بقیه، متداول‌تر می‌باشند.

تلویزیون 43 اینچ90 سانتی متر
تلویزیون 55 اینچ1 متر
تلویزیون 65 اینچ1.2 متر
تلویزیون 75 اینچ1.4 متر
تلویزیون 85 اینچ1.6 متر

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنیم، فاصله ما از صفحه نمایش تلویزیون است و در این کار اعداد و ارقامی دخیل می‌شود تا بتوانیم فاصله درست از تلویزیون را محاسبه کنیم. در جدول بالا، فاصله مناسب از تلویزیون را در قالب اعداد بیان کرده ایم.

در تکمیل این بخش بخوانید:
راهنمای خرید تلویزیون

بهترین تلویزیون 55 اینچ ال جی

شاید بتوان پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین تلویزیون‌های ال جی را مدل‌های 55 اینچ نامید که در سری‌های مختلف و دسته‌های OLED، QNED، LED و نانوسل تولید می‌شوند. یک تلویزیون 55 اینچ می تواند مناسب اتاق پذیرایی یا محیط کار شما باشد و در عین حال اثری زیبا و مدرن از خودش به جا بگذارد. در حال حاضر محبوب‌ترین و بهترین تلویزیون ال جی 55 اینچ متعلق به اولدها وال ای دی های این شرکت مانند 55C2 و 55UQ8000 می‌باشند.

تلویزیون‌های پرفروش 65 اینچ ال جی

رتبه دوم در اندازه تلویزیون‌های ال جی، تعلق می‌گیرد به سایز 65 اینچ که معمولا در اتاق ها و محیط های بزرگتر استفاده می شود. این اندازه تقریبا در تمام تلویزیون های این برند مشترک است و شما می توانید با توجه به سلیقه خودتان یک اولد 65 اینچ یا نانوسل 65 اینچ خریداری کنید.

پرفروش ترین تلویزیون های 65 اینچ ال جی

پرفروش‌ترین تلویزیون 65 اینچ ال جی در بازار ایران، شامل مدل های 65QNED90 و 65NANO84 می باشند؛ همچنین اولد C2 نیز در اندازه‌های 48 تا 83 اینچ تولید شده است که دست شما را برای خرید باز می گذارد.

تلویزیون 75 اینچ ال جی

در این بخش از مقاله، می‌رسیم به تلویزیون‌های سایز بزرگ ال جی مانند 75 اینچ. در واقع یک تلویزیون 75 اینچ برای مکانی بزرگ با جمعیت زیادی از افراد خریداری می‌شود اما قبل از هر چیز شما باید بودجه ای که تعیین کرده اید را در نظر داشته باشید؛ چونکه تلویزیون 75 اینچ ال جی، معمولا قیمت بالایی دارد.

طبق معمول، تلویزیون‌های اولد ال جی قیمت بالاتری به نسبت دیگر مدل‌های این برند مانند نانوسل ها دارند؛ پس نمی‌توان گفت قیمت 77C2 با 75NANO84 در یک رده قرار دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق هر کدام از تلویزیون‌ها، با کارشناسان ما در فروشگاه افرالند تماس بگیرید.

تلویزیون‌های جدید 85 اینچ ال جی

اگر می خواهید لاکچری ترین تلویزیون سایز بزرگ را به خانه بیاورید، نیاز دارید تلویزیون 85 اینچ ال جی را خریداری کنید که با ظاهری متفاوت و طراحی مینیمال تولید می‌شوند. در واقع خرید یک تلویزیون 85 اینچ مناسب سالن‌های پذیرایی بزرگ و مکان‌هایی با مساحت بالا است. در میان اولدهای الجی، به جای این سایز، 83 اینچ را داریم و برای کیوند، نانوسل و ال ای دی ها، تنها در برخی از مدل‌ها مانند QNED90 و NANO80 می توانیم تلویزیون 85 اینچ خریداری کنیم.

خرید تلویزیون ال جی بر اساس قیمت

ال جی در حال حاضر، با تلاش و پشتکار فراوان، توانسته دومین جایگاه فروش بالای تلویزیون‌ها را به خود احتصاص دهد و یکی از دلایل این پیروزی، تنوع بسیار زیاد در قیمت محصولاتش است؛ به این معنی که شما حتما نیازی نیست حساب بانکیتان پرپول باشد تا بتوانید یک تلویزیون ال جی خریداری کنید.

خرید تلویزیون بر اساس قیمت

در این بخش از افرالند، سعی می‌کنیم پرفروش‌ترین و بهترین تلویزیون ال جی را در رده‌های اقتصادی، میان رده و لاکچری برای شما معرفی کنیم.

بهترین تلویزیون اقتصادی ال جی

سری تلویزیون ال ی دی ال جی، نقش پررنگی در بازار تلویزیون‌ها دارند و با قیمت مناسب و اقتصادی که برای آن ها تعیین شده، بازار را در دست گرفته‌اند. در مجموع اگر بخواهیم بررسی کنیم باید بگوییم که یک تلویزیون اقتصادی ال جی در سال 2022، قیمتی کمتر از 25.000.000 دارد.

از محبوب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین مدل‌های اقتصادی ال جی که در بازار ایران بسیار پرفروش هستند می‌توان به UQ8000 و نانو 84 اشاره کرد؛ این تلویزیون‌ها فاقد امکانات گیمینگ هستند اما با قیمتی مناسب و آخرین ویژگی های اسمارت تولید شده اند.

پرفروش‌ترین تلویزیون میان رده ال جی

تلویزیون‌های میان رده ال جی، همانطور که از نام آن ها مشخص است جایگاهی بین مدل‌های لاکچری و مدل های اقتصادی دارند پس می‌توانیم برای خرید آن‌ها نیز امیدوار باشیم. اگر LED ها را اقتصادی و اولدها را لاکچری بنامیم در این میان تلویزیون‌های نانوسل و برخی از کیوندها برچسب میان رده می‌گیرند مانند تلویزیون ال جی QNED80!

یک تلویزیون میان رده ال جی، حدود 10 درصد گرانتر از مدل های اقتصادی است اما همانطور که میدانیم هیچ گرانی بی‌دلیل نیست پس طبیعتاً امکانات و قابلیت‌های جدیدتری از ال جی به آن‌ها رسیده است. شما می توانید مشخصات کلی و ویژگی‌های تلویزیون میان رده ال جی را در سایت افرالند و یا تماس با کارشناسان ما در اختیار داشته باشید.

جدیدترین تلویزیون لاکچری ال جی

حس خوب برتر بودن را با یک تلویزیون لاکچری ال جی احساس خواهیم کرد! تلویزیون‌های ال جی که گرانتر قیمت گذاری می‌شوند معمولا در دسته اولد یا QNED هستند و تازه‌ترین دستاوردهای این برند را با خود به همراه دارند. در سال 2022، گران قیمت‌ترین تلویزیون ال جی مدل G2 بود اما از آنجا که با فروش آنچنانی از آن استقبال نشد، مدل C2 جایش را گرفت و به عنوان لاکچری‌ترین تلویزیون ال جی جایگاهش را محکم ساخت.

تلویزیون های لاکچری ال جی در سال 2022

ال جی برای سال 2023 نیز همین مسیر را ادامه داده و مدل بهبود یافته تلویزیون C2 را با عنوان C3 روانه بازار کرد که بدون شک صدر نشین جدول تلویزیون‌های لاکچری این برند خواهد بود.

جمع‌بندی

LG جایگاه دوم در بین سازنده‌های تلویزیون را از آن خود کرده است. این سازنده با اقتدار در سال 2022-2023 بهترین تلویزیون‌هایش را در دسته اولد، کیوند، نانوسل و ال ای دی روانه بازار کرد که تنوع بالای آن‌ها، باعث شده کاربر راحت‌تر بتواند مدل مورد نظر را متناسب با بودجه و نیاز خودش انتخاب کند. فروشگاه افرالند با معرفی بهترین تلویزیون ال جی 2022 – 2023، قدم محکمی در مسیر راهنمایی شما برای خریدی مطمئن برداشته است.

پاسخ به پرسش‌های متداول

01بهترین تلویزیون ال جی در سال 2022 کدام مدل است؟

بهترین تلویزیون ال جی 2022 در واقع مدل OLED G2 است، اما بعد از آن می توان تلویزیون ال جی C2 به عنوان اولد گیمینگ و همچنین تلویزیون ال جی QNED99 و NANO99 را هم گزینه های عالی معرفی کرد.

02کدام مدل تلویزیون های ال جی 2023 به بازار ایران می آیند؟

بیشتر تلویزیون های 4K ال جی 2022 به بازار ایران خواهند آمد اما در مورد اینکه تلویزیون های ال جی 2023 با رزولوشن 8K هم وارد بازار شوند نمی توان به یقیین نظر داد.

03تلویزیون ال جی 2023 با پارسال چه تفاوت هایی دارند؟

ال جی بیشتر امکانات پارسال خود را بروز کرده است، مثلا در تلویزیون های گران قیمت از نسل جدید پردازنده یعنی ژن 6 استفاده کرده است. همچنین ورژن سیستم عامل WebOS هم به 23 رسیده است. در نهایت تلویزیون اولد G3 نیز با پنل MLA روانه بازار خواهد شد و ال جی در این میان مدل های ارزان قیمت را هم تولید کرده است.

04تلویزیون های ال جی ارزش خرید دارند؟

ال جی یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تلویزیون و البته با کیفیت ترین سازندگان است. در بین برندهای مختلف یکی از بهترین گزینه هایی که می توانید انتخاب کنید تلویزیون های ال جی هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد امیر پور در تاریخ ۶ دی ۱۴۰۲

    سلام وقت بخیر محیط پذیرایی من حدود ۶۰مترمربع هستش چه سایز تلویزیونی مناسبه که بگیرم

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۸ دی ۱۴۰۲

      سلام آقا محمد عزیر وقت‌تون بخیر
      برای پذیرایی حدود 60 متر ما خرید تلویزیون 65 اینچ رو بهتون توصیه می‌کنیم. اینکه چه مدلی رو بخرید هم به بودجه و نیاز شما بستگی داره. در کل باید بودجه، نیاز کاریری (مثلاً گیمر هستید یا صرفاً برای استفاده معمولی می‌خواید) و چند فاکتور دیگه رو مدنظر قرار بدید. پیشنهاد می‌کنم برای راهنمایی بیشتر مطابق با نیازتون با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید اونا بهتر می‌تونن راهنمایی‌تون کنن.

      پاسخ
  • سیدعباس داودی در تاریخ ۲۲ آذر ۱۴۰۲

    سلام
    یه تلویزیون ال جی میخام که مناسب تماشای حرفه ای فیلم وسریال وحرفه ای گیمینگ وماهواره دار باشه باتصویر وصدای فوق العاده
    وباقیمت تقریبا ۳۰میلیون تومان

    پاسخ
  • سیدعباس داودی در تاریخ ۲۲ آذر ۱۴۰۲

    سلام
    یه تلویزیون برا تماشای حرفه ای فیلم وسریال وحرفه ای براگیمینگ وماهواره دار بابودجه تقریبا ۳۰میلیون وال جی باشه چی پیشنهاد میکنید؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۰ دی ۱۴۰۲

      سلام وقتتون بخیر، با این رنج قیمت ما تلویزیون ال جی qned80 رو به شما پیشنهاد می کنیم ،یک تلویزیون اقتصادی گیمینگ می باشد که تولید سال 2023 بوده و از کیفیت تصویر فورکی، رفرش ریت 120 هرتز و پنل ips برخوردار است که برای تماشای فیلم و سریال حرفه ای جوابگوست.

      پاسخ
  • مسعود در تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۲

    سلام چه مارک تلویزیونی خوبه خرید قیمت مهم نیست

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

      سلام و درود
      3 مارک جهانی برای تلویزیون هست ال جی سامسونگ و سونی این 3 برند هر کدام را خریداری کنید. ضرر نمیکنید.

      پاسخ
  • alireza در تاریخ ۱۳ تیر ۱۴۰۲

    سلام لطفا یک مدل ال جی 65 اینچ معرفی کنید که صوت وتصویر وحتا گیم هم خوب باشد

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۰ تیر ۱۴۰۲

      سلام قیمت مناسب qned80 بهترینه بعد اونم با بودجه های بیشتر می تونید برید سراغ qned90 و در سری های اولد cs و c2

      پاسخ
  • حمید نجمی در تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۲

    قیمت سایز ۵۵ نانو ۸۶ چنده امروز ممنون می شم بهم بگید

    پاسخ
    • در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۲

      سلام و خسته نباشید برای استعال قیمت می تونید به صفحه محصول برید قیمت ها بروزه هر روز با دلار تغییر می کنه.

      پاسخ
    • سیدعباس داودی در تاریخ ۲۲ آذر ۱۴۰۲

      سلام
      یه تلویزیون ال جی میخام که مناسب تماشای حرفه ای فیلم وسریال وحرفه ای گیمینگ وماهواره دار باشه باتصویر وصدای فوق العاده
      وباقیمت تقریبا ۳۰میلیون تومان

      پاسخ
      • در تاریخ ۱۸ دی ۱۴۰۲

        سلام آقای داودی عزیز
        در بازه قیمتی 30 میلیون دو مدل تلویزیون رو بهتون پیشنهاد می‌کنم که البته الان چند میلیون بیشتر از 30 تومن هستن:
        — تلویزیون ال جی QNED80 پرفروش‌ترین و ارزان‌ترین مدل گیمینگ 2023 هست که همه این مواردی که مدنظر دارید رو به خوبی ساپورت می‌کنه. (این مدل پایه دوشاخه‌ای داره).
        — تلویزیون ال جی QNED81 که مشخصات و امکاناتش دقیقاً مثل QNED80 هست منتهی پایه وسط هست.
        در نهایت به سلیقه خودتون می‌تونید بین این دو مدل یکی رو انتخاب کنید.

        پاسخ
      • در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

        سلام و عرض احترام
        تلویزیون ال جی QNED80 تمامی اون مشخصات مورد نظر شما را دارد. برای دریافت قیمت روز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

        پاسخ
        • حسين زينتي راد در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

          سلام میخاستم بپرسم من الجی uq80006 دارم بک لایت پایین نور مخفی پایین یه ذره تو صفحه تاریک معلوم میشه همه مدلاشون اینجوریه؟

          پاسخ
          • در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

            سلام و درود
            ممکنه قاب فریم تلویزیون با بدنه پشتی تلویزیون کمی فاصله گرفته باشه در صورتی که اینطور هم باشه شما نباید اهمیت بدید یا یخواهید درست کنید چون احتمال شکستن بکلایت یا پنل وجود دارد.

  • حمید نجمی در تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۲

    سلام من می خواهم ال جی نانو ۸۶ بخرم قیمتش چنده سایز ۵۵

    پاسخ
    • در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۲

      سلام برای اطلاع از قیمت به صفحه محصول برید و یا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

      پاسخ
  • Mahdi در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱

    سلام با بودجه 25 میلیون تومان چه تلویزیون ال جی (50اینچ )را پیشنهاد میکنید (سری جدید)

    پاسخ
    • در تاریخ ۷ فروردین ۱۴۰۲

      سلام تلویزیون nano86 ال جی عالیه.

      پاسخ
  • Mahdi در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱

    سلام بابودجه 25 میلیون تومان چه تاویزیون هایی. را پیشنهاد میکنید (50 اینچ)

    پاسخ
    • در تاریخ ۷ فروردین ۱۴۰۲

      سلام بهترین گزینه نانو 86 ال جی هست.

      پاسخ
    • سیدعباس داودی در تاریخ ۲۲ آذر ۱۴۰۲

      فرق ال جی ۵۵اینچQNED 80محصول ۲۰۲۲ با۲۰۲۳ درچیه ؟
      آیا هردو ماهواره دارن ؟

      پاسخ
      • در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

        سلام و درود
        تلویزیون ال جی QNED80 سال 2022 و 2023 از نظر طراحی و روشنایی HDR تغییراتی داشته QNED80 2023 قاب پشتی به پلاستیک تبدیل شده و باریک‌تر شده و از نظر روشنایی HDR هم بیشتر شده است.

        پاسخ
  • Mostafa در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱

    سلام ببخشید این مدل هایی که توضیح دادید آیا منحنی هم موجوده ؟؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۱

      سلام خیر در حال حاضر هیچ مدل منحنی تو بازار موجود نیست بجز یک مانیتور 34 اینچ از شیائومی و یک مدل قدیمی از سامسونگ

      پاسخ
  • پارساخان در تاریخ ۹ دی ۱۴۰۱

    ال جی نانو سل ۸۰سال ۲۰۲۲
    گرفتم عالیست پشت بدنه فلز وساخت اندونزی

    پاسخ
    • Reza در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۴۰۱

      سلام داداش منم ۸۴ خریدم وقتی خاموش میکنم از پشت تلوزیون جای usb و hdmi صدای تیک تیک میاد مال شما هم اینجوریه ؟ فقط وقتی خاموشه این صدا هست تا وقتی که روشن کنی قطع میشه صدا خیلی کم صداست

      پاسخ
      • در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۴۰۱

        سلام اگه بعد چند دقیقه قطع بشه عادیه.

        پاسخ
        • Reza در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

          نه داداش تا زمانی که خاموشه تیک تیک میکنه فقط زمانی که روشن میکنم صدا قطع میشه

          پاسخ
  • محمد در تاریخ ۲۲ آذر ۱۴۰۱

    سلام ببخشید الان از نظرشما کدام مدل تلویزیون ال جی بگیریم

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۷ آذر ۱۴۰۱

      سلام بستگی به بودجه تون داره همه چیزی اگه محدودیت بودجه ندارید برید سراغ اولدها اگه می خواید کمتر هزینه کنید کیوندها عالین و اگرم باز کمتر برید سراغ نانوسل ها. در میان این مدل ها هم هر چی سری بره بالاتر تلویزیون بهتر و البته گرانتر می شه به نظرم با کارشناسان فروش تماس بگیرید بهتون مشاوره میدن خیلی بهتر می تونید انتخاب کنید.

      پاسخ
      • شجاعی در تاریخ ۲۳ دی ۱۴۰۲

        میشه شما ه کارشناسان مربوط بفرستین تا مشاوره بگیریم ازشون

        پاسخ
        • در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

          سلام و درود
          به بخش تماس با ما مراجعه کنید شماره کارشناسان ما اونجا گذاشته شده اند.

          پاسخ
  • نگین در تاریخ ۱۵ آذر ۱۴۰۱

    کاش قبلش می گفتید اصن اولد چیه؟ یه الفاظی رو به کار بردید که من کلا نفهمیدم چین. مقاله تون جامعه اما برای من مفید نبود.

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

      سلام و درود
      محتوا را تا یک مدت دیگر اپدیت می‌کنیم و به زبانی ساده‌تر و بهتر می‌نویسیم

      پاسخ