اگر تلویزیون ال جی خریداری کرده‌اید، استفاده از امکانات هوشمند آن را نباید فراموش کنید؛ زیرا دریچه‌ای جدید از دنیای تکنولوژی‌های نوین را رونمایی می‌کند که قطعاً برایتان جالب خواهد بود. برای دسترسی به این امکانات شگفت انگیز اسمارت، نیاز به اینترنت دارید و در این آموزش به نحوه اتصال به اینترنت در تلویزیون ال جی پرداخته‌ایم، پس در صورت نیاز با ما همراه باشید.

فیلم آموزشی که در وبلاگ افرالند تهیه شده است، کمتر از 5 دقیقه وقت شما را می‌گیرد، اما بعد از دیدن آن می‌توانید به کلی امکانات نوین و بازی و سرگرمی به واسطه وجود اینترنت دسترسی پیدا کنید که استفاده از آن خالی از لطف نیست. اگر فکر می‌کنید دوستانی دارید که به این آموزش نیاز دارند لطفاً ما را معرفی کنید و همچنین سوألی دارید درج بفرمایید تا پاسخ‌گو باشیم.

روش اتصال به اینترنت در تلویزیون ال جی

مراحلی که برای اتصال به اینترنت در تلویزیون ال جی طی می‌کنید بسیار شبیه به برندهای دیگر است که در تلویزیون‌های دیگر هم به آن پرداخته‌ایم. اما در این ویدئو و البته مقاله، مراحل متصل شدن به اینترنت را در تلویزیون‌های ال جی به صورت مجزا بازگو می‌کنیم که اگر نمایشگری هوشمند از این برند دارید مطمئناً به کارتان می‌آید.

1- در مرحله اول روی ریموت کنترل خود دکمه Home را بزنید تا منو تنظیمات روبروی شما باز شود که گزینه Setting در گوشه بالای تصویر نمایان می‌شود.

اتصال به اینترنت در تلویزیون ال جی
دکمه هوم روی ریموت کنترل

البته میان‌بر دیگری هم وجود دارد که روی ریموت کنترل جادویی شما دکمه تنظیمات یا همان شکل چرخ دنده را بزنید و مستقیماً وارد منو Setting شوید.

ورود به تنظیمات ال جی

میا‌ن‌بر آخر هم گزینه تنظیمات شبکه روی صفحه را باید بزنید که شما را به همین مسیر هدایت می‌کند.

نحوه اتصال به اینترنت در تلویزیون ال جی
روش اتصال به اینترنت در ال جی

2- از هر کدام از مسیرها که بگذرید با یک منو جدید روبرو می‌شوید که مجموعه‌ای از تنظیمات مختلف را روی خود دارد. یکی از این گزینه‌های General یا همان عمومی است که باید روی آن کلیک کنید.

اتصال به اینترنت در تلویزیون ال جی
چطور به اینترنت وصل شویم

3- حالا روی تنظیمات شبکه Network کلیک کنید تا به مسیر دسترسی به اینترنت وارد شوید.

ورود به تنظیمات شبکه در ال جی
تنظیمات شبکه در ال جی

4- در این قسمت دو گزینه پیش روی شما قرار دارد؛ اتصال سیمی (WIRED) و اتصال WiFi.

روش اتصال به اینترنت در ال جی
نحوه اتصال به اینترنت تلویزیون ال جی

5- اتصال سیمی همان گزینه پورت LAN در بخش اتصالات است که از طریق کابل به اینترنت متصل می‌شود و گزینه بعدی اتصال وای فای به صورت غیر مستقیم است. حالا برحسب شبکه اینترنتی که در اطراف شما قرار دارد یکی را برگزینید.

6- در این ویدئو اتصال از طریق WiFi را انتخاب کردیم که با روشن شدن آن، لیستی از وای فای‌های اطراف روبروی شما قرار می‌گیرند و باید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انتخاب وای فای مورد نظر در تلویزیون ال جی
اتصال به وای فای در تلویزیون ال جی

7- هر شبکه‌ای اینترنتی رمزی اختصاصی دارد که در این مرحله از شما می‌خواهد آن را وارد کنید و یک تصویر کیبورد روبروی شما نمایان می‌شود.

نحوه اتصال به اینترنت در تلویزیون ال جی
وارد کردن رمز وای فای

8- با وارد کردن رمز وای فای اینترنت شما متصل می‌شود و در کنار شبکه یک حالت تیک زده می‌شود. وقتی به منو اصلی برمی‌گردیم یک سری برنامه‌ها با اتصال به اینترنت در پایین هویدا می‌شوند که می‌توانید به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

اتصال به اینترنت در تلویزیون ال جی