تلویزیون سامسونگ DU9000 عضو جدیدی از دسته نمایشگرهای Crystal LED در سال 2024 است که توانسته عنوان بالارده‌ترین مدل کریستال را به خود اختصاص دهد. این محصول نسل جدید، گران‌قیمت ترین مدل این دسته به شمار می‌رود و در عین حال در جمع ارزانترین و اقتصادی‌ترین نمایشگرهای سامسونگ قرار گرفته است. این محصول کره‌ای نسخه سال قبلی ندارد و مونتاژ کشور مصر می‌باشد.

اگر بخواهیم به لحاظ ارزش خرید تلویزیون DU9000 را مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که به نسبت جایگاهش، کیفیت صوتی و تصویری بسیار خوبی دارد اما هرگز نمی‌توان انتظار عملکرد یک مدل بالارده و گران قیمت را از آن داشت. پردازنده Crystal Processor 4K، توان صوتی 20 وات و سیستم عامل Tizen نسخه 8، از ویژگی‌های اصلی این تلویزیون سری 9 سامسونگ هستند که در ادامه به صورت واضح مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

اینفوگرافی تلویزیون سامسونگ DU9000

اینفوگرافی تلویزیون سامسونگ DU9000

سامسونگ به عنوان قیمت مناسب‌ترین برند جهانی، هر ساله از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کند و با سابقه درخشانی که دارد، سالیان طولانی، مهمان خانه‌های گرم کاربران در سراسر جهان بوده است. با این وجود خرید تلویزیون سامسونگ، تجربه کاربری عالی و حس اعتماد و آرامش خاطر را برای خریداران به همراه خواهد داشت.

برای بررسی دقیق و شناخت بهتر تلویزیون کریستال DU9000 سامسونگ در ادامه محتوا با ما همراه باشید. با درج نظرات خود در قسمت کامنت، ما را در ارائه خدمات بهتر یاری کنید و برای اخذ مشاوره و ثبت سفارش با مشاوران ما در فروشگاه اینترنتی افرالند در تماس باشید.

مقایسه با رقبا

اگر به دنبال شناخت مدل پایین‌تر و بالاتر تلویزیون DU9000 سامسونگ در همین برند هستید، نگران نباشید، ما راهنمایی لازم برای خرید بهترین گزینه را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

تلویزیون سامسونگ DU8500 در رده پایین‌تری از این نمایشگر قرار دارد و با قیمتی ارزنتر قابل خریداری است، این مدل به صورت پایه وسط طراحی شده و در سایر ویژگی‌ها، عملکردی مشابه به دی یو 9000 دارد. به عنوان مدل بالاتر نیز می‌توان به تلویزیون سامسونگ Q60D اشاره کرد که با تجهیز به فناوری کوانتوم دات، قادر به ارائه کیفیت تصویر و وضوح رنگ بهتری است که البته باید قیمت بیش‌تری را برای خرید آن پرداخت نمایید.

ویژگی / مدل DU9000 UT9100 BRAVIA 3
برند سامسونگ ال جی  سونی
سال تولید 2024 2024 2024
سایز (اینچ) 55/65/75/85/98 43/50/55/65/75 43/50/55/65/75/85
سیستم عامل Tizen WebOS Google TV
پردازنده
Crystal Processor 4K

α5 AI Processor 4K Gen7

4K HDR Processor X1
نوع پنل VA IPS IPS-VA
رفرش ریت 60Hz 60Hz 60Hz
توان صوتی 20 وات 20 وات 20 وات
نوع پایه جانبی مرکزی جانبی
ضخامت 63 میلی‌متر میلی‌متر29.7 72 میلی‌متر

از رقبای این محصول 2024 در سایر برندها، می‌توان از تلویزیون ال جی UT9100 نام برد که از پردازنده آلفا 5 نسل 7 و سیستم عامل webOS 24 بهره برده و می‌تواند رقابت تنگاتنگی با تلویزیون سامسونگ DU9000 داشته باشد.

تلویزیون سونی BRAVIA 3 نیز رقیب ژاپنی سرسختی برای این ال ای دی کریستالی به شمار می‌رود که از سیستم عامل اندروید با رابط کاربری Google TV پشتیبانی کرده و به لحاظ محیط کاربری، محبوبیت بیش‌تری در بین استفاده کنندگان دارد. البته برای خرید این مدل باید هزینه بیش‌تری پرداخت کنید.

تلویزیون سامسونگ DU9000 برای چه کسانی مناسب است؟

همان‌طور که در قسمت مقدمه نیز به صورت مختصر به این موضوع اشاره کردیم، تلویزیون سامسونگ DU9000 برای کسانی که به دنبال بالارده‌ترین LED کریستالی در بین نمایشگرهای اقتصادی هستند، گزینه مناسبی به شمار می‌رود. این مدل کیفیت صوتی و تصویری بسیار خوبی دارد و در زمینه امکانات اسمارت نیز به خوبی جوابگوی نیاز کاربران خواهد بود.

سایز 55 اینچ این محصول دارای رفرش ریت 60 هرتز بوده و تنها برای بازی در حدی متوسط پاسخگویی دارد. اما سایزهای بزرگتر(98 اینچ) دی یو 9000 با رفرش ریت 120 هرتز دارای عملکرد گیمینگ بوده و برای گیمران حرفه‌ای مناسب هستند.

به صورت کلی اگر نمی‌خواهید بودجه بسیار بالایی را برای خرید نمایشگرهای بالارده صرف کنید و به دنبالی تلویزیونی قیمت مناسب با ارزش خرید بالا هستید، این محصول مناسب شماست.

طراحی زیبا، متناسب با قیمت و جایگاه

در این بخش سعی داریم طراحی و دیزاین ظاهری تلویزیون سامسونگ DU9000 را مورد بررسی قرار دهیم و در وصف آن باید بگوییم که این محصول، از طراحی متناسب با قیمت و جایگاهش برخوردار است.

بدنه دستگاه با متریالی عالی و کیفیتی بالا مورد ساخت قرار گرفته و از رنگ مشکی گرافیت در دیزاین آن استفاده شده است که هماهنگی لازم با هر نوع دکوارسیون و فضایی را دارد. به گفته کره‌ای‌ها، این مدل از سبک طراحی باریک (Slim look) پشتیبانی می‌کند؛ اما اگر به ضخامت 63 میلی‌متری بدنه آن توجه کنید، متوجه خواهید شد که بدنه چندان باریکی ندارد.

از طریق براکت دیواری (VESA) با ابعاد 300X300 می‌توان سایز 55 اینچ آن را بر روی دیوار نصب نمود اما خب نباید انتظار این را داشت که به صورت کامل بر روی دیوار فیکس شود. سامسونگ این مدل نسل جدید را در سایزبندی‌های 55، 65، 75، 85 و 98 اینچ تولید و روانه بازار نموده است که بر اساس بودجه و متراژ سالن خود می‌توانید سایز مناسب را برای خرید انتخاب کنید.

طراحی و دیزاین تلویزیون سامسونگ DU9000

طراحی و دیزاین تلویزیون سامسونگ DU9000

پنل پشت تلویزیون DU9000 از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده و کیفیت ساخت بالایی دارد، پورت‌های ارتباطی در این قسمت تعبیه شده‌اند و متاسفانه در صورت نصب بر روی دیوار، دسترسی به آن‌ها کمی سخت خواهد بود، اما با قرار دادن نمایشگر بر روی میز، می‌توانید به راحتی به هر یک از درگاه‌ها دسترسی داشته باشید. پایه‌های جانبی نیز از جنس پلاستیک فشرده بوده و به شکل خطی طراحی شده‌اند که به خوبی نمایشگر را بر روی میز نگه می‌دارند.

فریم دور نمایشگر به صورت 3 Bezel-less طراحی شده و نمایی بسیار باریک دارد، با این وجود تمامی حواس بیننده بر روی نمایشگر متمرکز شده و حداکثر فضا را برای تماشای محتوا در اختیار خواهد داشت.

ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ DU9000

داخل بسته بندی تلویزیون DU9000 سامسونگ، ریموت کنترلی شیک و خوش دست قرار دارد که از نوع سولارسل با مدل نامبر TM2360E می‌باشد. این ریموت به صورت باتری سرخود تولید شده و از طریق نور خورشید، روشنایی اتاق و USB-C می‌توان آن را شارژ نمود.

از مزایای این ریموت کنترل می‌توان به ارگونومی راحت و خوش دست، عملکرد سریع و قابلیت اتصال به بلوتوث اشاره نمود که نهایت رضایت را برای استفاده کنندگان به همراه خواهد داشت. سولارسل توانایی پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT) را نیز دارد و برای مدیریت سایر دستگاه‌های سازگار نیز می‌توانید از آن استفاده نمایید.

دکمه دستیار صوتی و میکروفون داخلی نیز از دیگر مزیت‌های SolarCell Samsung هستند که امکان کنترل و جستجوی صوتی را برای کاربران فراهم می‌سازند.

تلویزیون DU9000؛ خالق واقعیت

تلویزیون‌های سری کریستال سامسونگ را با ذرات کریستالی که در ساختارشان دارند، می‌توان به عنوان خالق واقعیت معرفی نمود؛ البته تلویزیون سامسونگ DU9000 در میزان واقع‌گرایی توانایی رقابت با مدل‌های بالارده را ندارند اما در جایگاه و رنج قیمتی خود، یکی از باکیفیت‌ترین نمایشگرها در بازار فروش به شمار می‌رود. حضور فناوری کریستال سبب دستیابی به رنگ‌هایی زنده و جذاب می‌گردد که در نتیجه خلق صحنه‌هایی به مثال واقعیت را در پی خواهد داشت.

تلویزیون 4K سامسونگ DU9000 از پنل VA ، رفرش ریت 60 هرتز و بک لایت Direct LED استفاده می‌کند که روشنایی مناسب، کنتراستی عالی و جزئیاتی دقیق را در حین نمایش محتوا ارائه می‌دهد. هر تصویر با کیفیت 4K (3,840 x 2,160) قابل نمایش بوده و از پردازنده قدرت‌مند Crystal Processor 4K برای تجزیه و تحلیل منابع ورودی بهره برده است.

تلویزیون 4K سامسونگ DU9000

تلویزیون 4K سامسونگ DU9000

تا اینجای مطلب متوجه کیفیت تصویر عالی این محصول تازه وارد شده‌اید و می‌دانید که ارزش خرید و سرمایه‌گذاری را دارد. پس در ادامه مطلب برای بررسی دقیق‌تر بخش تصویری با ما همراه باشید.

فناوری‌های تصویری متنوع

کره‌ای‌ها برای دستیابی به کیفیت تصویری عالی در تلویزیون سامسونگ DU9000، از فناوری‌های متنوعی کمک گرفت‌اند که هر یک به سهم خود بر وضوح و جذابیت محتوا تاثیرگذار بوده و وظیفه خاصی را بر عهده دارند. در بخش زیر می‌توانید عملکرد هر یک از این تکنولوژی‌ها را به صورت خلاصه‌وار مطالعه نمایید:

  • Pur Color: سبب تولید رنگ‌های متنوع و جذابی می‌گردد که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌سازد. با وجود این تکنولوژی، می‌توان گفت تلویزیون DU9000 نسبت به LEDهای معمولی، توانایی بالاتری در تولید و نمایش رنگ دارد که خود یک نقطه قوت عالی برای این مدل قلمداد می‌گردد.
  • HDR (High Dynamic Range): این تکنولوژی که با عنوان منطقه دینامیکی بالا نیز از آن یاد می‌شود، جایگاه ویژه‌ای را در صنعت فیلم و سینما دارد. این نمایشگر کریستال با استفاده از نسخه‌های HDR10+ و HLG فناوری مذکور، عمق رنگ را بهبود بخشیده و روشنایی را ارتقاء می‌دهد. در این صورت صحنه‌ها را با رنگ‌های واضح و جزئیاتی دقیق و کامل در مقابل دیدگان خود نظاره می‌کنید.
  • Mega Contrast/ Contrast Enhancer: این دو فناوری به منظور بهبود وارتقای کنتراست در Samsung DU9000 TV مورد استفاده قرار گرفته‌اند و همان‌طور که از نامشان پیداست سبب ایجاد کنتراستی بی‌نهایت در حین نمایش محتوا می‌گردند. در این حالت، تمایز میان رنگ‌های روشن و تیره به بالاترین حد ممکن رسیده و جزئیات به خوبی مشهود هستند.
  • Motion Xcelerator: زمینه پخش روان و واضح صحنه‌های سریع و اکشن را در تلویزیون سامسونگ DU9000 فراهم می‌سازد و از ایجاد تاری و بریدگی در این نوع از محتوا جلوگیری می‌کند.
  • UHD Dimming: تنظیم کننده و کنترل کننده نور پس زمینه است و به صورت خودکار کنتراست و روشنایی را در مناطق مختلف تصویر تنظیم می‌کند.
  • Supersize Picture Enhancer: به کمک هوش مصنوعی، کیفیت تصویر را برای یک صفحه نمایش بزرگ، تقویت می‌کند؛ نویز و تاری را کاهش داده و وضوح محتوا را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

لذت واقعی تماشای فیلم و سریال با تلویزیون DU9000

سامسونگ حالت‌های تصویری مختلفی را در قسمت منوی تلویزیون DU9000 خود قرار داده است که کاربران می‌توانند بسته به نوع محتوا، از حالت مناسب برای تماشا استفاده نمایند. به عنوان یکی از کاربردی‌ترین حالت‌های تصویری که در صنعت سینما نیز از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است، می‌توان به Filmmaker Mode یا حالت فیلم‌ساز اشاره نمود. با انتخاب این گزینه می‌توانید فیلم و سریال را بدون افکت و جلوه و دقیقا مطابق با دیدگاه سازنده آن مشاهده نمایید و در قلب واقعیت قرار گیرید.

ارتقای وضوح، تجزیه و تحلیل منابع ورودی

همان‌طور که می‌دانید محتوای ورودی به تلویزیون همواره با مقداری نویز و ناخالصی همراه هستند و کیفیت کافی برای پخش مستقیم بر روی نمایشگر را ندارد. در همین راستا شرکت‌های تولیدکننده، از یک تراشه سخت افزاری تحت عنوان پردازنده، برای تجزیه و تحلیل منابع ورودی استفاده می‌کنند.

پردازشگر تلویزیون سامسونگ DU9000 ساختاری کریستالی دارد و با نام Crystal Processor 4K شناخته می‌شود. این تراشه به کمک فناوری 4K Upscaling، هر گونه نویز و ناخالصی را فیلتر کرده و کیفیت را بهبود می‌بخشد. حتی منابع کم کیفیت نیز در مقیاسی نزدیک به 4K ارتقاء یافته و با وضوحی ایده‌آل بر روی نمایشگر قابل مشاهده هستند.

تجربه‌ای لذت بخش از بازی‌های ویدئویی

سایز 55 اینچ LED DU9000 دارای رفرش ریت 60 هرتز است و نمی‌توان آن را در دسته نمایشگرهای گیمینگ حرفه‌ای قرار دارد اما با دارا بودن برخی امکانات لازم، امکان تجربه لذت بخش بازی‌های ویدئویی را در سطحی متوسط برای کاربران فراهم می‌سازد. Auto Game Mode (ALLM) به محض اتصال کنسول به تلویزیون، وارد عمل شده و تاخیر ورودی را به حداقل می‌رساند؛ سپس با فعال کردن حالت بازی، صحنه‌هایی واضح و بدون لگ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

HGiG جزئیات موجود در صحنه‌های تاریک بازی را به صورت کامل به تصویر کشیده و مانع از دست رفتن جزئیات خواهد شد. Game Motion Plus نیز به نمایش صاف و بدون بریدگی صحنه‌های بازی کمک کرده و نویز و تاری را از بین خواهد برد.

گیم‌پلی روان با تلویزیون DU9000 Samsung

گیم‌پلی روان با تلویزیون DU9000 Samsung

شما می‌توانید توسط منوی Game bar، به تمامی تنظیمات مربوط به بازی دسترسی داشته باشید و صحنه‌ها را مطابق با نوع بازی و نیاز خود بهینه سازی کنید. با وجود Gaming Hub بدون نیاز به کنسول بازی، جدیدترین و جذاب‌ترین بازی‌های ویدئویی را به صورت آنلاین در دسترس خواهید داشت.

سایز 98 اینچ تلویزیون سامسونگ DU9000 دارای رفرش ریت 120 هرتز و قابلیت VRR می‌باشد که توانایی لازم برای اتصال به کنسول‌های نسل جدید و گیمینگ حرفه‌ای را دارد و به قابلیت‌هایی همچون Dynamic Black EQ، Super Ultra Wide Game View، Mini Map Zoom، FreeSync Premium نیز مجهز گردیده است.

اصواتی واضح و بدون نویز با تلویزیون DU9000

در توصیف سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ DU9000 می‌توان گفت، صدایی با قدرت متوسط و کیفیتی عالی را ارائه می‌دهد که مطابق با محتوای در حال پخش، بهینه سازی شده و به گوش شما می‌رسد. این سیستم صوتی ساختاری 2.0 کاناله دارد و صدایی با توان 20 وات را تولید می‌کند. این قدرت در حالت عادی به خوبی می‌تواند جوابگوی نیاز کاربران باشد، اما خب چنانچه به قدرت بالاتری از صدا نیاز داشته باشید، با خرید یک سیستم صوتی مکمل از جمله ساندبار یا اسپیکرهای بلوتوثی، می‌توانید توانی بالاتر و کیفیتی بهتر را در اصوات ایجاد نمایید.

در ادامه به فناوری‌ها و قابلیت‌های صوتی LED Samsung DU9000 اشاره خواهیم کرد:

تکنولوژی‌های صوتی موثر در کیفیت صدا

Object Tracking Sound (OTS Lite): به منظور ردیابی صدای اشیاء متحرک بر روی نمایشگر، مورد استفاده قرار گرفته و عملکرد آن به این صورت است که صدا را از محل دقیق حرکت شیء تعقیب کرده و سبب می‌گردد تجربه شینداری واقعی را تجربه نمایید.

کیفیت صوتی تلویزیون سامسونگ DU9000

کیفیت صوتی تلویزیون سامسونگ DU9000

Q-Symphony: در صوتی که از ساندبار استفاده کنید، این فناوری امکان بهینه سازی صدا را از بلندگوهای تلویزیون و ساندبار فراهم می‌سازد، با این وجود شاهد هیچگونه تاخیر یا ناهماهنگی در پخش صدا نخواهید بود.

MS12 2ch: این فناوری قادر است سیستم صوتی 2.0 کاناله تلویزیون سامسونگ DU9000 را به 5.1.2 کانال مجازی ارتقاء داده و از این طریق صدایی فراگیر و چندبعدی را تولید نماید.

Adaptive Sound: وظیفه بهینه سازی صدا، مطابق با شرایط محیطی را بر عهده دارد و باعث می‌گردد حتی در محیط‌های شلوغ و پرهیاهو نیز صدا را به صورت کاملا واضح و بدون نویز در اختیار داشته باشید.

قابلیت‌های صوتی تلویزیون سامسونگ DU9000

Bluetooth Audio: از این قابلیت ویژه و کاربردی برای اتصال به سایر دستگاه‌های سازگار و اشتراک‌گذاری بی‌سیم صدا از طریق بلوتوث می‌توانید استفاده کنید.

Dual Audio support (Bluetooth): در صورتی که بخواهید تلویزیون DU9000 سامسونگ را به طور همزمان به دو دستگاه صوتی متصل نمایید، می‌توانید از این قابلیت کمک بگیرید.

سیستم عامل پیشرفته؛ امکانات اسمارت کاربردی

تایزن سیستم عامل اختصاصی شرکت Samsung است که هر ساله ورژن جدیدی از آن را در تلویزیون‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهد. امسال نیز از نسخه 8 Tizen در تلویزیون هوشمند سامسونگ DU9000 کمک گرفته که با آپدیت‌های جدیدی همراه بوده است. این آپدیت‌ها بر روی سرعت و عملکرد سیستم عامل تاثیرگذار بوده و سبب شده‌اند در سال جاری با بهبودهای مفیدی در بخش نرم افزاری همراه باشد. محیط کاربری تغییر چندانی نداشته و دسترسی به هر یک از برنامه‌ها، از طریق منو امکان‌پذیر است. در ادامه به امکانات این مدل 2024 اشاره خواهیم کرد:

تلویزیون هوشمند سامسونگ DU9000

تلویزیون هوشمند سامسونگ DU9000

امکانات هوشمند تلویزیون DU9000 سامسونگ

Web Browser: مرورگر داخلی، امکان یک وب گردی عالی و لذت بخش را برای کاربران فراهم می‌سازد. این محصول قابلیت اتصال به اینترنت را از طریق Wi-Fi و کابل LAN دارد که دسترسی به فضای مجازی را امکان‌پذیر می‌کند.

SmartThings Hub / Matter Hub / IoT-Sensor Funtionality: توسط این قابلیت‌های کاربردی، می‌توانید کنترل خانه خود را به صورت هوشمند در دست بگیرید و به تمامی لوازم خانگی سازگار، از راه دور کنترل و مدیریت داشته باشید.

Samsung Health: شما می‌توانید الگوهای خواب، برنامه غذایی، امور رومزه و سایر موارد لازم برای سلامتی خود را در به کمک این برنامه، به بهترین نحو مدیریت نمایید.

Universal Guide: این گزینه به شما امکان می‌دهد، برنامه‌های موردعلاقه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا نمایید و حتی موارد جذابی را نیز مطابق با سلیقه شما، پیشنهاد می‌دهد.

Media Home: به معنای خانه رسانه، برای دسترسی راحت‌تر کاربران به برنامه‌های و سرگرمی‌هاست.

Samsung TV Plus: دسترسی آسان به محتوای محبوب شما را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم می‌سازد.

Samsung Daily+: توسط این برنامه می‌توانید سبک زندگی خود را به صورت هوشمند توسط تلویزیون خود کنترل و مدیریت کنید.

Mobile to TV/ Sound Mirroring/ Wireless TV On/Tap View: برای اتصال تلویزیون به تلفن همراه، و یا برعکس، می‌توان از این قابلیت‌های کاربردی کمک گرفت و فایل‌ها و محتوای مدنظر خود را اشتراک‌گذاری نمود.

Multi View: نمایشگر تلویزیون سامسونگ DU9000 را به دو بخش مساوی تقسیم می‌کند تا بتوانید به صورت همزمان دو محتوای مختلف را بر روی نمایشگر خود تماشا کنید.

Apple AirPlay: برای اتصال به گوشی‌های برند اپل و اشتراک‌گذاری محتوا، از این قابلیت استفاده می‌شود.

Workspace: توسط این گزینه، تلویزیون را بر اساس نیازهای خود شخصی سازی و تنظیم نمایید.

Easy Setup: به منظور راه اندازی سریع تلویزیون سامسونگ به کمک گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Buds Auto switch: در صورت اتصال به دستگاه سازگار، تلویزیون به صورت خودکار با دستگاه متصل سوییچ خواهد شد.

نصب برنامه: به راحتی برنامه‌های دلخواه خود را بر روی تلویزیون نصب کنید و از مزایای هر یک بهره‌مند شوید.

زبان فارسی: تلویزیون سامسونگ از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و شما با مراجعه به قسمت تنظیمات، به راحتی می‌توانید زبان مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

دستیارهای صوتی: تلویزیون DU9000 سامسونگ به صورت داخلی دارای دستیارهای صوتی Alexa و Bixby می‌باشد و در عین حال از دستیار Google Assistant نیز پشتیبانی می‌کند. با این وجود کاربران می‌توانند تلویزیون خود را از طریق صدا کنترل و مدیریت نموده و یا حتی برنامه‌های مدنظر خود را به صورت صوتی در سریع‌ترین زمان ممکن جستجو کنند.

راه‌های ارتباطی کاربردی

تلویزیون سامسونگ DU9000 به دو صورت مستقیم (کابلی) و بی‌سیم (وایرلس)، می‌تواند با سایر دستگاه‌ها ایجاد اتصال نماید. از راه‌های ارتباطی بی‌سیم این محصول می‌توان به بلوتوث (Bluetooth) نسخه 5.2 و وای-فای (WiFi) نسخه 5 اشاره نمود که با سرعتی بالا به تبادل‌ داده‌های موردنیاز می‌پردازند.

پورت‌های ارتباطی برای اتصال مستقیم با سایر دستگاه‌های سازگار مورد استفاده قرار می‌گیرند که هر یک در موارد مربوط به خود، قابل استفاده هستند. این LED به 3 درگاه HDMI نسخه 2.0، 2 درگاه USB نسخه 2.0 و درگاه‌های دیگری همچون Ethernet (LAN)، Digital Audio Out (Optical)، RF In (Terrestrial / Cable input / Satellite Input) و … مجهز می‌باشد.

پورت‌ها تعداد
پورت HDMI 3 عدد
پورت USB 2 عدد
پورت Optical 1 عدد
پورت LAN 1 عدد
پورت Digital 1 عدد
پورت Satellite 1 عدد

جمع بندی

همان‌طور که با مطالعه این مطلب متوجه شدید، تلویزیون DU9000 سامسونگ یک نمونه قیمت مناسب از نمایشگرهای میان‌رده است که بالاترین جایگاه را در دسته LEDهای کریستالی برند خودش دارد. این مدل می‌تواند تکمیل کننده ال ای دی‌های 2024 باشد که با کیفیت صوتی و تصویری مناسب و امکاناتی هوشمند به مرحله ساخت و تولید رسیده است.

اگر نمی‌خواهید قیمت زیادی را برای خرید تلویزیون بپردازید و بهترین و بالاترین نمونه LED Crystal را برای استفاده می‌خواهید، خرید تلویزیون سامسونگ DU9000 می‌تواند راه حل تحقق خواسته شما باشد.

ویژگی‌های تلویزیون کریستالی DU9000 سامسونگ

ویژگی‌های تلویزیون کریستالی DU9000 سامسونگ

کارشناسان افرالند با صبوری تمام جوابگوی تماس‌های شما هستند و در خرید و نحوه ثبت سفارش به شما کمک خواهند کرد. کلیه محصولات این فروشگاه همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش، در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل شما ارسال خواهند شد.