تلویزیون ال جی OLED R
نمایشگر تلویزیون رول شونده اولد OLED R
حالت خطی در نمایشگر تلویزیون OLED R
حالت پنهان تلویزیون ال جی OLED R
نمای پشتی تلویزیون OLED R ال جی
طراحی فوق العاده باریک تلویزیون ال جی
تلویزیون ال جی OLED R

تلویزیون ال جی OLED R

LG TV OLED R 2021

ویژگی های محصول
  • مدل
    OLED R
  • برند
    ال جی
  • سال ساخت
    2021
  • کیفیت تصویر
    4K
  • نمایشگر
    رول شونده اولد
  • کشور مونتاژ
    کره
  • رفرش ریت
    120 هرتز
  • سیستم عامل
    webOS
  • توان صدا
    100W
  • منو فارسی
    دارد
  • سایزبندی
    65 اینچ
  • کاربری
    خانگی،گیمینگ، تماشای فیلم
  • پنل
    -
  • پردازشگر
    α9 Gen 4 AI 4K
  • نوردهی صفحه
    پیکسل
  • زاویه دید گسترده
    دارد
  • نسخه‌های HDR
    Dolby Vision,HDR10+, HLG
  • Local Dimming
    -
  • جنس بدنه
    فلزی
  • حداکثر ضخامت
    -

معرفی کوتاه

خرید یک تلویزیون متفاوت در سبک طراحی نوین قطعا می تواند بسیار چالش بر انگیز باشد، زیرا تفاوت آن از نظر طراحی می تواند چشم اندازی متفاوت و با شکوه را در پذیرایی ایجاد نماید، در نتیجه تجربه بصری ممتایز نیز خواهید داشت. ال جی برای آن دسته از خاص ترین کاربران خود که به دنبال محصولی بی نظیر برای تکمیل زیبایی دکوراسیون هستند، تلویزیون ال جی OLED R را روانه بازار کرده است. اگه بخواهیم نگاهی اجمالی به این تلویزیون داشته باشیم، باید بگوییم که واقعا بی نظیر است و از نظر طراحی قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. تنظم نمایشگر آن در سه حالت مختلف عصری جدید از تجربه نوین وسوسه کننده را برایتان رقم می زند. کیفیت تصویر عالی، صدای پر توان و امکانات فوق‌العاده اسمارت آن نیز منجر به افزایش ارزش خرید آن شده اند. تلویزیون OLED R به عنوان گرانترین تلویزیون اولد قیمت بالایی دارد و هر کسی توان خرید آن را ندارد.

افقی جدید از طراحی را در تلویزیون ال جی OLED R به عنوان اولین و گرانترین تلویزیون رول شونده ضمن یک تجربه نوین انقلابی احساس کنید. ال جی اولین تلویزیون رول شونده خود را در طراحی زیبا و ظرافت واقعی روانه بازار کرده که واقعا کاربرانش را به شگفتی وا داشته است. هر چند که قیمت تلویزیون ال جی در بالارده‌ها اصلاً کم نیست و باید بودجه زیادی برای آن در نظر بگیرید.

در واقع عمکلرد این محصول به این صورت خواهد بود که به همراه یک پایه ساده و شیک عرضه شده است که در صورت استفاده نمایشگر آن نمایان شده و در صورت عدم استفاده در داخل پایه به طور رولی پنهان خواهد شد. ال جی برای به واقعیت مبدل ساختن رویای کاربران خود دست به تولید تلویزیون OLED R زده است و محصولی فوق‌العاده باریک همراه با توان صوتی عالی عرضه کرده است که قطعا جایی برای شکایت منتقدان باقی نمی گذارد.

معرفی تلویزیون ال جی OLED R با ویژگی های ممتاز و عالی

حال ممکن است که با وجود رول شدن صفحه نمایش نگران آسیب دیدن آن و یا افت کیفیت تصویر باشید، که هیچ جای نگرانی وجود ندارد، زیرا این تلویزیون رول شونده ال جی می تواند حتی وضوحی بهتر و با کیفیت تر را نسبت به تلویزیون های اولد دیگر به نمایش بگذارد. بنابراین ال جی ثابت می کند که می توان ظرافت و زیبایی واقعی را بدون افت کیفیت به صورت همزمان داشته باشید. نمایشگر این تلویزیون پیشرفته OLED بوده که توسط پیکسل های خود نور روشنایی خیره کننده بر روی نمایشگر 65 اینچی حاکم خواهد بود. زاویه دید گسترده، دید واقعی و وسیع را از محتوای وسوسه کننده برای شما قابل رویت می سازد.

پردازنده تصویر α9 Gen 4 AI 4K بوده که زمینه خلق صحنه های زنده و طبیعی را میسر ساخته است. توان صوتی این مدل تجربه تلویزیونی شما را کامل تر خواهد کرد. سیستم صوتی به صورت 4.2 کاناله طراحی شده و صدا در توان 100 وات پخش خواهد شد. سیستم عامل webOS در این تلویزیون استفاده شده که به وسیله آن تجربه واقعی استفاده از سرگرمی های جدید و جذاب را خواهید داشت. قیمت تلویزیون ال جی OLED R بسیار بالا بوده و برای خرید آن باید هزینه بالایی را متقبل شویید.

تلویزیون رول شونده فعلاً دیگر در این برند ساخته نشده است و در سال 2022 تلویزیون ال جی G2 را از سری اولدهای این برند داریم که به عنوان نمایشگری هنری می‌تواند تا حدودی جایگزینی مناسبی برای این مدل باشد که کیفیت تصویر فورکی را نیز در اختیار دارد و از رفرش ریت مناسب برای بازی حرفه‌ای برخوردار است. تلویزیون ال جی G3 نیز در سال 2023 نسخه به روز این مدل با سیستم عامل نسخه 23 از webOS را دارد.

متحول سازی دکوراسیون با تلویزیون OLED R

ایجاد جلوه ای زیبا در پذیرایی به وسیله یک تلویزیون با شکوه که بتواند فضایی مرتب و آراسته ایجاد نماید از خواسته های هر یک از کاربران به شمار می آید. ال جی این بار با عرضه تلویزیونی متفاوت در سبک طراحی کاملا نوین قصد دارد تصورات شما را نسبت به تلویزیون ها به عنوان یک نمایشگر ثابت به طور کلی برهم بزند. تلویزیون ال جی OLED R محصولی با کیفیت و منحصر به فرد که به صورت رولی روانه بازار شده و به همین دلیل به صورت قابل توجه مورد استقبال کاربران واقع شده است.

نمایشگر رول شونده تلویزیون OLED R

این تلویزیون در کنار توانایی های که دارد قطعا محصولی بی نظیر ضمن ایجاد چشم اندازی زیبا در پذیرایی خواهد بود به طوری که سبکی مدرن از زیبایی ها و ظرافت را به رخ می کشاند. زمانی که قصد دارید که به تماشای تلویزیون بنشینید، نمایشگر تلویزیون اولد R از پایه بیرون آمده و آشکار خواهد شد و زمانی که از تلویزیون استفاده نمی کنید، به صورت رولی درون پایه پنهان خواهد شد؛ با این وجود از خرید میز تلویزیون نیز بی نیاز شده و دیزان شیک پایه جلوه ای زیبا تر ایجاد خواهد کرد. نمایشگر تلویزیون فقو العاده باریک بوده به طوری که احساس می کنید، تنها یک صفحه نازک برای نمایش محتوا در اختیار دارید.

لازم به ذکر است که رول شدن نمایش هیچگونه آسیب احتمالی به آن وارد نخواهد کرد و تاثیری در افت کیفیت تصویر آن نخواهد داشت. این تلویزیون به همراه یک پایه ساده و در عین حال شیک روانه بازار شده است که زیبایی این مجموعه را کاملتر کرده و جذابیت ظاهری آن را چند برابر ارتقا بخشیده است. اگر به دنبال محصولی جدید با سبکی نوین از زیبایی واقعی هستید تا جلوه ای با شکوه و زیبا ایجاد نمایید پشنهاد ما به شما تلویزیون رول شونده OLED R می باشد. البته باید قیمت بالای آن را نیز در نظر داشت.

عصری جدید از نمایشگر رول شدنی OLED

ال جی برای ارائه جزئیات عالی از محتوای زنده در تلویزیون OLED R از نمایشگر اولد پشتیبانی به عمل آورده است که از طریق پیکسل های خود نور محتوا را در کیفیت واقعی ارائه خواهند داد. فناوری OLED در این تلویزیون پیشرفته لحظاتی واقعی با نمایش تصاویر با کیفیت به ارمغان می آورد. این نمایشگر توسط پیکسل های خود نور امکان نمایش صحنه های زنده را میسر ساخته است.

سبکی نوین از طراحی خیره کننده در تلویزیون OLED R

هر یک از این پیکسل ها به صورت جداگانه نور مورد نیاز نمایشگر را از خود ساطح کرده و به خلق تصاویری واقعی کمک شایانی خواهند کرد. یک صفحه نمایش بسیار نازک برای قدم گذاری به آخرین وضوح از کیفیت تصاویر رو به روی شما قرار گرفته است. Signature OLED R یک اثر هنری متناسب با سبک زندگی لوکس شما طراحی شده است. نا گفته نماند که صفحه نمایش این محصول در سه حالت مختلف امکان تنظیم ارتفاع دارد که به ترتیب زیر می باشد:

  • Full View: برای مشاهده محتوای مورد علاقه
  • Line View: ضمن پخش موسیقی و نمایش ساعت
  • Zero View: جهت پنهان کردن نمایشگر به طور کامل

هر کدام از این سه حالت با هدفی منحصر به فرد طراحی شده و ظاهر شیک فضای شما را تکمیل می کند. کاربر می تواند به تنظیم نمایشگر در حالت های مخلف بپردارد و شاهد عمکلرد عالی آن در جلوه های با شکوه باشد. برخلاف تلویزیون‌های ال‌ای‌دی که به نور پس‌زمینه محدود می‌شوند، این تلویزیون کم نظیر با وجود پیکسل های خود نور، تفاوت زیادی در تجربه تماشای شما ایجاد می‌کند و تصاویر واضح‌تری را با واقع‌ گرایی شدید به نمایش می‌گذارد.

4K؛ واقعی ترین تصاویر را ببینید…

عامل تعیین کننده در ارزش خرید یک تلویزیون ایده آل بهره‌گیری از کیفیت تصویر عالی 4K می باشد که به وسیله آن شاهد کیفیت عالی از محتوای زنده خواهید بود. ال جی در تلویزیون Signature OLED R از کیفیت تصویر خیره کننده 4K پشتیبانی به عمل آورده است که برای نمایش محتوای زنده در کیفیت عالی بهترین گزینه خواهد بود. البته این تلویزیون با کیفیت تنها به رزولوشن تصویر بسنده نکرده و جهت ارائه عمکلردی تکمیلی به پشتیبانی از چند فناوری کارآمد در بخش تصویر پرداخته است.

رزولوشن فوق العاده 4K برای مشاهده محتوای بی نظیر

زاویه دید گسترده بوده در نتیجه امکان مشاهده محتوای بصری در زاویه دید وسیع با کیفیت بالا برای شما میسر شده است. امکان نمایش میلیارد ها رنگ غنی بر روی نمایشگر زمینه ساز شده که امکان مشاهده صحنه های واقعی و زنده برای شما فراهم باشد. ال جی ضمن ارائه کنتراست عالی در کنار طیف رنگی گسترده استفاده از فرمت های HDR را شامل: Dolby Vision ،HDR10 و HLG می باشد. دالبی ویژن که محبوبت ترین فرمت به شمار می آید به صورت خودکار صحنه به صحنه تصاویر را آنالیز کرده و محتوا را در کیفیت عالی برای شما قابل رویت می سازد.

تماشای محتوا بر اساس دیدگاه اصلی سازنده فیلم

یکی از فناوری های تصویر قابل تحسین در تلویزیون که عمکلرد عالی در نمایش محتوای با کیفیت را به اجرا می گذارد؛ پشتیبانی از حالت Filmmaker Mode می باشد. با وجود این فناوری بی نظیر تصاویر را بر اساس دیدگاه سازنده فیلم مشاهده می کنید و چشم انداز کارگردان زنده خواهد شد. در نتیجه همه چیز به صورت طبیعی برای شما نمایش داده خواهد شد. طبیعی ترین صدا و تصویر را شنیده مشاهده خواهید کرد. این حالت جذاب تصاویر را بدون هیچ گونه تغییر و همانند روز ضبط آن برای شما قابل رویت می سازد.

از جمله فناوری های ارتقا دهنده کیفیت تصویر که نقش مهمی در زمینه ارائه محتوای با کیفیت داشته اند، پشتیبانی از فناوری تصویر OLED Motion بمی باشد که توسط آن لرزش و تاری تصاویر به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. این فناوری بی نظیر سایر جزئیات را باز سازی کرده و در وضوح بالا به نمایش می گذارد. بنابراین تجربه مشاهده صحنه های سریع همچون بازی های سریع در وضوح بالا برای شما امکان‌پذیر شده است.

پردازشگر α9 Gen 4 AI 4K در تلویزیون OLED R

پردازشگر تصویر به عنوان اصلی ترین بخش در هر تلویزیون عملکرد عالی را جهت خلق محتوای طبیعی به اجرا خواهد گذاشت. تلویزیون ال جی OLED R با پشتیبانی از پرداشگر تصویر α9 Gen 4 AI 4K به شما امکان می دهد که تصاویر را در واقعی ترین حالت مشاهده نمایید و لذت ببرید. پردازنده الفا 7 به صورت هوشمندانه و خودکار داده های بصری را آنالیز کرده و به صورت زنده به نمایش می گذارد تا بتوان ریزترین جزئیات را به صورت کاملا طبیعی مشاهده نمایید.

پردازشگر تصویر الفا 9 و نمایش جزئیات دقیق

پشتیبانی از فناوری ارتقای رزلوشن AI 4K Upscaling نیز هر صحنه را از منبع مخلف با کیفیت تصویر 4K به نمایش می گذارد. در نتیجه دیگر فرقی نخواهد کرد که به تماشای چه نوع محتوایی پرداخته اید زیرا هر تصویر را در رزولوشن نزدیک به 4K خواهید دید. AI Picture Pro یکی از فناوری های مؤثر در افزایش کیفیت تصویر به شمار می آید که به وسیله یاد گیری عمیق و بیش از یک میلیون داده تصویری به حذف نویز تصویر کمک خواهد کرد.

بازی بی وقفه با تلویزیون ال جی OLED R

تصور اجرای یک بازی هیجان انگیز در کنار تلویزیون OLED R قطعا شما را وسوسه خواهد کرد. پشتیبانی از پورت HDMI 2.1 منجر شده که تجربه بازی خیره کننده برای شما امکان‌پذیر باشد و اجرای بازی توسط آخرین نسل از کنسول بازی را بر روی نمایشگر فوق‌العاده باریک برای شما فراهم باشد.

رفرش ریت 120 هرتز تصاویر با کیفیت را بدون کوچک‌ترین لرزش تصویر به نمایش می گذارد تا صحنه های سریع را در تلویزیون ال جی در وضوح بالا و بدون لرزش تصویر به نمایش بگذارد. پشتیبانی از قابلیت گیمینگ ALLM تاخیر ورودی کم را برای شما به ارمغان آورده است. قدرت پاسخگویی 1 میلی بر ثانیه نیز زمینه ساز شده که امکان اجرای بازی سریع بدون تاخیر برای شما فراهم باشد و در سریعترین زمان شاهد انتقال و اجرای بازی هیجان انگیز بر روی صفحه گسترده باشید.

توان صوتی ایده آل توسط تلویزیون ال جی OLED R

صدایی که بتواند همه جزئیات را به طور کامل و در توان بالا به گوش کاربر برساند می تواند نقش بسزایی در ارتقای تجربه بصری و خلق بهترین صحنه های نمایشی برای شما به ارمغان آورد. تلویزیون هوشمند OLED R به یک سیستم صوتی کارآمد مجهز شده است که ضمن پخش صدایی همه‌جانبه و  رسا عملکرد خوبی را به اجرا خواهد گذاشت، چنانچه که سیستم صوتی این محصول به صورت 4.2 کاناله طراحی شده است، قادر به پخش صدایی طنین انداز در توان 100 وات خواهد بود که واقعا حیرت انگیز است. با این وجود می توان به چند ویژگی برتر جهت پخش صدای فرگیر اشاره کرد.

  1. تکنولوژی LG Sound Sync و پخش صدای با کیفیت
  2. حالت OLED Surround و پخش صدای رسا و شفاف
  3. انتشار صدایی همه‌جانبه توسط فناوری دالبی اتموس

با وجود این توان صوتی بهینه قطعا بهترین لحظات را داشته و تمام جزئیات را دریافت خواهید کرد. جهت بلندگوهای این تلویزیون از جلو می باشد که به خوبی صدا را از تمام جهات پخش خواهند کرد. کاربر می تواند جهت پخش صدای زنده و فراگیر صدا را در حالت OLED Surround پخش نماید و تمام جزئیات حاصل از محتوای در حال پخش را بشنود.

دریافت صدای همه جانبه در توان بالای 100 وات در تلویزیون رول شونده ال جی

به علاوه پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس نیز در پخش صدای غنی شده به جزئیات به خوبی ایفای نقش کرده است؛ این فناوری کارآمد قبل از پخش شدن صدای تلویزیون به تقویت آن پرداخته و در به صورت فراگیر پخش خواهد کرد.

پلتفرمی جذاب با امکانات ویژه

بی شک اولین عامل تعیین کننده در خرید تلویزیون بهره‌گیری از امکانات هوشمند بوده که تلویزیون ال جی OLED R نیز از این ویژگی بی نظیر بی بهره نبوده است. چنانچه که پیداست ال جی با تولید این محصول قصد قدم گذاری در سبکی مدرن تر از دنیای هوشمند را دارد و از این طریق در تلاش است تا با ادغام امکانات عالی، بهترین لحظات شما را رقم بزند.

سیستم عامل جذاب webOS رویای دیرینه ی شما را به واقعیتی سرگرم‌کننده مبدل خواهد ساخت و از این طریق به شما امکان می دهد که تجربه ای نوین با قدم گذاری در دنیای هوشمند را داشته باشید. این سیستم عامل کارآمد بر اساس رابط کاربری عالی و منحصر به فرد طراحی شده است که تعاملی آسان و جذاب را برای شما به ارمغان می آورد.

اعمال دستور صوتی شما

یکی از امکانات هوشمند که امروزه در تلویزیون های اسمارت همه گیر شده است استفاده از دستیار صوتی می باشد که توسط آن می توان کنترل تلویزیون را به وسیله صدای خود اعمال سازید. ال جی ضمن راه یابی تلویزیون OLED R به دنیای اسمارت استفاده از هوش مصنوعی ThinQ را به عمل آورده است. این تلویزیون ضمن اینکه بتواند بهترین انتخاب شما کاربران خاص پسند باشد، از دستیار صوتی گوگل و الکسا استفاده کرده است که توسط آن ها می توان به راحتی امکان اعمال دستور صوتی را داشته باشید.

سیستم عامل جذاب webOS و سرگرمی های هوشمند OLED R

به طوری که در کنار این تلویزیون راحترین تجربه تعامل را خواهید داشت و می توانید به آسانی محتوای دلخواهی خود را تنها به وسیله صدا بیابید و از تلویزیون بخواهید که پخش نماید. شما می توانید به وسیله صدای خود تلویزیون را روشن یا خاموش کرده، کانال ها را تغییر دهید و یا صدا را کم یا زیاد کنید. دستیار صوتی این تلویزیون به تشخیص صدای هوشمند مجهز شده است تا صدای کاربر را هر بار شناسایی کرده و پسخگوی آن باشد.

آگاهی از زمان پخش بازی با Sports Alert

ممکن است برای بسیاری از شما نیز اتفاق افتاده باشد که زمان پخش بازی مورد علاقه خود را به دلیل تماشای اخبار و یا فیلم فراموش کرده باشید. یکی از ویژگی های جذاب که مانع از دست دادن بازی دلخواه شما در تلویزیون اولد R خواهد شد، پشتیبانی از هشدار ورزشی Sports Alert می باشد.

با وجود این ویژگی جذاب حتی زمانی که در حال تماشای محتوای دیگر باشید، هشدار هایی بر روی نمایشگر ناشی از این که چند دقیقه به شروع بازی یا مسابقه مانده است؛ نمایان خواهد شد، تا قبل از پخش آگاه شویید، البته در حین پخش برنامه نیز به شما هشدار داده خواهد شد. بدین وسیله همواره تجربه تماشای محتوایی هیجان انگیز ورزشی خود را داشته باشید و لحظاتی پرشور لذت بخش را تجربه کنید.

جمع بندی

ال جی یکی از ابرقدرت های شناخته شده در عصه تولید و ساخت بهترین تلویزیون ها به بازار می باشد که همواره در حال پیشرفت و موفقیت است. این برند نام آوازه حدود چند سال پیش از تولید تلویزیون OLED R به کاربران خود وعده داده بود و سر انجام توانست در سال 2021 به عهد خود وفا کند و این تلویزیون کم‌نظیر را به عرصه رقابتی بیفزاید. تلویزیون رول شونده ال جی که در طراحی متفاوت عرضه شده است زیبایی واقعی را در همان وهله اول آشکار می سازد که نمایشگر فوق العاده باریک آن تکمیل کننده این زیبایی بی نظیر خواهد بود.

در صورت استفاده از تلویزیون، نمایشگر در حالت نمایه کامل (‌Full View) خواهد بود و در صورت نیاز برای پخش موسیقی می توانید آن را به حالت خطی (Line View) در آورید. حالت پنهان آن نیز در صورت عدم استفاده خواهد بود. کیفیت تصویر این محصول بی نظیر 4K بوده که توسط فناوری دالبی ویژن و حالت فیلمساز کیفیتی تقویت شده ارائه خواهد داد. پشتیبانی از توان صوتی بالای 100 وات و امکانات اسمارت نیز در این تلویزیون بر ارزش واقعی خرید آن را افزوده اند. اگر می خواهید سبک مدرن طراحی منزل خود را تقویت ببخشید و به دنبال محصولی متفاوت در طراحی شیک می باشید، خرید تلویزیون ال جی OLED R را از افرالند به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

تلویزیون OLED R در سایت ال جی: lg.com/r

مشخصات کلی
مدل OLED R
برند ال جی
سال تولید 2021
کشور سازنده کره
کشور مونتاژ اندونزی
کاربری تماشای فیلم و سریالخانگیگیمینگلاکچری
مشخصات صفحه نمایش
سایز 65"
بک لایت
نوردهی صفحه پیکسل
تصویر
کیفیت تصویر 4K
رزولوشن

Resolution به تعداد پیکسل‌هایی که به صورت عمودی و افقی در تلویزیون قرار دارند نسبت داده می‌شود.

3840x2160px
ارتقاء رزولوشن (Resolution Upscale)

قابلیت Resolution Upscale محتوایی که کیفیت پایین‌تر از 4K دارند را ارتقاء می‌دهد تا با کیفیت‌تر نمایش داده شوند.

✔️
رفرش ریت

رفرش ریت یا نرخ بروز رسانی صفحه تعیین می‌کند که تصویر در هر ثانیه چند بار رفرش می‌شود. هر چه رفرش ریت بیشتر باشد، حرکت تصاویر سریع، روان‌تر خواهد بود و تاری تصویر کمتر می‌شود.

120 هرتز
نسخه های HDR Dolby VisionHDR10+HLG
طیف رنگی گسترده

تلویزیون با کمک Wide Color Gamut وسعت رنگ گسترده‌تری را نمایش می‌دهد که منجر به نمایش رنگ‌‌های روشن‌تر، تیره‌تر و غنی‌تر می‌شود؛ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر نمایش داده می‌شوند.

✔️
سایر قابلیت های تصویر AI 4K Upscalingارتقاء کیفیت عکس و تصویر با قابلیت Ai Picture Proحالت HGIG مخصوص گیمینگدارای ثبات رنگ 100 درصدزاویه دید گستردهفرمت های Dolby Vision, HDR10, HLGفناوری ALLM برای کاهش تاخیر ورودی به صورت خودکار (ارتقاء کیفیت و سرعت بازی ها)فناوری billion shades of color برای نمایش دامنه رنگی تا 1 میلیارد رنگفناوری Dolby Vision IQ برای تنظیم نور و روشنایی محتوا بر اساس محیطفناوری Pixel Level Dimmingگستره رنگ گستردهنمایش تصاویر سریع به صورت صاف و روان با OLED Motion Proنمایش محتوا بر اساس دیدگاه سازنده FILMMAKER MODE
گیمینگ
پشتیبانی از HDMI 2.1

پورت HDMI 2.1 برای انتقال تصویر 4K‌ با رفرش ریت 120 هرتز یا تصویر 8K با رفرش ریت 60 هرتز مناسب است.

✔️
کاهش تاخیر ورودی خودکار

ALLM یا Auto Low Latency Mode به تلویزیون اجازه می‌دهد تا به صورت اتومات، همزمان با اتصال به کنسول بازی به حالت Game Mode تغییر کند و در نتیجه تاخیر ورودی تلویزیون به حداقل می‌رسد تا بازی روان‌تر و سریع‌تر اجرا شود.

✔️
پشتیبانی از HGIG

HGIG‌ یا HDR Gaming Interest Group با هدف نمایش دقیق تصاویر با کیفیت HDR در بازی‌ها است تا بدون توجه به شرکت سازنده تلویزیون، تصاویر و رنگ‌های HDR در بازی‌ها نمایش داده‌ شوند.

✔️
زمان پاسخگویی

ریسپانس تایم (Response Time)، در تلویزیون سرعت تغییر یک پیکسل از یک رنگ به رنگ دیگر است و بر حسبت میلی‌ثانیه (ms) اندازه‌گیری می‌شود. زمان پاسخگویی برای بازی‌های ویدیویی و صحنه‌های اکشن که تحرک و سرعت جابه‌جایی زیاد است، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. Response Time تلویزیون‌ها بین 1 تا 10 میلی‌ثانیه است که در نمایشگرهای گیمینگ معمولاً 1 تا 2 میلی‌ثانیه است.

1ms
پشتیبانی از FreeSync Premium Pro

FreeSync Premium Pro یک فناوری است که به تلویزیون اجازه می‌دهد تا نرخ رفرش ریت صفحه را با نرخ رفرش ریت کارت گرافیک Freesync در کنسول بازی سازگار کند. این به جلوگیری از تاری و پارگی تصویر می‌انجامد و تجربه بازی را بهبود می‌بخشد. نسخه Pro به نسبت نسخه قبلی از قابلیت VRR هم پشتیبانی می‌کند.

امکانات هوشمند
سیستم عامل webOS
دستیارهای صوتی AlexaGoogle Assistant
جستجوی صوتی ✔️
مرورگر وب

Web Browser یک مرورگر سرخود برای امکان جستجو در فضای وب است.

✔️
اتصال به گوشی ✔️
سیستم صوتی
توان خروجی صدا 1000 وات
سیستم صوتی 4.2 کاناله
نوع بلندگو Front Firing
Dolby (صدا)

فناوری Dolby در نسخه‌های مختلف صوتی مانند Dolby Atmos، Dolby Audio و DTS:X بسته به مدل و برند برای ایجاد صدای فراگیر مجازی چندجانبه استفاده می‌شود.

Dolby Atmos
فناوری صوتی LG Sound SyncOLED Surround
درگاه‌های ارتباطی
تعداد پورت HDMI 4 عدد
تعداد پورت USB 3 عدد
طراحی
رنگ بدنه مشکی
رنگ فریم مشکی
رنگ پایه خاکستری
لوازم جانبی
پایه رومیزی ✔️
ریموت کنترل ✔️
باتری ریموت ✔️
دفترچه راهنما ✔️
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی OLED R”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

پاسخ به پرسش‌های متداول

01تلویزیون ال جی OLED R چه تفاوتی با تلویزیون اولد Z1 دارد؟

هر دوی این تلویزیون ها در سال 2021 روانه بازار شده اند، اما تلویزیون OLED R به عنوان گرانترین تلویزیون اولد به نمایشگر رول شونده مجهز شده است، در نتیجه از نظر ظاهری بهبودی قابل توجهی داشته است. البته باید در نظر داشت که از نظر کیفیت تصویر تلویزیون Z1 بالاتر بوده و 8K می باشد.

02آیا رول شدن نمایشگر OLED R منجر به آسیب دیدن آن و افت کیفیت تصویر خواهد شد؟

ممکن است که این سؤال اکثر شما کاربران باشد، اما باید گفت که تلویزیون اولد OLED R کاملا هوشمندانه طراحی شده است و هنگام رول شدن آن درون پایه دچار هیچگونه آسیبی نخواهد شد و هر بار کیفیت تصویر عالی را ارائه خواهد داد.

03خرید تلویزیون OLED R به کدام دسته از کاربران پیشنهاد می شود؟

تلویزیون ال جی OLED R به عنوان گرانترین تلویزیون اولد از این برند پیشتاز قیمت بالایی دارد و در واقع برای خرید آن باید بودجه بالایی در اختیار داشته باشید. اگر برای داشتن بهترین دکوراسیون در پذیرایی و کیفیت تصویر و صدای عالی حاضرید هزینه بالایی را پرداخت نمایید، بی درنگ تلویزیون اولد R را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.