تلویزیون شارپ DL6
وضوح 4k تلویزیون شارپ dl6
ضخامت فریم تلویزیون dl6 sharp
طراحی پشت تلویزیون شارپ dl6
ریموت کنترل تلویزیون dl6
پایه فلزی تلویزیون شارپ dl6
تلویزیون شارپ DL6
تلویزیون شارپ DL6 از زاویه
ضخامت تلویزیون شارپ DL6
پنل پشتی تلویزیون شارپ DL6
لیبل اطلاعات تلویزیون شارپ dl6
برچسب اطلاعات تلویزیون شارپ dl6
طراحی تلویزیون شارپ dl6

تلویزیون شارپ DL6

Sharp TV DL6

تومان۲۳.۰۰۰.۰۰۰تومان۴۰.۸۰۰.۰۰۰

پاک کردن
ویژگی های محصول
  • مدل
    DL6NX
  • برند
    شارپ
  • سال تولید
    2021
  • کیفیت تصویر
    4K
  • نوع صفحه نمایش
    LED
  • کشور مونتاژ
    مصر
  • رفرش ریت
    120 هرتز
  • سیستم عامل
    Android
  • توان صوتی
    20 وات
  • منو فارسی
    دارد
  • سایزبندی
    50 55 65 اینچ
  • کاربری
    خانگی، گیمینگ، تماشای فیلم
  • پنل
    IPS
  • پردازنده
    QUAD CORE
  • زاویه دید گسترده
    دارد
  • نسخه‌های HDR
    HDR10 PRO و HLG
  • Local Dimming
    -
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • حداکثر ضخامت
    -
شناسه محصول : DL6
5.00/5.0
تومان۲۳.۰۰۰.۰۰۰تومان۴۰.۸۰۰.۰۰۰
پاک کردن
مشاهده شرایط گارانتی ( طلایی - نقره ای )

تلویزیون شارپ DL6  از مدل های پیشرفته و پر طرفدار این برند است که در سال 2021 از آن رونمایی شده است. با طراحی مدرن همراه با پایه های شاخه ای در دو طرف تلویزیون علاوه بر این که نمای شیکی را به خانه های شما می بخشد، مقاومت صفحه نمایش را بر روی هر گونه سطحی تضمین می کند. بدنه ی مشکی رنگ تلویزیون شارپ در هر خانه با هر نوع دکوراسیونی که داشته باشد همخوانی پیدا می کند. این محصول در 3 سایز مختلف 50، 55 و 65 اینچ تولید و به بازار عرضه شده است. کیفیت تصویر 4K روی صفحه نمایش بزرگ و باریک، تصاویری خارق العاده را پدید می آورد.

ویدیو آنباکس و بررسی تلویزیون شارپ DL6

 

همان طور که می‌دانیم صدای خوب مکمل یک تصویر زیبا است، در صورتی که هر یک از قابلیت های تکمیل کننده ضعیف باشد کیفیت تلویزیون پایین می آید از این رو شرکت سازنده تلویزیون DL6  را به یک سری قابلیت های صوتی مجهز کرده است تا صدایی با کیفیت و بدون ایجاد هیچ گونه نویزی را در اختیار بیننده ها قرار دهد. پردازنده ی چهار هسته ای درون تلویزیون یکی از فاکتورهای مهم آن محسوب می شود به گونه ای که هر تصویر قبل از این که بر روی صفحه نمایش برود به طور کامل تجزیه و تحلیل می کند و تمام نویز های آن را حذف می کند. برخلاف تلویزیون های قدیمی که فقط از رو به رو قابلیت دیدن داشتن، تلویزیون شارپ با زاویه ی دید 178 درجه، دارای زاویه ی دید گسترده ای است که این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهند تا در زاوایای مختلف محتوای درون تلویزیون را ببینند. از تلویزیون های نسبتاً مشابه دیگر DL6 می توان به تلویزیون سامسونگ Q70B از برند سامسونگ اشاره داشت که در ویژگی های باطنی به هم شباهت هایی دارند ولی اینکه Q70B بهتر و باکیفیت تر از DL6 است قابل انکار نیست.

معرفی تلویزیون شارپ DL6

تلویزیون شارپ DL6NX دارای سیستم صوتی 2 کاناله با توان صوتی 20 وات می باشد. این مقدار توان صوت نمی تواند پاسخگو نیاز کاربر در تلویزیون های سایز بزرگ باشد از این رو با خرید سیستم صوتی یا ساندبار این کمبود را جبران کنید و به صدای دلخواه خود برسید. از ویژگی های صوتی این محصول می توان به قابلیت دالبی اتموس در این تلویزیون اشاره کرد که صاف کننده و انتشار سه بعدی صدا در فضا می باشد طوری که هیجان افراد را برای دیدن تلویزیون چندین برابر می کند و با صدای تولیدی فراگیر، کاربر را در صحنه های مختلف غرق می کند. وجود درگاه های متنوع ارتباطی در  این محصول از جمله HDMI این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا انواع دستگاه های صوتی و یا کنسول های بازی را به نمایشگر وصل کنید. از دیگر راه های ارتباطی آن می توان به USB، بلوتوث و کابل اپتیکال اشاره کرد. تلویزیون ال جی QNED80 که جزء میان رده های ال جی بوده با مدل DL6 از شارپ در برخی از ویژگی ها مشابه بوده و می توان گفت که ارتقاء یافته آن در سال 2023 اما در  برند دیگری بوده است و از برتری بیشتری به نسبت DL6 برخوردار می باشد؛ تفاوت بارز آن دو در ابعاد بزرگتر QNED80 بوده که مورد پسند بسیاری از کاربران می باشد.

با پیشرفت تکنولوژی و وابستگی دنیای مجازی به این نتیجه می رسیم که نیاز افراد امروزی با قدیمی ها متفاوت است. حالا شما تصویر کنید تلویزیونی با همچین ابهت و کیفیتی، توانایی نصب برنامه و یا ارتباط برقرار کردن با دنیای بیرون از خود را نداشته باشد. آیا شما حاضر به خرید این محصول زیبا می شدید؟ با توجه  به این سؤال طرح شده و پاسخ خریداران، تمام شرکت ها می کوشند تا علاوه بر محصولی زیبا و باکیفیت بلکه هوشمند تولید کنند تا بتواند نیاز کاربران را در مواقع ضروری برطرف کند. DL6 جز تلویزیون های اسمارت بازار می باشد که به سیستم عامل اندروید ورژن 10 که یکی از جدیدترین سیستم عامل های به روز رسانی شده ی بازار می باشد، مجهز شده است. ناگفته نماند که به لطف همین سیستم عامل قوی، توانایی استفاده از دستیارهای صوتی و همچنین قابلیت اتصال به اینترنت و وای فای را برای استفاده ی کاربران به ارمغان آورده است. برای خرید تلویزیون شارپ DL6MX با قیمت مناسب، هرچه سریع تر با  شرکت افرالند در تماس باشید و تکنولوژی را به خانه های خود هدیه دهید.

تصاویر طبیعی تلویزیون شارپ dl6

وضوح تصویر نمایشگر 4k تلویزیون شارپ DL6
ریموت کنترل تلویزیون شارپ dl6
فریم نازک تلویزیون شارپ dl6
آنباکس تلویزیون شارپ dl6
طراحی پنل پشتی تلویزیون 2021 شارپ dl6
تلویزیون شارپ DL6

طراحی شیک تلویزیون شارپ DL6MX

از ویژگی های برجسته ی هر محصول که در قدم اول مشتری را به خود جذب می کند، طراحی زیبا و هوشمندانه ی آن است. از طرف دیگر امروزه تلویزیون جز محصولات ضروری است که نمای زیبا و مدرنی را به خانه می بخشد از این رو باید دارای طراحی شیکی باشد. تمامی برندها از جمله برند شارپ به بخش طراحی تلویزیون توجه خاصی می کند تا محصولی عاری از هر گونه نقص را تولید و به بازار عرضه کنند.

رنگ مشکی بدنه ی آن با بیشتر وسایل خانه هماهنگ می شود. پایه های شاخه ای متقارن در دو طرف تلویزیون این اطمینان را به کاربر می دهد که نمایشگر را به طور مستحکم بر روی هر گونه سحطی قرار می دهد. تلویزیون شارپ DL6MX دارای ضخامت بدنه ای باریک و ظریف با طراحی Frameless می باشد که با دیدن برنامه یا فیلم روی آن حس حضور در صحنه به کاربر دست می دهد. برای ابهت و تاثیرگذاری بیشتر، شارپ نام خود روی تلویزیون در قسمت پایین حک کرده است. پشت تلویزیون درگاه ها و راه های ارتباطی را قرار داده اند تا از شلختگی تلویزیون جلوگیری می کنند.

طراحی تلویزیون شارپ DL6

از راه دور تلویزیون را کنترل کنید!

از دیگر ویژگی های کاربرپسند تلویزیون شارپ DLNX می توان به همراه داشتن ریموت کنترل هوشمند اشاره کنیم. تلویزیون شارپ مدل DL6 دارای کنترلی هوشمند می باشد که کاربر قادر است از راه دور به تمام محتویات تلویزیون دسترسی پیدا کند بدون این که به آن نزدیک شود. این کنترل برای جستجوکردن برنامه ها و تنظیمات تلویزیون بهترین روش را ارائه می کند.

کیفیت تصویر تلویزیون DL6MX شارپ

به طور یقین می توان گفت نگاه کردن برنامه ها و فیلم های مورد علاقه با کیفیت تصویر عالی آرزوی هر کاربر است. هر چه کیفیت بهتر باشد هیجان برای دیدن فیلم بیشتر می شود طوری که انگار تمام اتفاقات درون تلویزیون در دنیای واقعی اتفاق می افتد. اگر دنبال تلویزیونی مقرون به صرفه و اقتصادی با کیفیت تصویر و صدای خوب می گردید، تلویزیون شارپ DL6 بهترین گزینه برای شماست.

کیفیت تصویر عالی با کیفیت 4K و رزولوشن 2160*3840 پیکسل می باشد. با داشتن زاویه ی 178 درجه بر خلاف تلویزیون های قدیمی از هر طرف به تلویزیون نگاه کنید، محتویات آن قابل دیدن است. با وجود رفرش ریت 120 هرتز هر گونه صحنه از فیلم های اکشن یا برنامه های ورزشی که با سرعت فیلم برداری شده اند، به طور واضح می توانید ببینید. همچنین با فناوری HDR و پشتیبانی از نسخه های HDR10 و HGL تصاویری شگفت انگیزی را پدید می آورد.

 فناورری HDR

جزئیات ریز و دقیق تصاویر را به لطف فناوری HDR از تلویزیون DL6 ببینید و لذت ببرید. این قابلیت یکی از قدرتمندترین فناوری های تصویر می باشد که ریزترین جزئیات را در تصویر به نمایش در می آورد. HDR یا همان محدوده ی دینامیکی بالا با افزایش دامنه ی رنگ بندی در تلویزیون تمام نقاط تصویر اعم از تاریک ترین و روشن ترین تصویر را به خوبی نمایش می دهد به گونه ای که می توان گفت کنترل نور در تلویزیون شارپ DL6 را برعهده دارد. تلویزیون نامبرده شده با پشتیبانی از نسخه های HDR10 و HGL صحنه های طبیعی و بسیار باورنکردنی را خلق می کند.

کیفیت تصویر تلویزیون شارپ DL6

دامنه ای وسیع از رنگ ها

همان طور که در بالا کارایی فناوری HDR را توضیح دادیم، در این قسمت می خواهیم به نسخه های پشتیبانی شده توسط HDR یعنی HDR10 و HGL بپردازیم. این فناوری های به کار رفته در تلویزیون شارپ DL6 با افزایش دامنه ی رنگبندی و خلوص رنگ، جزئیات را با وضوح کامل و روشنایی کافی به نمایش می گذارد.

پردازنده ی قدرتمند چهار هسته ای

هر تلویزیون به یک تراشه قدرتمند نیاز دارد تا تمامی تصاویر را قبل از این که بر روی صفحه نمایش بروند به طور کامل پردازش و تمام نویزها و بی کیفیتی ها را از آن پاک کند و باعث می شود تا دیدن تصاویر و فیلم ها به طور واضح و با جزئیات دقیق به نمایش گذاشته شوند. تلویزیون DL6 با برند شارپ هم دارای پردازنده ی 4 هسته ای به نام Quadcore processor می باشد که با عملکرد سریع تلویزیون تصاویری زیبا را به نمایش می گذارد.

بررسی امکانات سیستم صوتی

اگر صدای خوب تصویر زیبا را همراهی نکند، ارزش چندانی ندارد. حالا شما خود را در حالتی تصور کنید که در حال تماشای برنامه و یا فیلم مورد علاقه ی خود با کیفیت تصویر عالی هستید اما صدای آن بسیار گوش خراش و باعث اذیت شما می شود در این صورت میل باطنی خود را برای دیدن تلویزیون از دست می دهید. همان طور که در بالا هم اشاره کردیم سیستم صوتی و کیفیت تصویر تکمیل کننده ی یکدیگرند یعنی کیفیت هر یک بر روی دیگری تاثیر به سزایی دارد. از این رو تلویزیون شارپ 55DL6NX علاوه بر کیفیت تصویر بی نظیر، دارای توان صوتی با کیفیت عالی می باشد.

سیستم صوتی 2 کاناله که از هر کانال آن 10 وات صوت خارج می شود یعنی در مجموع دارای توان صوتی 20 وات می باشد. این توان شاید برای تلویزیون تا سایز 55 اینچ بتواند نیاز کاربر را پاسخ دهد اما برای سایزهای بزرگتر در محیط هایی با وسعت بیشتر مناسب نیست دراین صورت برای ارتقای صوت و جبران کمبود صدا، کاربر مجبور به خرید ساندبار جداگانه با توان صوتی متنوع می شود. وجود فناوری هایی همچون دالبی اتموس در تلویزیون باعث بالا بردن کیفیت صوت، ارتقا و پخش صدایی 3 بعدی در تلویزیون می شود.

سیستم صوتی تلویزیون شارپ DL6

دالبی اتموس

یکی از وظایف اصلی صدای با کیفیت در تلویزیون به وجد آوردن افراد در هنگام نگاه کردن فیلم و بازی کردن می باشد که این هیجان از صدایی فراگیر و 3 بعدی به وجود می آید. با فناوری دالبی اتموس در تلویزیون شارپ DL6MX باعث به وجود آمدن صدایی رسا می شود طوری که صوتی فراگیر و 3 بعدی اطراف کاربر را احاطه می کند. با وجود این فناوری بیننده در هنگام نگاه کردن به تلویزیون حس حضور در صحنه را پیدا می کند. صدای فراگیر در این تلویزیون تا حدودی لحظه های لذت بخشی را برای کاربران خلق می کند.

نگاهی به امکانات هوشمند تلویزیون DL6

سیستم عامل همان پلتفرم یا رابط کاربری می باشد که به کاربران اجازه ی استفاده از اینترنت، دانلود و نصب برنامه های متنوع در تلویزیون را می دهد. تلویزیون های شارپ هم مانند تلویزیون های سونی، شیائومی و پاناسونیک به سیستم عامل اندروید مجهز شده اند. این سیستم عامل یکی از مهم ترین سیستم عامل های به کار رفته در نمایشگرها می باشد که کار با آن همانند کار با گوشی آسان است طوری که کاربر را قادر می سازد تا برنامه های مورد علاقه ی خود را دانلود و یا نصب کنند. DL6 همانند سایر تلویزیون های شارپ دارای سیستم عامل اندورید با ورژن 10 می باشد که جدیدترین و قوی ترین نسخه از این پلت فرم است. به واسطه ی این سیستم عامل قوی قابلیت اتصال به اینترنت و وای فای را دارا می باشد همچنین با وجود دستیار صوتی گوگل تلویزیون را با صدای خود تحت کنترل در بیاورید ونیازهای خود را از راه دور بدون دسترسی به تلویزیون یا ریموت کنترل در بیاورید.

سیستم عامل تلویزیون شارپ DL6

از دیدن برنامه های متنوع لذت ببرید!

همان طور که در بالا هم توضیح دادیم با وجود سیستم عامل اندروید در تلویزیون شارپ DL6 کاربران می توانند به NETFLIX، YOUTUBE، آمازون و همچنین مرورگر وب مراجعه کنند و به طور دلخواه برنامه و فیلم های مورد علاقه ی خود را دانلود کنند و از دیدن آن ها نهایت لذت را ببرند. با پشتیبانی از قابلیت Google play store می توانید با حساب کاربری را در گوگل باز کنید، از خرید و دانلود برنامه های متنوع و فیلم ها بهرمند شوید. با خرید تلویزیون شارپ با قیمت مناسب سرگرمی های متنوع را تجربه کنید وعلاوه بر داشتن نمایشگری عالی، با دنیای بیرون از تلویزیون هم ارتباط برقرار کنید.

درگاه های ارتباطی

یکی دیگر از ویژگی های مورد بحث ما درباره ی تلویزیون شارپ، درگاه ها و راه های ارتباطی متنوعی است که در آن وجود دارد. با وجود این درگاه ها در تلویزیون راه های برقراری ارتباط با محصول و کاربر فراهم می شود. یکی از راه های ارتباطی با محصول از طریق فلش و مموری صورت می گیرد که امروزه در میان مردم جز رایج ترین راه های ارتباطی محسوب می شود که تلویزیوم شارپ مدل DL6 با درگاه USB از این راه ارتباطی حمایت می کند. دارای 3 پورت HDMI می باشد تا به راحتی بتواند به سیستم صوتی ها، کنسول بازی و … اتصال شود. یکی دیگر از راه های ارتباطی آسان و بدون سیم، بلوتوث می باشد. با داشتن این قابلیت تنها کافیست بلوتوث دو دستگاه را روشن کنید تا پل ارتباطی برقرار شود. از دیگر پورت های ارتباطی این محصول می توان به کامپوزیت، کامپوننت، LAN و گیرنده دیجیتال اشاره کرد.

پورت های ارتباطی تلویزیون شارپ DL6

جمع بندی

قیمت مناسب تلویزیون شارپ DL6MX در مقابل امکانات و کیفیت بالای آن باعث شده طرفداران زیادی را از آن خود کند. اولین ویژگی قابل دیدن تلویزیون، طراحی زیبای آن می باشد. دارای بدنه ای مشکی رنگ با پایه های نقره ای شاخه ای که در دو طرف، نمایشگر را احاطه کرده اند. کیفیت تصویر فورکی با پردازنده ی 4 هسته ای و توان صوتی شفاف دست در دست هم گذاشته اند تا لحظه ی نابی را برای کاربر در هنگام نگاه کردن به تلویزیون به وجود آورند.

جمع بندی تلویزیون شارپ DL6

دارای توان صوتی 20 وات است که از دو کانال خروجی آن خارج می شود و همچنین با فناوری دالبی اتموس صدای 3 بعدی و فراگیر را تولید می کند. سیستم عامل اندروید ورژن 10 این توانایی را به کاربر می دهد تا برنامه های متنوع را دانلود و یا نصب کند. برای خرید تلویزیون شارپ DL6 با شماره های درج شده روی سایت افرالند تماس بگیرید و با مشاوران کاربلد و با تجربه ی ما در قسمت فروش در ارتباط باشید و از مشاوره ی رایگان آن ها بهرمند شوید.

مشاهده DL6 در سایت شارپ: sharp.com/dl6

توصیه می کنم اگر وقت کافی برای بررسی کامل این تلویزیون ندارید حتما در این بخش به ویدیوها و نظرات مشتریان افرالند توجه کنید. تعدادی از مشتریان عزیز تجربه خرید و استفاده از تلویزیون را برای ما ارسال می کنید. برای مشاهده ویدیوهای بیشتر اینجا کلیک کنید.

آقای میری از کاشمر
مشخصات کلی
مدل DL6
برند شارپ
سری 6
سال تولید 2021
کشور سازنده ژاپن
منوی فارسی ✔️
کاربری تماشای فیلم و سریالخانگیگیمینگ
مشخصات صفحه نمایش
سایز 50"55"65"
نوع پنل IPS
بک لایت ✔️
نوردهی صفحه دیود LED
تصویر
کیفیت تصویر 4K
رزولوشن

Resolution به تعداد پیکسل‌هایی که به صورت عمودی و افقی در تلویزیون قرار دارند نسبت داده می‌شود.

3840x2160px
ارتقاء رزولوشن (Resolution Upscale)

قابلیت Resolution Upscale محتوایی که کیفیت پایین‌تر از 4K دارند را ارتقاء می‌دهد تا با کیفیت‌تر نمایش داده شوند.

✔️
فناوری HDR

فناوری High Dynamic Range باعث می‌شود تلویزیون طیف وسیع‌تری از کنتراست و رنگ را نمایش دهد؛‌ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند.

✔️
نسخه های HDR HDR10HLG
طیف رنگی گسترده

تلویزیون با کمک Wide Color Gamut وسعت رنگ گسترده‌تری را نمایش می‌دهد که منجر به نمایش رنگ‌‌های روشن‌تر، تیره‌تر و غنی‌تر می‌شود؛ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر نمایش داده می‌شوند.

✔️
امکانات هوشمند
ورژن سیستم عامل 10.0
دستیارهای صوتی AlexaGoogle Assistant
اتصال به گوشی ✔️
سیستم صوتی
توان خروجی صدا 20 وات
سیستم صوتی 2.0 کاناله
Dolby (صدا)

فناوری Dolby در نسخه‌های مختلف صوتی مانند Dolby Atmos، Dolby Audio و DTS:X بسته به مدل و برند برای ایجاد صدای فراگیر مجازی چندجانبه استفاده می‌شود.

Dolby Atmos
درگاه‌های ارتباطی
تعداد پورت HDMI 3 عدد
تعداد پورت USB 2 عدد
بلوتوث (Bluetooth) ✔️
پورت شبکه (LAN) ✔️
وای فای (Wi-Fi) ✔️
طراحی
رنگ بدنه مشکی
رنگ پایه مشکی
نوع پایه جانبی دوشاخه ای
حالت های تنظیم پایه 1 حالت
نصب روی دیوار ✔️
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5

  1. اسماعیل علیپور در تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۱

    سلام وقتتون بخیر ببخشید مدل 50اینچ هم ،مشخصاتش شبیه 55 هستش؟(نوع پنل و رفرش ۱۲۰هرتز)

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

      سلام و درود
      تلویزیون شارپ 50DL6 رفرش ریت 60 هرتز است.

      پاسخ
  2. Divid در تاریخ ۲۲ دی ۱۴۰۱

    آیا رسیور و گیرنده داخلی داره؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۴ دی ۱۴۰۱

      سلام بله هردوتاشون داره

      پاسخ

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

پاسخ به پرسش‌های متداول

01 آیا کیفیت تلویزیون شارپ خوبه؟

شارپ یکی از شرکت های ژاپنی است که کیفیت محصولات بسیار خوبی دارد؛ البته به دلیل اینکه کمی از لحاظ شهرت از سونی، سامسونگ و ال جی کم تر شناخته شده اند، محصولاتش حباب قیمتی کمتری دارند و بصرفه تر هستند.

02 چرا باید برای خرید تلویزیون شارپ DL6 اقدام کنیم؟

از آن جایی که تلویزیون DL6NX یک محصول با مشخصات بالا از جمله کیفیت تصویر فورکی، رفرش ریت 120 هرتز و پشتیبانی از فناوری های روز تصویری است، می تواند یک گزینه با کیفیت و قیمت مناسب باشد که امکانات عالی دارد.

03 تلویزیون DL6 بهتر است یا X85J سونی؟

از آن جایی که تلویزیون DL6 شارپ قیمت مقرون بصرفه تری دارد شاید خریدی اقتصادی تر باشد ولی با توجه به مشخصات گیمینگ پیشرفته، کیفیت ساخت بالاتری سونی و البته سطح استاندارد بالاتر X85J بهتر است(البته باید قیمت بالاتر محصول را هم در نظر بگیرید؛ چون شارپ ارزان تر است).

تلویزیون شارپ DL6
پاک کردن