کولر گازی یونیوا تیتانیوم یکی از محصولات کارآمد در زمینه سیستم‌های تهویه مطبوع است که با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرن، توانسته است جایگاه مناسبی در بازار کسب کند. این محصول تایلندی، در سال 2022 میلادی تولید و در کشور چین مونتاژ می‌شود. گاهی این کولر گازی با نام یونیوا اینورتر نیز شناخته می‌شود که در واقع، بازتابی از نوع کمپرسور آن است. فناوری Inverter با تنظیم هوشمند دور موتور، مصرف برق را تا 60 درصد کاهش داده و عمر مفید دستگاه را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. این کولر مجهز به کمپرسور روتاری با کلاس آب و هوایی T3 است که باعث کاهش استهلاک موتور و همچنین هزینه‌های مصرف برق می‌شود.

ویدیو بررسی کامل کولر گازی uneva titanium :

UNEVA TITANIUM از ظرفیت‌های 9 هزار تا 30 هزار تولید شده و همین ویژگی، کاربردها و کارایی آن در محیط‌های مختلف را افزایش داده است. این کولر، علاوه بر عملکرد عالی در خنک کردن محیط، قابلیت گرمایش نیز دارد. این قابلیت باعث می‌شود که در تمام فصول سال قابل استفاده باشد.

اینفو معرفی کولر گازی یونیوا تیتانیوم

یونیوا تیتانیوم، به عنوان بهترین کولر گازی اقتصادی در بازار، با ارائه نسبت قیمتی فوق‌العاده به امکانات و کیفیت، نظر هر خریداری را به خود جلب می‌کند. با بهره‌گیری از تکنولوژی اینورتر در تمامی مدل‌ها و همچنین کنترل آمپر در سایز 30,000، ضمن کاهش چشمگیر مصرف برق، عملکردی کم‌صدا و خنک‌کنندگی مطلوب را به ارمغان می‌آورد.

برند یونیوا محصولات خود را با بالاترین کیفیت و متنوع‌ترین امکانات تولید کرده و در بهترین قیمت ممکن به بازار فروش عرضه می‌کند که همین موضوع سبب شده جایگاه خوبی را در بین کاربران بدست آورد. خرید کولر گازی یونیوا می‌توانند رضایت هر استفاده کننده‌ای را جلب نماید و آسایش و راحتی را در حین استفاده برای وی به دنبال داشته باشد.

در ادامه این صفحه، ما به تحلیل عمیق‌تر کولر گازی یونیوا اینورتر می‌پردازیم تا به شما کمک کنیم تا تصمیم بهتری برای خرید بگیرید. در صورت داشتن هرگونه سؤال، می‌توانید از طریق بخش نظرات یا با تماس با مشاوران با ما در تماس باشید. تیم ما آماده است تا به سرعت به تمام پرسش‌های شما پاسخ دهد!

معرفی انواع کولرگازی‌های یونیوا:

یونیوا چندین مدل کولر گازی متنوع دارد که هر کدام با تشابه بالا کمی متفاوت از هم هستند و سایزهای متنوع دارند. در اینجا هر کدام را معرفی می‌کنیم تا در نهایت بتوانید بسته به بودجه و نیازتان بهترین مدل را انتخاب کنید.

کولر گازی یونیوا پلار: یکی از ویژگی‌های بارز کولر گازی یونیوا پلار، عملکرد دوگانه سرمایش و گرمایش آن می‌باشد که این دستگاه را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در تمامی فصول سال تبدیل نموده است.

کولر گازی یونیوا تیتانیوم: UNEVA TITANIUM از ظرفیت‌های 9 هزار تا 30 هزار تولید شده و همین ویژگی، کاربردها و کارایی آن در محیط‌های مختلف را افزایش داده است. این کولر، علاوه بر عملکرد عالی در خنک کردن محیط، قابلیت گرمایش نیز دارد. این قابلیت باعث می‌شود که در تمام فصول سال قابل استفاده باشد.

کولر گازی یونیوا پورشه: کولر گازی یونیوا پورشه یکی از مقرون به صرفه‌ترین کولرهای گازی موجود در بازار است. به طوری که بدون نیاز به صرف هزینه‌های زیاد، می‌توانید از کارکرد مطبوع آن در فصول گرم سال لذت ببرید.

کولر گازی یونیوا لوکس: کولر گازی یونیوا مدل لوکس دارای تنوع سایز بیشتری است و از 18000 تا 24000 را شامل می‌شود. طراحی بدنه موتور محصول تقریباً مشابه دیگر اعضای خانواده یونیوا است اما پنل یونیت داخلی کمی متفاوت و شیک‌تر است.

مقایسه با مدل بدون اینورتر 

مقایسه‌ کولر گازی یونیوا تیتانیوم با یونیوا لوکس، نشان می‌دهد که تفاوت‌های زیادی بین این دو وجود دارد. کولر گازی یونیوا لوکس با ظرفیت‌های 18,000 تا 24,000، انتخابی مناسب برای فضاهای بزرگ است و طراحی شیک و متفاوتی در پنل یونیت داخلی دارد که با استفاده از ریموت کنترل به رنگ ترکیبی سفید و مشکی، از سایر مدل‌های خانواده یونیوا متمایز می‌شود. با این حال، این مدل از تکنولوژی اینورتر برخوردار نیست و برای مناطق معتدل و شمالی مناسب است.

از طرف دیگر، کولر گازی یونیوا تیتانیوم از تکنولوژی اینورتر بهره می‌برد و در ظرفیت‌های 9,000 تا 30,000 عرضه می‌شود، که هر یک برای نیازهای فضاهای کوچک تا بزرگ مناسب هستند. این مدل با طراحی کلی متفاوت از دیگر مدل‌ها برخوردار است و دارای موتور T3 است که برای مناطق خیلی گرم مناسب است. با این تفاوت‌ها، مدل تیتانیوم بهترین گزینه برای کسانی است که خواهان یک مدل اینورتر هستند و نیاز به راندمان بالا و صرفه‌جویی در انرژی دارند.

کولر گازی یونیوا تیتانیوم، مناسب کدام نواحی است؟

کولر گازی یونیوا تیتانیوم با کلاس آب و هوایی T3 برای استفاده در مناطق گرم و خشک که دمای آنها بین 5- تا 57 درجه سانتیگراد است، مناسب است. به صورت کلی، شهرهای مناسب برای استفاده از کولر گازی یونیوا تیتانیوم با کلاس آب و هوایی T3 شامل خوزستان، بوشهر، هرمزگان، فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد، اصفهان، سمنان و قم هستند.

برای انتخاب کولر گازی مناسب، علاوه بر توجه به کلاس آب و هوایی، باید به موارد دیگری مانند موقعیت در شهر، طبقه، میزان آفتاب‌گیر بودن، ارتفاع سقف و نوع کاربری نیز توجه کرد:

  • اگر در مرکز شهر هستید، به دلیل وجود آپارتمان‌ها و گرمای ناشی از آنها، به کولر گازی با ظرفیت بیشتری نیاز دارید.
  • اگر در مناطق شمالی یا اطراف شهر هستید، که معمولاً خنک‌تر هستند، می‌توانید از کولر گازی با ظرفیت کمتر استفاده کنید.
  • اگر در طبقات بالاتر هستید، به دلیل دریافت گرمای بیشتر از طبقات پایین، به کولر گازی با ظرفیت بیشتر نیاز خواهید داشت.
  • اگر پنجره‌های منزل شما نور خورشید را به طور مستقیم دریافت می‌کنند، نیاز به ظرفیت بیشتری دارید.
  • همچنین بلندی سقف نیز یکی از معیارهای مهم در انتخاب ظرفیت کولر گازی است.

به عنوان مثال، برای یک آپارتمان 60 متری در طبقه چهارم در شهر خوزستان که پنجره‌های آفتابگیر دارد و سقف بلندی هم دارد، کولر گازی یونیوا تیتانیوم با ظرفیت 30,000 BTU مناسب است.

مهم‌ترین مشخصات کولر گازی یونیوا اینورتر

کولر گازی یونیوا تیتانیوم با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، خنکای مطبوع و دلچسبی را در گرم‌ترین روزهای سال برای شما به ارمغان می‌آورد. این کولر گازی با موتور روتاری خود که قطعات داخلی آن به طور قابل توجهی کاهش یافته، مصرف انرژی پایین‌تر و استهلاک کمتری را به همراه دارد. اصطکاک کمتر بین قطعات، مصرف انرژی را به طور چشمگیری کاهش داده و رتبه مصرف انرژی A را به ارمغان آورده است.

اینفو موتور کولر گازی یونیوا تیتانیوم

عملکرد کم صدا

علاوه بر این، موتور روتاری سطح صدای فوق‌العاده پایینی را نیز به همراه دارد. صدای یونیت خارجی این کولر تنها 46 دسی‌بل و صدای یونیت داخلی آن 28 دسی‌بل است که به ترتیب معادل صدای یک مکالمه معمولی و زمزمه آرام هستند. این ویژگی، یونیوا تیتانیوم را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در منازل، محل کار و حتی فضاهای حساس مانند بیمارستان‌ها و کتابخانه‌ها تبدیل می‌کند.

طول عمر بالا و جابجایی آسان

نوآوری در طراحی و استفاده از مواد مرغوب در ساخت موتور کولر گازی یونیوا تیتانیوم، طول عمر چشمگیری را برای این محصول به ارمغان آورده است. همچنین، وزن مناسب این موتورها جابجایی و حمل و نقل آن‌ها را بسیار آسان کرده و نصب کولر را به فرآیندی ساده و بدون دردسر تبدیل می‌کند.

قابلیت سرمایش و گرمایش کولر گازی یونیوا تیتانیوم

علاوه بر سرمایش مطبوع در فصول گرم سال، کولر گازی یونیوا تیتانیوم امکان گرمایش دلچسب در زمستان را نیز فراهم می‌کند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که در تمام طول سال از مزایای این کولر گازی بهره‌مند شوید و از پرداخت هزینه‌های اضافی برای سیستم‌های گرمایشی مجزا بی‌نیاز شوید.

فیلتراسیون هوای سالم

کولر گازی یونیوا تیتانیوم مجهز به فیلترهای قدرتمند است که هوای ورودی به دستگاه را از گرد و غبار، آلاینده‌ها، باکتری‌ها و میکروب‌ها به طور کامل تصفیه می‌کند. این امر در نهایت منجر به تنفس هوای پاک و سالم در محیط و ارتقای سطح سلامتی شما و عزیزانتان می‌شود.

سیستم اینورتر: مصرف کمتر و عمر بیشتر

اسپلیت یونیوا تیتانیوم از سیستم اینورتر بهره می‌برد که با تنظیم هوشمند دور موتور، به کاهش چشمگیر مصرف انرژی و افزایش طول عمر دستگاه کمک می‌کند. در این سیستم، به جای خاموش و روشن شدن مداوم کولر گازی یونیوا تیتانیوم، دور موتور به طور اتوماتیک تنظیم می‌شود تا دمای مطلوب به طور پایدار حفظ شود. این امر علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های برق، از استهلاک بی‌مورد قطعات و ایجاد سروصدای اضافی نیز جلوگیری می‌کند.

آمپر کنترل در مدل 30 هزار: مدیریت مصرف برق

مدل 30 هزار کولر گازی یونیوا تیتانیوم به سیستم آمپر کنترل مجهز شده است. این سیستم به شما امکان می‌دهد تا میزان مصرف آمپر دستگاه را در زمان‌هایی که مصرف برق در محل شما محدود است، تنظیم کنید. این قابلیت از ایجاد اضافه بار و آسیب به دستگاه جلوگیری کرده و به شما در مدیریت مصرف برق در شرایط خاص یاری می‌رساند.

گاز R410a: دوست‌دار محیط زیست

یونیوا تیتانیوم، خنکای مطبوع را با رعایت مسئولیت اجتماعی به ارمغان می‌آورد. در دنیای امروز، توجه به حفظ محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است. در انتخاب لوازم خانگی، به خصوص سیستم‌های تهویه مطبوع، باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشت. کولر گازی یونیوا تیتانیوم با استفاده از گاز R410a، نگرانی شما را در این زمینه برطرف می‌کند. R410a گازی دوستدار محیط زیست است که به لایه اوزون آسیب نمی‌رساند و گرمایش جهانی را تشدید نمی‌کند. 

طراحی و ظاهر کولر گازی یونیوا تیتانیوم

طراحی کولر گازی یونیوا تیتانیوم 

این سری از کولرهای گازی یونیوا در ظرفیت‌های مختلف 9,000 تا 30,000 BTU عرضه می‌شوند و با طراحی ظریف و مدرن خود، به وضوح از دیگر محصولات موجود در بازار متمایز می‌شوند.

طراحی ظاهری پنل داخلی

کولرهای گازی یونیوا سری تیتانیوم، به جز مدل 30 هزار، از نظر ظاهری در یک قالب طراحی شده‌اند. این امر به ایجاد هارمونی در دکوراسیون منزل کمک می‌کند و نشان‌دهنده انسجام در فلسفه طراحی یونیوا است. دمای کولر در سمت راست پنل نمایش داده می‌شود که شکل و ظاهر ساده و جذابی دارد.

پنل کولر گازی به رنگ سفید یخچالی ارائه شده است. این رنگ خنثی به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شوند و فضایی شیک و مدرن را به ارمغان می‌آورند. نوار تزئینی تیتانیوم رنگ روی پنل داخلی کولر گازی یونیوا تیتانیوم، ظاهری جذاب به آن می‌بخشد و یادآور نام و مدل کولر گازی است. این نوار در مدل 30 هزار وجود ندارد و طراحی این مدل از نظر زوایای طراحی نیز کمی متفاوت است.

کولر گازی یونیوا

طراحی پنل کولر گازی یونیوا سری تیتانیوم، با خطوط ساده و ظریف، جلوه‌ای زیبا و مدرن به دکوراسیون داخلی منزل شما می‌بخشد. سطح پنل مات است و این می‌تواند برای کسانی که رنگ‌های مات را در دکوراسیون خود ترجیح می‌دهند، جذاب باشد.

در قسمت بالا و سمت راست پنل، عبارت “INVERTER PLUS” حک شده است که نشان‌دهنده فناوری اینورتر پلاس و مصرف بهینه انرژی در این سری از کولرهای گازی یونیوا است. لوگوتایپ UNEVA به رنگ آبی در وسط و بالای دریچه پرتاب باد و نام و عبارت “TITANIUM SERIES” در سمت چپ و بالای پنل قرار دارند که به ترتیب نشان‌دهنده برند سازنده و سری محصول هستند.

طراحی موتور و پنل بیرونی

موتور کولر گازی Uneva Titanium با طراحی دقیق و کاربردی خود، از جنس پروانه پلاستیکی بهره می‌برد که با محافظ پلاستیکی اطراف آن ارتقایی در ایمنی و دوام دارد. پروانه این موتور با پیچ به بدنه متصل شده و در صورت نیاز به تعمیرات، باز شدن آن بسیار آسان است.

پنل بیرونی کولر به رنگ شیری طراحی شده است. در سمت راست موتور، برند UNEVA به رنگ آبی به همراه نام مدل و جزئیات فناوری‌های مورد استفاده درج شده‌اند که نشان‌دهنده بکارگیری تکنولوژی‌های نوآورانه در این محصول هستند.

بهش پشتی کولر یونیوا تیتانیوم

دستگیره و شیرهای اتصال لوله‌ها در پهلوی سمت راست موتور قرار دارند که ارتباطات آسان برای نصب و سرویس دهی موتور را فراهم می‌آورند.

در پشت موتور، کاوری تعبیه شده است که به جز قسمت مورد استفاده برای موتور، بخش‌های دیگر شامل رادیاتور کولر با استفاده از توری پوشانده شده‌اند. این کاور توری نه تنها از رادیاتور محافظت می‌کند بلکه زیبایی ظاهری موتور را نیز افزایش می‌دهد. رادیاتور مسی با طراحی زیبا، ضد زنگ بوده و به عملکرد بهتر و طول عمر بیشتر موتور کمک می‌کند.

تفاوت کولر گازی 30000 یونیوا تیتانیوم با سایر ظرفیت‌ها

مدل 30 هزار در برخی از جزئیات طراحی، هم در پنل و هم در ریموت کنترل، با مدل‌های دیگر متفاوت است تا ظاهری متمایز و خاص را به نمایش بگذارد. مدل 30 هزار از کولر گازی یونیوا تیتانیوم دارای نام “INVERTER CONTROL” در بخش بالا و سمت راست پنل است. موتور و طراحی کلی مدل 30 هزار با مدل‌های دیگر یونیوا تیتانیوم کمی متفاوت بوده که شامل بهبودهایی در عملکرد و کارایی آن است.

کاور پشتی رادیاتور در مدل 30 هزار دارای محافظ فلزی است که مقاومت بیشتری نسبت به آسیب‌های فیزیکی دارد. این ویژگی همچنین در تقویت ایمنی و دوام دستگاه نقش دارد. بخش شیرهای اتصال در مدل 30 هزار دارای یک بدنه محافظ است که از آسیب به شیرها جلوگیری می‌کند. این ویژگی در مدل‌های دیگر یونیوا تیتانیوم وجود ندارد.

ریموت کنترل کولر گازی یونیوا تیتانیوم

با ریموت کنترل کولر گازی یونیوا تیتانیوم، کنترل کامل محیط به دست شماست. این ریموت با امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد خود، فراتر از یک کنترل ساده عمل می‌کند و آسایش و کارایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. 

  • تنظیم دقیق زمان: با استفاده از سیستم تایمر، می‌توانید زمان روشن یا خاموش شدن کولر گازی را به دلخواه خود تنظیم کنید. دیگر نگران خاموش کردن کولر در هنگام خواب یا روشن ماندن آن در زمان غیبت‌تان نباشید.
  • تمیزکاری آسان و خودکار: حالت تمیز کردن، به طور خودکار کولر گازی را پاکیزه نگه می‌دارد و از تجمع گرد و غبار و آلودگی در آن جلوگیری می‌کند. این امر نه تنها طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد، بلکه هوای سالم‌تر و مطبوع‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • خنکای سریع و قدرتمند: با فعال کردن حالت توربو، کولر گازی با تمام توان خود کار می‌کند و در کمترین زمان ممکن، دمای محیط را به دمای دلخواه شما می‌رساند. این حالت برای روزهای گرم تابستان که به دنبال خنک شدن سریع فضا هستید، ایده‌آل است.
  • گردش هوای مطبوع در تمام جهات: پرتاب باد 4 طرفه، هوای خنک یا گرم را به طور یکنواخت در تمام نقاط اتاق توزیع می‌کند. بنابراین دیگر از ناهمواری دما در بخش‌های مختلف اتاق رنج نخواهید برد.

لازم به ذکر است ریموت کنترل مدل 30,000 یونیوا تیتانیوم که به آن “پورشه” نیز گفته می‌شود، ظاهری متفاوت و شکیل‌تر دارد و از ارگونومی ‌بهتری نسبت به سایر مدل‌ها برخوردار است. با این حال، فرق چندانی در عملکرد ندارند و احتمالاً این تفاوت ناشی از وجود قابلیت کنترل آمپر در این مدل است.

ابعاد پنل و ظرفیت کولر

مشخص است که ابعاد پنل‌ها از 9,000 تا 30,000، متفاوت از یکدیگر هستند. بنابراین برای درک بهتر از ظرفیت و ابعاد هر یک از این مدل‌ها لازم است اطلاعاتی داشته باشیم:

ظرفیت (BTU) طول پنل (سانتی‌متر) متراژ مناسب (متر مربع)
9,000 77 12 تا 20
12,000 79 20 تا 30 
18,000 89 30 تا 45 
24,000 94 45 تا 60
30,000 105 60 تا 75

لوازم جانبی و اقلام همراه

یونیوا تیتانیوم با ارائه پکیج کامل لوازم جانبی، تجربه نصب و استفاده‌ای آسان و بی‌دغدغه را برای شما رقم می‌زند. این پکیج شامل تمامی موارد مورد نیاز برای نصب و راه‌اندازی کولر گازی شماست تا دیگر نیازی به تهیه جداگانه هیچ قطعه‌ای نداشته باشید.

  1. لوله و کابل مسی: دو عدد لوله مسی مرغوب با روکش فوم برای حداکثر محافظت، جهت انتقال گاز کولر
  2. کابل‌ها: تمامی کابل‌های برق مورد نیاز برای اتصال دستگاه به پریز برق
  3. پایه پنل: پایه‌هایی جهت نصب پنل داخلی کولر بر روی دیوار
  4. ریموت کنترل: کنترل از راه دور برای تنظیم عملکرد کولر
  5. باتری و هولدر: دو عدد باتری نیم قلمی و هولدر برای نصب ریموت کنترل
  6. دفترچه راهنما: شامل دستورالعمل‌های آسان و واضح برای نصب و استفاده از کولر گازی
  7. لوله خرطومی: دو عدد لوله خرطومی برای تخلیه آب پنل به بیرون
  8. پیچ و رول‌پلاک: جهت نصب و اتصال محکم پایه‌ها و پنل به دیوار
  9. کاور اضافه برای لوله‌ها: پوششی اضافی برای محافظت بیشتر لوله‌ها و جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی
  10. چسب‌های متنوع: جهت اتصال و آب‌بندی اتصالات و اطمینان از عدم نشتی

تمامی قطعات و لوازم جانبی پکیج کولر گازی یونیوا تیتانیوم از مواد مرغوب و باکیفیت ساخته شده‌اند تا خیال شما از بابت دوام و عملکرد آن‌ها راحت باشد. همچنین، طراحی دقیق و ظریف این قطعات، نصب و راه‌اندازی کولر را به امری آسان و بی‌دغدغه تبدیل می‌کند.

چرا کولر گازی یونیوا تیتانیوم را بخریم؟

کولر گازی یونیوا تیتانیوم یکی از محصولات پیشرفته و کارآمد در زمینه سیستم‌های تهویه مطبوع است. فناوری اینورتر با تنظیم هوشمند دور موتور، مصرف برق را تا 60 درصد کاهش می‌دهد. این کولر گازی با موتور روتاری کم‌صدا و طراحی ظریف و مدرن، به همراه قابلیت‌های سرمایش و گرمایش، یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای استفاده در محیط‌های مسکونی و تجاری است.

اینفو مشخصات کلیدی کولر گازی یونیوا تیتانیوم

کولر UNEVA TITANIUM با ظرفیت‌های مختلف از 9 هزار تا 30 هزار BTU تولید شده است و با بهره‌گیری از سیستم اینورتر و گاز R410a، توانسته است علاوه بر کاهش چشمگیر مصرف انرژی، عملکردی کم‌صدا و کارایی بالایی را ارائه دهد. کولر گازی یونیوا تیتانیوم با کلاس آب و هوایی T3، مناسب مناطق گرم و خشک ایران مانند خوزستان، بوشهر، هرمزگان، فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد، اصفهان، سمنان و قم است. 

اگر به فکر خرید کولر گازی یونیوا تیتانیوم هستید، همین امروز با مشاوران ما تماس گرفته و خریدتان را نهایی کنید. خرید از افرالند شامل 18 ماه گارانتی، پنج سال خدمات پس از فروش، پرداخت درب منزل و ضمانت اصالت کالا خواهد بود. بنابراین می‌توانید خریدی امن، مطمئن و با کیفیت را از ما تجربه کنید.