لباسشویی بوش 20180
ماشین لباسشویی بوش 20180ME
برنامه های ماشین لباسشویی بوش 20180
خرید ماشین لباسشویی بوش WAJ20180ME
بدنه دورانی ماشین لباسشویی بوش 20180

ماشین لباسشویی بوش 20180

Bosch Washing Machine WAJ20180ME 8KG

ویژگی های محصول
  • مدل
    20180
  • کشور سازنده
    آلمان
  • کشور مونتاژ
    ترکیه
  • رنگ بدنه
    سفید
  • ظرفیت دیگ
    8 کیلوگرم
  • سرعت چرخش
    1000 دور در دقیقه
  • نوع موتور
    EcoSilence Drive
  • تعداد برنامه شستشو
    14 عدد
  • عیب یاب خودکار
    دارد
  • اضافه کردن لباس حین شستشو
    دارد
  • برنامه ضد آلرژی
    دارد
  • زمان بندی شستشو
    دارد
  • برچسب مصرف انرژی
    A+++
  • شناسه کالا
    2800000844585

برای تهیه ماشین لباسشویی بوش 20180 خیلی نیاز به تفکر نیست و یکی از بهترین گزینه های لباسشویی 8 کیلویی می باشد که می تواند نیاز شما را در شستشو برآورده نماید و با خرید ماشین لباسشویی بوش 20180 انتظار یک شستشوی تمیز و اقتصادی را داشته باشید. وقتی حرف از اقتصادی بودن زده می شود، باید گفت قیمت لباسشویی بوش گاهاً بالا است، اما لباسشویی  20180 خیلی هم عالی بوده و می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای خرید محسوب شود.

درست است که از ماشین لباسشویی بوش سری 2 حرف می زنیم، اما این دلیل بر کیفیت پایین و عدم امکانات اساسی در ذات آن نمی باشد و چیزی که هویداست کیفیت کار در محصولات این برند آلمانی بوده که جایی برای حرف و حدیث های بی خودی باقی نمی گذارد و باعث می شود شما با تهیه این محصول خیالتان از بابت خیلی چیزها راحت شود. مثلاً همین موتور قدرتمند و قوی که دارد و از نوع Eco Silence Drive می باشد و از عمر بسیار طولانی با صدای کم بهره می برد. طراحی جذاب و کار آمد بدنه می تواند یک تاثیر عالی در صدای کم و ویبره کمتر لباسشویی داشته باشد.

ماشین لباسشویی بوش 20180ME

به گفته وبسایت بوش:

ماشین لباسشویی بوش 20180 مقاوم در برابر میکروب ها، ملایم برای پوست های حساس در برنامه آلرژی پلاس.

مزایای ماشین لباسشویی بوش 20180:

  • بارگیری مجدد
  • ظرفیت متوسط و کارآمد
  • شستشوی بهداشتی
  • تنوع در برنامه های مهم

همچنین این ماشین لباسشویی بوش WAJ20180ME با تنوع برنامه های زیاد در هر سبکی و برای هر نوع شستشویی با الیاف متفاوت می تواند نیاز شما را برای هر نوع شستشویی برآورده نماید و نیازی نیست هیچ کدام از آن ها را با دست شستشو دهید و این یعنی یک لباسشویی به شدت حرفه ای. ظرفیت درام لباسشویی 8 کیلویی بوده که متناسب برای یک خانواده متوسط می باشد وهمچنین دور موتور در این مدل 1000 دور در دقیقه برآورد شده است. از دیگر جذابیت های این محصول وجود عملکرد بارگیری مجدد در این وسیله بوده که در این حالت هیچ لباسی از چرخه شستشو عقب نمی ماند.

تعداد برنامه در این مدل برابر با 14 عدد می باشد و وجود قابلیت شستشو AllergyPlus از بهترین نوع شستشوهای این مدل محسوب می شود که جذاب ترین تمیزی را به ارمغان می آورد. در ادامه مبحث با ما همراه باشید تا با این محصول بی نظیر از شرکت بوش بیشتر آشنا شویم. خدا را چه دیدید شاید مجذوب آن شوید و یکی از گزینه های شما برای خرید باشد که در این مورد کارشناسان افرالند می توانند بسیار عالی به شما مشاوره داده و بهترین انتخاب را برایتان رقم بزنند.

اگر به مدلی حرفه‌ای‌تر با وزن بالاتر و کیفیت بهتر فکر می‌کنید که از همین طراحی برخوردار باشد، ماشین لباسشویی بوش 28M80 می‌تواند یک گزینه عالی برای شما محسوب شود که قابلیت‌های شستشو عالی را در اختیارتان قرار می دهد و سری 8 آلمان به شمار می‌رود که قیمت بالایی هم دارد که ارزشش را دارد. ماشین لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ WW80T با قیمت خوبش می‌تواند جایگزین خوبی برای این مدل باشد که قابلیت ادواش دارد.

طراحی بدنه حرفه ای و کارآمد

وقتی از حرفه ای بودن و کارآمدی برای بدنه استفاده می کنیم، این فکر به ذهن همه می آید که بدنه چه تاثیری در کارآمدی دارد؟ اما باید گفت بوش در طراحی بدنه ماشین لباسشویی بوش 20180ME جدا از زیبایی کار به فکر عدم لرزش لباسشویی بوده و با طراحی اشکال دورانی در بدنه لباسشویی کاری کرده که در هنگام شستشو کمترین لرزش را احساس کنید و بتوانید در هر ساعتی از شبانه روز با خیال راحت آن را روشن کرده و حتی به استراحت بپردازید که این بجز این اشکال از یک لایه عایق نیز بهره برده که در بیرون آمدن صدا از داخل لباسشویی جلوگیری می کند.

طراحی ماشین لباسشویی بوش 20180

ظرفیت لباسشویی ME20180 برابر با 8 کیلوگرم بوده بسیار مناسب برای جمعیت متوسط تا 5 نفر می باشد، البته باید گفت این مدل برای خرید جهیزیه هم نامناسب نیست و می تواند یکی از گزینه های روی میزباشد که هم از نظر اقتصادی و کارایی به صرفه بوده و هم از نظر ظرفیت متعادل و مناسب. رنگ بدنه در این مدل سفید کار شده که عملاً با هر دکوری قابل ست شدن است و به دلیل رنگ روشنی که دارد به دل باز شدن دکور شما کمک می کند و این یعنی اوج هنر در طراحی با خاص ترین ظرافت ها در کار.

درب لباسشویی بوش 20180 سفید یه صورت 90 درجه باز می شود که در جلوکار قرار دارد. دور این درب یک نوار سفید کار شده که یک نوار مشکی رنگ را در دل خود جای داده است. در این مدل شیشه به صورت شفاف کار شده که به راحتی می توان داخل درام را دید. حرف از درام شد، ظرفیت درام به لیتر 63 لیتراست که از لایه استیل عالی و با کیفیت ساخته شده است و می توان به جرات گفت هیچ کار زنگ نخواهد زد. طراحی دندانه های این درام به صورت حرفه ای بوده و با نیت یک شستشوی ملایم ساخته شده است.

قسمت بالایی درب در سمت راست یک صفحه نمایش LED قرار داده شده که به صورت لمسی کار می کند. از این طریق می توان لباسشویی را روشن و خاموش کرد یا عملکرد آن را متوقف و آماده برای بارگیری مجدد نمود یا اینکه دور موتور و دما را تعیین کرد که در قسمت نمایشگر تمام این موارد را نشان خواهد داد و معلوم می شود چقدر از زمان شستشو باقی مانده است. در وسط هم که مثل تمام لباسشویی های دیگر چیزی که می بینید یک درجه ولومی بوده که نوع برنامه شستشو را از این محل می توان انتخاب کرد.

موتور توانمند درماشین لباسشویی بوش 20180

از اعضای اصلی یک لباسشویی موتور آن می باشد و تا زمانی که موتور قوی و عالی نباشد نمی توان به لباسشویی لقب عالی بودن داد. برای همین منظور وقتی به خرید ماشین لباسشویی می روید بد نیست قبل از هر چیز درمورد موتور آن سوال کرده یا به سرچ در مورد قابلیت های آن بپردازید. در خرید ماشین لباسشویی بوش 20180 موتوری که عایدتان می شود از نوع Eco Silence Drive می باشد که یکی از بهترین ها در نوع خود می باشد و توانسته است به میزان زیادی از مصرف انرژی جلوگیری کند و قبض های سبک تری را برایتان داشته باشد.

موتور در قیمت ماشین لباسشویی بوش 20180

بجز این مورد که مصرف انرژی آن برابر A+++ است، وجود صدای کم از قابلیت های آن است و صدای 52 دسی بلی در هنگام شستشو و صدای 72 دسی بلی در هنگام چرخش از ویژگی های اصلی این موتور به عنوان یک موتور سایلنت می باشد. عمر طولانی یکی دیگر از امکانات این لباسشویی می باشد که سالیان دراز شما را از محتاج بودن به تعمیر کار بی نیاز می کند و می تواند یک قابلیت عالی برای یک موتور باشد. اگر به دنبال یک وسیله با صدای کم و مصرف کم هستید بوش 20180 می تواند یک گزینه مناسب در این زمینه باشد که نیاز شما را برطرف می کند.

قیمت ماشین لباسشویی بوش 20180 با امکانات جالب

وقتی از پل طراحی و موتور عبور می کنیم به یکی از موارد مهم و اصلی دیگر می رسیم به نام امکانات. وقتی محصولی خیلی چشم گیر باشد و موتور خوبی هم داشته باشد اما امکانات مناسبی نداشته باشد مثل این است که وقت و پول خود را هدر داده باشید. چون این دستگاه به کارکردش است که مشهور می شود و می تواند گزینه اصلی تلقی شود. اگر چیزی که از آن انتظار داریم را نتواند انجام دهد دیگر چه فایده ای دارد که شستشوی درست را انجام ندهد. به همین دلیل ماشین لباسشویی بوش 20180 با امکاناتی که دارد بهترین عملکرد را در این زمینه انجام می دهد.

طراحی ماشین لباسشویی بوش 20180

سنسور بارگیری مجدد در این مدل نشان دهنده یکی دیگر از این امکانات است. در این حالت وقتی لباسی از چرخه شستشو جا می ماند نیازی نیست که حتماً صبر کنید تا کار شستشو تمام شود، فقط دکمه Stop را زده و لباس را اضافه نموده و کار شستشو را از اول شروع کنید. از دیگر قابلیت های این مدل تمیز شدن کامل تا 65% با زمان کمتر می باشد که برای زمان هایی که عجله دارید یک گزینه عالی می باشد. یادتان هست در مورد طراحی درام در داخل حرف زدیم؟ پس قسمت پایین را حتماً مطالعه کنید.

قابلیت Vario Drum

الان به جواب این سوال می رسیم که این طراحی می تواند در توزیع بهینه آب بسیار موثر باشد که به قابلیت Vario Drum در این لباسشویی مشهور است. طراحی خاص درام باعث شده نوع شستشو بهینه بوده و میزان آب به صورت بهینه بر روی سطوح لباس پخش شود و از مصرف بی رویه آب جلوگیری شود. همچنین حرکت آرام و متناسب درام نوع شستشوی یکنواختی را به ارمغان آورده که کمک می کند در اتمام کار لباس های شما کمتر چروک شود و نیاز به اتوکشی پیدا نکنند. توزیع آب در قسمت دندانه های بزرگ این درام باعث شده که کف لباس ها زودتر از بین رفته و آب کمتری برای آبکشی هدر برود.

برنامه ها لازم با خرید ماشین لباسشویی بوش 20180

در این مدل تعداد برنامه هایی که به کار رفته است برابربا 14 نوع می باشد که همگی از نوع بهترین ها بوده و بیشترین تنوع را در شستشو پوشش می دهند. در این مدل نیازی به هیچ نوع شستشویی با دست ندارید، زیرا می تواند همه جنس از لباس ها را با هر درجه از کثیفی تمیز کند بدون آنکه به الیاف پارچه آسیبی وارد نماید. این یکی از ویژگی های یک لباسشویی خوب و کاربردی به شمار می آید. از این برنامه ها شستشوی Allergy Plus یکی از بهترین ها بوده که در این نوع هیچ گونه آلودگی میکروبی بر روی لباس ها باقی نمی ماند و هیچ گاه هیچ نوع آلرژی از بابت لباس ها شامل حالتان نخواهد شد.

برنامه های ماشین لباسشویی بوش 20180

این 14 برنامه شامل شستشوهای بسیاری می باشد که برخی از آن ها را برایتان معرفی خواهیم کرد تا شیفته آن شوید و مشتاق برای فهمیدن بقیه برنامه ها. یکی از مهمترین آن ها Mixed Load می باشد که می توانید چند نوع لباس را همزمان با هم در لباسشویی قرار دهید به شرط آنکه الیافی نباشد که رنگ پس بدهند. برنامه بعدی Cotton بوده که این مدل در درجه دماهای مختلف طراحی شده که برای هر نوع آلودگی و اندازه پارچه کتانی متفاوت می باشد. همچنین برنامه شستشوی سریع 15-30 دقیقه ای که مناسب برای زمان عجله یا زمانی است که لباس خیلی کثیف نیست، مثل تیشرتی که فقط بوی عرق گرفته و نیاز به یک شستشوی کوچک دارد.

جمع بندی

در ماشین لباسشویی بوش 20180ME امکانات و قابلیت های جالب و مفیدی استفاده شده که می تواند شما را برای تهیه آن ترغیب کند و یکی از بهترین انتخاب هایی باشد که تا به حال انجام داده اید. قیمت ماشین لباسشویی بوش 20180ME نسبت به نامی بودن برند و کیفیت عالی که دارد بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. برای خرید ماشین لباسشویی بوش 20180ME نیاز نیست راه خیلی دوری بروید در همین وبسایت افرالند می توانید به راحتی آن را درب منزل تحویل بگیرید و از سلامت آن مطمئن شوید.

قابلیت های ماشین لباسشویی بوش 20180

لباسشویی 20180 بوش 8 کیلویی و به رنگ سفید می باشد که از سری 2 این برند می باشد و از دور موتور 1000 دور در دقیقه بهره می برد که دور موتور عالی برای شستشو به حساب می آید. موتور قوی و امکانات مهم این نوع موتور یکی از بهترین قابلیت های این برند است که می تواند برای شما زمان طولانی کار کند و با بالا رفتن سن شما عمر لباسشویی هم بالا می رود، اما این بالا رفتن تاثیری در کیفیت موتور ندارد و مثل روز اول تازه نفس به کار خود ادامه می دهد. این نوع قابلیت را در محصولات بوش به وفور شاهد هستیم و خیالتان از بابت عمر آن باید برای همیشه راحت باشد.

مشاهده 20180 در سایت بوش: bosch.com/20180

اطلاعات کلی لباسشویی
مدل WAJ20180ME
برند بوش
کشور سازنده آلمان
کشور مونتاژ ترکیه
ظرفیت 8KG
رنگ سفید
قابلیت آبکشی و آبگیری
سرعت چرخش 1000 دوردر دقیقه
نوع موتور EcoSilence Drive
میزان صدا حین شستشو (دسی بل) 52
میزان صدا حین آب کشی (دسی بل) 72
میزان صدا حین خشک کردن (دسی بل) -
طراحی ماشین لباسشویی
ظرفیت دیگ به لیتر 63
طراحی بدنه ضد لرزش
رنگ درب سفید
جنس درب Crystal Gloss
جهت باز شدن در به سمت چپ
زاویه باز شدن درب 171 درجه
چراغ روشنایی داخلی
نوع نصب مبله
صفحه نمایش لباسشویی
نمایشگر ✔️
نوع نمایشگر LED
نمایشگر لمسی
نمایش وضعیت شستشو
نمایش تایم شستشو
نمایش دور چرخش
نمایش وضعیت قفل درب -
نمایش پیام خطا و هشدار
امکانات لباسشویی
اضافه کردن لباس ✔️
قفل کودک
شستشوی با تاخیر
سنسور نشتی آب
سایر ویژگی ها از بین بردن 99% میکروب هااعلان تمام شدن شستشوامکان تنظیم دور موتورپیش شستشوتاخیر در شروع شستشوتشخیص وزن لباسسیستم تشخیص نشتی آب Aqua Stopشسشتو سریعقابلیت بارگیری مجددقابلیت شستشو بهداشتی با برنامه Allergy Plusکاهش 65 درصد زمان شستشو با SpeedPerfectقابلیت Vario Drum
برچسب مصرف انرژی A+++
شستشوی سریع ✔️
تایم شستشوی سریع 15 دقیقه30 دقیقه
شستشوی خودکار
سیستم تشخیص درجه کثیفی البسه
تشخیص وزن لباس‌ها
قابلیت تنظیم دما ✔️
محدوده دمای آب قابل تنظیم (سانتیگراد) از 0 تا 90 درجه
امکان آب کشی اضافه
قابلیت انتخاب شستشو با آب سرد و گرم فقط سرد
سیستم جلوگیری از نشت آب
سنسور میزان آب مصرفی
صرفه جویی در مصرف آب
خاموش شدن خودکار در پایان کار
شستشو دیگ
نوع ضربه زن
حباب ساز
بخارشو
تعداد ورودی شیر آب 1 عدد
وای فای (Wi-Fi) ✔️
قابلیت Home Connect
اتصال به گوشی ✔️
سیستم عیب یابی هوشمند
خاموش شدن خودکار در صورت خطا
امکان تعیین دور موتور
برنامه‌های لباسشویی
تعداد برنامه ها 14 برنامه
تعداد حالت شستشو -
ضد آلرژی ✔️
شستشو اقتصادی
شستشوی سریع ✔️
شستشوی بی صدا
حباب ساز
شستشوی با بخار
سایر برنامه ها Allergy PlusDelicate/SilkDuvetMixed LoadPrewashQuick 30'/15WoolCotton 20Cotton 40cotton 90Cotton Eco 40Cotton Eco 60Spin/Drain
وزن و ابعاد لباسشویی
وزن خالص (kg) 67
ابعاد بدنه 848×598×590
مصرف انرژی لباسشویی
برچسب مصرف انرژی A+++
میزان مصرف آب سالیانه 11000
اقلام همراه
لوازم همراه دفترچه راهنماکابل برق
گارانتی
گارانتی
شناسه
شناسه کالا 2800000844585

پاسخ به پرسش‌های متداول

01ماشین لباسشویی بوش 20180 ارزش خرید دارد؟

بله این مدل برنامه های عالی برای شستشو و همچنین موتور قوی برای عمر طولانی را با خود به همراه دارد.

02 خرید ماشین لباسشویی بوش 20180 برای چه کسانی مناسب است؟

ماشین لباسشویی 20180 برای خانواده های متوسط تا جمعیت 5 نفره عالی بوده و یک گزینه مناسب برای خرید جهیزیه نیز می باشد.

03برنامه برای افراد حساس در این مدل وجود دارد؟

بله برنامه آلرژی پلاس مخصوص افراد حساس و البسه کودکان می باشد که هیچ نوع میکروبی باقی نمی گذارد.