اسپیکر سونی XV900
دیزاین اسپیکر سونی xv900
رقص نور اسپیکر سونی xv900
پنل دسترسی اسپیکر سونی xv900
اسپیکر سونی xv900
لوازم همراه اسپیکر سونی xv900
اسپیکر سونی xv900
طراحی اسپیکر سونی xv900
پورت های اسپیکر بلوتوثی XV900
خرید اسپیکر سونی XV900
اسپیکر سونی XV900 لمسی
طراحی پشت اسپیکر سونی xv900
اسپیکر چرخ‌دار سونی xv900
اسپیکر XV900

اسپیکر سونی XV900

Sony Wireless Speaker XV900

تومان۳۲.۹۰۰.۰۰۰

ویژگی های محصول
  • مدل
    SRS-XV900
  • نوع سیستم صوتی
    Speaker
  • کشور سازنده
    ژاپن
  • مونتاژ
    مالزی
  • قابلیت
    کارائوکه
  • کنترل پنل
    لمسی
  • پورت
    USB
  • ورودی
    گیتار
  • اتصال بی سیم
    Bluetooth
  • ورودی
    میکروفون
  • دارای حالت
    DJ
  • شارژدهی سریع
    دارد
  • میزان شارژدهی
    25 ساعت
  • قابلیت
    رقص نور
  • قابلیت
    حمل آسان
  • قابلیت
    اتصال به موبایل
  • قابلیت Party Conect
    دارد

سونی در سال جدید از قوی ترین سیستم صوتی خود به نام اسپیکر سونی XV900 رونمایی کرده است و برای افرادی که به دنبال حجم بالایی از صدا بودن، یکی از بهترین و پیشرفته ترین محصولات می باشد. سیستم صوتی سونی XV900 با کارایی به صورت لمسی در یک لحظه اجازه تنظیمات خود دستگاه و تنظیم نور در حالت های مختلف را به کاربرانش می دهد و برای کسانی که عاشق استفاده از حالت کارائوکه هستند یکی از بهترین سبک ها در موسیقی به شمار می آید که استفاده از آن شما را به وجد خواهد آورد. سبکی که تا به حال تجربه نکرده اید.
مهمانی به راه بیاندازید و با اسپیکر سونی XV900 خیلی شیک و مجلسی بدرخشید. صدای این سیستم صوتی سونی کاری می کند سرتان سوت بکشد و در حجم زیادی از صدا غرق شوید، جوری که صدا به صدا نرسد و از فضا فقط لذت ببرید.

سیستم صوتی سال هاست در بین افراد طرفداران زیادی دارد و در واقع موسیقی به یکی از ارکان اصلی نیاز افراد تبدیل شده تا برای مدتی از حال و هوای زندگی روزمره و سختی های آن دور شوند. اینکه یک سیستم صوتی خفن داشته باشید که دیگر نور علی نور است و می تواند کاری کند دلتان نخواهد از آن فضا خارج شوید و سیستم را خاموش کنید. هرچند که تمام این موارد بر می گردد به اینکه این اسپیکر شما چند مرده حلاج باشد. قیمت اسپیکر سونی XV900 به نسبت کارهایی که انجام می دهد و امکانات جالبی که به همراه دارد می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید شما به حساب آید.

اسپیکر سونی XV900

مزایای سونی XV900:

  • قابل حمل و سبک
  • دارای حالت کارائوکه
  • نور پردازی شیک و متنوع
  • همگام سازی با سایر بلندگوها
  • عمر طولانی باتری

به گفته وبسایت سونی :

در اسپیکر سونی XV900 با حداکثر 100 بلندگوی سازگار وصل شوید و موسیقی و نورهای خود را همگام کنید تا مطمئن شوید که همه با یک ضرب می رقصند.

امکانات زیادی که در این مدل اسپیکر سونی قرار داده شده به گونه ای است که برای هیچ کاری دچار مشکل نخواهید شد. از طراحی ظاهری محصول گرفته تا نور پردازی و پورت های جالبش، که تمام این ها از پیر بازاری همچون سونی که در ارائه سیستم صوتی حرف اول را می زند اصلاً بعید نیست و همیشه منتظر آن هستیم چون یک برند همه چیز تمام در این حیطه می باشد. عمر باتری و توان صوتی این مدل به حدی مناسب است که شیفته آن خواهید شد، فقط کافیست آن را شارژ کرده و با چرخ های قابل حملی که دارد بیرون ببرید و به مدت 25 ساعت به صورت مداوم روشنش کنید بدون اینکه جشن شما دچار وقفه شود.

مشاهده محصولات مشابه:

 اسپیکر سونی V73

 اسپیکر سونی XV800

بله درست است! این اسپیکر شارژی بلوتوثی SRS-XV900 می تواند گرم کننده محافل و مهمانی های شما باشد و نیازی به دی جی برای مراسم هایتان پیدا نکنید و یک تنه روی این محصول جذاب حساب باز کنید. امکان اتصال به میکروفون کمک می کند که خودتان دی جی شوید و کنترل مراسم را در دست بگیرید که در نوع خود بی نظیر می باشد. مطمئناً تا به اینجا از این اسپیکر خوشتان آمده و یه جورایی ته دلتان می خواد بیشتر در مورد این مدل بدانید، پس با ما همراه شوید تا شما را با جزئیات بیشتر آن آشنا کنیم که شاید گزینه انتخابی شما باشد.

طراحی جذاب و قابل حمل

طراحی محصولات سونی را همه ما تا به حال بسیار دیده ایم و می دانیم سبک این برند به حدی خاص است که از دور هم می توان فهمید این محصول مربوط به کدام برند است و به نحوی امضاً اختصاصی سونی به شمار می آیند. بیشتر سیستم های صوتی این برند مشکی رنگ هستند و می توانند با سایر محصولات دیگر همچون تلویزیون ها به راحتی ست شوند. ابعاد این اسپیکر سونی XV900 برابر با 880*410*439 میلی متر می باشد که بسیار مناسب برای استفاده خانگی هستند که خیلی فضای زیادی را اشغال نمی کند و با وزن 26.6 کیلوگرمی به راحتی قابل جابه جایی می باشند، که این جابه جایی از طریق چرخ های که در زیر آن تعبیه شده است راحت تر امکان پذیر می باشد.

طراحی سیستم صوتی xv900

در قسمت جلو این مدل سیستم صوتی یک سری بلندگوهای متعدد در سایزهای مختلفی قرار داده شده است که هکه آن ها در کنار هم می توانند کمک کند صدا را در کل فضا به صورت یک نواخت داشته باشید. پورت های این اسپیکر در قسمت پشت قرار داده شده است که دسترسی به آن ها به شدت راحت خواهد بود. همچنین قسمت بالای آن یک صفحه لمسی قرار داده شده که امکان تنظیم حالت های مختلف و همچنین حالت های نور را امکان پذیر می کند و در واقع در این مدل شما هیچ نوع دکمه ای را نمی بینید و به صورت تمام لمسی در خدمت شماست.

رقص نور در سیستم صوتی سونی XV900

در اکثر سیستم های صوتی سونی شاهد رقص نور هستیم که این مدل جدید ای وی 900 نیز از این قابلیت مصون نمانده و در بهترین حالت خود از آن بهره مند می باشد. در واقع با رقص نوری که امکان تنظیم آن در دستان شماست می تواند شادی بخش و جذاب کننده محفل شما باشد. یکی دیگر از جذابیت های این رقص نور در این مدل زمانی خود را به نمایش می گذارد که با چند اسپیکر دیگر مچ می شود و رقص نور را با ضرب آهنگ آن ها هماهنگ می کند.

کیفیت صدا در اسپیکر سونی XV900

صدا در این مدل به زودی کاری می کند تمام مدل های قبلی را به دست فراموشی بسپارید و فقط مرید این مدل اسپیکر بلوتوثی سونی شوید، به طوری که به هر کس که قصد خرید اسپیکر دارد این مدل را پیشنهاد دهید. بلندگوها به صورت 4 طرفه طراحی شده اند و شاخصه های اصلی صدا از یک درایور 4 جهته با ساب وفر های 12 اینچی درجلو ساخته شده اند. همچنین با 2 درایور 2 اینچی در جلو و 4 درایور 1.5 اینچی در کنارها با 2 توییتر در عقب ساخته شده است. حالت های صدا را می تواند در شرایط مختلف نیز تغییر داد، مثل؛ حالت زنده یا بیس.

اسپیکر بلوتوثی سونی XV900

وجود یک بلندگوی بزرگ همچون X-Balanced که در وسط کار قرار داده شده است و ابعاد بزرگی چون 320 *320 میلی متر دارد می تواند کاری کند از صدای بیشتر با حجم و بیس بالاتری بهره ببرید. به این صورت که با استفاده از این مدل از بلندگو و کمک 6 وات توییر دیگر که در اطرافش است و در بالا و جلو و کناره های قرار داده شده اند، می توانند به باس عمیق تر و حجم بالاتری دسترسی داشته باشید و فضایی که در آن هستیم را در صدا غرق کنید.

امکاناتی در خور یک سیستم حرفه ای

هر سیستم صوتی یک سری امکانات در خود دارد که آن را از سایر مدل ها مجزا می کند، در این مدل نیزی این امکانات وجود دارد و باید گفت در واقع در بهترین حالت ممکن خود هم قرار گرفته است که می تواند تمام مدل های قبل از خود را تا حدودی زیر سوال ببرد و آن هم به دلیل حجم بالای صدا در آن می باشد. در کنار این صدا قابلیت های قرار دارد به ایجاد بهتر آن کمک شایانی می کنند و این ها از چشم خریداری که استفاده می کند دور نمی ماند و کاملاً مبرا می باشد. یکی از این موارد میزان شارژدهی می باشد که برای اسپیکرهای قابل حمل خیلی مهم است. تنظیم رقص نور در حالت های مختلف و رنگ های به مدیریت شما از دست آوردهای جالب این مدل می باشد.

امکانات اسپیکر سونی xV900

وقتی یک اسپیکر قابل حمل می خرید، قطعاً آن را برای بیرون لازم دارید و به این قصد بیشتر آن را تهیه کرده اید. پس اینکه مدت زمان بیشتری شارژ نگه دارد بسیار مهم می باشد، که در این مدل با 25 ساعت شارژدهی مدام می تواند خیال شما را برای بیرون بردن طولانی مدت راحت کند. میزان شارژ گیری این مدل به صورتی است که به Fast Charge معروف هستند و با هر 10 دقیقه ای که به برق متصل می شود به میزان 3 ساعت شارژ دریافت می کند و این برای زمانی که عجله دارید بسیار عالی می باشد. عمر باتری های این مدل اسپیکر XV900 سونی بسیار بالا بوده و نگران عمر آن هیچ وقت نباشید.

حالت کارائوکه در سیستم صوتی سونی XV900

یکی از بهترین کارایی های این مدل اسپیکر بلوتوثی سونی وجود قابلیت کارائوکه یا karaoke در این مدل ها می باشد که کاری می کند شما با وصل کردن یک میکروفون به صورت مستقیم به اسپیکر یک باره به یک دیجی حرفه ای تبدیل شوید و از مهمانی لذت ببرید. در این حالت می توانید مهمانی های خود را لذت بخش تر کرده و به یک سرگرمی برای همه تبدیل شود که کسی دلش نخواهد مهمانی را ترک کند. همچنین در این حالت بجز میکروفون می توانید گیتار را نیز مستقیم به اسپیکر سونی متصل کنید.

نحوه اتصال به سیستم صوتی سونی XV900

این مدل اسپیکر سونی دارای پورت های مختلفی چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم می باشد که امکان اتصال به اسپیکر را ممکن می سازد. این مدل سیستم صوتی XV900 می توان با اتصال به تلویزیون امکان ارتقاء صدای تلویزیون را تا حد بسیار بالایی امکان پذیر کند که این برای تلویزیون هایی که از توان صوتی پایینی برخوردار هستند بسیار کاربردی می باشد. هچنین با امکان اتصال از طریق بلوتوث Blutooth در کمترین زمان ممکن به گوشی متصل شده و هر آهنگی که دوست دارید را می توانید Play کنید.

نحوه اتصال به سیستم صوتی سونی XV900

این امکان اتصال به بلوتوث با گوشی های اندرویدی را بسیار راحت امکان پذیر می کند و عملاً مشکی برای آن ها در این مورد پیش نخواهد اند. وجود پورت USB در این مدل برای اتصال مستقیم و بدون دغدغه یکی از بهترین حالت ها برای پخش موزیک می باشد. با ارتباط با Music Center می توان لیست پخش خود را پیدا کرده و آهنگ بعدی را نیز هماهنگ کرده و انتخاب کنید، در این حالت به راحتی با اتصال گوشی یا هر وسیله دیگری چیزی که می خواهید را مدیریت کنید.

قابلیت Party Conect

در این اسپیکر قابل حمل سونی می توانید یک با حداکثر 100 بلندگوی دیگر ارتباط برقرار کنید و همگام بودن و سازگار بودن با آن ها از صدای بهتری برخوردار شوید. این حالت وقتی متصل شود، در حالت نور دهی هم می تواند همگام باشد و رقص نور را با ضرب آهنگی که در حال پخش می باشد هماهنگ کند. این حالت در هنگام شب و در محیط تاریک خود را بهتر به نمایش می گذارد، جوری که فضا را به شدت رومانتیک می کند.

جمع بندی: اسپیکر شارژی بلوتوثی سونی XV900

در این مبحث با زیر ذره بین قرار دادن اسپیکر سونی XV900 و بررسی تمامی جوانب آن به این موضوع پی بردیم که می تواند یک گزینه عالی برای مواقعی باشد که به دنبال یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هستید. این مدل به دلیل کارایی های جالب که با خود دارد له زودی تمام اسپیکرهای قبل از خود را جارو کرده و خود جایگزین آن ها می شود. شرکت سونی در مورد سیستم صوتی سونی XV900 خود هیچ حرفی از توان صوتی آن نزده است، اما گفته که تجربه یک صدای قوی با بیس عمیق را خواهید داشت و این یعنی حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد.

قیمت اسپیکر XV900 سونی

قیمت اسپیکر شارژی بلوتوثی XV900 سونی به نسبت سری های قبل از خود تا حدودی ممکن است بالاتر به نظر برسد که در مقابل این همه وجناتی که دارد عملاً یک سرمایه گذاری محسوب می شود تا خرج هزینه اضافه. میزان شارژ دهی بالا و تنوع بلندگو با تعداد بالا از بهترین ویژگی های این مدل می باشد که در کنار رقص نور قابل تنظیم و حالت کارائوکه یک مجموعه بی نظیر به شمار می رود. همچنین می توانید دسته آن را بگیرید و هرجایی که می خواهید ببرید، زیرا بسیار سبک و با چرخ های قابل حمل می باشد. اگر قصد تهیه این مدل را دارید بهتر است با کارشناسان ما در افرالند هم صحبت شوید.

مشاهده XV900 در سایت سونی: sony.com/xv900

مشخصات کلی سیستم صوتی
مدل SRS-XV900
برند سونی
نوع سیستم صوتی اسپیکر
سال تولید 2022
سری
کشور سازنده ژاپن
کشور مونتاژ چین
صفحه نمایش ✔️
شارژی
باتری داخلی قابل شارژ
زمان شارژ شدن (ساعت) هر 10 دقیقه 3 ساعت شارژدهی
نگه‌داری شارژ باتری (ساعت) 25
ویژگی های عمومی اتصال وایرلس اسپیکرهاباتری قابل شارژشارژ سریعقابل حملنورپردازی چند رنگ
مشخصات صدا سیستم صوتی
تعداد بلندگو 9
نوع بلندگو MidrangeSubwooferTweeter
تعداد میدرنج 2 عدد
تعداد توییتر 6 عدد
اکولایزر ✔️
نوع تقویت کننده صدا باس MEGA BASS
تقویت صدای دیالوگ
صدای فراگیر مجازی
فناوری صوتی Clear Audio+
منبع تغذیه AC 120-240V, 50/60Hz
قابلیت‌های سیستم صوتی
کارائوکه ✔️
حالت‌های کارائوکه EchoKey Control
قابلیت DJ
اتصال به گوشی ✔️
اتصال به سیستم صوتی دیگر
قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث ✔️
پنل ضد آب
خاموش شدن خودکار (Auto Power Off)
قفل کودک
قفل صفحه نمایش و دکمه‌ها
کنترل با ریموت تلویزیون
قابلیت پخش روی USB
شارژ از طریق USB ✔️
طراحی سیستم صوتی
جنس بدنه پلاستیک
رنگ بدنه مشکی
رقص نور
محل قرارگیری دکمه‌ها بالای اسپیکر
نوع دکمه‌ها لمسی
چرخ برای جابجایی
دستگیره برای جابه‌جایی
قابلیت حمل
پورت‌های ارتباطی سیستم صوتی
بلوتوث (Bluetooth) ✔️
وای فای (Wi-Fi)
اتصال به تلویزیون
رادیو FM ✔️
پورت USB ✔️
تعداد پورت USB 2 عدد
نسخه USB USB 2.0
پورت اپتیکال ✔️
پورت HDMI
تعداد پورت HDMI -
قابلیت ذخیره کانال‌های رادیو
سیستم نمایش اطلاعات رادیو RDS
گیرنده صدای آنالوگ
پورت composite
پورت Component
دیسک نوری
پورت گیتار
NFC
وزن سیستم صوتی
وزن سیستم صوتی 26.6 کیلوگرم
ابعاد سیستم صوتی
ابعاد سیستم صوتی 410x880x439 میلی متر
اقلام همراه
لوازم همراه دفترچه راهنماکابل برق
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپیکر سونی XV900”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

پاسخ به پرسش‌های متداول

01سیستم صوتی سونی XV900 قابلیت حمل دارد؟

بله این مدل دارای وزن بسیار کم و عالی است که می تواند قابل حمل باشد و همین طور دارای چرخ های در زیر کار بوده که جابه جایی آن را راحت می کند.

02در این مدل اسپیکر فقط قابلیت اتصال از طریق بلوتوث امکان پذیر است؟

خیر. در اسپیکر سونی XV900 اتصال از طریق بلوتوث و USB امکان پذیر می باشد همچنین از طریق پورت Audio نیز امکان پذیر می باشد که برای میکروفون و حالت کارئوکه بسیار کاربردی می باشد.

03امکان تنظیم رقص نور در این مدل وجود دارد؟

بله تنظیم نور در چند حالت مختلف، با رنگ های متفاوت وجود دارد که می توانید به دلخواه اقدام به تنظیم آن ها نمایید.