۲۲ دی ۱۴۰۰

بهترین تلویزیون های هایسنس

بهترین تلویزیون های هایسنس

آیا باید بهترین تلویزیون های هایسنس را خریداری کنید؟ در بازار تعداد زیادی از برندهای تلویزیون برای انتخاب وجود دارند. این بدان معناست که تصمیم گیری در مورد خرید یکی از بهترین تلویزیون های کوچک ارزان قیمت یا در نظر گرفتن یک تلویزیون بسیار بزرگ؛ در این بین می تواند کار سختی باشد.

قیمت تلویزیون هایسنس

نمی توان انکار کرد که گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد و همچنین مشخصات هر یک از این دستگاه بسته به برند و فناوری های بکار رفته بسیار متفاوت است. اما در مورد هایسنس چه می توان گفت؟ این برند در حال حاضر دستگاه های خود را با قیمت های واقعا رقابتی به بازار عرضه می کند و در صنعت تلویزیون به سرعت جایگاه خود را پیدا کرده است و این بدان معناست که اگر در بازار تلویزیون گزینه های مختلف را برای خرید بررسی کرده باشد حتما با تلویزیون هایسنس (Hisense) هم برخورد داشته اید و شاید هم فکر کرده اید که آیا باید آن را بخرید یا نه؟

در این مطلب به بررسی جدید ترین مدل های تلویزیون هایسنس در سال 2022 خواهیم پرداخت. هایسنس لزوماً اولین برندی نیست که وقتی به خرید بهترین تلویزیون های موجود فکر می کنید، به ذهنتان خطور می کند. با این حال، برندی است که ارزش بررسی دارد، برندی که در چند سال گذشته با گنجاندن بسیاری از جدیدترین و بهترین فناوری ‌ها در تلویزیون‌ های خود با ارائه قیمت‌ های رقابتی، توجه ها را به سمت خود جلب کرده است.

هر سال، این برند تلویزیون‌ هایی را عرضه می‌ کند که جایگزین ارزان‌ تری برای بسیاری از تلویزیون های برند های معروف تر هستند، البته با مشخصات مشابه. و اکنون، با پیش رو بودن نمایشگاه CES 2022، ما مشتاقانه منتظر طیف جدیدی از دستگاه های Hisense هستیم که امسال قابل خرید هستند.

در طول سال 2022، هایسنس قرار است مجموعه گسترده‌ ای از تلویزیون‌ ها، از جمله پرچم‌ دار جدید سری U9H خود را در کنار اپدیت های جدید برای سری‌ های قبلی U6، U7 و U8 عرضه کند. و همانطور که انتظار داشتیم، به‌ روزرسانی ‌های مقرون‌ به‌ صرفه‌ تر سری A6، A7 و A8 نیز پیش رو هستند. چند ساند بار جدید سری U Hisense نیز در راه است.

اگر به نظر می رسد ترکیبی هیجان انگیز از تلویزیون ها را برای انتخاب دارید، به این دلیل است که واقعاً هم اینطور است. تلویزیون های هایسنس تنوع بسیار زیادی دارد و اگرچه بیشتر به دلیل ارائه صفحه نمایش های LCD با قیمت بالا شناخته شده است، سال گذشته در سال 2021 چندین مدل با مشخصات فوق العاده عرضه کرد که ارزش بررسی بیشتر و صرف زمان شما را نیز دارند.

این شیوه بسیاری از خریداران را به Hisense جذب کرده است، به طوری که این شرکت در سال 2021 در رتبه پنجم فروش تلویزیون در ایالات متحده قرار گرفت و به سرعت در حال رشد است، تا حد زیادی به لطف ارزش فوق العاده در کل سری مدل های تلویزیون Hisense.

تلویزیون 4K هایسنس E6H

ما در ادامه، تلویزیون‌ هایی را که هایسنس در سال 2022 عرضه می‌ کند، از صفحه‌ نمایش‌ های سطح پایه 4K برای کسانی که بودجه کمی دارند تا جدیدترین تلویزیون‌ های لیزری که تجربه سینمای صفحه بزرگ در اتاق نشیمن شما را ارائه می‌ کنند، گردآوری کرده ایم.

پرفروش‌های هایسنس در سال 2022

تلویزیون هایسنس E7H یکی از پرفروش‌های این برند در سال 2022 است که در نمایش خانگی غوغا به پا کرده است و به عنوان یک کیولد که حجم مناسبی از رنگ‌ها را به نمایش می‌گذارد کارش حرف ندارد، زیرا قیمت نرمال و اقتصادی را به خریدارانش عرضه می‌کند تا هر کس با هر بودجه‌ای از پسش برآید و با رفرش ریت 60 هرتزی کاری کند تا در نمایش فیلم و سریال و حرکت صحنه‌ها کاملاً نرمال باشد.

هایسنس در بخش نمایش خانگی به برند ارزان و قیمت مناسب شهرت دارد و به همین مناسبت طرفداران خاص خود را دارد که کم هم نیستند و باید گفت در این مورد گل کاشته تا هر کس با هر بودجه توان خرید داشته باشد. تلویزیون هایسنس A62H یکی دیگر از این موارد است که تنوع سایزبندی عالی دارد که در متراژهای مختلف می‌توان از این مدل دست به انتخاب زد. همچنین وجود پنل VA با کنتراست بالا، جزئیات دقیقی را به نمایش می‌گذارد که قطعاً خالی از لطف نخواهد بود.

تلویزیون هایسنس U9H

مدل های پرچمدار جدید Hisense با نور پس‌زمینه مینی LED – اولین مورد در سری موجود در ایالات متحده – که عملکرد HDR را به میزان قابل توجهی بهبود می‌ بخشد. سایر مشخصات چشمگیر تلویزیون هایسنس U9H عبارتند از رفرش ریت 120 هرتز، حداکثر روشنایی 2000 نیت و پشتیبانی از Dolby Vision و Dolby Vision IQ.

U9H یک تیونر ATSC 3.0 را نیز در کنار مجموعه صوتی بسیار بهبود یافته با بلندگو های تعبیه شده در بالا و پایین تلویزیون اضافه کرده است که امکان تجربه صدای فراگیر غنی تری را بدون نیاز به ساند بار خارجی فراهم می کند.

علاوه بر این، eARC، WISA، و پیکربندی کانال صوتی 2.1.2 امکان تجربه صوتی همه جانبه با پشتیبانی از صدای فضایی Dolby Atmos را فراهم می کند. به نظر می رسد U9H می تواند یک پکیج کامل باشد، بنابراین، با ترکیب کیفیت عالی تصویر و صدا برای یک تجربه کامل از فناوری بالا، این مدل انتخاب بسیار خوبی است.

Hisense U9H در اندازه 75 اینچی معرفی خواهد شد و در اواخر تابستان 2022 با قیمت 3199.99 دلار وارد بازار می شود. به این ترتیب، انتظار می رود شاهد عرضه پرچمدار Hisense در ماه آگوست یا سپتامبر باشیم.

تلویزیون هایسنس u9h

تلویزیون هایسنس U8H

جدیدترین هایسنس در سری U8 خود را به عنوان “بهترین تلویزیون همه‌کاره” از نظر فناوری، کیفیت تصویر و قیمت معرفی می کند. تلویزیون هایسنس U8H دارای همان فناوری Mini LED است که در پرچمدار جدید U9H این شرکت گنجانده شده است و برای افرادی که به دنبال صفحه نمایش و اندازه بزرگ‌تر هستند، از یک اندازه جدید 75 اینچی برخوردار است. Hisense U8H در “اواسط تابستان 2022” با قیمت 1099.99 دلار وارد بازار می شود. انتظار می رود که تقریباً در بازه زمانی جولای تا آگوست وارد بازار شود.

تلویزیون هایسنس U7H

تلویزیون هایسنس U7H نیز در همان بازه زمانی جولای تا آگوست 2022 عرضه خواهد شد، که Hisense می گوید یک گزینه عالی برای بازی است، و ما هم می توانیم تا حدودی موافق باشیم، زیرا این تلویزیون دارای بسیاری از ویژگی های ممتاز مدل های مشابه گران تر خود است. با قیمت کمی مقرون به صرفه تر یک نسخه 85 اینچی جدید نیز ارائه می شود، به این معنی که U7H می تواند انتخاب مناسبی برای گیمر های حرفه ای باشد که به دنبال صفحه نمایش بزرگ هستند.

تلویزیون هایسنس U6H

مانند U6G قبلی، تلویزیون جدید Hisense U6H ULED به نظر می‌ رسد که خود را به عنوان یکی از مجموعه‌ های مقرون ‌به‌ صرفه‌ تر با فناوری پیشرفته معرفی می‌ کند. و در حالی که این مدل فاقد رفرش ریت 120 هرتز رقبای قوی‌ تر خود است، شما همچنان از ویژگی‌ های باکیفیتی مانند HDR10+، Dolby Atmos، Game Mode Plus برای تاخیر ورودی بسیار کم و قیمت‌ هایی که از 579.99 دلار برای نوع 50 اینچی شروع می‌ شود، بهره‌مند خواهید شد. همه این‌ ها می‌ تواند تلویزیون هایسنس U6H را به‌طور جدی به گزینه مناسب و پیشنهادی تبدیل کند، حتی اگر در دسته مدل های پایین‌تر سری ULED Hisense باشد، زمانی که بین ژوئن و سپتامبر 2022 عرضه می‌ شود، باز هم انتخاب خوبی است.

Hisense A7H، A6H و A4H

در بهار 2022 وارد بازار می شود (بنابراین، به احتمال زیاد بین مارس و ژوئن)، هایسنس در حال آماده سازی یک سری جدید از شگفتی های میان رده است، اگر نمی توانید برای یکی از ULED های آن هزینه کنید، پس به سراغ این سری بروید. پک های هر دو A7H و A6H دارای ویژگی‌ های کیفی مانند HDR10+، Dolby Vision و عملکرد eARC هستند.

A4H کوچکتر با وضوح FullHD ارائه می شود، اما قیمت مناسبی از 199.99 دلار دارد و در اندازه های 32، 40 و 43 اینچی در دسترس خواهد بود.

تکنولوژی تلویزیون هایسنس

بدیهی است که ما تاکنون فقط در مورد سری تلویزیون های هایسنس در ایالات متحده صحبت کرده ایم، هرچند که همین هم دید خوبی به فناوری های جدیدی که سازنده تلویزیون برای سال 2022 به کار می گیرد، به ما می دهد.

تکنولوژی تلویزیون های هایسنس

این روز ها همه چیز در مورد Mini LED است و  هایسنس برندی است که فناوری نور پس زمینه را به منطقه ایالات متحده آورده است (پس از اولین عرضه در محدوده بریتانیا در سال گذشته). در فناوری مینی ال ای دی از ده ها هزار LED ریز برای کنترل بهتر نور، کنتراست و روشنایی استفاده می شود و سامسونگ، فیلیپس و ال جی نیز از آن استفاده می کنند.

البته این یک تغییر در استراتژی برای Hisense است، که قبلا فناوری پنل Dual Cell اختصاصی خود را در اولویت قرار داده بود، که یک صفحه نمایش 4K در مقیاس خاکستری را با یک لایه روشن و درخشان جفت و جور می کند تا رنگی به محتوا اضافه کند. مطمئناً این یک ایده جالب بود، و از آنجایی که هایسنس OLED را پس از Hisense O8B فاجعه بار کنار گذاشت، به نظر می‌رسید که سرمایه گذاری بزرگ بعدی آن باشد و البته شاید دیگر اینطور نباشد.

هایسنس هنوز هم برنامه های بزرگی برای تلویزیون های لیزری دارد و قبلا گفته بود که این فناوری آینده سرگرمی های خانگی است و آن را “روشی طبیعی تر برای چشمان انسان” برای تماشای تلویزیون، با کاهش میزان نور قرمز در کنار بازده انرژی بیشتر می نامید. این روشی است با مصرف انرژی 40٪ کمتر از مجموعه های LCD با همان اندازه مشابه.

در سال 2019، فروش تلویزیون‌ های لیزری در چین 107 درصد رشد کرد و این را به مدلی با سریع‌ ترین رشد تلویزیون در این کشور تبدیل کرد. با این حال، افزایش تعداد کمی از فروش‌ ها نسبت به فروش بیش از حد همیشه آسان‌ تر است، و اندازه نمونه یا نفوذ انبوه در بازار وجود ندارد که بتوان با اطمینان گفت که آینده تلویزیون‌ های لیزری به کجا می‌ رود، پس برای این بحث آمار دقیقی در دست نیست.

اگرچه بسیاری از فناوری‌ های Hisense TV پر زرق و برق به نظر می‌ رسند، اما برخی از پیشرفت‌ های پیش پا افتاده‌ تر در رابطه با پلتفرم‌ های هوشمند وجود دارد که می‌ تواند بیشترین نوید را برای سازنده تلویزیون داشته باشد – با مدل‌ های بیشتری که از سیستم‌ عامل درخشان Roku استفاده می‌ کنند، که در استریم ها نیز یافت می‌ شود؛ دستگاه هایی مانند Roku Express و Roku Premiere.

در سال 2022 نیز شاهد تغییر تدریجی دستگاه‌ های Android TV به سمت پلتفرم به روز شده Google TV هستیم که از مدل جدید Chromecast و تلویزیون ‌های سونی استفاده می‌شود. در هر صورت، باید بهتر از پلتفرم Vidaa U خود Hisense باشد، که در مواردی سریع و نسبتاً شیک است، اما تمایل دارد ایراد های عجیبی در بخش تنظیمات تصویر و محافظ‌ های صفحه داشته باشد.

در این تلویزیون ‌ها هم فرمت‌ های Dolby Vision و HDR10+ HDR را خواهید داشت، و Hisense تمایل دارد آنها را در مدل هایی با قیمت متوسط‌ تر از برخی از رقبا هم قرار دهد.

 Hisense به عنوان یک برند تلویزیون که مجموعه های ارزان قیمت را به بازار عرضه می کند؛ فناوری های برتر را با قیمت پایین تری از رقبا ارائه می دهد. این بدان معناست که شما عمدتا به یک فرمت HDR یا رزولوشن 4K خاص با ارزان ترین قیمت ممکن علاقه مند خواهید بود و احتمالا یک تلویزیون هایسنس وجود دارد که مناسب شما باشد.

برند هایسنس (Hisense) به عنوان یک تولید کننده بزرگ چینی کالاهای مختلف الکترکی (از یخچال گرفته تا ماشین لباسشویی) را پوشش می دهد. با این حال، دامنه تلویزیون این برند به یکی از بزرگترین بخش های تجارت در حال رشد است و حتی هایسنس مانند بسیاری از شرکت های چینی  ارتباطات بین المللی زیادی دارد.

در سال 2015 این شرک با نام تجاری معروف Sharp مجوز کسب کرد؛ بخشی از خط تولید تلویزیون مکزیکی را خریداری کرد و با استفاده از نام این شرکت ژاپنی شروع به ساخت تلویزیون برای بازارهای ایالات متحده و آمریکای جنوبی کرد و بعد با خرید تجارت تلویزیونی توشیبا چندین گام جلوتر رفت.

بنابراین نباید شک داشته باشید که هایسنس نقش مهمی در دنیای تلویزیون ها دارد و حضور پررنگ او در بازار رقابتی تلویزیون کاملا حس می شود.

معرفی بهترین تلویزیون های هایسنس

آیا باید یک تلویزیون هایسنس بخرم؟

بنابراین بعد از خواندن مطلب بالا؛ شاید فکر کنید که آیا خرید تلویزیون هایسنس کار عاقلانه ای است؟ مثل همیشه؛ پاسخ به عوامل مختلفی بستگی دارد.

به طور کلی پنل های مورد استفاده در تلویزیون های هایسنس مناسب هستند. آنها تمایل دارند تصاویر واضح، سطح رنگ سیاه مناسب و تعادل رنگ خوبی را ارائه دهند.

با این حال؛ در تلویزیون هایی که از HDR پشتیبانی می کنند؛ انتظار نداشته باشید که همان اوج روشنایی که در تلویزیون های گران قیمت برندهای دیگر ارائه می شود را در اختیار داشته باشید. این بدان معناست که تصویر نشان داده شده روی تلویزیون ها کاملا درخشش تلویزیون های بهتر دارای HDR را ندارند.

محدوده قیمت تلویزیون هایسنس جایی که است که شهرت را برای این برند به ارمغان آورده است؛ چون این شرکت چینی قاطعانه چشم اندازه خود را روی بازار دستگاه های میان رده متمرکز کرده است و با تلاش های گاه به گاه به سخت افزارهای پیشرفته تر دست پیدا می کند.

تلویزیون های شاخص هایسنس گرچه خوب هستند؛ اما بهترین تلویزیون های جهان نیستند؛ اما اغلب ارزانتر از سایر تلویزیون ها هستند. اما این بدان معنا نیست که این دستگاه ها نامید کننده هستند؛ شما می توانید با پولی که پس انداز می کنید حتی برای تهیه محتواهای عالی 4K اقدام کنید.

تنش واضحی بین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه وجود دارد. در حالی که H55OB8UK ارزانترین تلویزیون OLED موجود در بازار است؛ اما برای پردازش کیفیت تصویر مانند رقبای گران قیمت OLED هوشمندانه عمل نمی کند. هایسنس ادعا می کند که می توانید کنتراست با کیفیت OLED ها را با قیمتی ارزان تر ارائه دهد و ما در سال 2021 تماشا خواهیم کرد تا ببینیم آیا این اتفاق خواهد افتاد یا نه. اما بعید به نظر می رسد قوی ترین OLED را عرضه کند.

وقتی صحبت از پشتیبانی برنامه می شود، لازم به ذکر است که دیزنی پلاس هنوز در تلویزیون های هایسنس پشتیبانی نمی شود.

  • تلویزیون هوشمند Hisense Roku چیست؟

هایسنس همچنین در برخی از محصولات خود ULED و Roku OS را عرضه می کند؛ ULED اصطلاح هایسنس برای تلویزیون های LED با مشخصات بالا؛ پردازش بهبود یافته، رنگ و کنتراست پیشرفته نسبت به تلویزیون های دیگر است. پلت فرم Roku همانی است که روی استوک های روکو موجود است و دارای یک سیستم عامل ساده و آسان است که انتخاب برنامه های مختلف استریم (که تعداد زیادی از آنها وجود دارد) و همچنین ورودی های منبع مانند کنسول های بازی را ساده می کند.

roku در تلویزیون هایسنس

سیستم عامل هوشمند هایسنس در مدل های مختلف می تواند کمی مورد لطف واقع شود. برخی از تلویزیون های هایسنس دارای پلت فرم Vidaa U هستند در حالی که برخی دیگر بع پلت فرم اندروید بسنده کرده اند و حتی در این دسته ها عملکرد و پشتیبانی از برنامه ها می توانند متفاوت باشند.

تلویزیون های 2020 هایسنس دارای برخی برنامه های نیمه کاره و عجیب و غریب هستند که از این بین می توانی به سرویس استریم تلویزیونی رایگان اشاره کرد که فقط فیلم های یوتیوب را بارگذاری می کند.

خوشبختانه سا ایتفاده از یک باکس استریم یا استیک استریم مانند Chromecast Ultra ، Roku  Streaming Stick +  یا Nvidia Shield TV این مشکلات پلت فرم را می توان به طور کامل کنار زد. همچنین تماشای فیلم با دستگاه پخش بو-ری  4K نباید مشکلاتی به همراه داشته باشد.

تلویزیون هایسنس U7WF سری U7 مدل 2020

سری 7 | تلویزیون 2020| ساخت چین| کیفیت 4K | صفحه نمایش DLED | رفرش ریت 120 هرتز | اندازه 55 و 65 اینچ | پردازشگر تصویر 4 هسته ای 4K | پردازشگر رنگ Hi-View Engine | دارای HDR | دارای هوش مصنوعی | سیستم عامل VIDAA | مجهز به دستیار صوتی | سیستم صوتی 2.0 کاناله 20 وات | فناوری های صوتی دالبی اتموس و دالبی اودیو | اتصالات: وای فای؛ بلوتوث؛  2پورت USB؛ 4 پورت HDMI، پورت اترنت، کامپوزیت، ورودی دیجیتال؛ ورودی ماهواره، ورودی RF

تلویزیون هایسنس U7WF یکی از بهترین تلویزیون های هایسنس سری U7 مدل 2020 است که دستگاهی خوش ساخت است که از صفحه نمایش ULED و کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند. رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل است و شما می توانید کیفیت تصویر مناسبی را دریافت کنید. این دستگاه به قابلیت هایی مانند HDR و دالبی ویژن مجهز است و فریم به فریم تصاویر را تجریه و تحلیل می کند تا تصاویری واضع و واقع گرایانه را به شما ارائه دهند. به لطف استفاده از فناوری بک لایک Full Array local Dimming و استفاده از الگوریتم های خاص می توانید رنگ های با دقت بالا، عمق رنگ بیشتر، کنتراست و روشنایی بالا را دریافت کنید.

پردازنده Hi-View با ارائه رنگ های زیبا تصاویر جذابی را برای شما خلق می کند؛ حتی به لطف فناوری MEMC شما می توانید برنامه های ورزشی و فیلم های اکشن را بدون تاری مشاهده کنید. تلویزیون هایسنس U7WF سری U7 مدل 2020 به یک سیستم صوتی 20 واتی مجهز شده است و با کمک فناوری های دالبی دیجیتال و DTS virtual X صدای همه جانبه ای را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول به طور کلی 4 پورت HDMI و 2 پورت USB را در اختیار شما قرار می دهد تا فلش مموری؛ هارداکسترنال؛ کنسول بازی و لپ تاپ خود را به تلویزیون متصل کنید.

تلویزیون هایسنس U7WF

تلویزیون هایسنس U7QF سری U7 مدل 2020

سری 7 | تلویزیون 2020| ساخت چین| کیفیت 4K | صفحه نمایش DLED | رفرش ریت 120 هرتز | اندازه 55؛ 65 و 75 اینچ | پردازشگر تصویر 4 هسته ای 4K | پردازشگر رنگ Hi-View Engine | دارای HDR | دارای هوش مصنوعی | سیستم عامل VIDAA | مجهز به دستیار صوتی | سیستم صوتی 2.0 کاناله 20 وات | فناوری های صوتی دالبی اتموس و دالبی اودیو | اتصالات: وای فای؛ بلوتوث؛  2پورت USB؛ 4 پورت HDMI، پورت اترنت، کامپوزیت، ورودی دیجیتال؛ ورودی ماهواره، ورودی RF

درست مانند U7WF تلویزیون هایسنس U7QF سری U7 مدل 2020 از کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840×2160 پیکسل پشتیبانی می کند. این دستگاه از قابلیت HDR 10 و دالبی ویژن پشتیبانی می کند. U7QF از فناوری Quantum DOT پشتیبانی می کند که با استفاده از ذرات ریز نانویی کریستالی که بین لایه های صفحه نمایش قرار می گرد رنگ های گسترده تری را تولید می کند و شما می توانید از تصاویری که دارای رنگ های بهتری هستند لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:
ٰراهنمای خرید تلویزیون هایسنس

Hi-Viwe Engine وظیفه پردازش تصویر را به عهده گرفته است و با حذف نویزهای موجود؛ تصاویر زیبا و خوش رنگی را ارائه می دهد. علاوه بر این از فناوری های Dolby atoms و Dolby Audio برای ارائه صداهای سه بعدی استفاده شده است. برای ارائه صدا از یک سیستم صوتی 2.0 کاناله 20 واتی استفاده شده است و شما می توانید از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB برای اتصال دستگاه های خود استفاده کنید.

تلویزیون هایسنس U7QF

تلویزیون هایسنس A7500 سری 7 مدل 2020

سری 7 | تلویزیون 2020| ساخت چین| کیفیت 4K | صفحه نمایش LED | رفرش ریت 60 هرتز | اندازه 43 و 50 اینچ | پردازشگر تصویر 4 هسته ای 4K | پردازشگر رنگ Hi-View Engine | دارای HDR | دارای هوش مصنوعی | سیستم عامل VIDAA | مجهز به دستیار صوتی | سیستم صوتی 2.0 کاناله 20 وات در سایز 50 اینج و سیستم صوتی 14 وات در سایز 43 اینچ | فناوری های صوتی دالبی اتموس| اتصالات: وای فای؛ بلوتوث؛  2پورت USB؛ 3 پورت HDMI، پورت اترنت، کامپوزیت، ورودی دیجیتال

تلویزیون هایسنس A7500 سری 7 مدل 2020 A7500F به 8 میلیون پیکسل مجهز شده است تا تصاویری دقیق تر را در اختیار شما قرار دهید. این تلویزیون 4K از رزولوشن 3840×2160 پیکسل پشتیبانی می کند و شما می توانید فیلم های مورد علاقه خود را با رنگ های شارپ مشاهده کنید.

صفحه نمایش LED این محصول از حاشیه های باریک و ظریفی برخوردار است و به راحتی شما را روی تصویر متمرکز باقی می گذارد. هایسنس در این محصول از فناوری های مختلفی برای بهبود کیفیت تصویر استفاده کرده است. به طور مثال، فناوری precision color mapping رنگ ها را با دقت بیشتری ارائه می دهد یا فناوری Smooth Motion به شما کمک می کند بدون تجربه تاری تصویر برنامه های دارای صحنه های سریع (مانند فیلم های اکشن و برنامه های ورزشی مثل فوتبال) را مشاهده کنید.

مانند سایر تلویزیون های هایسنس, این دستگاه از سیستم عامل Vidaa استفاده می کند. صدا در تلویزیون 50 اینچی هایسنسو توسط یک سیستم صوتی 2.0 کاناله 20 وات تولید می شود در حالی که در تلویزیون 43 اینچی هایسنس از سیستم صوتی 2.0 کاناله 14 واتی استفاده شده است. به طور کلی شما 2 پورت USB برای وصل کردن فلش مموری و هارد اکسترنال و 3 پورت HDMI را برای وصل کردن لپ تاپ و کنسول بازی در اختیار خواهید داشت.

بهترین تلویزیون های هایسنس

تلویزیون هایسنس A7100 سری 7 مدل 2020

سری 7 | تلویزیون 2020| ساخت چین| کیفیت 4K | صفحه نمایش   |DLED | رفرش ریت 60 هرتز | اندازه 43، 50، 55، 58، 65 و 75 اینچ | پردازشگر تصویر 4 هسته ای 4K | پردازشگر رنگ Hi-View Engine | دارای HDR | دارای هوش مصنوعی | سیستم عامل VIDAA   | مجهز به دستیار صوتی | سیستم صوتی 2.0 کاناله 20 وات در سایز 75 و 65 اینچ، 16 وات در 55 و 50 اینچ و 14 وات در 43 اینچ | فناوری های صوتی دالبی اتموس| اتصالات: وای فای؛ بلوتوث؛  2پورت USB؛ 3 پورت HDMI، پورت اترنت، کامپوزیت، ورودی دیجیتال؛ ورودی ماهواره، رادیو FM

تلویزیون هایسنس A7100 سری 7 مدل 2020 یکی دیگر از بهترین تلویزیون های هایسنس چینی است که از طراحی مدرن و امروزی برخوردار است. هایسنس با ارائه اندازه های مختلف سعی دارد تا کاربانی که دارا بودجه متفاوتی هستند را تحت پوشش خود قرار دهد.

این دستگاه به امکانات سبیار مناسبی مجهز شده است که از این بین می توان به کیفیت تصویر 4K، قابلیت HDR، پردازنده 4 هسته ای؛ سیستم عامل Vidda ، فناوری بک لایت Direct LED اشاره کرد. با استفاده از فناوری بک لایت آرایه کامل شما می توانید نور پس زمینه ای که به طور دقیق تری کنترل می شود را دریافت کنید که خود منجر به تولید کنتراست بالا و در نتیجه دریافت رنگ های سیاه تیره و رنگ های سفید درخشان می شود.

این دستگاه برای گیمرها بسیار مناسب است. شما می توانید از قابلیت sports Mode استفاده کنید که به شما امکان می دهد بدون تاری برنامه های ورزشی را تماشا کنید و انتخاب ایده آلی برای فوتبال دوستان می باشد. علاوه بر این فناوری precision color mapping (برای ارائه رنگ های متنوع)، 4K upscaling (برای ارتقاء کیفیت تصویر)، Any view cast (برای انتقال محتوای گوشی به تلویزیون)، Smooth Motion (برای مشاهده صحنه های سریع بدون تاری)، Dialogue Enhancement (برای ارتقاء کیفیت صدای دیالوگ) وجود دارد.

تلویزیون A7300 یکی از بهترین تلویزیون های هایسنس سری 7

سری 7 | تلویزیون 2020| ساخت چین| کیفیت 4K | صفحه نمایش   |DLED | رفرش ریت 60 هرتز | اندازه 43، 50، 55 و 65 اینچ | پردازشگر تصویر 4 هسته ای 4K | پردازشگر رنگ Hi-View Engine | دارای HDR | دارای هوش مصنوعی | سیستم عامل VIDAA   | مجهز به دستیار صوتی | سیستم صوتی 2.0 کاناله 20 وات در سایز 65 اینچ؛ 16 وات در 50 و 55 اینچ و 14 وات در 43 اینچ | فناوری های صوتی دالبی اتموس| اتصالات: وای فای؛ بلوتوث؛  2پورت USB؛ 3 پورت HDMI، پورت اترنت، کامپوزیت، ورودی دیجیتال؛ ورودی ماهواره، رادیو FM

آخرین محصول سری 7 که در مقاله بهترین تلویزیون های هایسنس به شما معرفی می کنیم؛ تلویزیون هایسنس A7300 سری 7 مدل 2020 است. این تلویزیون 4K هایسنس به صفحه نمایش LED و فناوری بک لایت دایرکت LED مجهز شده است و تصاویری مناسبی را در اخیتار شما قرار می دهد. اگر محتواهای قدیمی دارید نگران نباشید با کمک فناوری Upscaling 4K می توانید آن را تا کیفیت 4K ارتقا دهید.

پردازنده 4 هسته ای به خوبی از عهده پردازش دا و تصویر بر می آید و به خوبی نویزهای موجود در صدا و تصویر را کاهش می دهد. اگرکاربری هستید که به بازی های دارای حرکات سریع (مانند فوتبال) علاقه دارید؛ این تلویزیون سری 7 هایسنس برای شما ایده ال خواهد شود.

به لطف حالت Sport Mode و Smooth Motion شما می توانید بدون تجربه تاری در دید, کشیدگی تصویر برنامه ها و مسابقات ورزشی را با کیفیتی مناسب مشاهده کنید. سیستم عامل Vidda به شما اجازه مرور اینترنت, استفاده از سرویس های استریم را می دهد و حتی با کمک قابلیت Any view cast می توانید محتواهای موجود در گوشی خود را در یک صفحه نمایش بزرگتر با دیگران به اشتراک بگذارید.

برای ارائه صدا هایسنس از سیستم های صوتی مختلفی در سایزهای مختلف استفاده کرده است. شما می توانید از سیستم صوتی 2.0 کاناله 20 وات در سایز 65 اینچ؛ 16 وات در 50 و 55 اینچ و 14 وات در 43 اینچ استفاده کنید و از اتصالات وای فای؛ بلوتوث؛  2پورت USB؛ 3 پورت HDMI، پورت اترنت، کامپوزیت، ورودی دیجیتال؛ ورودی ماهواره، رادیو FM بهره ببرید.

معرفی تلویزیون هایسنس A7300

 تلویزیون U8QF سری 8 یکی از بهترین تلویزیون های هایسنس 2020

سری 8 | تلویزیون 2020| ساخت چین| کیفیت 4K | صفحه نمایش DLED | رفرش ریت 120 هرتز | اندازه 55؛ 65 و 75 اینچ | پردازشگر تصویر 4 هسته ای 4K | پردازشگر رنگ Hi-View Engine | دارای HDR | دارای هوش مصنوعی | سیستم عامل VIDAA | مجهز به دستیار صوتی | سیستم صوتی 2.0 کاناله 20 وات | فناوری های صوتی دالبی اتموس و دالبی اودیو | اتصالات: وای فای؛ بلوتوث؛  2پورت USB؛ 4 پورت HDMI، پورت اترنت، کامپوزیت، ورودی دیجیتال؛ ورودی ماهواره، ورودی RF

بیشتر بدانید:
آیا می‌دانید لیزر تی وی چیست؟ همه چیز در مورد تلویزیون‌ های لیزری هایسنس

تلویزیون هایسنس U8QF یکی از بهترین تلویزیون های هایسنس 2020 یکی از محصولات خوش ساختی است یکی دیگر از تلویزیون های 4K است که کیفیت 4 برابر بیشتر از تلویزیون های فول اچ دی را ارائه می دهد.

با استفاده از صفحه نمایش ULED؛ فناوری بک لایت Full Array local Dimming pro؛ تکنولوژی Quantum DOT، پردازنده 4 هسته ای شما می توانید تصاویری که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند را مشاهده کنید. هایسنس با استفاده از فناوری Upscaling 4k محتواها را تا کیفیت 4K ارتقاء می دهد و تجربه مشاهده شما را بهبود می بخشد. در این دستگاه هم از سیستم عامل Vidaa و سیستم صوتی 2.0 کاناله 20 واتی استفاده شده است و شما 4 پورت HDMI و 2 پورت USB را در اختیار خواهید داشت.

بهترین تلویزیون های هایسنس

جمع بندی

اگر می خواهید برای خرید تلویزیون هزینه زیادی صرف نکنید؛ خرید بهترین تلویزیون هایسنس بسیار منطقی به نظر می رسد. با تلویزیون های 4K هایسنس که از سایر برندها ارزان تر هستند می توانید از یک صفحه نمایش بسیار مناسب برخوردار شوید.

تمام تلویزیون های هایسنس بر اساس پلت فرم های هوشمند اندروید یا روکو ساخته شده اند و استفاده از سرویس های استریم Amazon Prime Video ، Netflix و YouTube را ارائه می دهند و حداقل دارای 2 پورت ورودی HDMI با مشخصات 4K و 60 فریم در ثانیه هستند؛ بنابراین؛ هایسنس در زمینه فناوری یا ویژگی های لازم و ضروری کوتاهی نمی کند.

علاوه بر این، شما می توانید تلویزیون های میان رده ای که از سیستم عامل Vidaa U و Freeview Play استفاده می کنند را پیدا کنید. در این دستگاه ها شما ممکن است لازم داشته باشید تا از یک پخش کننده رسانه برای دسترسی بیشتر به برنامه ها استفاده کنید. در غیر این صورت فکر می کنیم تجربه تلویزیون هایسنس روکو بسیار عالی است.

در حالی که تلویزیون های 2020 که از صفحه نمایش ULED استفاده می کنند شاید بسیار تاثیرگذار به نظر نرسند؛ اما در هنگام خرید تلویزیون در اندازه های بزرگتر (یعنی 75 اینچ به بالا)، بسیار عالی به نظر می رسند. در مقاله امروز فروشگاه لوازم خانگی افرالند ما 6 تا از بهترین تلویزیون های هایسنس سال 2020 را به شما معرفی کردیم. همچنین در هر بخش مشخصات کامل تلویزیون ها را ارائه دادیم. حالا با مطالعه این مقاله می توانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

لازم به ذکر است که اگر شما یک گیمر هستید و به دنبال خرید یک تلویزیون گیمینگ هستید، هایسنس به نیازهای شما توجه داشته است. حتی چند مورد از تلویزیون هایی که امروز در فروشگاه اینترنتی افرالند خدمت شما معرفی کردیم از قابلیت های گیمینگ برخوردار هستند. پس توصیه می کنیم با توجه به بودجه؛ فضا و نیاز خود بهترین تلویزیون هایسنس را خریداری کنید.

منبع: techradar

پاسخ به پرسش‌های متداول

01 آیا تلویزیون های برند هایسنس با کیفیت هستند؟

هایسنس یکی از برندهای شناخته شده و معروف است، که محصولاتی با کیفیت بالا و اورجینال تولید می کند، شاید کیفیت تلویزیون های هایسنس به ال جی، سونی و سامسونگ نرسد اما با توجه به قیمت پایین تر آن گزینه ای بسیار عالی و مقرون بصرفه است.

02سامسونگ بهتر است، یا هایسنس؟

به طور کلی اگر برندها را مقایسه کنیم، سامسونگ بهتر از هایسنس است. اما بسته به مدل هایی که قصد مقایسه شان را داریم، امکان دارد هر کدام از برندها در آن مورد بهتر عملکرد باشند. اما در یک کلام برند سامسونگ از برند هایسنس بهتر است.

03چرا قیمت تلویزیون های هایسنس ارزان تر از بقیه مدل ها است؟

یکی از استراتژی هایی که برخی برندها از آن تبعیت می کنند؛ تولید کالاهای ارزان تر و با کیفیت پایین تر است، تا بیشتر افراد بتوانند این مدل ها را خریداری کنند. هایسنس با تولید تلویزیون های ارزان و گران هر دو محصولات با کیفیت عالی و با کیفیت کمی پایین تر را عرضه می کند.

04هایسنس برند چینی است؟

شرکت اصلی تولید کننده هایسنس در کشور هند می باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • shahriar در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

    باتشکر ازسایت عالیتون .من الان حدود ۱ماه است که مدل تلوزیون Hisens U7HQ ۲۰۲۲ رو خریداری کردم وقبل از خرید این تی وی نزدیک ۱ ماه به بررسی تخصصی کیفیت مارک های دیگه چون LG.Samsung.sony. تو تمامی سایت های معتبر چون یوتوب و همکاراتون و… اقدام کردم .تا حدودی هم با کیفیت های اختصاصی این مارکها چون qled.qned.oled. آشنایی کامل پیدا کردم در اول با معرفی یکی ازدوستام دو دل میون این مدل هایسنس با Q80و qned85 بودم که درنهایت این مدل هایسنس رو خریدم …به جسارت میگم ازلحاظ امکانات وعلی الخصوص کیفیت تصویر جز برترهای دنیاست و با پرچمدارهای oled الجی و qled سامسونگ و برند سونی به راحتی رقابت وحتی تعدادی رو شکست هم میده حالا کمی خرج زیاد کنین ومدل هایسنس U8HQ 2022 بخرین عالی تر میشه.ازما گفتن.

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

      سلام جناب شهریار ممنون که نظر و تجربه خریدتونو با دیگر کاربران به اشتراک می زاید خوشحالم خریدی رضایت بخش داشتید. انشاالله سالیان سال به سلامتی استفاده کنید.

      پاسخ