بهترین تلویزیون های پاناسونیک 2022 به بازار آمدند و طیف جدیدی از تلویزیون های OLED و صفحه نمایش LCD در بازار عرضه شد.

یکی از تغییراتی که در سال جاری در تلویزیون پاناسونیک ایجاد شده است، تراشه جدید HCX Pro AI و صفحه نمایش سفارشی برای تلویزیون های اولد برای روشنایی HDR بیشتر است این در حالی است که تلویزیون های رده بالا دارای بلندگوهای جانبی هستند و گسترش بهتر صدا در اتاق نشیمن یا سینمای خانگی را به ارمغان می آورند.

مثل همیشه شما در مورد قابلیت های صوتی برای مجموعه های ارزانتر دچار مشکل می شوید اما کیفیت ثابت تصویر در اکثر این پنل ها تصمیم برای خرید بهترین تلویزیون های پاناسونیک را ساده‌تر می کند. مدل های جدید بهترین تلویزیون های LCD پاناسونیک هم در اینجا حضور دارند که از این بین می‌توان به HX940 و HX800 اشاره کرد.

در تلویزیون های پاناسونیک برخی از مشکلات ناخوشایند وجود دارد چون دیزنی پلاس هنوز در این دستگاه ها مشاهده نمی شود و پاناسونیک نسبت به بسیاری از برندهای دیگر در زمینه پشتیبانی از HDMI 2.1 کندتر عمل می‌کند هر چند به نظر می رسد که 2022 سالی است که واقعا ویژگی های بازی را در بر می‌گیرد.

مدلسال
تلویزیون پاناسونیک LZ20002022
تلویزیون پاناسونیک HX7502020
تلویزیون پاناسونیک HX6502020
تلویزیون پاناسونیک JX8502021
تلویزیون پاناسونیک JX6602021
تلویزیون پاناسونیک GX660
تلویزیون پاناسونیک LX8002022
تلویزیون پاناسونیک LX7002022

تلویزیون پرفروش 2022 پاناسونیک

برند پاناسونیک دارای تنوع نسبتاً خوبی است که در اندازه‌ها و سایزهای متعددی هم ساخته شده‌اند، اما چیزی که این وسط خیلی به چشم می‌آید، قیمت مناسبشان است که طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است و باعث شده در بخش نمایش خانگی فروش خوبی را داشته باشند. تلویزیون پاناسونیک LX800 یکی از پرفروش‌ها در سال 2022 می‌باشد که رفرش ریت 60 هرتز را در اختیار گرفته است و برای نمایش فیلم و سریال گزینه عالی به شمار می‌رود.

در صورتی که مدلی کمی قیمت مناسب‌تر مد نظر دارید، تلویزیون پاناسونیک LX700 راست کارتان است که در امکانات و قابلیت‌های مناسب یک میان رده ظاهراً چیزی کم و کسر ندارد.

تلویزیون پاناسونیک LZ2000

تلویزیون پاناسونیک LZ2000 برای سال 2022 معرفی شده است. این مدل پاناسونیک، در اندازه های 55 اینچ، 65 اینچ و 77 اینچ تولید شده است. برای ارائه روشنایی بیشتر در سطح متوسط در حالت پیکربرندی Master OLED Pro تنظیم شده است.

ویژگی‌ های جدید بازی شامل صفحه کنترل بازی، تشخیص خودکار پردازنده گرافیکی NVIDIA، بهبود تاخیر برای بازی‌ های 60 هرتزی و سازگاری با HDMI2.1 اضافه شده است.

امروز، پاناسونیک از عرضه تلویزیون OLED پرچمدار خود، LZ2000، در سایز های 55، 65 اینچی و برای اولین بار 77 اینچی خبر داد.

تلویزیون‌ های OLED پاناسونیک به لطف تنظیم هالیوودی و دقت رنگ فوق‌العاده، بهترین انتخاب برای تماشای فیلم‌ ها و سریال‌ های تلویزیونی با کیفیت هستند. LZ2000 با تنظیمات جدید صفحه کنترل بازی، تشخیص خودکار GPU NVIDIA، تأخیر بهبود یافته 60 هرتز و پشتیبانی از HDMI2.1، یک تلویزیون بازی عالی است.

پاناسونیک با بهینه‌سازی دقیق تصویر بر اساس دمای رنگ، نور محیط و تشخیص بهتر ژانر هوش مصنوعی خودکار، کیفیت تصویر و صدای فوق‌العاده ای را بدون توجه به نحوه یا محتوایی که مشاهده می‌ شود، ارائه می‌ دهد.

تغییرات جدید بلندگو های جلویی همچنین قابلیت استفاده جدیدی را باز می کند و اجازه می دهد صدا ها به طور دقیق در داخل فضا پخش شوند.

تلویزیون LZ2000 از زاویه

تصویر بر اساس زمان مشاهده، بهینه شده است

تلویزیون OLED LZ2000 دارای سنسور های پیشرفته و جدیدی است که دمای رنگ نور اتاق را تشخیص می دهد و تصویر را برای ارائه یک تجربه طبیعی در حین تماشای محتوای در حال پخش در طول روز، تنظیم می کند. این ویژگی جدید مبتنی بر حالت خودکار هوش مصنوعی پاناسونیک طراحی شده است که سال گذشته معرفی شد و از هوش مصنوعی استفاده می کند که به صورت همزمان محتوای در حال پخش را شناسایی می کند و به طور خودکار کیفیت تصویر و صدا را بدون نیاز به تنظیمات دستی توسط کاربر، بهینه می کند.

سنسور جدید همراه با پردازنده HCX Pro AI کار می کند تا صدا را به صورت جداگانه به واقع بینانه ترین و طبیعی ترین روش بر اساس نور محیط تنظیم کند تا تجربه مشاهده راحت تری در شب ارائه دهد. چیپ HCX Pro AI رنگ هایی را که چشم انسان با آنها آشنا است، مانند رنگ پوست، حفظ می کند تا تصویری طبیعی را ارائه دهد.

حالت هوش مصنوعی خودکار اکنون نوع محتوایی را که تماشا می‌ کنید، به‌ طور خودکار تشخیص می‌ دهد و به‌طور خودکار کیفیت تصویر و صدا را هماهنگ ‌تر بهبود می بخشد. به عنوان مثال، اگر در حال تماشای محتوای فیلم با کیفیت بالا هستید، انگار به سینما رفته اید. اما اگر در حال تماشای یک مسابقه ورزشی هستید، تلویزیون OLED LZ2000 آن را تشخیص داده و شما را به صورت مجازی به خود استادیوم می برد.

کیفیت سینمای تنظیم شده هالیوودی

اندازه جدید 77 اینچی تلویزیون OLED LZ2000 «Master OLED Pro – Cinema Size» نام دارد.

هر سه اندازه از آخرین نسل پیکربندی «Master OLED Pro» برای ارائه روشنایی بیشتر برای بهبود پردازش کیفیت تصویر استفاده می‌ کنند. نتیجه این است که، روشنایی سطح متوسط ​​را افزایش می‌ دهد و صدای بیشتری را از HDR ارائه می‌ کند و دقت بیشتری در تولید دوباره جزئیات در مناطق روشن‌تر ارائه می‌ دهد.

تلویزیون OLED جدید LZ2000 ترکیبی از دقت فنی پاناسونیک است که توسط دانش و مهندسی ژاپنی با مهارت های تنظیم رنگ Stefan Sonnenfeld، موسس و مدیر عامل شرکت 3 امکان پذیر شده است. Sonnenfeld یکی از همکاران قابل اعتماد برخی از بهترین فیلمسازان جهان است. او یکی از معدود هنرمندان برجسته ای است که از قدرت درجه بندی رنگ برای داستان سرایی و انتقال احساسات، استفاده کرده است. Sonnenfeld که توسط NPR به عنوان «داوینچی فیلم‌ ها» توصیف می‌ شود، مهارت‌ های خود را به‌عنوان یک نقاش و رنگ آمیز در بسیاری از تحسین ‌شده‌ ترین و محبوب‌ ترین فیلم های دهه گذشته، از جمله A Star is Born,” “Wonder Woman,” “Man of Steel,” “Beauty and the Beast,” “Star Wars: The Force Awakens,” “Jurassic World,” “300” و بسیاری آثار دیگر است. مانند بسیاری دیگر از رنگ‌ آمیزان برجسته و ویرایشگران پس از تولید، او از صفحه نمایش OLED پاناسونیک به عنوان نمایشگر مرجع مشتری با فرمت بزرگ استفاده می‌ کند.

تلویزیون OLED LZ2000 از طیف گسترده‌ای از فرمت ‌های HDR، از جمله Dolby Vision IQ، Dolby Vision، Filmmaker Mode، HDR10+ Adaptive و HLG Photo، فرمت تصویر ثابت که عکاسی ثابت را به دنیای HDR می‌ آورد، پشتیبانی می‌ کند.

پیشرفت های صوتیصدای جهت دار

تلویزیون OLED LZ2000 علاوه بر پکیج صوتی تلویزیون یکپارچه 360 درجه Soundscape پاناسونیک که قادر به ارائه تجربه صوتی فراگیر Dolby Atmos است، صدای جهت دار را معرفی می کند. چندین واحد بلندگوی داخلی با جهت به سمت بالا، جهت های جانبی، و بلندگو های جلویی صحنه صدای فضایی با محتوای Dolby Atmos ایجاد می کنند.

پاناسونیک، اولین برند تلویزیونی که بلندگو های داخلی با قابلیت پخش به سمت بالا و پخش جانبی را معرفی کرد، کیفیت صدای خود را با بلندگو های ‌ردیفی جدید که در تمام طول تلویزیون به کار گرفته می‌ شوند، برای تجربه صدایی فراگیر بهبود بخشیده است.

این بلندگو های جدید، چندین مزیت از جمله سطح صدای گسترده تر با صدای دقیق تر، واضح تر و صدای جهت دار را ارائه می دهند. تلویزیون OLED LZ2000 با استفاده از یک رابط کاربری گرافیکی ساده، تنظیم بلندی نسبی صدا را در قسمت‌ های مختلف اتاق ممکن می‌سازد. دارای سه حالت است :

  • حالت دقیق که اجازه می دهد تا صدا به یک نقطه خاص هدایت شود.
  • حالت منطقه ای که به شما امکان می دهد صدا را به گروهی از افراد در یک منطقه خاص از اتاق منتقل کنید.
  • حالت نقطه ای که صدا را در یک نقطه خاص افزایش می دهد در حالی که دیگران هنوز می توانند صدا را بشنوند.

صدای جهت دار عالی تلویزیون OLED LZ2000 می تواند صدا را از سمت کودکان خوابیده دور کند و همچنین صدا را برای بینندگانی که کم شنوا هستند، افزایش دهد.

تلویزیون پاناسونیک LZ2000

پیشرفت در بخش بازی

تلویزیون OLED LZ2000 پاناسونیک پیشرفت‌ های بیشتری را برای تعداد فزاینده‌ ای از گیمر هایی که تلویزیون‌ های پاناسونیک را به عنوان مانیتور بازی انتخاب می‌ کنند، ارائه داده است.

یک ویژگی جدید، صفحه کنترل بازی، تمام تنظیمات و اطلاعات مربوط به بازی را در یک مکان جمع‌ آوری می‌ کند و آنها را به عنوان یک لایه روی بازی ارائه می‌ دهد تا هرگز برای دسترسی به آن‌ ها نیازی به ترک بازی نداشته باشید. می توان آن را طوری برنامه ریزی کرد که تنها با یک کلیک بر روی ریموت کنترل با اختصاص دادن آن به دکمه قابل تنظیم “My App” به آن دسترسی داشته باشید.

پوشش صفحه کنترل بازی دسترسی به ویژگی ها و اطلاعات کلیدی زیر را به صورت همزمان فراهم می کند:

اطلاعات: این گزینه تمام اطلاعاتی را که از بازی و منبع می ‌آید، مانند فریم ریت، متادیتای HDR و داده ‌های نمونه‌ فرعی کروما را نمایش می‌ دهد.

تقویت‌ کننده دید تاریک Dark Visibility Enhancer: به گیمر اجازه می‌ دهد تا قسمت سیاه نزدیک صحنه‌ های تاریک را به‌ صورت ‌خاص تنظیم کند، و دیدن مسیر رو به جلو یا شناسایی دشمنان پنهان شده در سایه‌ ها را آسان‌تر می‌ کند.

HDR Tonemap: تنظیمات فعلی HDR را نشان می‌ دهد که شامل حالت «Off» است (کنسول بازی Tonemap را مدیریت می‌ کند). «On» (در این حالت، تلویزیون این کار را مدیریت می‌ کند). یا Dynamic (تلویزیون فریم های دریافتی را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می کند و Tonemap را بر اساس صحنه به صحنه ایجاد می کند، حتی زمانی که منبع HDR ثابت است).

Input Lag و VRR: نمایش و تنظیم تنظیمات Input Lag و VRR.

حالت مشاهده Viewing Mode: به گیمر اجازه می‌ دهد تا حالت مشاهده را به صورت لحظه ای و در همان زمان تغییر دهد و جلوه را به صورت زنده ببیند تا ظاهری را که ترجیح می‌ دهد، انتخاب کند.

پاناسونیک تاخیر ورودی بازی‌ های 60 هرتزی را کاهش داده است، بازی‌ هایی که توسط اکثر کنسول‌ های بازی از طریق 60Hz Refresh Mode پشتیبانی می‌ شوند.

علاوه بر این، تلویزیون OLED LZ2000 از ویژگی های کلیدی HDMI2.1 مانند فریم ریت بالا (HFR) و رفرش ریت متغیر (VRR) در 120 هرتز با وضوح کامل 4K پشتیبانی می کند. این ویژگی باعث می‌ شود تا تلویزیون OLED LZ2000 گزینه ای هماهنگ و ایده ال برای جدیدترین کنسول‌ های بازی باشد.

به لطف پشتیبانی از VRR، تلویزیون OLED LZ2000 می‌ تواند بسیاری از مشکلات احتمالی و جانبی کنسول مانند لرزش و افت کیفیت را در صورت بالا بودن وضوح رندر و LOD (سطح جزئیات) یا وجود افکت‌ ها یا اشیاء زیاد در یک زمان حل کند. زمان. با روشن بودن VRR تلویزیون و کنسول سرعت فریم را هماهنگ می‌ کنند تا تجربه‌ ای روان تر به کاربر ارائه دهند.

اگر می‌خواهید پاناسونیک بخرید:
راهنمای خرید تلویزیون پاناسونیک

پیشرفت های My Home Screen 7.0

تلویزیون OLED LZ2000 دارای آخرین نسخه از سیستم ‌عامل تلویزیون هوشمند بسیار عالی پاناسونیک، My Home Screen 7.0 است که از تمام سرویس‌ های اصلی پخش ویدیو پشتیبانی می‌ کند و شامل پیشرفت هایی در دسترسی به همراه عملکرد جدید myScenery است که شامل مجموعه ‌ای از تصاویر و ویدیو های آرامش‌بخش گرفته‌ شده از سراسر جهان توسط سازمان Joy است. تلویزیون OLED LZ2000 دارای منوی تنظیمات دسترسی آسان است که شامل کنترل صوتی، توضیحات صوتی، بهبود دیالوگ های صوتی و ویژگی‌ های زیرنویس برای ناشنوایان، برای بهبود دسترسی به تلویزیون است.

تلویزیون پاناسونیک ZJ2000

تلویزیون پاناسونیک JZ2000 بهترین نمایشگر Panasonic در سال 2021 است. این دستگاه دارای پنل OLED سفارشی برای افزایش حداکثر روشنایی و محدوده دینامیکی بالا است. تفاوت اصلی مدل امسال نسبت به HZ2000 معرفی بلندگوهای کناری است که صدا را به سمت بالا و جلو پرتاب می کند تا کاربر تجربه واقعی صدای فراگیر را داشته باشد، لازم است توجه داشته باشید که توان خروجی کلی 125 وات است. شما به طور طبیعی جدیدترین پردازنده HCX Pro AI را برای تنظیمات خودکار بسته به محتوای نمایش داده شده دریافت می کنید.

بهترین تلویزیون های پاناسونیک JZ2000

تلویزیون پاناسونیک JZ1500

تلویزیون پاناسونیک JZ1500 یک تلویزیون اولد است و از پنل سفارشی Master HDR OLED استفاده می کند که معمولا برای تلویزیون های پرچمدار پاناسونیک استفاده می شود. شما صدای جانبی را دریافت نخواهید کرد اما ویژگی هایی مانند Dolby Vision IQ ، Intelligent Sensing و پایه گردان را در اختیار خواهید داشت. شما می توانید از صدای 80 واتی دالبی اتموس (مانند HZ1500 سال گذشته) و همچنین دو پورت HDMI 2.1 و VRR را استفاده کنید.

تلویزیون پاناسونیک JZ1000

تلویزیون پاناسونیک JZ1000 در همه مشخصات به جز صدا مانند تلویزیون HZ1500 است. شما به جای 80 وات یا 125 وات از توان خروجی کلی 30 وات دالبی اتموس بهره مند خواهید بود. اما پشتیبانی از فرمت گشترده، پنل اولد سفارشی و ویژگی های بازی مانند تاخیر ورودی کم در همه حال برخوردار خواهید بود.

بهترین تلویزیون های پاناسونیک JZ1000

تلویزیون پاناسونیک JZ980

تلویزیون پاناسونیک JZ980 برای اولین بار در سال 2020 معرفی شد، گرچه به وضوح به اندازه کافی موفق بود تا ورود نسخه بهبود یافته خود را تضمین کند. JZ980 دارای پنل اولد سفارشی نیست اما شما همچنان کنتراست تصویر عالی یک تلویزیون اولد را به همراه صدای دالبی اتموس دریافت خواهید کرد. دو چیزی که در این تلویزیون پاناسونیک فدا شده است پایه گردان و سیستم پردازش حرکتی است (از نسخه رده پایین استفاده شده)، گرچه قیمت آن نسبت به مشخصات به خوبی هماهنگی دارد.

تلویزیون پاناسونیک JX940

تلویزیون پاناسونیک JX940 بهترین نمایشگر پاناسونیک برای طرفدران برنامه های ورزشی و گیمرها می باشد. این تلویزیون پاناسونیک 2021 از همان پردازنده پیشرفته HCX Pro AI در تلویزیون های اولد رده بالا استفاده می کند و قابلیت های گیمینگ را همانند: هوش مصنوعی خودکار، Game Mode Extreme، تاخیر ورودی کم و VRR را می ‌توان در مشخصات آن یافت کرد.

بهره‌گیری از درگاه HDMI 2.1 در این مدل منجر شده که یک تجربه بازی هیجان انگیز و جذاب را به گیمران حرفه‌ای وعده دهد.

نمایشگر 120 هرتزی HDR Cinema Display Pro دارای بازتولید رنگ و کنتراست عالی است و از زاویه دید وسیع و نمایش تصاویر بدون لرزش سود برده است تا عملکردی پویا برای نمایش محتوای پر سرعت در کیفیت عالی به اجرا بگذارد. کیفیت تصویر 4K بوده که شما را به دیدن جزئیات دقیق در وضوح وسوسه کننده دعوت می‌کند.

در همه اینچ‌های این تلویزیون از امکانات مشابه استفاده شده است، به جز طراحی پایه‌ها، که سایز 75 اینچی آن دارای یک پایه انعطاف ‌پذیر است و سایزهای کوچک‌تر نیز دارای پایه‌های قابل تنظیم هستند تا امکان جا گذاری یک نوار صوتی را به ارمغان آورند. خرید تلویزیون پاناسونیک JX940 را در لیست بهترین تلویزیون‌ های پاناسونیک به آن دسته از گیمران واقعی پیشنهاد خواهیم کرد.

این تنها تلویزیون پاناسونیک در این لیست است که در اندازه 75 اینچ عرضه می شود و همین امر موجب می شود که بهترین انتخاب برای علاقمندان به تلویزیون های بزرگ باشد.

سال ساخت 2021
نوع نمایشگر LCD با نور پس زمینه LED
رزولوشن 4K
سایز 49 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ
پردازنده HCX Pro AI
صدا 2 کاناله، 30 وات
فرمت های HDR (IQ) HLG، HDR10، HDR10+، Dolby Vision
HDMI 2.1 ✔️
4K@120Hz ✔️
VRR ✔️
سیستم عامل My Home Screen 6.0

تلویزیون پاناسونیک JX850

تلویزیون پاناسونیک JX850 ال سی دی پاناسونیک ما بین مدل های JX940 و XJ800 قرار می گیرد. این یک تلویزیون LCD ارزان قیمت است که از صدای دالبی اتموس برخوردار است، گرچه شما Game Mode Extreme یا هیچ پورت HDMI 2.1 را دریافت نخواهید کرد اما قابلیت های دالبی ویژن، HLG و HDR10+ را در اختیار خواهید داشت. قیمت تلویزیون پاناسونیک JX850 مناسب بوده و گزینه‌ای عالی برای کاربران با بودجه محدود خواهد بود.

سال ساخت2021
نوع نمایشگر LCD با نور پس زمینه LED
رزولوشن 4K
اندازه 40 اینچ، 55 اینچ، 58 اینچ، 65 اینچ
پردازنده HCX AI
فرمت های HDRHLG ،HDR10 ،HDR10+ ،Dolby Vision
سیستم عامل My Home Screen 6.0
بهترین تلویزیون پاناسونیک

تلویزیون پاناسونیک JX800

تلویزیون بعدی که می خواهیم در این مقاله فروشگاه افرالند معرفی کنیم، مدل JX800 نسخه بهبود یافته پاناسونیک HX800 است که سال قبل یک تلویزیون خارق العاده بود با عملکرد فوق‌العاده عالی و پشتیبانی از فرمت HDR گسترده با قیمت مناسب را ارائه می داد و ما انتظار داریم تلویزیون پاناسونیک JX800 نیز همین کار را انجام دهد. شما در حال استفاده از یک پنل 60 هرتزی خواهید بود و از پورت HDMI 2.1 برای کنسول های بازی نسل بعدی نمی توانید استفاده کنید؛ اما کاربران معمولی تلویزیون را نامید نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:
مقایسه تلویزیون شیائومی و پاناسونیک، کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟

تلویزیون پاناسونیک JX800 را می‌توان یکی از مقرون‌ به ‌صرفه‌ ترین تلویزیون ها در سری 2021 پاناسونیک عنوان کرد که برای اولین بار از سیستم‌ عامل Android TV بهره برده است. این تلویزیون از Google Assistant و Chromecast پشتیبانی به عمل آورده است و از این طریق تهسیل استفاده از این محصول منحصر به فرد را برای شما به ارمغان آورده است.

سال ساخت 2021
نوع نمایشگر LCD با نور پس زمینه LED
رزولوشن 4K
اندازه اندازه: 40 اینچ، 55 اینچ، 58 اینچ، 65 اینچ
پردازنده HCX
صدا 2 کاناله، 20 وات
فرمت های HDR HLG ،HDR10 ،HDR10+ ،Dolby Vision
سیستم عامل Android TV
تلویزیون پاناسونیک JX800

تلویزیون پاناسونیک JX660

تلویزیون پاناسونیک JX660 یکی دیگر از محصولات کارآمد این برند پیشرو در سال 2021 به شمار می ‌آید که با امکانات و ویژگی‌های فوق ‌العاده در اختیار دوستداران پاناسونیک قرار گرفته است. طراحی شیک و آراسته این محصول مورد پسند سایر طرفداران پاناسونیک بوده و با درجه‌ی بالایی از کیفیت ساخت روانه بازار شده است. کیفیت تصویر 4K می‌باشد و برای نمایش محتوای زنده در رزولوشن عالی بهترین عملکرد را به اجرا خواهد گذاشت.

پشتیبانی از فناوری ارتقای رزولوشن در این تلویزیون منجر شده که همواره برای نمایش محتوای زنده در کیفیت عالی آماده باشید. سیستم صوتی آن دو کاناله بوده که برای پخش صدا در توان 20 وات در نظر گرفته شده است. پشتیبانی زا فرمت‌های HDR در این مدل جذاب منجر شده که تجربه مشاهده محتوای زنده با کنتراست عالی و رنگ‌های غنی امکان پذیر باشد.

بهره‌گیری از سیستم عامل اندروید در این تلویزیون منجر شده که پلتفرمی جذاب با سرگرمی‌های خیره کننده در اختیار کاربران قرار گیرد. با این وجود این محصول با کیفیت را می‌توان یکی از بهترین‌ تلویزیون ‌های پاناسونیک عنوان کرد.

سال ساخت 2021
نوع نمایشگر LCD با نور پس زمینه LED
رزولوشن 4K
پردازنده چهار هسته‌ای
صدا 2 کاناله، 20 وات
فرمت های HDR HLG ،HDR10 ،HDR10+ ،Dolby Vision
سیستم عامل Android TV

تلویزیون پاناسونیک HX750

یکی دیگر از تلویزیون‌ها که در لیست بهترین تلویزیون‌ های پاناسونیک جا خوش کرده است، تلویزیون پاناسونیک HX750 می‌باشد که با ویژگی‌های منحصر به فرد ضمن نمایش محتوای عالی در کیفیت وسوسه کننده روانه عرصه رقابتی شده است. بهره‌گیری از نمایشگر LCD در این تلویزیون جهت نمایش محتوای زنده در زرولوشن 4K در نظر گرفته شده است و از این طریق شما را برای تجربه‌ای جدید از ارائه محتوای زنده آماده خواهد کرد. فناوری تصویر 4K Upscale در مشخصات این تلویزیون نمایش همواره محتوای زنده را در کیفیت 4K تداعی خواهد کرد.

سال ساخت 2020
نوع نمایشگر LCD با نور پس زمینه LED
رزولوشن 4K
پردازنده چهار هسته‌ای
صدا 2 کاناله، 20 وات
فرمت های HDR HLG ،HDR10 ،HDR10+ ،Dolby Vision
سیستم عامل Android TV

رفرش ریت 60 هرتز بوده که نمایش محتوای بدون لرزش و تاری را به کاربران وعده خواهد دارد. پاناسونیک برای اینکه بتواند محصولی مناسب متناسب با نیاز سایر طرفدارن خود به عرصه رقابتی بیفزاید، از ویژگی‌ها هوشمند در این تلویزیون استفاده کرده تا محصولی عالی ضمن دسترسی به سرگرمی‌های جذاب در اختیار داشته باشید. پردازشگر آن چهار هسته‌ای بوده که با تجزیه و تحلیل داده‌های بصری نمایش محتوای طبیعی و زنده را به ارمغان آورده است. سیستم عامل این تلویزیون اندروید می باشد که می‌توان آن را به یکی از فاکتورهای اصلی خرید در این محصول قلمداد کرد.