در دنیای امروز بیشتر وسایل دیجیتال نیاز به اینترنت دارند که تلویزیون هوشمند سامسونگ از قاعده مستثنی نیست. در ویدئو آموزشی که تهیه کرده‌ایم نحوه اتصال تلویزیون سامسونگ به اینترنت را کوتاه و مفید شرح داده‌ایم. با ما همراه باشید تا با اتصال به اینترنت به امکانات هوشمند نمایشگرهای این برند دسترسی داشته باشیم.

مهم نیست تلویزیون شما چه مدلی می‌باشد، تنها قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد کافیست و مراحل در تمام مدل‌های این برند مشابه است.

مراحل اتصال به اینترنت در تلویزیون سامسونگ

قبل از هر چیز نمایشگر خود را روشن کنید و آماده شوید تا شما را به سمت دنیای امکانات اسمارت تلویزیون سامسونگ سوق دهیم. تلویزیون‌های این برند جزء مواردی هستند که راحت‌ترین راه برای متصل شدن به اینترنت را دارند؛ زیرا نیازی به تنظیم ساعت و تاریخ هم ندارند.

اولین مرحله تهیه یک شبکه WiFi یا هر نوع شبکه دیگری برای اتصال به تلویزیون‌ها می‌باشد که نبود آن عملاً کار را در همین مرحله متوقف می‌کند. حالا که شبکه اینترنت در اختیارتان قرار دارد، پس مشکلی باقی نمی‌ماند و در زمان کمتر از 5 دقیقه می‌توانید تلویزیون را به اینترنت متصل نمایید.

1-قبل از هر چیز دکمه Home که روی ریموت به شکل یک خانه است را بزنید.

روش اتصال به اینترنت در تلویزیون سامسونگ

2-سمت راست تصویر بخش Setting را انتخاب کنید.

3-نوار منویی که زیر تصویر نمایان می‌شود را باید یکی یکی رد کنید تا به گزینه همه تنظیمات یا همان All Setting برسید و روی آن کلیک کنید.

ورود به بخش تنظیمات تلویزیون سامسونگ

4-در صفحه‌ای روبروی شما باز می‌شود وارد بخش اتصال شوید.

5-حالا شبکه و بازکردن تنظیمات شبکه را فعال نمایید.

اتصال تلویزیون سامسونگ به اینترنت

6-یک سوأل مطرح می‌شود که چگونه می‌خواهید به اینترنت متصل شوید؟ دو گزینه فعال می‌شود با عنوان‌های بی‌سیم و کابل که باید بسته به نوع شبکه اینترنت خود یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید.

انتخاب شبکه اینترنت در سامسونگ

7-هر شبکه‌ای انتخاب کنید نیاز به رمز دارید و با وارد کردن آن قادر خواهید بود به اینترنت دسترسی پیدا کنید.

اتصال به اینترنت تلویزیون سامسونگ

با وجود اینترنت در تلویزیون می‌توانید از دستیارهای صوتی کمک بگیرید یا در صفحات گوگل به سرچ محتوای مورد نظر خود بپردازید و خیلی از موارد دیگر که شما را به دنیای بزرگی از امکانات هوشمند می‌برد.