تصویر تلویزیون فیلیپس PUS 8007
طراحی تلویزیون PUS 8007
بدنه باریک تلویزیون PUS 8007
محل پورت‌های تلویزیون فیلیپس PUS 8007
ریموت تلویزیون فیلیپس PUS 8007
تلویزیون فیلیپس PUS 8007

تلویزیون فیلیپس PUS 8007

Philips Tv PUS 8007

تومان۳۸.۲۰۰.۰۰۰تومان۵۴.۰۰۰.۰۰۰

پاک کردن
ویژگی های محصول
  • مدل
    PUS8007
  • برند
    فیلیپس
  • سال تولید
    2022
  • کیفیت تصویر
    4K
  • نوع صفحه نمایش
    LED
  • کشور مونتاژ
    لهستان
  • رفرش ریت
    60 هرتز
  • کیفیت تصویر
    4K
  • توان صوتی
    20 وات
  • منو فارسی
    دارد
  • سایزبندی
    50 55 65 70 75 اینچ
  • کاربری
    خانگی، تماشای فیلم
  • پنل
    VA
  • پردازنده
    Pixel Precise Ultra HD
  • بک لایت
    EDGE LED
  • زاویه دید گسترده
    دارد
  • نسخه‌های HDR
    Dolby Vision، HDR10، HLG
  • Local Dimming
    دارد
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • حداکثر ضخامت
    8 cm
شناسه محصول : PUS8007
0/5.0
برند : فیلیپس
تومان۳۸.۲۰۰.۰۰۰تومان۵۴.۰۰۰.۰۰۰
پاک کردن
مشاهده شرایط گارانتی ( طلایی - نقره ای )

از محصولات سری 8 می‌توان به تلویزیون فیلیپس PUS 8007 اشاره کرد، که به عنوان نمایشگری بدون فریم در سال 2022 حسابی گل کاشته است. نبود فریم با ارائه زاویه دید گسترده یکی از بهترین کارهایی می‌باشد که طراحان این صنعت در حق کاربرانشان انجام می‌دهند. تلویزیون PUS 8007 به میدان آمده تا اگر احیاناً کسی نمایشگری با کیفیت برای تمام عمر خواست که برند معتبری هم داشته باشد، از محصولات فیلیپس بتواند چیزی باب میلش انتخاب کند و لذتش را ببرد. وجود کیفیت تصویر 4K در کنار قابلیت‌های هوشمند و معقول از بهترین کارایی‌های است که می‌توانید به واسطه این مدل در اختیار داشته باشید. فلسفه محبوبیت تلویزیون فیلیپس در واقع کیفیت عالی آن قلم داد می‌شود و حقیقتاً به عنوان یک محصول که سال‌ها بدون هیچ خط و خشی در تصویر، استوار باقی می‌ماند و همانند روز اول کار می‌کند، آن‌ها را می‌شناسیم؛ کیفیت برای فیلیپس در اولویت قرار داشته و این بحثی مهم می باشد.

خوش برو رویی صفحه نمایش تلویزیون فیلیپس PUS 8007 بر کسی پوشیده نیست و می‌تواند به عنوان یک مدل اقتصادی و با کیفیت در نشیمن خانه شما سال‌ها خوش بدرخشد، بدون آنکه بخواهید جایگزینی برای وجود معرکه‌اش پیدا کنید. مگر اینکه از وجودش خسته شوید و یا اینکه هوس یک بازی حرفه‌ ای کرده باشید.

معمولاً افرادی که به دنبال کیفیت هستند به سراغ این برند هلندی خواهند رفت، با اینکه می‌دانند باید بابت آن بهای سنگین‌تری نسبت به بقیه شرکت‌های سازنده تلویزیون پرداخت کنند. قیمت تلویزیون فیلیپس 8007 به نسبت سایر مدل‌های رده بالاتر این برند خیلی بالا نبوده و در دسته سری‌های اقتصادی قرار گرفته است. وجود پنل از نوع VA در آن کاری کرده کنتراست بهتری در شب‌های تاریک از صحنه‌های تیره در دسترس داشته باشید.

تلویزیون فیلیپس PUS 8007

مزایا تلویزیون فیلیپس PUS 8007:

  • طراحی صفحه نمایش با فریم باریک
  • قابلیت Ambilight
  • فناوری دالبی تصویر و صدا
  • کنتراست عالی و دقیق
  • قیمت مناسب و به صرفه

هوشمند بودن تلویزیون در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته و به یکی از دغدغه‌های اصلی در زمان تهیه تبدیل شده است. سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون هوشمند فیلیپس از نوع اندروید Android می‌باشد و این یعنی کارایی فوق راحت با آن، که تقریباً هر کسی می‌تواند کاربرش باشد. شما با اندروید قادر خواهید بود موارد بسیاری را سرچ کنید و دسترسی‌های فراوانی را در اختیار داشته باشید، فقط کافیست به نزدیک‌ترین وای فای WiFi که پیدا می‌کنید متصل شوید و تمام!. تلویزیون فیلیپس PUS 8887 مدل بالاتر این تلویزیون بوده که با قیافه و ظاهری منحصر به فرد ساخته شده و زیبایی را به معنای تمام به نمایش گذاشته است. جدا از این موارد در زمینه نرم افزاری شبیه به هم طراحی شده اند و تفاوت فاحشی با هم ندارند.

عزم و اراده آهنین فیلیپس برای ساخت تلویزیون‌های با کیفیت به شدت ستودنی می‌باشد و وجود حالت‌های دالبی به کار رفته در آن کمک می‌کند حالت سینمایی را در منزل خود تجربه کنید. یعنی بجز کیفیت، کارایی هم ملاک سازندگان این برند بوده است. صدای به کار رفته تلویزیون 8007 از سری 8 برابر 20 وات می‌باشد که مقدار معقول و خوبی می‌باشد و مشکلی در این زمینه برای تمام سایز‌ها پیدا نخواهد کرد. حرف از سایز بندی شد، باید در این قسمت خدمت شما عارض شویم که تمام اندازه‌های بزرگ و مناسب تحت حمایتش قرار گرفته اند و برای هر فضا چیزی در سبد خود دارد.

ظاهری متمایز و خیره کننده در نمایشگر

یکی از ارکان مهم در انتخاب تلویزیون برمی‌گردد به قسمت طراحی کار‌. زیرا این روزها تنها مبلمان و تابلو‌ها نیستند که به دکور شما حال و هوای دیگری هدیه می‌دهند، بلکه یک تلویزیون خوش ساخت نیز می‌تواند نوید دهنده دکوری شیک باشد و کیفیت آن را ارتقاء دهد. تلویزیون فیلیپس PUS 8007 به عنوان یک میان رده از صفحه نمایشی خوش فرم با یک فریم باریک مشکی رنگ ساخته شده است که نازک بودن آن بیشتر شبیه به نبودن است یا بودن. این قابلیت باعث می‌شود حس بهتری را تجربه کنید و صفحه نمایش بزر‌گ‌تری در اختیار داشته باشید، که به نظر می‌رسد صفحه نمایش شناور می‌باشد.

تلویزیون 8007 فیلیپس

خود قاب تلویزیون خیلی پهن کار نشده و ظرافت متناسبی دارد، اما وجود یک جعبه به کار رفته برای قسمت اتصالات بر‌آمدگی تولید کرده و در برای اتصال به دیوار کمی فاصله را ایجاد خواهد کرد و نمی‌توان گفت بر روی دیوار نقش می‌بندد، اما باید گفت دسترسی به پورت‌ها کاملاً عالی کار شده و از قسمت کناری در پشت کار راحت می‌توان به آن دست پیدا کرد. پایه‌‌ای که برای تلویزیون 8007 فیلیپس در نظر گرفته شده به صورت دو تایی زیر صفحه نمایش قرار داده شده اند، که از استحکام بسیار خوبی برخوردار هستند و تمام سایز‌های نمایشگر را که شامل؛ 50, 55, 65, 70, 75 اینچ است را بدون لرزش بر روی خود نگه می‌دارند.

قابلیت Ambilight تلویزیون PUS8007

وجود چراغ های LED در پشت تلویزیون حالتی را به نام Ambilight ایجاد کرده که مختص تلویزیون‌های فیلیپس می‌باشد. این قابلیت کمک می‌کند نور‌هایی رنگی پشت تلویزیون هماهنگ با نور صفحه نمایش و حالت موسیقی در حال پخش ایجاد شود. رقص نور با این شرایط حال و هوای خارق‌العاده‌ای به محتوای در حال پخش خواهد داد که با خود می‌گویید تا به حال چطور از تماشای تلویزیون لذت می‌بردیم؟

تصویری خلاقانه در تلویزیون فیلیپس PUS 8007

تلویزیون 8007 فیلیپس از سری 8 این برند است و دارای کیفیت تصویر 4K می‌باشد و رزولوشنی 4 برابر مدل‌های قدیمی که به Full HD معروف هستند را ایجاد می‌نمایند، این یعنی وضوح تصویری به همان نسبت بالاتر. روشنایی عالی و تنظیم نور صفحه همگام با نور محیط عملکرد عالی را در ارائه تصویری شفاف خلق می‌کند. پنل استفاده شده از نوع VA می‌باشد که به کنتراست عالی داشتن معروف می‌باشند. مثلاً: زمانی که در یک شب تاریک با صحنه‌های تاریک مواجه هستید، وضوح تصویر را با بهترین حالت ممکن نظاره‌گر خواهید بود.

تلویزیون 8007 فیلیپس

وجود زاویه دید گسترده Viewing Angle در تثبیت رنگ‌ها هنگام تماشا کردن تلویزیون با هر شرایطی، کمک به سزایی به مخاطب می‌کند تا از تصویر لذت ببرد. همچنین دامنه HDR استفاده شده در کنتراست قوی در ارائه رنگ‌های متنوع به شدت یاری رسان خواهد بود و نسخه‌های آن که شامل؛ HLG, Dolby Vision, HDR10 هستند، در ایجاد حالت سینمایی و سه بعدی بهترین عملکرد را دارا می‌باشند. با این حال در تلویزیون فیلیپس PUS 8007 از تاریک‌ترین تا روشن‌ترین نقاط کاملاً واضح دیده خواهند شد، زیرا HDR کنتراست را بالا خواهد برد.

حالت Dolby Vision در تلویزیون 8007 فیلیپس

وجود حالت دالبی یا همان Dolby Vision شرایطی فراهم می‌کند، تا تصویری عالی با حالتی مناسب دریافت کنید و هر برنامه را به کمک حالت فیلم ساز Film Mode به نحوی که در ذهن کارگردان بوده، مشاهده نمایید. با این شرایط تصاویر واضح‌تر و صدا‌ها نیز شفاف‌تر ایجاد خواهند شد و عملاً چیزی از نگاه‌تان مخفی نمی‌ماند. قابلیت دالبی برای حس غوطه ور بودن در تصویر و صدا کمک شایانی به مخاطب می‌کند.

حذف خط و خش در صدای نمایشگر

نبود هیچ گونه نویزی از بهترین عملکرد‌های تلویزیون فیلیپس PUS 8007 در بخش صدا می‌باشد، با این کار شنیدن صدای شفاف و واضح روی شاخش است. حقیقاً داشتن یک صدای رسا و مطلوب نیاز مهمی در تلویزیون کنار تصویر مناسب می‌باشد و اگر هر دوی این موارد را کنار هم داشته باشیم نور علی نور است. میزان توان صوتی به کار رفته 20 وات می‌باشد که از دو کانال صوتی 2.0 به صورت هم زمان خارج می شوند و برای یک نمایشگر میان رده میزان درستی تلقی می‌شود.

صدای تلویزیون PUS8007

وجود Dolby Atmos کاری کرده است که فیلیپس برای ایجاد صدای سه بعدی و فراگیر مشکلی نداشته باشد و شما را همچون بودن در استادیوم غرق خود کند. حال شما هر جایی که مایلید بنشینید و صدا را گوش کنید، هیچ فرقی نمی‌کند، زیرا در تمام فضا به صورت یکنواخت و 360 درجه به حالت پخش در می‌آید. تنظیم خودکار صدا از دیگر ویژگی‌‌‌های تلویزیون PUS8007 است که بسته به شرایط تغییر خواهد کرد و برای هر محیط و فضایی ولوم خود را بالا پایین می‌کند.

تلویزیون PUS 8007 با تکنولوژی‌های هوشمند

سیستم عاملی که برای این تلویزیون فورکی فیلیپس به کار برده شده است از نوع Android می‌باشد که کارکرد بسیار راحت و معرکه‌ای دارد. همان طور که از اول اشاره شد، این سیستم عامل اندروید تلویزیون فیلیپس PUS 8007 قادر است به تمام رده‌های سنی خدمات ارائه نماید و پوز تلویزیون‌های رده پایین را به خاک بمالد. به صورتی که کودکان و سالمندان هم می‌توانند راه خود را آسان پیدا کرده و با سرچ محتوایی که مد نظر دارند، کارشان به سرانجام برسد. رابط کاربری تلویزیون از نوع HbbTV است و کارکرد کاملاً راحتی دارد.

نمایشگر PUS 8007 فیلیپس

این تلویزیون PUS8007 می‌تواند با اتصال به اینترنت امکان سرچ از طریق دستیار‌های صوتی را فراهم نماید. دستیار صوتی استفاده شده که به Google Asisstant معروف است اجازه می‌دهد در آن کوتاه به هزاران فیلم و برنامه‌ای که باب میلتان است، دست پیدا کنید، یا اینکه یک بازی انتخاب کرده و سرگرم شوید. در این وضع امکان شخصی سازی صفحه داده شده، که برای همیشه دسترسی راحتی را ممکن می‌کند و حتی از جایی که برنامه‌ متوقف شده است، بقیه محتوا را پخش کنید. برنامه‌های قابلی دسترسی در نمایشگر فیلیپس YouTube, Netflix, Disney+, BBC iPayer  هستند و قادر می‌باشند شبکه‌های متنوعی را در اختیار شما قرار دهند.

بازی با تلویزیون فیلیپس PUS 8007

استفاده دیگری که از نمایشگر PUS 8007 فیلیپس می‌شود، بازی و سرگرمی است و برعکس مدل‌های قدیمی و تاریخ مصرف گذشته افراد فقط به دنبال تماشای اخبار و سریال در تلویزیون نیستند، بلکه وجود بازی را برای اوقات فراغت خود لازم و ضروری می‌دانند. پردازنده ای که در تصویر تلویزیون سری 8 فیلیپس به کار رفته Pixel Precise Ultra HD می‌باشد که قابلیت ارتقاء تصاویر و داده‌های دریافتی را در چنته دارد. سرعت پردازشگر نیز در این راستا 60 هرتز می‌باشد و بسیار مناسب با حرکت چشم انسان می‌باشد.

در این مواقع می‌توانید از بازی‌های خود تلویزیون در قسمت GameMode بهره ببرید و با سرعت تاخیری کم و مناسبی روبرو شوید. هر چند که این تلویزیون نقش نمایشگر مناسب گیمینگ را ایفا نمی‌کند و به عنوان یک حرفه‌ای نمی‌تواند عمل کند، زیرا در یک سری از امکانات دچار کمبود می‌باشد. مثلاً پورت HDMI 2,1 را برای اتصال کنسول نداشته و از سرعت رفرش کمی برای صحنه‌های سریع برخوردار است.

زنجیره ارتباطی بین تلویزیون و وسایل هوشمند

تلویزیونی که در پیش رو داریم و از محصولات 2022 برند بالارده فیلیپس است، دارای پورت‌های کاربردی و مناسبی بوده که کار شما را برای اتصال به تلویزیون PUS8007 بسیار راحت می‌کند. به صورتی که از طریق 4 اتصال HDMI اجازه نصب با کابل را در دسترستان قرار خواهد داد. همچنین وجود 2 پورت USB کاری می‌کند فلش یا رمی که در اختیار دارید به صورت مستقیم به تلویزیون متصل شده و محتوای شما نمایان شود.

پورت ‌های تلویزیون فیلیپس PUS8007

امکان اتصال به بلوتوث Blutooth نیز از حرفه‌ای ترین راه‌هایی است که در تلویزیون فیلیپس PUS8007 می‌توان روی‌ آن حساب باز کرد. زیرا در کوتاه‌ترین زمان ممکن گوشی یا اسپیکر را می‌شود متصل کرده و از قابلیت‌های آن نهایت استفاده را برد. همچنین وجود گیرنده‌های داخلی زمینی و ماهواره‌ای نیز از شاهکارهای آن می‌باشد. البته باید گفت بودن پورت‌های دیگری همچون LAN و خروجی اپتیکال یا هدفون و آنتن نیز می‌تواند به امکانات این مدل اضافه نماید.

جمع بندی: خرید تلویزیون 8007 فیلیپس

حقیقتاً تلویزیون فیلیپس PUS8007 به عنوان یک نمایشگر خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند امکانات عالی و خوبی را در این راستا به ارمغان بیاورد. این تلویزیون با کیفیت عالی که دارد سال‌ها مهمان خانه شما خواهد بود، همچنین از ویژگی‌های آن در تمام این مدل چیزی کم نمی‌شود مثل روز اول استوار باقی می‌ماند. تلویزیون PUS8007 قابلیت گیمینگ حرفه ای نداشته و بیشتر مناسب برای تماشای فیلم و سریال می‌باشد، زیرا از وضوح و کنتراست مناسبی برخوردار است.

خرید تلویزیون 8007 فیلیپس

قیمت تلویزیون فیلیپس 8007 با وجود جدید و 2022 بودنش بسیار به صرفه و اقتصادی می‌باشد و برای افرادی که به دنبال کیفیت مطلوب و عمر طولانی هستند و این مورد در اولویتشان قرار دارد، گزینه به شدت مناسبی تلقی می‌شود. تلویزیونی هوشمند با دسترسی‌های فراوان بوده و همچنین زاویه دید عالی که به واسطه نمایشگر حرفه‌ای که در اختیار دارد به کاربرانش هدیه می‌کند. سیستم صوتی و تصویری جذاب با حالت دالبی برای ارائه حالت‌ای مختلف سینمایی را نیز در اختیار دارد. برای خرید تلویزیون سری 8 فیلیپس با کارشناسان ما در فروشگاه افرالند در ارتباط باشید

مشاهده PUS8007 در سایت فیلیپس: philips.com/pus8887

مشخصات کلی
مدل PUS8007
برند فیلیپس
سری 8
سال تولید 2022
کشور سازنده هلند
کشور مونتاژ لهستان
کاربری اداریتماشای فیلم و سریالخانگی
مشخصات صفحه نمایش
سایز 50"55"65"70"75"
نوع پنل VA
تصویر
کیفیت تصویر 4K
رزولوشن

Resolution به تعداد پیکسل‌هایی که به صورت عمودی و افقی در تلویزیون قرار دارند نسبت داده می‌شود.

3840x2160px
ارتقاء رزولوشن (Resolution Upscale)

قابلیت Resolution Upscale محتوایی که کیفیت پایین‌تر از 4K دارند را ارتقاء می‌دهد تا با کیفیت‌تر نمایش داده شوند.

✔️
رفرش ریت

رفرش ریت یا نرخ بروز رسانی صفحه تعیین می‌کند که تصویر در هر ثانیه چند بار رفرش می‌شود. هر چه رفرش ریت بیشتر باشد، حرکت تصاویر سریع، روان‌تر خواهد بود و تاری تصویر کمتر می‌شود.

60 هرتز
فناوری HDR

فناوری High Dynamic Range باعث می‌شود تلویزیون طیف وسیع‌تری از کنتراست و رنگ را نمایش دهد؛‌ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند.

✔️
نسخه های HDR Dolby VisionHDR10HLG
سایر قابلیت های تصویر AI UpscalingFilm ModeHGIG ModeLocal DimmingWide Viewing Angleپشتیبانی از حالت طبیعیدارای تکنولوژی دالبی ویژن و اتموس برای ایجاد احساس حضور در سینمادارای سنسور تشخیص نورفناوری Billion Rich Colors با قابلیت نمایش 1 میلیارد رنگقابلیت ارتقاء کیفیت تصویر
گیمینگ
رفرش ریت متغیر

VRR مخفف Variable Refresh Rate و به معنای رفرش ریت متغییر است و به زبان ساده؛ به تلویزیون اجازه می دهد تا میزان رفرش ریت خود را در زمان واقعی با فریم ریت خروجی کنسول بازی یا سیستم کامپیوتری تنظیم کند.

✔️
کاهش تاخیر ورودی خودکار

ALLM یا Auto Low Latency Mode به تلویزیون اجازه می‌دهد تا به صورت اتومات، همزمان با اتصال به کنسول بازی به حالت Game Mode تغییر کند و در نتیجه تاخیر ورودی تلویزیون به حداقل می‌رسد تا بازی روان‌تر و سریع‌تر اجرا شود.

✔️
پشتیبانی از HGIG

HGIG‌ یا HDR Gaming Interest Group با هدف نمایش دقیق تصاویر با کیفیت HDR در بازی‌ها است تا بدون توجه به شرکت سازنده تلویزیون، تصاویر و رنگ‌های HDR در بازی‌ها نمایش داده‌ شوند.

✔️
حالت بازی

Game Mode با کاهش تاخیر ورودی در بازی، سرعت عمل و تجربه گیمینگ بهتری را رقم می‌زند.

✔️
پشتیبانی از FreeSync Premium Pro

FreeSync Premium Pro یک فناوری است که به تلویزیون اجازه می‌دهد تا نرخ رفرش ریت صفحه را با نرخ رفرش ریت کارت گرافیک Freesync در کنسول بازی سازگار کند. این به جلوگیری از تاری و پارگی تصویر می‌انجامد و تجربه بازی را بهبود می‌بخشد. نسخه Pro به نسبت نسخه قبلی از قابلیت VRR هم پشتیبانی می‌کند.

✔️
امکانات هوشمند
سیستم عامل Android
ورژن سیستم عامل 10.0
رابط کاربری Smart Hub
دستیارهای صوتی Google Assistant
جستجوی صوتی ✔️
اتصال به گوشی ✔️
سیستم صوتی
توان خروجی صدا 20 وات
سیستم صوتی 2.0 کاناله
Dolby (صدا)

فناوری Dolby در نسخه‌های مختلف صوتی مانند Dolby Atmos، Dolby Audio و DTS:X بسته به مدل و برند برای ایجاد صدای فراگیر مجازی چندجانبه استفاده می‌شود.

Dolby Atmos
فناوری صوتی Clear VoiceDolby AtmosSound Share
درگاه‌های ارتباطی
پورت HDMI ✔️
تعداد پورت HDMI 4 عدد
پورت USB ✔️
تعداد پورت USB 2 عدد
بلوتوث (Bluetooth) ✔️
پورت شبکه (LAN) ✔️
وای فای (Wi-Fi) ✔️
نوع گیرنده گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
طراحی
رنگ بدنه مشکی
رنگ فریم مشکی
رنگ پایه مشکی
نوع پایه جانبی دوشاخه ای
حالت های تنظیم پایه 1 حالت
نصب روی دیوار ✔️
وزن
وزن با پایه 14.5
وزن بدون پایه 14.2
وزن بسته بندی 17.9
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون فیلیپس PUS 8007”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

پاسخ به پرسش‌های متداول

01تلویزیون فیلیپس PUS 8007 ارزش خرید دارد؟

این مدل دارای کیفیت تصویر عالی با کنتراست بالا می باشد. همچنین به دلیل امکانات مناسب و کیفیت خوب می‌تواند عمر طولانی را داشته باشد و برای افرادی که به دنبال نمایشگر خانگی با کیفیت هستند عالی می‌باشد.

02تلویزیون PUS8007 مناسب برای بازی است؟

تلویزیون سری 8 فیلیپس دارای قابلیت‌های بازی برای خود موارد تلویزیون می‌باشد، اما به عنوان یک تلویزیون حرفه ای برای گیمینگ مناسب نبوده زیرا رفرش ریت پایینی دارد و از پورت HDMI 2,1 بی بهره می‌باشد.

03قیمت تلویزیون 8007 فیلیپس مناسب است؟

این تلویزیون به واسطه برندی که دارد معمولاً جز دسته گران قیمت و لوکس ‌ها قرار می‌گیرد. اما در بین سایر مدل‌های فیلیپس قیمت مناسب و معقول تری را به خود اختصاص داده است.

تصویر تلویزیون فیلیپس PUS 8007
پاک کردن