اگر گوشی سامسونگ دارید و تلویزیون شما هم از همین برند است، خبر خوبی برایتان داریم. به راحتی گوشی را به تلویزیون وصل کنید و محتوای خود را روی صفحه نمایش بزرگ مشاهده نماید. در آموزش اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون سامسونگ که در افرالند انجام داده‌ایم یک مسیر بسیار راحت و در عین حال کاربردی را بررسی کرده‌ایم که هر کسی قادر به انجام آن است.

این ویدئو کوتاه که کمتر از 2 دقیقه وقت شما را می‌گیرد، می‌تواند سریع‌ترین راه برای انتقال محتوای گوشی سامسونگ شما را به تلویزیون سامسونگ شرح دهد؛ البته ناگفته نماند روش فوق برای بیشتر گوشی‌های اندرویدی به کار می‌رود ولی برای محصولات Apple قضیه فرق می‌کند که در رشته آموزش‌های بعدی سامسونگ به آن پرداخته‌ایم.

در صورت تمایل برای خرید جدیدترین مدل‌های تلویزیون سامسونگ می‌توانید محصولات این صفحه افرالند را بررسی کنید. نمایشگرهای 2024 و 2023 این برند در تنوع بسیار زیادی عرضه شده‌اند که برای هر کاربر با هر بودجه‌ای می‌توانند مفید باشند.

مراحل اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون سامسونگ

این اتصال شامل چند مرحله ساده است که اگر قبلاً انجام نداده‌اید نگران نباشید؛ زیرا ما شما را راهنمایی می‌کنیم. قبل از هر چیز تلویزیون و گوشی سامسونگ را به یک شبکه WiFi مشترک وصل کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ فیلترشکنی روی هیچ کدام از دستگاه‌ها وصل نباشد تا اختلالی رخ ندهد.

حالا منو آبشاری روی گوشی سامسونگ را پایین بکشید و گزینه Smart View را پیدا کنید و روی ان کلیک نمایید.

نحوه اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون سامسونگ

در این حالت هر وسیله‌ای که اطراف آن قرار داشته باشد پیدا می‌کند که در این ویدئو مدل تلویزیون مورد نظر روی صفحه گوشی هویدا می‌شود.

اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون سامسونگ

با زدن روی مدل مورد نظر یک کد روی صفحه نمایش تلویزیون ظاهر می‌شود که باید همان را در گوشی وارد کنید تا هر دو دستگاه با هم مچ شوند.

مراحل اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون سامسونگ

در این حالت تصویر گوشی راحت روی تلویزیون ظاهر می‌شود و می‌توانیم از محتوا روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببریم. توجه داشته باشید اگر تلویزیون سامسونگ شما مجهز به قابلیت Multi View باشد، قادر خواهید بود از صفحه نمایش به دو منظور استفاده کنید و صفحه گوشی را به یک بخش تصویر و فیلم مورد علاقه‌اتان را در بخش دیگر تصویر مشاهده کنید.

مراحل اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون سامسونگ