اگر گوشی تلفن همراه شما آیفون است و قادر به متصل شدن به خیلی از نمایشگرهای قدیمی بازار نیست، نگران نباشید. در رشته آموزش‌های تلویزیون این بار به اتصال موبایل آیفون به تلویزیون سامسونگ پرداخته‌ایم که در حال حاضر بیشتر محصولات این برند قابلیت اتصال دارند. با ما در افرالند همراه باشید تا سریع‌ترین و راحت‌ترین روش برای این اتصال را در قالب یک ویدئو کوتاه در اختیار شما قرار دهیم.

با اینکه قبلاً روش اتصال سایر گوشی‌ها را به انواع تلویزیون آموزش داده‌ایم، اما جدا کردن برند گوشی‌ها برای اتصال به تلویزیون نیز مهم بود و ما سعی کردیم روشی مؤثر و کاربردی پیش روی شما قرار دهیم که هر کسی از عهده آن برمی آید. در صورتی که هر جایی سوألی داشتید لطفاً مطرح کنید یا با کارشناسان ما در افرالند تماس بگیرید تا پاسخ‌گوی آن باشند.

مراحل متصل شدن موبایل آیفون به تلویزیون سامسونگ

قبل از هر چیز تلویزیون سامسونگ خود را روشن کنید و به یک شبکه WiFi متصل نمایید. در این حین گوشی آیفون را به همان شبکه وای فای وصل نمایید؛ در واقع شرط اصلی استفاده از وای فای مشترک بین این دو دستگاه است. البته فراموش نکنید که فیلتر شکن در هر دو وسیله خاموش باشد تا اختلالی ایجاد نشود.

مراحل متصل شدن موبایل آیفون به تلویزیون سامسونگ

با تستی که در ویدئو انجام دادیم تلویزیون با قابلیت Screen Mirroring خود گوشی کار نکرد، به همین دلیل نیازمند به استفاده از برنامه دیگری برای کمک به این قسمت هستیم. وارد برنامه App Store گوشی شوید و برنامه Mirroring Samsung TV را سرچ نمایید و بعد از پیدا کردن آن را نصب نمایید.

روش متصل شدن موبایل آیفون به تلویزیون سامسونگ

با بازکردن برنامه متوجه خواهید شد که بعضی از گزینه‌های پولی هستند و باید برای آن‌ها هزینه‌ای پرداخت شود. پس وارد گزینه Premium شوید که با این مشکل مواجه نشوید.

روش اتصال آیفون به تلویزیون سامسونگ

در این قسمت تمام فیلم‌هایی که در گوشی شما وجود دارد می‌توانند با انتخاب شما روی صفحه نمایش ظاهر شود و از صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت بالا برای تماشای آن‌ها استفاده کنید. در گزینه‌های پایین می‌توانید انتخاب کنید کدام فایل از گوشی شما انتقال داده شود.

انتخاب فیلم‌های گوشی برای ارسال روس صفحه نمایش تلویزیون

حالا در تصویر شاهد هستید که برنامه نصب شده روی صفحه نمایش تلویزیون منتقل می‌شود و محتوای مورد نظر رونمایی می‌شود.

مراحل متصل شدن موبایل آیفون به تلویزیون سامسونگ