یخچال فریزر ال جی J35 در رده‌ی خاص ترین تولیدات ال جی قرار دارد،که با طراحی همه پسند و خارق العاده خود بدون شک کاربران شیک پسند را به سوی خود فرا می خواند. ال جی با ساخت و طراحی این یخچال فریزر خود توانست باری دیگر موفقیت هایی را برای این برند کسب و در بازار جای پای خود را محکم تر سازد. این مدل به صورت ساید بای ساید 5 درب طراحی شده، لذا در کنار قفسه ها و طبقات گنجانده شده در هر بخش، می تواند گزینه ای عالی برای مخاطبانی باشد که به فضایی زیاد جهت ذخیره سازی مواد غذایی خود در بهترین حالت نیاز دارند. با خرید یخچال فریزر ال جی آراستگی و زیبایی را به آشپزخانه خود بیاورید و از کیفیت بالای آن هر لحظه لذت ببرید.

همان طور که بیان شد یخچال فریزر ال جی J35 به صورت دور این دور طراحی‌ گشته و دو درب بالایی را به قسمت یخچال و یک درب را بر روی درب اصلی یخچال‌ طراحی نمودند، تا فضایی عالی جهت قرارگیری مواد غذایی داشته باشید. قسمت پایینی را به فریزر اختصاص داده‌اند، چون یقینا از بخش یخچال‌ بیشترین استفاده را خواهند کرد، بدین وسیله بخش بالا را به یخچال تعلق داده تا جهت دسترسی به مواد به طور مکرر خم و راست نشوند‌. طراحان ال جی در ساختار بدنه خوش استایل یخچال از استیل با کیفیت و ضد زنگ بهره گرفته اند تا در برابر پوسیدگی و خراشیدگی خم به ابرو نیاورد. سامسونگ مدلی 34 فوت داشته که جزء پرفروش ها می باشد؛ یخچال فریزر سامسونگ RS80 مدل مد نظر بوده و تنها سه درب دارد که یکی از آن ها دور این دور بوده است. قیمت RS80 پایین تر از J35 است و اگر نمی توانید زیاد هزینه کنید RS80 هم می تواند گزینه مناسبی باشد.

معرفی یخچال فریزر ال جی J35

رنگ دودی به کار رفته در بدنه سبب هماهنگی دو چندان آن با محیط شده یعنی با هر دیزاین و دکوراسیون جور در می آید. اگر از روبرو به این تراشه خوش پیکر نظاره‌گر شوید حضور پر افتخاره پنل نمایشی و محفظه آبریز با اهرم زیبا و کارآمد در این قسمت مواجه خواهید شد که علیرغم ارائه خدمات در بهترین حالت به بدنه‌ی ساده و شیک این مدل حال و هوای خاصی اعطا کرده است. اگر بخواهیم یخچالی را با این مدل مقایسه کنیم به طور قطع که یخچال فریزر ال جی X39 می تواند بهترین گزینه باشد؛ ظرفیت 34 فوت و درب های 5 عددی آن کاملاً شبیه به هم بوده اند اما می بینید که X39 از طراحی اینستاویوو بهره برده و همین سبب شده تا قیمت بالاتری را هم داشته باشد.

جریان هوای چندگانه از نقاط برجسته یخچال دور این دور ال جی به حساب می آید، که با تامین هوای تمیز و پاکیزه سبب ماندگاری طولانی مدت مواد غذایی می شود. قابلیت +Hygiene Fresh کیفیت مواد غذایی و طعم و مزه آن را برای مدت طولانی محفوظ نگه می‌دارد. از عواملی که در ساختار این یخچال به کار رفته و حضورش سبب برتری بر روی مدلهای معمولی گشته است موتور اینورتر خطی می باشد، که از مزیت های وجود آن می توان به اصطکاک داخلی کم، افزایش طول عمر دستگاه، مصرف انرژی پایین و… اشاره نمود. کلاس انرژی A و هشدار باز ماندن درب قفل کودک از دیگر موارد گنجانده شده در این یخچال می باشد که جهت همراهی کردن با ما در ادامه با این نقاط قوت و برجسته آشنایی پیدا خواهید کرد.

طراحی یخچال فریزر ال جی J35

شکل ظاهری و طراحی یخچال‌ از نقاط قوت به شمار می‌رود که مخاطبان جهت رسیدن به محیطی لوکس و لاکچری آن را در اولویت انتخابات و خریدهای خود قرار می دهند. ال جی که در این زمینه فعالیت دارد و جهت محبوبیت و کسب رضایت مخاطبان تولیدات خود را با ظاهری آراسته وارد و عرضه‌ی بازار می نماید. یخچال فریزر الجی J35 یکی دیگر از محصولات باکیفیت و کار آمده این برند کره ای است که آن را برای تزئین و لوکس جلوه دادن ویترین تولیدات خود طراحی نموده است. ظاهر شیک و خوش ذوق این مدل از دور خودنمایی کرده و هر کاربر خاص پسند را به سمت خود متمایل می سازد.

در کنار این جذابیت رنگ دودی بکار رفته در بدنه و زیبایی منحصر به فردی را تقدیم این یخچال نموده و سبب می شود به محض قرار گیری در محیط با سایر وسایل جور شود و جلوه‌ای مدرن را به آشپزخانه یتان تقدیم نماید‌. با توجه به پنج درب این یخچال لقب دور این دور را به خود اختصاص داده که در هر قسمت تعدادی قفسه و طبقه را جهت قرار گیری مواد غذایی به صورت منظم مرتب را مهیا می سازد. طبقات بالا مربوط به بخش یخچال بوده تا مخاطبان جهت استفاده در طول روز به صورت مکرر پشت خود را برای دسترسی به مواد غذایی خم و راست نکنند‌. حضور درب سومی که بر روی درب سمت راست یخچال سوار شده امکان قرارگیری مواد غذایی را به شما می دهد.

اکنون می توانید موادی را که از آن استفاده بیشتری را می برید در این قسمت نگهداری کنید. قسمت پایینی نیز متعلق به بخش فریزر بوده که جهت دسترسی به تمامی این قسمت ها دستگیره هایی مخفیانه را برای منظم ماندن نمای یخچال تعبیه نمودند. صفحه نمایشگر LED نیز با تعدادی دکمه از دیگر تعلقات ظاهری این یخچال می باشد که شما از طریق این صفحه می توانید به کارایی این دکمه ها پی ببرید‌. آبریز نیز در قسمت پایینی صفحه نمایش مستقر شده که جهت آسایش و رفاه مخاطبان آن را کار گذاشته اند، تا بدون زحمت به آب و یخ‌های ریز دسترسی داشته باشید.

طراحی یخچال فریزر ال جی J35

طراحی Door In Door

آیا دوست دارید بدون آنکه درب یخچال را باز کنید به محتوای درون آن دسترسی پیدا کنید و در عین حال از مصرف بی رویه‌ی انرژی که توسط باز کردن درب یخچال هدر می رود جلوگیری نمایید؟ در اینجا این سوال برای مخاطبان پیش می آید مگه داریم مگه میشه؟ بله چنین چیزی امکان دارد، ال جی که یخچال های محبوب خود را حاکی بر عنوان دور این دور طراحی نموده است. یخچال‌ فریزر j35 نیز از این قابلیت برخوردار می باشد. وجود این طراحی نه تنها نمایی فوق العاده را یخچال اعطا نموده بلکه در عین حال شما مجبور نیستید به طور مکرر درب اصلی یخچال را باز و بسته کنید. به بیانی ساده مخاطبان قادر می‌شوند مواد غذایی دم دستی و پراستفاده خود را در این مکان جای دهند.

بخش داخلی یخچال j35 ال جی

ظرفیت یخچال از مهم ترین نکاتی است که افراد باید در زمان خرید به آن اهمیت دهند مخاطبان باید با در نظر گرفتن نیاز و جمعیت افراد خانه وسیله مورد نظر خود را با گنجایش عالی خریداری نمایند. از همین رو ال جی ساید بای ساید های خود را به بازار عرضه نمود تا مخاطبان پرجمعیت هرگز با کمبود فضا جهت قرار گیری مواد روبرو نشوند. یخچال فریزر j35 ال جی همانطور که در قسمت بالا بیان شد از پنج در برخوردار بوده و با ظرفیت 34 فوت می تواند گزینه عالی برای خانواده‌هایی باشد که فضای زیادی جهت قرار گیری مواد غذایی نیاز دارند.

یخچال فریزر ال جی J35 دیزاین و ظاهر

با قاطعیت می توان بیان کرد که این مدل در در رده وسیع ترین تولیدات در بازار از نظر ظرفیت می باشد. طبق سنت ال جی بیشترین فضا را به قسمت یخچال داده است. زمانی که هر چهار درب را به صورت همزمان باز می‌کنید، در نگاه اول شاهد گوناگونی طبقات و فضای ذخیره سازی این یخچال می شوید طبقه های نشکن و مقاوم را درون یخچال کار گذاشتند که بتا به داشتن مقاومت بالا این امکان را به مخاطبان می‌دهد تا با خیالی آسوده مواد غذایی حتی قابلمه های سنگین وزن را بر روی طبقه ها جای دهید. بعد از قسمت یخچال به بخش اعظم فریزر خواهیم رسید که با وجود کشو و طبقه‌های گنجانده شده در این بخش نیز می توانید مواد قابل منجمد زمستانه خود را در بهترین حالت نگهداری کنید.

یخچالی با امکانات عالی

ساید بای ساید ال جی مدل J35 از نسل جدید موتورهای یعنی اینورتر خطی پشتیبانی می‌کند. نویز پایین، اصطکاک فوق العاده کم، طول عمر بالا و صرفه جویی در انرژی‌ از موارد مهم و بارز این موتور است، که در این حالت شما لحظاتی شاد ‌و ساکت را تجربه خواهید کرد. ال‌جی در ساختار یخچال های خود موتورهای معمولی را حذف نموده و به جای آن موتورهای جدید و بدون تسمه را به کار گرفته است. لذا در این حالت صدای خروجی تولید شده از این یخچال به کمترین میزان خود خواهد رسید. عبارتی که در ساختار این موتور تسمه را حذف نمودند میزان اصطکاک نیز تا حدود چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

موتور یخچال فریزر ال جی J35

همچنین بازدهی بالای این موتور نسبت به موتورهای معمولی عمر ماندگاری طولانی مدت یخچال را تضمین خواهد کرد. از دیگر مزیت های حضور این موتور در یخچال ساید بای ساید می توان به مصرف درست انرژی اشاره داشت که باز نیز از دلایل آن می‌توان به حذف تسمه و قطعات اضافی نام برد، چون اصطکاک کمتر خواهد بود و در این حالت قطعات با همدیگر کمتر درگیر می شوند. از نظر سرمایشی نیز کمپرسور هوای مورد نیاز جهت ماندگاری طولانی مدت مواد غذایی را مهیا می سازد بنابراین در بهترین حالت ممکن مواد را از خراب شدن زود هنگام مصون نگه میدارد.

فیلتر بهداشتی Hygiene fresh+

این شعار ال جی است که جهت کارایی و عملکرد این فیلتر بهداشتی بیان می کند. ال جی در طراحی یخچال فریزر ال جی J35 از نسل جدید فیلتربهداشتی Hygiene fresh بهره گرفته است، تا مواد غذایی تا مدت طولانی تری درون یخچال نگه داری شوند. بدون شک زمانی که درب یخچال باز می شود میکروب و باکتری ها به درون یخچال هجوم می برند که در این فضا مستقر شده و به مرور زمان باعث و بانی فاسد و خراب شدن مواد غذایی می شوند‌. اما حضور این فیلتر بهداشتی کاملا حرفه ای را در ساختار یخچال های خود به کار گرفته، سلامت مواد غذایی را در بهترین حالت ممکن تضمین می سازد.

فیلتر هایژن فرش یخچال فریزر ال جی J35

در واقع این فیلتر در 5 مرحله‌ی مختلف قادر به پاکسازی محیط می‌باشد. با استفاده از دو مرحله مختلف توانایی حذف تمامی بود های ناشی از مواد غذایی می باشد که فضایی تمیز و پاکیزه بدون بو را در اختیارمان قرار می دهد؛ همچنین با استفاده از سه مرحله دیگر تمامی میکروب و باکتری های نهفته در یخچال را به صورت کاملا ماهرانه از بین خواهد برد که در این حالت نیز فضایی تمیز و عاری از مواد مزاحم به وجود آمده در این شرایط می‌توان بیان کرد که مواد طی مدت طولانی تری با حفظ شکل و مزه و طعم نگهداری می شوند.

سایر امکانات یخچال فریزر الجی j35

یقیناً شما نیز می دانید که مواد غذایی جهت سالم ماندن به یک سری عوامل نیاز دارند، تا در بهترین شرایط نگهداری شوند. از موارد و امکاناتی که در این عملیات دست دارد سیستم چرخش هوایی چندگانه می باشد که همانطور که از نامش پیداست می تواند هوا را به آن صورت که انتظار می‌رود در تمامی بخش های یخچال به گردش درآورد که همین عملیات سبب حفاظت از مواد غذایی شده و از خراب و خشک شدن آن‌ها جلوگیری می نماید.

در واقع جهت ارائه خدماتی عالی در تمامی قسمت های یخچال‌ سوراخ و منافذی را کار گذاشته‌اند که از طریق این راه‌ها هوای مورد نیاز جهت سالم ماندن مواد غذایی را در اختیارشان قرار می دهد تا آن ها را بدون تغییر شکل و سرحال و شاداب تحویل بگیرید. حضور این قابلیت بدان معناست که شما هرگز با میوه و سبزیجات بدون رمق روبرو نخواهید شد. قابلیت Nature Fresh از دیگر امکانات خاص و فوق العاده این یخچال به شمار می رود که سبب افزایش طول عمر و ماندگاری مواد غذایی در یخچال خواهد شد.

سیستم انجماد سریع جزو خاص ترین دارایی بخش فریزر این یخچال به حساب می آید، همانطور که از نامش پیداست توانایی و انجماد سریع را دارد بنابراین شما می توانید بر روی عملکرد و کارایی آن زمانی که عجله دارید حساب باز کنید. قابلیت بدون برفک نیز جزو داراییهای بخش فریزر می باشد که فضایی تمیز برفک را پدید می آورد حضور این قابلیت بدان معناست که شما هرگز با حتی لایه ای نازک از برفک و یخ بر روی ماده غذایی مواجه نخواهید شد، در این صورت فضای ذخیره سازی افزایش یافته و نیازی به یخ زدایی های سنتی و دردسر های آن ندارید.

با کار گذاشتن لامپ LED درونه قسمت شما به راحتی مواد غذایی تان را در هر زمان از شبانه روز پیدا خواهد کرد که دیگر با واژه ی مادر کجاست ؟ مادر کو؟ هرگز روبرو نخواهید شد چون تمامی فضا را به یک اندازه روشن می سازد. مواد غذایی حساس که احتیاج به مراقبت بیشتری دارند، جهت نگهداری باید محفظه رطوبت کافی داشته باشد تا از آن ها در بهترین حالت نگهداری نماید. در این قسمت با داشتن حالت مشبک مانند از خشک و فاسد شدن مواد جلوگیری خواهد کرد.

سیستم عیب یابی هوشمند

عیب یاب هوشمند یخچال فریزر ال جی J35

از بخش های یخچال فریزر J35 به یک سری امکانات و دارایی‌های فوق العاده مجهز شده است تا خدماتی عالی و خاص را در اختیار مخاطبان قرار دارد. به عنوان مثال سیستم عیب یابی هوشمند Smart Diagnosis در این یخچال حضور یافته است که با وجود پر رنگ و پر افتخار خود می تواند به رفع عیب و ایرادهای یخچال‌ بپردازد. دسترسی به این قابلیت لازم است که اپلیکیشن مورد نیاز را بر روی گوشی های اندروید خود نصب و راه اندازی کنید و در این حالت از چی به وجود آمده در دستگاه باخبر شده و در صورت آگاهی داشتن خود شخص آن راه برطرف کنید و یا بالعکس میتوانید با تکنولوژی تکنسین های مجرب ال جی تماس بگیرید، تا آنان را از عیب ایجاد شده با خبر سازید.

جمع بندی

نقد و بررسی های گفته شده به این نتیجه رسیدیم که یخچال‌ فریزر j35 حرفه ای ترین جدیدترین تولیدات ال جی می باشد که به تازگی آن را به بازار معرفی نموده است زیبایی و آراستگی ظاهری این مدل در کنار کیفیت و کارایی فوق العاده پدیده‌ای جذاب و خیره کننده ای را به وجود آورده است که هر کاربری با انتخاب و خرید آن می تواند منزلی مدرن و لوکس داشته باشد‌. این مدل همانطور که گفته شد از 5 درب برخوردار می باشد که حضور قفسه و طبقه های گنجانده شده در هر بخش و گنجایش 34 فوتی امکان ذخیره سازی مواد غذایی به صورت گسترده را برای تان ممکن می سازد.

حضور پر افتخار موتور اینورتر خطی و مزیت و برتری آن می تواند علاوه بر خنک سازی عالی و مصرف انرژی به صورت بهینه و نویز پایین آرامش و آسایش محیط را تضمین نماید‌. سیستم چرخش هوای چندگانه و سیستم انجماد سریع و قابلیت نوفراست از برجسته‌ترین دارایی‌هاست که وجود آن خدمات عالی دستگاه را ممکن می سازد. فیلتر بهداشتی Hygiene fresh فضایی تمیز و عاری از میکروب و باکتری و بو را در اختیار مواد غذایی قرار داده تا از خراب و فاسد شدن آن ها جلوگیری نماید.

جمع بندی یخچال فریزر ال جی J35

حضور آب سردکن و یخ ریز بر روی بدنه آب سرد و گوارا و یخ‌های ریز را به صورت مداوم مهیا ساخته و با توجه به قابلیت اتوماتیک وار و وصل شدن به آب شهری و تصفیه آب، آب تمیز و بهداشتی را در اختیارتان قرار می دهد. رده ی مصرفی انرژی و صدای خروجی پایین و … رضایت کاربران را کسب می نماید. در نهایت روی هم رفته می‌خواهیم بگوییم این مدل یخچال ال جی در نوع خود بی نظیر است چرا که با انتخاب و خریداری آن سلامت مواد غذایی و همچنین آرامش را به منزل خود فرا می‌خوانید. با خرید از سایت افرالند و تماس با کارشناسان فروش ما لذت یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

مشاهده J35 در سایت ال جی: lg.com/j35