اگر گوشی آیفون دارید می‌توانید به تلویزیون ال جی متصل کنید و از مزایای آن لذت ببرید. فیلم و محتوایی که با تلفن همراه آیفون خود ضبط کرده‌اید را به کمک Apple Air Play روی صفحه نمایش بزرگ انتقال دهید و از مشاهده آن با کیفیت بالا مستفیض شوید. در این آموزش به نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون ال جی می‌پردازیم که در قالب یک ویدئو کوتاه 3 دقیقه‌ای توسط کارشناسان افرالند تهیه شده است، لطفاً با ما همراه شوید.

تلویزیون ال جی قابلیت‌های زیادی دارد که یک رشته آموزشی کار با تمام امکانات این نمایشگرها در وبلاگ افرالند آموزش داده شده است که اگر محصولی از این برند دارید، قطعاً به کارتان می‌آید. این مقاله برای محصولات شرکت Apple تدارک دیده شده است، اما اگر گوشی اندروید دارید نگران نباشید؛ زیرا آموزش اتصال گوشی اندروید به تلویزیون ال جی هم در همین وبلاگ قرار دارد که می‌توانید سری به آن بزنید.

مراحل متصل کردن گوشی آیفون به تلویزیون ال جی

این آموزش تنها مختص گوشی‌های شرکت Apple نیست و شما می‌توانید تمام دستگاه‌های این برند را به این روش که شرح می‌دهیم به تلویزیون ال جی متصل کنید. قبل از هر چیز مطمئن شوید تلویزیون و گوشی تلفن همراه شما به یک شبکه WiFi مشترک متصل باشند؛ البته باید منطقه جغرافیایی که برای تلویزیون انتخاب می‌کنید قابلیت پشتیبانی از این اینترنت را داشته باشد که معمولاً امارات بهترین است.

اتصال موبایل آیفون به تلویزیون ال جی
اتصال به اینترنت در تلویزیون ال جی

حالا در صورتی فیلتر شکن روی هر کدام از دستگاه‌ها روشن است، آن‌ها را خاموش کنید تا اختلالی در مراحل کار پیش نیاید.

Home Center را در گوشی پایین بکشید، گزینه Screen Mirroring را بزنید.

روش متصل شدن موبایل آیفون به تلویزیون های ال جی
Screen Mirroring در آیفون

مدل تلویزیون در قسمت Screen Mirroring نمایان می‌شود که باید روی آن کلیک کنید، در این حالت یک مد روی تلویزیون نمایش داده می‌شود که باید آن را روی گوشی وارد نمایید تا اتصال برقرار شود. البته این مرحله تنها برای اولین بار اتفاق می‌افتد و در دفعات بد نیاز به وارد کردن دوباره کد نیست.

اتصال آیفون به تلویزیون ال جی
نمایش صفحه آیفون روی تلویزیون ال جی