فرقی نمی‌کند تلفن همراه شما از کدام برند باشد؛ زیرا تمام گوشی‌های اندرویدی به راحتی به تلویزیون ال جی متصل می‌شوند. ما در این آموزش به اتصال تلویزیون اندرویدی به تلویزیون ال جی پرداخته‌ایم که معمول‌ترین نوع در دست افراد است. البته در این رشته آموزش کار با تلویزیون‌های این برند به بحث نحوه اتصال موبایل برند Apple به صورت جداگانه پرداخته‌‌ایم که باید سری به آن در بخش وبلاگ بزنید.

این ویدئو آموزشی تمام آن چیزی که برای اتصال گوشی‌های اندروید نیاز دارید تا به تلویزیون ال جی متصل شوید بازگو شده است. با این ارتباط کاربردی می‌توانید محتوای گوشی را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون انتقال دهید و از آن لذت ببرید، همچنین در صورت لزوم تماس تصویری را از این طریق برگزار کنید که بسیار لذت بخش خواهد بود. اگر سوألی دارید یا نکته‌ای توجه شما را جلب کرده است، لطفاً برای ما نظرات خود را بنویسید. همچنین در صورتی که فکر می‌کنید افرادی به مشاهده این آموزش نیاز دارند ما را در افرالند معرفی نمایید.

مراحل اتصال موبایل اندروید به تلویزیون ال جی

برای متصل کردن هر دستگاه هوشمندی به تلویزیون ال جی نیاز به برقراری ارتباط با آن دارید که پیش نیاز همه آن‌ها یک متصل شدن به یک شبکه WiFi مشترک است. نکته‌ای که اینجا مطرح است، اطمینان از قطع هر نوع فیلتر شکن روی هر دو دستگاه است و در اتصال وای فای منطقه جغرافیای بسیار مهم است که در این ویدئو روی امارات تنظیم شده است.

اتصال به وای فای در تلویزیون ال جی
اتصال وای فای به تلویزیون ال جی

زمانی که تلفن همراه و تلویزیون را به اینترنت متصل کردید، باید روی گوشی به دنبال برنامه‌های Screen Mirrioring و
Cromcast یا Smart View باشید که بسته به برند متفاوت هستند. در این آموزش که روی گوشی سامسونگ انجام شده است با پایین آوردن صفحه می‌توانید گزینه Smart View را بزنید.

اتصال موبایل اندروید به تلویزیون ال جی
smart view در اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون ال جی

با بازکردن این برنامه اسمارت، هر وسیله‌ای هوشمندی که اطراف شما روشن باشد و با وای فای شما مشترک باشد مدل آن روی صفحه گوشی نمایان می‌شود.

سرچ دستگاهای اطراف برای اتصال به تلویزیون ال جی
سرچ مدل تلویزیون روی گوشی اندروید

حالا روی مدل مورد نظر در گوشی کلیک کنید و گزینه Start Now را بزنید تا درخواست شما روی صفحه تلویزیون ظاهر شود.

برقراری اتصال موبایل اندروید به تلویزیون ال جی
ارتباط گوشی اندروید با تلویزیون ال جی

روی تلویزیون سوألی در این حین مطرح است که آیا می‌خواهید این درخواست را قبول کنید؟ گزینه Accept را بزنید.

مراحل اتصال موبایل اندروید به تلویزیون ال جی
قبول درخواست اتصال

با این کار صفحه نمایش گوشی روی تلویزیون ظاهر می‌شود و هر کاری مایلید می‌توانید انجام دهید.

برقراری ارتباط گوشی اندروید با تلویزیون ال جی
اتصال گوشی اندروید به تلویزیون ال جی

برای خاموش کردن این برنامه و خارج شدن از این حالت، تنها با خاموش نمودن برنامه Smart View ممکن می‌شود و این ارتباط قطع خواهد شد.