اگر به دنبال اسپیکری برای مهمانی های خود هستید به طوری که کیفیت صدای بالایی را ارائه دهد؛ پس اسپیکر بلوتوثی JBL 1000 همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. اسپکر جی بی ال در اینجا دارای افکت های نوری است و همچنین دارای کنترل های دی جی و افکت های صوتی است که باعث می شود مهمانی های فوق العاده ای را با آن برگزار کنید. در ادامه شما را با ویژگی های مختلف این اسپیکر آشنا خواهیم کرد تا بهتر تصمیم بگیرید که آیا خرید پارتی باکس JBL 1000 برای شما مناسب است، یا خیر؟

معرفی اسپیکر بلوتوثی JBL 1000

مشاهده سیستم صوتی هایی با توان مشابه

اسپیکر JBL پارتی باکس 100

اسپیکر JBL پارتی باکس 200

اسپیکر JBL پارتی باکس 300

گالری تصویر JBL 1000 پارتی باکس

تصویر JBL 1000 پارتی باکس
تصویر JBL 1000 پارتی باکس

 

دیزاین شیک و رقص نور شیک

سیستم صوتی جی بی ال 1000 از مواد پلی پروپیلن مشکی ساخته شده است و با استفاده از تکنیک های قالب گیری تزریقی طراحی شده است. پلی پروپیلن یک پلاستیک مقاوم و محکم است که برای این نوع اسپیکرها مناسب است؛ زیرا هنگام حمل و نقل آنها در برابر خط خوردگی از خود مقاومت نشان می دهد. برای حمل و نقل ساده تر یک دسته و دو چرخ در نظر گرفته شده است که باعث می شوند اسپیکر خود را هر جا که می خواهید ببرید. توجه داشته باشید این محصول دارای وزن سنگین 34.7 کیلوگرم است و برای حمل و نقل به این چرخ های نیاز دارد. این دستگاه مانند سایر اسپیکرهای بلوتوثی به سادگی جابجا نمی شود. هنوز هم این اسپیکرها برای مهمانی های بزرگ که در آنها به میزان صدای بالاتری نیاز است ایده آل است.

این اسپیکر دارای باتری نیست و این بدان معناست که باید آن را به یک پریز برق متصل کنید. علاوه بر این در برابر آب مقاوم نیست و در نتیجه توصیه می کنیم که در فضای باز و مرطوب از ان استفاده نکنید. اسپیکرهایی که برای فضای باز طراحی شده اند باید حداقل در برابر آب مقاوم باشند. پارتی باکس JBL 1000 اسپیکر مناسبی برای مهمانی هایی که به صدای با کیفیت بالا نیاز دارند، علاوه بر این قابلیت استفاده از ویژگی های DJ را دارد و برای دی جی های آماتور ایده آل است.

طراحی اسپیکر بلوتوثی JBL 1000

توان صوتی اسپیکر بلوتوثی JBL 1000

ابتدا اجازه دهید تا چیزهایی که در زیر بدنه قرار گرفته اند را توصیف کنیم. این اسپیکر به همراه یک درایور فشرده دیافراگم پلیمری؛ 2 اسپیکر مید رنج 7 اینچی و یک ساب ووفر 12 اینچی که صدا را به سمت پایین پرتاب می کند همراه است. همه این مولفه ها می توانند حداکثر توان کلی 1100 وات را ارائه دهند.1100 وات حداکثر اوج توانی است که این اسپیکر می تواند در مدت کوتاهی تامین کند؛ به طور صریحی RMS دستگاه بیان نشده است اما با کمی محاسبه می توان نتیجه گرفت که RMS کمی بیشتر از 700 وات است که بسیار قابل ملاحظه می باشد. فرکانس پاسخگویی 30 هرتز تا 20 کیلوهرتز است . این بدان معناست که اسپیکر بلوتوثی JBL 1000 به لطف ساب ووفری که دارد صداهای واضح و بلندی را ارائه می دهد.

این محصول از طراحی 3-way استفاده می کند چون اسپیکرهای اختصاصی برای تولید فرکانس های پایین؛ متوسط و بالا را در خود دارند.در صفحه کنترل یک دکمه Bass Boost وجود دارد که باس را تقویت می کند تا صداهایی با فرکانس پایین اضافی را دریافت کنید. فقط به خاطر داشته باشید که هر چه میزان صدا افزایش پیدا می کند؛ سیستم به طور خودکار باس را کاهش می دهد تا صدا تحریف نشود و صدا واضح و تمیز به نظر برسد.با قرار دادن اسپیکر در یک مکان مناسب؛ می توان صدا را به صورت یکنواخت در همه جای فضا پخش کرد. سیستم صوتی JBL 1000 صدای با کیفیت عالی را ارائه می دهد که باعث می شود بیشتر عاشق موسیقی های مورد علاقه تان شوید.

توان صوتی اسپیکر بلوتوثی JBL 1000

امکانات پیشرفته سیستم صوتی JBL 1000

JBL Party Box 1000 دارای افکت های نورپردازی است تا هنگام پخش موسیقی نورهای مهیجی را به مهمانی های شما اضافه کند. با ارائه یک تجربه بصری قابل ملاحظه، شما می توانید توجه مهمانان خود را به راحتی جلب کنید. با بستن مچ بند و حرکت دست خود در هوا می توانید افکت های نور و افکت های صوتی را کنترل کنید. با حرکت خاص دست خود؛ این مچ بند سیستم الگوی نورپردازی را تشخیص داده و تغییر می دهد و افکت های صوتی را پخش می کند. برای مثال با دو بار حرکت دست؛ اسپیکر اولین افکت صوتی که از قبل برنامه ریزی شده است را پخش می کند. با چهار بار تکان دادن دست افکت صوتی دوم پخش می شود. چرخاندن دست باعث تغییر الگوهای نورپردازی می شود. این مچ بند می تواند به صورت بی سیم وصل شود و تا فاصله 15 متری از اسپیکر به خوبی کار می کند.

دستبند DJ اسپیکر بلوتوثی JBL 1000

DJ Pad

یکی دیگر از ویژگی های عالی این اسپیکرهای جی بی ال؛ DJ Pad است. این پد به شما امکان می دهد تا سازهایی مانند طبل؛ پیانو و غیره را به صورت زنده بنوازید و همچنین ضبط کنید. همه این ویژگی ها؛ اسپیکر جی بی ال را به یک انتخاب مناسب برای دی جی های آماتور تبدیل می کند.

پشتیبانی از قابلیت TWS

به راحتی می توانید دو اسپیکر Party Box را به صورت بی سیم و یا با استفاده از کابل به هم متصل کنید تا صدای استریو را داشته باشید. برای اتصال بی سیم تا برد 10 متر؛ قابلیت TWS با استفاده از اتصال بلوتوث، دو اسپیکر را به هم متصل می کند. برای اتصال از طریق کابل؛ می توانید از فیش RCA پشت اسپیکر استفاده کنید.

شارژ سایر دستگاه ها با اسپیکر JBL

آیا لازم است گوشی یا آیپد خود را شارژ کنید؟ برای شارژ دستگاه های خود از پورت USB واقع در پشت دستگاه استفاده کنید. USB با ولتاژ 5 ولت و جریان 2.1 آمپر همراه است که برای شارژ دستگاه های دارای USB مناسب است. اگر می خواهید دستگاهی متصل کنید که از قابلیت بلوتوث برخوردار نیست مانند MP3 پلیر؛ از ورودی  3.5 میلیمتری برای اتصال آن به ورودی AUX استفاده کنید. برای پخش موسیقی و کنترل دستگاه تا حداکثر 38 متر، می توانید حداکثر 3 دستگاه را متصل کنید.

اسپیکر بلوتوثی JBL 1000

پورت های ارتباطی کاربردی

مدا JBL 1000 دارای دو ورودی مستقل است که یکی برای میکروفون و دیگری برای گیتار است و این امکان را به شما می دهد تا از دستگاه خود به عنوان یک سیستم کارائوکه برای آواز خواندن و نواختن استفاده کنید. در کنار ورودی های میکروفون و گیتار، یک پورت USB برای اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال وجود دارد. می توانید  لیست پخش مورد علاقه خود را از قبل برای مهمانی های خود برنامه ریزی کنید و از موسیقی های انتخابی خود لذت ببرید. این دستگاه از سیستم فایل FAST32 و FAT16 پشتیبانی می کند و می توان فایل های با فرمت MP3؛ WMA و WAV را پخش کند. همچنین این محصول جی بی ال از بلوتوث نیز بهره مند است، که به وسیله آن می توانید بدون نیاز به کابل و یا اتصالات جانبی موزیک های موجود در موبایل تان را با سیستم صوتی پلی کنید.

پورت های ارتباطی اسپیکر بلوتوثی JBL 1000

جمع بندی خرید پارتی باکس JBL 1000

پارتی باکس JBL 1000 اسپیکری است که مخصوص مهمانی ها طراحی شده است و دارای اکثر قابلیت هایی است که بدانها نیاز دارید. به لطف طراحی 3-Way؛ صداهای واضحی را دریافت خواهید کرد. حداکثر 1100 وات توان کلی می تواند نیاز اکثر کاربران را برآورده کند و با رقص نور و دستند دی جی می توانید با هیجان موزیک زندگی کنید. به وسیله بلوتوث هر نوع موسیقی را می توانید پخش کنید و با وزن کم و قابلیت حمل راحت به هر کجا که بخواهید می توانید آن را حمل کنید. خرید اسپیکر بلوتوثی پارتی باکس JBL 1000 را به شما پیشنهاد می کنیم، اگر از یک سیستم صوتی امکانات مذکور را می خواهید.

مشاهده محصول در JBL.com