قدرت پاک کردن را با جارو رباتیک شیائومی Mop 2 Pro به سطح بعدی ببرید! جاروهای برقی در انواع مختلفی روانه بازار شده اند که از جمله بی دردسر ترین آن ها جارو های رباتیک می باشند که بدون نیاز به کاربر محیطی تمیز و پاکیزه تحلویتان می دهند. شیائومی به عنوان برندی نام آوازه از نمونه دیگر جارو رباتیک در سبک طراحی آشنا رونمایی کرده است. طراحی گرد این محصول بسیار جذاب بوده و در دو رنگ جذاب مشکی و سفید روانه بازار شده است تا متناسب با سلیقه خود قدرت انتخاب داشته باشید. جارو رباتیک Mop 2 Pro به قدرت مکش 3000 وات مجهز شده است که به وسیله قدرت بالای آن می تواند هر نوع گرد و غباری را جذب کند.

مشخصات عالی جارو رباتیک شیائومی Mop 2 Pro با توان مکش عالی

با وجود مکش عالی دیگر نگرانی بابت به جا ماندن زباله ها بر روی کف زمین نداشته باشید، زیرا محیطی تمیز و عاری از آلودگی در اختیار دارید. کاربر می تواند در 4 سطح به تنظیم قدرت مکش جارو برقی بپردازد. امکان 10000 لرزش در دقیقه منجر شده که به راحتی لکه های سخت مانند قهوه و سس سویا را پاک کنید؛ بنابراین کل دستگاه به صورت مساوی می لرزد تا قدرت تمیز کنند گی عالی این محصول را احساس کنید. دیگر نگران آب روی سطح کف اتاق نباشید، زیرا پشتیبانی از پوشش میکرو الیاف باعث نفوذ یکنواخت آب شده و به خشک کردن سریع کف زمین می پردازد.

مزایای جارو رباتیک Mop 2 Pro نسبت به رقبا:

  • مکش عالی با قدرت بالا
  • طراحی گرد و جمع و جور
  • ظرفیت بالای باتری
  • قابلیت جذب آب
  • امکان کنترل از راه دور

پشتیبانی از نسل بعدی سیستم LDS منجر شده که اسکن و نقشه برداری از کل خانه به وسیله جارو شیائومی Mop 2 Pro امکان‌پذیر  باشد. حتی تاریکی شب نیز نمی تواند مانع عملکرد تمیزی این محصول شود، این سیستم حتی در نور کم نیز می تواند با دقت حرکت کند. امکان انتقال این محصول به صورت دستی وجود ندارد بلکه خود جارو می تواند با مکان یابی به تمیز کردن بپردازد. در این دستگاه از باتری 5200 میلی آمپر ساعت استفاده شده است که به وسیله آن جارو در مدت زمان طولانی عمل تمیز کاری منزل را به انجام می رساند.

مشاهده مدل های مشابه

جارو رباتیک سامسونگ Jet Bot +

جارو شارژی سامسونگ Jet 60

جارو شارژی ال جی A9T

حتی زمانی که در بیرون از منزل هستید به تمیز کردن فضای خانه بپردازید! کاربر می تواند به وسیله برنامه های برنامهXiaomi Home/Mi Home  از طریق گوشی هوشمند به طیف عظیمی از تنظیمات جارو دسترسی داشته باشد. کاربر می تواند برخی از مناطق را که نمی خواهد جارو به آنجا قدم بگذارد را تنظیم کند. بهره‌گیری از کارآمدترین امکانات در این محصول منجر شده که خود را در دل بسیاری از کاربران جای دهد. قیمت جارو رباتیک شیائومی Mop 2 Pro نسبتا بالا بوده که با وجود کارایی عالی آن می توان گفت واقعا ارزش خرید دارد.

سبک آشنا از طراحی متفاوت

اگر بخواهیم به صورت واقع بینانه به نقد و بررسی سبک طراحی جارو رباتیک شیائومی Mop 2 Pro بپردازیم، باید بگوییم که از نظر ظاهری چندان تفاوت فاحشی را نمی توان در این مدل با نسخه های قبلی احساس کرد. این جارو برقی در طراحی گرد و زیبا روانه بازار شده است که بسیار جمع جور بوده و در وهله اول زیبایی را به چشم کاربر منتقل خواهد کرد. شیائومی این محصول کم‌نظیر را در بدنه ای مستحکم و با بهترین متریال روانه بازار کرده است که دارای استحکام بالا بوده و از دوام عالی برخودار می باشد. عرضه شده در دو رنگ جذاب مشکی و سفید باعث شده که کاربر بتواند بر اساس سلیقه خود تصمیم به خرید جارو مناسب کند.

طراحی جذاب جارو رباتیک شیائومی Mop 2 Pro

در قسمت پایین جارو شارژی شاهد چرخ های آن ضمن حرکت آسان خواهید بود. بنابراین این ربات هوشمند بدون نیاز به کاربر به صورت کارآمد محیط شناسایی شده را تمیز کرده و به صورت پاکیزه در اختیار شما قرار می دهد. اکنون شاید نگرانی شما بر این باشد که این جارو رباتیک ممکن است که برخی از قسمت ها را تمیز نکند، اما در واقع این محصول کارآمد با شبیه سازی شیوه تمیز کاری دستی به صورت مکرر از چپ به راست به تمیز کردن کف اتاق می پردازد. بنابراین به شما اطمینان می دهد که به شیوه کارآمد شاهد تمیز شدن لکه های کف اتاق خواهید بود.

سطح توان بالای جارو رباتیک Mop 2 Pro

عمل تمیز کاری به عنوان اصلی ترین امر روزانه در بین سایر کاربران حائز اهمیت بوده و در اولویت قرار دارد. البته انجام این عمل برای بسیاری از کاربران چندان خوشایند نیست و ممکن است به دلیل مشغله کاری زیاد وقتی برای انجام آن نداشته باشند. شیائومی جهت تسهیل این امر دست به تولید جارو رباتیک Mop 2 Pro زده است تا بدون نیاز به کاربر امکان تمیز کردن کف زمین ممکن شود. توان بالای این جارو واقعا حیرت انگیز است و منجر شده حتی گرد و غبار ریز نیز بر روی کف زمین باقی نماند.

مکش بالا جهت جذب ذرات ریزر گرد و غبار

شیائومی برای این محصول مکش 3000 وات در نظر گرفته است که گرد و غبار و زباله ها را حتی از بین شکاف ها جذب می کند و از انباشته شدن زباله ها جلوگیری خواهد کرد. کاربر می تواند قدرت مکش را در 4 سطح تنظیم تا بر اساس نیاز توان جارو برقی را افزایش یا کاهش دهد. با این وجود می توان در هر لحظه و هر ساعت بدون خسته شدن شما از تمیزی منزل اطمینان حاصل کرد.

حذف آسان لکه های سر سخت

ممکن است به دلیل ریخته شدن قهوه و یا مواد غذایی بر روی کف زمین استرس پاک کردن آن را داشته باشید، که با وجود جارو Mop 2 Pro دیگر استرس شما به طور کلی از بین خواهد رفت. با وجود 10000 لرزش در دقیقه لکه های سر سخت به راحتی حذف خواهند شد. این جارو با دستگاه ارتعاش صوتی فرکانس بالا و پوشش کامل،  می لرزد تا به طور قابل توجه شاهد قدرت تمیز کنندگی عالی جارو برقی باشید، بنابراین شاهد قدرت تمیز کنندگی بالا جهت تمیز کردن لکه های سر سخت می باشید. بدین وسیله در حین تمیز کردن کل بدن این جارو می لرزد تا با وجود پوشش کامل هیچ نقطه ای از کف زمین به جا نماند.

علاوه بر حذف لکه های سر سخت، جذب آب ریخته شده بر روی زمین نیز توسط این جارو رباتیک امکان‌پذیر می شود. این محصول به طراحی میکروالیاف برای اطمینان از نفوذ یکنواخت مجهز شده است تا حذف مؤثر لکه ها و خشک شدن سریع کف زمین امکان‌پذیر شود.

عمل سیستم لیزری LDS در جارو رباتیک Mop 2 Pro

با وجود استفاده از نسل بعدی سیستم لیزری LDS در جارو رباتیک شیائومی Mop 2 Pro امکان تمیز کردن سریع و دقیق امکان‌پذیر شده است. این سیستم کارآمد کل محیط خانه را اسکن و نقشه برداری می کند تا به طور مؤثر مسیر تمیز کاری ربات را برنامه ریزی کند. حتی تاریکی شب هم نمی تواند مانع ان شود، بلکه با وجود نور کم نیز این جارو با دقت بالا عمل تمیزکاری را به انجام می رساند.

نقشه برداری و اسکان از منزل به وسیله سیستم LDS

لازم به ذکر است که این سیستم ناوبری لیزری حتی امکان نقشه برداری یک منزل چند طبقه را نیز امکان‌پذیر کرده است. عملکرد هوشمند رزومه تمیز کردن این محصول قابل تقدیر بوده، به طوری که عمل تمیز کاری را که پس از شارژ متوقف شده از سر می گیرد. این ربات بدون اینکه آن را به مکانی دیگر منتقل کنید، خود به مکان یابی هوشمند می پردازد که به وسیله سیستم لیزری LDS میسر می شود.

ظرفیت بالای باتری جارو Mop 2 Pro

از آنجایی که جارو شیائومی Mop 2 Pro به عنوان یک ربات سرخود روانه بازار شده است منبع تغذیه خود را از طریق یک باتری کارآمد تامین می کند. استفاده از یک باتری منحصر به فرد در ظرفیت بالا منجر شده که بسیاری از گوشی های هوشمند نیز به این ربات حسادت کنند. این باتری کارآمد در ظرفیت 5200 میلی آمپر ساخت عرضه شده است که ظرفیت بالایی داشته و به راحتی می توان فضای بیش از 150 متر را به وسیله آن تمیز کرد بدون اینکه متوقف شود. با وجود ظرفیت بالای باتری می توان بر عملکرد عالی ربات شیائومی در زمینه تمیزکاری ایده آل حساب باز کرد

کنترل راحت و از راه دور Mop 2 Pro

یکی از جذابیت های ویژه در جارو Mop 2 Pro امکان کنترل و تنظیم آن از راه دور می باشد که می تواند در بسیاری از مواقع کاربردی باشد. برای کنترل از راه دور این محصول تنها کافی است Xiaomi Home/Mi Home را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و شاهد کارایی عالی آن باشید. به وسیله این برنامه به طیف گسترده ای از گزینه های کنترل دسترسی خواهید داشت. بنابراین برای تمیز کردن آسان و بدون دردسر نیز می توانید حتی زمانی که در منزل حضور ندارید ربات عمل جارو کردن محیط خانه را به انجام برساند.

کنترل از راه دور در جارو شیائومی Mop 2 Pro

تنها کافی است که به وسیله گوشی هوشمند خود بر روی نقشه منزل و نقطه ای که در نظر دارید ظربه بزنید، تا این جارو رباتیک به تمیز کرد آن بپردازد. نظافت برنامه ریزی شده میسر شده است تا در هر زمان که بخواهید به تمیز کاری بپردازید. یکی از جذابیت های این برنامه هوشمند این است که به وسیله آن می توانید نقاطی را که نمی خواهید جارو و تمیز کند را تنظیم کنید. به راحتی منطقه ای را که می خواهید تمیز کنید را انتخاب کنید.

جمع بندی

شیائومی به عنوان یکی از برند های نامی در سطح جهانی دست به تولید لوازم خانگی های کارآمد زده است که جارو رباتیک Mop 2 Pro از جمله جدیدترین های این برند نام آوازه می باشد. شیائومی جهت ارائه عمل تمیز کاری فوق‌العاده در این محصول توان مکش بالایی در نظر گرفته است که توان آن 3000 وات بوده و  در 4 حالت مختلف می توان سطح قدرت آن را تنظیم کرد. ظرفیت بالای باتری این جارو منجر شده که امکان جارو کردن تا مساحت 150 متر برای شما امکان‌پذیر شود. باتری به ظرفیت 5200 میلی آمپر ساعت مجهز شده که در مدت زمان طولانی دوام می آورد.

 جارو شیائومی Mop 2 Pro با مشخصات برتربا م

پشتیبانی از سیستم لیزری LDS امکان نقشه برداری و اسکن کل فضای خانه را میسر ساخته تا بدون نیاز به کاربر امکان جارو کردن هر گوشه و کنار از محیط خانه میسر شود. امکان کنترل و تنظیم از راه دور برای شما ممکن شده است تا به وسیله گوشی هوشمند عمل تمیز کاری را شروع نماید. طراحی جذاب و زیبای این محصول نگاه شما را به سمت خود دوخته است و با وجود تنوع در دو رنگ جذاب به راحتی می توانید مدل ست شده با دکوراسیون منزل خود را از سایت افرالند خریداری نمایید. قیمت جارو شارژی رباتیک شیائومی Mop 2 Pro نسبتا بالا بوده که با وجود بهره‌گیری از امکانات فوق‌العاده می توان گفت که ارزش هزینه کردن را دارد.

مشاهده Mop 2 Pro در سایت شیائومی: xiaomi.com/mop 2 pro