یخچال فریزر ال جی X247 یکی از بالا رده‌ترین و با کیفیت‌‌ترین یخچال‌های کمپانی ال‌جی می‌باشد. این برند کره‌ای محصولات خود را بر اساس نیاز کاربران تولید می‌کند، یعنی قبل از هر چیزی نظر کاربران را در اولویت قرار می‌دهد. یخچال فریزر ال جی با ظاهری شیک و بسیار آراسته طراحی شده؛ بنابراین با خانه‌های مدرن امروزی مطابقت دارد و در آشپزخانه‌های شما همانند یک الماس می‌درخشد. طراحی این مدل بسیار منحصر به فرد می‌باشد، چون این برند توانا در ساخت این مدل علاوه بر Door in Door از دیزاین instaview بهره‌ گرفته. در واقع اینستاویو نسل جدیدی از تولیدات ال جی است، که تمام فاکتورهای یک محصول ایده ال و کاربر پسند را دارد و به طبع جزو گران ترین مدل های یخچال در بازار است؛ اگر شما به دنبال خرید یخچالی با قد و قواره x247 هستید پس یعنی بودجه مناسبی برای خرید یخچال انتخاب کرده اید و بیشتر به دنبال کیفیت هستید تا قیمت؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

یخچال فریزر اینستاویو ال جی X247 سه درب دارد: یکی برای یخچال و دیگری مختص به فریز و درب دیگر متعلق به اینستاویو می‌باشد. بدنه‌ی استیلی با رنگ نقره‌ای به زیبایی و با دوامی دو چندان محصول افزوده است. صفحه نمایش لمسی LED بر روی درب کارگذاشته شده؛ تا شما تنظیمات هر کدام از بخش‌ها را جداگانه بر روی آن اعمال کنید. ابریز و یخ ساز اتوماتیک نیز بر روی درب فریزر در پایین صفحه نمایش مستقر شده، که آب سرد و یخ‌های مکعبی شکل را در اختیارتان قرار می‌دهد.

معرفی معرفی یخچال فریزر ال جی X247

اینستاویو ال جی X247 با ظرفیت 668 لیتر (معادل 30 فوت) طراحی شده، بنابراین به راحتی می‌تواند جوابگوی نیاز خانواده‌های پر جمعیت باشد. یخچال فریزر ال جی X24 هم که با ظرفیتی مشابه و رتبه ای بالاتر در طراحی تولید شده که شامل 5 درب بوده؛ می توان گفت این مدل در طراحی از سطح بهتری برخوردار است. موتور اینوتر خطی در این محصول جاساز شده، تا بهترین عملکرد و کارایی مثبت را در اختیار یخچال و کاربران قرار دهد. در این یخچال نگران کپک زدن و یا فاسد شدن زود هنگام مواد غذایی خود نباشید چون این برند نامی در طراحی ان از فیلتر بهداشتی Hygiene fresh+ بهره‌گرفته، این قابلیت تمامی میکروب فضای داخلی یخچال و بوها را از بین می‌برد. همچنین کشو حفظ رطوبت Moist Balance crisper از مواد غذایی حساس‌تان به خوبی محافظت می‌کند.

همچنین کشو fresh Zone میوه و سبزیجات را با متعادل سازی رطوبت در خود نگه داری می‌کند و از خشک و فاسد شدن زود هنگام ان‌ها جلوگیری می‌کند. سیستم عیب‌یایی smart Diagnosis شما را از ایرادات و مشکلات جزئی آگاه می‌سازد. هوش مصنوعی smart Things نیز در محصول حضور دارد، با وجود آن می‌توانید، از دور هم تنظیمات دستگاه را انجام دهید. سیستم هوای چندگانه Multi Air flow نیز در این مدل نقش اساسی را ایفا می‌کند، با جریان دادن هوای از هر طرف از خشک شدن مواد غذای جلوگیری کرده و باعث طول عمر ان‌ها می‌‌شود. قفل کودک و هشدار باز ماندن درب و کلاس انرژی از دیگر خصائص این محصول محسوب می‌باشد. شما را به خواندن ادامه‌ی مطالب دعوت می‌نمایم با من در افرالند همراه باشید تا به بررسی یخچال فریزر ال جی مدل X247 بپردازیم.

طراحی متفاوت و البته بی نظیر

طراحی یخچال فریزر ساید ال جی X247 اولین چیزی است که در نگاه اول نظر بیننده را به خود جلب می‌کند‌، از این رو تولیدکنندگان محصولات خود را با ظاهری بسیار شیک طراحی می‌کنند‌. در این میان ال‌جی هم برای اینکه از قافله عقب نماند، مدل اینستاویو خود را طراحی نموده. سازندگان ماهر ال‌جی این محصول را با تمامی قوای خود طراحی نموده‌اند؛ تا باب میل کاربران باشد. با رنگ نقره‌ای این محصول را مزین کرده‌اند، چون امروزه رنگ نقره‌ای در میان محصولات طرفداران زیادی دارد.

این برند بدنه‌ی یخچال دور این دور را با استیل ضد زنگ ساخته‌اند، تا در برابر ضربات و زنگ زدگی مقاوم باشد. یخچال x247 با سه درب طراحی شده، که یکی مختص به یخچال و دیگری متعلق به فریز می‌باشد. همچنین بر روی درب یخچال یک درب شیشه‌ای زیبا و خوش طرح و کارآمد را طراحی کرده‌اند، این درب instaview نام دارد. این قابلیت به طور کلی چهره‌ی یخچال را تغییر و صد البته مدرن تر جلوه می‌دهد، علاوه بر مدرن بودن، نیاز به باز کردن مکرر و پی دی پی درب ندارید، چون محتویات آن به راحتی قابل دید می‌باشد.

طراحی معرفی یخچال فریزر ال جی X247

این درب با رنگ مشکی مزین شده و با رنگ نقره‌ای بدنه ظاهری منحصر به فرد را به یخچال بخشیده. دستگیره‌های این یخچال به صورت مخفی و توکار در قسمت میانی قرار گرفته. بر روی درب فریزر هم پنل نمایشگر لمسی را تعبیه نموده‌اند، دکمه‌هایی را بر روی این پنل تعبیه نموده‌اند، تمامی تنظیمات به وسیله‌ی آن‌ها اعمال می‌شوند. این دکمه‌ها لمسی بوده، شما تنها با لمس انگشتانتان می‌توانید آن‌ها اعمال و یا فعال نمایید.

آبریز و یخساز اتوماتیک بر روی بدنه درست در قسمت میانی طراحی کرده ‌اند؛ تا همه‌ی افراد حتی کودکان به آن دسترسی داشته باشند. با وجود این دو قابلیت هر وقت که اختیار کردید، می‌توانید خود را دعوت به یک لیوان نوشیدنی سرد و گوارا کنید. پایه‌های مقاومی که برای یخچال تعبیه نموده‌اند، به کمک شما آمده و می‌توانید به راحتی آن را جابه جا کنید. در بالاترین قسمت دستگاه لوگوی LG را با رنگ سفید حکاکی کرده‌اند؛ تا حس اعتماد را در دل کاربران زنده نگه دارند.‌

اینستاویو چیست و چه کاربردی دارد؟

ال‌جی بازهم مثل همیشه دست به هنرنمایی نمایی زده و با تولید سری جدید ساید بای ساید ها رویکرد جدیدی از طراحی یخچال‌ها را به معرض نمایش گذاشته. این برند در طراحی یخچال فریزر x247 از سه درب بهره گرفته؛ که یکی از آن ها را بر روی درب یخچال با عنوان instaview طراحی کرده‌. در واقع اینستاویو یک صفحه‌ی بزرگ و مستطیلی شکل است، که علی رغم هوم بار قابل مشاهده است‌، شما محتویات درون آن در نیز می‌توانید به راحتی ببینید.‌

این صفحه به راحتی و تنها با دوبار ضربه زدن به با انگشت بر روی آن روشن می‌شود و به کاربران دسترسی آسان را هدیه می دهد. این قابلیت در کنار door in door دفعات باز و بسته شدن درب یخچال را کمتر می‌کند. چون دیگر برای مشاهده‌ی محتویات درون یخچال احتیاجی به باز کردن درب ندارید . اینستاویو یک مزیت دیگر نیز دارد؛ دیگر سرمایی از یخچال بیهوده خارج نمی‌شود. بنابراین در مصرف بی رویه‌ی انرژی جلوگیری می‌شود. ناگفته نماند؛ که این قابلیت در افزایش فضای داخلی یخچال نیز موثر است. در نهایت اگر به دنبال خرید یک یخچال با کیفیت و کارآمد هستید، خرید یخچال فریزیر ساید x247 اینستاویو بهترین گزینه است.

یخچال اینستاویو ال جی x247

فضای داخلی یخچال فریزر ساید ال جی X247

یخچال فریزر ال جی X247 محصولی کاملا ایده‌آل می‌باشد‌، که از فضای داخلی جادار و بزرگی بهره‌مند است. در نتیجه با خیالی راحت و آسوده می‌توانید حجم زیادی از مواد غذایی هفتگی خانواده‌های پر جمعیت را در خود جای دهد. این مدل با ظرفیت 668 لیتر برخوردار است؛ که این برند ظرفیت بیشتر را به یخچال اختصاص داده. زمانی که درب یخچال را بوسیله‌ی دستگیره‌ی توکار باز می‌نمایید. تعدادی قفسه‌ها و طبقات را مشاهده می‌کنید. این طبقه‌ها شامل 5 طبقه که یک طبقه‌ی آن را به صورت خوابیده طراحی نموده؛ شما بر روی این محفظه می‌توانید بطریهای نوشیدنی خود را به صورت خوابیده جای دهید.

بر روی سایر طبقات هم می‌توانید انواع موادغذایی را با توجه به فضای زیاد با دستی باز بچینید. در این مدل نیز همانند سایر مدل‌ها از دو کشو بزرگ و جادار برخوردار است، که درون آن می‌توانید انواع میوه و سبزیجات را قرار دهید‌. ناگفته نماند، که یک کشو کوچک با نام utilityBox برای جای گیری انواع موادغذایی کوچک و پر کاربرد نیز وجود دارد‌. بر روی درب نیز 5 طبقه وجود دارد، طبقه‌ی پایینی که ارتفاع بیشتری دارد، مناسب بطری‌های بلند قد مانند آبلیمو و .. است. همچنین محفظه‌ای برای جایگیری مواد کوچک مانند پنیر و کره و محفظه‌ای برای جایگیری تخم مرغ نیز وجود دارد.

در نهایت با داشتن این ظرفیت موجود می‌توانید انواع موادغذایی را به صورت مرتب جاسازی کنید تا در صورت لزوم به دنبال آن نگردید. لازم به ذکر است؛ که قفسه‌ها از شیشه ‌ی مقاوم و حرارت دیده ساخته شده‌اند، بنابراین می‌توانید با خیالی اسوده انواع خوراکی ها را جاسازی کنید. نا گفته نماند؛ این قفسه‌ها قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند، در این صورت می‌توانید حتی قابلمه‌ها را درون ان جای نوبت به فضای فریزر رسیده. درون فریزر هم مانند یخچال به صورت ماهرانه طراحی شده، درون آن نیز پنج طبقه با دو کشو وجود دارد. به قدری جادار و بزرگ است، که با خیالی راحت می‌توانید در فصل‌هایی مانند بهار و تابستان که بیشتر موادغذایی زیاد هستند را خریداری و ذخیره سازی کنید.

کمپرسور اینورتر خطی یخچال ساید بای ساید X247

موتور همانند قلب تپنده‌ی یخچال به حساب می‌آید تقریبا از دارایی‌های جدایی ناپذیر نیز طلقی می‌شود‌. بیشتر کاربران از صدای زیاد یخچال در حال فعالیت شکایتی دارند؛ علت اصلی آن وجود موتور یخچال یا کمپرسورهای قدیمی است. اما ال‌جی این مشکل را به تمامی حل نموده؛ چون در طراحی یخچال فریزر X247 ال جی از کمپرسور اینوتر خطی بهره گرفته. وظیفه‌ی اصلی این مهم خنکسازی هوا است‌. این موتور به حدی توانمند می‌باشد، هنگامی که به سرعت کمتری نیاز است، با شتاب کمتر کار می‌کند و زمانی مانند فصل تابستان که به سرعت بیشتری نیاز می‌باشد، با شتاب و سرعت دو چندانی عمل می‌کند.

موتور یخچال فریزر ال جی X247

ال‌جی در طراحی کمپرسور اینوتر خطی برخلاف کمپرسورهای قدیمی رابط ها و قطعات اضافی را حذف کرده‌. در این صورت در زمان کار کردن سر وصدای کمی دارد. نا گفته نماند؛ که این موتور هوا را به صورت مستقیم انتقال می‌دهد؛ به این دلیل است؛ که تا حدود 32 درصد انرژی کمتر مصرف می‌کند. صدای تولید شده‌ی این موتور در حدود 41 دسی‌بل می‌باشد؛ با این وجود با قاطعیت می‌توان بیان کرد، که ساید بای ساید x247 در رده‌ی کم مصرف ترین محصولات قرار گرفته‌. در نهایت خرید یخچال اینستاویو x247 بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

بررسی یخچال فریزر ال جی از نگاهی دیگر

مدل ساید بای ساید x247 بر روی درب فریزر از ابریز و یخ‌ساز اتوماتیک برخوردار است‌. این اب سردکن را با ارتفاع مناسب در قسمت میانی طراحی کرده. این آبریز و یخساز به صورت اتوماتیک پر می‌شود چون این محصول قابلیت اتصال به اب شهری را دارد. بنابراین همیشه اب سرد با یک سبد یخ‌هایی مکعب شکل را در اختیار دارید‌‌. با وجود این قابلیت ها دیگر برای نوشیدن مجبور به باز کردن درب یخچال ندارید.

لامپ LED در ساید بای ساید اینستاویو

لامپ های LED در این یخچال جاسازی شده اند. این لامپ‌ها نور بیشتری به نسبت مدل های معمولی دارند در نتیجه‌ فضای داخلی یخچال را به حدی روشن می‌سازد که در تاریکی شب بدون روشن کردن لامپ آشپز خانه می‌توانید خوراکی مد نظر خود را بیابید. همچنین طول عمر این لامپ‌ها بیشتر و گرمای کمتر و فضای کمتری را در یخچال اشغال می‌کند‌‌. با توجه به گرمای کمی که تولید می‌کند از خراب شدن مواد غذایی جلوگیری می‌کند.

فیلتر Hygiene fresh+ و محیطی عاری از میکروب!

ایا تا به حال برایتان پیش آمده که درب یخچال را باز می‌کنید انواع بوهای موادغذایی به مشامتان می‌رسد؟ این مشکل برای همه پیش امده، این اتفاق به دلیل نبود فیلتر بهداشتی است‌. ال‌جی این برند نامی در طراحی یخچال فریزر x247 از فیلتر بهداشتی Hygiene fresh plus بهره گرفته و این مشکل را برای همیشه حل نموده. این فیلتر با توانایی که دارد، تا 99.99 درصد میکروب‌ها حتی ریز ترین ان‌ها را از بین ببرد. در نتیجه‌ محیطی عاری از میکروب و مواد بیماری‌زا را از بین می‌برد. به قدری این فیلتر قوی است؛ که حتی در صورت باز ماندن درب از ورود هر گونه میکروب جلوگیری می‌کند. لازم به ذکر است؛ که hygiene fresh تمامی بوهای حاصل از مواد غذایی مانند گوشت و ماهی که بوهای ناخوشایندی دارند را به طور کامل از بین می‌برد‌. اگر شما هم به سلامتی خود اهمیت می‌دهید، یخچال ارزان قیمت اینستاویو x247 را خریداری نمایید و سلامت خود و خانواده‌یتان را به فیلتر Hygiene fresh+ بسپارید.

هایژن فرش یخچال x247

سیستم چرخش هوای چندگانه در یخچالx247

این محصول دارای سیستم چرخش هوای چندگانه Multi Air flow می‌باشد. در واقع این ویژگی  از پیشرفته ترین قابلیت‌های خنک سازی می‌باشد که در این مدل حضور پر رنگی دارد. این سیستم نوید دهنده‌ی حفظ مواد غذایی با تازگی روز اول و برای طولانی مدت خواهد بود. Multi Air flow جریان چندگانه‌ی هوا را با سرعت بالا به تمام سطوح می‌کشاند. ناگفته نماند؛ که این قابلیت به سنسورهای در سراسر یخچال مجهز شده؛ این سنسورهای در صورت تغییر در دما مجدد آن را به سطح تعادل برساند. در نتیجه با کاهش نوسانات دما کمک می‌کند، تا خوراکی‌ها برای مدت طولانی به صورت تازه و بدون تغییر در بو و طعم حفظ می‌شود.

دیگر قابلیت های مهم یخچال فریزر

قابیلت انجماد سریع یا خنک سازی سریع در یخچال x247 جاسازی شده، این قابلیت کمک می‌کند تا خوراکی‌ها در کمترین زمان به دمای اعتدال برسند. شما زمانی می‌توانید این قابلیت را فعال نمایید، که حجم زیادی از موادغذایی را درون یخچال جاسازی کرده‌آید. با فعال نمودن این دارایی در کمترین زمان محیط دو برابر سرد می‌شود. به طور بی وقعه تا شش ساعت کار می‌کند و بعد از آن به صورت خودکار بدون دخالت شما خاموش می‌شود. همچنین کشو حفظ رطوبت Moist Balance crisper در این یخچال حضور پر رنگی دارد و نقش مهمی را بر عهده گرفته.

این کشو با متعادل سازی رطوبت از مواد غذایی حساس به خوبی محافظت می‌کند و از خشک شدن و یا فاسد شدن زود هنگام ان‌ها جلوگیری می‌کند. کشو fresh Zone نیز از دارایی های بارز است؛ که با حفظ رطوبت از میوه و سبزیجات شما به صورت عالی محافظت می‌کند و با طراوت و تازگی آن ها را برای مدت طولانی نگه خواهد داشت. قابلیت قفل کودک نیز در این محصول جا خوش کرده، که با فعال نمودن آن دیگر کودکان به کارایی و تنظیمات دستگاه دسترسی پیدا نمی‌کنند. هشدار باز ماندن درب در صورت باز ماندن آژیر می‌کشد و شما را آگاه می‌سازد.

قابلیت های اسمارت یخچال فریزر ال جی X247

همچنین smart Diagnosis در یخچال x247 نقش مهمی را ایفا می‌کند در صورت ایجاد مشکل یا ایرادات جزئی به شما اطلاع می‌دهد که مشکل را برطرف سازید. همچنین هوش مصنوعی smart Things شما را مقدور می‌سازد؛ حتی از دور هم به کارایی و تنظیمات دستگاه دسترسی داشته باشید. نا گفته نماند که این محصول با داشتن این سیل عظیم از دارایی هم از یخچال‌های قیمت مناسب می‌باشد و هم در کلاس انرژی از A++ قرار گرفته، اگر به دنبال خرید یخچالی با این خصوصیات هستید من به شما خرید یخچال ساید بای ساید اینستاویو x247 را توصیه می‌کنم.

آیا خرید یخچال ساید ال جی x247 بصرفه است؟

پس از بررسی دستگاه و با دیدن ویژگی و امکانات عالی آن می توانیم به این نتیجه برسیم که قیمت یخچال فریزر ال جی X247 زیاد است، اما این گران بودن دلیل بر پیشرفته بودن و امکانات عالی در کنار دیزاین شیک آن دارد. پس اگر به دنبال یک یخچال فریزر با کیفیت و با طراحی عالی هستید پیشنهاد می کنم، اقدام به خرید یخچال فریزر ال جی X247 نمایید، اما قبل از آن حتماً با کارشناسان فروش ما در افرالند تماس حاصل فرمائید و از مشاوره تخصصی آن ها برای خرید یخچال فریزر استفاده کنید.

 مشاهده X247 در سایت ال جی: lg.com/x247