۱۳ مهر ۱۴۰۲

بهترین تلویزیون 55 اینچ

بهترین تلویزیون های 55 اینچ

بهترین تلویزیون 55 اینچ را می توان همان لیست پرطرفدارترین تلویزیون های 2021 و 2022، پروفروش ترین تلویزیون های سال نیز نامید. از آن جایی که یکی از پرطرفدارین سایزهای بازار 55 اینچ هستند، سهم زیادی از خرید و فروش های بازار متعلق به سایز 55 اینچ می باشد. به همین دلیل قصد داریم در ادامه به صورت مفصل به بررسی بهترین تلویزیون های 55 اینچ سال 2021 و 2022 بپردازیم. اما بهتر است، قبل از بررسی تلویزیون سایز 55 کمی در مورد انتخاب هوشمندانه تلویزیون بیشتر بدانیم. برای خرید و مشاهده قیمت تلویزیون 55 اینچ به دسته بندی تلویزیون های افرالند سر بزنید.

هنوزهم بهترین تلویزیون های 55 اینچ، همان هایی هستند که به رویای شما لباس واقعیت می پوشانند و می‌توان گفت در حیطه فروش، حرف اول را می زنند که این به دلیل سایز مناسب و قیمت گذاری کمتر آن ها به نسبت دیگر اندازه های بزرگتر است. می توان یک تلویزیون 55 اینچ را پرچمداری مقرون به صرفه در دنیای تلویزیون‌ها به حساب آورد.

مهم ترین فاکتور در خرید تلویزیون، کیفیت تصویر است و مهم ترین فاکتور کیفیت تصویر؛ رزولوشن آن می باشد، که در حال حاضر بیشتر تلویزیون های بازار با کیفیت تصویر 4k عرضه می شوند، اما باید مد نظر داشته باشیم، که تنها رزولوشن تعیین کننده کیفیت تصویر نیست بلکه یکی دیگر از معیارهای کیفیت تصویر بهتر سایز تلویزیون و اندازه آن می باشد. حتماً قبل از خرید تلویزیون باید توجه داشته باشید، که چه سایز تلویزیونی به درد اتاقتان می خورد و می خواهید آن را به دیوار نصب کنید یا روی میز قرار دهید، در هر حالت و بسته به فضای اتاق شما به تلویزیونی با سایز تصویر متفاوت نیاز دارید. پیشنهاد می کنم، برای تعیین سایز تلویزیون و راهنمایی حرفه ای تر خرید تلویزیون، حتماً مقاله راهنمای خرید تلویزیون 55 اینچ افرالند را مطالعه کنید.

بهترین تلویزیون 55 اینچ 2023

بهترین تلویزیون 55 اینچ سال 2023 برند سامسونگ S95C و برند ال جی G3 هستند که هر دو رقیب سرسخت یکدیگر با فناوری OLED اما ساختار متفاوت هستند. اگر دنبال خرید پیشرفته‌ترین تلویزیون سال هستید می‌توانید این دو نمایشگر را خریداری کنید.

لیست بهترین تلویزیون های 55 اینچ 2023

در لیست زیر بهترین تلویزیون های 55 اینچ که در سال 2023، آمار بیشترین فروش و رضایت را در فروشگاه افرالند کسب کرده‌اند معرفی می‌کنیم:

  1. تلویزیون ال جی C3
  2. تلویزیون ال جی QNED85
  3. تلویزیون ال جی QNED80
  4. تلویزیون سامسونگ S95C
  5. تلویزیون سامسونگ QN90C
  6. تلویزیون سامسونگ Q70C
  7. تلویزیون سونی X90L
  8. تلویزیون سونی X85L
  9. تلویزیون سونی X80L
  10. تلویزیون شیائومی Q2

در تکمیل این مقاله بخوانید:
راهنمای خرید تلویزیون 55 اینچ

پرفروش ترین تلویزیون 55 اینچ سونی

سونی همیشه برند متفاوتی بوده است، اصلاً ابهت خاصی دارد. خریداران تلویزیون های سونی می گویند، کسی که چشمش به دیدن تلویزیون سونی عادت کند دیگر به راحتی نمی توانند به تماشای تلویزیون های سایر برندها بنشیند. کسی چه می‌داند شاید جادویی در کار است! جادویی از جنس کیفیت😮. تلویزیون های سونی از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردارند به همین دلیل (و چند دلیل دیگر) قیمت تلویزیون سونی از هم رده های خود در برندهای دیگر گران‌تر است، البته طرفداران سونی این تفاوت قیمت را به راحتی درک می کنند و حاضرند بابت کیفیت بیشتر هزینه بیشتری هم بپردازند.

در جدول زیر تلویزیون 55 اینچ سونی تولید سال 2022 و 2023 را لیست کرده ایم تا بتوانید بسته به نیاز و علاقه خود بهترین مدل ها را انتخاب و خریدارای کنید. برای خرید تلویزیون سونی در سایزهای دیگر بر روی این لینک، کلیک کنید.

مدلپردازندهرفرش ریت
تلویزیون سونی X80KX160Hz
تلویزیون سونی X85KX1120Hz
تلویزیون سونی X90KXR120Hz
تلویزیون سونی X95KXR120Hz
تلویزیون سونی A80KXR120Hz
تلویزیون 55 اینچ سونی 2022

بحث تلویزیون های سونی با برندهای دیگر فرق می‌کند؛ کاربرانی که انتخاب کرده اند از این برند تلویزیون خریداری کنند مطمئناً هزینه بالایی نیز برای آن کنار گذاشته اند و در واقع بر این باورند داشتن یک محصول باکیفیت ارزش هزینه کردن را دارد؛ در لیست بالا پرفروش ترین تلویزیون های سونی را مشاهده می کنید که در میان آن ها تلویزیون سونی X95K صدر نشین مدل LED ها می باشد و مناسب بازی، تماشای فیلم و وب گردی است.

مدلپردازندهرفرش ریت
تلویزیون سونی X80LX160Hz
تلویزیون سونی X85LX1120Hz
تلویزیون سونی X90LXR120Hz
تلویزیون سونی X95LXR120Hz
تلویزیون سونی A80LXR120Hz
تلویزیون 55 اینچ سونی 2023

همانطور که در ابتدای معرفی بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ نیز اشاره کردیم، سونی در تفاوت با برندهای سامسونگ و ال جی تمرکز خود را به جای تولیدات جدید روی ارتقاء کیفیت تلویزیون هایش گذاشته است. در سال 2021 سونی از تکنولوژی جدید تلویزیونی رونمایی نکرد اما پردازنده نسل جدید هوشمند و همچنین تلویزیون 8k را تولید کرده است. در ادامه هر کدام از تلویزیون های 55 اینچ سونی را بررسی می کنیم و تفاوت اصلی آن ها با سایر برندها را زیر ذره بین قرار می دهیم.

تلویزیون سونی 55 اینچ

در سال 2022 سونی دو نوآوری در تلویزیون های خود به وجود آورده است که تا به اینجای کار از این تغییرات خوشنود بوده است. اول اینکه از پنل QD-OLED سامسونگ برای تولید اولد روشن‌تر استفاده کرده است که مدل A95K می باشد. دوم هم از پنل مینی ال ای دی در تلویزیون X95K و Z9K استفاده کرده است که می توانند به مراتب کیفیت تصویر بهتری به نسبت مدل های LED ارائه دهند.

بهترین تلویزیون 55 اینچ سامسونگ

شرکت سامسونگ و ال جی دو برند کره ای در واقع بزرگ‌ترین رقیب همدیگر در حوزه تولید لوازم خانگی هستند. به همین دلیل هر سال تمام تلاش خود را بکار می گیرند تا حسابی در رقابت با هم سنگ تمام بگذارند. اصلی ترین تفاوت تلویزیون های سامسونگ با بقیه برندها در سیستم عامل و پردازنده است، که در نهایت این دو منجبر به تفاوت در امکانات اسمارت و کیفیت تصویر و صدا می شوند. البته طراحی تلویزیون های سامسونگ همانگونه که باید متفاوت با سایر برندها است، اما تفاوت اصلی که منجر به تمایز می شود، در پردازنده و سیستم عامل نهفته است.

تلویزیون های سامسونگ قبل از تولید سری جدید یعنی نئو کیولدها به 2 مدل کریستالی و کیولد تقسیم می شدند که هر کدام پردازنده مخصوص خود را داشتند، البته تفاوت پردازنده ها امسال هم همانگونه است ولی سامسونگ در سال 2021 از تلویزیون های جدید خود یعنی Neo QLED رونمایی کرده است. این تلویزیون ها در کیفیت تصویر 8K و 4K تولید شده اند، همچنین از فناوری پنل Micro LED بهره‌مند هستند. در ادامه بیشتر در خصوص این تلویزیون ها توضیح می دهیم.

خب برگردیم سراغ اصل قضیهy سامسونگ در دنیای موبایل از سیستم عامل اندروید استفاده می کند، اما برای تنوع هم که شده در حوزه تلویزیون سیستم عامل مخصوص به خودش را دارد، سیستم عامل همه‌کاره TIZEN که این روزها مهمان تمام مدل های این برند است. شما می توانید برای خرید تلویزیون سامسونگ در سایزهای بیشتر لینک داده شده را دنبال کنید تا با هر بودجه‌ای که دارید بتوانید محصول مناسب را انتخاب کنید.

مدلرفرش ریتنوع پنل
تلویزیون سامسونگ S95C144HzQD-OLED
تلویزیون سامسونگ S90C144HzQD-OLED
تلویزیون سامسونگ QN90C120HzNEO QLED
تلویزیون سامسونگ QN85C120HzNEO QLED
تلویزیون سامسونگ Q80C120HzQLED
تلویزیون های 55 اینچ سامسونگ 2023
مدلرفرش ریتنوع پنل
تلویزیون سامسونگ BU800060HzLED
تلویزیون سامسونگ BU850060HzLED
تلویزیون سامسونگ Q60B60HzQLED
تلویزیون سامسونگ Q70B 100Hz QLED
تلویزیون سامسونگ Q80B 120Hz QLED
تلویزیون سامسونگ QN85B 120Hz Neo QLED
تلویزیون سامسونگ QN90B 120Hz Neo QLED
تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 2022

این بار در لیست بالا تلویزیون های اقتصادی و خوش قیمت سامسونگ را نشانه گذاری کرده ایم که می توانید با کلیک بر روی هر کدام، به مشخصات آن ها دسترسی داشته باشید اما اگر قصد شما خرید تلویزیون لاکچری است انتخاب هایی مانند تلویزیون سامسونگ QN90B می‌تواند منطقی تر باشند.

شاید بتوان گفت با سیستم عامل تایزن می توانید هر کاری انجام دهید البته اگر تح ریم نباشید و بتوانید با IP ایران از امکانات اسمارت استفاده کنید. به هر حال اگر بتوانید با اینترنت تلویزیون سامسونگ تان کار کنید خوش بحالتان می شود و می‌توانید به بی نهایت محتوای با کیفیت عالی دسترسی داشته باشید، بازی کنید و از دستیارهای صوتی و مرورگر استفاده کنید.

تلویزیون 55 اینچ سونی

شاید با خودتان فکر کنید که پردازنده را از یاد بردیم، اما فکرش را هم نکنید، از آنجایی که پردازنده های تلویزیون های مختلف، متفاوت هستند، در بررسی هر تلویزیون کمی در مورد پردازنده آن هم صحبت خواهیم کرد. تلویزیون های QLED سامسونگ از پردازنده کوانتومی و تلویزیون های کریستالی از پردازنده کریستالی بهره‌مند هستند، همچنین نسل جدید تلویزیون های سامسونگ یعنی نئو کیولدها از پردازنده Neo Quantum استفاده می کنند، که در هر مدل بسته به کیفیت و سری آن پردازنده قدرت و عملکرد متفاوتی را ارئه می دهد.

پرطرفدارترین تلویزیون 55 اینچ ال جی

ال جی به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده تلویزیون همیشه در لیست برترین ها قرار دارد. تلویزیون ال جی در گروه OLED، نانوسل و LED (LCD) قرار می گیرند، که در سری های مختلف 7، 8 و 9 تولید می شود. ال جی در تلویزیون های خود از پردازنده آلفا بهره می برد، که امسال نسل جدید آن یعنی نسل 6 را در تلویزیون های خود بکار برده است. همچنین از ویژگی قابل بحث این تلویزیون ها پشتیبانی از سیستم عامل WebOS می باشد، که در انحصار ال جی بوده و تمام تلویزیون های اسمارت این برند در زیر سایه آن می توانند به دنیای آنلاین وارد شوند. برای خرید تلویزیون ال جی در سایزهای دیگر اینجا کلیک کنید.

مدلپردازندهرفرش ریت
تلویزیون ال جی B3Alpha 7 Gen 5120Hz
تلویزیون ال جی C3Alpha 9 Gen 5120Hz
تلویزیون ال جی G3Alpha 9 Gen 5120Hz
تلویزیون 55 اینچ ال جی 2023

یک تلویزیون تمام و کمال نیاز به امکاناتی جدید و دسترسی های پیشرفته دارد و از همه مهمتر کیفیت تصویری که بتواند برای هر محتوا کاربر را راضی نگه دارد؛ این ویژگی‌ها تنها گوشه ای از هنرنمایی‌های ال جی در تلویزیون ال جی C3 هستند که هر کاربری را شگفت زده می کنند. این تلویزیون به عنوان بهترین اولد سال 2023 شناخته شده است.

مدلپردازندهرفرش ریت
تلویزیون ال جی UQ7500Alpha 5 Gen 560Hz
تلویزیون ال جی UQ8000Alpha 5 Gen 560Hz
تلویزیون ال جی UQ9000Alpha 5 Gen 560Hz
تلویزیون ال جی NANO80Alpha 5 Gen 560Hz
تلویزیون ال جی NANO84Alpha 5 Gen 560Hz
تلویزیون ال جی NANO86Alpha 5 Gen 5 120Hz
تلویزیون ال جی QNED80Alpha 5 Gen 5 120Hz
تلویزیون ال جی QNED90Alpha 7 Gen 5 120Hz
تلویزیون ال جی C2Alpha 9 Gen 5 120Hz
تلویزیون 55 اینچ ال جی 2022

نانوسل‌ها بخش عظیمی از لیست تلویزیون های ال جی را به خود اختصاص داده اند، تلویزیون هایی که قیمت چندان بالایی ندارند و می‌توانید در میان آن ها مدل های گیمینگ را به دلخواه انتخاب و خریداری کنید. تلویزیون ال جی NANO80 یک نانوسل اقتصادی است با پایه های جانبی و طراحی شیک که شما می‌توانید نسخه گیمینگ آن را در تلویزیون ال جی NANO86 پیدا کنید که دارای رفرش ریت 120 هرتز و پورت HDMI2.1 می‌باشد.

تلویزیون های مینی LED یا همان QNED امسال توسط ال جی معرفی شدند، که قصد دارند با تلویزیون های سامسونگ به رقابت بپردازند، این سری از تلویزیون های ال جی با ترکیب فناوری NanoCell و Quantum Dot قادرند تصاویری با کیفیت متفاوت را خلق کنند. روشنایی و زاویه دید عالی از ویژگی اصلی تلویزیون‌های کیوند ال جی است.

بهترین تلویزیون 55 اینچ ال جی

سری دیگر تلویزیون های ال جی همان OLED ها هستند، که از فناوری تصویر و پنل متفاوتی نسبت به تلویزیون های دیگر استفاده می کنند. اولدهای ال جی در چند مدل مختلف و سایزهای متنوع تولید می شوند، که همیشه در لیست بهترین های سال نیز جای دارند. از دیگر تولیدات ال جی تلویزیون های NanoCell و LED هستند، که در ادامه در خصوص هر کدام بیشتر توضیح خواهیم داد.

خرید تلویزیون 55 اینچ

تلویزیون 55 اینچ به دلیل اندازه صفحه نمایش و همچنین تفاوت قیمت آن با سایزهای بزرگ‌تر، پرفروش تر است. له همین دلیل بیشتر تلویزیون های موجود در بازار سایز 55 اینچ دارند. امسال بیشتر تلویزیون های تولید شده سایز 55 اینچ دارند، البته برخی از مدل های پرچمدار مانند Z9K در سایز های 55 اینچ تولید نشده اند، اما از استثناها که بگذریم همه تلویزیون های تولید 2023 و 2022 سایز 55 اینچ دارند. حالا که دانستیم، بیشترین میزان خرید تلویزیون در بین کاربران در سایز 55 اینچ است، چرا افراد تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ‌تر نمی خرند؟؟

جواب این سوال در فضای اتاق و میزان بودجه ای است، که آن ها برای خرید تلویزیون در نظر گرفته اند. در قسمت بعدی به این سوال جواب می دهیم.

بهترین تلویزیون های 55 اینچ در بین 3 برند اصلی تولید کننده تلویزیون یعنی ال جی، سامسونگ و سونی انتخاب شده اند. از آن جایی که بیشترین میزان تولیدات و همچنین پرطرفدارترین برندهای تلویزیون این 3 برند آسیای شرقی هستند، در ادامه قصد داریم، بهترین تلویزیون ها سایز 55 اینچ ال جی، سونی و سامسونگ را بررسی کنیم.

ال جی و سامسونگ تمرکز خود را روی تنوع تولیدات و همچنین نوآوری های مبتکرانه قرار داده اند و هر ساله چندین تلویزیون را در سری های مخلتف و در گروه های متفاوت همچون OLED/ QLED/ QNED/ Neo QLED و… تولید می کنند. در طرف دیگر سونی با تمرکز بر ارتقاء سطح کیفیت و آپدیت فناوری های خود تمرکز را روی حفظ مشتری های خود و همچنین عرضه تلویزیون های با کیفیت ساخت عالی کرده است.

در تکمیل این مقاله بخوانید:
بهترین تلویزیون 65 اینچ

چه سایز تلویزیونی مناسب خانه من است؟

از آنجایی که تعداد پیکسل های هر نمایشگر در هر رزولوشن ثابت است (رزولوشن فورکی 3840×2160 پیکسل دارد) هر چه اندازه نمایشگر بزرگ‌تر باشد تراکم پیکسل ها کمتر می شوند، بنابراین در نمایشگرهای بزرگ‌تر باید کیفیت تصویر بیشتر باشد، از طرفی دیگر برای تلویزیون های سایز کوچک مثل 43 اینچ می توان کیفیت تصویر Full HD را نیز استفاده کرد و همچنان کیفیت تصویر خوبی داشته باشد، اما برای سایزهای بزرگ‌تر باید کیفیت تصویر نیز بیشتر باشد.

فاصله استاندارد تماشای تلویزیون

پیشنهاد می کنم حتماً در هنگام خرید، تلویزیونی با سایز بزرگ‌تر را بخرید، البته هزینه و فضای اتاق را هم در نظر بگیرید، اما به صورت کلی هر چه اندازه تلویزیون بزرگ‌تر باشد، در نهایت تماشایی تر و هیجان انگیز تر خواهد بود. اگر به دنبال فرمول ساده ای برای تعیین سایز مورد نیاز اتاق هستید، می توانید از فرمول زیر استفاده کنید. به یاد داشته باشید، این فرمول بسیار ساده و ابتدایی است، پیشنهاد می کنیم، قبل از خرید از کارشناسان فروش ما در افرالند در خصوص انتخاب سایز تلویزیون مناسب راهنمایی بگیرید.

فاصله شما از تلویزیون (سانتی‌متر) 2x = اندازه و سایز نمایشگر

مثلاً اگر عادت دارید، در فاصله 3 متری تلویزیون = 300 سانتی‌متر بنشینید یک تلویزیون 60 اینچ می تواند گزینه مناسبی باشد، البته تنها فاصله شما از تلویزیون ملاک نیست و باید ابعاد اتاق را نیز مد نظر قرار دهید، در صورتی که نمی دانید، چه سایز تلویزیون خریداری کنید، حتماً در این خصوص با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.

اندازه تلویزیونارتفاع نمایشگر(cm)عرض نمایشگر(cm)
تلویزیون 43 اینچ39.870.6
تلویزیون 49 اینچ60.9108.2
تلویزیون 55 اینچ68.3121.4
تلویزیون 65 اینچ80.7143.5
تلویزیون 75 اینچ187.7165.6
تلویزیون 85 اینچ105.6187.7
جدول سایز و ابعاد تلویزیون

اینکه چقدر از کیفیت تصویر تلویزیون تان راضی باشید به چند پارامتر بستگی دارد که یکی از آن ها فاصله تان با تلویزیون و همچنین سایز نمایشگر است پس بهتر است در انتخاب سایز تلویزیون دقت کافی را بخرج دهید.

در تکمیل این مقاله بخوانید:
بهترین تلویزیون 75 اینچ

چه کیفیت تصویری مناسب چه سایز تلویزیون است؟

امسال برخی از تلویزیون های بالارده کیفیت تصویر 8K داشتند، به همین دلیل پیشبینی می شود، در سال های بعد شمار تولید نمایشگرهای 8K رو به افزایش باشد. از آنجایی که مدام فناوری های تصویری تلویزیون پیشرفته‌تر می شوند و کیفیت محتواها افزایش می یابد پیشنهاد می کنم، تلویزیونی با کیفیت تصویر بالاتر حداقل Full HD خریداری کنید. البته انتخاب تلویزیون 4k بهترین گزینه برای خرید است، چون محتوای تصویری این کیفیت تا چندین سال بعد در بازار می ماند اما چنین قطعیتی برای محتواهای HD و Full HD وجود ندارد. شما می توانید تلویزیون سایز کوچک را با کیفیت تصویر فول اچ دی نیز خریداری کنید اما در سایزهای بزرگ‌تر اصلاً خرید تلویزیون فول اچ دی توصیه نمی شود.

هر چه رزولوشن تصویر بیشتر باشد، پیکسل های بیشتری در هر اینچ وجود خواهد داشت، در نتیجه وضوح بیشتر خواهد بود، که در نهایت به نمایش با کیفیت تر تصاویر منجر می شود. پس حتماً توجه داشته باشید تلویزیونی که خریداری می کنید، کیفیت تصویر متناسب با سایز خود را داشته باشد اما همچنان پیشنهاد ما این است، که تلویزیونی با رزولوشن تصویر 4K خریداری کنید.

بهترین تلویزیون گیمینگ 55 اینچ

برای خرید تلویزیون گیمینگ، نیازی نیست حساب بانکیتان را خالی کنید؛ همین که تلویزیون مد نظر شما از رفرش ریت بالا و امکاناتی مانند روشنایی و کنتراست عالی در بازی و زمان پاسخدهی پایین برخوردار باشد کافی است؛ پس خرید تلویزیون گیمینگ راه و روش خودش را دارد. برندهایی که هر ساله با تولید تلویزیون های گیمینگ، روحی دوباره به بازار می بخشند، سونی، سامسونگ و ال جی هستند و در کنار آن ها نیز سازنده های تازه‌نفس مانند شیائومی و TCL نیز دست به کار شده اند.

درسال 2022، برند سونی از مدل X80K به بعد، تمام تلویزیون هایش گیمینگ هستند که این شامل مدل های اولد و تلویزیون QD-OLED آن نیز می شود؛ پس در خرید تلویزیون گیمینگ سونی دستتان کاملا باز است؛ محبوب ترین های این برند برای یک گیمر حرفه ای شامل X90K و X85K هستند.

بهترین تلویزیون گیمینگ 55 اینچ

و اما سامسونگ که در سال 2023 با تولید تلویزیون اولد S95C کولاک کرد و به قول طرفدارانش، جذاب ترین مدل را برای گیمرها روانه بازار کرده است که شکی در عملکرد خاص آن نیست. سال قبل نیز دو تلویزیون میان رده Q70B و بالارده QN90B به عنوان پرفروش ترین گیمینگ های این برند وارد بازار شدند.

اکنون زمان آن رسیده برای خرید بهترین تلویزیون گیمینگ سال خود را آماده کنیم؛ تلویزیون ال جی C2 در سال 2022 که با استقبال خوبی از طرف کاربران مواجه شد و نسخه بهبود یافته آن نیز در نمایشگاه CES 2023 معرفی شد؛ این اولد به همراه کیوند 90، بهترین تلویزیون‌های گیمینگ سال ال جی به شمار می‌آیند.

خرید تلویزیون 55 اینچ بر اساس قیمت

قیمت، تنها مانعی است که باعث شده برخی از تلویزیون ها، دور از دسترس کاربران قرار گیرند پس در خرید تلویزیون نمی گوییم قیمت نیز مهم است بلکه می‌دانیم که قیمت مهمترین است. از نظر قیمت، تلویزیون ها در سه دسته اقتصادی، میان رده و لاکچری تقسیم بندی می شوند و کاربرانی که کمی از خرید تلویزیون سردرمی آورند می‌دانند که سونی هر ساله صدرنشین تولید تلویزیون های گران‌قیمت است و سامسونگ ارزانترین مدل ها را ارائه می دهد اما اشتباه نکنید این به معنی بی کیفیت بودن تلویزیون‌های سامسونگ نیست! شاید بهتر است بگوییم این برند کره ای بیشتر هوای کاربرانش را دارد.

در صورتی که قصد دارید در خصوص تلویزیون های موجود در بازار بیشتر بدانید و به قیمت آپدیت تلویزیون در روز دسترسی داشته باشید. لیست قیمت تلویزیون افرالند با بروزرسانی مرتب و مستمر در اختیارتان قرار می دهد.

تنوع مدل های جدید تلویزیون 55 اینچ به قدری بالاست که لیست کردن آن ها در اینجا خارج از حوصله ما و شماست پس پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت دقیق تلویزیون های جدید، با کارشناسان ما در افرالند تماس بگیرید تا قیمت روز را برای هر مدل دریافت نمایید.

در پایان

هنگامی که بحث خرید تلویزیون به میان می آید، قبل از هر چیز، ذهنمان به سمت یک تلویزیون 55 اینچ می رود چونکه استانداردترین سایز در میان دیگر اندازه هاست. در واقع تمام تلویزیون‌های تولید شده در هر سال، سایز 55 اینچ دارند به غیر از برخی مدل‌های خاص مانند پرچمدار های 8K که با این وضوح تصویر، بهتر است از سایزهای بزرگ استفاده کنند.

بهترین تلویزیون 55 اینچ ال جی سامسونگ سونی

در نهایت، به معرفی بهترین تلویزیون 55 اینچ از تمام برندهای روز دنیا در افرالند پرداختیم و مزایا و معایب هر کدام را زیر ذره بین گذاشتیم تا بتوانید بهترین تلویزیون 2024 را در بازه قیمتی مناسب خریداری کنید. شما می توانید نظرات یا سوال خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ به پرسش‌های متداول

01بهترین تلویزیون 55 اینچ کدام است؟

بهترین تلویزیون 55 اینچ 2023 از ال جی مدل G3، سامسونگ مدل S95C و سونی A80 می‌باشد که هر سه جزو بالارده‌ترین مدل‌های تولید شده امسال هستند.

02تلویزیون چه سایزی بخریم؟

شما می‌توانید از بین سایزهای مختلف انتخاب کنید اما در بیشتر مواقع با توجه به متراژ پذیرایی و میزان بودجه خریداران تلویزیون 55 اینچی را خریداری می‌کنند.

03 قیمت تلویزیون 55 اینچ را از کجا پیدا کنیم؟

شما می‌توانید از طریق لینک محصولات وارد صفحه خرید تلویزیون شوید یا از طریق تماس با کارشناسان ما از قیمت لحظه‌ای تلویزیون مطلع شوید.

نظرات کاربران

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بهزاد در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۴۰۱

    سلام مناسبترین تلویزیون 50 و 55 اینج با قیمت دوربر 25 میلیون چه مارک و مدلی پیشنهاد می فرمایید ممنون

    پاسخ
    • در تاریخ ۷ فروردین ۱۴۰۲

      سلام 50 اینچ نانو 84 عالیه و 55 اینچ au7000 سامسونگ مناسبه.

      پاسخ
  • میلاد در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

    سلام بهترین تلویزیون های موجود، سایز 55 چی هست؟ کیفیت و گارانتی مهمه برام

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱

      سلام همه چیز به بودجه ی و کاربری شما بستگی داره
      بهترین تلویزیون های غیر گیمینگ بازار از برند ال جی nano84
      سامسونگ bu8000 و سونی x80k هست و گیمینگ اقتصادی هم qned80 ال جی – سامسونگ q70b و سونی x85k هست و گیمینگ بالا رده هم ال جی c2 و سامسونگ qn90b و سونی x95k هست.

      پاسخ
  • حسام در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

    سلام خسته نباشید ی تلوزیون ۵۵ اینچ ال جی میخوام رنج قیمت ۲۶ چی پیشنهاد میکنید

    پاسخ
  • مریم در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

    سلام. تلویزیون AU8000 چه فرقی با BU8000 دارد؟ کدوم بهتره برای مصرف خانگی؟ لطف کنید قیمت هردوشون را بفرمایید؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱

      سلام و خسته نباشید قطعا bu8000 چون بروزتره نسخه سیستم عامل و پردازنده ش جدیدتره.

      پاسخ
      • مهدی در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱

        سلام بی زحمت میشه از نظر کیفیت کارایی

        بین
        ال جی
        سامسونگ
        شیامی

        یکی رو پیشنهاد بدید

        پاسخ
        • در تاریخ ۷ اسفند ۱۴۰۱

          سلام و خسته نباشید به ترتیب: سونی، ال جی، سامسونگ و شیائومی هست.

          پاسخ
  • علی در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

    اگر قرار باشه شما برامون بفرستید. سامسونگ bu8000 با هزینه حمل چقدر میشه تا محلات؟

    پاسخ
  • علی در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

    سلام. این واقعیت داره که اگر از رسیور خود تلویزیون استفاده کنیم موقع رعد و برق زدن امکان داره تلویزیون بسوزه و بهتره که از رسیور جدا استفاده کنیم؟
    چون یکی از دوستان من که شیائومی خریده بود نصاب تلویزیون این حرف را بهش زده بود. لطفا راهنمایی کنید. ممنون. (یا این در مورد تلویزیون شیائومی صدق میکند؟)

    پاسخ
  • علی در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

    بهترین تلویزیون “55 از بین برند سامسونگ و شیائومی کدام را انتخاب کنم که کیفیت مناسب تری داشته باشد؟ برای بازی نمیخوام. مصرف خانگی میخوام. قیمت حدود 20 تا 22 میلیون

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱

      سلام و خسته نباشید در برند سامسونگ مدل های bu8000 یا bu8500 و در برند شیائومی q1e بهترین گزینه ها برای کاربری خانگی هستن.

      پاسخ
      • علی در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

        شیائومی یا سامسونگ؟ لطفا یکی را بگید. ممنون

        پاسخ
  • علی در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

    سلام. بهترین تلویزیون “55 از بین برند سامسونگ و شیائومی کدام را انتخاب کنم که کیفیت مناسب تری داشته باشد. بازی برام مهم نیست. تا مبلغ 22 میلیون

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱

      سلام و خسته نباشید بهترین گزینه ها در برند سامسونگ bu8000 , bu8500 و در شیائومی q1e هست.

      پاسخ
  • رضا در تاریخ ۵ بهمن ۱۴۰۱

    سلام خسته نباشید بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ توی بازار تا قیمت ۳۰ تومن چی هست چند مدل سامسونگ دیدم ولی صفحه دست میکشیدی جای دستت روی صفحه تلویزیون میموند ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

      سلام مدل هایی که شما دیدید پنل va داشتن برای خرید می تونید سراغ پنل ips برید بهترین گزینه های ips توی ال جی nano86 و qned80 هست.

      پاسخ
  • رضا در تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۱

    سلام خسته نباشید
    نظرتون در مورد تلویزیون امپریال چیه
    و تا حدود 20 تومن چی پیشنهاد میدین

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱

      سلام و خسته نباشید ببخشید در مورد تلویزیون های ایرانی اطلاعات ندارم. به نظرم می تونید bu8000 یا bu8500 سامسونگ و یا uq7500 ال جی و یا hx750 پاناسونیک سایز 50 اینج بردارید. زیر 20 تمن درمیاد. اگرم می تونید تا 22 تومن هزینه کنید سایزهای 55 اینچ بردارید.

      پاسخ
  • مهدی در تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۱

    سلام. وقت بخیر.
    من قصد خرید تلویزیون OLED 55 را تا رنج قیمتی 30 تومن دارم. به نظر شما مدل LG E8GI از نظر امکانات و به روز بودن، کامل است یا مدل دیگری پیشنهاد می کنید.

    پاسخ
    • در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۱

      سلام و خسته نباشید به نظرم این مدل دیگه قدیمی شده و ارزش خرید نداره مدل هایی هم که توی بازار موندن مشکل دار هستن بهتره برید سراغ مدل های جدید.

      پاسخ
  • احسان در تاریخ ۲۹ دی ۱۴۰۱

    سلام و خسته نباشید به شما و تیم خوبتون بابته پاسخگویی
    من میخاسم یک تلوزیون ۵۵ اینچ بگیرم
    نظرمو سامسونگ q60b اول جلب کرد
    ولی یکم قیمتش بالاس میخاسم ببینم
    شیائومی q1e و
    سامسونگ Bu8500 چطوره
    در کل از این سه مدل بخایم مقایسه کنیم چجوره
    و آیا تفاوت کیفیت تصویر شیائومی q1e با q60b زیاده ؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۱

      هر دو مدل گزینه های بسیار خوبی هستن هم q1e شیائومی و هم bu8500 سامسونگ ولی اگه q60b نظرتونو جلب کرده به نظرم q1e رو بگیرید که کیولده و بسیار نزدیک به q60b سامسونگ و هم قیمت مناسبی داره و کیفیتشم عالیه. جزء کیولدهای پرفروش بازاره.

      پاسخ
  • محمد محسنی در تاریخ ۶ دی ۱۴۰۱

    سلام وقت بخیر
    با بودجه حدود ۲۵ میلیون سایز ۵۵ اینچ از ال جی یا سامسونگ چه مدلی رو پیشنهاد میکنید؟
    ممنون

    پاسخ
    • در تاریخ ۸ دی ۱۴۰۱

      سلام آقا محمد؛
      با توجه به بودجه ۲۵ میلیون مدل ال جی nano86 سایز ۵۵ رو بهتون پیشنهاد می‌کنم.
      (پیشنهاد می‌کنم اگر براتون امکان پذیره بودجه‌تون رو تا ۳۰ میلیون تومن برسونید چون مدل‌های خیلی بهتری می‌تونید انتخاب کنید که کیفیت‌شون به مراتب بالاتره. مثلاً مدل 55Q70B سامسونگ و 55QNED80 ال جی)

      پاسخ
  • مهدی ترکمندی در تاریخ ۲ دی ۱۴۰۱

    سلام من یه تلویزیون سامسونگ AU8000 55خریدم ولی متاسفانه یه ماه نشد بچم یه جسمی پرت کرد خورد بهش پنلش شکست حالا نمیدونم چکارش کنم میگن تعمیرش به صرفه نیس لطفا راهنمایی کنید ازلحاظ بودجه مشکل ندارم چی بگیرم؟ولی همینم که تعریفشو میکردن تصویرش همچین خوبم نبود

    پاسخ
    • در تاریخ ۳ دی ۱۴۰۱

      سلام و خسته نباشید au8000 که شما گرفتید ساخت کدوم کشور بود می خوام بدونم پنلش چی بوده؟ چیزی که شما هنگام خرید باید در نظر داشته باشید پنل تلویزیون هست. اگه محافظ صفحه استفاده نمی کنید باید پنل ips بگیرید که در مقابل ضربه مقاومت بیشتری دارن. برای خرید تلویزیون جدید به نظرم اگه محدودیت بودجه ندارید برید سراغ سونی و بعد اون ال جی، سامسونگ گزینه سومه. مدل های خوب توی سونی x80k , x85k هستن. توی ال جی qned80 , nano86. در نظر داشته باشید کلا تلویزیون های سامسونگ از بقه ی برندها ظریف تر و شکننده تراند.

      پاسخ
  • MOEIN.kh در تاریخ ۶ تیر ۱۴۰۱

    سلام
    خسته نباشید،
    در بازه قیمتی 15 الی 17 تومان چه مدل تلویزیونی پیش نهاد میدید؟
    (برند مهم نیست اما بالاترین امکانات رو داشته باشه)

    پاسخ
  • نوری در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۱

    با سلام و تشکر از پاسخ شما در مورد X9000H . سوال دیگری هم داشتم ممنون می شم پاسخ بفرمایید . در همین محدوده قیمت X9000H آیا شما از سامسونگ ، الجی یا شارپ مدلهایی را پیشنهاد می فرمایید یا خیر ؟ البته می دانم که پانل ها ممکن است متفاوت باشد . با تشکر

    پاسخ
    • در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۱

      سلام و درود جناب نوری
      به نظرم اگه به نسخه ی بروز شده این مدل یعنی X90J یا X85J هم یک نگاهی بیندازید بد نیست
      مدل های مشابه که می تونیم به شما معرفی کنیم توی ال جی NANO90 و توی سامسونگ Q80A هست
      یک مدل پایین تر می تونید برید سراغ NANO86 و Q70A
      توی شارپ گزینه ای نیست که گیمینگ باشه و در حد این تلویزیون

      پاسخ
  • نوزی در تاریخ ۷ خرداد ۱۴۰۱

    با سلام
    شما از بین دو مدل 55X85j و 55X9000H سونی کدام رو پیشنهاد می کنید ؟ و به چه دلیل ؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۷ خرداد ۱۴۰۱

      سلام بین این دو مدل سری X9000H هر چند سال تولیدش یک سال قدیمیتر است اما مشخصات تصویری بالاتری دارد و از روی مدلش هم این قضیه را می توان تشخیص داد

      پاسخ
      • در تاریخ ۷ خرداد ۱۴۰۱

        سلام بین این دو مدل سری X9000H هر چند سال تولیدش یک سال قدیمیتر است اما مشخصات تصویری بالاتری دارد و از روی مدلش هم این قضیه را می توان تشخیص داد

        پاسخ
        • نوری در تاریخ ۷ خرداد ۱۴۰۱

          با تشکر از پاسخ شما . سوالهای دیگر ی از شما داشتم .در هنگام چک کردن مشخصات تصویری این دو تلویزیون با یستی چه آیتم هایی مد نظر باشه ؟ آیا چشم قادر هست این تفاوتها رو حس کرده و تشخیص بده ؟
          در تلویزیونها امکانات جانبی و سخت افزاری دیگری هم وجود دارد این امکانات تا چه حد در انتخاب یک تلویزیون تاثیر گذار است ؟ البته می دانم بحث فنی است و در چند سطر نمی گنجد ولی پاسخ کوتاه شما هم قابل درک است

          پاسخ
          • در تاریخ ۲۷ تیر ۱۴۰۱

            سلام و درود
            مهمترین موارد : 1- پنل تلویزیون (ips – va) 2- بک لایت : دایرکت یا ادج ال ای دی – فول آری یا مینی ال ای دی 3- پردازنده تلویزیون 4- رفرش ریت تلویزیون 5- روشنایی 6 – زاویه دید 7- درگاه های ارتباطی 8- hdmi 2.1 برای گیم 9- سیستم عامل 10- توان صوتی و ویژگی ها صوتی مثل دالبی اتموس 11- پشتیبانی از hdr و نسخه های مختلف آن 12- ریموت کنترل 13- سری و سال ساخت تلویزیون و …

  • Pr در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

    تلویزیون 4k ba system amel android v inke 2022 bashe chizi hst?

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

      سلام و خسته نباشید در حال حاضر که در اوایل شهریور 1401 قرار داریم هیچ تلویزیون 2022 وارد بازار نشده. اگه وارد بازار بشه بهترین گزینه تلویزیون های برند سونی کلاس ایکس و یا اولداش هستن. بسته به کاربری متفاوته

      پاسخ
  • بابک جهانگیری در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۱

    بهترین تلویزیون “55 از بین برند سونی و پاناسونیک کدام را انتخاب کنم که کیفیت مناسب تری داشته باشد

    پاسخ
  • امیر در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۱

    سلام بین ال جی سامسونگ موندم
    یه تلویزیون هوشمنده که هم راحت گوشی بهش وصل بشه هم کیفیتش خوب باشه هم قیمتش خلاصه همه چی تموم باشه کدوم مدل و برند خوبه

    پاسخ
    • در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

      سلام هر دو مارک ویژگی هایی که شما فرمودید را دارند برای اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش سایت تماس بگیرید

      پاسخ
  • علی رحیمی در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۱

    سلام
    وقت بخیر بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ رنج قیمتی ۲۰ تا ۲۵ میلیون لطفاً معرفی میکنید

    پاسخ
  • مهرداد در تاریخ ۲ اسفند ۱۴۰۰

    سلام خسته نباشید ببخشید من میخام تلویزیون سامسونگ 50 یا 55 بخرم چه مدلی و پیشنهاد میدید؟بین AU7000,UP7550,TU8500کدوم و پیشنهاد می دید؟؟؟
    OLED ,QLEDو … چه فرقی از لحاظ کیفیتی داره جهت مصرف خانگی فقط میخام نه پلی استیشن و …

    پاسخ
    • در تاریخ ۳ اسفند ۱۴۰۰

      سلام شاخص کیفیت تصویر مدل tu8500 بالاتر از مدلهای دیگری هستش که اسم بردید – در سری های اولد هیچ منبع نوریی در تلویزیون تعبیه نشده و هر کدام از پیکسلها یک منبع نوری هستن و در سریهای کیولد نیز لایه کوانتوم برای افزایش دامنه رنگی تلویزیون به کار رفته است.

      پاسخ
  • parsa در تاریخ ۱۴ دی ۱۴۰۰

    و اینکه نحوه ی خریداری از شما به چه صورتی می باشد.چند روزه تحویل می‌دهید نحوه تسویه حساب و گارانتی چند مدت و کدام شرکت می باشد.
    با تشکر

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۴ دی ۱۴۰۰

      سلام – پرداخت مبلغی از قیمت محصول خریداری شده به عنوان پیش پرداخت و تسویه نهایی در محل

      پاسخ
  • parsa در تاریخ ۱۴ دی ۱۴۰۰

    سلام و عرض ادب
    رنج قیمتی 25 میلیون ، یه تلویزیون معرفی بفرمایید که اولا بهترین تصویر ، دوما بهترین صدا رو داشته باشه.
    قبلاً از راهنمایی خوبتون نهایت تشکر را دارم.

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۴ دی ۱۴۰۰

      سلام در این رنج قیمتی می توانید سونی X85j ، الجی Nano86 2021 یا Q70A سامسونگ را خریداری کنید

      پاسخ
  • احمد در تاریخ ۹ دی ۱۴۰۰

    سلام میخواستم ببینم نظرتون دربدزه تلویزیون ۵۵ au9000 سامسونگ چیه. و تو رنج قیمتیش چی بهتره؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۲ دی ۱۴۰۰

      سلام – شما میتوانید در این رنج قیمتی Nano86 2021 خرید کنید که مشخصاتی نسبتا برابر و در قسمتهایی بالاتر از Au9000 دارد

      پاسخ
  • علی در تاریخ ۹ آذر ۱۴۰۰

    سلام ۱۵, ۱۶ میلیون چی خوبه بخرم ۵۵ اینچ

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۰ آذر ۱۴۰۰

      سلام شما میتونید 55 اینچ سری شیاومی یا هایسنس را به عنوان بهترین گزینه در این رج قیمتی انتخاب کنید

      پاسخ
  • اکبر در تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۰

    درود
    سال های سال هستش تلویزیون های مختلف رو خریداری کردم
    نه اینکه مطلبی که مینویسم
    الجی یا سامسونگ و سونی برندی خبی نیستن
    حقیقتا هیچ برندی مث فیلیپس بمن حال نداد و مخصوصا دقت رنگ و امبیلایت این برند
    و براستی برندای سامسونگ و الجی و یه مدلهای از سونی شاید کنتراست بیشتری داشتن
    ولی هیچ کدوم در دقت رنگ برام فیلیپس نشد و لذت بخش جلوه داده نشد
    و اخر مطلب اگه نیت خرید اولد دارید حتی فیلیپس جزمحصولات 2021 انتخاب دیگری نداشته باشبد
    یک دلیل خیلی از مسایل پیکسیل سوختگی درنسل اولد ها حلشده و مخصوصا حک تصویر
    و مخلص کلام دیگه مجهز به رفرش پیکسل در نقطه بی تحرک تصویر شدن بشکل هوشمند این عمل رخ میده
    موفق باشید

    پاسخ
    • شعبانی در تاریخ ۲۵ دی ۱۴۰۱

      من قصد خرید فیلیپی رو دارم اما خیلی هامیگن قطعاتش نیست درایران اگرخراب بشه نمیدونم الان چیکارباید بکنم

      پاسخ
      • در تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۱

        سلام و خسته نباشید بله درسته ولی در نظر داشته باشید شما وقتی تلویزیون اصلی بخرید سال ها بدون مشکل براتون کار خواهد کرد. اگر هم استرس خراب شدن دارید سراغ برندهای پرفروش در ایران مثل ال جی و سامسونگ و یا سونی برید.

        پاسخ
  • صادقی در تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۰

    سلام
    من تلویزیون 55اینچ برای پدرم میخواهم
    در رنج ۱۵تا۱۸ میلیون لطفا پیشنهاداتان را بفرمایید
    با سپاس

    پاسخ
  • امین در تاریخ ۲۰ مهر ۱۴۰۰

    سلام من یه ال ای دی ۵۵ اینچ میخوام تا مبلغ ۲۰ میلیون و کیفیت و رزولوشن خیلی برام مهمه شما چی پیشنهاد میدید سامسونگ یا ال جی کدوم یک میتونه از نظر تصویر انتخاب خوبی باشه ممنون میشم برند و مدل رو بهم بگید

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۰ مهر ۱۴۰۰

      سلام شما میتوانید بین مدلهای Nano80 2021 الجی و AU8000 یکی راانتخاب کنید

      پاسخ
  • منصور در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۰

    سلام با ۱۵ میلیون چه تلویزیونی میشه خرید؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۰

      سلام بستگی به اینچ و مارک دارد چون رنج قیمتی هر سایزی و هر مارکی متفاوت هستش با 15 تومان میتونید سایز 50 عالی و تمام امکانات الجی و سامسونگ را خریداری کنید

      پاسخ
  • ناصر رسولی در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

    تلویزیون ۵۵ اینچ کدوم برند رو بیشتر پیشنهد میدید؟ ال جی یا سامسونگ چرا؟؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

      سلام این چیزی نیست که پیشنهاد داده شود هر کدام از مارکها مدلهای عالی و باکیفیتی دارند شما برای خرید بین 2 مدل از این 2 مارک سعی کنید انتخاب کنید

      پاسخ
  • احمد در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

    سلام. وقت بخیر
    بهترین تلویزیونی که از لحاظ تصویر و صدا و روان بودن کار با کنترل اون در بازار هست را لطفا بهم معرفی کنید. ممنونم

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

      سلام مدلهای زیادی در بازار هستن که مشخصات تصویری آنها در حد بالایی هستش و در هر رنج قیمتی مدلهای پیشنهادی فرق میکند

      پاسخ
      • یونس در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۱

        باسلام و عرض خسته نباشید .من میخواستم تلویزیون ۵۵ یا ۶۰ اینچ بگیرم نمیدونم کدوم برند و مدلی رو خرید کنم لطفا راهنمایی کنید .قیمت مهم نیست

        پاسخ
        • در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

          سلام مدلهای زیادی بین مارکهای الجی سونی و سامسونگ موجود هستش که هر کدام ویژگی های خاص خودشون رو دارن در صورت امکان با مشاوران فروش سایت تماس بگیرید تا اطلاعات جامعتری دریافت کنید

          پاسخ
  • محمد در تاریخ ۲۴ تیر ۱۴۰۰

    سلام وقت بخیر نظرتون راجب به تلویزیونun8060الجی55اینچ چیه از نظر کیفیت تصویروبقیه امکاناتش موندم بخرم یانه؟یا مدل بهتری پیشنهاد میکنید ممنون راهنمایی کنید

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۴ تیر ۱۴۰۰

      سلام مدل با کیفیت و عالیی هستش ولی اگه بتونید بیشتر هزینه کنید مدل نانوسل NANO80 گزینه بهتری برای خرید می باشد.

      پاسخ
      • محمد در تاریخ ۲۴ تیر ۱۴۰۰

        اخه نانو یکم هزینه ش بالاست الان شما پیشنهاد میدین که این مارک خوبیه درسته فرقش با نانو چیه کلا میخوام بدونم کدوم مارک الجی از لحاظ کیفیت تصویر بهتره حالا بجز نانو که گفتین ممنون

        پاسخ
        • در تاریخ ۲۴ تیر ۱۴۰۰

          به زبان ساده نانوسل باعث میشه رنگهای تلویزیون با همدیگه قاطی نشن کنتراست تصویر رو بالا تر میبره

          پاسخ
          • احمدرضا جعفرزاده در تاریخ ۲۸ تیر ۱۴۰۰

            سلام
            وقتتون بخیر
            بین نانو ۸۰ و نانو ۸۶ ال جی تو سایز ۵۵ کودومو پیشنهاد میدین ؟
            یا تو سایز ۵۵ تو رنج ۲۰ تا ۲۵ میلیون چی بخریم بهتره

          • در تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۰

            سلام خب این دو مدل مشخصه که Nano86 مدل بالاتری هستش و از لحاظ پردازنده و سرعت تصویر در رده بالاتری قرار دارد.
            تو این رنج قیمتی هم میتونید NANO86 سال 2021 خرید کنید هم NANO90 سال 2020

  • Misagh در تاریخ ۵ تیر ۱۴۰۰

    با عرض سلام و خسته نباشید …میخواستم بدونم بین قیمت ۱۶ یا ۱۷ چه تلویزیونی و چه مارکی رو پیشنهاد میدید چندتا رو بهم بگید مرسی ….کیفیت تصویر و صدا هم مهم هستش.

    پاسخ
    • در تاریخ ۵ تیر ۱۴۰۰

      سلام تو مارک سونی X7500H ، مارک الجی 55NANo80 و در مارک سامسونگ مدل tu8500 بهترین گزینه ها برای خرید هستن _ برای اطلاعات بیشتر با فروشندگان سایت در ارتباط باشید

      پاسخ
  • میلاد حیدری در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۰

    سلام خداقوت،من کلا تو ۵۵ اینچ موندم چی بخرم به نظر شما بهترین ۵۵ اینچ الجی کدومه

    پاسخ
    • در تاریخ ۲ تیر ۱۴۰۰

      سلام_ اگه سری های LED رو مدنظر داشته باشید Nano90 بالاترین مدل هستش و اگه OLED ها ر بخواید مدل C1 بالاترین مدل هستش حالا بسته به بودجه مشتری هم مدل های پیشنهادی فرق میکنن

      پاسخ
      • فرهاد۲۱۳۳ در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱

        سلام من میخوام ی تلویزیون ال جی در رنج قیمتی ۲۵ میلیون بخرم چه مدلی رو پیشنهاد میدین

        پاسخ
        • در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱

          سلام بهترین گزینه NANO84 هست

          پاسخ
  • علی در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۰

    سلام تا 14ملیون چی پیشنهاد میکنیین هرکسی یک چیز میگه هرکسی میگه مال بقیه خوب نیست مال ماهویه الجی سونی سامسونگ که همشون میگن قاچاق ای بلاخره ما چی بخریم

    پاسخ
    • در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۰

      سلام_ شما تو این رنج قیمت میتونید سری 7های الجی و سامسونگ سال 2020 رو تو سایز 55 اینچ که هم کیفیت تصویر بالا و هم توان صوتی و ویژگیهای خوبی را دارند خریداری کنید مدلهای پیشنهادی از هر دو مارک نیز مدل TU7000 از سامسونگ و UN711 از الجی هستش که برای قیمت دقیقش هم میتونید از کارشناسان فروش سایت استعلام بگیرید البته مارک سونی به خاطر اعتبار بیشتر مارکش قیمت محصولاتشون یکم بالاتر از سایر مارکهاست پس تو برند سونی سایز 49 اینچ و بخصوص x7500H پیشنهاد میشود.

      در مورد این که میگن مال بقیه فرق میکنه شما در هنگام خرید میتونید مدل رو با سایت الجی مطابقت بدید وگرنه یک مدل خاص فرقی نمیکنه از هر جایی بگیرید ولی روش ارسال و تحویل مهمه

      این اجناس به شیوه قاچاق وارد کشور نمیشوند و همه دارای 18 ماه گارانتی میباشند

      پاسخ
  • رضااحمدی در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

    باسلام بامبلغ حدود۲۲میلیون تومن ۵۵اینچ ۳مدل از۳برندشماکدامیک ازمدل هاروبرای خریدپیشنهادمیکنید.خواهش میکنم بترتیب عنوان کنید.باسپاس ازشما

    رضا

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

      سلام_ میتونید بین گزینه های X9000H سونی _ Q70T سامسونگ و Nano90 الجی یکیو انتخاب کنید

      پاسخ
  • MMG70 در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

    سلام عصر بخیر
    من بین انتخاب مدل های 55 اینچ زیر موندم
    LG NANO 80 ….2020
    Sony x9000H
    Samsung TU 8100
    Samsung Q70T

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

      سلام دوست عزیز وقت تون بخیر، این مدل هایی که مد نظر دارید از نظر قیمت و امکانات خیلی با هم فرق دارند. اگر بخوام یه ترتیب ساده پیشنهاد بدم به ترتیب 1: X9000H و 2: Q70T و 3: NANO80 و در آخر TU8000 رو پیشنهاد میدم. حتماً قبل از خرید با مشاورامون تماس بگیرید و از مشاوره رایگان مون استفاده کنید تا بهترین مدل رو با قیمتی که مد نظر دارید تهیه بکنید.

      پاسخ
      • رها در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

        سلام لطفا تلویزیون 55 اینچ در رنج قیمت 20 تا 25 میلیون بهم معرفی میکنید

        پاسخ
  • مهراد در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

    سلام نظرتون درباره تلویزیون سونی 8000H چیه، چطوره؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

      سلام و دروید آقا مهراد گل؛ اگر بخوام با تلویزیون های سری 8 دیگه مقایسه اش کنم، بدون شک کیفیت X8000H بالاتره ولی به همین نسبت قیمتش هم بیشره، حالا دیگه این به شما بستگی داره می خوای برای تلویزیون چقدر هزینه کنی؟ حاضری برای کیفیت بیشتر قیمت بالاتری برای تلویزیون پرداخت کنی؟ یا خیر. پیشنهاد می کنم، حتماً با مشاورامون تماس بگیری تا خیلی تخصصی تر راهنماییت کنن.

      پاسخ
  • رضا در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

    سلام من یه تلویزیون 55 با قیمت حدود 10 میلیون میخام چه مدلی پیشنهاد میکنید؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

      باسلام
      گزینه های زیادی تو این رنج قیمت موجود هست مثل تلوزیون های 55 اینچ هایسنس و شیاومی و برای اطلاعات دقیق تر با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

      پاسخ
      • سام در تاریخ ۲ اسفند ۱۴۰۰

        سلام خسته نباشید .تو رنج ۱۵ تا ۲۰ شما چ مدلی رو پیشنهاد میدین.
        سری جدید باشه فقط …

        پاسخ
        • در تاریخ ۳ اسفند ۱۴۰۰

          سلام – مدلهای Nano80 الجی AU9000 سامسونگ و همچنین Q1e شیاومی مدلهای مدنظر برای خرید هستن

          پاسخ
          • مسعود ن در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۱

            سلام، من au9000 سامسونگ داشتم و خونه پدر هم یه ال جی nano80 داریم، سامسونگ که اسمش هوشند بود، تایزن برنامه های محدودی داره که اونم تحریمه فروختم یه شیائومی Q1e خریدم، غیر اینکه یه اندروید عالی داره حتی کیفیت تصویر هم عالیه، صدا هم بی نظیره. با سامسونگ صدا همیشه روی 40 بود ولی با شیائومی روی 10 بیس میزنه، واقعا بهترین گزینه 55 اینچ به صرفه شیاومی q1e هست، تصویر هم که qled هست

          • در تاریخ ۵ آبان ۱۴۰۱

            بله دقیقا مشکل اصلی تلویزیون های ال جی و مخصوصا سامسونگ محدودیت نصب برنامه هست. ما همیشه توی ویدیوهایی که بررسی محصول انجام میدیم به این نکته اشاره می کنیم.
            Q1E هم یکی از بهترین تلویزیون های بازاره که خیلیا ازش راضی بودن قیمتشم خیلی مناسبه

          • صالح در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۱

            سلام خسته نباشید ،جسارتا مدل نانوسل مارک ال جی را میگن برا مصرف خانگی و روشن بودن تلوزیون برا چند ساعت توصیه نمیشود و باعث سوختن آن میشود آیا این موضوع درست هست ؟ممنون از راهنمایی شما

          • در تاریخ ۲۱ آبان ۱۴۰۱

            سلام و خسته نباشید
            این حرف ها همش شایعه ست تی چندین سالی که تلویزیون های نانوسل در بازار ایران به فروش می روند و ما این مدل های ال جی رو به مشتریامون دادیم هیچ کسی این حرفو نزده و نانوهای ال جی جزو پرفرش ترین تلویزیون های بازار هستن. با اطمینان می گم این شاعیه ست و صحت نداره بهتره نظر چن کارشناس کاربلد را جویا شوید.

        • علیرضا شریف بخش در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱

          سلام و عرض ارادت ، من یه تلویزیون ۵۵ اینج با کیفیت عالی و امکانات خوب و بروز تو رنج قیمتی ۳۰تا ۳۵ میلیون تومانی می خوام لطفاً راهنمائی بفرمائید. متشکرم

          پاسخ
          • در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

            سلام و خسته نباشید گزینه های خرید برای شما زیادن به نظرم بهترین ها برای شما توی ال جی qned80 2022 – توی سامسونگ q70b و توی سونی x85k هست همه تلویزیون ها گیمینگ و دارای رفرش ریت 120 هرتز هستن. بسته به سلیقه تون می تونید یکی از این مدل ها رو انتخاب کنید.

          • نيما در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

            سلام و وقتتون به خیر
            سوالی داشتم در بین مدل های 55 اینچ مدلی که قابلیت های هوشمند کامل تری داشته باشه مثلا از بابت نرم افزار ها و حتی نصب VPN ها و کیفیت صدای مطلوبی برای گوش کردن پادکست ها داشته باشه تا رنج ٢٣ میلیون چه گزینه ای رو پیشنهاد می کنید. من واقعا دچار سردرگمی شدم و نمیتونم تصمیم بگیرم ولی قابلیتهایی که گفتم برام خیلی مهمه. ممنون

          • در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

            سلام و درود
            شما باید تلویزیون خریداری کنید که سیستم عامل اندروید داشته باشه که بشه VPN نصب کرد و قیمت مناسبی هم داشته باشه مارک شیائومی خریداری کنید.

      • ارس در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

        با سلام و وقت بخیر لطف بفرمایید تا 25تومن tvمارک ال جی سایز ال جی چی بخرم ممنون از راهنمایتون

        پاسخ
        • در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

          سلام بهترین گزینه 55 نانو 84 مدل 2022 هست برای این رنج قیمت عالیه.

          پاسخ