تلویزیون سامسونگ s95b
کیفیت تصویر تلویزیون s95b
تصویر تلویزیون samsung s95b
کنتراست بی نهایت اولد سامسونگ s95b
ضخامت 3.8 میلی متری s95b
طراحی پشت تلویزیون s95bg
نمایش طیف رنگ در s95b
تلویزیون کیودی اولد سامسونگ s95b
تلویزیون samsung qd-oled s95b
تلویزیون سامسونگ s95b
ریموت کنترل اسمارت s95b سولار
نمایشگر فورکی تلویزیون سامسونگ s95b
گیمینگ تلویزیون سامسونگ s95b
نمایشگر بی حاشیه سامسونگ s95b
فریم نازک s95b
پایه تلویزیون سامسونگ s95b
ضخامت قاب تلویزیون سامسونگ s95b
نمایشگر تلویزیون اولد سامسونگ s95b
فریم صفحه نمایش samsung s95b

تلویزیون سامسونگ S95B اولد

Samsung TV S95B QD-OLED 4K Gaming 2022

تومان۱۰۶.۵۰۰.۰۰۰

پاک کردن
ویژگی های محصول
  • مدل
    S95B
  • برند
    سامسونگ
  • سال ساخت
    2022
  • کیفیت تصویر
    4K
  • نوع صفحه نمایش
    OLED
  • کشور مونتاژ
    مجارستان
  • رفرش ریت
    120 هرتز با HDMI 2.1
  • سیستم عامل
    Tizen 6.0
  • توان صوتی
    60 وات
  • منو فارسی
    دارد
  • سایزهای موجود
    55، 65 اینچ
  • کاربردی
    خانگی، گیمینگ، تماشای فیلم
  • پنل
    QD-OLED
  • پردازنده
    Neural Quantum Processor
  • بک لایت
    ندارد
  • زاویه دیدگسترده
    دارد
  • نسخه‌های HDR
    HDR10+
  • Local Dimming
    ندارد
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • حداکثر ضخامت
    39.9 میلی‌متر
شناسه محصول : S95B
4.60/5.0
برند : سامسونگ
تومان۱۰۶.۵۰۰.۰۰۰
پاک کردن
مشاهده شرایط گارانتی ( طلایی - نقره ای )

تلویزیون سامسونگ S95B به عنوان اولین نمایشگر OLED این شرکت شناخته می‌شود که این برند را به سمت فاز جدیدی از رقابت‌ها هدایت می‌کند. سامسونگ در سال 2022 با وارد شدن به میدان رقابت نمایشگرهای اولد قصد دارد بازی را برای رقبای خود سخت‌تر کند. پیشرفته بودن باعث شده که تلویزیون سامسونگ قیمت بالاتری نسبت به مدل های میان رده داشته باشد و اینجا مسیر این محصول از مدل های اقتصادی جدا می شود.

تلویزیون اولد سامسونگ S95B نماینده‌ای برای تصاحب اعتبار چندین ساله اولدها است که از هر نظر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. ترکیب کنتراست بی‌نهایت، عملکرد گیمینگ بی‌نقص و روشنایی بالا همگی دست به دست هم داده‌اند تا این محصول جدید سامسونگ بتواند یک انتخاب عالی برای کاربران بلندپرواز باشد.

در صورتی که قصد خرید تلویزیون QD-OLED دارید، پیشنهاد می‌کنیم جدیدترین نسخه این سری یعنی تلویزیون سامسونگ S95D مدل 2024 را بررسی کرده و به جای نسخه قدیمی‌، مدل جدیدتر را خریداری کنید.

ویدیو بررسی و انباکس تلویزیون سامسونگ S95B

 

ویدیو مقایسه تلویزیون سامسونگ S95B با ال جی OLED C2

سامسونگ برای ارتقاء کیفیت تصویر از پردازنده هوشمند خود استفاده می‌کند. در کنار پردازنده Neural Quantum 4K همه چیز را واقعی و زنده مشاهده خواهید کرد! این پردازنده کوانتومی که در بهبود وضوح تصویر نقش بسزایی داشته است تا حد زیادی نیز در ارتقای کیفیت تصویر تلویزیون به وضوح 4K مؤثر بوده است. جزئیات غیرقابل تصور در محتوای HDR را احساس کنید و از کیفیت خیره کننده با وضوح رنگی منحصر به فرد لذت ببرید. فناوری دالبی اتموس (Dolby Atmos) و OTS در صحنه دست به دست هم داده اند تا بهتر صدای ناشی از تلویزیون را با جزئیات کامل خلق نمایند. با این وجود ریزترین جزئیات صدا را نیز از دست نخواهید داد.

معرفی تلویزیون سامسونگ S95B با مشخصات عالی

این محصول جدید کره‌ای‌ها رقیبی برای تلویزیون ال جی C2 با فناوری OLED Evo به حساب می‌آید که البته روشنایی به مراتب بالاتری دارد ولی همچنان ال جی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. تلویزیون سونی A95K هم از پنل QD-OLED استفاده کرده اما قیمت نجومی آن موجب می‌شود چشم‌مان را بر روی مقایسه‌اش ببندیم. مدل دیگر تلویزیون سامسونگ QN90B است که قیمت به مراتب ارزان‌تری دارد ولی روشنایی بالاتری ارائه می‌دهد اما همچنان در بحث کنتراست در مقابل اولد کم می‌آورد.

ویژگی / مدل S95B C2 A95K
برند سامسونگ ال جی سونی
سال تولید 2022 2022 2022
سایز (اینچ) 55، 65 42، 48، 55، 65، 77، 83 55، 65، 77
سیستم عامل Tizen WebOS Google TV
پردازنده Neural Quantum Alpha 9 Gen 5 XR
نوع پنل QD-OLED Evo QD-OLED
رفرش ریت 120Hz 120Hz 120Hz
زمان پاسخگویی (ms) 0.2 0.2 1
روشنایی (نیت) 910 842 983
امتیاز محصول 9.4 9.6 9.5

بلندگوهای 60 واتی به انتشار صدای فراگیر و همه‌جانبه در فضای اتاق کمک شایانی کرده اند؛ به همین دلیل دیگر نیازی به خرید ساندبار ندارید. برای بهره‌گیری از عصر جدید امکانات هوشمند، سیستم عامل تایزن (Tizen) به صورت هوشمندانه سازمان دهی شده است و با وجود امکانات متنوع آن به هزاران ساعت محتوای آنلاین و چندین قابلیت هوشمند دسترسی خواهید داشت. به مدل مشابه سال بعد این تلویزیون که نگاه بیاندازیم تلویزیون سامسونگ S95C را می بینید که با رفرش ریت 144 هرتزی و توان صوتی 70 وات به سرعت از S95B پیشی گرفته است؛ وجود سایز جدید و بزرگ 77 اینچ هم که دست کاربران را در انتخاب باز نگه داشته است.

بدنه این تلویزیون بسیار باریک طراحی شده و می توان در قسمت پایین آن نیز شاهد یک برآمدگی باشید که محل قرار گیری کابل های آن به شمار می آید. پایه به صورت صفحه‌ای و در وسط دیزاین شده است؛ از این رو نمای ظاهری خیره کننده این محصول را تکمیل کرده است. با وجود ظرافت در طراحی و کیفیت عالی اولد انتظار می رود که قیمت تلویزیون سامسونگ S95B نسبتا بالا باشد.

عکس طبیعی تلویزیون s95b samsung

طراحی پشت تلویزیون سامسونگ s95b
ریموت تلویزیون سامسونگ s95b
زاویه دید تلویزیون سامسونگ s95b
لیبل تلویزیون سامسونگ s95b
کیفیت تلویزیون سامسونگ s95b 2022
کارتون و جعبه تلویزیون s95b
کنتراست تصویر s95b
ضخامت تلویزیون s95b سامسونگ
ریموت کنترل تلویزیون s95b
بدنه و طراحی پشت تلویزیون s95 با بدنه فلزی
تلویزیون سامسونگ s95b
نمایش تصویر در تلویزیون s95b
کیفیت بی نظیر s95b
نمایش رنگ در تلویزیون s95b
وضوح تصور s95b سامسونگ
طراحی پایه s95b

LaserSlim؛ تعریف جدیدی از زیبایی

طراحی مدرن و شیک به عنوان اصلی ترین پتانسیل خرید تلویزیون بسیار حائز اهمیت بوده که همواره سامسونگ توانسته آن با بهترین شکل ممکن در تلویزیون های خود به اجرا درآورد. این مدل به عنوان جدیدترین نمایشگر این شرکت، تعریفی جدید از زیبایی در کنار سبک طراحی مدرن ارائه می‌دهد. ظرافت و باریکی بی حد و اندازه صفحه هر بیننده‌ای را متعجب می‌کند و همین به مزیت رقابتی اصلی اولدها شهرت دارد.

سامسونگ برای کاهش حواس پرتی و متمرکز سازی توجه شما به سمت تصاویر تا حد ممکن حاشیه اطراف نمایشگر را کاهش داده است. بدنه بسیار باریک طراحی شده که با مشاهده آن بهتر ظرافت کار را احساس خواهید کرد. البته در بخش پانل کمی ضخامت بیشتر شده که محل قرارگیری کابل های تلویزیون به شمار می آید. پایه به صورت صفحه ای طراحی شده و در قسمت پایین و در وسط تعبیه شده که زیبایی این مجموعه را تکمیل کرده است.

زیبایی خیره کننده در بدنه باریک تلویزیون اولد سامسونگ S95B

این پایه بسیار مستحکم بوده و از ایجاد لرزش بر روی میز جلوگیری خواهد کرد. بدنه را رنگ مشکی در بر گرفته است که به خوبی با دیگر لوازم هماهنگ شده و جلوه گر زیبایی در یک نگاه خواهد بود. اگر می خواهید فضایی شیک و خیره کننده را برای پذیرایی خود فرا بخوانید؛ خرید تلویزیون S95B با طراحی فوق باریک را به شما پیشنهاد می کنیم. کیفیت ساخت این مدل عالی بوده و می توان به کارایی فوق‌العاده آن در دراز مدت پی برد.

تصاویر در اولین تلویزیون اولد سامسونگ

سامسونگ با افزایش دامنه تولیدات خود و ارائه جدیدترین تلویزیون اولد در سال جدید قصد دارد که کاربران خود را از هر نظر بی نیاز کرده و افرادی را که همواره به دنبال بهترین ها می باشند را راضی نگه دارد. این برند نامبرده از خط تولید تلویزیون های QLED ،LED و Mini LED گذشته و با ورود به عرصه جدید تولید تلویزیون های اولد قصد دارد که شما را برای تجربه‌‎ای نوین از محتوای بی نقص آماده سازد. پشتیبانی از تکنولوژی OLED برای عرضه بالاترین وضوح تصویر از محتوای پر نور بسنده خواهد کرد و حس غوطه ور بودن در تصاویر زنده و طبیعی را منتقل می سازد.

کنتراست نا محدود با میلیارها پیسکل در S95B

سامسونگ در ساخت این تلویزیون منحصر به فرد از 8.3 میلیون پیکسل خود نور استفاده کرده است که به وسیله آن ها عملا شاهد کنتراست نا محدود و روشنایی خیره کننده خواهد بود. با تنظیم دقیق و کنترل نور تصاویر تجربه‌ای به شدت سینمایی خواهید داشت.

وضوح عالی از محتوای 4K

نمایش محتوای جذاب در وضوح بالا با کیفیت واقعی می تواند در تجربه بصری خیره کننده شما مؤثر بوده و بهترین لحظات دیداری را رقم بزند. کیفیت تصویر ارائه شده بر روی نمایشگر تلویزیون 4K بوده و برای نمایش بالاترین وضوح از جزئیات ریز عالی خواهد بود که در کنار نمایشگر اولد محتوای بی نقص را به معرض دید می گذارد. در این بخش می توان به چند عوامل تقویت کننده کیفیت تصویر در تلویزیون S95B اشاره کرد.

  • پردازنده Neo Quantum 4K
  • فناوری Quantum HDR OLED
  • رفرش ریت 120 هرتز
  • حالت Eye Comfort
  • تقویت کننده عمق واقعی

پشتیبانی از فناوری کوانتوم دات منجر شده که نمایش طیف رنگی گسترده بر روی نمایشگر تلویزیون امکان‌پذیر باشد و شاهد وضوح رنگی بالا با کیفیت خیره کننده باشید، البته پشتیبانی از فناوری های دیگر ارتقا دهنده کیفیت تصویر منجر شده از محتوای بی نقص و با کیفیت لذت ببرید.

پردازنده Neo Quantum 4K

پردازنده تصویر به عنوان پایگاه اصلی تجزیه و تحلیل داده های بصری در تلویزیون به خوبی ایفای نقش کرده و به تقویت وضوح تصویر کمک شایانی خواهد کرد. سامسونگ جهت تقویت کیفیت تصویر و نمایش محتوای خیره کننده از پردازشگر تصویر Neo Quantum 4K در تلویزیون پشتیبانی به عمل آورده و از این طریق امکان نمایش محتوای بی نظیر را در بالاترین وضوح 4K به عمل آورده است. آنالیز عناصر تصاویر بر عهده این پردازنده کوانتومی بوده که با خلق تصاویر تقویت شده کمک می کند که دید بهتر از محتوای با کیفیت داشته باشید.

پردازنده قدرتمند Neo Quantum 4K برای آنالیز داده های بصری

لازم به ذکر است که با وجود این پردازشگر کارآمد می توان از نمایش محتوای همواره 4K اطمینان حاصل کرد. هر چیزی را که تماشا می کنید با 20 شبکه عصبی مجهز به هوش مصنوعی به 4K تبدیل شده و برای تجربه نوین از تماشای محتوای خیره کننده آماده خواهید شد. بدین وسیله هر گونه بی کیفیتی در تصویر در حال پخش شناسایی شده و به نزدیکترین وضوح از کیفیت 4K می رسد.

نمایش تصویر روان با طیف رنگی بالا

همانطور گه گفته شد سامسونگ از چند فناوری کارآمد جهت تقویت کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ S95B استفاده کرده است که هر کدام به نوبه خود در زمنیه نمایش محتوای خیره کننده مؤثر بوده است. فیلم ها، نمایش های تلویزیونی و محتوای HDR را در کیفیت عالی با دامنه رنگی گسترده مشاهده نمایید و شاهد محتوای با کیفیت باشید.

نمایش طیف رنگی گسترده با وضوح عالی در سامسونگ S95B

نمایش محتوای رنگی به وسیله فناوری Quantum HDR OLED امکان‌پذیر شده که طیف وسیعی از رنگ های زنده و طبیعی را به معرش نمایش می گذارد. تفاوت های ریز و ظریف را توسط این فناوری منحصر به فرد بهتر درک خواهید کرد. فناوری تقویت کننده عمق واقعی با ارتقای کیفیت تصویر جهت مشاهده جزئیات سوژه در تصاویر به خوبی عمل کرده و تصاویر را در کیفیت عالی به نمایش می گذارد تا بتوان به درک واقعی از تماشای تصاویر خیره کننده بپردازید.

حالت Eye Comfort

مشاهده طولانی مدت تلویزیون با ثبات نور نمایشگر مداوم می تواند ضرر و زیان های جبران نشدنی برای چشم انسان به همراه داشته باشد. سامسونگ جهت دید بهتر محتوای بصری و کاهش این ضرر و زیان ها به استفاده از حالت Eye Comfort در تلویزیون 4K سامسونگ S95B پرداخته اید که به وسیله آن نور نمایشگر در صورت نیاز کم یا زیاد خواهد شد. به طور مثال زمان غروب خورشید به دلیل اینکه نور محیط کاهش پیدا می کند نور صفحه نمایش نیز کمتر خواهد شد، در نتیجه نمایشگر تلویزیون نیز با تشخیص کاهش نور محیط به کم کردن نور خود می پردازد تا از ایجاد احساس خستگی و سوزش در چشم انسان جلوگیری نماید.

به علاوه در هنگام طلوع خورشید و افزایش نور محیط برای درک بهتر جزئیات عمیق، نور نمایشگر افزایش پیدا خواهد کرد. در نتیجه با کاهش نور آبی احساس خستگی از بین رفته و در راحتی کامل از محتوای مورد علاقه خود لذت خواهید برد. خالی از لطف نخواهد بود که در این بخش به فناوری ضد انعکاس تصویر Anti-Reflection اشاره ای داشته باشیم که میزان حواس پرتی را با جلوگیری از انعکاس نور بر روی نماشگر تلویزیون کاهش می دهد. در نتیجه هنگام مشاهده محتوای مورد علاقه خود خبری از انعکاس نور لامپ و خورشید بر روی نمایشگر تلویزیون نخواهد بود.

تجربه بازی هیجان انگیز با سامسونگ S95B

اجرای گیم پلی روان و بدون تاخیری یکی از اصلی ترین انتظارات افراد گیمر به شمار می آید که هنگام خرید تلویزیون به دنبال آن هستند. تلویزیون سامسونگ S95B به عنوان جدیدترین کنسول بازی از برند سامسونگ قصد دارد که تجربه ی بازی فوق‌العاده را برای شما امکان‌پذیر سازد. رفرش ریت 120 هرتز، پورت HDMI 2.1، تاخیر ورودی کم از جمله ویژگی های گیمینگ این محصول منحصر به فرد به شمار می آید.

تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شود، زیرا پشتیبانی از فناوری Motion Xcelerator Turbo+ منجر شده که برای مشاهده تصاویر بدون تاری و پرش تصویر آماده باشید و از اجرای بازی هیجان انگیز و لذت بخش نهایت لذت را تجربه نمایید. با این وجود می توان گفت که به راحتی آخرین کنسول بازی خود را به تلویزیون متصل کرده و از اجرای بازی هیجان انگیز نهایت لذت را دریافت کنید. بنابراین این تلویزیون کم‌نظیر به خوبی نیاز شما را در زمینه اجرای بازی خیره کننده تکمیل خواهد کرد.

تجربه غرق در صدای همه جانبه

به همان اندازه که کیفیت تصویر تلویزیون حائز اهمیت می باشد، توان صوتی آن نیز مورد توجه قرار گرفته و می تواند در تعیین ارزش خرید آن مؤثر باشد. سیستم بلندگوی 2.2.2 کاناله تلویزیون اسمارت سامسونگ S95B صدا را در توان 60 وات به صورت همه‌جانبه و با کیفیت انتشار خواهد داد و از این طریق برای تجربه شنیداری وسوسه کننده آماده خواهید شد. پشتیبانی از ووفر منجر شده که باس صدا تقویت شده و صدا را در کیفیت بهتر دریافت نمایید.

پخش صدای غنی شده به جزئیات با توان بالا سامسونگ s95b

با وجود این توان صوتی خیره کننده می توان اعتراف کرد که در کنار تجربه تماشای وسوسه کننده از شنیدن ریزترین جزئیات صدا لذت خواهید برد. دالبی اتموس کاراترین فناوری دالبی در این تلویزیون به شمار می آید که به پخش صدای فراگیر و همه‌جانبه کمک شایانی خواهد کرد.

صدایی که حرکت صحنه را دنبال می کند!

سامسونگ برای اینکه بهترین تجربه تلویزیونی شما را با سامسونگ S95B رقم بزند از فناوری های تقویت کننده صدا پشتیبانی به عمل آورده است. همانمطور که گفته شد این تلویزیون به توان صوتی بالایی مجهز شده است و سامسونگ برای غوطه وری بیشتر در محتوای بی نقص از فناوری ردیابی صدای شی در صحنه پشتیبانی کرده است.

با وجود این فناوری کوچکترین حرکت در تصاویر ردیابی شده و صدای آن همزمان با تصویر پخش خواهد شد تا بتوانید بهترین لحظات خود را تجربه نمایید. جهت تکمیل شدن صدای خیره کننده در این محصول کم‌نظیر می توانید شاهد استفاده از فناوری Dolby Atmos نیز باشید که توسط آن پخش صدای فراگیر و همه‌جانبه میسر خواهد شد. در نتیجه جزئیات صدا را به خوبی حاصل خواهید کرد و در محتوای وسوسه کننده غرق خواهید شد.

قابلیت Q-Symphony در تلویزیون سامسونگ S95B

چنانچه که توان صوتی تلویزیون S95B بالا می باشد دیگر نیازی به هزینه کردن اضافی برای تهیه ساندبار نخواهد بود و صدا واضح و در توان بالا به صورت رسا پخش خواهد شد. سامسونگ برای آن دسته از کاربرن که باز هم به خرید ساندبار تمایل دارند، از قابلیت Q-Symphony بهره گرفته است تا پخش صدای هماهنگ شده بین تلویزیون و ساندبار فراهم باشد. با وجود این قابلیت جذاب ساندبار انتشار صدای همگام شده با تلویزیون را امکان‌پذیر می کند تا تجربه شنیداری خیره کننده و لذت بخش را برای شما به ارمغان آورد.

پلتفرم جذاب تلویزیون سامسونگ S95B

امکانات اسمارت در تلویزیون ها به بخشی جدا ناپذیر مبدل شده و معمولا همه کمپانی ها در تلاش هستند که تلویزیون های خود را با ویژگی های اسمارت روانه عرصه رقابتی کنند. تلویزیون سامسونگ S95B محصولی منحصر به فرد از برند سامسونگ با سیستم عامل کاربردی تایزن روانه بازار شده است و بدین وسیله تجربه تلویزیونی شما را تقویت بخشیده و دسترسی به جدیدترین امکانات و سرگرمی ها را میسر ساخته است.

سیستم عامل کاربردی تایزن برای سرگرمی های بی وقفه در تلویزیون سامسونگ s95b

این سیستم عامل منحصر به فرد بر پایه ی رابط کاربری Smart Hub طراحی و روانه بازار شده است. با این وجود زمان کمتری را صرف جستجو کنید و زمان بیشتری را از تماشای محتوای مورد علاقه خود لذت ببرید. فیلم، بازی، نمایش های تلویزیونی و هر آنچه را که می خواهید را به راحتی بیابید و مشاهده کنید. در این بخش به چند مورد از امکانات فوق‌العاده ای که با سیستم عامل تایزن دریافت خواهید کرد، اشاره می کنیم:

  1. دستیار صوتی گوگل، الکسا و بیکسبی
  2. مرورگر اینترنت و وب گردی
  3. اشتراک گذاری صفحه با Tap View
  4. کنترل هوشمند با SmartThings
  5. برنامه های رایگان با Samsung TV Plus
  6. اعمال سریع دستورات صوتی شما

یکی از ویژگی های قابل تقدیر در تلویزیون سامسونگ S95B پشتیبانی از دستیار صوتی می باشد که منجر به محبوبیت بیشتر آن جهت سهولت کنترل و تنظیم آن شده است. این محصول بی نظیر از دستیار صوتی گوگل، الکسا و بیکسبی پشتیبانی به عمل آورده است و از این طریق به شما امکان می دهد تا به وسیله صدای خود هر آنچه را که دوست دارید را از تلویزیون بخواهید تا پخش کند. با این وجود کاربر می تواند بدون نیاز به ریموت کنترل از تلویزیون بخواهد تا پخش محتوای مورد علاقه آن را پخش نماید، کانال را تغییر دهد، صدا را کم و زیاد کند و یا آخرین وضعیت آب و هوایی را به اطلاع برساند. به تلویزیون دستور دهید و در کمترین زمان شاهد پاسخگویی سریع به آن باشید.

اشتراک گذاری تصویر با TapView

یکی از قابلیت های ویژه و کاربردی در تلویزیون ها که به آسان ترین شیوه امکان اشتراک گذاری تصویر را برای شما امکان‌پذیر کرده است، پشتیبانی از قابلیت TapView می باشد. با استفاده از این قابلیت جذاب شما می توانید تنها با یک ضربه آرام به تلویزیون به وسیله گوشی هوشمند خود، شاهد آینه سازی نمایشگر تلویزیون باشید و از تماشای محتوای درون گوشی بر روی نمایشگر بزرگ‌تر لذت ببرید.

یکی دیگر از قابلیت های جذاب که به شما امکان می دهد دو محتوا را به صورت همزمان بر روی نمایشگر تلویزیون نظاره گر باشید، قابلیت Multi View با وجود این قابلیت ویژه شما می توانید در طرفی از تلویزیون محتوای ورزشی یا فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید و در طرف دیگر نیز شاهد محتوای درون گوشی باشید، بدین ترتیب امکان مشاهده دو محتوا به صورت همزمان برای شما میسر شده است.

نتیجه گیری

سامسونگ به عنوان برندی شناخته شده و ابرقدرت در زمینه تولید و ساخت انواع تلویزیون ها هر سال به دنبال کسب موفقیت های بیشتر بوده و از این طریق طرفداران خود را راضی نگه داشته است. این برند شناخته شده که به تازگی از جدیدترین دستاورد خود یعنی تلویزیون S95B رونمایی کرده است که نشانگر شروع رقابت تنگاتنگی با تلویزیون های اولد ال جی و سونی خواهد بود. این تلویزیون کم‌نظیر از رزولوشن تصویر 4K بهره برده که تضمین دهنده نمایش با کیفیت ترین محتوا خواهد بود. پشتیبانی از پردانده کوانتومی در این تلویزیون نمایش محتوای همواره 4K را به کاربران وعده می دهد و تصاویر را در وضوح عالی به نمایش می گذارد.

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ s95b

پشتیبانی از فناوری های ارتقا دهنده کیفیت تصویر منجر شده که با کیفیت ترین تصاویر در معرض دید شما قرار گیرد. توان صوتی عالی بوده و سیستم صوتی 2.2.2 کاناله آن صدا را در توان 60 وات پخش خواهد کرد. پشتیبانی از سیستم عامل تایزن راه ارتباطی شما را با دنیایی از امکانات و ویژگی های اسمارت هموار ساخته است. دستیار صوتی برای اعمال ستورات صوتی شما در نظر گرفته شده و در کوتاه ترین زمان پاسخگوی درخواست شما خواهد بود. با وجود نمایشگر اولد و امکانات فوق‌العاده انتظار می رود که برای خرید تلویزیون سامسونگ S95B باید هزینه نسبتا زیادی را متقبل شویید، جهت مشاوره قبل از خرید می توانید با کارشناسان فروش ما در فروشگاه افرالند در ارتباط باشید.

 مشاهده S95B در سایت سامسونگ: samsung.com/s95b

ویدیو رضایت مشتری تلویزیون سامسونگ S95B را در این بخش می‌توانید مشاهده نمایید. این ویدیوها حاوی بازخورد و نظرات مشتریانی است که محصول را خریداری نموده و از ان استفاده کرده‌اند. شما نیز با دیدن این ویدیوها می‌توانید بازخورد خریداران را دریابید و از خرید خود مطمئن گردید.

آقای میرزایی از تهران
مشخصات کلی
مدل S95B
برند ال جی
سری 9
سال تولید 2022
کشور سازنده کره
کشور مونتاژ مصر
منوی فارسی ✔️
کاربری تماشای فیلم و سریالخانگیگیمینگلاکچری
مشخصات صفحه نمایش
سایز 55"65"
نوع صفحه نمایش OLED
نوع پنل QD-OLED
بک لایت
نوردهی صفحه پیکسل
تصویر
کیفیت تصویر 4K
رزولوشن

Resolution به تعداد پیکسل‌هایی که به صورت عمودی و افقی در تلویزیون قرار دارند نسبت داده می‌شود.

3840x2160px
ارتقاء رزولوشن (Resolution Upscale)

قابلیت Resolution Upscale محتوایی که کیفیت پایین‌تر از 4K دارند را ارتقاء می‌دهد تا با کیفیت‌تر نمایش داده شوند.

✔️
رفرش ریت

رفرش ریت یا نرخ بروز رسانی صفحه تعیین می‌کند که تصویر در هر ثانیه چند بار رفرش می‌شود. هر چه رفرش ریت بیشتر باشد، حرکت تصاویر سریع، روان‌تر خواهد بود و تاری تصویر کمتر می‌شود.

120 هرتز
پردازنده تصویر Neural Quantum Processor
فناوری HDR

فناوری High Dynamic Range باعث می‌شود تلویزیون طیف وسیع‌تری از کنتراست و رنگ را نمایش دهد؛‌ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند.

✔️
نسخه های HDR HDR10+
طیف رنگی گسترده

تلویزیون با کمک Wide Color Gamut وسعت رنگ گسترده‌تری را نمایش می‌دهد که منجر به نمایش رنگ‌‌های روشن‌تر، تیره‌تر و غنی‌تر می‌شود؛ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر نمایش داده می‌شوند.

✔️
پنل ضد انعکاس نور

فناوری Anti Reflection انعکاس نور مستقیم (مانند نور لامپ یا خورشید) را به حداقل می‌رساند و موجب نمایش تصاویر واضح‌تر و دقیق‌تر می‌شود.

✔️
سایر قابلیت های تصویر 100% حجم رنگ با نقطه کوانتومیAmbient Mode برای تشخیص روشنایی و رنگارتقاء کیفیت تصاویر با کمک هوش مصنوعیبهره مند از فناوری Anti Reflection در صفحه نمایشپخش ویدیوهای 360 درجه با قابلیت 360 Video Playerپشتیبانی از Game Bar برای گیمینگ حرفه ای ترتشخیص هوشمند رنگ و روشنایی صفحهتقویت کننده عمق واقعیحالت HGIG مخصوص گیمینگحالت فیلمدارای گواهینامه معتبر فناوری حفاظت از چشم ها Eye Careزاویه دید گستردهفرمت HDR 10+ و HLGفناوری Adaptive Picture برای ارتقاء کیفیت تصویر همسو با محتوافناوری ALLM برای کاهش تاخیر ورودی به صورت خودکار (ارتقاء کیفیت و سرعت بازی ها)فناوری LED Clear Motionفناوری ارتقای رزولشن AI Upscaleفناوری تصویر Auto Motion Plusقابلیت Game Motion Plus برای افزایش سرعت و روان تر شدن بازی هاکاهش لرزش و تاری تصویر Motion Xcelerator Turbo+کنتراست Self-illuminating LEDنمای بازی فوق العاده گستردهنمایش صاف و روان تصاویر با رفرش ریت 120 هرتز (موشن ریت 240 هرتز)نمایش محتوا بر اساس دیدگاه سازنده FILMMAKER MODEیک میلیارد رنگ با One Billion Color
گیمینگ
رفرش ریت متغیر

VRR مخفف Variable Refresh Rate و به معنای رفرش ریت متغییر است و به زبان ساده؛ به تلویزیون اجازه می دهد تا میزان رفرش ریت خود را در زمان واقعی با فریم ریت خروجی کنسول بازی یا سیستم کامپیوتری تنظیم کند.

✔️
کاهش تاخیر ورودی خودکار

ALLM یا Auto Low Latency Mode به تلویزیون اجازه می‌دهد تا به صورت اتومات، همزمان با اتصال به کنسول بازی به حالت Game Mode تغییر کند و در نتیجه تاخیر ورودی تلویزیون به حداقل می‌رسد تا بازی روان‌تر و سریع‌تر اجرا شود.

✔️
پشتیبانی از HGIG

HGIG‌ یا HDR Gaming Interest Group با هدف نمایش دقیق تصاویر با کیفیت HDR در بازی‌ها است تا بدون توجه به شرکت سازنده تلویزیون، تصاویر و رنگ‌های HDR در بازی‌ها نمایش داده‌ شوند.

✔️
حالت بازی

Game Mode با کاهش تاخیر ورودی در بازی، سرعت عمل و تجربه گیمینگ بهتری را رقم می‌زند.

✔️
پشتیبانی از FreeSync Premium Pro

FreeSync Premium Pro یک فناوری است که به تلویزیون اجازه می‌دهد تا نرخ رفرش ریت صفحه را با نرخ رفرش ریت کارت گرافیک Freesync در کنسول بازی سازگار کند. این به جلوگیری از تاری و پارگی تصویر می‌انجامد و تجربه بازی را بهبود می‌بخشد. نسخه Pro به نسبت نسخه قبلی از قابلیت VRR هم پشتیبانی می‌کند.

✔️
امکانات هوشمند
سیستم عامل Tizen
ورژن سیستم عامل 6.0
رابط کاربری Smart Hub
دستیارهای صوتی AlexaBixbyGoogle Assistant
جستجوی صوتی ✔️
مرورگر وب

Web Browser یک مرورگر سرخود برای امکان جستجو در فضای وب است.

✔️
اتصال به گوشی ✔️
پشتیبانی از AirPlay2

AirPlay 2 نسخه پیشرفته‌تر Airplay1 است که توسط شرکت Apple توسعه یافته تا بتوان دستگاه‌های این شرکت را به تلویزیون و سایر نمایشگرها وصل کرد.

✔️
سیستم صوتی
توان خروجی صدا 60 وات
سیستم صوتی 2.2.2 کاناله
تکنولوژی صوتی Dolby Atmos
حالت های صدا CinemaDialogueSportStandard
فناوری صوتی Active Voice AmplifierBluetooth AudioMultiroom LinkQ-Symphonyپشتیبانی از صدای دوگانه (بلوتوث)
درگاه‌های ارتباطی
پورت HDMI ✔️
تعداد پورت HDMI 4 عدد
نسخه‌ های HDMI HDMI2.1
پورت USB ✔️
تعداد پورت USB 2 عدد
بلوتوث (Bluetooth) ✔️
وای فای (Wi-Fi) ✔️
پشتیبانی از IR Blaster ✔️
گیرنده‌ آنتن (Digital)ماهواره (Satellite)
نوع گیرنده گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C2)
طراحی
رنگ بدنه مشکی
رنگ فریم مشکی
رنگ پایه خاکستری
نوع پایه صفحه ای
نصب روی دیوار ✔️
اندازه VESA 300x200
لوازم جانبی
پایه رومیزی ✔️
پیچ اتصال پایه ✔️
ریموت کنترل ✔️
باتری ریموت ✔️
دفترچه راهنما ✔️
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5

  1. raha در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲

    سلام و عرض ادب
    ببخشید پزیرایی خونه من حدودا تاریک و کم نور است بنظرتون تلویزیون s95b برای خومه م جوابگو می باشد؟!

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

      سلام جناب این تلویزیون یکی از شاهکا های برند سامسونگ بوده که برای محیط های روشن و تاریک فوق العاده است و بهترین کیفیت تصویر را در اختیارتان قرار می دهد.

      پاسخ
  2. سرور رحمان پور در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۲

    سلام وقتتون بخیر؛ ببخشید تلویزیون s95b احتمال پیکسل سوختگی داره یا نه و برای محیط روشن مناسبه؟!
    سوال دومم بین تلویزیون qn95b و s95b کدوم مدل از لحاظ کیفیت تصویر، گیم و تماشای فیلم و سریال بهتر عمل می کند؟!

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

      سلام جناب وقتتون بخیر، تلویزیون S95B یکی از معرکه ترین تلویزیون های شرکت سامسونگ می باشد که از هر نظری فوق العاده ست. احتمال پیکسل سوختگی در تلویزیون S95B تا 99 % نسبت به تلویزیون های OLED کاهش یافته و به دلیل کنتراست بالای 1000 نیت برای هر محیطی مناسب می باشد. تلویزیون S95B و QN95B تفاوت فاحشی باهم ندارند اما S95B از کنتراست نسبتا بالاتری برخوردار می باشد و پیشنهاد ما به شما تلویزیون S95B است.

      پاسخ
  3. sina. sazesh در تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۲

    روزتون خوش ببخشید من بین این تلویزیون و الجی c2 و g2 و سونی a95k نمیدونم کدوم انتخاب خوبتریه و‌ کدومو بخرم
    اگه راهنماییم کنین ممنون میشم

    پاسخ
    • در تاریخ ۶ خرداد ۱۴۰۲

      سلام وقتتون بخیر تلویزیون a95k و g2 حدودا باهم رقابت می کنند اما تلویزیون c2 توانایی رقابت با انها را ندارد. در وقع انتخاب بین انها کمی سخت بوده اگر بین ای سه مدل انخاب کرد اول تلویزیون s95b و تلویزیون سونی a95k و g2 بعد مدل c2 رو پیشنهاد می دهیم و گزینه های بهتری به حساب می آیند.

      پاسخ
  4. delbar22 در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام وقتتون بخیر، ببخشید حداکثر روشنایی s95b در حالت HDR و SDr و گیمینگ حدودا چقدر می باشد؟!

    پاسخ
    • در تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۲

      سلام وقتتون بخیر تلویزیون S95B یکی از بهترین نمایشگر های 2022 می باشد که از همه لحاظ فوق العاده می باشد و از کیفیت ساخت خوبی بهره برده است. این تی وی در موقع تماشای محتوای SDR تقریبا 423 نیت روشنایی را به شما ارائه می دهد و در حین تماشای محتوای HDR حدودا 910 نیت را در اختیارتان قرار می دهد و در حین بازی HDR به 880 نیت می رسد. اگر شما تلویزیونی با روشنایی زیاد و در عین حال کیفیت تصویر خوبی می خواهید پیشنهاد ما به شما تلویزیون QN95B می باشد.

      پاسخ
  5. Arezo rezaiy در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام روزتون خوش، بنظرم این نمایشگر یکی از باکیفیت ترین تلویزیون های جهان بوده که می تواند رنگ های عجیب غریبی که هبچ تلویزیونی قادر با ارائه ان نیست را میتواند در اختیار کاربران قرار دهد، ایا این تلویزیون رو کی موجود میشه؟! میشه در سایت های خارجی سفارش داد؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سلام و درود جناب، بله قطعا همین طوره که شما فرمودید تلویزیون s95b رقیب اصلی تلویزیون g2 می باشد، و می توان گفت بهترین تلویزیون بازار به حساب می اید و علاوه بر حداکثر روشنایی زیادی که بین تلویزیون های OLED و QD-OLED را دارد با تلویزیون های بالارده مینی ال ای دی شرکت های مختلف نیز رقابت خواهد کرد و برای افرادی که محیطی با نور زیاد و روشن دارند باز مناسب می باشد متاسفانه فعلا این پرچمدار وارد ایران نشده اما به محض اینکه وارد گردد بدون شک بهترین تلویزیون بازار می باشد. در مورد اینکه امکان خرید این تلویزیون از سایت های خارجی هست یا نه اطلاعی ندارم باید از سایت های واسطه ای که خرید از خارج کشور را انجام می دهند بپرسید.

      پاسخ
  6. faranak در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام درود برشما؛ ببخشید بین تلویزیون های qn95a و qn95b و s95b به ترتیب کدام مدل از لحاظ کیفیت تصویر خوبتر می باشند؟! شما خودتون کدوم مدل رو پیشنهاد می کنید؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

      درود بر شما جناب، از نظر کیفیت تصویر تلویزیون S95B بهترین گزینه محسوب می شود و کیفیت تصویر آن فوق العاده می باشد. اما موضوعی که در میان است تلویزیون های OLED و QD-OLED حتی مدل S95B که از دسته تلویزیون هایی با روشنایی بالا هست، به پای روشنایی صفحه نمایش تلویزیون های Mini LED نمی رسد. بنابراین اگر قرار باشد در محیط پر نور به تماشای تلویزیون بپردازید، تلویزیون QN95B و QN95A گزینه های خوبتری هستند چون از روشنایی صفحه نمایش بیشتری برخوردار هستند. اما اگر اکثرا در محیط تاریک، نیمه تاریک و روشن به تماشای تی وی می پردازید، قطعا تلویزیون S95B بهترین گزینه محسوب می شود. بین تلویزیون QN95B و QN95A تفاوت های ناچیزی وجود دارد به همین دلیل ما مدل جدید تر آن یعنی تلویزیون QN95B را بهتون پیشنهاد می دهیم.

      پاسخ
  7. سعید در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

    ببخشید این مدل پیکسل سوختگی داره؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

      سلام و درود
      پیکسل سوختگی ربتی به برند و مدل ندارد هر مدل تلویزیونی ممکنه پیکسل سوخته داشته باشه باید تست شود.

      پاسخ
  8. متین در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام
    یک سوال داشتم خدمتتون این روشنایی صفحه ک میفرمایید واسه همه محتوا یکسانه؟ یعنی ب این عدد و ارقام میشه اعتماد کرد هم واسه بازی هم واسه فیلم؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سلام. خیر دوست عزیز یکسان نیست بی شک محتوای HDR روشنایی بیشتری خواهند به عنوان مثال در این اولد سامسونگ برای محتوای SDR حدود 420 نیت روشنایی در اختیارتون قرار میده اما همین عدد برای HDR به 900 نیت و بالاتر هم می رسه پس به محتوایی که پخش می کنید هم بستگی داره.

      پاسخ
  9. Safari در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام و عرض ادب
    اگر بنده بخوام یک تلویزیون برای گیم انتخاب کنم این مدل بهتره یا C2 ال جی؟و به نسبت G2 در چه سطحی هست؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

      با سلام.
      تلویزیون S95B از نظر تصویر یک شاهکاره و در بحث گیمینگ هم می توانید به آن اعتماد کنید؛ همچنین تلویزیون C2 یکی از بهترین های بازار برای گیم هستش اما اینکه کدوم مدل رو انتخاب کنید به بودجه شما بستگی داره چونکه QD-OLED سامسونگ کمی قیمت آن بالاتر است و البته با روشنایی بیشتر صفحه نمایش.

      پاسخ
  10. ناصر در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۲

    سلام بنظرتون بین s95b و qn90b کدوم انتخاب هوشمندانه‌تریه از اونجایی که اختلاف قیمتشون چند میلیون تومنه ولی کیو ان ۹۰ چیزی از اولد کم نداره کدوم رو پیشنهاد میدید؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

      سلام طبق بررسی و مقایسه ای که انجام دادیم قطعا اختلاف کیفیت تصویر، طراحیش به شدت زیاده. به نظرم اگه اختلاف قیمتش براتون هزینه ای نیست قطعا s95b بهتره.

      پاسخ
  11. امیرعرفان در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲

    درود یک سوال انگار s95bدر نمایش رنگ سفید کمی مشکل داره و ب سمت صورتی میره درستع ایا ی توصیح میدید راجبش ممنون

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲

      سلام خیر اینطوری نیست اگه عکس دیدید از رو عکس نمی شه قضاوت کرد. من این محصولو چن روز بررسی و ویدیو بررسیو گذاشتیم در ضمن با c2 ال جی هم مقایسه کردیم. اتفاقا هیچ تغییر رنگی در s95b دیده نمی شه. می تونیم بگیم بهترین تلویزیون حال حاضر بازار از لحاظ نمایش رنگ، روشنایی و وضوح هست.

      پاسخ
  12. پارسا از تهران در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۴۰۱

    با سلام با توجه به اینکه الان تلویزیون s95b سامسونگ در دو سایز 55 و 65 اینچ در بازار موجود شده و ظاهرا شما هم موجود کردین با توجه به قیمت های سایر مدلهای مشابه در برندهای دیگر مثل ال جی و سونی مثل C2 , G2 و A95k
    ومدلهای پرچمدار پایینتر سامسونگ مانند Qn90b و Qn95b
    به نظر میرسد که قیمت s95b سامسونگ آنچنان که انتظار میرفت قیمتش بالا نیست و اگر نسبت به مدلهای نامبرده در بالا و با توجه به مقایسه هایی که در سابت معتبر rtings انجام‌شده اتفاقا قیمتش مقرون به صرفه ست و من به کسانی که به دنبال خرید تلویزیونهای پرچم دار حرفەای هستند توصیه میکنم که در خرید این تلویزیون هیچ شکی نداشته باشند و با خرید آن صاحب بهترین تلویزیون حال حاضر دنیا شوند

    با تشکر از سایت افرالند که همیشه تلویزیونهای رده بالا و پرچمدار را قبل از دیگران با قیمت عالی موجود میکنند.

    پاسخ
    • در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۲

      سلام جناب پارسا توضیحات بسیار مفید و خوبی بود ممنون که وقت گذاشتید و نظرتونو با دیگران به اشتراک می زارید.
      بله خودمونم در بررسی این تلویزیون به همین نتیجه رسیدیم واقعا بهترین تلویزیون بازار ایران در حال حاضر همین مدله
      انشالله به زودی ویدیو بررسی کاملشو توی همین صفحه می زاریم.

      پاسخ
  13. کاظم در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

    سلام s95 موجوده میتونیم سفارش بدیم؟ چند روزه میرسه؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

      سلام بله موجوده و قابل سفارش. بستگی به موقعیت شما داره 2 تا 5 روز

      پاسخ
  14. علیرضا جعفری در تاریخ ۶ مرداد ۱۴۰۱

    سلام خسته نباشید این تلویزیون نوع صفحه نمایشش qd oled هستش؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

      سلام بله qd oled هست پنلش

      پاسخ
  15. Mazy در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۱

    سلام ایا موجوده این مدل یا فقط قیمتش هست تو سایتتون؟

    پاسخ

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

پاسخ به پرسش‌های متداول

01تلویزیون سامسونگ S95B چه تفاوتی با تلویزیون اولد C2 دارد؟

قبل از هر چیزی می توان از نظر ظاهری تفاوت بین این دو محصول را به وضوح درک کرد و از نظر مشخصات می توان گفت که هر دو محصول برترین امکانات را در خود گنجانده اند. تلویزیون C2 با بهره‌گیری بیشتر از امکانات گیمینگ تجربه بازی واقعی و زنده را ارائه خواهد داد و تلویزیون اولد S95B نیز از توان صوتی بیشتری پشتیبانی کرده است.

02تلویزیون Samsung S95B بهتر است یا تلویزیون سونی A95K؟

هر کدام از این تلویزیون ها پرچمدار برند خود به حساب می آیند که به وسیله پشتیبانی از کاراترین فناوری ها بهترین کارکرد را به اجرا می گذارند. خرید هر کدام از این تلویزیون ها به سلیقه کاربر و میزان بودجه آن باز می گردد هر چند که ممکن است چندان تفاوتی در قیمت هر دو محصول وجود نداشته باشد. برای اطلاع از تفاوت ظاهری می توانید عکس هر دو محصول را در سایت مشاهده نمایید.

03 تلویزیون اولد S95B ارزش خرید دارد؟

ورود سامسونگ به عرصه تولید تلویزیون های اولد را می توان شروع رقابت تنگاتنگ با اولد های سونی و ال جی عنوان کرد. تلویزیون سامسونگ S95B از قیمت بالایی برخوردار بوده که برای خرید آن باید هزینه زیادی را متقبل شویید، البته باید در نظر داشت که امکانات بی نظیر این محصول ارزش پرداخت هزینه آن را دارد.

تلویزیون سامسونگ s95b
پاک کردن