تلویزیون سامسونگ QN90B
کیفیت تصویر و نمایش بی نظیر رنگ در تلویزیون qn90b
کیفیت تصویر و نمایش رنگ ها در تلویزیون qn90b
تصویر 4k در تلویزیون qn90b
کنتراست و نمایش صفحه های تاریک در تلویزیون qn90b
کارتون تلویزیون qn90b
تصویر نمایشگر سامسونگ qn90b
ضخامت فریم تلویزیون سامسونگ qn90b
طراحی پشت تلویزیون qn90b سامسونگ
کیفیت تصویر فورکی qn90b
ضخامت 2.6 سانتی متری qn90b
طراحی پایه تلویزیون سامسونگ QN90B
نصب پایه تلویزیون سامسونگ QN90B
ضخامت تلویزیون نئو کیولد QN90B
پنل پشتی تلویزیون QN90B
تلویزیون سامسونگ QN90B از زاویه
تلویزیون QN90B

تلویزیون سامسونگ QN90B نئو کیولد

Samsung TV QN90B Neo QLED 4K Gaming 2022

تومان۶۲.۰۰۰.۰۰۰تومان۱۶۴.۰۰۰.۰۰۰

پاک کردن
ویژگی های محصول
  • مدل
    QN90B
  • برند
    سامسونگ
  • سال ساخت
    2022
  • کیفیت تصویر
    4K
  • نوع صفحه نمایش
    Neo QLED
  • کشور مونتاژ
    مصر
  • رفرش ریت
    120 هرتز با HDMI 2.1
  • سیستم عامل
    TIZEN 6.5
  • توان صونی
    60 وات
  • منو فارسی
    دارد
  • سایزهای موجود
    55/ 65/ 75/ 85 اینچ
  • کاربری
    خانگی، گیمینگ،تماشای فیلم
  • پنل
    VA
  • پردازنده
    Neural Quantum Processor
  • بک لایت
    Mini-LED
  • زاویه دید گسترده
    دارد
  • نسخه‌های HDR
    HDR10+,HLG, HDR10
  • Local Dimming
    دارد
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • حداکثر ضخامت
    1.8 cm
شناسه محصول : QN90B
3.82/5.0
تومان۶۲.۰۰۰.۰۰۰تومان۱۶۴.۰۰۰.۰۰۰
پاک کردن
مشاهده شرایط گارانتی ( طلایی - نقره ای )

معرفی کوتاه

سامسونگ پس از یکسال فعالیت سخت و طاقت فرسا تلویزیون جدید Neo QLED خود را با امید تسخیر بازار روانه کرده است. این محصول یک غول‌کُش به تمام معنا و با بالارده‌ترین امکانات است که قیمت بالایی هم دارد و مخاطب خاصِ کاربران لوکس پسند و خانه‌های مجلل است. در ادامه با معرفی کامل تلویزیون سامسونگ qn90b همراه افرالند باشید.

از جدیدترین مدل‌های 2022 تلویزیون سامسونگ QN90B تولید کمپانی کره‌ای تبار می باشد که در گروه مدل های بالارده در این سال به شمار می آید. این مدل از تلویزیون سامسونگ را با بهترین قابلیت ها و امکانات طراحی کرده اند تا بتواند تمامی نیازهای کاربر را در هر زمینه ای رفع نماید. وجود فناوری نوین Neo QLED نشان از کیفیت تصویر عالی تلویزیون سامسونگ دارد. کیفیت تصویر 4K با وضوح رزولوشن 2160*3840 پیکسل صحنه هایی ناب را به ارمغان آورده است. پردازنده تلویزیون سامسونگ کیو ان 90 بی با قدرت هر چه بیشتر عمل می کند و محتوا را بهتر از پردازنده های دیگر پردازش خواهد کرد. ارتقاء محتوای کم کیفیت به کیفیت تصویر 4K هم از دیگر کارایی های این پردازنده نئوکوانتومی می باشد. با HDR10+، از رنگ های غنی و طبیعی در تصویر بهره‌مند خواهید شد.

ویدیوی آنباکس و بررسی تلویزیون سامسونگ QN90B

تلویزیون سامسونگ QN90B نمایشگری با ابهت، ظاهری لوکس و باکلاس و کیفیت ساخت عالی است که تمام آن‌چه را برای بهترین بودن نیاز است، در خود دارد. سامسونگ تمرکز فزاینده‌ای بر ارتقاء تجربه سینمایی در این تلویزیون گذاشته و بی‌شک یکی از لوکس‌ترین محصولاتی که در سال 2022 می‌توانید به منزل خود ببرید، QN90B است. از مدل های بالاتر QN90B می توان به QN95B اشاره داشت که از سیستم صوتی قدرتمندتری بهره برده و  اگر قیمت برایتان اهمیتی ندارد می توانید آن را انتخاب نمایید. 

معرفی تلویزیون QN90B

رفرش ریت 120 هرتز در تلویزیون QN90B سامسونگ صحنه هایی واضح و بدون تاری را ایجاد خواهد کرد؛ در مدل مشابه سال بعد هم تلویزیون سامسونگ QN90C از همین رفرش ریت بهره گرفته که اجرای بازی های حرفه ای را ممکن کرده است؛ ناگفته نماند که رفرش ریت آن در سایزهای 43 و 50 اینچ به 144 هرتز رسیده و در شکل پایه های مرکزی هم با هم تفاوت دارند. پردازنده و سیستم عامل هم که ارتقاء پیدا کرده اند. سامسونگ برای بهبود در نمایش و محدودیت نداشتن در تماشا از قابلیت های همچون Anti-Reflection و زاویه دید گسترده بهره گرفته است. نقاط کوانتومی همچنین بر روی نمایش رنگ و حجم رنگ تاثیر می گذارند. سیستم صوتی قدرتمند این مدل با توان 60 وات صدایی بسیار بلند و واضح را به گوش خواهد رساند. فناوری های صوتی مختلف و متعددی برای بهبود کیفیت صدا به کار رفته اند که می توان از آن ها به Object Tracking Sound+ ،Q-Symphony و AVA اشاره کرد که در قسمت های پایین به صورت کامل آن ها را شرح خواهید داد.

ویدیو مقایسه و بررسی QN90B و برادر کوچک‌ترش یعنی QN85B را از دست ندهید!

SpaceFit Sound بدون توجه به اینکه تلویزیون در کجا قرار دارد، صدایی متناسب با محیط را ایجاد کرده است تا بتوانید در هر حالتی از آن لذت ببرید. صدای فراگیر را با فناوری Dolby Digital خواهید شنید، که از فناوری های قابل بحث در تلویزیون می باشد. سیستم عامل تایزن و قابلیت هایی همچون استفاده از دستیارهای صوتی، دسترسی به برنامه های پخش فیلم و نمایش ورزش و قابلیت های بازی کردن را در تلویزیون سامسونگ QN90B پشتیبانی کرده است. این تنها چیزی نبوده که سامسونگ در تلویزیون هوشمند QN90B به کار برده است و از قابلیت های پیشرفته ای هم برای اینکه بتوانید از صفحه نمایشگر استفاده بهینه تری داشته باشید، بهره گرفته است. Multi View ،Tap View از این دسته قابلیت ها می باشند. درگاه های ارتباطی برای اتصال و انتقال محتوا بسیار ضروری و کاربردی می باشند.

مقایسه تلویزیون سامسونگ qn90b با رقیبش ال جی OLED C2 را از دست ندهید!

 

مقایسه تلویزیون QN90B با رقبا

در بخش بعدی ما این تلویزیون سامسونگ را با رقبای آن مقایسه کرده‌ایم و می‌توانید مشخصات هر کدام را بررسی کنید. قیمت هر سه تقریباً‌ نزدیک به هم است و مشخصاتی که ارائه می‌دهند هم چه در بخش‌های حرفه‌ای همچون گیمینگ و چه در امکانات کلی بسیار عالی و سطح بالا است.

ویژگی / مدل QN90B X95K OLED C2
برند سامسونگ سونی ال جی
سال تولید 2022 2022 2022
سایز (اینچ) 55، 65، 75، 85 65، 75 42، 48، 55، 65، 77، 83
سیستم عامل Tizen Google TV WebOS
پردازنده Neural Quantum XR Alpha9 Gen4
نوع پنل VA VA Evo
رفرش ریت 120Hz 120Hz 120Hz
زمان پاسخگویی 3.3ms 4.0ms 0.2ms
روشنایی (نیت) 1715 1311 842
امتیاز محصول 8.1 8.3 9.6

مدل پایین تر QN90B که تلویزیون سامسونگ QN85B بوده هم از پایه ای مرکزی بهره مند شده که تنها طراحی آن متفاوت می باشد و روشنایی کمتری به نسبت QN90B دارد. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت تلویزیون سامسونگ QN90B و همچنین فرایند ثبت سفارش می‌توانید با کارشناسان فروش ما در افرالند تماس حاصل فرمائید تا راهنمایی‌های لازم را خدمت‌تان ارائه بدهند. افرالند محصولات خود را با گارانتی طلایی و نقره‌ای (یا در صورت تمایل بدون گارانتی) ارائه می‌دهد و قیمت بسیار مناسبی برای خریداران عزیز در نظر می‌گیرد تا در شرایط نابسامان حال حاضر کاربران عزیز بتوانند از محصولات اورجینال و با کیفیت بالا استفاده کنند. 

تصاویر طبیعی تلویزیون qn90b

طراحی متفاوت پایه qn90b
بسته بندی و کارتون qn90b سامسونگ
ریموت کنترل اسمارت qn90b samsung
نمایش نقاط تیره و روشن در qn90b سامسونگ
وضوح بالای تصویر تلویزیون qn90
طراحی پشت تلویزیون qn90b
روشنایی بالا تلویزیون qn90b
رنگ های طبیعی و زنده در qn90b
کنتراست تلویزیون سامسونگ qn90b
وضوح تصویر تلویزیون سامسونگ qn90b
پورت ورودی تلویزیون سامسونگ qn90b
طراحی پشت تلویزیون سامسونگ qn90b
اقلام همراه تلویزیون سامسونگ qn90b
وضوح تصویر نمایشگر تلویزیون سامسونگ qn90b
لیبل اطلاعات تلویزیون سامسونگ qn90b

طراحی تلویزیون سامسونگ QN90B

طراحی برای تلویزیون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که همانطور که کیفیت تصویر اهمیت دارد ظاهر و شکل تلویزیون مهم است. تلویزیونی با طراحی شیک و مدرن به محیط اطراف خود هم زیبایی خارق العاده ای می دهد. سامسونگ به همان صورت که به قابلیت های داخلی تلویزیون توجه کرده به طراحی بیرونی تلویزیون اسمارت هم رسیدگی کرده و با وجود طراحان بی مانندی که دارد بهترین طرح خود را برای تلویزیون سامسونگ QN90B در نظر گرفته است. حاشیه های بسیار باریک آن که با جرئت می توان گفت تلویزیون 55 65 75 85 اینچ سامسونگ QN90B بدون فریم می باشد نگاه بیننده را تنها را تصویر می کشاند.

طراحی تلویزیون سامسونگ QN90B

از زاویه که به تلویزیون نگاه می کنید تنها یک خط باریک را می بینید و این به خاطر طراحی نازک و مدرن تلویزیون می باشد. پایه وسط آن که با نام صفحه خمش هم معرفی شده، صفحه ای پهن در وسط تلویزیون می باشد. پایه محکم بر روی میز تلویزیون قرار می گیرد. درگاه های تعبیه شده در پشت تلویزیون قرار گرفته اند و دسترسی به آن ها بسیار راحت بوده است. برای اینکه بتوانید تلویزیون Samsung QN90B را از راه دور کنترل کنید باید از یک ریموت کنترل استفاده کنید. سامسونگ ریموت کنترل تلویزیون را با طراحی منحصربه فردی در دسترس کاربران قرار داده است. ظاهر شیک ریموت کنترل و البته طراحی آن به گونه ای که در دست گرفتنش راحت باشد از مزیت های طراحی آن بوده است. قیمت تلویزیون سامسونگ QN90B بالا بوده است که وجود قابلیت های پیشرفته در آن و بالارده بودن آن در این قیمت نقش دارند.

از هر طرف تصویر با کیفیت را ببینید…

در هنگام تماشای تلویزیون به خصوص زمانی که صفحه نمایش تیره است، نور آفتاب یا اینکه نور داخل اتاق به صفحه نمایشگر می تابد و همین بازتاب باعث می شود تا صفحه نمایشگر به غیر از محتوای خود، اطراف اتاق را هم نمایش دهد که این خود اذیت کردن بیننده را به دنبال دارد و باعث می شود از تماشا کردن خسته شود. سامسونگ در تلویزیون QN90B از فناوری به نام Anti-Reflection استفاده کرده تا صفحه ای ضد انعکاس داشته باشید. با این صفحه با خیال راحت در طول روشنایی روز به تماشای برنامه های مورد علاقه تان بپردازید و از بابت نور مزاحمتی برایتان ایجاد نخواد شد. زاویه دید گسترده، تصویری واضح و دقیق را از هر طرف برای شما به نمایش می گذارد. حالا دیگر فرقی ندارد از کجا و چه سمتی به تماشا نشسته اید شما محتوا را همانگونه می بینید که در روبه رو قابل مشاهده است. زاویه دید گسترده در تلویزیون برای زمانی کاربرد دارد و کارایی اش را درک می کنید که جمعیت زیادی در حال تماشای تلویزیون باشند و مجبور باشید دور تلویزیون جمع شوید که چیزی از کیفیت آن کم نخواهد شد.

پورت های ارتباطی نئو کیولد QN90B

اتصال دستگاه های جانبی و سایر دستگاه های دیگر به تلویزیون از دو طریق امکان‌پذیر است که می تواند سیمی و هم بی سیم باشد. اتصال با تلویزیون به معنای اشتراک گذاری محتوا از سایر دستگاه ها می باشد که می توان شامل هر نوع محتوایی باشد. برای همین، وجود و تعبیه درگاه هایی برای این اتصالات لازم و ضروری بوده است. درگاه های ارتباطی تلویزیون معمولا در قسمت پشت آن تعبیه شده اند تا جلوی تلویزیون شلوق و نامرتب نشود. تلویزیون سامسونگ QN90B هم با همین روال طراحی شده است.

پورت های ارتباطی تلویزیون QN90B سامسونگ

درگاه ها در جایی طراحی شده اند که دسترسی راحتی به آن ها خواهید داشت ومی توانید اتصالات را به راحتی انجام دهید. درگاه های HDMI و USB، از کاربردی ترین درگاه های سیمی می باشند. 4 پورت HDMI برای اتصال دستگاه هایی همچون کنسول ها و 2 پورت USB برای اتصال دستگاه های جانبی همانند فلش و مموری به کار می رود. از درگاه های بی سیم می توان به بلوتوث و وای فای اشاره کرد که باید دستگاه مقابل هم از آن ها پشتیبانی کند تا بتوانید اتصالی را انجام دهید. سایر درگاه های ارتباطی تلویزیون شامل Optical، Earc و LAN می باشد.

صحنه های ناب با کیفیت تصویر 4K

اینکه سامسونگ تمام تلاش خود را کرده تا بهترین کیفیت تصویر و وضوح را در نمایش محتوا به کار گیرد دور از واقعیت نیست و برای این خواسته هم از تمامی قابلیت ها و فناوری های تصویر بهره گرفته است. قابلیت هایی که تلویزیون سامسونگ QN90B از آن ها بهره گرفته بر کیفیت تصویر، وضوح، رنگ و کنتراست تصویر تاثیر می گذارند. محتوای تصویری با وضوح چند برابر و حالت چشمگیر فوق‌العاده ای نمایش داده شده اند که این امکان هم به لطف سلول های نوری کوچک می باشد. به این سلول های کوچک نوری قابلیت MiniLED می گویند. پردازنده نئوکوانتومی از تجزیه و تحلیل پیشرفته ای برای پردازش محتوا استفاده کرده است. ارتقای محتوای با کیفیت پایین را هم پردازنده نئوکوانتومی به کیفیت 4K می رساند. رنگ و کنتراست بسیار عالی حتی ریزترین جزئیات را به نمایش می گذارد.

کنتراست تلویزیون نئو کیولد سامسونگ 2022

محتوای پخش شده به قدری رنگ طبیعی و زنده ای دارند که حس می کنید در صحنه اصلی قرار دارید. صحنه هایی از بازی و مسابقات است که با سرعت بالایی پخش می شود و ممکن است در این موقع اگر از فناوری خوبی استفاده نشود محتوا را با تاری زیادی ببینید. رفرش ریت 120 هرتز هم برای همین مواقع کاربرد دارد و صحنه ها را با وضوح و کیفیت عالی پخش می کند. Quantum Dot، از نقاط کوانتومی برای نمایش 100 درصد حجم رنگ محتوا استفاده شده است. Anti-Reflection بازتاب نور در صحنه را کاهش می دهد و این امکان را به شما می دهد تا صحنه های تاریک را به خوبی مشاهده کنید. از هر زاویه ای که دوست داشتید به تماشای تلویزیون بنشینید، چرا که زاویه دید گسترده امکان وضوح عالی را در هر سمتی برای شما فراهم می کند.

پردازنده نئوکوانتومی 4K و ارتقاء محتوا به 4K

پردازنده از قسمت های مهم در طراحی تلویزیون به شمار می رود که با وجود آن می توانید پردازش هایی را بر روی محتوا داشته باشید. در هر برند و سری از تلویزیون ها معمولا دارای پردازنده ها متفاوت هستند و انواع مختلفی از آن ها را داریم. هر کدام از آن ها کارایی و عملکرد مختص به خود را دارند. تلویزیون های نئوکیولد از پردازنده مختص به خود یعنی نئوکوانتومی 4K بهره‌مند شده اند. کار پردازنده ها در کل پردازش محتوا و ارتقاء محتوای کم کیفیت است و پردازنده نئوکوانتومی QN90B هم همین عملکردها را با قدرت بیشتری انجام می دهد و نتایج بهتری را به ارمغان خواهد آورد.

پردازنده نئو کوانتوم در تلویزیون Neo QLED

پردازش محتوای تصویری و صوتی و از بین بردن نویز مزاحم در محتوا را پردازنده نئوکوانتومی 4K انجام می دهد. ممکن است پیش آمده باشد که محتوای کم کیفیت را بر روی تلویزیون مشاهده کرده و از تماشای آن خسته شده باشید. برای رفع این مشکل و اینکه بتوانید تمامی محتوا را با وضوح ببینید پردازنده تصویر شروع به ارتقاء این نوع از محتوا کرده و آن ها را به کیفیت تصویر 4K رسانده است. پردازنده Neo Quantum Processor 4K از تجزیه و تحلیل پیشرفته ای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل محتوای صحنه به صحنه استفاده می کند.

بیش از یک میلیارد سایه رنگ

تلویزیون سامسونگ QN90B از قابلیتی به نام Quantum Dot بهره‌مند شده است که سایه های ایجاد شده از تصاویر را با رنگ های غنی و کامل همانند تصویر اصلی نمایش می دهد. با نقاط کوانتومی 100 درصد حجم رنگ را در تصاویر دریافت خواهید کرد. حال با این قابلیت شاهد صحنه هایی باشید که رنگ های کامل و با حجم زیای را به نمایش می گذارند. در کنار Quantum Dot سامسونگ از Quantum HDR 32x هم استفاده کرده است. این قابلیت هم همانند کوانتوم دات بر روی رنگ محتوا کار می کند و تمام توجه اش به رنگ و نمایش طبیعی رنگ ها می باشد.

کیفیت کنتراست و تصویر در تلویزیون qn90b سامسونگ

رنگ های پر جنب و جوشی که Quantum HDR 32x ایجاد می کند نگاه هر کارگردانی را به خود جلب خواهد کرد. با این قابلیت جزئیاتی که تاکنون در دید نبوده اند و متوجه آن ها نشده اید را خواهید دید که با رنگ های غنی و کنتراست عمیق قابل مشاهده می باشند.

صحنه های روان در حرکات سریع

صحنه هایی در بازی و مسابقات وجود دارند که صحنه ها به قدری تند و سریع اتفاق می افتند که باعث تاری و کدری در سرعت بالا می شوند. برای جلوگیری از این اتفاق و داشتن کیفیتی یکدست در طول تماشا سامسونگ از قابلیت Motion Xcelerator Turbo+ استفاده کرده است. این قابلیت به بهبود حرکت های سریع کمک می کند و باعث می شود تا تمامی حرکت های سریع را به خوبی ببینید و نظاره گر آن ها باشید. رفرش ریت 120 هرتز مقداری بوده که سامسونگ برای تلویزیون نئوکیولد QN90B در نظر گرفته است. این مقدار رفرش ریت با قابلیت Motion Xcelerator Turbo+ برای اجرای بازی بدون لکنت و تاری هم کاربرد دارد.

صدایی متناسب با محیط و پخش فراگیر

سیستم صوتی قدرتمند و 4.2.2 کاناله تلویزیون سامسونگ QN90B صدایی به قدرت 60 وات را به ارمغان می آورد. صدایی که با توان 60 وات پخش شود را می توان در سر تا سر خانه به خوبی شنید، به گونه ای که حس می کنید تلویزیون درست در کنارتان است. صدای به این بلندی برای چنین تلویزیونی لازم می باشد چرا که صدا و تصویر باید در هماهنگی کامل باشند. برای بیننده تنها دیدن تصویر با کیفیت کافی نیست و باید صدا هم با وضوح و کیفیت خوبی همراه و هماهنگ با تصویر پخش شود. سامسونگ همراه با توان صوتی 60 وات از قابلیت و فناوری های صوتی پیشرفته ای هم بهره گرفته که به بهبود صدا و عملکرد هر چه بهتر سیستم صوتی می انجامد.

سیستم صوتی نئو کیولد سامسونگ QN90B

فناوری صوتی دالبی Dolby Digital صدایی فراگیر را در محیط پخش خواهد کرد. به اینکه تلویزیون را در کجا قرار داده اید یا اینکه می خواهید آن را کجا بگذارید توجه نکنید؛ چرا که در هر شرایطی شما صدایی متناسب با محیط را خواهید شنید. که با وجود قابلیت SpaceFit Sound امکان‌پذیر بوده است. برای پخش صدای قدرتمند و بهتر می توانید از نوار صوتی استفاده کنید و آن را به تلویزیون وصل کنید. با قابلیت Q-Symphone هماهنگی کامل بین تلویزیون و نوار صوتی ایجاد می شود، که با خیال راحت و بدون نگرانی از هماهنگی صدا به محتوای مورد علاقه تان گوش دهید و مشغول تماشا شوید. قابلیت های Active Voice Amplifier (AVA) و Object Tracking Sound+ (OTS+) از دیگر مزیت های صوتی می باشند که سامسونگ از آن ها پشتیبانی می کند.

OTS قابلیتی برای ردیابی شیء

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم قابلیت های پیشرفته ای در تلویزیون 55 65 75 85 اینچ سامسونگ QN90B تعبیه شده که مربوط به سیستم صوتی تلویزیون بوده است. قابلیت هایی که صدا را بهتر از حالت عادی و نرمال پخش می کند. یکی از همین قابلیت ها که صدا دقیقا از جایی که تصویر هست پخش می کند، قابلیت Object Tracking Sound+ (OTS+) می باشد. OTS شیء را در تصویر دنبال کرده است و صدا را دقیقا از همان جایی که شیء قرار دارد پخش می کند. با صدایی که از بلندگوها پخش می شود احساس خواهید کرد که در میانه صفحه هستید.

صدایی واضح را بشنوید

هنگامی که در حال انجام کاری در آشپزخانه یا اتاق هستید که سر و صدای زیادی دارد و در همین حال هم می خواهید به برنامه ای از تلویزیون گوش دهید، ولی سر و صدا مانع گوش دادن شما خواهند شد. در این مواقع به قابلیتی نیاز پیدا می کنید که صدای گفت و گوها را تقویت کند و واضح تر از همیشه آن را پخش کند تا بتوانید همزمان هم به تلویزیون گوش دهید و کاری که می خواهید را انجام دهید. سامسونگ از این قابلیت استفاده کرده است که با نام AVA یا Active Voice Amplifier در تلویزیون QN90B تعبیه شده است. AVA اختلالات را سریع تشخیص می دهد و صدای گفت و گوها را تقویت می کند تا هر چیزی را با وضوح بشنوید.

کنترل هوشمند و از راه دور تلویزیون سامسونگ

سیستم عامل قدرتمندی که سامسونگ از آن در تلویزیون هایش بهره گرفته، سیستم عامل تایزن است. این سیستم عامل رابط کاربری راحتی دارد و هر کسی می تواند به راحتی با آن کار کند. سامسونگ به لطف سیستم عامل تایزن امکانات و قابلیت های مختلفی را در دسترس کاربران قرار داده است. جستجوی صوتی و کنترل تلویزیون با صدا از مهمترین قابلیت هایی بوده که سامسونگ توانسته در اختیار کاربران بگذارد. کنترل تلویزیون با صدا در زمان جستحو و پیدا کردن محتوایی که می خواهید صرفه جویی می کند و می توانید مدت زمان کمتری را صرف جستجو کنید. البته راحتی کار و تایپ نکردن هم از دیگر مزیت های جستجوی صوتی بوده است. دستیارهای صوتی را هم برای همین منظور تعبیه کرده اند که شامل الکسا، بیکسبی و گوگل می باشد.

سیستم عامل تایزن نسخه 7.0

مرورگر وب، امکان جستجوی هر محتوایی که می خواهید را به شما می دهد. هر چیزی که خواستید را جستجو کنید و گوگل بهترین نتایج را برای شما نمایش خواهد داد. هوش مصنوعی Smart Things در تلویزیون سامسونگ QN90B کنترل وسایل هوشمند خانه را برای شما ممکن می کند. قابلیت های گیمینگ و بازی از مواردی بوده که در تلویزیون طرفداران بسیاری دارد. دسترسی به برنامه ها برای تماشای فیلم و ورزش و … از دیگر سرگرمی هایی بوده که سامسونگ برای شما فراهم کرده است. سامسونگ تی وی پلاس بدون اشتراک و رایگان با 150 کانال در حال رشد فیلم و ورزش و … را در دسترستان قرار می دهند. راهنمای جهانی این امکان را به شما داده تا زمان بیشتری را صرف تماشا کنید تا اینکه به جستجو بپردازید. همه فیلم و برنامه های تلویزیونی که مورد علاقه تان است را در یک مکان بر روی صفحه جمع‌آوری می کند تا نیاز نباشد هر بار آن ها را جستجو کنید.

قابلیت های گیمینگ و اجرای بازی

از قابلیت های که در تلویزیون اهمیت زیادی دارد و طرفداران زیادی هم دارد، قابلیت گیمینگ می باشد. بازی کنید و سرگرم شوید که می توانید این تفریح هیجان انگیز را با خانواده در اوقات فراغت انجام دهید. اجرای بازی با قابلیت های ویژه ای که دارد احتمال برد شما را بالا می برد. تاخیر ورودی کم، به این معنا بوده، هر دستوری که در هنگام بازی داده می شود بدون وقفه اجرا خواهد شد و در اجرای آن تاخیری صورت نمی گیرد. با این وجود احتمال برد شما هم بالا می رود. Game Bar یک منو در صفحه بازی بوده که به شما امکان می دهد تنظیماتی از قبیل نسبت صفحه نمایش، بررسی تاخیر ورودی و … را در زمان واقعی انجام دهید.

تماشای همزمان چند برنامه

اینکه بتوانید صفحه را به چند قسمت تقسیم کنید و همزمان از چندین برنامه درصفحه لذت ببرید از مزیت هایی بوده که سامسونگ در تلویزیون QN90B NeoQLED به کار برده است. با قابلیت Multi View صفحه نمایشگر شما به چند قسمت تقسیم خواهد شد که همانطور از نام قابلیت مشخص است به معنای چندنمایی است. تماشای همزمان برنامه های تلویزیونی و مواردی در گوشی بر روی یک صفحه می تواند در مواقعی بسیار کاربردی باشد. با این قابلیت از چندین برنامه به صورت همزمان آگاه باشید.

تلفن را بر روی تلویزیون آینه کنید

برای اینکه بتوانید تلفن همراه خود را به تلویزیون متصل کنید، تنها لازم است که با تلفن به صفحه نمایشگر ضربه بزنید. این آسان ترین راهی بوده که می توانید با تلویزیون اتصال برقرار کنید و محتوای خود را به آن انتقال دهید. با Tap View محتوای فیلم، موسیقی و برنامه های مورد علاقه تان را با صفحه ای بزرگ‌تر و صدایی قدرتمندتر نظاره گر باشید و از آن ها بیشتر لذت ببری

جمع بندی

تلویزیون QN90B را سامسونگ را با طراحی شیک و منحصر به فردی در سال 2022 روانه بازار کرده است. این تلویزیون بالارده سامسونگ از قابلیت های پیشرفته ای پشتیبانی می کند که می تواند صدا و تصویر را به بهترین شیوه به نمایش بگذارد. کیفیت تصویر 4K با نقاط رنگی کوانتومی صحنه هایی با رنگ های غنی و طبیعی را به ارمغان می آورد. پردازنده نئوکوانتومی 4K به پردازش محتوا می پردازد و همزمان محتوایی که کیفیت پایین دارند را به 4K ارتقاء می دهد.

فناوری Mini LED از سلول های نوری متعددی تشکیل شده است که تصویر فوق‌العاده ای را ایجاد خواهد کرد. رفرش ریت 120 هرتز صحنه های سریع در بازی و مسابقات را با ضوح و روان نمایش می دهد. از دیگر قابلیت های تصویری زاویه دید گسترده و صفحه ضد انعکاس می باشد. سیستم صوتی 60 وات صدایی بسیار قدرتمند را در محیط پخش خواهد کرد که دیگر نیازی به سیستم هایی برای اتصال و بالا بردن صدا نمی باشد.

جمع بندی تلویزیون نئو کیولد QN90B

البته باز هم سلیقه ای می باشد و ممکن است کسی بخواهد صدای بیشتر از این را بشنود. فناوری صوتی OTS صدایی را ایجاد می کند که همراه با تصویر می باشد، به این صورت که شیء را تشخیص می دهد و صدا را دقیقا از همان جایی که تصویر است پخش خواهد کرد. با اتصال نوار صوتی به تلویزیون قابلیت Q-Symphony صدایی هماهنگ بین این دو دستگاه را ایجاد خواهد کرد. AVA از دیگر قابلیت های صوتی بوده که صدای گفت و گوها را تقویت می کند.

تلویزیون گیمینگ سامسونگ برای شما سرگرمی و جذابیت بیشتری را در دسترس قرار داده است که می توانید بازی و احتمال برد خود را با قابلیت های بازی بالا ببرید. سیستم عامل تایزن از امکاناتی همچون برنامه های پخش فیلم و سریال، راهنمای جهانی، دستیارهای صوتی و … استفاده کرده است. قیمت تلویزیون را می توان بالا معرفی کرد چرا که از بالارده های سامسونگ بوده است. خرید تلویزیون سامسونگ QN90B را به شمایی که کیفیت و قابلیت ها در تلویزیون برایتان مهمتر است را پیشنهاد می دهیم و خرید خود را می توانید از فروشگاه افرالند انجام دهید.

 مشاهده QN90B در سایت سامسونگ: samsung.com/qn90b

اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که قبل از خرید هر محصول، ابتدا نظر سایر خریداران را مدنظر قرار می‌دهد و سپس با اطمینان کامل از محصول آن را تهیه می کند؛ ویدیو رضایت مشتری تلویزیون سامسونگ QN90B برای شماست. در این بخش بازخورد خریداران را شاهد هستید و می‌توانید نظرات سایر مشتریان فروشگاه افرالند را در رابطه با محصول ببینید. تلویزیون سامسونگ QN90B یکی از محصولات برتر سال 2022 می‌باشد که با فناوری Neo Qled می‌تواند وضوحی بی‌نظیر را ارائه دهد. این تلویزیون همچنین بدلیل دارا بودن نرخ رفرش 120 هرتز، قادر به ارائه یک بازی روان و بی نقص می‌باشد. پس هم می‌توان برای مشاهده فیلم و هم گیمینگ روی آن حساب باز کرد.

آقای بهروان از تهران
آقای گلچین از تهران
آقتی سقاییان از مشهد
آقای آروان از خرم آباد
آقای فاخری از چالوس
آقای جباری از شاهرود
آقای سمیعی از تهران
مشخصات کلی
مدل QN90B
برند سامسونگ
سری 9
سال تولید 2022
کشور سازنده کره
کشور مونتاژ مصر
منوی فارسی ✔️
کاربری تماشای فیلم و سریالخانگیگیمینگلاکچری
مشخصات صفحه نمایش
سایز 55"65"75"85"
نوع صفحه نمایش Neo QLED
نوع پنل VA
بک لایت ✔️
نوردهی صفحه دیود LED
نوع بک لایت

بک لایت همان نور‌پس‌زمینه تولید شده توسط لامپ‌های LED برای ایجاد روشنایی روی صفحه نمایش است.

Mini-LED
تصویر
کیفیت تصویر 4K
رزولوشن

Resolution به تعداد پیکسل‌هایی که به صورت عمودی و افقی در تلویزیون قرار دارند نسبت داده می‌شود.

3840x2160px
ارتقاء رزولوشن (Resolution Upscale)

قابلیت Resolution Upscale محتوایی که کیفیت پایین‌تر از 4K دارند را ارتقاء می‌دهد تا با کیفیت‌تر نمایش داده شوند.

✔️
رفرش ریت

رفرش ریت یا نرخ بروز رسانی صفحه تعیین می‌کند که تصویر در هر ثانیه چند بار رفرش می‌شود. هر چه رفرش ریت بیشتر باشد، حرکت تصاویر سریع، روان‌تر خواهد بود و تاری تصویر کمتر می‌شود.

120 هرتز
رفرش ریت‌های ساپورت شده 120Hz60Hz
پردازنده تصویر Neural Quantum Processor
سیستم کاهنده نویز

سیستم Noise Reduction با کاهش نویزهای اضافی تصاویر را صاف‌تر و با کیفیت‌تر نشان می‌دهد.

✔️
فناوری HDR

فناوری High Dynamic Range باعث می‌شود تلویزیون طیف وسیع‌تری از کنتراست و رنگ را نمایش دهد؛‌ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند.

✔️
نسخه های HDR HDR10+HLG
طیف رنگی گسترده

تلویزیون با کمک Wide Color Gamut وسعت رنگ گسترده‌تری را نمایش می‌دهد که منجر به نمایش رنگ‌‌های روشن‌تر، تیره‌تر و غنی‌تر می‌شود؛ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر نمایش داده می‌شوند.

✔️
پنل ضد انعکاس نور

فناوری Anti Reflection انعکاس نور مستقیم (مانند نور لامپ یا خورشید) را به حداقل می‌رساند و موجب نمایش تصاویر واضح‌تر و دقیق‌تر می‌شود.

✔️
حالت های تصویر DynamicFilmMakerMovieStandard
گیمینگ
سازگاری کامل با کنسول بازی نسل نهم
پشتیبانی از HDMI 2.1

پورت HDMI 2.1 برای انتقال تصویر 4K‌ با رفرش ریت 120 هرتز یا تصویر 8K با رفرش ریت 60 هرتز مناسب است.

✔️
رفرش ریت متغیر

VRR مخفف Variable Refresh Rate و به معنای رفرش ریت متغییر است و به زبان ساده؛ به تلویزیون اجازه می دهد تا میزان رفرش ریت خود را در زمان واقعی با فریم ریت خروجی کنسول بازی یا سیستم کامپیوتری تنظیم کند.

✔️
کاهش تاخیر ورودی خودکار

ALLM یا Auto Low Latency Mode به تلویزیون اجازه می‌دهد تا به صورت اتومات، همزمان با اتصال به کنسول بازی به حالت Game Mode تغییر کند و در نتیجه تاخیر ورودی تلویزیون به حداقل می‌رسد تا بازی روان‌تر و سریع‌تر اجرا شود.

✔️
پشتیبانی از HGIG

HGIG‌ یا HDR Gaming Interest Group با هدف نمایش دقیق تصاویر با کیفیت HDR در بازی‌ها است تا بدون توجه به شرکت سازنده تلویزیون، تصاویر و رنگ‌های HDR در بازی‌ها نمایش داده‌ شوند.

✔️
حالت بازی

Game Mode با کاهش تاخیر ورودی در بازی، سرعت عمل و تجربه گیمینگ بهتری را رقم می‌زند.

✔️
زمان پاسخگویی

ریسپانس تایم (Response Time)، در تلویزیون سرعت تغییر یک پیکسل از یک رنگ به رنگ دیگر است و بر حسبت میلی‌ثانیه (ms) اندازه‌گیری می‌شود. زمان پاسخگویی برای بازی‌های ویدیویی و صحنه‌های اکشن که تحرک و سرعت جابه‌جایی زیاد است، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. Response Time تلویزیون‌ها بین 1 تا 10 میلی‌ثانیه است که در نمایشگرهای گیمینگ معمولاً 1 تا 2 میلی‌ثانیه است.

7.9ms
پشتیبانی از FreeSync Premium Pro

FreeSync Premium Pro یک فناوری است که به تلویزیون اجازه می‌دهد تا نرخ رفرش ریت صفحه را با نرخ رفرش ریت کارت گرافیک Freesync در کنسول بازی سازگار کند. این به جلوگیری از تاری و پارگی تصویر می‌انجامد و تجربه بازی را بهبود می‌بخشد. نسخه Pro به نسبت نسخه قبلی از قابلیت VRR هم پشتیبانی می‌کند.

✔️
پشتیبانی از Nvidia G-Sync

Nvidai G-Sync یک فناوری است که به تلویزیون اجازه می‌دهد تا نرخ رفرش ریت صفحه را با نرخ رفرش ریت کارت گرافیک Nvidia در کنسول بازی سازگار کند. این به جلوگیری از تاری و پارگی تصویر می‌انجامد و تجربه بازی را بهبود می‌بخشد.

✔️
سرویس بازی ابری

Cloud Gaming Service در تلویزیون به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به کنسول یا کامپیوتر، بازی‌های ویدیویی را در تلویزیون اجرا کنید. این سرویس از طریق مراکز داده واقع در سراسر جهان کار می‌کنند و از طریق اینترنت بازی را به تلویزیون شما منتقل می‌کنند. برای اجرای این قابلیت باید به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید و همچنین اشتراک ماهانه برای سرویس بازی ابری مورد نظر تهیه کنید.

✔️
تاخیر ورودی

Input Lag در تلویزیون به مدت زمانی گفته می‌شود که طول می‌کشد تا دستورها از کنترلر یا صفحه کلید به تلویزیون ارسال شوند و تصویر روی صفحه نمایش تلویزیون ظاهر شود. هر چه این تاخیر کمتر باشد، واکنش تلویزیون سریع‌تر خواهد بود و گیمر می‌تواند سریع‌تر به اتفاقات بازی واکنش نشان دهد.

5.9ms
امکانات هوشمند
سیستم عامل Tizen
ورژن سیستم عامل 6.5
دستیارهای صوتی AlexaBixbyGoogle Assistant
جستجوی صوتی ✔️
مرورگر وب

Web Browser یک مرورگر سرخود برای امکان جستجو در فضای وب است.

✔️
اتصال به گوشی ✔️
پشتیبانی از AirPlay2

AirPlay 2 نسخه پیشرفته‌تر Airplay1 است که توسط شرکت Apple توسعه یافته تا بتوان دستگاه‌های این شرکت را به تلویزیون و سایر نمایشگرها وصل کرد.

✔️
نمایش همزمان دو محتوا

Multi View قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد همزمان دو محتوا را روی نمایشگر تلویزیون پخش کنید.

✔️
سیستم صوتی
سیستم صوتی 4.2.2 کاناله
نوع بلندگو UP Firing Speaker
ووفر

Woofer یک بلندگوی بزرگ است که برای تولید صداهای بم و عمیق (مانند انفجار، صدای موتور و...) استفاده می‌شود. در تلویزیون‌های معمولی صدای بم توسط بلندگوهای اصلی تولید می‌شود که ضعیف است نمایشگرهای گران‌تر با افزودن یک ووفر به تلویزیون صدای بم را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهند.

✔️
ساب ووفر
درگاه‌های ارتباطی
پورت HDMI ✔️
تعداد پورت HDMI 4 عدد
نسخه‌ های HDMI HDMI2.1
قابلیت HDMI-CEC ✔️
پورت USB ✔️
تعداد پورت USB 2 عدد
نسخه USB USB2.0
پورت اپتیکال ✔️
بلوتوث (Bluetooth) ✔️
پورت شبکه (LAN) ✔️
وای فای (Wi-Fi) ✔️
Wi-Fi Direct ✔️
گیرنده‌ آنتن (Digital)ماهواره (Satellite)
طراحی
زبان طراحی Boldness
رنگ بدنه مشکی
رنگ فریم مشکی
رنگ پایه مشکی
نوع پایه مرکزی
حالت های تنظیم پایه 1 حالت
نصب روی دیوار ✔️
اندازه VESA 400x300
وزن
وزن با پایه 55": 21.9kg
وزن بدون پایه 55": 17.1kg
وزن بسته بندی 55": 28kg
ابعاد
ابعاد با پایه (WxHxD) 55‌اینچ 1227.4x768.0x235.6‎mm
ابعاد بدون پایه (WxHxD) 55 اینچ 1227.4x705.6x25.9‎mm
ابعاد بسته بندی (WxHxD) 55 اینچ 1409x844x177‎mm
لوازم جانبی
پایه رومیزی ✔️
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه ✔️
ریموت کنترل ✔️
باتری ریموت ✔️
دفترچه راهنما ✔️
راهنمای نصب ✔️
کابل برق ✔️
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5

  1. امین در تاریخ ۴ دی ۱۴۰۲

    درود، وقت بخیر
    بطور کلی تفاوت عمده کیفیت بین S95 و QN95 در چیست؟ میدونم که سری S او ال ای دی هست و کنتراست بینهایت، QN هم که از تکنولوژی mini led استفاده میکنه با کنتراست تقریبا خیلی بالا، با توجه به اختلاف قیمت تقریبا زیاد QN چه مزیتی داره که از S صرفنظر کنم؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۹ دی ۱۴۰۲

      سلام و درود آقا امین عزیز
      سوال بسیار خوبیه
      واقعیت در بررسی‌هایی که انجام دادم در بیشتر مقایسه‌های مربوط به تصویر، گیمینگ و … عملکرد تلویزیون S95C بهتر از QN95C بوده (نسخه‌های 2022 بله qn95b ارزش خرید بیشتری داشت اما مدل‌های 2023 اینطور نیستن). من چند مورد از مقایسه‌ها رو اینجا براتون قرار می‌دم در نهایت تصمیم نهایی برعهده خودتونه و بیشتر بحث سلیقه مطرحه. ولی در کل در سال 2023 سامسونگ خیلی روی QD-OLED خودش بهتر کار کرده و ارزش خریدشون از نئوکیولدها خیلی بیشتره (البته بستگی به مدل هم داره).

      حداکثر ضخامت S95C سامسونگ: 1.2 سانتی‌متر | حداکثر ضخامت QN95C سامسونگ: 2.5 سانتی‌متر
      اگرچه رفرش ریت QN95C حداکثر به 144 هرتز می‌رسه و S95C همون 120 هرتز هست ولی در عملکرد گیمینگی که هردو 120 هرتز باشن اولد خیلی بهتره. (الانم که فعلاً کنسول‌های نسل آخر تا 120 فریم رو ساپورت می‌کنن)
      نکته دیگه اینکه در 2022 مدل QN95B باکس One Connect داشت ولی S95B اون رو نداشت اما در 2023 دقیقاً برعکس QN95C‌ باکس وان کانتکت نداره ولی S95C این باکس رو داره.
      کنتراست، دقت رنگی، پنل آنتی رفلکشن هم در اولد به مراتب بهتر از نئو کیولد هست.

      پاسخ
  2. behrooz.abdi در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲

    عرض سلام خدمت تیم افرالند
    ببخشید می تونین طرز انتقال صدای تلویزیون به گوشی رو توضیح بدین و راهنماییم کنین
    من برنامه اسمارتینگ رو هم دانلود کردم اما متاسفانه باز نتونستم صدا رو انتقال بدم

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

      سلام دوست عزیز، برنامه SmartThings رو دانلود کنید و تلویزیون و گوشی را به یک شبکه یکسان وصل نمایید سپس با کمک برنامه نصب شده روی موبایل تلویزیون را معرفی کنید و به ان وصل شوید بعد از اتصال گوشی به تلویزیون از طریق برنامه دانلود شده وارد برنامه شوید و تلویزیون مورد نظر خود را که از قبل به ان وصل شدید را انتخاب نمایید همچنین در صفحه بعد از گوشه ی بالا گزینه ی گزینه More Options با سه نقطه را در اختیارتان قرار داده شده است بر روی این گزینه کلیک کنید ت منوی مربوطه برای شما باز شود در بین گزینه های منو بر روی گزینه Play TV sound on Phone کلیک کنید تا صدای تلویزیون رو یموبایل منتقل گردد و پخش شود.

      پاسخ
  3. سینا سیدی در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۲

    سلام ببخشید کیفیت تصویر تلویزیون های اولد خوبتره یا تلویزیون qn90b؟! شما از بابت کیفیت تصویر کدوم مدلو پیشنهاد میدین؟!

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

      سلام دوست عزیز؛ تلویزیون QN90B یکی از با کیفیت ترین تلویزیون های غیر اولدی می باشد که با تلویزیون های اولد می تواند رقابت کند و کیفیت تصویر فوق العاده ای رو ارائه می دهد، اما اگر تلویزیون های اولد مد نظرتون نیست به سراغ QN95A یا QN95B بروید.

      پاسخ
  4. امیرعرفان در تاریخ ۳ خرداد ۱۴۰۲

    سلام
    بین دومدل x90k و qn90b از نظر تصویر کدام یک بهتر است

    پاسخ
  5. sabba در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام جناب ببخشید من یه سوال داشتم، بین qn90b و سونی 65A80K کدام مدل برای کنسول نیل نهم مناسبتر می باشد؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۲

      سلام وقت بخیر تلویزیون های اولد از جمله تلویزیون A80K برای بازی کردن فوق العاده اند اما حداکثر روشنای این تلویزیون بسیار کم تر از تلویزیون QN90B می باشد. بنابراین اگر بیشتر اوقات در محیطی با روشنایی متوسط و تاریک به تماشای فیلم می پردازید تلویزیون A80K انتخاب خوبی می باشد اما اگر محیط خانه شما از نور زیادی برخوردار بوده تلویزیون QN90B را به شما پیشنهاد می دهیم. این تلویزیون از حداکثر روشنایی بالایی برخوردار بوده و برای تماشای محتوا در محیط های روشن بسیار بهتر است. البته از نظر کیفیت تصویر رقیب A80K می باشد. اگر شما ریسک پذیر نیستید و نمی خواهید ریسک A80K را قبول کنید می توانید QN90B را انتخاب کنید و با خیال راحت به بازی کردن و تماشای فیلم بپردازید.

      پاسخ
  6. ستاره در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

    درود و احترام خدمت تیم زحمتکش افرالند؛ من میخوام بدونم معادل کیفیت این مدل در برند الجی و سونی چه مدلی میشه؟! اگه راهنمایم کنید ممنون میشم

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سلام وقت شماهم بخیر، تلویزیون سامسونگ qn90 b بدون شک از بهترین مینی ال ای دی های بازار خواهد بود و اگر برای این مدل رقیب پیدا کنیم می توان به تلویزیون سونی x90 انتخاب کرد که از نظر کیفیت از qn90b بالاتر است و از برند ال جی در بین می نی ال ای دی های این شرکت رقیبی ندارد مگر تلویزیون های اولد را انتخاب نمایید. تلویزیون cs , c2 دو گزینه ی بسیار عالی محسوب می شوند.

      پاسخ
  7. zahra در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

    درود برشما؛ در رده کیفیت تصویر این تلویزیون در مارک سونی و ال جی چه مدل هایی میشه ؟
    شما خودتون کدوم مدل رو پیشنهاد میدین

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سلام وقت بخیر جناب، تلویزیون سامسونگ QN90B قطعا یکی از بهترین تلویزیون های مینی ال ای دی بازار می باشد. اگر بخواهیم یک رقیب در حد و اندازه این نمایشگر از برند سونی معرفی کنیم، تلویزیون سونی X95K مدلی کم نیست و مدل خوبی است. البته از نظر کیفیت تصویر تلویزیون QN90B کمی خوبتر می باشد. از برند ال جی اما در میان تلویزیون های مینی ال ای دی این شرکت گزینه ای در حد و اندازه این تلویزیون رو ندارد اگر بخواهیم کیفیت تصویری در حد و اندازه تلویزیون QN90B اما از برند ال جی رو پیشنهاد بدهیم تلویزیون های OLED این شرکت گزینه ی خوبی هستند برای مثال تلویزیون ال جی CS و C2 می توانند گزینه های عالی باشند.

      پاسخ
  8. mariam honar در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

    با سلام و خدا قوت
    من چند تا سوال برام پیش اومده اگه بتونید کمکم کنید ممنون میشم.
    1-چرا تلویزیون qn90b حافظه داخلی نداره و ببخشید مگه تلویزیون های سامسونگ بدون حتفظه داخلی هستند؟
    2-همزمان در کنار وبگردی می توان دانلود کردن را هم انجام داد ؟
    اگه امکانش هست می توان فایل دانلود شده رو روی هارد و یا فلش انتقال داد؟
    3-ببخشید می توان وی پی ان رو وصل کرد؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سلام وقتتون بخیر،تمامی نمایشگر های که قابلیت نصب برنامه دارند برایشان حافظه ی داخلی در نظر گرفته شده است. خیر از طریق مرورگر تلویزیون نمی توانید فایل رو دانلود کنید. اکثر تلویزیون های هوشمندی که دارای مرورگر پیش فرض هستند، قادر به دانلود فایل نیستند. اما شما می توانید فیلم های خود را به صورت آنلاین از طریق مرورگر پخش نمایید. حافظه داخلی تلویزیون تنها برای نصب برنامه قابل استفاده بوده و برای دانلود یا ذخیره فایل های کاربر ساخته نشده است. بنابراین شما نمی توانید فایلی را دانلود کنید و سپس به حافظه فلش یا هارد دیسک منتقل نمایید. خیر تا جایی که ما اطلاع داریم فیلتر شکن خاصی برای این سیستم عامل در نظر گرفته نشده است مگر آنهایی که نیاز به خرید اشتراک آنها می باشد. همچنین سیستم عامل تایزن از پروکسی نیز پشتیبانی نمی کند. بنابراین روش ساده و سر راستی برای استفاده از vpn روی این سیستم عامل وجود ندارد. با توجه به محدودیت های شدید اینترنت در ایران متاسفانه اکثر امکانات و سرویس های مفید دستگاه های هوشمند
      مسدود هستند و دسترسی به انه کمی دشوار می باشد. اما می توان از روش هایی مانند روتر میکروتیک وایرلس و استفاده از آن برای اتصال به V_P_N در برخی ISP ها امکان پذیر بوده و می توان استفاده کرد اما سرعت نسبتا پایینی دارند.

      پاسخ
  9. asra32 karaj در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام و درود بر شما، یه سوال دارم
    الان اگه ما برای گارانتی هزینه کنیم و تلویزیون گارانتی رو سفارش بدیم، خدایی نکرده اگه تلویزیونمون بعد از خرید مشکلی داشته باشه! با کی در تماس باشیم تماس بگیریم؟ چطور باید از گارانتیش استفاده کنیم؟ آیا شما همیشه پاسخگو هستید؟ خودتون میاید تلویزیون رو بررسی نمایید گارانتیش رو برامون لحاظ کنید یا باید بیاریم براتون تی وی رو؟؟ لطفا توضیح بدین ممنونم

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سلام وقتتون بخیر، تلویزیون های فروشگاه افرالند در حال حاضر توسط شرکت “روژیار صنعت سانا” گارانتی می شوند، شما با انتخاب گارانتی می توانید با زدن دکمه “اطلاعات بیشتر در مورد گارانتی” در مورد شرایط و نوع گارانتی اطلاعات بیشتری کسب نمایید. شما با خرید تلویزیون یک کارت گارانتی نیز دریافت خواهید کرد و باید قبل از نصب تلویزیون با شرکت گارانتی کننده تماس بگیرید تا برای نصب و فعال سازی تلویزیون نشریف اورند، شرکت گارانتی تلویزیون را نصب و گارانتی را فعال می کند و بعد از آن اگر خدای نکرده مشکلی که در شرایط گارانتی درج شده است برای تی وی شما رخ دهد شرکت گارانتی کننده وظیفه حل و رفع آن را دارد و در برابر تلویزیونتون باید پاسخگو باشد. گارانتی طلایی این شرکت بهترین نوع گارانتی آن می باشد که برای خرید تلویزیون با گارانتی طلایی می توانید با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و به همکاران بخش فروش افرالند بفرماییدکه تلویزیون با گارانتی طلایی مد نظرتونه

      پاسخ
  10. نسیم راد در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام ببخشید چرا من دسترسی به شبکه های داخلی ندارم اما شبکه های hd رو می تونم پیداکنم؟ چند انتن مخصوص شبکه 4k رو خریدم اما اصلا جوابگو نیست البته اینو میدونم که انتن ها مشکلی ندارند بنظرتون ممکن مشکل از تلویزیونم باشه؟؟

    پاسخ
  11. baran dolati در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام وقتتون بخیر جناب مرادی لطفا تفاوت بین تلویزیون Qn90b با Q90T
    رو توضیح بدین و آیا این اختلاف ۳۰ میلیون تومانی بین این دو مدل با توجه به مشخصات نزدیک به همدیگه، کدوم مدل رو پیشنهاد میکنید؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سلام وقتتون بخیر، مهم ترین تفاوت این دو نمایشگر نوع صفحه نمایش ان بوده تلویزیون QN90B یک نمایشگر مینی ال ای دی اما تلویزیون Q90T یک تلویزیون ال ای دی می باشد. تلویزیون های مینی ال ای دی قیمت نسبتا بالاتری رو داره البته از کیفیت تصویر خوبتری هم برخوردار می باشد. درکل تلویزیون QN90B نسبت به Q90T بسیار باکیفیت تر و قابلیت های بهتری رو در اختیارتان قرار می دهد. همچنین مهم ترین موضوع حداکثر روشنایی صفحه نمایش این تلویزیون بوده که باعث ارائه تصاویر شفاف تر و واضح تری شده است و از طرفی موجب ارائه کنتراست تصویر خوبتر می گردد که روی کیفیت تصویر ان تاثیر بسزایی را دارد. تلویزیون QN90B باتوجه به حجم رنگ کلانش موجب شده که باعث ارائه تصاویر واقعی تر و صحنه های جذاب تر در این نمایشگر گردد و از لحاظ یکنواختی خاکستری و همچنین یکنواختی مشکی صفحه نیز در اختیارتان قرار می دهد. حتی زاویه دید این تلویزیون نیز بسیار خوبتر بوده و می توان آن را با تمامی تلویزیون هایی که پنل IPS دارند مقایسه نمود. از طرفی این تلویزیون محصول 2022 بوده و از لحاظ سیستم عامل و امکانات هوشمند نیز سر و گردنی بیشتر بوده و آپدیت های بیشتری نیز برای آن ارائه میگردد. بنابراین با توجه به اینکه تلویزیون Q90T از قیمت بالایی برخوردار بوده بله تلویزیون QN90B ارزش هزینه بیشتر برای داشتن یک تلویزیون باکیفیت تر را دارد. اگر به صورت مداوم و حرفه ای از تلویزیون استفاده می کنید حتما تلویزیون QN90B را به شما پیشنهاد می کنیم اما اگر قصد استفاده معمولی دارید و فقط برای دیدن فیلم و سریال می خواهید اما نمی توانید زیاد هزینه کنید و امکانات هوشمند جدید سامسونگ نیز برایتان اهمیت چندانی ندارد می توانیدتلویزیون Q90T را انتخب کنید.

      پاسخ

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

پاسخ به پرسش‌های متداول

01تلویزیون QN90B بهتر است یا تلویزیون QN90A؟

بدون شک QN90B بهبودی هایی در زمینه کیفیت تصویر و امکانات اسمارت نسبت به QN90A داشته است و سامسونگ برای این مدل جدید خود پتانسیل های خرید ویژه ای در نظر داشته است؛ البته برای اینکه بتوان بهتر به این تفاوت ها پی برد، بهتر است که به مشخصات هر دو تلویزیون مراجعه نمایید.

02آیا تلویزیون نئوکیولد سامسونگ QN90B از پورت HDMI 2.1 بهرمند است؟

پورت HDMI 2.1 از مهمترین مشخصه های یک تلویزیون گیمینگ به شمار می آید که تلویزیون سامسونگ QN90B نیز از آن سود برده است. برای تجربه بازی روان تر با تا خیر ورودی کم و پاسخگویی سریع از یک سری ویژگی های دیگر در مشخصات این محصول استفاده شده است.

03سامسونگ QN90B برای کدام دسته از کاربران مناسب خواهد بود؟

در واقع تلویزیون QN90B یک محصول بالا رده با قابلیت های ویژه از برند سامسونگ شمار می آید که با بهره گیری از کیفیت تصویر 4K، توان صوتی بالا، امکانات اسمارت ویژه و… انتخابی عالی برای آن دسته از افراد خاص پسند است؛ که به خوبی می تواند از هر نظر پاسخ گوی نیاز شما باشد. البته باید گفت که تجربه بازی هیجان انگیز در کنار این تلویزیون لحظاتی تکرار نشدنی خلق خواهد کرد.

تلویزیون سامسونگ QN90B
پاک کردن