تلویزیون سامسونگ Q80B
وضوح تصویر تلویزیون سامسونگ q80b
تلویزیون سامسونگ Q80B
طراحی پنل پشتی تلویزیون سامسونگ q80b
پایه مرکزی تلویزیون سامسونگ q80b
زاویه دید تلویزیون سامسونگ Q80B
بسته بندی تلویزیون سامسونگ q80b
ریموت تلویزیون سامسونگ Q80B
ضخامت فریم تلویزیون سامسونگ Q80B
سیستم عامل تلویزیون سامسونگ Q80B
رفرش گیمینگ تلویزیون سامسونگ Q80B
طراحی پشت تلویزیون سامسونگ Q80B
ضخامت تلویزیون کیولد سامسونگ Q70B
زاویه دید تلویزیون QLED Q70B
پشت تلویزیون Q80B
ریموت کنترل 2022 تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ Q80B کیولد

SAMSUNG TV Q80B QLED 2022

تومان۶۳.۵۰۰.۰۰۰تومان۸۶.۶۰۰.۰۰۰

پاک کردن
ویژگی های محصول
  • مدل
  • برند
    سامسو
  • سال ساخت
    2022
  • کیفیت تصویر
    4k
  • نوع صفحه نمایش
    QLED
  • کشور مونتاژ
    ویتنام
  • رفرش ریت
    120 هرتز با HDMI 2.1
  • سیستم عامل
    TIZEN 6.5
  • توان صوتی
    60 وات
  • منو فارسی
    دارد
  • سایزبندی
    55 65 75 اینچ
  • کاربری
    خانگی، گیمینگ، تماشای فیلم
  • پنل
    IPS
  • پردازنده
    Quantum Processor 4K
  • بک لایت
    Direct LED
  • زاویه دید گسترده
    دارد
  • نسخه‌های HDR
    HDR10+, HDR10, HLG
  • Local Dimming
    دارد
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • حداکثر ضخامت
    5.4 cm
شناسه محصول : Q80B
4.16/5.0
برند : سامسونگ
تومان۶۳.۵۰۰.۰۰۰تومان۸۶.۶۰۰.۰۰۰
پاک کردن
مشاهده شرایط گارانتی ( طلایی - نقره ای )

معرفی کوتاه

تلویزیون های سامسونگ به کیفیت،‌ ظرافت و درخشندگی شهرت دارند و چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند. بالارده‌ترین کیولد سال 2022 سامسونگ یک پکیج کامل از امکانات و فناوری‌های پیشرفته است که یکی از انتخاب‌های باکلاس و پیشرفته بازار به شمای می‌رود. تلویزیون سامسونگ q80b تمام آن‌چه را که نیاز است در خود دارد و از هیچ کم‌و‌کاستی برخوردار نیست. برای بررسی کامل محصول در ادامه همراه افرالند باشید.

تلویزیون سامسونگ Q80B ضمن یادآوری شکوه و اقتدار سامسونگ در سال 2022 با جدیدترین قابلیت‌ و امکانات معرفی شده است. این تلویزیون پیشرفته از جمله محصولات جدید برند پیشتاز نامبرده می‌باشد که در سبک طراحی مدرن با قابلیت‌های کارآمد روانه عرصه رقابتی شده است تا مورد پسند همه واقع شود. کیفیت تصویر تحسین کننده اصلی ترین عامل در افزایش جذابیت این تازه‌وارد بوده که امکان نمایش محتوای زنده را در وضوح عالی به ارمغان می‌آورد. کیفیت تصویر 4K شما را به پیشواز تجربه ای جدید از محتوای نفس گیر سوق می‌دهد. پشتیبانی از این رزولوشن بالا موجب افزایش قیمت تلویزیون سامسونگ شده و این میزان از دقت تصویری منجر شده که برای مشاهده محتوای خیره کننده در کیفیت عالی آماده باشید و جزئیات غنی را از دست ندهید. سامسونگ کیولد سری 8 خود را این بار در کالبدی با ظرافت بیشتر روانه بازار کرده است. تلویزیون سامسونگ Q80B، یک پنل LED مبتنی بر فناوری کوانتوم است که با رنگ‌هایی درخشان و الهام از زیبایی‌های طبیعت، کیفیت لازم جهت مقابله با پرچمدارهای بازار را دارد. سامسونگ از این کیولد با هدف تصاحب بازار و آینده ای روشن‌تر در دنیای تلویزیون‌ها رونمایی کرد.

در حال حاضر که در سال 2024 هستیم انتخاب محصولات قدیمی‌تر شاید خیلی جذاب نباشد. پیشنهاد می‌کنیم نسخه‌های جایگزین این محصول را خریداری کنید.

تلویزیون سامسونگ Q70D ارزانترین نمایشگر گیمینگ این برند سال 2024 با رفرش ریت 120 هرتز است که برای گیمرهایی که محدودیت بودجه دارند گزینه بسیار عالی است.

معرفی تلویزیون کیولد Q80B تلویزیون سامسونگ Q80B تمام ویژگی‌های لازم برای تبدیل شدن به پرچمدار تمام عیار را در دل خود دارد و برای انواع کاربران با هر نیازی عملکرد بی‌عیب و نقص ارائه می‌دهد. تلویزیون سامسونگ Q80B در دنیای دیجیتال کیولدها کیفیت تصویر آن رد خور ندارد و در بین این تلویزیون‌های کوانتومی از جذاب‌ترین‌ها برای بازی حرفه ای به شمار می‌رود. کیولد 80 نسبت به سایر کیولدها مانند تلویزیون سامسونگ Q70B و Q60B ممکن است خرج بیشتری روی دستتان بیاندازد که ارزش آن را دارد.

مزایا و معایب تلویزیون Q80B

اگر قرار باشد به بررسی تلویزیون سامسونگ Q80B بپردازیم بد نیست قبل از هر چیز یک سری از مزایا و معایب این تلویزیون بالارده سامسونگ را در دست نقد و بررسی قرار دهیم، شاید همین جا با همین نکات نظرتان در مورد این تلویزیون قطعی شد و اصلاً نیازی نبود به جستجو چیز دیگری بپردازید. معمولاٌ نکات کلی تا حدی می توانند در این امر موثر باشند، اما نمی توان گفت به طور قطعی به این صورت است.

  • سایزبندی متنوع، اما همه در سایزهای بالا
  • قیمت بالا به دلیل امکانات زیاد و بالا رده بودن
  • دارای قابلیت های هوشمند با دسترسی های زیاد
  • سرعت رفرش مناسب برای گیمینگ حرفه ای
  • تلویزیون مناسب برای تماشای فیلم و فوتبال
  • کنتراست و وضوح تصویر عالی
  • قابلیت های صوتی با حالت های فراگیر و همه جانبه

این تلویزیون در واقع جزء رده بالاهای این برند محسوب می شود، به همین دلیل باید منتظر قیمت بالاتری نسبت به تلویزیون های کریستالی نمایش محتوای بی نقص توسط پردازشگر Quantum 4K فراهم شده و از این طریق از هر لحظه مشاهده محتوای زنده و طبیعی لذت خواهید برد. نمایشگر تلویزیون، QLED بوده که کنتراست عالی و نمایش طیف رنگی گسترده را ضمن خلق محتوای بی نقص بر عهده دارد. نور پس زمینه Direct Full Array با تنظیم هوشمندانه نور نمایشگر، امکان نمایش سیاهی عمیق را به ارمغان آورده‌ است. فناوری Quantum Dot در کنار نمایش طیف وسیعی از رنگ‌های کم‌نظیر سطح روشنایی طبیعی را ارائه می‌دهد. پشتیبانی از بلندگوهای قدرتمند جهت پخش صدای همه‌جانبه در تلویزیون سامسونگ Q80B قابل تحسین است به طوری که به شما امکان می‌دهند ریزترین جزئیات صدا را نیز از دست ندهید.

مقایسه تلویزیون سامسونگ Q80B با رقبا

تلویزیون Q80B، یکی از کیولدهای بالارده سال 2022 است که در رقابت با مدل‌های نانو 90 ال جی و X85K سونی در این سال تولید شده است. با توجه به رده این تلویزیون و کاربری آن، در جدول زیر نگاهی مقایسه ای به مشخصات این سه تلویزیون داشته‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید، این قابلیت‌ها را بررسی کنید. در سال 2023 نیز تلویزیون سامسونگ Q80C وارد بازار شده است تا ورژن سیستم عامل تایزن را به 7.0 ارتقاء دهد، هر چند که شکل پایه را نیز کمی تغییر داده است و به رنگ نقره‌ای در آمده‌اند.

ویژگی / مدل Q80B NANO90 X85K
برند سامسونگ ال جی سونی
سال تولید 2022 2021 2022
سایز (اینچ) 50، 55، 65، 75، 85 55، 65، 75، 85 43، 50، 55، 65، 75،85
سیستم عامل Tizen WebOS Google TV
پردازنده Quantom Proseccor 4K Alpha 7 gen 4 XR
نوع پنل IPS IPS VA
رفرش ریت 120Hz 120Hz 120Hz
زمان پاسخگویی 3.8ms 3.9ms 4.2ms
روشنایی (نیت) 724 555 532
امتیاز محصول 9.7 9.6 9.5

از نگاه سامسونگ، عصر فناوری از تلویزیون‌های QLED آغاز می‌شود؛ جایی که کیولدها در مسیری نو قدم نهادند و رقبایشان را پشت سر گذاشتند، اکنون جلوه ای از زیبایی نسل سوم کیولدهای سامسونگ را در این مدل Q80B به طور آشکارا می‌بینیم. این تلویزیون به توان صوتی 60 وات مجهز شده است که بی شک بهترین تجربه شنیداری برای شما به ارمغان می‌آورد. به علاوه پشتیبانی از فناوری‌های بهبود صدا نیز منجر شده که شاهد وضوح عالی و مرتبط با محتوای در حال پخش باشید. فناوری Dolby Digital Plus پخش صدای فراگیر را برای درک عمیق جزئیات صدا بر عهده داشته و تجربه شنیداری شما را تقویت می‌بخشد. پشتیبانی از امکانات هوشمند نیز در تلویزیون QLED سامسونگ Q80B باعث شده که تجربه تعامل بیشتر و لذت بخش را برای شما فراهم سازد.

عکس طبیعی تلویزیون سامسونگ Q80B

در بخش تصاویر گالری تلویزیون سامسونگ کیو 80 بی می‌توانید جزئیات طراحی و ظاهر این کیولد سال 2022 را بهتر درک کنید. این محصول در فروشگاه افرالند به صورت کامل بررسی و مقایسه شده است. در ادامه تصاویر این مدل کیولد سری ۸ سامسونگ را مشاهده می‌کنید.

طراحی پشت تلویزیون سامسونگ q80b
ضخامت بدنه تلویزیون سامسونگ q80b
برچسب اطلاعات تلویزیون سامسونگ q80b
درگاه ارتباطی تلویزیون سامسونگ q80b
ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ q80b
وضوح تصویر تلویزیون سامسونگ q80b
پایه مرکزی تلویزیون سامسونگ q80b
آنباکس تلویزیون سامسونگ q80b
پایه و ریموت تلویزیون سامسونگ q80b

تلویزیون سامسونگ Q80B؛ تعریف جدید از زیبایی

چنانچه که هر روز شاهد پیشرفت تکنولوژی و امکانات در تلویزیون‌ها هستید؛ می‌توانید در زمینه طراحی تلویزیون‌ها نیز شاهد تغییرات چشمگیر و قابل تحسین باشید. سامسونگ برندی پیشتاز در زمینه تولید و ساخت انواع تلویزیون‌های پیشرفته می‌باشد که به جرئت می‌توان گفت تا به امروز بهترین محصولات خود را در زمینه طراحی و امکانات ویژه به عرصه رقابتی افزوده است. از آنجایی که دوستداران سامسونگ همواره به دنبال بهترین‌ها می‌باشند، این برند پیشرو سعی کرده که در سال جدید میلادی با ارائه دستاوردهای خود باری دیگر رضایت کاربران را جذب نماید، از این رو می‌توانیم شاهد تولید تلویزیون Q80B در طراحی فوق‌العاده شیک باشیم. این تلویزیون کم‌نظیر را می‌توان تعریفی جدید از زیبایی و ظرافت عنوان کرد که در سبکی ویژه از طراحی خیره کننده روانه بازار شده است. طراحی تلویزیون سامسونگ Q80B نمایشگر تلویزیون، بسیار گسترده طراحی شده و با وجود حاشیه بسیار باریک توجه شما در طول مشاهده محتوا همواره به سمت تصاویر متمرکز خواهد بود. علاوه بر نمایشگر تقریبا بی حاشیه قطعا نمی‌توان از بدنه ظریف و باریک این تلویزیون نیز چشم پوشی کرد. سامسونگ ضخامت بدنه را به صورت چشمگیر کاهش داده است تا محصولی باریک بر طبق متدهای روز طراحی در اختیار شما قرار دهد. تلویزیون توسط پایه تخت صفحه‌ای، تعادل خود را بر روی میز حفظ خواهد کرد و دچار لرزش و حرکت اضافی نخواهد شد. البته باید گفت که با وجود بدنه باریک، می‌توانید جهت بهبود دکوراسیون منزل خود تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید تا شاهد طراحی بدون برجستگی آن همانند یک تابلوی هنری باشید. قسمت پشتی تلویزیون را نیز سطحی صاف و یک دست احاطه کرده است. کل بدنه تلویزیون را رنگ جذاب مشکی در بر گرفته است تا زمینه ست شدن آن با سایر لوازم خانگی میسر باشد.

ویژگی انحصاری Ambient Mode+

سامسونگ برای طراحی تلویزیون Q80B اهمیت زیادی قائل بوده و برای اینکه محصولی کامل و منحصر به فرد متناسب با دکوراسیون منزل شما به بازار عرضه نماید از قابلیت جذاب Ambient Mode+ در این تلویزیون بهره گرفته است. استفاده از این قابلیت جذاب در واقع به منظور ایجاد جلوه‌ای شیک تر برای پذیرایی خواهد بود. بنابراین به شما امکان می‌دهد که تلویزیون را همانند یک تابلوی هنری در پذیرایی خود داشته باشید. عمکلرد این قابلیت با نصب تلویزیون بر روی دیوار نمایان خواهد شد، به طوری با خاموش شدن نمایشگر، حالت Ambient Mode+ از تصویر روی دیوار تقلید کرده و آن را بر روی نمایشگر منتقل می‌سازد، بنابراین هرگز شاهد صفحه نمایش تاریک نخواهید بود، بلکه با منعکس کردن تصویر دیوار بر روی نمایشگر، تلویزیون به بخشی از دکوراسیون پذیرایی مبدل خواهد شد. به علاوه شما می‌توانید نمایش عکس خود، دوستان و خانواده را بر روی نمایشگر تلویزیون میسر سازید تا به صورت اسلایدر شاهد پخش آن‌ها باشید، بنابراین تلویزیون به یک گالری عکس هنری مبدل می‌شود.

درخشندگی بیشتر با نمایشگر QLED

نمایشگر تلویزیون می‌تواند نقش اساسی در نمایش محتوای با کیفیت داشته باشد، از این رو سامسونگ با استفاده از نمایشگر QLED در تلویزیون Q80B قصد دارد که شما را به پیشواز تجربه‌ای نوین از کیفیت تصویر خیره کننده سوق دهد. این نمایشگر منحصر به فرد به فناوری کارآمد Quantum dot مجهز شده است که نمایش محتوای با کیفیت را با روشنایی بالا به ارمغان می‌آورد. قدرت نمایش کنتراست در تلویزیون سامسونگ 2022 کوانتوم دات به مواد نیمه رسانای ریز در ابعاد نانو گفته می‌شود که با توجه به اندازه ذرات منجر به تولید رنگ‌های مختلف از نور خواهد شد. به طوری که هر چه اندازه ذرات بزرگ‌تر باشد شاهد تولید رنگ قرمز بیشتر و هر چه اندازه کوچک‌تر باشد تولید رنگ آبی بیشتر خواهد بود. در واقع این فناوری منحصر به فرد به انتشار دقیق نور می‌پردازد تا تصاویر را در کیفیت مطلوب به معرض تماشا بگذارد. درخشندگی فوق‌العاده هنگام نمایش محتویات بصری اصلی‌ترین وظیفه این تلویزیون خواهد بود.

جزئیات گسترده تلویزیون Q80B در وضوح 4K

سامسونگ در ساخت این تلویزیون از نور پس زمینه Direct Full Array پشتیبانی کرده است که در زمینه نمایش مشکی عمیق، بهترین نتیجه را به اجرا می‌گذارد. تفاوت رنگ‌های مشکی و سفید به خوبی قابل رویت خواهد بود که آن را به گزینه عالی برای مشاهده محتوا در اتاق تاریک مبدل ساخته است. محتوای بصری توسط تلویزیون QLED در کیفیت 4K به تصویر کشیده می‌شود و شاهد نمایش تصاویر زنده در رزولوشن 3840×2160 پیسکل خواهید بود. با وجود این رزولوشن عالی، تصاویر مملو از جزئیات طبیعی و زنده در وضوح بالا برای شما قابل رویت خواهد بود، بنابراین می‌توان برای نمایش تصاویر خیره کننده ضمن تجربه بصری ایده آل، بر کیفیت تصویر این محصول بسنده کرد. علاوه بر رزولوشن فوق‌العاده در این محصول پیشرفته از فناوری‌های منحصر به فرد کیفیت تصویر نیز استفاده شده است که هر کدام نقش مهمی در نمایش محتوای عالی داشته اند. زاویه دید گسترده از جمله ویژگی‌های ممتاز این تلویزیون می‌باشد که دید واقع بینانه را از زوایای مختلف به ارمغان می‌‌آورد.

Quantum Dot ضمن نمایش محتوای برتر

سامسونگ جهت ارمغان بهترین تجربه بصری برای کاربران خود پشتیبانی از چند فناوری کارآمد در تلویزیون Q80B به عمل آورده است تا نمایش محتوای وسوسه کننده را در وضوح بالا به ارمغان آورد. این تلویزیون پیشرفته با پشتیبانی از فناوری Quantum Dot امکان نمایش میلیاردها سایه رنگ را بر روی نمایشگر فراهم کرده است. حضور پر رنگ این فناوری در تلویزیون منجر شده که 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش دهد. با این وجود شاهد میلیاردها رنگ واقعی خواهید بود که به محتوای در حال پخش جانی دوباره می بخشند. افزایش عمق تصاویر در تلویزیون کیولد سامسونگ 2022 سامسونگ با وجود فناوری فوق‌العاده Quantum HDR 12x از مقیاس سینمایی با کنتراست عمیق‌تر یاد می‌کند. این فناوری کم‌نظیر جزئیات را برجسته‌تر و کنتراست و رنگ‌های عمیق را در کیفیت واقعی به تصویر می‌کشد تا همه چیز را در وضوح بالا جهت ارمغان تجربه بصری سینمایی مشاهده نمایید. بنابراین شاهد نمایش تصاویر در سطح جدید از HDR خواهید بود.

تجربه‌ای نایاب با پردازشگر Quantum 4K

از آنجایی که رزولوشن تصویر در کیفیت محتوا مؤثر می‌باشد، پشتیبانی از یک پردازشگر کارآمد نیز می‌تواند ضمن ارتقای صدا و تصویر حاصل از تلویزیون، تجربه‌ای هیجان انگیز برای شما به ارمغان آورد. سامسونگ در تلویزیون از پردازشگر کارآمد Quantum 4K استفاده کرده است تا نمایش محتوای بی نقص و بهبود یافته را به کاربران خود وعده دهد. نمایش تصاویر نایاب در وضوح بالا و تقویت کیفیت محتوا وظیفه اصلی این پردازشگر بوده که از ایجاد نویز و لرزش تصاویر جلوگیری خواهد کرد. این پردازنده کارآمد به صورت ایده آل عمل کرده و به تقویت صدا و تصویر برای ارائه تجربه تلویزیونی بهتر می‌پردازد. پردازنده کوانتمی تلویزیون کیولد 2022 در نتیجه تصویر در بهترین وضوح 4K با جزئیات غنی و صدا را به صورت فراگیر دریافت خواهید کرد. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد ضمن ارتقای کیفیت تصویر پشتیبانی از هوش مصنوعی AI Upscale می‌باشد که به کمک پردازشگر کوانتومی به افزایش کیفیت محتوا پرداخته و رزولوشن تصاویر را ارتقا می‌بخشد.

تجربه گیمینگ با کمترین لگ و تاخیر

بدون تردید خرید یک تلویزیون گیمینگ که بتواند امکان تجربه بازی لذت بخش و هیجان انگیز را برای گیمران واقعی به ارمغان آورد، از اهمیت بالایی برخودار می‌باشد. سامسونگ از تلویزیون Q80B برای آن دسته از کاربران عاشق بازی رونمایی کرده است تا تلویزیون خود را به یک کنسول بازی ضمن اجرای بازی هیجان انگیز مبدل سازید. این محصول بی نظیر قادر است که بدون هیچ مشکلی امکان نمایش محتوای 4K@120Hz را بر روی نمایشگر به ارمغان آورد. رفرش ریت 120 هرتز منجر شده که اجرای بازی نفس گیر با نهایت سرعت امکان‌پذیر باشد، به طوری که با هیچ گونه لرزش و نویز تصویر مواجه نخواهید شد. قابلیت های بازی در تلویزیون 2022 سامسونگ البته پشتیبانی از ویژگی‌های گیم در این تلویزیون شما را برای تجربه بازی عالی آماده می‌سازد. یکی از قابلیت‌های تحسین کننده بازی را می‌توان Super Ultrawide GameView & Game Bar عنوان کرد که امکان افزایش نسبت تصویر را از 21:9 به 32:9 امکان‌پذیر کرده است تا دید کامل از بازی مورد علاقه خود داشته باشید و به حداکثر لذت از تجربه بازی خیره کننده دست یابید. با وجود این ویژگی قابل ستایش، می‌توانید بسیاری از تنظیمات دیگر را همچون: تنظیمات هدست بی‌سیم، میزان تاخیر ورودی، HDR، FPS، نسبت صفحه را به انجام برسانید.

جزئیات هر صحنه را از دست ندهید!

معمولا در محتوای حاوی صحنه‌های سریع برای اینکه فریم‌های از دست رفته جبران شود به وجود یک فناوری کارآمد نیاز می‌باشد. سامسونگ برای اینکه نمایش هر نوع محتوایی را در کیفیت خیره کننده با جزئیات دقیق به ارمغان آورد به پشتیبانی از فناوری Motion Xcelerator Turbo+ پرداخته است. این فناوری بی نظیر ضمن ارائه تجربه بصری بدون نویز و لرزش در صحنه‌های سریع به باز تولید فریم های از دست رفته می‌پردازد تا درک بهتر جزئیات برای شما امکان‌پذیر باشد. بنابراین نمایش محتوای سریع در کیفیت بالا برای لحظات دیداری نفس گیر میسر شده است، به علاوه تجربه بازی هیجان انگیز تری خواهید داشت و از اجرای بازی روان و بدون تاخیر نهایت لذت را خواهید برد.

پخش صدای فراگیر توسط تلویزیون Q80B

تلویزیون سامسونگ Q80B نه تنها در زمینه پخش تصویر نفس گیر به صورت عالی عمل کرده، بلکه جهت پخش صدای فراگیر و همه‌جانبه نیز عمکلرد عالی به اجرا گذاشته است. از آنجایی که توان صوتی بسیاری از تلویزیون‌های موجود در بازار رضایت بخش نیست، سامسونگ سعی کرده که با عرضه این محصول پسندیده ضمن بی نیاز کردن کاربران از تهیه سیستم صوتی، پخش صدای فراگیر و همه‌جانبه را به ارمغان آورد. این تلویزیونِ با کیفیت، جهت تقویت بیس صدا به ساب ووفر مجهز شده است تا انتشار صدای با کیفیت امکان‌پذیر باشد. توان صوتی حاصل از تلویزیون 60 وات بوده که صدا را در توان بالا برای لمس جزئیات کامل پخش خواهد کرد. پشتیبانی از فناوری Dolby Digital Plus نیز زمینه ساز شده که پخش صدای فراگیر و همه‌جانبه در فضای اتاق میسر باشد. سیستم صوتی تلویزیون کیولد سامسونگ Q80B

در دل صداها قرار بگیرید!

تلویزیون سامسونگ Q80B با پشتیبانی از فناوری‌های بی نظیر، صدا را در توان بالا و به صورت تقویت شده پخش خواهد کرد. یکی از فناوری‌های منحصر به فرد در این تلویزیون که منجر شده در دل جزئیات صدا قرار بگیرید، فناوری Object Tracking Sound می‌باشد این فناوری منحصر به فرد صدای حاصل از هر حرکت را ردیابی خواهد کرد تا صدای مرتبط شده با محتوا سریعا به گوش شنونده منتقل شود. در نتیجه پخش صدای سه بعدی توسط بلندگوهای بی نظیر این تلویزیون امکان‌پذیر خواهد شد. دو ویژگی تقویت مکالمه «Dialog Enhancement» و آمپلی‌فایر قدرتمند«Active Voice Amplifier» صدا را بدون نویز و سر و صدای اضافی پخش خواهند کرد تا با تقویت دیالوگ‌های حاصل از محتوا بتوانید جزئیات صدا را لمس کنید. پشتیبانی از فناوری SpaceFit Sound نیز صدای حاصل از تلویزیون را متناسب با محیط بهینه‌سازی خواهد کرد.

سیستم عامل کیولد سامسونگ Q80B

پشتیبانی از ویژگی‌های هوشمند برای تعامل بیشتر در تلویزیون برای سایر کاربران حائز اهمیت می‌باشد. سامسونگ تلویزیون Q80B را با سیستم عامل جذاب و کارآمد تایزن روانه عرصه رقابتی کرده است تا امکان استفاده از ویژگی‌های جذاب و سرگرمی‌های گسترده برای کاربران میسر باشد. این تلویزیون کارآمد از سیستم عامل تایزن سود برده است که با وجود رابط کاربری منحصر به فرد، استفاده ساده و راحت را برای سایر کاربران به ارمغان آورده است. برای برقراری اتصال به اینترنت تنها کافی است که تلویزیون را به وای فای متصل کنید و در مرورگر وب امکان وب گردی در صفحات متعدد وب را به ارمغان آورید. سیستم عامل تایزن نسخه 7.0

سهولت کنترل با دستیار صوتی

یکی از امکانات هوشمند و قابل تقدیر که امروزه به بخش جدایی ناپذیر تلویزیون‌های هوشمند مبدل شده است، پشتیبانی از دستیار صوتی می‌باشد که کاربران از طریق آن امکان اعمال بسیاری از تنظیمات و کنترل تلویزیون را خواهند داشت. البته تلویزیون هوشمند Q80B نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا و گوگل تجربه استفاده از امکانات هوشمند را برای دوستدارن سامسونگ به ارمغان آورده است. کاربر می‌تواند بر حسب نیاز خود از هر یک از این دستیارهای صوتی کمک بگیرد و در کمترین زمان شاهد پاسخگویی به فرمان صوتی خود باشد. از تلویزیون بخواهید تا محتویات مورد علاقه شما را بر اساس شخصی سازی علاقه‌مندی‌ها پخش نماید، شرایط آب و هوایی را گزارش کند و یا بسیاری از تنظیمات تلویزیون را اعمال سازد. برنامه کاربردی Samsung TV Plus محتویات جذاب و رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد و با ارائه برنامه‌های جذاب تجربه دیدن سرگرمی‌های گسترده و دیدنی را به ارمغان آورده است.

رسیدن به تناسب اندام ایده آل با Q80B

امکانات و قابلیت‌های هوشمند در تلویزیون سامسونگ Q80B تمامی ندارد، در واقع کمپانی پیشتاز سامسونگ در تلاش است تا از هر نظر محصولی کامل و تکامل یافته را در اختیار دوستداران خود قرار دهد. یکی از برنامه‌های جذاب که قطعا برای کاربران عاشق به ورزش جذاب خواهد بود پشتیبانی از برنامه Samsung Health در این محصول پیشرفته می‌‌باشد. این برنامه کارآمد با ارائه محتویات ورزشی منحصر به فرد شما را به انجام ورزش دلخواه خود برای رسیدن به تناسب اندام سوق می ‌دهد. برنامه samsung health در تلویزیون سامسونگ شما می ‌توانید به جستجوی برنامه ورزشی مورد علاقه خود بپردازید و امکان اجرای ورزش را با مربی دلخواه خود داشته باشید. برای این کار تنها لازم است که تلویزیون را به اینترنت متصل سازید. بنابراین فرقی نخواهد کرد که به دیدن فیلم اکشن علاقه مندید یا به اجرای بازی هیجان انگیز تمایل دارید و یا از دوستدارن ورزش هستید، می‌توانید با خرید تلویزیون سامسونگ Q80B سایر نیازهای خود را برآورده سازید.

تبدیل تلویزیون به رایانه شخصی خود

قابلیت اتصال گوشی هوشمند به تلویزیون منجر شده که تلویزیون‌ها به عنوان یک رایانه شخصی بیشتر مورد محبوبیت کاربران قرار گیرند. سامسونگ ضمن نمایش محتویات دلخواه بر روی صفحه نمایش گسترده‌تر از قابلیت Multi View در تلویزیون سامسونگ Q80B استفاده کرده است. این قابلیت جذاب به شما امکان می‌دهد که به راحتی گوشی خود را به تلویزیون متصل سازید و در کنار مشاهده فیلم مورد علاقه خود، در بخش دیگر نمایشگر شاهد محتویات درون گوشی هوشمند باشید. بنابراین به صورت همزمان از مشاهده دو محتوای مختلف لذت خواهید برد. بهره‌گیری از قابلیت Tap View منجر شده که تلویزیون سامسونگ همانند یک آینه عمل کند و محتویات درون گوشی را به نمایشگر منتقل سازد. برای برقراری این ارتباط تنها لازم است که با گوشی خود به آرامی به تلویزیون ضربه بزنید تا به صورت خودکار برقرای اتصال امکان‌پذیر شود و از نمایش محتوای جذاب بر روی نمایشگر تلویزیون لذت ببرید.

جمع بندی

یکی از ابرقدرت‌های موفق در زمینه تولید و ساخت انوع تلویزیون‌‌های پیشرفته که همواره در حال پیشرفت و نوآوری در محصولات خود می‌باشد، برند نام آوازه سامسونگ است. این برند پیشتاز در سال جدید میلادی نیز با ارائه تلویزیون‌های پیشرفته با امکانات عالی توانسته باری دیگر افسار بازار رقابتی را در دست بگیرد و بهترین تجربه تلویزیونی را برای دوستدارن خود به ارمغان آورد. تلویزیون سامسونگ Q80B از جمله جدیدترین محصول این کمپانی می‌باشد که در همین اوایل مورد توجه علاقه مندان تکنولوژی واقع شده است. کیفیت تصویر عالی این محصول قبل از هر چیزی توجه شما را به سمت خود متمرکز می‌سازد، به طوری که تجربه دیدن محوای نفس گیر را در کیفیت وسوسه کننده فراهم ساخته است. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K می‌باشد و با پشتیبانی از پردازنده کوانتومی امکان نمایش محتوای نفس گیر را در رزولوشن تقویت شده میسر ساخته است. جمع بندی کیولد Q80B در کنار کیفیت تصویر منحصر به فرد، پشتیبانی از فناوری‌های جالب همچون: کوانتوم دات منجر شده که از محتوای پر چنب و جوش و غنی شده به رنگ‌های جذاب لذت ببرید. توان صوتی عالی نیز تجربه شنیداری وصف ناپذیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. ویژگی‌های هوشمند عالی و پشتیبانی از قابلیت‌های گیمینگ در این تلویزیون منحصر به فرد منجر شده که گزینه مناسبی برای کاربران با هر زائقه‌ای باشد. قیمت تلویزیون سامسونگ Q80B متناسب با امکانات عالی آن بوده و می‌توان گفت که قابلیت‌های درخوری را به طرفدارنش ارائه خواهد داد. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان افرالند این نمایشگر را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

مشاهده Q80B در سایت سامسونگ: samsung.com/q80b

 

تمامی ویدیوهای دریافت شده از خریداران تلویزیون Q80B را در این بخش قرار داده‌ایم تا بتوانید از تجربه سایر مشتریان آگاه شوید و نظرات و بازخورد آن‌ها را دریابید. با مشاهده این ویدیوها می‌توانید در رابطه با خرید کالا بهتر تصمیم بگیرید و محصولی را که واقعا به آن نیاز دارید تهیه نمایید.

خانم گرجی از قزوین
آقای عزیزی از ایلام
مشخصات کلی
مدل Q80B
برند سامسونگ
سری 8
سال تولید 2022
کشور سازنده کره
کشور مونتاژ مصر
منوی فارسی ✔️
کاربری تماشای فوتبال
مشخصات صفحه نمایش
سایز 55"65"75"85"
نوع صفحه نمایش QLED
بک لایت ✔️
نوردهی صفحه دیود LED
نوع بک لایت

بک لایت همان نور‌پس‌زمینه تولید شده توسط لامپ‌های LED برای ایجاد روشنایی روی صفحه نمایش است.

Direct LED
عمق رنگ

عمق رنگ تلویزیون با تعداد بیت هایی که برای هر رنگ قرمز، سبز و آبی استفاده می شود تعیین می شود. به عنوان مثال، تلویزیون 8 بیتی می تواند 256 سطح مختلف از هر رنگ را نمایش دهد، در حالی که تلویزیون 10 بیتی می تواند 1024 سطح مختلف از هر رنگ را نمایش دهد.

10 بیت
تصویر
کیفیت تصویر 4K
رزولوشن

Resolution به تعداد پیکسل‌هایی که به صورت عمودی و افقی در تلویزیون قرار دارند نسبت داده می‌شود.

3840x2160px
ارتقاء رزولوشن (Resolution Upscale)

قابلیت Resolution Upscale محتوایی که کیفیت پایین‌تر از 4K دارند را ارتقاء می‌دهد تا با کیفیت‌تر نمایش داده شوند.

✔️
رفرش ریت

رفرش ریت یا نرخ بروز رسانی صفحه تعیین می‌کند که تصویر در هر ثانیه چند بار رفرش می‌شود. هر چه رفرش ریت بیشتر باشد، حرکت تصاویر سریع، روان‌تر خواهد بود و تاری تصویر کمتر می‌شود.

120 هرتز
پردازنده تصویر Quantum Processor 4K
سیستم کاهنده نویز

سیستم Noise Reduction با کاهش نویزهای اضافی تصاویر را صاف‌تر و با کیفیت‌تر نشان می‌دهد.

✔️
فناوری HDR

فناوری High Dynamic Range باعث می‌شود تلویزیون طیف وسیع‌تری از کنتراست و رنگ را نمایش دهد؛‌ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند.

✔️
نسخه های HDR Adaptive & HDR10+ GAMING
طیف رنگی گسترده

تلویزیون با کمک Wide Color Gamut وسعت رنگ گسترده‌تری را نمایش می‌دهد که منجر به نمایش رنگ‌‌های روشن‌تر، تیره‌تر و غنی‌تر می‌شود؛ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر نمایش داده می‌شوند.

✔️
پنل ضد انعکاس نور

فناوری Anti Reflection انعکاس نور مستقیم (مانند نور لامپ یا خورشید) را به حداقل می‌رساند و موجب نمایش تصاویر واضح‌تر و دقیق‌تر می‌شود.

حالت های تصویر Dark RoomDynamicFilmMaker
گیمینگ
سازگاری کامل با کنسول بازی نسل نهم
پشتیبانی از HDMI 2.1

پورت HDMI 2.1 برای انتقال تصویر 4K‌ با رفرش ریت 120 هرتز یا تصویر 8K با رفرش ریت 60 هرتز مناسب است.

✔️
رفرش ریت متغیر

VRR مخفف Variable Refresh Rate و به معنای رفرش ریت متغییر است و به زبان ساده؛ به تلویزیون اجازه می دهد تا میزان رفرش ریت خود را در زمان واقعی با فریم ریت خروجی کنسول بازی یا سیستم کامپیوتری تنظیم کند.

✔️
پشتیبانی از HGIG

HGIG‌ یا HDR Gaming Interest Group با هدف نمایش دقیق تصاویر با کیفیت HDR در بازی‌ها است تا بدون توجه به شرکت سازنده تلویزیون، تصاویر و رنگ‌های HDR در بازی‌ها نمایش داده‌ شوند.

✔️
زمان پاسخگویی

ریسپانس تایم (Response Time)، در تلویزیون سرعت تغییر یک پیکسل از یک رنگ به رنگ دیگر است و بر حسبت میلی‌ثانیه (ms) اندازه‌گیری می‌شود. زمان پاسخگویی برای بازی‌های ویدیویی و صحنه‌های اکشن که تحرک و سرعت جابه‌جایی زیاد است، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. Response Time تلویزیون‌ها بین 1 تا 10 میلی‌ثانیه است که در نمایشگرهای گیمینگ معمولاً 1 تا 2 میلی‌ثانیه است.

3.8ms
پشتیبانی از FreeSync Premium Pro

FreeSync Premium Pro یک فناوری است که به تلویزیون اجازه می‌دهد تا نرخ رفرش ریت صفحه را با نرخ رفرش ریت کارت گرافیک Freesync در کنسول بازی سازگار کند. این به جلوگیری از تاری و پارگی تصویر می‌انجامد و تجربه بازی را بهبود می‌بخشد. نسخه Pro به نسبت نسخه قبلی از قابلیت VRR هم پشتیبانی می‌کند.

✔️
پشتیبانی از Nvidia G-Sync

Nvidai G-Sync یک فناوری است که به تلویزیون اجازه می‌دهد تا نرخ رفرش ریت صفحه را با نرخ رفرش ریت کارت گرافیک Nvidia در کنسول بازی سازگار کند. این به جلوگیری از تاری و پارگی تصویر می‌انجامد و تجربه بازی را بهبود می‌بخشد.

✔️
سرویس بازی ابری

Cloud Gaming Service در تلویزیون به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به کنسول یا کامپیوتر، بازی‌های ویدیویی را در تلویزیون اجرا کنید. این سرویس از طریق مراکز داده واقع در سراسر جهان کار می‌کنند و از طریق اینترنت بازی را به تلویزیون شما منتقل می‌کنند. برای اجرای این قابلیت باید به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید و همچنین اشتراک ماهانه برای سرویس بازی ابری مورد نظر تهیه کنید.

✔️
تاخیر ورودی

Input Lag در تلویزیون به مدت زمانی گفته می‌شود که طول می‌کشد تا دستورها از کنترلر یا صفحه کلید به تلویزیون ارسال شوند و تصویر روی صفحه نمایش تلویزیون ظاهر شود. هر چه این تاخیر کمتر باشد، واکنش تلویزیون سریع‌تر خواهد بود و گیمر می‌تواند سریع‌تر به اتفاقات بازی واکنش نشان دهد.

10.0 ms
امکانات هوشمند
سیستم عامل Tizen
ورژن سیستم عامل 6.0
رابط کاربری Smart Hub
دستیارهای صوتی AlexaBixby
جستجوی صوتی ✔️
مرورگر وب

Web Browser یک مرورگر سرخود برای امکان جستجو در فضای وب است.

✔️
اتصال به گوشی ✔️
پشتیبانی از AirPlay2

AirPlay 2 نسخه پیشرفته‌تر Airplay1 است که توسط شرکت Apple توسعه یافته تا بتوان دستگاه‌های این شرکت را به تلویزیون و سایر نمایشگرها وصل کرد.

✔️
سیستم صوتی
توان خروجی صدا 60 وات
سیستم صوتی 2.2.2 کاناله
نوع بلندگو Down Firing Speakers
Dolby (صدا)

فناوری Dolby در نسخه‌های مختلف صوتی مانند Dolby Atmos، Dolby Audio و DTS:X بسته به مدل و برند برای ایجاد صدای فراگیر مجازی چندجانبه استفاده می‌شود.

Dolby Audio
تکنولوژی صوتی Dolby Audio
درگاه‌های ارتباطی
پورت HDMI ✔️
تعداد پورت HDMI 4 عدد
نسخه‌ های HDMI HDMI2.1
پورت USB ✔️
تعداد پورت USB 2 عدد
پورت ویدیو component
بلوتوث (Bluetooth) ✔️
پورت شبکه (LAN) ✔️
وای فای (Wi-Fi) ✔️
Wi-Fi Direct ✔️
گیرنده‌ آنتن (Digital)ماهواره (Satellite)
نوع گیرنده گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C2)
طراحی
رنگ بدنه مشکی
رنگ فریم مشکی
رنگ پایه مشکی
نوع پایه مرکزی
حالت های تنظیم پایه 1 حالت
نصب روی دیوار ✔️
اندازه VESA 200x200
وزن
وزن با پایه 55 اینچ: 21 کیلوگرم65 اینج: 27.8 کیلوگرم75 اینچ: 40.3 کیلوگرم
وزن بدون پایه 55 اینچ: 17.9 کیلوگرم65 اینچ: 24.1 کیلوگرم75 اینچ: 34.4 کیلوگرم
وزن بسته بندی 55 اینچ: 27 کیلوگرم65 اینچ: 36.7 کیلوگرم75 اینچ: 52 کیلوگرم
ابعاد
ابعاد با پایه (WxHxD) 55 اینچ: 12276 × 7834 × 2558 میلی‌متر65 اینچ: 14465 × 9057 × 2891 میلی‌متر75 اینچ: 16706 × 10362 × 3168 میلی‌متر
ابعاد بدون پایه (WxHxD) 55 اینچ: 12276 × 7067 × 547 میلی‌متر65 اینچ: 14465 × 8298 × 547 میلی‌متر75 اینچ: 16706 × 9587 × 547 میلی‌متر
ابعاد بسته بندی (WxHxD) 55 اینچ: 12276 × 7834 × 2558 میلی‌متر65 اینچ: 1621 × 965 × 214 میلی‌متر75 اینچ: 1931 × 1115 × 214 میلی‌متر
لوازم جانبی
پایه رومیزی ✔️
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه ✔️
ریموت کنترل ✔️
باتری ریموت ✔️
دفترچه راهنما ✔️
راهنمای نصب ✔️
کابل برق ✔️
منبع تغذیه
خاموش شدن خودکار (Auto Power Off) ✔️
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5

  1. Jasper در تاریخ ۳ مرداد ۱۴۰۲

    سلام این مبلغی که برای ۵۵ اینچ زدید درسته؟ بعد این مبلغی که زدید برای ۵۵ اینچ، پنلش va هست یا ads؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۷ مرداد ۱۴۰۲

      سلام جناب وقتتون بخیر بله قیمت درست می باشد و با پنل va در فروشگاه افرالند موجود می باشد .

      پاسخ
  2. شایان در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲

    روزتون خوش، میتونین تلویزیون redmix55 رو با q80b مقایسه کنید و تفاوت هاشونو بگین

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

      سلام جناب، لطفا تلویزیون مورد نظر خود را از برند شیاومی انتخاب نمایید تا براتون مقایسه کنیم

      پاسخ
  3. مبین تبریزی در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۲

    سلام و عرض ادب خدمت تیم قویی افرالند
    بنظر شما کیفیت تصویر تلویزیون q80b بهتره یاx90j؟!

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

      سلام جناب، از نظر کیفیت تصویر هر دو مدل حدودا یکسان هستند و تفاوت فاحشی ندارند اما تلویزیون Q80B از کیفیت صدای قویی تری پشتیبانی می کند. انتخاب بین این دو مدل کاملا بستگی به سلیقه ی شما دارد و می توانید با توجه به امکانات تصمیم بگیرید.

      پاسخ
  4. sajjad در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام روز بخیر، ببخشید یه مدل جدید با نام q83b عرضه بازار شده در سایت خود سامسونگ هم موجود شده، خواستم ببینم شما اطلاعی دارید ازش تفاوتش با این تی وی رو میشه لطف کنید

    پاسخ
    • در تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۲

      سلام جناب بله این نمایشگر به تازگی عرضه بازار ایران شده است ومخصوص مناطقی خاص مانند فنلاند، دانمارک، سوئد بوده که به کشور های اسکاندیناوی شناخته شده اند تولید شده است. همچنین مونتاژ این تی وی مجترستان بوده. تلویزیون Q83 همون تلویزیون Q80B بوده اما تا حدودی تفاوت هم دارند.

      پاسخ
  5. حمیدرضا در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام جناب روزتون بخیر این تلویزیون رو میتوان به دیش گردان وصل کرد یانه؟!

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سلام روزتون بخیر دوست عزیز، خیر از دیش گردان پشتیبانی نمی کنند.

      پاسخ
  6. sana behrozi در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام وقتتون بخیر؛ ببخشید این تلویزیون قابلیتی داره شبکه های تلویزیون رو بدون اتصال به اینترنت با موبایل ببینیم اگر هست میشه راهنماییم کنید

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

      درود بر شما، بله همانطور که در جدول مشخصات فنی این تلویزیون درج کرده ایم، این تلویزیون مجهز به قابلیت TV To Mobile Mirroring بوده که شما می توانید صفحه تلویزیون خود را در موبایل ببینید، برای انجام اینکار باید برنامه SmartThigns را روی گوشی خود نصب کنید و از طریق آن به تلویزیون وصل شوید. سپس از لیستی در برنامه نمایش داده می شود نمایشگری که به آن وصل شده اید را انتخاب نمایید و از گوشه سمت راست بالای صفحه سه نقطه یا گزینه More Options را بزنید و بر روی گزینه View TV On Phone کلیک کنید.

      پاسخ
  7. نسترن رحمانی در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام درود بر شما
    برای کاربری گیمینگ بنظرتون مدل q80b خوبتره یا qn85a ؟
    برای محیط روشن این تی وی با پنل ADS مناسبتره یا qn85a ؟
    تفاوت زیادی دارن بین mini led و qled برای محیط روشن؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سلام وقتتون بخیر دوست عزیز، برای کاربری گیمینگ یک تلویزیون با پنل va مناسب می باشد اما پنل ADS نیز کنتراست خوبی را دارد و بعد از پنل va می توان روش حساب کرد. درکل نمی توان برای گیمینگ پنل ADS را پیشنهاد داد چون برای محیط با روشنایی زیاد مناسب اند، چون تلویزیون هایی هستند که با اینکه پنل VA دارند اما حداکثر روشنایی صفحه نمایش آنها خیلی زیاد بوده و برای محیط های روشن مناسب می باشند. برای مثال تلویزیون QN90B یا QN90A هر دو با اینکه پنل VA دارند اما هم کنتراست بیشتری دارند و برای محیط های روشن فوق العاده هستند و از عمق رنگ مشکی بیشتری برخوردار هستند و برای گیمینگ گزینه ی بسیار خوبی هستند. اگر محیط خانه شما نور زیادی دارد و اغلب اوقات در روشنایی به بازی کردن می پردازید، بنابراین باید تلویزیونی با حداکثر روشنایی صفحه نمایش بیشتری را انتخاب کنید و کنتراست خوبی را در اختیارتان قرار دهد. با توجه به شرایطی که فرمودید، بله تلویزیون های Mini LED عملکرد خوبتری را در محیط های روشن دارند و برای بازی کردن انتخاب خوبی هستند بنابراین پیشنهاد ما برای شما تلویزیون سامسونگ QN85A یا QN85B می باشد.

      پاسخ
  8. samin akbari در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام وقت بخیر ، من این تی وی رو خریدم و بخاطر اینکه کم شنوام برای متوجه شدن دقیق صدا، صدای تلویزیون رو تا حدودی بلند میکنم، حدود ۵۰تا ۶۵ میخواستم ببینم بلند کردن صدا تلوزیون باعث کم شدن کیفیت و خرابی صدا در تلویزیون میشه یا نه؟! شما خریدن ساندبار رو برای پیشگیری از خراب شدن تلویزیون پیشنهاد می کنین یا نه؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

      درود بر شما، باتوجه به تجربه بنده بله امکانش هست که در طولانی مدت و استفاده مداوم به بلندگو ها تلویزیون اسیب وارد شود اما این موضوع 100% نیست یعنی ممکن است شما بعد از چند سال هم همچین چیزیی براتون رخ نده یا حتی بعد از 1 سال همچین چیزی براتون پیش بیاید. اما طبق تجربه روی دستگاه های مختلف در در مدت زمان طولانی با سطح صدای بلند امکانش خیلی زیاد هست که همچین چیزی براتون رخ دهد. بله باخرید ساندبار دیگه نگران همچین چیزی نیستید و صدای بسیار بلند تر و با کیفیت تری نیز در اختیارتون قرار می گیرد.

      پاسخ
  9. بهنام ربایی در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام درود بر شما، من این تلویزیون رو خریدم میخواستم بببینم اگه از ساندبار استفاده کنم کیفیت صدای خوبتری رو دریافت میکنم یا اینکه فرقی نداره با صدای خود تلویزیون منظورم از کیفیت صدا بلندی صدا نیست بلکه با کیفیت بودن و واضحیت صداست و اینکه اگه ساندبار موجب میشه کیفیت بهتری در شنیدن داشته باشیم بین برند های ساندبار سونی، الجی، و سامسونگ کدوم برند از لحاظ صدا عملکرد بهتر و طبیعی تری رو ارائه می دهد لطف میکنید اگه جواب بدین. ایا برای تلویزیون سامسونگ میشه از ساندبار برند های دیگه مانند سونی یا الجی استفاده کرد؟؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

      درود بر شما، تلویزیون Q80B مجهز به سیستم صوتی 60 واتی بوده که صدای فوق العاده قابل قبول و با کیفیتی را می تواند ارائه دهد. این سیستم صوتی 2.2.2 کاناله بوده و مجهز به 2 بلندگوی ووفر 10 واتی و 2 بلندگوی 10 واتی، 2 بلندگوی Up-Firing با توان 10 وات می باشد. بنابراین برای داشتن صدای فراگیرتر بهتون پیشنهادمی کنیم که یک ساندبار سری Q سامسونگ را خریداری کنید. در صورت تهیه این ساندبار شما کیفیت و قدرت صدای بی نظیری را در اختیار خواهید داشت، ما ساندبار های سامسونگ سری Q را به شما پیشنهاد کردیم چون تلویزیون Q80B یک قابلیت به نام Q-Symphony را دارد. ساندبار HW-Q700A مجهز به این قابلیت می باشد. قابلیت Q-Symphony به شما اجازه می دهد تا تلویزیون سامسونگ Q80B را به ساندبار وصل نمایید ئلی صدای تلویزیون موقع اتصال به ساندبار قطع نشود و بلندگوهای تلویزیون به همراه بلندگوهای ساندبار به صورت هم زمان صدای پر قدرت و با کیفیتی را پخش می کنند. بنابراین این موضوع بسیار مهم بوده و اگر از بابت بودجه مشکلی ندارید، ما حتما ساندبار HW-Q700A را به شما پیشنهاد میدهیم تا تجربه صوتی عالی را در کنار کیفیت تصویر بسیار خوب تلویزیون Q80B تجربه کنید. بله شما می توانید هر ساندباری را در کنار تلویزیون Q80B استفاده کنید

      پاسخ
  10. رها کرج در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام وقتتون بخیر جناب!
    برای گیمینگ تلویزیون q80b مناسب تره یا qn85a ؟
    این نمایشگر با پنل ADS برای محیط روشن خوبتره یا qn85a ؟
    تو محیط روشن تفاوت چندانی ایجاد میکنه بین mini led و qled ؟!

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سلام وقتتون بخیر دوست عزیز، برای گیمینگ داشتن یک تلویزیون با پنل VA مناسب تر می باشد. اما پنل ADS نیز از کنتراست خوبی برخوردار بوده و بعد از پنل VA گزینه خوبی است. نمی توان به صورت کلی گفت که پنل ADS برای محیط روشن بهتر است، چون تلویزیون هایی هستند که با اینکه پنل VA دارند اما حداکثر روشنایی صفحه نمایش آنها بیشتر است و شاید گزینه خوبتری برای محیط روشن باشند. برای مثال تلویزیون QN90B یا QN90A هر دو پنل VA دارند اما هم برای محیط روشن مناسب تر هستند چون حداکثر روشنایی صفحه نمایش بیشتری دارند و هم از کنتراست بیشتری بهره برده اند و عمق رنگ مشکی آن ها بیشتر می باشد و برای بازی کردن حرفه ای تر هستند. اگر محیط منزل شما روشن است و اکثرا در روشنایی به بازی کردن می پردازید، بنابراین باید به سراغ تلویزیونی با حداکثر روشنایی صفحه نمایش بیشتری بروید و از طرفی این تلویزیون کنتراست خوبی نیز ارائه دهد. با توجه به شرایطی که درج کردید، بله تلویزیون Mini LED عملکرد بهتری در محیط روشن دارد و برای بازی کردن نیز فوق العاده است. بنابراین ما تلویزیون سامسونگ QN85A یا QN85B را به شما پیشنهاد می دهیم.

      پاسخ
  11. M.m در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱

    سلام تو توضیحات این تلویزیون نوشته شده صفحه نمایش ips هست ، ولی شما تو نظرات گفتید va کدوم درست ، و اینکه منو فارسی داره ؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

      سلام و درود
      تلویزیون سامسونگ Q80B در سایز 50 اینچ پنل VA و در سایر سایز ها IPS است. اگر مونتاژ مصر باشه به منو فارسی هم دارد.

      پاسخ
  12. Heidar در تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۱

    در جواب کاربری در مورد نوع پنل نوشتین VA درحالیکه در جدول مشخصات IPS نوشتین

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سلام وقت‌تون بخیر
      پنل این تلویزیون تو سایز 50 و 85 اینچ VA هست و در بقیه سایزها پنل IPS‌ داره.

      پاسخ
  13. امین در تاریخ ۲۷ مهر ۱۴۰۱

    جایی خوندم که این مدلها سال قبلشون پنل از نوع Ads هستش امسال بغیر ۵۵ اینچش بقیه va شدن ولی تو سایت شما ۵۵ اینچ هم va زدین . چجوریه ؟ این مدلاتون پنلشون کدوم یکیه؟ بخاطر این میپرسم که خیلی از لحاظ کیفیت فرق میکنن و پنل va خیلی بالاتره

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

      سلام و عرض احترام
      تلویزیون سامسونگ Q80B در سایز 50 و 85 اینچ پنل VA دارد و در سایز‌‌ 55 تا 75 اینج پنل IPS دارند.

      پاسخ
  14. مهشید در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

    سلام پنل مدل Q80B از نوع IPS هست یا VA؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۴ مهر ۱۴۰۱

      سلام پنلش va هست

      پاسخ
  15. نثار در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

    لطفا در مورد نوع پنل q80b هم توضیح دهید

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

      سلام و درود
      تلویزیون سامسونگ Q80B در سایز 50 و 85 اینچ پنل VA و در سایز 55 تا 75 اینچ پنل IPS دارند.

      پاسخ
  16. Hazhir در تاریخ ۳ مرداد ۱۴۰۱

    سلام با توجه به اینکه قدرت صوتی تلویزیون ۶۰ وات هست بنظرتون اون کیفیت صدای ساندبار رو داره و لازم نیست ساندبار وصل کنیم؟؟؟

    پاسخ
  17. رضا در تاریخ ۱۷ فروردین ۱۴۰۱

    سلام ببخشید واقعاً بین q80b و اولد c2 کدوم بهتره؟ بیشتر من روشنایی و زنده بودن رنگ ها مد نظرم هست.

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۱

      سلام – تکنولوژی اولد بالاتر از کیولد هستش و نمیتوان این دو مدل را رقیب همدیگر دانست

      پاسخ
  18. ایمان در تاریخ ۷ فروردین ۱۴۰۱

    سلام واقعا توان صوتی این مدل ۶۰ واته؟ اگه اینطوری باشه بینظیره

    پاسخ
    • در تاریخ ۷ فروردین ۱۴۰۱

      سلام بله درسته توان صوتیش 60 واته و دیگه نیازی به سیستم صوتی جانبی ندارید.

      پاسخ
  19. مهران در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

    سلام نسبت به NANO90 الجی کدوم مدل بالاتریه؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰

      سلام سری کیولد Q80B مطمیننا مدل بالاتری هستش و از لحاظ نور پس زمینه و سرعت رفرش و … بالاتر هستش

      پاسخ

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

پاسخ به پرسش‌های متداول

01 آیا تلویزیون سامسونگ Q80B گزینه‌ای عالی برای گیم می‌باشد؟

سامسونگ ضمن اجرای بازی روان و هیجان انگیز در تلویزیون سامسونگ Q80B از قابلیت‌های گیم فوق‌ العاده‌ای همچون: رفرش ریت 120 هرتز و تاخیر ورودی کم سود برده است که برای تجربه بازی سریع، بدون لرزش و پرش تصویر گزینه‌ای عالی خواهد بود.

02 آیا تلویزیون Q80B ارزش خرید دارد؟

بی شک تلویزیون Q80B با توجه به امکانات گیمینگ، تصویر فورکی و قابلیت‌های هوشمند پاسخگوی انتظارات هر کاربر امروزی خواهد بود. نا گفته نماند که این تلویزیون به نسبت دو مدل Q70B و Q60B قیمت بالاتری دارد و می تواند به عنوان یکی از بهترین گیمینگ‌های اقتصادی سری 8 معرفی شود.

03تلویزیزیون کیولد سامسونگ Q80B برای کدام دسته از کاربران مناسب خواهد بود؟

سامسونگ در ساخت این تلویزیون پیشرفته تمام تلاش خود را به کار گرفته تا محصولی کامل و عالی برای پاسخگویی به نیاز سایر کاربرن روانه عرصه رقابتی کند. کیفیت تصویر عالی، توان صوتی مطلوب، قابلیت‌های گیمینگ تحسین کننده و امکانات اسمارت قابل ستایش در این تلویزیون منجر شده که گزینه عالی برای هر دسته از کاربران عاشق به تکنولوژی باشد.

تلویزیون سامسونگ Q80B
پاک کردن